Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat na náplavce: Přijďte si vyzkoušet mikromobilitu!

Na stánku španělské automobilky si budete moct na vlastní kůži vyzkoušet, co to je mikromobilita.
Zpět na článek
Avatar - LeonST
23. 8. 2019 08:31
Re: 2.0 TDI vs. 2.0 TSI 140 kW
Díky. Tak to vůbec nezní špatně, mně ten výkon přijde až atmosfericky poctivý a protože jsem jezdil dříve 1.4 TSI 110 kW, tak vím, jak se i objemově mnohem menší pohonná jednotka uměla chovat kultivovaně (na dálnici při rychlostech nad 150 na palubě úplný klid, na volnoběh jsem musel kontrolovat otáčkoměr, jestli vůbec motor běží :-)). K tomu chipu. Mám zkušenost, že když to provede ten, kdo tomu rozumí, spíše to autu prospěje, jsi si jistý, že ta převodovka vydrží tolik? Bohužel jako předváděčku na vyzkoušení jsem ho nikde nenašel.
Avatar - Dzakobo
22. 8. 2019 21:50
Re: 2.0 TDI vs. 2.0 TSI 140 kW
Švagr má 2 měsíce Octávii, jezdí klidně a s reálnou spotřebou 6,7 a to auto min. 210 koní má a taky pěknej krouťák. Za mě jeden z nejpovedenějších pohonů současnosti v mainstreamu. DSG je úplně v pohodě a má spojky v oleji - taky fajn věc. TDI které by při tvém způsobu jízdy bralo max. o 1,5l víc, myslím, že nemá smysl. Za tu kulturu, dynamiku (taky se dá krásně načipovat, oproti TDI, protože převodovka je vždy do 400 Nm) a další výhody to stojí. Rozdíl je cca 0,5 Kč/km, tedy 1000 Kč měsíčně. Kdo má na opici, měl by mít i na banány a nebrat zemědělskej pohon. Když šetřit, tak CNG.
Avatar - rokyta.p
22. 8. 2019 21:32
nesenzivita editora
Člověk se těšil, že když bude mluvit Simča, tak bude v záběru. A někdo místo ní dá text. Bože, jak může být editor videa tak nesenzitivní :-[] Člověk křiví pusu na kyselé polívce, prokouše se žilnatým masem a na hořkých bramborech. A jak má konečně následovat dezertík tiramisu, tak prásk, nic není. Jedinných pár vteřin videa, které můžou dávat smysl a oni to zadělají :-[] Já si nedovedu představit, že by třeba v DVTV Emmu vystřihávali. To musela dělat stejná osoba, jako zdejší facelift. Jinak to není možné, tolik škody. No nic, takže na další nebo naopak na minulé asi nemá smysl koukat. 8-s
Avatar - LeonST
22. 8. 2019 18:27
2.0 TDI vs. 2.0 TSI 140 kW
Když u je řeč o Seatech, má někdo z Vás zkušenost s koncernovým 2.0 TSI 140 kW? Zajímá mě jízdní projev a taky spotřeba. Zdá se, že jako nástupce ne úplně ideálního 1.8 TSI by to mohlo být to pravé z hlediska ceny, dyniamiky a kultivonosti projevu. Nájezd mám cca 25 tis. ročně, trasy od 25 do 600 km, je to nárazové, ale min. 50 km denně najedu. Mám rád svižnou, ale plynulou jízdu s dostatkem výkonu a točivého momentu v nejpoužívanějším pásmu rychlostí 80-140 km/hod. Styl brzda plyn se slalomem v koloně a sprinty ve měsně neprovozuju :-)

V Leonu je nyní k mání 2.0 TSI výhradně s DSG7, což mě dost odrazuje kvůli podtáčení a pak zbytečnému podřazování a pochopitelně se mi moc neche věřit papírové spotřebě 6,2 litru - reálně to vidím 8 - 9 a více, což je proti současným cca 4,5 - 5,5 l s 2.0 TDI s manuálem rozdíl podstatný. Zkrátka diesel je sice slyšet a jede hlavně v nižších a středních otáčkách, předek je těžší asi o 70 kg, trvá mu min. 10 km, než se zahřeje, ale dělník je to nenáročný a přitom dostatečně výkonný. Až na ty neavizované regenerace DPF, které se spouští ne vždy ve vhodný čas.

Předem díky, pokud se někdo podělí o zkušenost, zatím jsem viděl pouze recenzi na Tarraco, ale to je proti Leonu parník s aerodynamikou cihly, takže nemohu moc hodnotit.
22. 8. 2019 17:37
Dooooosť!
Fakt ste s tou Náplavkou silne otravní. :no: