Ohledně Maserati, tak Levante, Quattroporte a Ghibli.
Pokud jde o to co píše simpanz, tak jsem asi sedel v modelech který to neměly, konkrétně Audi q7 (2017), Audi A6 (2018), MB E350d (2017), MB S350d (2017), MB GLE350d (2017), BMW 630xd (2015). A teď když když s vama píšu, tak jedu v Cayenne S (2014) ve full a taky to nema, vlastně cely ten info stojí za prd, ale to chápu, už je to fakt starý :D - jen ze pises ze už nějaký ten pátek :-[]
No, ale pak jsou v interiéru ovladače světel a stahování oken ještě od Mercedesu (které někdy před asi 15 roky koupil na sklad Jeep/Chrysler), nebo do nedávna byly... Fakt fail
A když by chtěl někdo např. z Olmiku dávat Mase do autorizáku, tak musí jezdit do Prahy nebo do Vídně?? Prostě zejm. servisní síť je chabá, ale chápu že "východní" Evropa Italy nevytrhne...
Přesněji definuj “kvalitu interiéru”. Souhlasím s tebou ohledně infotaimentu, i když na druhou stranu podporují Apple CarPlay, to audi ve většině modelu neumí pokud vůbec v nějakém. A apple CarPlay docela umí nahradit vlastní (ano špatný) infotaiment od Maserati.
A ohledně zpracování, tak materiály vč kůže použité u Maserati daleko převyšují D3. Mluvím z vlastní zkušenosti, od M modelů, MB, i Audi q7, q8, a8. Btw pokud jde o MB. Maserati používá tu nej kůži od Poltrona Frau, nebo látky od Ermenegildo Zegna, nikdo z D3 tohle zdaleka nenabidne....
Tímhle postupem ještě více podříznou větev pod Maserati.
Podle mě by Ferrari mělo vyrábět především auta s motorem uprostřed.
Je chyba, že alespoň část z obrovského zisku, který generuje Ferrari, se nepoužije na podporu Maserati - které by to potřebovalo jako sůl. Zejm. vylepšit interiéry, které by měly být kvalitativně minimálně na stejné úrovni jako Audi (vč. infotainmentu a všech asistentů, což většina zákazníků v tomto segmentu požaduje), pak zamakat na marketingu (ono to jde - podívejme, jak je teď všude vidět Ssang Yong) a rozšířit servisní síť - třeba tak, že běžná údržba na Maserati by šla provést v každém servisu Alfy Romeo.