Testy
...někdo v mainstreamu pochopil, že rodinné vozy jsou nejlepší s komfortním podvozkem. To je první věc, která by mě v této kategorii zajímala.
Tvrdý podvozek = sportovní !!! 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Když odskakuje je jen tvrdý, ne sportovní 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Až na to, že ten komfortní podvozek je jen v sedanu.
to je blbost... skusil som si kombik 2.0 HY a bol uzasne komfortny, hladky a jemny,,, a pri tom isty s vybornym riadenim.. na 18 kach
ak niekto na ten setup co som skusal povie, ze nie je komfortny tak nech si sadne do škodovky prv
ak niekto na ten setup co som skusal povie, ze nie je komfortny tak nech si sadne do škodovky prv
Myslel jsem tohle:
"Zajímavé je, že sedanu Toyota věnovala jinak naladěný podvozek, oproti sourozencům je měkčí a houpavější. Sedan prostě víc sází na komfort."
Tím samozřejmě neříkám, že kombík musí být nějaký kostitřas.
"Zajímavé je, že sedanu Toyota věnovala jinak naladěný podvozek, oproti sourozencům je měkčí a houpavější. Sedan prostě víc sází na komfort."
Tím samozřejmě neříkám, že kombík musí být nějaký kostitřas.
´´Až na to, že ten komfortní podvozek je jen v sedanu.´´ mohol si to napisat trochu inak 😄 Vyskusaj si corollu budes mozno prekvapeny, oproti aurisu je to velky skok prave v podvozku aj v interieri ... (dizajn tiez)
Jo, mohol... samo o sobě bych to tak taky nenapsal, jen v reakci na článek, kde se e😜licitně píše o komfortnějším ladění sedanu a následně si pája pochvaluje takový setup u rodinného vozu.
Je možný, že u kombíku to tak setupovat nechtějí... jednak proto, že je sedan určený primárně na horší východní cesty a v Evropě se víc dbá na jízdu, dvak možná proto, že kombík musí zvládat větší zatížení.
Je možný, že u kombíku to tak setupovat nechtějí... jednak proto, že je sedan určený primárně na horší východní cesty a v Evropě se víc dbá na jízdu, dvak možná proto, že kombík musí zvládat větší zatížení.
To je tím, že si přesedl z Clia RS 😁 Ale jinak je to pravda... Nová Corolla se povedla..
áno, no jazdim casto aj skodovky,... rapid, fabia, octavia pripadne ine vozidla
Vím 😉 Já jsem aktuálně v NL se Škodovkou a moc se těším na cestu zpět 😁 Hlavně v ní poznáš, že ne všechny německé dálnice jsou tak perfektní.... To že svého auta nevím, to je výhoda 😁
😁 mas predsa jistý podvozek uzivaj si ovladatelnost (tupú a bez preciznosti)
Kluci a co má v mainstreamu preciznost? 😉
Tak poněkud preciznější je třeba nový Fokus ( proti většině Škodovek), to je výrazný rozdíl, dále se povedla Corolla, Mazda 3 a proti dvojkovému Superbu o kterém aktuálně mluvím... Asi všechno 😁 Mondeo, Insignia, nová 508, ale i Passat...
Dvojkový Sup je leta pasé, jestkli i Corolla, tak by mě mile překvapila :yes: 😉
I proti nové Oktávkce je ta konkurence lepší, ale ta nejezdí tak špatně, jen občas bouchá náprava 😁
To bouchání koncernoVWejch náprav je zajímavý = zajímala by mě příčina
Co konkrétně poddimenzovali a taky proč?
Co konkrétně poddimenzovali a taky proč?
Torzní tyč? Není to tak složité..... Dost mne mrzí, že jsem s tím Fokusem s vlečkou neměl v dosahu žádnou opravdu rozbitou silnici, ale na klasické středočeské okresce to bylo lepší.
Nejen, SupIII nebo Pašík před FL taky umí zadkem zabouchat a uměl to i MB A MY 2018, až s novým MY to odstranili.
A keď nebúch zadná náprava,tak predná vŕzga 😁 ,prípadne rezonujú otvorené okná a podobne...
Jezděte dieselem!
A se kterým dieselem budu po Praze jezdit za 4-5?
Corola sedan je opravdu auto primárně na jízdu po Praze?
Budu-li na to auto pohlížet jako na normální rodinné/pracovní auto nižší střední, pak musí nutně zvládnout cestování. Tedy pokud se hybrid pyšní tím, že umí po městě za 4-5 litrů, pak se ptám, jak na delší trasy, běžné ježdění kolem komína? Bude celková průměrná spotřeba za třeba 10tis. km nižší než u auta stejné třídy s dýzlem?
A bude umět např. 1500km cestu s průměrem 120km/h za 6,2 litru? (údaj z mého BC po takové cestě, 530xd) Nejsem si jistý... 😉
Budu-li na to auto pohlížet jako na normální rodinné/pracovní auto nižší střední, pak musí nutně zvládnout cestování. Tedy pokud se hybrid pyšní tím, že umí po městě za 4-5 litrů, pak se ptám, jak na delší trasy, běžné ježdění kolem komína? Bude celková průměrná spotřeba za třeba 10tis. km nižší než u auta stejné třídy s dýzlem?
A bude umět např. 1500km cestu s průměrem 120km/h za 6,2 litru? (údaj z mého BC po takové cestě, 530xd) Nejsem si jistý... 😉
Aktuálně mám na 2.0 HSD za 14tis km průměrnou spotřebu 4.6 dle tankování. Takovou Průměrnou rychlost na dlouhé trase jsem jeste nemel moznost vyzkouset, ale i na to prijde. Zatim mam možnost jen ohledně D1 na otočku do Brna a zpět. Provoz byl takový, že ani nešlo jet plynule a člověk brzdil za každým druhým kamionem, co předjížděl, výsledek 4,9. Ale 6,2 je meta, kterou hybrid snadno překoná i při této rychlosti ( ověřeno zatím jen na kratších úsecích).
A proč by nemohla být Corolla do Prahy? Když se podívám na auta tak je to samé SUV, střední třída atd.
A proč by nemohla být Corolla do Prahy? Když se podívám na auta tak je to samé SUV, střední třída atd.
6,2 v autě vyšší střední s "normálním pohonem AWD", výbavou, zrychlením na 100 za 6s a možnostíá jet až 250? Opravdu ne 😉
Asi bych nesrovnával Corollu jako konkurenci pro 5er G30.
Asi bych nesrovnával Corollu jako konkurenci pro 5er G30.
Tady se bavíme ohledně spotřeby hybrid/diesel, nikoli aut jako takových.
To s tím souvisí přece. Výkon/hmotnost/komfort...
Ne tak úplně. Ano bude rozdíl v porovnání aut 1t a 2t, ale ne tak velký, jak by si někdo mohl myslet. Take, kdyz ma neco vetsi vykon, neznamena ze ma vetsi spotrebu. Zalezi na stylu pouzovani a druhu provozu.
Ale to sám určitě víš.
Ale to sám určitě víš.
Lenze pri beznych preslnoch ti spotreba nerasie linearne s vykonom. To by to 318d musel jazdit za 3.
O tom se ale nebavíme, vůbec neřeším 318d. Vyjadřuji se k tomu, že třílitrová vyšší střední s AWD udrží perfektní tempo za 6litrů a to Dinar zapoměl napsat, že většinu cesty absolvoval v průtrži mračen.
Pri veľkých a ťažkých autách má nafta výhodu, pre s výnimkou aut do extrémnych podmienok nenájdeš v nakládkach benzín. Ale pri menších autách sa ten rozdiel zmazáva. A ak máš veľký podiel krátkych jázd, tak diesel nebude rozumná voľba.
Tak přispěju svou nedávnou zkušeností s Corollou. US verze motor r.v. 2018, 1,8 benzín + variátor. Po najetých 6146 km napříč amerikou, několikrát v nadmořské výšce > 2,500 Km průměr dle dotankování 6,55. Popsáno v recenzi. Nemyslím že hybrid by to dal o moc míň.
A kolik si najezdil s hybridem, že přesně víš, za kolik by to zajel?
Nejvíc mne dostává kolik lidí přesně ví za kolik jezdí hybridy, ale nikdy s ním nejeli víc než 100km.
Nejvíc mne dostává kolik lidí přesně ví za kolik jezdí hybridy, ale nikdy s ním nejeli víc než 100km.
Ano další spokojený majitel hybrida. Já Ti to neberu. Má své výhody zejména ve městě. Já jsem v americe jezdil 95% mimo město a dálnice. Takže výhody hybrida v tomto režimu jsou 0. Jen sebou tahají nadbytečné Kg v bateriích. Spalovací motor je téměř totožný.
Ale to nie je pravda - pri jazdách na chatu ktoré vedú výlučne cez obce a cestou prvej triedy (pol na pol) a je tam presne jeden semafor + jazdím cez víkendy teda žiadna premavka - som schopný s hybridom minulej generácie atakovať v pohode priemer 3,5-4.0l/100km. S corollou 1.6 valvematic sa viem dostať pri rovnakom režime okolo 5l. Autá niekedy chodia aj za sebou a minimálne liter rozdielu tam je - dokonca aj cesta v zime Orechová Potôň - Žilina jeden vodič rovnaké pneu je to 90% diaľnica auta šli za sebou bol rozdiel 1.2l/100km teda nenašiel som režim normálnej jazdy, kedy by bol rozdiel medzi hybridom a 1.6 valvematic menší ako 1l tj 20% pri daných číslach.
Brno a zpět za 4.9 nebo Plzeň a zpět po D5 za 4.8 by taky jel nehybrid se stejnou spotřebou na acc 130?
Pokud vím, dálnice v USA mají docela nízký rychlostní limit, když to porovnám s naší 90 km/h, kde si hybrid řekne mezi 3,5 a 4 litry, tak docela pochybuji, že by v USA tomu bylo jinak
Pokud vím, dálnice v USA mají docela nízký rychlostní limit, když to porovnám s naší 90 km/h, kde si hybrid řekne mezi 3,5 a 4 litry, tak docela pochybuji, že by v USA tomu bylo jinak
Já bych opravdu rád viděl těch 130...D1 má jen na omezeních cca 50km za 80 atd. 😉
Psal jsem to na MACZ, ale zopakuji. Nastaveno 130 acc neznamená že se tak jede pořád. Do Brna to bylo něco lehce v průměru přes 100km/h, zpátky kolem 90km/h.
Aha, to je jiná...na radar po dálnici nejezdím, to ve městě nebo v kolonách. Schválně zkusím na gazíku kolik to dá (jestli to vydržím) 😉
Máme na firme dva Yarisi(rovnaký ročník) jeden hybrid a jeden 1,33 manuál rozdiel v spotrebe je 1,5 litra. Tá 1,33 jazdí za 6,5. To dokazuje, že si tie kilometre spravil vyložene ležérnym tempom. A s hybridom by si mohol byt o ten liter a pol lepší. V krajine kde je palivo lacnejšie ako voda to asi nik nerieši, ale v EU to má reálnu návratnosť aj bez dotácii. A je to s CNG jediný EKO pohon, ktorý je aj ekonomický.
Reálnou návratnost? Rozdíl v ceně je 60-90tKč (automat/manuál) a úspora je 0,48 Kč/km. Návratnost je tím pádem 125 - 190tkm, bez započítání časové hodnoty peněz. A právě ta to posune u běžného řidiče s běžným nájezdem 10-15tkm ročně do nenávratna ...
Zle počítaš. Firme čo točí auto v štvorročnom cykle sa polovica rozdielu vráti pri ďalšom predaji. Pri tom Yarise bol rozdiel 2600EUR, to je cca 65 tisíc KČ. Potrebujem aby sa mi vrátila polovica. To je len asi 65 tisíc km. Ak by som bral benzín v automate, tak návratnosť je len 35 tisíc km.
V aktuálnom cenníku vychádza hybrid horšie, keď sme kupovali. Síce zlepšili zľavy pre fleet, ale to súkromníkovi moc nepomôže. Tam už by som váhal, lebo ten 1,5 je jazdne veľmi príjemný motor.
V aktuálnom cenníku vychádza hybrid horšie, keď sme kupovali. Síce zlepšili zľavy pre fleet, ale to súkromníkovi moc nepomôže. Tam už by som váhal, lebo ten 1,5 je jazdne veľmi príjemný motor.
Corolla může jistě být autem do Prahy, já se ale vzhledem k informaci o spotřebě uvedené v článku jen pro ježdění po Praze ptám, je to auto jen na ježdění po městě? A říkám, asi ne, když je to sedan nižší střední, to přece není auto stavěné primárně na ježdění po městě. Proto otázka, jaká je spotřeba v jízdním mixu? Ty říkáš, 4,6 litru, ok, pak prosím ještě údaj o průměrné rychlosti za těch 14 tis. Směřuju k tomu, srovnat to auto s něčím z dané třídy s dýzlem podobných dynamických parametrů. Osobně si nemyslím, že bude hybrid lepší, ale uvidíme.
Co se toho příkladu 530xd týká, nepsal jsem ho kvůli srovnání s corollou, spíš obecně s hybridem, u auta této velikosti, čtyřkolky a dynamických parametrů jsem si naprosto jist, že s hybridem podobné spotřeby při tak vysoké průměrné rychlosti dosáhnout nejde. 😉
Co se toho příkladu 530xd týká, nepsal jsem ho kvůli srovnání s corollou, spíš obecně s hybridem, u auta této velikosti, čtyřkolky a dynamických parametrů jsem si naprosto jist, že s hybridem podobné spotřeby při tak vysoké průměrné rychlosti dosáhnout nejde. 😉
OK, právě jsem hodil na MACZ pár fotek z dovolené. Jedna z nich je tahle: http😐/moje.auto.cz/?…
Uvidíš tam, že při konstantních 135 tempomat (pro moje auto cca 128 GPS) ta spotřeba osciluje okolo pěti litrů.
Asi se všichni shodneme, že diesel je na dálnici velmi vhodný. Ale už bychom mohli ukončit tu diskusi o tom, že hybridy dálnice nezvládají. V rámci povolených rychlostí je zvládají naprosto s přehledem.
Uvidíš tam, že při konstantních 135 tempomat (pro moje auto cca 128 GPS) ta spotřeba osciluje okolo pěti litrů.
Asi se všichni shodneme, že diesel je na dálnici velmi vhodný. Ale už bychom mohli ukončit tu diskusi o tom, že hybridy dálnice nezvládají. V rámci povolených rychlostí je zvládají naprosto s přehledem.
Průměrná rychlost na nějaké trase, za určité kilometry, je úplně jiný údaj, než spotřeba okamžitá při nějaké rychlosti na dálnici.
A ano, abychom to mohli ukončit, jenže reaguješ na mě, a já nikde nepíšu, že hybridy nezvládají dálnici, pořád se ptám na provozní mix, jakou máš průměrnou rychlost za posledních např. 10tis. km a jakou hodnotu průměrné spotřeby za těch 10tis. km?
A ano, abychom to mohli ukončit, jenže reaguješ na mě, a já nikde nepíšu, že hybridy nezvládají dálnici, pořád se ptám na provozní mix, jakou máš průměrnou rychlost za posledních např. 10tis. km a jakou hodnotu průměrné spotřeby za těch 10tis. km?
To ti neřeknu, nemělo by to smysl. Když jezdím okolo komína, tak jezdím většinou na elektriku a dobíjím ze zásuvky, takže spotřeba benzínu je logicky nižší, než by měla být. Ale ptal ses "A bude umět např. 1500km cestu s průměrem 120km/h za 6,2 litru?". A proto uvádím rychlost na 30 km úseku dálnice s rychlostním průměrem 128km/h (GPS), kde je ta spotřeba pod pět litrů bez vlivu elektriky ze zásuvky.
Celou trasu z Chorvatska jsem v neděli jel za 4,4, ale průměrnou rychlost tipuju pod 80km/h - bylo tam pár hodin stání v kolonách.
Další údaje (včetně spotřeby elektriky a typických spotřeb v různých rychlostech) jsem napsal do recenze ( http😐/moje.auto.cz/…ka/priusphv.html )
Celou trasu z Chorvatska jsem v neděli jel za 4,4, ale průměrnou rychlost tipuju pod 80km/h - bylo tam pár hodin stání v kolonách.
Další údaje (včetně spotřeby elektriky a typických spotřeb v různých rychlostech) jsem napsal do recenze ( http😐/moje.auto.cz/…ka/priusphv.html )
Asi nik si nebude kupovať 4,6m dlhé auto primárne do mesta, ale možno má len jedno auto s ktorým jazdí väčšinou mesto a prímesto a občas naloží rodinu na dovolenku.
V tomto segmente fungujú hybridy dobre vo všetkých režimoch vrátane diaľnice.
Jedno porovnanie je tu, kde hybrid vyšiel lepšie aj na diaľnici
https😐/www.auto.cz/…-vs-hybrid-64642
Ešte lepšie porovnanie máš adac ecotest kde sú testy robené podobne ako realne jazdné testy to znamená, že ak sa jazdné podmienky odchýlia, tak sa test opakuje. Je to asi to najobjektívnejšie čo nájdeš.
Corolla 1,8 HSD😒br />https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Golf 1,6 TDI😒br />https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Golf vyšiel na diaľnici o 4 deci lepšie, ale ak počítaš s objemovou hustotou nafty a benzínu, tak hybrid má aj na diaľnici vyššiu účinnosť.
Tie pohony skratku v rámci bežných rýchlostných limitov fungujú. A fungujú aj o triedu vyššie
Suberb 2,0 TDI 140KW a to dokonca zo starou emisnou normou(nový ešte netestovali)
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Camry😒br />https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Tu už na dialnici vyšiel diesel účinnejší, ale v celkovom priemere boli emisie CO2 v prospech hybridu.
Horšie to bude pri SUV, alebo ak niekto jazdí diaľnice výrazne nad 130. Každý by sa mal rozhodovať podľa svojich jazdných potrieb. Pre mňa v oboch autách nafta nemá zmysel.
V tomto segmente fungujú hybridy dobre vo všetkých režimoch vrátane diaľnice.
Jedno porovnanie je tu, kde hybrid vyšiel lepšie aj na diaľnici
https😐/www.auto.cz/…-vs-hybrid-64642
Ešte lepšie porovnanie máš adac ecotest kde sú testy robené podobne ako realne jazdné testy to znamená, že ak sa jazdné podmienky odchýlia, tak sa test opakuje. Je to asi to najobjektívnejšie čo nájdeš.
Corolla 1,8 HSD😒br />https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Golf 1,6 TDI😒br />https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Golf vyšiel na diaľnici o 4 deci lepšie, ale ak počítaš s objemovou hustotou nafty a benzínu, tak hybrid má aj na diaľnici vyššiu účinnosť.
Tie pohony skratku v rámci bežných rýchlostných limitov fungujú. A fungujú aj o triedu vyššie
Suberb 2,0 TDI 140KW a to dokonca zo starou emisnou normou(nový ešte netestovali)
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Camry😒br />https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Tu už na dialnici vyšiel diesel účinnejší, ale v celkovom priemere boli emisie CO2 v prospech hybridu.
Horšie to bude pri SUV, alebo ak niekto jazdí diaľnice výrazne nad 130. Každý by sa mal rozhodovať podľa svojich jazdných potrieb. Pre mňa v oboch autách nafta nemá zmysel.
Pokud jedis prevazne dalnice, neco pres limit pripadne, hybrid nema sanci. To souhlasim. Já mám přibližně 40% Praha, 50% mimo město ( 1.třída i okresky ) a 10% dálnice. Za těch 14t km mám průměrnou rychlost 63 km/h. Proto dálniční úseky můžu dat jen utrzkovite. Delší cesta po evropě bude nejdříve příští rok, předpokládám. Takže pak konkrétní relevantní čísla budu moct poskytnout.
Mám to i nafocený po 100 kilometrech průměr 77 km/h 4,3 litru = hrozně záleží na provozu = když má člověk prostor rekuperovat je to dost znát. Nesnášim když mě někdo brzdí svym pomalym dojížděnim třeba k semaforu = tak se to snažim nedělat ani já = což s tim hybridem občas mrzí 😄
Ty to víš to píšu pro ostatní = hodně je znát i profil = i na relativně jako rovinatý trase je ROZDÍL jestli jedeš jednim směrem nebo zpátky
Ty to víš to píšu pro ostatní = hodně je znát i profil = i na relativně jako rovinatý trase je ROZDÍL jestli jedeš jednim směrem nebo zpátky
Pokud máš průměrnou rychlost 63 km/h za těch 14tis. km a přitom spotřebu 4,6 litru, pak je ta hodnota opravdu výborná, a zcela určitě auto nešetříš, protože při tom uváděném vysokém podílu města a okresek je průměr 63 km/h až neuvěřitelný.
Já mu s tím jednou jel za 6.5 😁 Ale ja neumím dostat pod 5 ani staré 1.9tdi když se snažím 😁
Ja jsem se prave vratil s Priusem z Chorvatska (prakticky stejny motor jako ve zminovane Corolle). Kde provoz a podminky dovolily, jel jsem 135km/h tempomat (cca 128 GPS) - spotreba byla lehce pod 5 litru. Celkove jsem trasu Makarska - Hradec Kralove zvladnul za 4,4 l/100.
Prius ma asi o neco lepsi CX nez Corolla, ale dramaticky rozdil ve spotrebe tam nebude.
Uz jsem psal, ze na zimacich jsem mel pri 130 GPS spotrebu 5,8.
Az budu mit chvili, doplnim svoji recenzi na MACZ.
Staci to jako odpoved? 😉
Prius ma asi o neco lepsi CX nez Corolla, ale dramaticky rozdil ve spotrebe tam nebude.
Uz jsem psal, ze na zimacich jsem mel pri 130 GPS spotrebu 5,8.
Az budu mit chvili, doplnim svoji recenzi na MACZ.
Staci to jako odpoved? 😉
Takych priusov som par stretol, kde predbiehali pomale karavany presne 135 km/h tempomatovo 😄 Velmi to na chvalenie nie je. Dokonca som stretol aj RAV4 hybrid, ktora asi skusala maximalku a celkom pekne sa drzala okolo 170 az do 180 km/h. Potom som jej s obycajnym dieselom usiel. Cize tie auta celkom vedia ist, len asi ravka vtedy nesla spotrebou pod 5l 😄
To asi nesla ani pod 6L 😉
Mozna te to prekvapi, ale pri dane rychlosti jsem na te dalnici patril spis k lepsimu prumeru co se tyka rychlosti. Urcite jsem predjel vic aut, nez predjelo mne (a to nejen karavany 😉 )
Mozna te to prekvapi, ale pri dane rychlosti jsem na te dalnici patril spis k lepsimu prumeru co se tyka rychlosti. Urcite jsem predjel vic aut, nez predjelo mne (a to nejen karavany 😉 )
S RAVkou se dá jet Praha Ostrava za 5,9 = ne po D1 ale horem = při klidnějšim provozu kdy můžeš jet po svym = kde se hodí důsledně rekuperovat = ale jinak běžnou rychlostí
A s cihlou na podlaze přes Německo taky za průměr 12 litrů = a to včetně ne krátkejch pasáží kde smíš jet jen 120 km/h 😄
A s cihlou na podlaze přes Německo taky za průměr 12 litrů = a to včetně ne krátkejch pasáží kde smíš jet jen 120 km/h 😄
Tímhle režimem jsem Německém nejel ani s benzínovou Kugou, nehledě na to ,že jsem se pohyboval i nad 200km/h , což Ravka nemůže. Já byl na 10 litrech.
To věřim že si měl menší spotřebu = určitě to byla CENOVĚ ZVÝHODŇOVANÁ nafta ne? 😄 =
Ale proto to zdůrazňuju že v týhle jediný zemi na světě, teda pokud to máš HLAVNĚ na křižování mezi dál od sebe vzdálenejch měst po dálnicích = tak na to hybrid výhodnější neni. Všude jinde jo
Ale pamatuju rychlojízdu do Norimberku a zpátky s benzínovym V6 = když byl prostor nadoraz když se udělala škvíra okamžitě plyn na podlahu = to bylo myslim 17 litrů 😁
Ale proto to zdůrazňuju že v týhle jediný zemi na světě, teda pokud to máš HLAVNĚ na křižování mezi dál od sebe vzdálenejch měst po dálnicích = tak na to hybrid výhodnější neni. Všude jinde jo
Ale pamatuju rychlojízdu do Norimberku a zpátky s benzínovym V6 = když byl prostor nadoraz když se udělala škvíra okamžitě plyn na podlahu = to bylo myslim 17 litrů 😁
Benzínovou Kugou (1.6 EB 110kw).... Čti , psal jsem to tam 😉 Naftou jsem kolem 8 ,ale není to SUV a TDI s manuálem to dá i za 6.5 ostře, 5.7 svižně aktuálně v NL , zítra přeměřil cestu zpět.
Nojo vysoká rychlost a krabice = to prostě neni dobrý spojení. Móda SUV je fakt kravina = ale tady po česku i až do tý Ostravy = to funguje dobře. A na denní popojíždění výborně
Jj vidim benzínová = tak sorry že u tebe automaticky vidim NAFTA 😁
Jj vidim benzínová = tak sorry že u tebe automaticky vidim NAFTA 😁
No tak s naftickou by to bylo super, ale aktuálně mám auta 1 benzín a 1 nafta + moto benzin
Všude jinde jo? Aha, tak proto se naftáky v Německu kupují, protože jsou dýzly nevýhodné... Richtig! :yes: 😁 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hmmm ... To určitě ne. Naftový dvoulitr si v opravdovém provozu vezme mezi 8-10 na sto. Přeměřeno na hodně autech. Provoz = Praha ve všední den ráno nebo odpoledne
V dovolenkovém tempu jsem se dostal pod 7,5 na nádrž! :-!
PS: na jednu z osmi nádrží, abych byl přesný 😒
PS: na jednu z osmi nádrží, abych byl přesný 😒
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pokud spolujezdec zatlačí v koloně, možná za 6 to bude 😉
To hrozně záleží... pokud budeš využívat Start/stop a pojedeš trošku plynule, tak se i v té Praze musíš s naftovým kompaktem do šesti v pohodě vejít... pokud to nebudou cukačky na pár km se studeným motorem.
Samozřejmě stání na semaforu (nebo na hranicích, když už jsem u té dovolené) se zapnutým motorem a klimatizací něco stojí...
Samozřejmě stání na semaforu (nebo na hranicích, když už jsem u té dovolené) se zapnutým motorem a klimatizací něco stojí...
No to je právě spotřeba ve městě v dopravní špičce. Pokud pojedeš někde plynuleji, jasné, že se dostaneš na 6-7 , ale v centru a na hlavních tazích jak js psal výše, to nejde a tam jede hybrid skoro za polovinu. Měřili jsme to 😉
S jakým autem jste to měřili? Měl jsi zapnutý StartStop?
Superb 2 125kw předfl, Superb 2 103kw 4X4 pofl, Octa 3 110kw pofl. Pak TDCi 85kw ( ten jezdil pod 8 v tomto režimu) a můj 132kw stejna spotřeba jako TDI .
To jsou ale všechno velká auta a velké motory (relativně)...
A neříkej mi, že Octavia jezdí za tolik, jako Superb s 4x4 nebo tvoje Mondeo s automatem...
A neříkej mi, že Octavia jezdí za tolik, jako Superb s 4x4 nebo tvoje Mondeo s automatem...
Na dálku ne, to je Oktávka a FWD sup pod 6 a Mondeo i Sup 4x4 kolem 7 - 7.5 , ale po té Praze se to dost srovná, je to takový dieselový strop nad který už moc nejde vylézt. Plyn - brzda - plyn .
To město se mi nezdá... přece jen, Superb s automatem a 4x4 musí mít hezkých pár (set) kilo navíc i větší jízdní odpory (gumy, 4x4) a i při cukačce brzda - plyn - brzda by to mělo udělat znatelný rozdíl ve prospěch lehčí Octy. Ale ok, změřené to nemám.
Až se uvidíme, ukážu ti fotku z infotainmentu té Oktavky (je tam 9.4 má sto ), ale Superb je MT automat je jen Mondeo . Nicméně Mikesus ti dole psal , že se mu to povedlo nezávisle na mě na jiných autech tak 😉
Ne, to já ti to věřím... na palubáku se dá vykouzlit lecos, taky už jsem tam měl u 2.0TDI hodnoty začínající dvojkou (jak jednociferné, tak dvouciferné 😃.
Spíš nevěřím na srovnatelnost těch čísel, resp. jsem přesvědčený, že kdyby opravdu obě auta jela úplně stejně, tak Octa musí být minimálně o litr pod Supem 4x4 a to i ve městě (vlastně bych si tipnul, že ve městě bude ten rozdíl největší).
PS: Jasně, ani Octa 2.0TDI není ideál úsporného naftového kompaktu, to by bylo třeba nějaké 1.5HDI nebo já nevím co.
Spíš nevěřím na srovnatelnost těch čísel, resp. jsem přesvědčený, že kdyby opravdu obě auta jela úplně stejně, tak Octa musí být minimálně o litr pod Supem 4x4 a to i ve městě (vlastně bych si tipnul, že ve městě bude ten rozdíl největší).
PS: Jasně, ani Octa 2.0TDI není ideál úsporného naftového kompaktu, to by bylo třeba nějaké 1.5HDI nebo já nevím co.
Asi ano, ale ty spotřeby se budou pohybovat i stimto rozdílem kolem 9-10 na sto a pointa byla, že ta Corolla je na polovině a výkon je obdobný. Tedy ve městě 😉 A řeči že jezdí diesel v Praze za 5 ve špičce jsou liché... Ani 1.5 HDI které má rád Hamuna protože je od PSA a k této značce mají rodinnou naklonost už od dob tetičky 😁
Mně by to docela zajímalo. Někdy mám po Praze za den 80 km, skrz centrum, semafory, magistrála, staré uličky a zpět na okraj. Někdy i stání v uzavirkach na desítky minut, to vše samozřejmě s neustálým komfortem klimatizace, když je horko. Pokud bude takový diesel mít spotřebu k 5 litrům a vydrží takový provoz spolehlive několik let, smeknu klobouk
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To bych chtěl vidět diesel splňující euro6 (nikoli podvodné nesplňující ani euro5), který v takto velkém autě dá i v Praze pod 5 litrů. Diesel je výhodnější na dálniční přesuny, to souhlasím. Ale už mimo dálnice hraje druhé housle, nehledě na město.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zcela upřímně jet stylem většiny hybridů co potkávám na okresce, pak i s 530 budu mít podobnou spotřebu 😉
Myslíš tím dodržovat max. povolenou rychlost?
Spíš obecně defenzivnější styl. Pravidelně jezdím ze severních Čech po D11 a následně 35 jen s využitím Pardubic a okruhu kolem Chrudimi. Když jsem splynul s davem, tak byla spotřeba u X5 30d na 7 litrech. 2,2t pohotovostní...
Každé auto má své...
Každé auto má své...
Samozřejmě, pokud se někdo schová za kamionem, je asi jedno jaký má pohon ( tohle jsem ještě nezkoušel a nevím, jestli bych měl trpělivost). Těch 7 litrů je podle mého naprosto adekvátní pro plynulou jízdu. Nevýhoda vyšší hmotnosti a horší aerodynamiku, ovšem výhoda dieselů, že spotřeba neroste tolik v zátěži jako u benzínu. Co jsem psal ozzymu, když šlape na krk dieselu, bude na tom lépe než když šlape na krk hybridu. Ovšem pokud pojede normálně v rámci povolených limitů, kromě dálnice nemá diesel šanci tolik snížit spotřebu jako hybrid.
Žádná alternativa, která by jezdila srovnatelně není 😉
Hybrid do města a nafta na dálnici 😉 Já to říkám pořád že si ten diesel prosadim 😁
No vždyť to říkám pořád, že nafta zatím dominuje dálnicím. Jen by to chtělo ji zakázat vjezd do měst 😒] , aby se snížily jedovaté látky jako benzopyreny, NOx a kvuli tomu přízemní ozon v mistech, kde je nejvice lidi.
Naftu by stačilo nezvýhodňovat = při stejný daňový a tim i různě velkym DPH = by se to spíš pořešilo samo
S tím se dá souhlasit. Ovšem tady není diskuze o dynamice nebo srovnávání konkrétních aut. Srovnání corolly 1.8HSD s 5er nebo x5 by mohlo napadnout jen opravdového primitiva.
Zatim je tu jen debata o spotřebě dieselů, které údajně zvládnou jezdit se stejnou spotřebou jako hybrid. A zatím tu nikdo nepřišel s žádným moderním dieslem, který by byl schopen se hybridu vyrovnat. Dosud se tu pohybují čísla mezi 6 a 7 litry nafty.
Opravdu by mne zajímalo, jestli je nějaký diesel, který je schopen jezdit do 5 litrů v jakémkoli provozu. Tedy, dálnice, okresky a město.
Zatim je tu jen debata o spotřebě dieselů, které údajně zvládnou jezdit se stejnou spotřebou jako hybrid. A zatím tu nikdo nepřišel s žádným moderním dieslem, který by byl schopen se hybridu vyrovnat. Dosud se tu pohybují čísla mezi 6 a 7 litry nafty.
Opravdu by mne zajímalo, jestli je nějaký diesel, který je schopen jezdit do 5 litrů v jakémkoli provozu. Tedy, dálnice, okresky a město.
Je, ale hledej ho v bazaru 😁
Hybridu ve městě doplním, okreska bude nastejno, dálnice zase výhoda dehtu.
Okreska bude nastejno možná s maloobjemovym dieselem. Ale pochybuju, že to zvládne jakýkoli jiný diesel, na okreskách za 3,5 až 4 jsem nejezdil ani s legendárním TDI PD.
A Dálnici kraluje diesel, to je bez debat.
A Dálnici kraluje diesel, to je bez debat.
Dálnice samozřejmě výhoda dehtu = ale za cenu masivního zvýhodňování což sou ročně neuvěřitelný sumy. Ne že by bez něj ten diesel nefungoval stejně = ale ekonomicky by se to hodně posunulo = a vyplatil by se jen..
Na fakt velký nájezdy nebo ve velkejch SUV = tam i bez ohledu na masivní zvýhodnění
Ale to padlo hned po Dieselgate všude možně = nafta dává bez podpory smysl až tak od 2,5 spíš 3,5 tuny
Na fakt velký nájezdy nebo ve velkejch SUV = tam i bez ohledu na masivní zvýhodnění
Ale to padlo hned po Dieselgate všude možně = nafta dává bez podpory smysl až tak od 2,5 spíš 3,5 tuny
Já žádnou podporu nečerpám, kde se to dá vyřídit? :-!
Už jsem to vysvěloval Speedfredovi.... zasej pole, dostaneš vratku zelený nafty ! 😁 Jinak máš smůlu....
No průser je že právě NEMÁ SMŮLU = ty i ostatní = to dostáváte automaticky = to je ten PROBLÉM 😉
A stojí to neskutečný prachy = ale zase to podpoří nákladní dopravu = kdo by chtěl aby kamionů jezdila polovina = a zboží víc putovalo železnicí :-!
A stojí to neskutečný prachy = ale zase to podpoří nákladní dopravu = kdo by chtěl aby kamionů jezdila polovina = a zboží víc putovalo železnicí :-!
Už mi to nepřijde vtipný = jak tohle píše furt dokola víc lidí = problém je že BOHUŽEL ČERPÁŠ
A nechce se mi to ZASE hledat = a pak počítat ten složitej výpočet spotřeba nafty v tunách krát to zvýhodnění 😉 j
Je to docela šílená suma ročně = která navíc PODPORUJE aby se zboží vozilo náklaďákama místo železnicí nebo po vodě jako to je v Německu. Prostě VŠECHNO ŠPATNĚ :-!
Takže jo = čerpáš a kdybys platil např. o 4 kč za litr víc.. vyjde ti to co sem napsal = teda opsal = nafta dává bez dotace smysl jen od 3,5 tuny s přivřenejma očima od 2,5 prostě do velkejch SUV a nebo pro taxíky nebo obecně obří nájezdy. Zajímavý jak moc lidí tuhle prostou realitu = odmítá nebo co to je 😄
A většina napíše řekne = přesně to co ty :-!
A nechce se mi to ZASE hledat = a pak počítat ten složitej výpočet spotřeba nafty v tunách krát to zvýhodnění 😉 j
Je to docela šílená suma ročně = která navíc PODPORUJE aby se zboží vozilo náklaďákama místo železnicí nebo po vodě jako to je v Německu. Prostě VŠECHNO ŠPATNĚ :-!
Takže jo = čerpáš a kdybys platil např. o 4 kč za litr víc.. vyjde ti to co sem napsal = teda opsal = nafta dává bez dotace smysl jen od 3,5 tuny s přivřenejma očima od 2,5 prostě do velkejch SUV a nebo pro taxíky nebo obecně obří nájezdy. Zajímavý jak moc lidí tuhle prostou realitu = odmítá nebo co to je 😄
A většina napíše řekne = přesně to co ty :-!
Máš tam moc nebo, nebo, nebo... Za 4kč navíc čerpám na dálnici nebo v Prg. Tak nevím, ale žádný zvýhodnění nedostávám. 😉
Nechápu nerozumim 😐
Samozřejmě že KAŽDEJ litr nafty je zvýhodněnej = ať zrovna stojí na dálnici víc než jinde 😄
Samozřejmě že KAŽDEJ litr nafty je zvýhodněnej = ať zrovna stojí na dálnici víc než jinde 😄
Zvýhodnění tam není, jen spotřební daň je o 1,90Kč/litr nižší.
No tak teď sám píšeš že VÍŠ o zvýhodnění = ÚMYSLNĚ nižší daň což ale znamená taky jinou výši DPH! Takže to neni konstantní 1,90 jak píšeš = rozdíl záleží na aktuální ceně. Je to 53% daň na benzín a 47% na naftu
Prostě nafta je tímhle způsobem ZVÝHODNĚNÁ = to je prostě ekonomická realita. Jak jinak bys jí vlastně chtěl zvýhodnit? 😄
Nejde o tržní ceny = ale STÁTEM zvýhodněnou cenu nafty vůči benzínu
Další je že velkoobchodně se správně prodává na hmotnost = převedenim na litry dochází k dalšímu zvýhodnění těžšího paliva. Dohromady to pak je docela masivní zvýhodnění. Ale jak řikám to bylo důkladně probraný po Dieselgate = bez podpory nafta dává smysl jen...
Prostě nafta je tímhle způsobem ZVÝHODNĚNÁ = to je prostě ekonomická realita. Jak jinak bys jí vlastně chtěl zvýhodnit? 😄
Nejde o tržní ceny = ale STÁTEM zvýhodněnou cenu nafty vůči benzínu
Další je že velkoobchodně se správně prodává na hmotnost = převedenim na litry dochází k dalšímu zvýhodnění těžšího paliva. Dohromady to pak je docela masivní zvýhodnění. Ale jak řikám to bylo důkladně probraný po Dieselgate = bez podpory nafta dává smysl jen...
Dal jsem ti rozdíl daně na litru, jako majitel benzínových i naftových aut necítím, že by ta dehtová měla nějakou výhodu 😉 Jsou obecně obvykle dražší, takže se u většiny srovná již samotným nákupem vozu.
No já jí taky necítím = tak fajn že nejsme nuzoty 😉
Nejvíc jezdim poslední roky hybridem = protože je na to kde jak jezdim nejlepší. I když reálná výsledná spotřeba mě taky těší = o tom žádná 😄
Ne ale jen kvůli ceně = prostě to nějak "baví" a kupodivu i po letech = samotnýho mě to překvapuje
Nicméně faktem je že k základní ceně z rafinérie u nafty stát přidá asi +50% a benzínu +55%
Jak správně řikáš obecně dražší naftovej motor co má tim pádem dražší pojistku ale i servis a k tomu nezvýhodněná cena paliv = vyjde to co bylo x-krát rozebráno = naftový auto bez dotace = až od 3,5 tuny. Takhle je to jednoznačný = že sou výjímky co najedou 100 tisíc km za rok a tim se jim to vyplatí to sou ty výjímky. Obecně naftový motory bez tý multimiliardový podpory = dost razantně ztrácej ekonomicky smysl = ostatně PROTO nejsou po planetě moc rozšířený. BEZ DOTACE nedávaj pro běžnej provoz smysl
Já se v pár naftách taky najezdil dost km = od našeho prvního služebáku Berlinga 1.9 který bylo neskutečnej držák a neskutečný co s náma přežilo :-! po V6 a teď naposled 2.2 HDi taky dost povedenej motor = tak to masivní zvýhodnění jednoho stejně vznikajícího paliva před druhym = tu prostě JE
A bez něj by na to většina lidí koukala spíš jinak než ty 😉
Nejvíc jezdim poslední roky hybridem = protože je na to kde jak jezdim nejlepší. I když reálná výsledná spotřeba mě taky těší = o tom žádná 😄
Ne ale jen kvůli ceně = prostě to nějak "baví" a kupodivu i po letech = samotnýho mě to překvapuje
Nicméně faktem je že k základní ceně z rafinérie u nafty stát přidá asi +50% a benzínu +55%
Jak správně řikáš obecně dražší naftovej motor co má tim pádem dražší pojistku ale i servis a k tomu nezvýhodněná cena paliv = vyjde to co bylo x-krát rozebráno = naftový auto bez dotace = až od 3,5 tuny. Takhle je to jednoznačný = že sou výjímky co najedou 100 tisíc km za rok a tim se jim to vyplatí to sou ty výjímky. Obecně naftový motory bez tý multimiliardový podpory = dost razantně ztrácej ekonomicky smysl = ostatně PROTO nejsou po planetě moc rozšířený. BEZ DOTACE nedávaj pro běžnej provoz smysl
Já se v pár naftách taky najezdil dost km = od našeho prvního služebáku Berlinga 1.9 který bylo neskutečnej držák a neskutečný co s náma přežilo :-! po V6 a teď naposled 2.2 HDi taky dost povedenej motor = tak to masivní zvýhodnění jednoho stejně vznikajícího paliva před druhym = tu prostě JE
A bez něj by na to většina lidí koukala spíš jinak než ty 😉
Nikdy se o toyotě tolik nepsalo.30 let tuto značku jezdím, Carinou počínaje. Ten poslední market_tah, kdy začínají být malé i velké Toyoty neprodejné, je byznys EU(F a D). Cena vozů je až o 30% vytočená nahoru (i dle prodejce nových vozů), dle požadavků euro automobilek. Za pár měsíců frantíci a vilémové vytlačí Toyotu z EU a bude se opakovat scénář á la USA / 90léta. Čau Piper.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A preto F a D dovolili zrusenie 10% cla na japonske auta ?
No jasně... už nejsou nebezpečný! 😉
Z mého pohledu je nová Corolla nejpovedenější auto od Toyoty za dlouhou dobu.
Z mého pohledu je nová Corolla nejpovedenější auto od Toyoty za dlouhou dobu.
Tiez si myslim - je taka akurat - velkostou, cenou, spotrebou, spolahlivostou, take idealne mainstreamove priblizovadlo.
A nie nahodou je vsade taka predavana.
A nie nahodou je vsade taka predavana.
Uh huh.
Prodávaná byla ta minulá, která ale byla střižená spíš podle těch globálních požadavků na levné a nenáročné auto.
Ta současná... nevím, tam bych zatím čísla nehodnotil, pořád je to ve fázi náběhu prodejů.
Pro vyspělou Evropu bude ta nová určitě větší trefa, hlavně kombík je hodně "po našem". Jak to bude jinde nejsem schopný si tipnout, pokud by šla všude cena nahoru stejně jako u nás, tak by to mohl být problém... ale Toyota do toho určitě nejde naslepo.
Prodávaná byla ta minulá, která ale byla střižená spíš podle těch globálních požadavků na levné a nenáročné auto.
Ta současná... nevím, tam bych zatím čísla nehodnotil, pořád je to ve fázi náběhu prodejů.
Pro vyspělou Evropu bude ta nová určitě větší trefa, hlavně kombík je hodně "po našem". Jak to bude jinde nejsem schopný si tipnout, pokud by šla všude cena nahoru stejně jako u nás, tak by to mohl být problém... ale Toyota do toho určitě nejde naslepo.
Rovnaká dynamika http😐/www.zeperfs.com/…uel7880-7460.htm
ale jedno je priemerné a druhé podpriemerné vzhľadom na tunajšie hodnotiace zvyklosti
https😐/www.auto.cz/…uhy-pokus-106159 a to tá testovaná Octavia stála len 950 000Kč.
ale jedno je priemerné a druhé podpriemerné vzhľadom na tunajšie hodnotiace zvyklosti
https😐/www.auto.cz/…uhy-pokus-106159 a to tá testovaná Octavia stála len 950 000Kč.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je stará Octa 😉 Nová 1.6 TDI jezdí o poznani lépe.
Už jsi s ní jel? Já jen tu předface.
Jen jako spolujezdec + jsme se naháněli na dálnici a do 130 to jede solidně, pak jsem mu ujeli 😁
Máme ji v rodině po FL a na 1.6 tdi s pětikvaltem jsem byl příjemně překvapen jak jede. Tak do 160km/h tahá příjemně a dlouhodobá spotřeba dle dotankování za cca 12 000km je 5,1l/100km. Jezdí se taková klasika, zákonný limit +10km/h. Ale ten podvozek v liftbacku... uskákaná koza...
motoru, kdy hybrid žere 5,8 při 130. Jak?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V tomhle by ti jirkavejrazka mohl referovat hodně. Jaký režim má, nejsem schopen říct, jen že se otáčky motoru pohybují mezi 2 a 3tis. podle převýšení. Předpokládám, že i ten 2.0HSD pojede často na atkinson.
Priznam se, ze uplne presne nevim, na co se ptas? Prius umi jet jenom v Atkinsonu a chova se jako kazdy podobny hybrid - nekdy pomaha baterka spalovaku, nekdy zase spalovak dobiji baterku. Tohle se na kilometru dalnice zmeni tam a zpatky treba desetkrat.
http😐/moje.auto.cz/?…
http😐/moje.auto.cz/?…
Inak tie 3.5 hviezdy moc nechapem. Toyota je v tomto segmente etalon a nic zasadne na nej problematicke nie je.
Skoro to vypadá, že redakce v poslední době trošku přitvrdila a místo aby byl standard za 4, tak je za 3,5😒br />
Corolla 3,5
Lex 3,5
Mondeo 3,5
Vitara 4,5
BMW 320d 3
Cupra 4,5
Evoque 3,5
Jinak... Corolla je určitě lepší v kombíku, v sedanu se slabším motorem mě 3,5* nijak nepřekvapuje.
Lex 3,5
Mondeo 3,5
Vitara 4,5
BMW 320d 3
Cupra 4,5
Evoque 3,5
Jinak... Corolla je určitě lepší v kombíku, v sedanu se slabším motorem mě 3,5* nijak nepřekvapuje.
Nepřekvapuje protože si nečet ostatní testy = mj STEJNÝHO KUSU nebo proč? 😄
Už sem to psal víckrát = ty hvězdičky sou naprostej nesmysl = když porovnáš v delšich horizontu jak sám správně připomínáš dokonce TOTÁLNÍ
Stejně jako když porovnáš obdobný věty závěry autora tady a hodnocení STEJNÝHO KUSU auta od jinýho autora. Krátce k tématu viz já včera 13:27 = sou sakra rozdíly i v rámci stejnýho vydavatelství. Prostě na čtenáře působí JINAK když napíšeš ÚSPORNÉ HYBRIDNÍ ÚSTROJÍ nebo jinde ale pod stejnym vydavatelem HYBRIDNÍ ÚSTROJÍ FUNGUJE SKVĚLE
A když to děláš celej článek včetně závěrečnýho shrnutí a plusu a mínusů = funguje to
Vítej na ACZ = ty tu budeš určitě novej :-!
Už sem to psal víckrát = ty hvězdičky sou naprostej nesmysl = když porovnáš v delšich horizontu jak sám správně připomínáš dokonce TOTÁLNÍ
Stejně jako když porovnáš obdobný věty závěry autora tady a hodnocení STEJNÝHO KUSU auta od jinýho autora. Krátce k tématu viz já včera 13:27 = sou sakra rozdíly i v rámci stejnýho vydavatelství. Prostě na čtenáře působí JINAK když napíšeš ÚSPORNÉ HYBRIDNÍ ÚSTROJÍ nebo jinde ale pod stejnym vydavatelem HYBRIDNÍ ÚSTROJÍ FUNGUJE SKVĚLE
A když to děláš celej článek včetně závěrečnýho shrnutí a plusu a mínusů = funguje to
Vítej na ACZ = ty tu budeš určitě novej :-!
Opravdu mě zajímá jak tu spotřebu měří aktuálně jsem s Hybridní Toyotou Prius v Istanbulu prevazne po dalnicich a to nejedu pianko ve 4 včetně zavazadel a mám 5.4. A to ten nový motor co je v corolla je ještě uspornejší
zdědil jsem po bývalé ženě 18 let starou 307 dvoulitr 66kw, jezdím s tím 100 km denně prosek račice u štětí bere mi to 6,2 až 6,4, jezdím deset nad limit,
Teď by teda měli mít nějakou nabušenou akční výbavu, ale pořád je to za půl mega.
Že to je dost jinej charakter a průběh než sme dneska zvyklí to bych potvrdil i srovnánim s toyotim 4válcem 1.2Turbo s nižšim výkonem = který pocitově je jako zajímavější. Ale to co je k 1.6 v těch testech = s tim souhlasim
Proč nemá Corolla malý turbo? Protože to vnímáš jako EVROPAN = je to gigaúspěšnej celosvětovej model = tam je lepší ta letama vypiplaná atmosféra 97kW
Hybrid je jednoznačně NAD oběma těmahle variantama = to sem tu psal už hodněkrát
Když člověk porovná nejnižší výbavy sedanu a HB/TS, moc rozdíly nenajde, především ve statickém srovnání. Ovšem porovnání vyšších výbav už je rozdíl patrný na první pohled, některé prvky výbavy dokonce úplně chybí. Když k tomu přidáme přímé srovnání při jízdě, odhlučnění je úplně někde jinde a sedan v tom hodně zaostává. Podvozek je komfortnější
Že radši nepřevzal text ze Světa motorů ze stejnýho vydavatelskýho domu = rozdíl asi jako když Lex UX250h tady popsal Kolman vs https😐/www.auto.cz/…-evropana-130805
V AutoTipu furt stejnej vydavatel je německý hodnocení Priusu po 100 t. km = a pokračujou dál. Nebo Auto-motor-sport a stejnej hybrid = dokonce stejnej KUS: " ..příkladně mrštná štika v zatáčkách" "příkladně komfortní s lepší distribucí hmotnosti mezi nápravy, která u konvenčních hatchbacků nebývá ideální" atd.
Hybrid funguje skvěle vs úsporné hybridní ústrojí = je myslim celkem výstihující = v čem je rozdíl 😄
Nicméně po mém výletu do Brna bych řekl, že minimálně polovina aut není schopna ve stoupanich na D1 ani zrychlovat, natož dosáhnout 130km/h, pokud se předtím nemůžou rozjet z kopce.
Ty spíš mluvíš o problému mezi volantem a sedačkou 😉
Jak z automatu u Insi extra nadšenej nejsem, tak dlouhá osmička je přesně podle mého gusta.
Cili to neni vada motoru (auta), ale jeho vlastnost. Je sympaticke, ze do auta dali 6-kvalt.
Nepíšu, že je to vada, je to vlastnost, jen tenkrát neočekávaná.
Je to fakt blbý když recenzent autor šéfredaktor = netrefí převodovku = a místo ní motor :-!
A tímhle směrem za sebou vede = celý ACZ 😄