Automobilky Toyota a Suzuki zveřejnily první informace o své spolupráci již koncem letošního března, nyní však svou spolupráci potvrdily i vzájemným odkoupením podílů.
Úplně vidím, jak v té Indii funguje běžně TDI. :-) Benzínek, které mají použitelné palivo, které tyto moderní motory vyžadují, je pramálo. Většinu dieslů totiž tvoří nekonečné množství rikší. Do Indie docela jezdím a moderních aut je tam málo a to i v rozvinutých částech země á la Maharashtra nebo Karnataka.
A když je řeč o Suzuki, tak směska modelů od Suzuki jezdí asi vždy na benzín. Typicky malá mezinárodní šestistovka, pak se přidávaly 0,8 a později litrová benzín a nejvýkonnější jsou motory kolem 1,3 l.
Údajně Zen byl na trhu chvíli s nějakým dieslem. Swift se nově nabízí taky s dieslem, ale od koronaviru jsem v Indii nebyl a dohledat se jejich prodej moc nedá, takže je to asi jen okrajová záležitost. Pokud ano, tak bude určitě notně upravený, aby zvládl to rikšové šmejdopalivo.
Nápodobně s firemními O3 1,5 TSI. Škubání je cítit dost i po opravě, jestli se tomu tak dá vůbec říct. Taky dost divné chování motoru při odpojení válců se nezměnilo. A rozhodně to motoru musí škodit, protože to je slyšet a jsou cítit vibrace.
Nu faktem je že se Suzuki dostává z područí jednoho giganta do područí druhého. Moc si nepolepšili, v Suzuki.
A nakonec Áda není tak daleko od pravdy.
Toyota se jen snaží získat odbytiště pro své hybridní systémy, jako se VW snažil získat odbytiště pro TDI. Pokud jde o osazení větších modelů Suzuki hybridním systémem od Toyoty, diesel by byl opravdu vhodnější.
Jako v případě VW, úplně stejně, Toyota získá víc než získá Suzuki.
ford takto riesil prehrievanie spojky pri 1.5EB, kamos dostal dopis... blbe je, ze len upravuju SW kt zakryva konstrukcne nedostatky... cukanie by ma teda stvalo viac a ktovie co z toho este bude nakoniec... najazd nad 150-200tis asi ukaze... dovtedy sa ho vacsina rozumnych majitelov zbavi :D
ja sa len obavam aby docela zaujimave suzuki neskoncilo ako opel u ktoreho je to fakt pod psa ta jeho cela aura a dusa ako taka odkedy je pod PSA 8-s ... ale hadam to nebude az tak dramaticke nakolko suzuki nie je roky sa trapiaci ( a velakrat aj neziskovy ) opel ... a japonci by si navzajom aj fakt mohli rozumiet jak co do mentality a tradicie oboch znaciek tak aj celkovo vo vzajomnych vztahoch ... :yes:
len dufam ze vitara ostane aj o 10 rokov vitarou... a nebude to potom uz len nejake navonok prekapotovane C-HR-ko druhej ci tretej generacie ... tak vsetko dobre suzuki ... a bud hlavne samo sebou aj nadalej.. nic ine si ani nezelam... .. :yes:
Suzuki v EU končí. Pokud by Suzuki udržela spolupráci s VW, mohla mít motory TDI a kupci by se jen hrnuli. Nezapomeňte, že především Indie je dieselová a do 10ti let bude dieselová i Amerika.
Takto to bude jen další nezajímavé tuctové auto s extravagantním vzhledem.
Ten 1.4 kterej "vytáčet je prostě radost" abych citoval z jednoho hodnocení a on "má radost z vysokých otáček" mi připomněl podobnou kubaturu = schválně jestli to dorazí i na ACZ https://www.autorevue.cz/…i-svolavaci-akce přístup VW klasika: Svolávačku neuděláme zkusíme jestli to projde. Když holt někdo bude v záruce votravovat, no tak mu to opravíme no :-!