Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
3,5 hvězdy
| 26. 8. 2019 12:51
Neni těch 3 a půl zbytečně moc?

Vždyť stačí si jen pár set tisíc připlatit a člověk může mít https://www.auto.cz/…vdu-lepsi-128505
Re: 3,5 hvězdy
| 26. 8. 2019 13:28
Ešte lepšie: https://www.auto.cz/…rahy-spas-127941 technika Pola za 1 050 000 Kč a má 4* - síce je asi vo všetkom horšie ako Lexus ale však čo... Tyčka vzadu, búchanie od nápravy, tvrdé plasty na palubke...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: 3,5 hvězdy
| 26. 8. 2019 13:29
Ale oba vozy maj 1 společné = stejnýho autora těch hvězdiček :-!

Plus navíc víceméně stejnou cenu = to A1 s tříválcem musí bejt o dost lepší = než tenhle 132kW 2.0 hybrid :yes: :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: 3,5 hvězdy
| 26. 8. 2019 13:40
Oni sou stím koncernem smažení - dušení, nojooo nojooo :-(
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: 3,5 hvězdy
| 26. 8. 2019 13:42
Sakra zrovna sem docela dost editoval = a chvilku předtim v jiný diskuzi mi to zas ufiklo závěrečnej odstavec = MILUJU nový ve všem horší ACZ pod machi(avelli)m :-!

Kolmann nezklamal ani v závěru = a v tabulce má Lexus 2litr hybrid = 107 koní :yes: :*)
Avatar - Hammunasakra
3,5 hvězdy
| 26. 8. 2019 12:51
Double příspěvek = to miluju = dřív šly aspoň smazat = teď asi ani to nee? Skvělá nová ve všem horší diskuzní platforma = chce to fakt mimořádný sebevědomí = přejít z nejlepší na nejhorší :-)
Avatar - pradeda777
Přečetl jsem
| 26. 8. 2019 13:18
článek 2x a opravdu nevím, proč vůz nedostal alespoň 4 hvězdičky..... :-O
Avatar - CICERO
Re: Přečetl jsem
| 26. 8. 2019 13:42
to je jak s palcem, proč jich nemáš 88, proč?
Avatar - Verny_2013
Re: Přečetl jsem
| 26. 8. 2019 14:05
Vypadá to podivně ve srovnání s posledním testem Suzuki Vitara který dostal 4,5*. Tam to zdůvodňovali relativním srovnáním s konkurencí v rámci segmentu a příznivou cenou. Zajímalo by mě s čím to srovnávali teď. Ale pobavila mě jedna věta - že ten interiér vypadá jako jen lepší Toyota. Ale on ten Lexus je jen Lepší Toyota.
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Přečetl jsem
| 26. 8. 2019 14:16
Dobrý postřeh, v Auto.cz nepostřehli.
VW >>> Audi
Toyota >>> Lexus
Citroën >>> DS
Jak je to jednoduché.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Přečetl jsem
| 26. 8. 2019 14:31
je to jednoduche = Niet for Coolman :-! :-[]
Avatar - Emel
Re: Re: Přečetl jsem
| 26. 8. 2019 15:34
Vždycky je to relativní hodnocení v rámci třídy... ale taky by mě zajímalo, s čím srovnávali.

Nejblíž to má asi k X2... která má ale pořád o půlku větší kufr, což je docela rozdíl.

Myslím, že to srovnávají s celou kategorií, tj. třeba X1... a pak X2 i UX vycházejí racionálně hůř (a obě končí s 3,5*).
jak zvýšit cenu aut
| 26. 8. 2019 14:46
Chcete prodat hatchback nižší střední třídy za cenu přes milion Kč? Zvyšte ho o 10 cm :'-(

Jinak auto ok.
Avatar - pradeda777
Re: jak zvýšit cenu aut
| 26. 8. 2019 20:23
Jo, o tom tu píši již dlouho. 2 extra závity na pružinách a je hotovo...... ;-)
Avatar - xxc
Re: Re: jak zvýšit cenu aut
| 27. 8. 2019 07:03
Nie je to len o zavitoch, ale aj o sedeni v aute. Osobne by som uz nizke nekupoval. To, ze su tie auta nezmyselne drahsie, je uz ina vec.
Avatar - KANKUNEN
Nemám rád hybridy ve velkých autech,
| 26. 8. 2019 14:59
ale tohle je přesně hybridní parketa do města. Malé auto malý kufr mívá, takže jen půl hvězdy dolů za nejhloupější infotainment na světě.
Re: Nemám rád hybridy ve velkých autech,
| 26. 8. 2019 15:32
Tak autor sa sťažuje, že zadať navigáciu počas jazdy je skoro nemožné - neviem, či Lexus nemá hlasové ovládanie - ak nie, tak to je na túto triedu fail to uznávam, ale inak či je to dotyková obrazovka a ťukáte tam z klávesnice, alebo posúvate kolečkom po klávesnici tak robiť to za jazdy je fail...
Avatar - Emel
Re: Nemám rád hybridy ve velkých autech,
| 26. 8. 2019 15:34
No takhle... X2 je asi podobně velká, ale kufr má o 150l větší.
Avatar - CICERO
Re: Nemám rád hybridy ve velkých autech,
| 26. 8. 2019 16:08
Ty Ty Ty Tačpády co předchází ekonomické pády, jsou stále přítomny, prý: my to zlepšíme, japonci nedostáli svému marketingu = neuvěřitelné, pořád to k*rví… asi holt držák......

Ale jak sem se tu dozvěděl od profesionálů v oboru (Coolman a spol.)nejlepší infotainment má ško… ehm BMW Gmbh … tak! …

Když to neběhá na Mikrosoftu jako fauvé, je to cvrkot ! :-) (poslední iDrive) :yes: :yes: :yes:
Re: Nemám rád hybridy ve velkých autech,
| 26. 8. 2019 16:42
Přesně tak, to auto je do města a za mě naprosto v pořádku. Je to nejmenší Lex, takže prostě bude nejmenší i uvnitř. A ten infotainment je opravdu co se týká ovládání "hrůza" ... Mluvím z vlastní zkušenosti :-)
Avatar - Dinar
Re: Nemám rád hybridy ve velkých autech,
| 27. 8. 2019 12:24
Hybrid do města ok, ale malé auto? 4,5 m není žádný městský skokan, to auto je větší než třeba ateca, která brána jako klasické rodinné auto, a je na tom prostorově výrazně lépe.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Nemám rád hybridy ve velkých autech,
| 27. 8. 2019 12:40
To už tak mezi mainstreamem a prémií s prostorností bejvá = jak víš = platí to holt i pro Seat a Lexus
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Nemám rád hybridy ve velkých autech,
| 27. 8. 2019 12:50
Jen pro info, ať mi tu zbytečně nerovnítkuješ, mám vás dva (s Ciceronem) na hate listu, takže ty vaše pindy už nevidím a nemusím přeskakovat. Nevěřil bys, jak se tím každá diskuse krásně zpřehlední. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Nemám rád hybridy ve velkých autech,
| 27. 8. 2019 13:03
Až tak tě připomínka že TOHLE je běžnej rozdíl mezi mainstreamem a prémií = zabolela? ;-)
Dojmy nebo test?
| 26. 8. 2019 16:46
Jakožto spokojeného majitele Toyoty CHR by mě zajímalo vyloženě porovnání UX vs CHR a zda se takový upgrade vyplatí. CHR tu byla vychválena až moc (5 hvězd), UX tady skončilo s 3.5 hvězd. Přitom papírově by snad všechno co mi na CHR vadí mělo mít UX pořešené. A nejde jenom o drobnosti. Tento článek beru jako pár dojmů a škoda, že přechází ať už to zmíněné srovnání, ale třeba popis techniky z čeho, nám známého, je to složené...

Respektive, ať tam ten pokus o popis techniky raději není, protože je nesprávný! Viz informace, že UX má jinak řešenou čtyřkolku než CHR - no aby ne, když CHR 4WD nemá, respektive ne v hybridu! Takže to uveďme na pravou míru - RAV4 má stejné řešení jako tady UX. Jenže RAV4 má 2.5 litr, tady UX 2.0 - jde tedy o stejný motor jako má nová Corolla? To by mohlo nám čtenářům říci mnoho. Takhle pak podané informace článku moc nevěřím, když vidím, že tam autor zřejmě míchá jablka s hruškami.

Naladění hybridu aby netočil zbytečně spalovák kvituji, otázkou tedy je zda je to také v nové Corolle?

Je to vylepšená CHR s technikou nové Corolly s prémiovým interiérem a odhlučněním? Nebo má nějakou svou techniku? Pak by nám stačilo znát trochu nové Toyoty a jsme doma s tím co je UX za auto.

Taky by mě zajímalo s čím by to testeři srovnali obecně na trhu. Jestli je konkurencí BMW X2? Nebo co vlastně a jak si jízdně stojí mezi nimi? Já jakožto majitel CHR jsem jasný, ale tak trochu by mě zajímalo komu by UX mohlo lézt do zelí :)
UX 200, 4x4 E-Four a hodnocení
| 26. 8. 2019 22:31
Prosím o opravu, UX 200 můžete mít klidně i v nejvyšší výbavě, copak jste si nepřečetli ceník? Další věc, která je zde velmi nešťastně popsána je pohon 4x4 vůči CHR, která v hybridu čtyřkolkou být nemůže a proto je pohon 4x4 řešen jinak. Nebudu hodnotit 3,5 hvězdičky, ale pokud budete mít někdy pane Kolmane čas, stavte se v Lexusu a naučíme Vás jezdit hybridem, protože za 6,5-7 litrů by s tím dlouhodobě jezdil jen závodník, nebo někdo, kdo jízdu hybridem absolutně neovládá. UX jezdí za 5,5-6 litrů, po městě při troše snahy klidně za 4. Ale neříkám nic, na tyto skóre a hodnocení jsme si již od auto.cz zvykli a 4 hvězdy by mě od Vás doslova šokovaly.
Avatar - xxc
Re: UX 200, 4x4 E-Four a hodnocení
| 27. 8. 2019 07:06
a kto ovlada jazdu s hybridom? pomalojazdec? :-) podla hviezdiek je to stale lepsia kupa, ako bmw 3 s dieselom :-)
Re: Re: UX 200, 4x4 E-Four a hodnocení
| 27. 8. 2019 14:26
Jasné, lebo na v Le Mans sa všetky hybridy len tak pomaly motkali po trati. Jediné čo je potrebné, je nevypáliť všetku energiu pri spomaľovaní kotúčmi. Kdekoľvek kto jazdí predvídavo a nebrzdí vždy na doraz dokáže využiť výhodu hybridu.
Re: UX 200, 4x4 E-Four a hodnocení
| 27. 8. 2019 07:32
Tak hlavně nechoď do BMW, tam jsou jen tříhvězdičková auta :-[]
Spotreba
| 26. 8. 2019 20:08
Od kdy se udava v technickych udajich spotreba JEN v g CO2???

Takze kvuli lajdackosti acz musim doplnit 4,1-4,3 litru / 100km :yes:
A bussines edition je v akci za 849 tisic.
Nejak mi v tomhle kontextu ten 4 hvezdickovy T-Roc s hlucnym dieselem, vyssi cenou (OK cena testovaneho VW proti akcnimu Lexusu, ale stejne.. ) i spotrebou, nedava smysl.
Avatar - Hammunasakra
Re: Spotreba
| 26. 8. 2019 20:25
Špatně je i celkovej výkon = v tabulce je taky jen 107 koní = kvalitě testu bych nedal ani ty 3,5 hvězdičky :-)
Re: Re: Spotreba
| 26. 8. 2019 20:26
:-)

Jeste moje oprava: E-Four ma 4,5-4,8l
Avatar - 3_diamanty
za mna sklamanie
| 27. 8. 2019 19:08
jak sa mi paci vacsie NX aj RX tak UX mi pride docela o nicom v danej cenovke... nepekne... kufor na urovni o pol metra kratsej fabie za to cena vacsia jak 7 miestne sorento ... k tomu oplastovanie blatnikov gycove az z toho bolia oci.... grc jak remen.... brucho na zemi.... cele zle ... ok vec vkusu.... kazdopadne vacsie NX aj RX su fakt paradne ale melon za takyto UX to je snad vtip ... a za mna ani nejake extra predaje to vo svete asi mat nebude ... tu nejaky evoque ci X2 je uplna ina liga a to mam lexusy fakt rad.. ale tento kusok mi fakt nicim neimponuje a to aj napriek tomu ze mam rad SUV a aj hybridne technologie su mi sympaticke ... ale tak zase je fakt ze nie kazdy japonsky voz sa mi predsa musi automaticky pacit ;-\
Spolehlivost
| 27. 8. 2019 19:24
Mate nekdo zkusenost s tim, jak jsou na tom lexusy se spolehlivosti? Pohon, elektrika, koroze.... tohle je nesmysl, ale rx450h se da poridit za solidni prachy, tak jestli to pojezdi bez problemu aspon 4 5 let.
Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (spotreba)
| 28. 8. 2019 07:14
Spotreba? Dovolim si nesuhlasit "s dlouhodobým průměrem mezi 6,5 a 7 litry". Porovnajme si WLTP spotrebu UX250h a Toyoty C-HR/Prius:
C-HR 1.8 (122k, 1380kg, 0.32Cd, 215R17) -> WLTP 4.9l (R18 5.1l)
spritmonitor C-HR 5.2l https://www.spritmonitor.de/…a/1563-C-HR.html?…
Prius 1.8 (122k, 1400kg, 0.24Cd, 215R17) -> WLTP 4.6l
spritmonitor Prius 4.5l https://www.spritmonitor.de/…a/439-Prius.html?…
WLTP sa teda priblizne rovna realnej spotrebe. Ako si povedie UX, ktory ma o 50% viac vykonu, pruznost o 3s lepsiu (80-120km/h C-HR 9s, UX250h 6s) a je tazsi o 160kg (iny motor s premiovou vybavou):
UX250h 2.0 FWD (184k, 1540kg, 0.33Cd, 215R17) -> WLTP 5.3l (F-Sport 5.7l, AWD 6l)
Klobuk dole! Len par deci ... Z toho vyplyva dlhodoby priemer medzi 5.5 a 6 litrami. Samozrejme, sportova jazda bude o liter viac a zalezi aj na pomere mesto/okresky/dialnice.
WLTP UX250h FWD detailne: mesto so statim max.50km/h (Low 5.0l), mesto bez statia max.75 (Medium 4.4l), okresky max.90 (High 4.7l), dialnica max.130 (6.5l) + ultranizke emisie NOx 5mg (norma 60mg)
Opat poklona! Porovnatelny novy diesel ma kombi +1l (mesto +2l), ale s emisiami NOx radovo vyssimi a benzin turbovstrek ma kombi +2l (mesto +4l). Nie je to vsak zadarmo, samonabijaci hybrid ma navyse 2 elektromotory a malu (100% recyklovatelnu) bateriu NiMH 1.4kWh.
Realny priklad spotreby? Roma-Forli s UX250h F-Sport FWD cez Apeniny po rychlostnej ceste s "lahkou nohou" a s vyslednou spotrebou 4.35l (360km, priemer 81km/h) + spotreba v hektickom Rime 6.0l, okresky 4.9l, dialnica 6.3l (realny priemer 5.7l je rovnaky ako WLTP 5.7l pre F-Sport), eko jazda 3.6l, 900km testu za vyslednych 5.2l zdroj it.motor1 https://it.motor1.com/…d-prova-consumi/
Celkova klasifikacia pre porovnanie spotreby roznych aut https://it.motor1.com/…consumano-meno-l
Re: Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (spotreba)
| 28. 8. 2019 09:57
Jen poznámka - CHR 1.8 Hybrid má 1455 až 1535 kg podle výbavy. 1380 kg má 1.2 Turbo.
Re: Re: Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (spotreba)
| 28. 8. 2019 10:34
Vsetky udaje su cista vaha (bez chlapika na palube):
C-HR 1.2T 1320kg http://www.zeperfs.com/…a-c-hr-1-2-t.htm
C-HR Hybrid 1380kg http://www.zeperfs.com/…r-1-8-hybrid.htm
Prius IV 1400kg http://www.zeperfs.com/…prius-iv-1-8.htm
UX250h FWD 1540kg http://www.zeperfs.com/…-ux-250h-2wd.htm
Re: Re: Re: Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (spotreba)
| 28. 8. 2019 21:02
Já beru údaje Toyoty https://www.toyota.cz/…-1016-784787.pdf + na tom tvém webu píšou pro EU taky 1455 kg :) Detail, jen buďme přesní :D
Re: Re: Re: Re: Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (spotreb
| 28. 8. 2019 23:22
Bral som len "cistu vahu bez chlapika" (v CZ pohotovostni hmotnost, medzinarodne DIN). Na zaklade direktivy EU sa uvadza aj tzv. provozni hmotnost (oznacena ako EU / katalog Toyoty), ktora je suctom DIN + 75kg vodic.
Je uplne jedno v com to porovnavame, dolezity bol rozdiel hmotnosti, ale vsetky hodnoty musia byt bud DIN alebo EU. V mojom prispevku boli DIN.
https://en.wikipedia.org/…wiki/Curb_weight
https://cs.wikipedia.org/…hmotnost_vozidla
Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (kufor)
| 28. 8. 2019 07:20
Kufor? Dovolim si nesuhlasit "mladá rodina už by mohla mít problém". Pointa je zlozit sietku elegantnym sposobom do pytlika https://youtu.be/vI7DSsGKcsI?t=45 a moze sa nakladat:
UX250h - 10 nakupnych tasiek + 50l pod dnom (FWD), pripadne kocik a 2 tasky https://babydrive.com.au/…-ux-250h-hybrid/ , video https://youtu.be/3IztWJYEx5o?…
BMW X2 - 10 tasiek + priestor pod dnom https://babydrive.com.au/…uvs/2018-bmw-x2/ , video https://youtu.be/6wX3kV2ZkKk?…
Volvo XC40 - 12 tasiek https://babydrive.com.au/…2019-volvo-xc40/ , video https://youtu.be/8VeKyp3uH1I?…
rodinne hatchbacky Corolla Hybrid (9 tasiek, https://babydrive.com.au/…-corolla-hybrid/ ), Golf (10 tasiek, https://babydrive.com.au/…swagen-golf-gti/ )
Ako je mozny rovnaky pocet tasiek v pripade BMW X2 (kufor 470l) a UX250h (kufor 320l)? Jednoducho, vacsina europskych automobiliek udava len "batozinovy priestor" ako jedno cislo, naproti tomu viacere japonske automobilky udavaju dve cisla "po kryt/po strechu", v pripade UX250h FWD 320l/438l alebo AWD 283l/401l.
Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (infotainment)
| 28. 8. 2019 07:24
Infotainment? Dovolim si nesuhlasit "se složitějším ovládáním multimediálního systému".
Ok, touchpad nemusi kazdemu vyhovovat, ale treba spomenut aj to, ze pri soferovani je akekolvek hladanie v menu nebezpecne (dotykom, koleckom, touchpadom). Toto treba robit pred jazdou alebo zastat. Skutocne bezpecne pocas jazdy su fyzicke tlacidla, ktore sa daju ovladat len perifernym videnim a pozornost je stale na ceste.
Ma UX dostatocny pocet fyzickych tlacidiel? Ano, ma ich velke mnozstvo priamo na volante (napr. ovladanie asistentov), klima ma tiez fyzicke tlacidla a treba vyzdvihnut tlacidla priamo v opierke, ktorymi sa ovladaju media (hlasitost, stanice, zdroje medii, songy, atd.) Velmi pohodlne!
Okrem toho sa daju pismena kreslit priamo na touchpade, zoomovat mapu cez touchpad, hlasovo ovladat rozne funkcie (v anglictine). Apple CarPlay a Android Auto ma byt ako free upgrade buduci rok, uvidime.
Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (cena)
| 28. 8. 2019 07:25
Cena? Dovolim si nesuhlasit s tvrdenim "nechá si automobilka i za tohoto „prcka“ řádně zaplatit".
Voci premiovej konkurencii je UX lacnejsi pri rovnakej vybave, pretoze ma v zaklade vsetkych 6 asistentov, BiLED a dvojzonovu klimu. Celkove naklady su dalej znizovane nizsou spotrebou (5.5l hybrid vs 7.5l benzin) a lacnejsim servisom (spojku/rozvody netreba menit, brzdy/pneu su menej opotrebovane, spolahlivost, atd.) Netreba zabudnut, ze o 5-10 rokov budu elektrifikovane vozidla bezne a zrejme aj s vyssou odkupnou cenou voci dieslu/benzinu.
Mainstream? Nakup je lacnejsi o 10.000 Eur pri rovnakej vybave (UX 40.000+ vs C5/Tiguan/atd. 30.000+), ale celkove naklady vratane odpredaja su v pripade hybrid vs benzin porovnatelne. Diesel je diskutabilny ako mestsky crossover, hodi sa skor na dialnice. Samozrejme, tieto uvahy platia hlavne pre firemne flotily, ktore kupuju nove auta.

Sorry, musel som to rozdelit do 4 casti.
Recenziu respektujem, kazdy mame svoj nazor. Vela zdaru!
Avatar - Hammunasakra
Re: Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (cena)
| 28. 8. 2019 08:30
Slušnej rozbor :yes: :yes:
Re: Re: Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (cena)
| 28. 8. 2019 08:40
Diky, pridal som "priestor vzadu".
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (cena)
| 28. 8. 2019 09:13
No napsal si to líp než autor = jeho styl "hledám a zvýrazňuju negativa a pozitiva jemně rozmělňuju snad až banalizuju" je tady = už až přehnanej

Stačí si porovnat text třeba jen pozitiv Kolmana a https://www.autorevue.cz/…si-lidi-na-svete#…

Mírně jinej názor závěr proč ne. Tady z toho čpí až ZÁMĚR = to už je přes hranu
Re: Re: Re: Re: Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (cena)
| 28. 8. 2019 10:16
Nuz, vsetci sme svojim sposobom "na hrane".
Ako to spieval Aerosmith v r.1994? Livin' on the Edge https://www.youtube.com/watch?…

Prajem kazdemu, aby ho vcas zachranili airbagy (vid. koniec videa) :yes:
Avatar - Emel
Re: Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (cena)
| 28. 8. 2019 10:27
Úplně nechápu, proč by u hybridu měly být méně opotřebované pneu, osobně bych tipoval opak (vzhledem k vyšší hmotnosti hybridu)... ale to jen tak namátkou. Pokud to někomu za mega+ smysl dává, ať si to klidně koupí, rozmanitost je fajn.

Co se mě týče, klidně by se u nás UX mohlo prodat i víc než 3 za měsíc... třeba 5 bych viděl jako přiměřené číslo.
Hey guys, dovolim si nesuhlasit ... (priestor vzadu)
| 28. 8. 2019 08:32
Priestor vzadu? Dovolim si nesuhlasit "s druhou lavicí počítejte spíše pro děti".
184cm chlap si sadne za sebou v pohode video https://youtu.be/an-qO2hGwWU?…
dokonca aj 2m chlap si za seba sadne https://youtu.be/64Qp7YoxY3M?…
Mercedes GLA? 2m si za seba nesadne https://youtu.be/9ug3o1hmr1w?…
BMW X2? 186cm ma podobny priestor ako v UX https://youtu.be/k7EwwoCvSw4?…
Volvo XC40? najviac priestoru, 2m v pohode https://youtu.be/PWDsSskOXxw?…
Skoda Karoq? 2m si za seba sadne https://youtu.be/Xu7WAoo49dI?…
Fabia III? 2m si za seba nesadne https://youtu.be/tfLyxTCVIEg?…

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku