Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
No samozřejmě že EV
| 14. 8. 2019 14:21
jsou nejčastějším předmětem zájmu BYkupců a geeků.
Tohle bych ale neodepisoval.
Mini je stylovka, tam se snese vysoká sena a nikdo s ním nehodlá atakovat dálniční stovky kiláků. Navíc to bude snad i svižné. Tohle je docela fajn.
Strašný je, že na to jou dotace. Na vyloženě drahé a prémiové zboží. Rodina, co si koupí litrovou OC kombi tour nedostane nic. Ta jim to zaplatí z daní na PHM. Přeně, jak to ta malá čubka Gréta a Brusel chtějí.
Re: No samozřejmě že EV
| 14. 8. 2019 14:54
VW ID3- 10 000 objednávek

Porsche Taycan- 30 000 objednávek

Mini elektro- 45 000 objednávek

Nikdo ty auta ještě naživo neviděl.
Avatar - CICERO
Re: No samozřejmě že EV
| 14. 8. 2019 15:52
Bongy do hlavy, mám zničené plíce
Blunty jak cíga, zapaluju svíce - Cheech & Chong (Cheech Chong)
Mám sebou celou crew, všichni sfoukaní jak vítr
Přišel jsem udělat přítrž, odnést si aspoň ze čtyry p*če
Nerad jsem střízliv, fajně papíry, skéro příliv
Euforka, feellin každou chvíli a míly, kapsy plné padaj mi džíny
Stihy a schýzy soustředí síly aby práskly mě špíny
Potkávám fízly, trhaj si žíly když vidí mě řídit (když vidí mě řídit)
Skončila show a lidi chtěj více
Láska je heroin, kde je má lžíce
Kopni do kapsy - víc než ty tisíce
Kopni do hlavy - víc než ty míče
Zítřek nebyl nikomu z nás slíben !!!
Proto jsem vzhůru už celý týden !!!
Sergei Beezy, ano jsem dealer
Jdeme ti po krku, nikdy nespíme
Avatar - Jerry.Gunman
Re: No samozřejmě že EV
| 15. 8. 2019 17:02
JJ, elektro-vehikly, ty mají orálních kupů a příznivců několik habadějů. Půvabné je, že většina z nich se z orální fáze nikdy nepřesune do reálu, ale tlachat o tom budou do aleluuja :D :D :D

Pro srovnání několik čísel z podzimu 1955

Místo konání: Autosalón Paříž
5.X.1955, noc:
Tři výstavní prototypy Citroënu DS jsou za naprostého utajení a "hlbokej konšpirácie" převezeny na výstavní stánek firmy Citroën

6.X.1955, dopoledne
Okolo stánku Citroën propuká nefalšované davové šílenství nad novou "Bohyní"
Behem první HODINY zástupci automobilky přijímají 1.000 závazných objednávek

6.X.1955 večer
Do konce prvního výstavního dne složka "závazné objednávky DS" již obsahuje 12.000 záznamů

Do konce autosalonu si vůz závazně objednalo (tehdy i dnes) závratných 80.000 lidí - a to vše v podmínkách, kdy se Evropa tepve vzpamatovávala z marastu II.W.W. - a v době, kdy výroba "Bohyně" vlastně ani nezačala. Do konce roku 1955 se víceméně manufakturním způsobem kompletovalo 50-70 kusů měsíčně, teprve v lednu 1956 výroba dokázala "vychrlit" 229 vozů Citroën DS


Až se k těmto číslům reálných objednávek nějaký výrobce elektro-vehiklů přiblíží byť i na dostřel lodního děla, pak lze poptávku po těchto vozítcích považovat za něco relevantního. Do té doby mají statistiky množství rádobyzájemců hodnotu dobře propečeného steaku, zhruba tak 6-7 hodin po jeho konzumaci ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

Otázka pro chytré hlavičky - jak velká byla státní podpora a dotace na jednu "Bohyni"? :D :D :D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku