Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid – Jak jezdit za pět

Nová generace Toyoty Corolla se vrátila ke starým pořádkům a po experimentu se jménem Auris je opět k dispozici v několika karosářských verzích. Najdeme mezi nimi i sedan.
Zpět na článek
28. 8. 2019 13:27
28. 8. 2019 13:51
28. 8. 2019 13:59
28. 8. 2019 14:01
28. 8. 2019 14:06
28. 8. 2019 14:23
28. 8. 2019 15:34
28. 8. 2019 14:15
28. 8. 2019 14:31
29. 8. 2019 10:12
29. 8. 2019 10:10
28. 8. 2019 14:25
28. 8. 2019 14:36
28. 8. 2019 14:42
28. 8. 2019 14:51
28. 8. 2019 14:56
28. 8. 2019 16:35
28. 8. 2019 16:42
28. 8. 2019 20:07
28. 8. 2019 20:56
29. 8. 2019 11:49
25. 12. 2019 20:02
Avatar - CICERO
28. 8. 2019 13:09
´´Vysavačový efekt motoru´´ ???
Ano ale proč motoru, je zpusobený přece převodovkou, tou nejlepší na světě, že beefcake ? :-!

prostě stará známá v nových šatech, nové doby: duší stále stejná´´Kojota Korella´´ :yes:

Za mě ta jedna šestečka, v doprodávající Corolle Classic :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
50
28. 8. 2019 13:18
Re: Nová Corolla sedan
Trochu mně osobně překvapuje "drobný" cenový rozdíl mezi novou Corollou sedan s 1.6 a Corollou starou s 1.6 (Classic) - tedy 500 tis. Kč vs 390 tis. Kč.
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2019 13:27
Re: Nová Corolla sedan
Kolik by sis představoval?
Avatar - Jenik3
28. 8. 2019 13:33
Re: Nová Corolla sedan
Mohli zvysit cenu o 30k, ale nahodili rovnou 100k na pul-mice.
Avatar - CICERO
28. 8. 2019 13:28
Re: Nová Corolla sedan
Ono se asi počítá, že ten ´´classic´´ zanedlouho skončí... defacto je to jakoby doprodej... Euro 7 nepřežije, budou tam dávat všechny bezpečnostní fičury? Asi těžko chlape... Proto má ta nová, displaye ani s 1,6 nemá nová rukáv (ruční brzdu) jen manuál... Bude mi staré líto, když odejde... Ale tak co už... Předpisy jsou předpisy a je to slovo zlaté... :-! :-[] 8-s
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 13:39
Re: Nová Corolla sedan
Vzhledem k tomu o kolik je nová Corolla lepším autem než Auris to jde... tím nechci obhajovat cenu nové Corolly s udýchanou 1.6.
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2019 16:50
Re: Nová Corolla sedan
Že bude nový model lepší než ten poslední, to tak nějak čekám, ale zdražení o 100k teda ne. Přitom základ sedanu proti (levnějšímu!) HB postrádá např. LED světlomety, rozdíl je prý i v odhlučnění. Asi je mrzí, že se sedan konečně začal obstojně prodávat, nebo nechají doběhnout Classic a pak cenu upraví.

Teď by teda měli mít nějakou nabušenou akční výbavu, ale pořád je to za půl mega.
28. 8. 2019 21:24
Re: Nová Corolla sedan
S "udýchanou 1.6" ... aha, takže si s tím nikdy nejel ...
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 21:42
Re: Nová Corolla sedan
S touto konkrétní ne, se spousty jiných o podobném výkonu ano, ale viděl jsem parametry a videa dynamiky..
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2019 09:30
Re: Nová Corolla sedan
Neni to tak zlý jak myslíš = ten citát z testu docela sedí: "..testovaná šestnáctistovka není žádný stroj na emoce ale s relativně lehkou Corollou umí slušně zahýbat" https://autobible.euro.cz/…c-auto-bez-duse/ nebo: "japoncům se podařilo naprosto skvěle sladit charakter.. 4válec je naprosto tichý na volnoběh a pod nízkou zátěží prakticky neslyšitelný.. Samotný agregát tiše přede, klidně jezdí a v případě potřeby umí být i dynamický" http://www.autanet.cz/…em-na-svete-3242

Že to je dost jinej charakter a průběh než sme dneska zvyklí to bych potvrdil i srovnánim s toyotim 4válcem 1.2Turbo s nižšim výkonem = který pocitově je jako zajímavější. Ale to co je k 1.6 v těch testech = s tim souhlasim
Avatar - Ozzman
29. 8. 2019 09:35
Re: Nová Corolla sedan
Sám píšeš, že 1.2 T je zajímavější. Pokud stojí Corolla 500 tisíc s 1.6 , tak bude zajímavější za tyto peníze celá řada turbomotorů ( proč nemá 1.2 T Corolla ?) O dost vyšším výkonu... Nehledě na to, že s nepatrným příplatkem máš tento 1.8HSD.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2019 09:41
Re: Nová Corolla sedan
Psal sem POCITOVĚ = prostě nástup turba vnímáš jako pozitivum bez ohledu na realitu = ale taky sem naspal že SOUHLASIM s testama = a hodnocenim 1.6

Proč nemá Corolla malý turbo? Protože to vnímáš jako EVROPAN = je to gigaúspěšnej celosvětovej model = tam je lepší ta letama vypiplaná atmosféra 97kW

Hybrid je jednoznačně NAD oběma těmahle variantama = to sem tu psal už hodněkrát
Avatar - Ozzman
29. 8. 2019 09:52
Re: Nová Corolla sedan
No jako Evropan mám za 500 tisíc 150k turbo v nižší střední, to prostě jednasestka atmo nepřebije. To je celé ;) Hybrid za 550, nebo za kolik jsou nejlevnější skladovky ok... Sice není rychlejší než 150k turbo, ale o dost lepší, než atmosféra.
Avatar - Emel
28. 8. 2019 13:39
Re: Nová Corolla sedan
Jenže stará Corolla byl lowcost pozicovaný pod Aurisem, tohle je normální mainstream.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 13:48
Re: Nová Corolla sedan
Sedan tak úplně ne, je to jako u Renaultu, kdy Mégane sedan je levnější variantou. Nemá všechny motorizace a výbavy . Já viděl teda slušnou Corolliu sedan, ale Mikesus ti potvrdí, že jsou i loecostovejsi verze.
Avatar - Emel
28. 8. 2019 13:50
Re: Nová Corolla sedan
Možná... je fakt, že se vyrábí jinde atd. Pořád mi ale přijde, že je to výš, než byla Corolla v té končící generaci.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 13:52
Re: Nová Corolla sedan
To nemohu posoudit, ale je to lepší než Auris ;)
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 14:09
Re: Nová Corolla sedan
To určitě je. Minulá corolla byla ještě pod Aurisem
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 14:02
Re: Nová Corolla sedan
Je pravda, že v porovnání s Aurisem je sedan o pořádný krok vpředu. Hlavně co se týče materiálů v interiéru.
Když člověk porovná nejnižší výbavy sedanu a HB/TS, moc rozdíly nenajde, především ve statickém srovnání. Ovšem porovnání vyšších výbav už je rozdíl patrný na první pohled, některé prvky výbavy dokonce úplně chybí. Když k tomu přidáme přímé srovnání při jízdě, odhlučnění je úplně někde jinde a sedan v tom hodně zaostává. Podvozek je komfortnější
Avatar - lamal
28. 8. 2019 13:52
Re: Nová Corolla sedan
toto je rozhodne lepsi mainstream z pohladu techniky a platformy.... cena 570tis za hybrid co jazdi za 5l je v pohode podla mna, mas to ako nahradu nejakeho maleho diesla 1.5-1.6 s automatom
28. 8. 2019 21:23
Re: Nová Corolla sedan
Možná tím, že jim vypadl Avensis (patrně skončil bez náhrady), tak Corollu posunuly cenově výš. Ale tím jim vznikne dost velká cenová mezera mezi Yarisem a Corollou. A auťák od půl milionu mi už nepřijde jako nižší střední ... možná přijde něco mezi Yaris a Corollu?
Avatar - Emel
28. 8. 2019 21:33
Re: Nová Corolla sedan
V Evropě je to ok, tady byla minulá Corolla stejně spíš do počtu (za 2018 15t ks oproti 112t u Aurisu). Jak to bude mít Toyota naceněné jinde, jestli dokáže jít u sedanu třebas pro Turecko s cenou (a logicky i kvalitou / výbavou) dolů... to nevím.
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2019 13:27
Re: Nová Corolla sedan
Protože Machala? :-!

Že radši nepřevzal text ze Světa motorů ze stejnýho vydavatelskýho domu = rozdíl asi jako když Lex UX250h tady popsal Kolman vs https://www.auto.cz/…-evropana-130805

V AutoTipu furt stejnej vydavatel je německý hodnocení Priusu po 100 t. km = a pokračujou dál. Nebo Auto-motor-sport a stejnej hybrid = dokonce stejnej KUS: " ..příkladně mrštná štika v zatáčkách" "příkladně komfortní s lepší distribucí hmotnosti mezi nápravy, která u konvenčních hatchbacků nebývá ideální" atd.

Hybrid funguje skvěle vs úsporné hybridní ústrojí = je myslim celkem výstihující = v čem je rozdíl :-)
Avatar - lamal
28. 8. 2019 13:58
Re: Nová Corolla sedan
novy podvozok corolly sa velmi podaril, Škoda ze na ACZ toto nikto nezahrnie do poctu hviezd... jasne v texte to napisal to je sice prijemne, ale vysledny pocet hviezd tomu mal odpovedat
Avatar - Jenik3
28. 8. 2019 13:31
Re: Nová Corolla sedan
1.6 je mazel. Toyota ji vyrabi pres deset let. Pro tento typu vozu zcela odpovidajici motor.
Avatar - CICERO
28. 8. 2019 13:43
Re: Nová Corolla sedan
To jistě, rozumím, ale jednou přijde den a nebude to dlouho trvat, kdy bude 1,6 bez hybridu zkola ven... A nahrazen bude: 1,8 :-) ? Ano 1,6 Valvematic :yes: :yes: Ale v EU pro něj dlouho místo nebude... ;-) Fakt ne...To, že to je super motor - tady nikoho nezajima, bohužel... zakaznici? Duležití jsou Ti v číně, možná v USA atd... :-)
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 14:08
Re: Nová Corolla sedan
Hlavne ten motor by byl zajímavý tak pro Yaris. Velká Corolla je s atmo 1.6 spíše tak do počtu. U konkurence seženeš o dost lepší turbomotor, nebo trochu priplatis za hybrid.
Avatar - CICERO
28. 8. 2019 14:13
Re: Nová Corolla sedan
Tady je každej závodník... Já na plyn šlapu, jak američan, jen na rovinkách, když vidím do nekonečna, jinak jezdim dle zákonných limitů a jsem rád, že jsem rád... Ted dněšní provoz = valhala hadra, nemám problém jezdit jako prase, ale s mřížema je to horší, ještě se mi nechce...
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 14:19
Re: Nová Corolla sedan
No pokud zvazis cenu té 1.6 a porovnávás s konkurencí, dokonce i z vlastního ceníku Toyoty, pak to moc smysl nemá .
Avatar - CICERO
28. 8. 2019 14:31
Re: Nová Corolla sedan
ok :-) Ale prostě atmosféra, to víš... to já si nechci nechat vzít, a stejně má charakter, že Ti nevoní ok... To mi neva :-) Kdysi stačila 1,3 a pak začly kopat do prcek 1,9 TURBO ! a všichni se stali nemocní...
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 14:35
Re: Nová Corolla sedan
Mám staré auto co má 1.2 43 kW ... Akorát 800kg, takže to stačí ;) Dnes mají auta i dost více...
Avatar - CICERO
28. 8. 2019 15:07
Re: Nová Corolla sedan
Bůh to vidí a s láskou Tě odmění... :-!
Avatar - Beefcake
28. 8. 2019 14:37
Re: Nová Corolla sedan
" pak začly kopat do prcek 1,9 TURBO ! a všichni se stali nemocní..." konecne sa s niecim da suhlasit. To uplne zdeformovalo myslenie.
28. 8. 2019 14:10
Re: Nová Corolla sedan
Upřímně, tu 1,6 jsem měl na firmě v Aurisu. Chvilku ji měla i manželka a po dlouhé to bylo době auto, které při obsazení 2 dospělí a 2 děti (jsme spíš váhově lehčí) nedokázalo bez podřazení udržet dálniční rychlost ve stoupáních. Dálniční spotřeba v rámci limitů +8/100.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 14:16
Re: Nová Corolla sedan
Je samozřejmě stoupání a stoupání. Nicméně to už je asi zlozvyk z turbomotorů, že se nemusí nic dělat a jet na jeden převod skoro pořád.
Nicméně po mém výletu do Brna bych řekl, že minimálně polovina aut není schopna ve stoupanich na D1 ani zrychlovat, natož dosáhnout 130km/h, pokud se předtím nemůžou rozjet z kopce.
Avatar - Emel
28. 8. 2019 14:20
Re: Nová Corolla sedan
Tak protože tam je všude osmdesátka a kamery, u kterých si člověk není jistý, co vlastně dělají :-)
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 14:41
Re: Nová Corolla sedan
No právě. Skončí omezení těsně pod kopcem a člověk vidí ty "zrychlovače".
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 14:41
Re: Nová Corolla sedan
Někdy fotí.... Jednu fotku mám doma :/ Docela draha..
28. 8. 2019 14:43
Re: Nová Corolla sedan
Bavím se o roce 2012, ten motor prostě nefunguje z hlediska síly, kterou by člověk čekal. 1,6 objem 132koní a nejsou schopny utáhnout na 6RS auto na D1.
Ty spíš mluvíš o problému mezi volantem a sedačkou ;-)
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 14:46
Re: Nová Corolla sedan
I to je samozřejmě možné. Problém je že dnes už moc atmosféry nejsou a nejde pořádně srovnat. Ale souhlasím, že moderní auto si člověk představí jinak. Jel jsem 2x s tou 1.6. Jedna se mi zdála, že vůbec nejede, druhá naopak byla velice pružná. Obě Corolly minule gen .
28. 8. 2019 14:57
Re: Nová Corolla sedan
Nemám o sobě nijak vysoké mínění, ale myslím, že jsem motor slušně a dynamicky zajel, jen mě zklamal. Tichý ve městě ano, ale jinak se mu muselo šlapat na perka, aby jel ;-)
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 15:00
Re: Nová Corolla sedan
Já si myslím, že spíš byl problém nějaké série, protože obě auta byla od jednoho člověka. Ale je to jen můj pohled.
Avatar - xxc
28. 8. 2019 15:46
Re: Nová Corolla sedan
Čo je na tom zlé, že si auto podradí? Na to prevodovka predsa je, aby využívala motor optimálne.
Avatar - Emel
28. 8. 2019 21:35
Re: Nová Corolla sedan
Ono "si" nepodřadí, ta 1.6 je s manuálem většinou. Ale jinak jasně, řadit v kopci na dálnici pětku mi taky přijde v pohodě... pája to používá prostě jako demonstraci (im)potence toho motoru :-)
Avatar - woody-alien
29. 8. 2019 00:26
Re: Nová Corolla sedan
Zkusím lehkou, ale opravdu jenom lehkou obhajobu. Zkoušel jsem Auris s tou 1.6 dvakrát v kombíku a jednou v hatchi. V krátkým Aurisu působil znatelně živěji, na příměstské pojíždění a sem tam kousek dál bych s tím neměl problém. V kombíku to bylo prostě zdechlý, ať jsem kvedlal jak jsem kvedlal. Nakonec i papírově má kombík cca o vteřinu horší zrychlení, není tam jiná převodovka ?
29. 8. 2019 06:37
Re: Nová Corolla sedan
Všechno beru, nevadí mi motor točit, řadit...ale očekával bych alespoň solidní sílu právě na dálniční přesuny. D1 žádná vyloženě prudká stoupání nemá, přesto to na 6tku prostě nedokázalo ani udržet cca 135kph tacho ;-)
Avatar - Emel
29. 8. 2019 12:36
Re: Nová Corolla sedan
Však já to nekritizuju, nakonec víš, že já jsem zastánce dlouhé šestky s tím, že radši pojedu 200km s otáčkama nižšíma o 500 a parkrát tam holt tu pětku dám.

Jak z automatu u Insi extra nadšenej nejsem, tak dlouhá osmička je přesně podle mého gusta.
Avatar - Jenik3
29. 8. 2019 00:15
Re: Nová Corolla sedan
Ten motor funguje jinak nez turbo benzin - je to atmosfera. Chces-li zatah, musis vytocit nad 4K. Pri dalnichnich 130kmh si motor toci 3300 a jednoduse to na VI neda a ridic chte nechte musi dat V nebo IV. Ruku na srdce, kolik tech stoupani na D1 je?
Cili to neni vada motoru (auta), ale jeho vlastnost. Je sympaticke, ze do auta dali 6-kvalt.
29. 8. 2019 06:40
Re: Nová Corolla sedan
Bavíme se o relativně lehkém HB s 1,6 (žádná 1,3), výkonu 133HP. Stoupání před Popovicemi a pak vše se stoupacím pruhem ;-) .

Nepíšu, že je to vada, je to vlastnost, jen tenkrát neočekávaná.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2019 08:07
Re: Nová Corolla sedan
ad ÚVODní příspěvek

Je to fakt blbý když recenzent autor šéfredaktor = netrefí převodovku = a místo ní motor :-!

A tímhle směrem za sebou vede = celý ACZ :-)
29. 8. 2019 08:12
Re: Nová Corolla sedan
Vytí motoru je od převodovky? ;-)
28. 8. 2019 13:27
Konečně...
...někdo v mainstreamu pochopil, že rodinné vozy jsou nejlepší s komfortním podvozkem. To je první věc, která by mě v této kategorii zajímala.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 13:49
Re: Konečně...
Tvrdý podvozek = sportovní !!! :D
Avatar - CICERO
28. 8. 2019 14:08
Re: Konečně...
:-! :yes: Tvrdý podvozek = sportovní ??? Tohle je sportovní !!! >>> https://www.youtube.com/watch?… TOHLE JE TOTALNI IN LOVE HYPE a jak vidíš tvrdé to není ani za mák... Když už jsme u té TOYOTY teda... ;-)
28. 8. 2019 14:12
Re: Konečně...
Když odskakuje je jen tvrdý, ne sportovní ;-)
Avatar - CICERO
28. 8. 2019 14:15
Re: Konečně...
Když odskakuje je to ´´moderní torzní kýč´´ ala VW TOP OF TOP SCALA... :-!
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 14:20
Re: Konečně...
Až budeš prodávat škodovky , budeš tvrdit to co já :D Neb to není z mé hlavy :D True Story...
29. 8. 2019 06:40
Re: Konečně...
Doufám, že ne...tedy pokud to není skvěle promyšlený návrh byznys plánu ;-)
Avatar - Emel
28. 8. 2019 13:51
Re: Konečně...
Až na to, že ten komfortní podvozek je jen v sedanu.
Avatar - lamal
28. 8. 2019 13:59
Re: Konečně...
to je blbost... skusil som si kombik 2.0 HY a bol uzasne komfortny, hladky a jemny,,, a pri tom isty s vybornym riadenim.. na 18 kach

ak niekto na ten setup co som skusal povie, ze nie je komfortny tak nech si sadne do škodovky prv
Avatar - Emel
28. 8. 2019 14:01
Re: Konečně...
Myslel jsem tohle:
"Zajímavé je, že sedanu Toyota věnovala jinak naladěný podvozek, oproti sourozencům je měkčí a houpavější. Sedan prostě víc sází na komfort."

Tím samozřejmě neříkám, že kombík musí být nějaký kostitřas.
Avatar - lamal
28. 8. 2019 14:06
Re: Konečně...
´´Až na to, že ten komfortní podvozek je jen v sedanu.´´ mohol si to napisat trochu inak :-) Vyskusaj si corollu budes mozno prekvapeny, oproti aurisu je to velky skok prave v podvozku aj v interieri ... (dizajn tiez)
Avatar - Emel
28. 8. 2019 14:23
Re: Konečně...
Jo, mohol... samo o sobě bych to tak taky nenapsal, jen v reakci na článek, kde se explicitně píše o komfortnějším ladění sedanu a následně si pája pochvaluje takový setup u rodinného vozu.
Je možný, že u kombíku to tak setupovat nechtějí... jednak proto, že je sedan určený primárně na horší východní cesty a v Evropě se víc dbá na jízdu, dvak možná proto, že kombík musí zvládat větší zatížení.
Avatar - lamal
28. 8. 2019 15:34
Re: Konečně...
Jasne v poho... hej corolla sedan bola tak ako vravis pripravena pre spatne cesty po celom svete. Celkovo setup pre EU byva ako vravis ovladatelnejsi...
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 14:06
Re: Konečně...
Je to tak, sedan má jiné naladění podvozku a je komfortněji zaměřen oproti HB/TS. Coz ovsem neznamená, že zbylé corolly jsou kostitřasy
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 14:09
Re: Konečně...
To je tím, že si přesedl z Clia RS :D Ale jinak je to pravda... Nová Corolla se povedla..
Avatar - lamal
28. 8. 2019 14:15
Re: Konečně...
áno, no jazdim casto aj skodovky,... rapid, fabia, octavia pripadne ine vozidla
Avatar - Ozzman
28. 8. 2019 14:17
Re: Konečně...
Vím ;) Já jsem aktuálně v NL se Škodovkou a moc se těším na cestu zpět :D Hlavně v ní poznáš, že ne všechny německé dálnice jsou tak perfektní.... To že svého auta nevím, to je výhoda :D
Avatar - lamal
28. 8. 2019 14:31
Re: Konečně...
:D mas predsa jistý podvozek uzivaj si ovladatelnost (tupú a bez preciznosti)
29. 8. 2019 06:42
Re: Konečně...
Kluci a co má v mainstreamu preciznost? ;-)
Avatar - Ozzman
29. 8. 2019 08:18
Re: Konečně...
Tak poněkud preciznější je třeba nový Fokus ( proti většině Škodovek), to je výrazný rozdíl, dále se povedla Corolla, Mazda 3 a proti dvojkovému Superbu o kterém aktuálně mluvím... Asi všechno :D Mondeo, Insignia, nová 508, ale i Passat...
29. 8. 2019 08:33
Re: Konečně...
Dvojkový Sup je leta pasé, jestkli i Corolla, tak by mě mile překvapila :yes: ;-)
Avatar - Ozzman
29. 8. 2019 08:40
Re: Konečně...
I proti nové Oktávkce je ta konkurence lepší, ale ta nejezdí tak špatně, jen občas bouchá náprava :D
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2019 08:46
Re: Konečně...
To bouchání koncernoVWejch náprav je zajímavý = zajímala by mě příčina

Co konkrétně poddimenzovali a taky proč?
Avatar - Ozzman
29. 8. 2019 08:52
Re: Konečně...
Torzní tyč? Není to tak složité..... Dost mne mrzí, že jsem s tím Fokusem s vlečkou neměl v dosahu žádnou opravdu rozbitou silnici, ale na klasické středočeské okresce to bylo lepší.
29. 8. 2019 08:54
Re: Konečně...
Nejen, SupIII nebo Pašík před FL taky umí zadkem zabouchat a uměl to i MB A MY 2018, až s novým MY to odstranili.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2019 08:58
Re: Konečně...
To si nemyslim = je mraky aut s torzkou co to nedělaj. Navíc u koncernu je to myslim i u dražších modelů co už torzku nemaj
Avatar - lamal
29. 8. 2019 10:12
Re: Konečně...
cela MQB s tym ma problem, verzie s multilinkom menej, ale aj pre ne to plati...
29. 8. 2019 11:55
Re: Konečně...
A keď nebúch zadná náprava,tak predná vŕzga :D ,prípadne rezonujú otvorené okná a podobne...
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2019 12:22
Re: Konečně...
Vrzání bude mít asi spíš snáz zjistitelnou příčinu než to bouchání = který nezvládá řešit ani lepší zavěšení. Že a PROČ to tak je u tak masový platformy = důvod by mě fakt zajímal
29. 8. 2019 15:36
Re: Konečně...
Príčinou je evidentná optimalizácia nákladov na každom fronte ;-\
Avatar - lamal
29. 8. 2019 10:10
Re: Konečně...
paja, takk honda, mazda, toyota, subaru, ford... preciznost sa tazko definuje, nejde o level 911 ky :-)
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2019 16:58
Re: Konečně...
U těchto z východu dotažených sedanů je to standard.
Avatar - Ada je zase tady
28. 8. 2019 14:02
Chcete jezdit za 5 ?
Jezděte dieselem!
Rozbalit vlákno
101
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 14:04
Re: Chcete jezdit za 5 ?
A se kterým dieselem budu po Praze jezdit za 4-5?
Avatar - Dinar
28. 8. 2019 14:13
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Corola sedan je opravdu auto primárně na jízdu po Praze?
Budu-li na to auto pohlížet jako na normální rodinné/pracovní auto nižší střední, pak musí nutně zvládnout cestování. Tedy pokud se hybrid pyšní tím, že umí po městě za 4-5 litrů, pak se ptám, jak na delší trasy, běžné ježdění kolem komína? Bude celková průměrná spotřeba za třeba 10tis. km nižší než u auta stejné třídy s dýzlem?
A bude umět např. 1500km cestu s průměrem 120km/h za 6,2 litru? (údaj z mého BC po takové cestě, 530xd) Nejsem si jistý... ;-)
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 14:23
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Aktuálně mám na 2.0 HSD za 14tis km průměrnou spotřebu 4.6 dle tankování. Takovou Průměrnou rychlost na dlouhé trase jsem jeste nemel moznost vyzkouset, ale i na to prijde. Zatim mam možnost jen ohledně D1 na otočku do Brna a zpět. Provoz byl takový, že ani nešlo jet plynule a člověk brzdil za každým druhým kamionem, co předjížděl, výsledek 4,9. Ale 6,2 je meta, kterou hybrid snadno překoná i při této rychlosti ( ověřeno zatím jen na kratších úsecích).
A proč by nemohla být Corolla do Prahy? Když se podívám na auta tak je to samé SUV, střední třída atd.
28. 8. 2019 14:49
Re: Chcete jezdit za 5 ?
6,2 v autě vyšší střední s "normálním pohonem AWD", výbavou, zrychlením na 100 za 6s a možnostíá jet až 250? Opravdu ne ;-)

Asi bych nesrovnával Corollu jako konkurenci pro 5er G30.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 15:27
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Tady se bavíme ohledně spotřeby hybrid/diesel, nikoli aut jako takových.
28. 8. 2019 15:41
Re: Chcete jezdit za 5 ?
To s tím souvisí přece. Výkon/hmotnost/komfort...
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 16:13
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Ne tak úplně. Ano bude rozdíl v porovnání aut 1t a 2t, ale ne tak velký, jak by si někdo mohl myslet. Take, kdyz ma neco vetsi vykon, neznamena ze ma vetsi spotrebu. Zalezi na stylu pouzovani a druhu provozu.
Ale to sám určitě víš.
29. 8. 2019 04:00
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Rozdíl několika set kilo není velký? Rozdíl mezi nižší a vyšší střední taky ne?
Bavíme se o autě velikosti Camry, předokolky se stále mnohem horším výkonem a parametry.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2019 11:52
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Přesně tak = ve spotřebě NENÍ VELKÝ = viz zrovna ta Corolla a Camry = spotřeba téměř STEJNÁ ;-)
28. 8. 2019 17:47
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Lenze pri beznych preslnoch ti spotreba nerasie linearne s vykonom. To by to 318d musel jazdit za 3.
29. 8. 2019 06:44
Re: Chcete jezdit za 5 ?
O tom se ale nebavíme, vůbec neřeším 318d. Vyjadřuji se k tomu, že třílitrová vyšší střední s AWD udrží perfektní tempo za 6litrů a to Dinar zapoměl napsat, že většinu cesty absolvoval v průtrži mračen.
29. 8. 2019 09:39
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Pri veľkých a ťažkých autách má nafta výhodu, pre s výnimkou aut do extrémnych podmienok nenájdeš v nakládkach benzín. Ale pri menších autách sa ten rozdiel zmazáva. A ak máš veľký podiel krátkych jázd, tak diesel nebude rozumná voľba.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2019 09:42
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Přesně = a jak víme VĚTŠINA lidí denně průměrně najezdí.. :-)
Avatar - Verny_2013
28. 8. 2019 21:01
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Tak přispěju svou nedávnou zkušeností s Corollou. US verze motor r.v. 2018, 1,8 benzín + variátor. Po najetých 6146 km napříč amerikou, několikrát v nadmořské výšce > 2,500 Km průměr dle dotankování 6,55. Popsáno v recenzi. Nemyslím že hybrid by to dal o moc míň.
Avatar - Mikesus
28. 8. 2019 21:25
Re: Chcete jezdit za 5 ?
A kolik si najezdil s hybridem, že přesně víš, za kolik by to zajel?
Nejvíc mne dostává kolik lidí přesně ví za kolik jezdí hybridy, ale nikdy s ním nejeli víc než 100km.
Avatar - Verny_2013
28. 8. 2019 23:08
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Ano další spokojený majitel hybrida. Já Ti to neberu. Má své výhody zejména ve městě. Já jsem v americe jezdil 95% mimo město a dálnice. Takže výhody hybrida v tomto režimu jsou 0. Jen sebou tahají nadbytečné Kg v bateriích. Spalovací motor je téměř totožný.
29. 8. 2019 00:11
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Ale to nie je pravda - pri jazdách na chatu ktoré vedú výlučne cez obce a cestou prvej triedy (pol na pol) a je tam presne jeden semafor + jazdím cez víkendy teda žiadna premavka - som schopný s hybridom minulej generácie atakovať v pohode priemer 3,5-4.0l/100km. S corollou 1.6 valvematic sa viem dostať pri rovnakom režime okolo 5l. Autá niekedy chodia aj za sebou a minimálne liter rozdielu tam je - dokonca aj cesta v zime Orechová Potôň - Žilina jeden vodič rovnaké pneu je to 90% diaľnica auta šli za sebou bol rozdiel 1.2l/100km teda nenašiel som režim normálnej jazdy, kedy by bol rozdiel medzi hybridom a 1.6 valvematic menší ako 1l tj 20% pri daných číslach.
Avatar - Mikesus
29. 8. 2019 02:42
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Brno a zpět za 4.9 nebo Plzeň a zpět po D5 za 4.8 by taky jel nehybrid se stejnou spotřebou na acc 130?
Pokud vím, dálnice v USA mají docela nízký rychlostní limit, když to porovnám s naší 90 km/h, kde si hybrid řekne mezi 3,5 a 4 litry, tak docela pochybuji, že by v USA tomu bylo jinak
29. 8. 2019 04:03
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Já bych opravdu rád viděl těch 130...D1 má jen na omezeních cca 50km za 80 atd. ;-)
Avatar - Mikesus
29. 8. 2019 07:37
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Psal jsem to na MACZ, ale zopakuji. Nastaveno 130 acc neznamená že se tak jede pořád. Do Brna to bylo něco lehce v průměru přes 100km/h, zpátky kolem 90km/h.
29. 8. 2019 08:17
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Aha, to je jiná...na radar po dálnici nejezdím, to ve městě nebo v kolonách. Schválně zkusím na gazíku kolik to dá (jestli to vydržím) ;-)
Avatar - Mikesus
29. 8. 2019 10:34
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Musím říct že chvilku to trvalo, než jsem si zvykl. Corolla má výhodu v tom, že když dáš směrovku, tak pokud není ve vedlejším pruhu auto, nebude acc zpomalovat. V minulych autech to nebylo. Takže jen odhadnout okamžik, kdy je správná vzdálenost a člověku to ani nezpomali.
29. 8. 2019 09:35
Re: Chcete jezdit za 5 ?
Máme na firme dva Yarisi(rovnaký ročník) jeden hybrid a jeden 1,33 manuál rozdiel v spotrebe je 1,5 litra. Tá 1,33 jazdí za 6,5. To dokazuje, že si tie kilometre spravil vyložene ležérnym tempom. A s hybridom by si mohol byt o ten liter a pol lepší. V krajine kde je palivo lacnejšie ako voda to asi nik nerieši, ale v EU to má reálnu návratnosť aj bez dotácii. A je to s CNG jediný EKO pohon, ktorý je aj ekonomický.