Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePorsche Macan Turbo dostalo s faceliftem i nový motor, nyní nabídne až 440 koní
11 komentářů
Ada je zase tady
1
U Porsche se zřejmě zbláznili... http😐/www.autoforum.cz/…ta-s-motory-tdi/?…
Hammunasakra
2
Jj prachy = auto s novejma pneu, brdama, náplněma a zárukou 4 roky = za 11 tisíc doláčů = to neni o naftě ty pako = to je o PRAŠULÍCH 😁 :-!
Ada je zase tady
0
Pako jsi ty, chlapečku. Za našich mladých let se to jmenovalo drzý spratek.
Hammunasakra
0
Myslim že za libovolných let = byl blbej prostě blbej 😉
speedfred
je asi najkrajšie SUV (so Stelviom?) a k tomu parádny motor. Jazdné vlastnosti tie budú samozrejme bez debaty špičkové.
Ako SUV mi moc pod ruku nejdú, ale na Macana by som sa ukecať asi nechal.
Ako SUV mi moc pod ruku nejdú, ale na Macana by som sa ukecať asi nechal.
Neni Macan furt eště technika minulýho audi Q5? Motor super = ale motor Ferrari ve Stelviu je hyperultrasuper 😄
Neviem ako to je s technikou, ale u Porsche to vyladia minimálne o triedu lepšie ako ich lacnejšie deriváty.
O tom vyladění žádná = pamatuju a snad to nebylo PR = tehdejší fascinaci inženýrů Audi = kam až jejich Q5 lidi od Porsche dotáhli co z jejich základu dokázali udělat
Souhlasím, Macan je jediné SUV, které jsem ochotný vzít na milost (byť ten facelift s tím jednolitým zadním světlem se mi teda moc nelíbí).
Akorát furt je to SUV, takže bych se z toho snad ani nesnažil dělat sporťák a klidně volil základní Macan nebo maximálně Macan S... a těch 25 až 30 tisíc euro buď ušetřil, nebo rozfofroval jinde. Ten příplatek za Turbo je absurdní a v normálním provozu to snad ani nejde využít.
Akorát furt je to SUV, takže bych se z toho snad ani nesnažil dělat sporťák a klidně volil základní Macan nebo maximálně Macan S... a těch 25 až 30 tisíc euro buď ušetřil, nebo rozfofroval jinde. Ten příplatek za Turbo je absurdní a v normálním provozu to snad ani nejde využít.
Souhlas, macan je parádní daily car pro někoho, kdo nepotřebuje extra prostornost, typicky jezdec klasické premiové střední, který by rád porsche. To auto jezdí fantasticky bez ohledu na třídu, resp. jestli ho budeme řadit mezi suv, crossovery nebo ho srovnáme s premiovým sedanem. A souhlas i s tím, že turbo je trochu nadbytečné, esko nebo lépe gétéesko naprosto vyhoví. Pokud jde o facelift, mě se to retro směrem ke spojeným zadním světlům líbí. 😉