Novinky
xxc
0
maju uz spolocne mapy, ked nedavno kupili here maps a nedavno mi sefka spozava volantu BMW volala, ze nech ju navigujem, kam ma ist, lebo navigacia ju posiela cez nejaku zarastenu lesnu cestu 😄 Snad sa teraz bude darit viac.
Orm
3
Nevím, jestli je to ta same navigate - tedy zdrojová data - ale navigace v Golfu má zásadní chyby. Tak mně ve Španělsku posílala po polních cestách a pletla si levou a pravou.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Beefcake
2
Co je zle na polnej ceste ? 😊
Orm
0
Golf se na pole moc nehodí.
Beefcake
0
Preto su mi mapy v aute ukradnute a v mobile si das, co potrebujes. Naviac neverim, ze sa tam tie polne cesty vypnut nedaju (ja ich mam umyselne zapnute, nech je sranda, ale zena to tak vzdy nevidi) Sefka nech hlada problem medzi sedadlom a volantom 😊
No to nás čeká pěkně ošklivá unifikovaná budoucnost...
Fascinujuce, ako si vzdy ista skupina ludi tu, vyberie tu hypoteticky najhorsiu teoriu. Ze takyto spolocny vyvoj ma vlastne len vyhody je uplne nepodstatne.
Jaké? Před 20 lety bylo více značek a neměly půlku aut vyvinutou společně s jinými. Museli každý za sebe a pohánělo to vývoj....nikdo nevěděl s čím konkurence přijde. Dnes jsme emisními limity menší zničili a ty velké "spolupracují" se navzájem hlídají... tohle vývoji neprospěje. Navíc i tento vývoj je tak svázaný s plánovanými emisními normami, že se ubírá víceméně jedním dominantním směrem.
Síla není v unifikaci a zmenšování výběru, ale naopak v pluralitě a konkurenci. To nás pohání dopředu.
Síla není v unifikaci a zmenšování výběru, ale naopak v pluralitě a konkurenci. To nás pohání dopředu.
Pohana vyvoj ?
Asi to vysvetli napr. koncernu, ktory z jedneho auta, ci platformy naseka 30 modelov pre niekolko znaciek.
Iny pohlad je, ze vyvoj niektorych spolocnych veci setri zdroje a tie sa mozu venovat na vyvoj toho, co auta moze odlisovat. Hadam si nemyslis, ze Audi-Mercedes-BMW skonci po nejako ciastkovom spolocnom vyvoji ako VW-Skoda-Seat.
"😡íla není v unifikaci a zmenšování výběru, ale naopak v pluralitě a konkurenci. To nás pohání dopředu." - a preto vyvoj EV, hybridov a boj s emisiami vytvara aj tlak na klasicke pohony, ze ano. Inak by tu doteraz smrdeli same 1.9TDI.
Takze ti dakujem za vysvetlenie vyznamu alternativnych pohonov a ich obhajobu.
Asi to vysvetli napr. koncernu, ktory z jedneho auta, ci platformy naseka 30 modelov pre niekolko znaciek.
Iny pohlad je, ze vyvoj niektorych spolocnych veci setri zdroje a tie sa mozu venovat na vyvoj toho, co auta moze odlisovat. Hadam si nemyslis, ze Audi-Mercedes-BMW skonci po nejako ciastkovom spolocnom vyvoji ako VW-Skoda-Seat.
"😡íla není v unifikaci a zmenšování výběru, ale naopak v pluralitě a konkurenci. To nás pohání dopředu." - a preto vyvoj EV, hybridov a boj s emisiami vytvara aj tlak na klasicke pohony, ze ano. Inak by tu doteraz smrdeli same 1.9TDI.
Takze ti dakujem za vysvetlenie vyznamu alternativnych pohonov a ich obhajobu.
Je to jen o businessu, ne o ekologii. Už Euro 5 je OK ale pořád se tlačí na pilu aby lidé byli nuceni stále kupovat nová auta. Brazilci vypalují deštné pralesy - to je skutečná ekologická katastrofa. A co dělají ekologové? Plaví se po moři.
K autonomnímu řízení - určitě zajímavá myšlenka ale v současné době na světe neexistuje žádný ICT systém se 100% dostupností, takže u aut se můžeme bavit pouze o různých pomocných asistentech, které jsou více méně užitečné a spolehlivé. Už stupeň 3 si ale nedokážu reálně představit, o stupni 5 nemluvě - pro něj si už jinou variantu než 100% dostupnost ICT systému nedokážu představit. Stačí průšvihy s autonomním řízením letadel a to je řádově o jiných cenách systémů a relativně jednodušším prostředí.
K autonomnímu řízení - určitě zajímavá myšlenka ale v současné době na světe neexistuje žádný ICT systém se 100% dostupností, takže u aut se můžeme bavit pouze o různých pomocných asistentech, které jsou více méně užitečné a spolehlivé. Už stupeň 3 si ale nedokážu reálně představit, o stupni 5 nemluvě - pro něj si už jinou variantu než 100% dostupnost ICT systému nedokážu představit. Stačí průšvihy s autonomním řízením letadel a to je řádově o jiných cenách systémů a relativně jednodušším prostředí.
Jak si přišel na to že Euro 5 je ok? https😐/www.idnes.cz/…est-oxidy-dusiku
Zásadní zlom - pevné částice, zbytek je srovnatelný.
To si ten odkaz asi nepochopil = to sou několikaNÁSOBNÝ rozdíly = a pevný částice to nejsou 😄
A když vidíš jako ZÁSADNÍ zlom pevné částice = tak to furt nedává logiku proč v úrovni Euro5 skončit
Navíc je tu problém čim dál většího počtu aut = roční výroba zhruba 100 000 000 novejch a daleko nižší počet vyřazenejch = to je taky docela problém
A když vidíš jako ZÁSADNÍ zlom pevné částice = tak to furt nedává logiku proč v úrovni Euro5 skončit
Navíc je tu problém čim dál většího počtu aut = roční výroba zhruba 100 000 000 novejch a daleko nižší počet vyřazenejch = to je taky docela problém
A jak přišla redakce na to, že to je zcela zbytečné?
Protože na tento web chodí fanoušci aut, pro které píšou. A ti logicky nechcou o svůj koníček přijít.
Presne nieco podobne som cakal.
To je clanok ako ked Adamek v Autobilde hodnoti nieco nenaftove.
To je clanok ako ked Adamek v Autobilde hodnoti nieco nenaftove.
Oukej, zvazoval jsem to delsi dobu, ale pohar prave pretekl. Ode dnesniho dne prestavam cist a ucastnit se diskusi na auto.cz a autorevue.cz.
Gratuluju redakci za kompletni destrukci rozumne novinariny (zvlast smutne je pak zniceni autorevue.cz ze dne na den) a prechod k nejvetsi s*acce bulvaru a clickbaitu. Je to smutna historka, ale na internetu jsou lepsi veci.
Nazdar. 😒 :no: :no: :no:
Gratuluju redakci za kompletni destrukci rozumne novinariny (zvlast smutne je pak zniceni autorevue.cz ze dne na den) a prechod k nejvetsi s*acce bulvaru a clickbaitu. Je to smutna historka, ale na internetu jsou lepsi veci.
Nazdar. 😒 :no: :no: :no:
:yes: :yes:
Smutný kolik rozumnějších = po fakt úpadku AZC https😐/www.novinky.cz/…bugatti-40294283 pod vedenim machi(avelli)ho odešlo = a dál odchází
Smutný kolik rozumnějších = po fakt úpadku AZC https😐/www.novinky.cz/…bugatti-40294283 pod vedenim machi(avelli)ho odešlo = a dál odchází
Ja som to presne takto pred par rokmi zabalil so zive.cz,sk . Tu od toho tiez nie som daleko.