Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
Suzuki v EU končí. Pokud by Suzuki udržela spolupráci s VW, mohla mít motory TDI a kupci by se jen hrnuli. Nezapomeňte, že především Indie je dieselová a do 10ti let bude dieselová i Amerika.
Takto to bude jen další nezajímavé tuctové auto s extravagantním vzhledem.
Takto to bude jen další nezajímavé tuctové auto s extravagantním vzhledem.
ja sa len obavam aby docela zaujimave suzuki neskoncilo ako opel u ktoreho je to fakt pod psa ta jeho cela aura a dusa ako taka odkedy je pod PSA 8-s ... ale hadam to nebude az tak dramaticke nakolko suzuki nie je roky sa trapiaci ( a velakrat aj neziskovy ) opel ... a japonci by si navzajom aj fakt mohli rozumiet jak co do mentality a tradicie oboch znaciek tak aj celkovo vo vzajomnych vztahoch ... :yes😒br />
len dufam ze vitara ostane aj o 10 rokov vitarou... a nebude to potom uz len nejake navonok prekapotovane C-HR-ko druhej ci tretej generacie ... tak vsetko dobre suzuki ... a bud hlavne samo sebou aj nadalej.. nic ine si ani nezelam... .. :yes:
len dufam ze vitara ostane aj o 10 rokov vitarou... a nebude to potom uz len nejake navonok prekapotovane C-HR-ko druhej ci tretej generacie ... tak vsetko dobre suzuki ... a bud hlavne samo sebou aj nadalej.. nic ine si ani nezelam... .. :yes:
To je vuuuul 😊
To je najlepší troll aký tu chodí 😀
Nu faktem je že se Suzuki dostává z područí jednoho giganta do područí druhého. Moc si nepolepšili, v Suzuki.
A nakonec Áda není tak daleko od pravdy.
Toyota se jen snaží získat odbytiště pro své hybridní systémy, jako se VW snažil získat odbytiště pro TDI. Pokud jde o osazení větších modelů Suzuki hybridním systémem od Toyoty, diesel by byl opravdu vhodnější.
Jako v případě VW, úplně stejně, Toyota získá víc než získá Suzuki.
A nakonec Áda není tak daleko od pravdy.
Toyota se jen snaží získat odbytiště pro své hybridní systémy, jako se VW snažil získat odbytiště pro TDI. Pokud jde o osazení větších modelů Suzuki hybridním systémem od Toyoty, diesel by byl opravdu vhodnější.
Jako v případě VW, úplně stejně, Toyota získá víc než získá Suzuki.
Úplně vidím, jak v té Indii funguje běžně TDI. 😄 Benzínek, které mají použitelné palivo, které tyto moderní motory vyžadují, je pramálo. Většinu dieslů totiž tvoří nekonečné množství rikší. Do Indie docela jezdím a moderních aut je tam málo a to i v rozvinutých částech země á la Maharashtra nebo Karnataka.
A když je řeč o Suzuki, tak směska modelů od Suzuki jezdí asi vždy na benzín. Typicky malá mezinárodní šestistovka, pak se přidávaly 0,8 a později litrová benzín a nejvýkonnější jsou motory kolem 1,3 l.
Údajně Zen byl na trhu chvíli s nějakým dieslem. Swift se nově nabízí taky s dieslem, ale od koronaviru jsem v Indii nebyl a dohledat se jejich prodej moc nedá, takže je to asi jen okrajová záležitost. Pokud ano, tak bude určitě notně upravený, aby zvládl to rikšové šmejdopalivo.
A když je řeč o Suzuki, tak směska modelů od Suzuki jezdí asi vždy na benzín. Typicky malá mezinárodní šestistovka, pak se přidávaly 0,8 a později litrová benzín a nejvýkonnější jsou motory kolem 1,3 l.
Údajně Zen byl na trhu chvíli s nějakým dieslem. Swift se nově nabízí taky s dieslem, ale od koronaviru jsem v Indii nebyl a dohledat se jejich prodej moc nedá, takže je to asi jen okrajová záležitost. Pokud ano, tak bude určitě notně upravený, aby zvládl to rikšové šmejdopalivo.
´´910 milionů dolarů (cca 21.1 milionu korun)´´ toto by chcelo opravit v texte ..
Ten 1.4 kterej "vytáčet je prostě radost" abych citoval z jednoho hodnocení a on "má radost z vysokých otáček" mi připomněl podobnou kubaturu = schválně jestli to dorazí i na ACZ https😐/www.autorevue.cz/…i-svolavaci-akce přístup VW klasika: Svolávačku neuděláme zkusíme jestli to projde. Když holt někdo bude v záruce votravovat, no tak mu to opravíme no :-!