Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Tiguan 1,4 TSI: řekněte nám, co vás zajímá?

V rámci přípravy na natáčení video testu Volkswagenu Tiguan 1,4 TSI se vás otevřeně ptáme, co vás zajímá v souvislosti s tímto autem?
Zpět na článek
2. 2. 2008 00:19
neregistrovaný "TNT"
4. 2. 2008 09:25
neregistrovaný "xirdal"
4. 2. 2008 09:30
neregistrovaný "xirdal"
2. 2. 2008 00:24
neregistrovaný "ZÁJA"
2. 2. 2008 00:42
neregistrovaný "chalisss"
4. 2. 2008 09:20
neregistrovaný "xirdal"
2. 2. 2008 01:30
neregistrovaný "RM1"
2. 2. 2008 12:10
anonym
2. 2. 2008 21:23
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 01:40
anonym
2. 2. 2008 10:47
anonym
2. 2. 2008 08:23
neregistrovaný "Cícha"
2. 2. 2008 09:59
neregistrovaný "stunty"
2. 2. 2008 10:08
anonym
2. 2. 2008 12:45
neregistrovaný "Ivan."
2. 2. 2008 10:14
2. 2. 2008 12:47
neregistrovaný "antiVW2"
2. 2. 2008 13:26
2. 2. 2008 14:13
2. 2. 2008 21:31
neregistrovaný "313"
3. 2. 2008 09:46
2. 2. 2008 10:26
anonym
2. 2. 2008 21:35
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 10:41
neregistrovaný "Malcom"
2. 2. 2008 16:56
2. 2. 2008 10:51
neregistrovaný "john12"
2. 2. 2008 12:15
anonym
2. 2. 2008 11:33
neregistrovaný "titanusnepřihl"
2. 2. 2008 21:36
neregistrovaný "313"
3. 2. 2008 10:38
neregistrovaný "Jozki."
2. 2. 2008 11:46
neregistrovaný "chytrak1"
2. 2. 2008 11:56
neregistrovaný "quasimoto99"
2. 2. 2008 11:55
neregistrovaný "Osmodiar"
2. 2. 2008 21:37
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 12:07
anonym
2. 2. 2008 12:08
neregistrovaný "Nornik"
2. 2. 2008 12:12
neregistrovaný "Kvasoň"
2. 2. 2008 12:18
neregistrovaný "Pavel D."
2. 2. 2008 12:58
neregistrovaný "*"
2. 2. 2008 21:03
3. 2. 2008 08:13
neregistrovaný "dukes"
3. 2. 2008 14:55
2. 2. 2008 13:19
neregistrovaný "Smax24"
2. 2. 2008 13:46
neregistrovaný "JAnne"
2. 2. 2008 14:04
anonym
2. 2. 2008 14:42
anonym
2. 2. 2008 15:20
neregistrovaný "xxl007"
2. 2. 2008 19:42
2. 2. 2008 16:59
2. 2. 2008 18:08
neregistrovaný "GeoST"
2. 2. 2008 18:22
neregistrovaný "Chris K."
2. 2. 2008 18:48
neregistrovaný "Čenda1.3"
3. 2. 2008 14:55
2. 2. 2008 18:50
neregistrovaný "vanos"
2. 2. 2008 19:07
neregistrovaný "Max Stirner"
2. 2. 2008 19:47
neregistrovaný "Andres"
2. 2. 2008 21:16
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 21:21
neregistrovaný "MilanM"
2. 2. 2008 22:01
anonym
3. 2. 2008 08:03
neregistrovaný "O"
3. 2. 2008 10:21
neregistrovaný "ozawasa-n"
3. 2. 2008 14:20
neregistrovaný "vojta89"
3. 2. 2008 14:33
neregistrovaný "tigi"
3. 2. 2008 15:16
anonym
4. 2. 2008 07:55
neregistrovaný "Jozki."
3. 2. 2008 16:19
neregistrovaný "UK"
3. 2. 2008 22:45
neregistrovaný "PREMDA"
4. 2. 2008 11:28
anonym
4. 2. 2008 13:03
18. 2. 2008 20:34
anonym
4. 2. 2008 15:05
4. 2. 2008 17:00
4. 2. 2008 23:45
neregistrovaný "lhs"
4. 2. 2008 23:46
neregistrovaný "bond 007"
4. 2. 2008 23:47
neregistrovaný "lhss"
11. 2. 2008 17:20
neregistrovaný "dk123"
5. 3. 2008 19:07
neregistrovaný "JirkaTes"
7. 3. 2008 16:26
neregistrovaný "Tigi"
7. 3. 2008 16:28
neregistrovaný "Tigi"
neregistrovaný "TNT"
2. 2. 2008 00:19
koment
Mňa osobne by zaujimalo ako si poradi tento motor s tak tažkým autom, či mu prepožičia hlavne dostatok ťažnej sily doležitej pre SUV
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "xirdal"
4. 2. 2008 09:25
Re: koment
dolezitym parametrom pri malom SAV u motora je krutiaci moment. 1,4 TSI od VW ma krutak 220 Nm pri 1500 az 4000 otackach. Cize zabera dost odspodu, co mu mozu zavidiet aj niektore diesel motory. Takze v lahkom terene a na ceste sa bude spravat celkom fayn. Problemom bude asi sportova jazda kedy oproti 2,0 TDI CR bude nutne castejsie radit...ale to by zase mala eliminovat prevodovka DSG.
neregistrovaný "xirdal"
4. 2. 2008 09:30
Re: koment
ospravedlnujem sa... Tiguan ma ten silnejsi motorcek cize ma 240Nm/1750 - 4000 otacok a 150konikov... co na celkovu hmotnost 2,2tony nie je zle... RAV4 ma v benzinovej verzi 2,0i VVT-i krutiaci moment 195Nm pri 4000 otackach... takze v tomto prametre je VW lepsie a dokonca pri mensom objeme... aj ked v ostatnych parametroch su papierovo zrovnatelne....
neregistrovaný "ZÁJA"
2. 2. 2008 00:24
Versus SUV
Porovnejte ho s opravdovejma SUVéčkama a s nějakým podobným BABY SUV.. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chalisss"
2. 2. 2008 00:42
cena
Mě by zase zajímalo, proč je tak ukrutně drahý >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xirdal"
4. 2. 2008 09:20
Re: cena
Ukrutne drahy??? S cim ho porovnavas??? Ja som si ho porovnal s Octaviou Scout a Octavka je drahsia. Hyundai SantaFe je asi lacnejsie ale ked som si pozrel podvozok SantaFe-cka tak s tymi ramenami by som sa nevybral ani na polnu cestu nie to este do lahkeho terenu... A myslim ze ked das podobny motor,pohon a vybavu do RAV4 alebo ineho seriozneho maleho SAV tak si s cenou narovnako...
neregistrovaný "RM1"
2. 2. 2008 01:30
terenni schopnosti a motor
Otestujte prosim terenni schopnosti (jizda do i z prudkeho svahu; rozjezdy i jizda ve zhorsenych trakcnich podminkach (snih, led, blato,...) - zajimalo by me, jak si vede pohon Haldex ve srovnani s moznosti nastavit pohon 4x4 na trvalo. Dale by me zajimalo srovnani tohoto motoru ohledne spotreby, jizdni dynamiky a take hlucnosti vuci jinym, vykonostne srovnatelnym benz. i naftovym motorum. Dekuji, R.M.
Rozbalit vlákno
3
anonym
2. 2. 2008 12:10
Re: terenni schopnosti a motor
Pridavam sa k tomuto.
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: terenni schopnosti a motor
tiež som za test mimo cestu, porovnávať to podľa mňa netreba a keď áno tak si zoberte niečo čo nie je ultimatívna vec do terénu, napr. CRV alebo nejaké XC70 (viem iná trieda) či RAV4.
Na ceste by ma zaujímala spotreba okolo 160kmh - samozrejme na nemeckej diaľnici, aspoň 50km úsek a potom tvrdo mestský režim, t.j. semafóry a zápchy
Čo sa týka batožinového priestoru rád by som tam uvidel naskladanú výbavu rodiny s 1 či 2 deťmi idúcimi aspoň na weeknd, t.j. aspoň 1ks kočík + plus nejaká batožina.
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 21:23
Re: terenni schopnosti a motor
Přidávám se. A ještě by mě zajímalo, pro koho má takový motor smysl - aktivně založený člověk (předpokládám,že SUV si bude kupovat aktivní člověk) podle mě půjde raději do něčeho silnějšího...
anonym
2. 2. 2008 01:40
Už zase modrý mor
Zajímalo by mě, kdy už přestanete s tou propagací VW ? :no:
Rozbalit vlákno
2
2. 2. 2008 09:56
Re: Už zase modrý mor
Mňa by zas zaujímalo kde vidíš tu propagáciu VW...
anonym
2. 2. 2008 10:47
Re: Už zase modrý mor
Asi sem šprýmař zabloudil z diskuse na Novinkách.cz
Avatar - Ronault.
2. 2. 2008 02:47
Nárazový test?
Ten by mě opravdu zajímal, obzvlášť provedený redakcí >:-[]
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2008 04:15
Dlouhodobý test
:yes: pro redakci, za naslouchaní divákům.

Mě by zajímalo, zda se vyrovná na silnici Hondě CRV, v terénu Vitaře. Přímé srovnání s konkurentem nejbližším - Toyotou RAV4, resp. Mazdě CX7. (koncepčně, cenově podobné a v ČR nejprodávanější vozy).

Dále bych chtěl vědět, proč by zákazník neměl zvolit raději Scout, CrossGolf (vím, že jde o FWD)?

Může si řidič/posádka Tiguanu říct, když sedí uvnitř - "Jo, tohle nemá žádný jiný VW?" Spotřeba mě nezajímá, ledaže by se výrazně odchylovala od výrobcem udávané. Proč TSI, resp. TDI?

A co zkusit dlouhodobý test? Toto video vzít jako seznámení a porovnání s konkurencí a za rok/delší dobu udělat sumarizaci a závěr, podpořený rozsáhlejším rozborem v textové podobě zde na Auto.CZ Předpokládám, že většina lidí nechává nákup nového modelu až na dobu po roce jeho života.
Rozbalit vlákno
2
2. 2. 2008 09:58
Re: Dlouhodobý test
tak toto by som bral aj ja :yes: ono je otazne či by dostali na dlhodobí test tiguana...tiež vychádza otázka,že aku verziu idú testovať cestnu či terénnu/väčšie nájazdové uhly/
Avatar - Ghostyx
3. 2. 2008 11:58
Re: Dlouhodobý test
CX-7 se nevyrovna ani nahodou, na to zapomen... O spolehlivosti Mazdy se nema cenu ani bavit. Designem v primem srovnani s CX-7 uz vubec ne, prostorove v podstate taky (CX-7 je delsi a sirsi) a motoricky? Hmmm, to by tam do toho "Lidoveho vozu" museli namontovat 3.2 FSI aby vykonove na CX-7 stacil... >:D >:-[]
neregistrovaný "Cícha"
2. 2. 2008 08:23
Srovnání
s RAV4, CRV, CX7 na silnici, v lehkém terénu, vnitřní prostory, kvalita zpracování, motor 1,4 i vůči naftám, výbava a ceny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stunty"
2. 2. 2008 09:59
A co motor?
To bude další test typu: "Má to hodně odkládacích ploch, velký kufr, ve městě se s tím jezdí hezky díky vyššímu posezu, ale má větší spotřebu než nepřekonatelná, nejúžasnější, nejlepší, Oktávka v TDIčku." To dokážu vymyslet taky, aniž bych to auto někdy viděl. Takový test si můžete nechat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - SpiderJ
2. 2. 2008 10:14
Re: A co motor?
právě proto, aby to byl zajímavej test je tu tahle diskuze ńoumo ;-)
anonym
2. 2. 2008 10:08
OTA
Zajímají mne především rozdíly proti 2,0 TDI CR a to jak v jízdních vlastnostech tak ve spotřebě paliva.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
2. 2. 2008 10:13
MNO,řekli jste si o to.....
Mě osobně by zajímal:
a)boční náklon (vs. jakýkoli etablovaný offroad)

b)jízda na mokré trávě a bahnu do kopce "jakjendalekotopůjde" (ale řádně prudkého!) (vs. srovnatelné SUV s haldexem)

c)srovnání jízdních vlastností s CRV či jiným konkurentem ve slalomu (za použití techniky "ghostride" = postaví se statická kamera čelem ke slalomu, nejprve jede jeden vůz, pak druhý.. udělá se z toho střihem zpomalená studie průjezdu s dvěma průhlednými vozy)

d)srovnání sjezdu rozmáčeného svahu vozem bez asistenta a s ním

e) a možná ještě srovnání spotřeby vs. ropák po hodince dovádění v terénu

Tak se ukažte ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ivan."
2. 2. 2008 12:45
Re: MNO,řekli jste si o to.....
Tak to by mne taky zajímalo. (Mám "rád" ty novinářské testy terénních schopností SUV, kdy se jede za suchého letního počasí po polní cestě....)
Avatar - SpiderJ
2. 2. 2008 15:50
Re: MNO,řekli jste si o to.....
přesně... :yes: a navíc ted´ je na to venku tak akorát, aby se tomu SUVéčku podívali na zoubky :-)
vždycky mě zajímalo, nakolik tyhle suvéčka umí to, co dělá jejich image... ;-)
Avatar - R32
2. 2. 2008 17:05
Re: MNO,řekli jste si o to.....
V podstate súhlasím aj keď na mnohé otázky ktoré tu čítam poznám odpoveď... S Tiguanom mám už čo-to najazdené. Akurát nie s TSI ale TDI CR. S tým terénom si treba ale uvedomiť jednu podstatnú vec - limitujúci faktor sú pneumatiky. Taktiež priame porovnanie s konkurenciou napr. hore spomýnaný slalom tiež môžu ovplyvniť pneumatiky. Tkaže dosť pochybujem že redakcia kvôli skutočne priamemu porovnaniu schpoností bude prezúvať všetky autá na rovnaké pneumatiky... :-)
3. 2. 2008 00:20
Re: MNO,řekli jste si o to.....
Pneumatiky přezouvat nemusí, jsou součást auta. Ať tam nechají ty s nimiž auto dostanu na krámě. Kdybych to trochu přehnaně srovnal, tak by mohli vyměňovat i tlumiče, pružiny, ŘJ, ...
Avatar - SpiderJ
3. 2. 2008 14:48
Re: MNO,řekli jste si o to.....
Taky bych to tak viděl... Gumy jsou součást auta a to, jaké výrobce vybere se podílí na tom, co auto bude umět ;-)
Avatar - R32
3. 2. 2008 20:24
Re: MNO,řekli jste si o to.....
:no: čo dodať, asi nemáte vôbec páru o tom aký obrovský rozdiel môžu pneumatiky predstavovať... No a Hubert, tlmiče pružiny si ma normálne rozosmial >:D >:D či ty si zvykneš meniť úplne bežne aj tlmiče a pružiny? Na zimu mäkšie komfortnejšie, v lete pritvrdíš? >:D >:D
Avatar - SpiderJ
4. 2. 2008 10:10
Re: MNO,řekli jste si o to.....
Mno právě že mám... jenže automobilka ti prodává auto jako celek!! A testovat ho má smysl taky jako celek... ;-)
2. 2. 2008 10:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "antiVW2"
2. 2. 2008 12:47
Re: SUV
Daniel, Daniel >:D
2. 2. 2008 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 2. 2008 14:13
Re: SUV
Ja som už písal, že si schizoš - baví ťa debatiť sám so sebou?
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 21:31
Re: SUV
Jsi normální, Danieli? Kolik těch nicků ještě máš? >:-[] DanielDesign, Getz, seki1, ELAN... Na co jsem zapomněl? ;-)
3. 2. 2008 09:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
2. 2. 2008 10:26
Výdrž motoru
Opravdu by mě zajímalo jak dlouho vydrží ta 1,4 maximální zátěž v terénu, vzhledem k přeplňování a vysokým tlakům a kolik je předpokládaný nájezd kilometrů, čili životnost tohoto motoru... díky moc!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 21:35
Re: Výdrž motoru
Jasně, nejlépe ať s tím najezdí aspoň pár set tísíc km, aby mohli tu životnost dobře otestovat ;-)
neregistrovaný "Malcom"
2. 2. 2008 10:41
Volkswagen
Bude mít s takovýmto motorem dostatečný výkon?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "john12"
2. 2. 2008 10:51
Životnost...
Skutečně by mě zajímalo, jak dlouho může takový motor vydržet, jaké jsou servisní intervaly a náklady na údržbu... Díky :-!
Rozbalit vlákno
1
anonym
2. 2. 2008 12:15
Re: Životnost...
VELMI ZAUJIMAVA OTAZKA! pridavam sa!
neregistrovaný "titanusnepřihl"
2. 2. 2008 11:33
Podporuji
aby byl důkladně přezkoušen haldex, jestli je krůček nebo míli od Quattra.
Taky podporuji srovnání s Rav4 nebo obdobnými (výbava komfort - cena)
Výdrž motoru v popojíždění v terénu a skutečná spotřeba.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 21:36
Re: Podporuji
:yes: :yes:
neregistrovaný "Jozki."
3. 2. 2008 10:38
Re: Podporuji
No kedze Quattro je Torsen aj Haldex (podla modelu) tak je to mila aj krocik. ;-)
neregistrovaný "chytrak1"
2. 2. 2008 11:46
silniční gumy
Píše se tady hodně o vvlastnostech v terénu. Na ty ale mají zásadní vliv použité gumy. Mohli byste udělat porovnání vlivu normálních pneumatik a pneu s vzorkem vhodným do terénu. A kdybyste jako bonus ukázali kráttké srovnání s nějakým terénními vlastnostmi vysloveně proslaveným autem (Defebnder, discovery, Land cruiser?) na norm gumách a TIGI na terénních. Dokáže vyjet stejné svahy a udržet podobný náklon?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "quasimoto99"
2. 2. 2008 11:56
Re: silniční gumy
Kto by si daval na mestske SUV typu Tiguan terenne pneu, ked aj vacsina skutocnych offroadov jazdi na cestnych?

A porovnanie so skutocnymi offroadami je imho tiez uplne mimo.
neregistrovaný "Osmodiar"
2. 2. 2008 11:55
Srovnání
Srovnání čísel, alespoň letmé, s konkurencí. Výkon, spotřeba, 0-100, zavazadelník. A také jak se chová v terénu. Jaký je podvozek, brzdy, prostor vzadu pro pasažéry, výhled, ovladatelnost, těžište. Ale spíše ty jízdní dojmy než čísla, ty si přecejen můžu najít někde sám.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 21:37
Re: Srovnání
Souhlas
anonym
2. 2. 2008 12:07
Prives
Ja od SUVka ocekavam, ze si poradi i s privesem, jestli by se tedy ve videu mohlo byt k videni jak si s privesem, ktery ma 750kg ci 1,5t poradi. Rozjezdy do kopce, obrubnik, polni cesta apod.

Take by bylo hezke ukazat jak se do kufru nalozi tezsi o objemnejsi veci, treba pracka apod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nornik"
2. 2. 2008 12:08
Prives
Ja od SUVka ocekavam, ze si poradi i s privesem, jestli by se tedy ve videu mohlo byt k videni jak si s privesem, ktery ma 750kg ci 1,5t poradi. Rozjezdy do kopce, obrubnik, polni cesta apod.

Take by bylo hezke ukazat jak se do kufru nalozi tezsi o objemnejsi veci, treba pracka apod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kvasoň"
2. 2. 2008 12:12
Nic
8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel D."
2. 2. 2008 12:18
SPOTREBA! SPOTREBA! SPOTREBA!
Jazdil som s Tiguanom 2.0 TDI CR a spotreba sa od udajov vyrobcu lisila zhruba o 1,5 - 2 litre smerom DOLU ! Co je dobre. Zaujimalo by ma, ako to je pripade 1,4 TSI.
Vdaka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "*"
2. 2. 2008 12:58
Test
Hlavně to všechno pěkně otestujte. Všichni místní pisálci jsou "vážnými" zájemci o koupi vozu této třídy:-) Všechna auta o kterých lze v tomto segmentu uvažovat jsem vyzkoušel a Tigi je NEJ ať se Vám to líbí, nebo ne. S tím nic neuděláte. I např. Subaru je jízdně v porovnání úplnej žebřiňák. Běžte se svézt, sednout si a projet se - v jeden den ke každému z dealerů uvažovaných značek a potom kritizujte... :-!
Rozbalit vlákno
3
2. 2. 2008 21:03
Re: Test
Hlavne , že som pred týždňom čítal porovnávací test s BMW X3 a vo všetkých hlavných ukazovateľoch bol horší, vyhral len v tom, že bol o niečo modernejší, pretože je o cca 3 roky novší. Takže žiadna sláva, aj keď to určite nie je zlé auto.
neregistrovaný "dukes"
3. 2. 2008 08:13
Re: Test
Ten test si kde čítal??? Je to naopak ty............!!!
3. 2. 2008 14:55
Re: Test
Bolo to určite v SME, v auto prílohe
neregistrovaný "Smax24"
2. 2. 2008 13:19
Zajimalo by me presna spotreba
Volkswagen, Skoda a Audi se v CR nejvice kradou. Proto se pri koupi noveho vozu rozhoduji bohuzel mezi jinymi znackami. Me by zajimalo, jaky zajem vzbudi Tiguan u zlodeju? ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JAnne"
2. 2. 2008 13:46
TIGU...co, na co?
Fuj to je ale nehezke auto, CX7 ci SANTA FE jej musi zadupat do zeme!
Rozbalit vlákno
3
anonym
2. 2. 2008 14:04
Re: TIGU...co, na co?
nazdarek no mna by zaujimalo ako si poradi s privesom (aspon okolo 1 tony )a ci ma vlastnosti v terene aspon z polovice ako Chevrolet Niva dalej aka je ocakavana zivotnost motora 1,4 T
za gram. chybi sa ospravdlnujem ni som Slovak
Dakujem :-)
Avatar - R32
2. 2. 2008 17:12
Re: TIGU...co, na co?
Fakt príspevok k veci... 8-s :no: :no: :no: Teba by nemali pustiť pri volbách k urnám lebo by asi vyhral najväčší hezoun... >:D
Avatar - Ghostyx
3. 2. 2008 12:03
Re: TIGU...co, na co?
Souhlas... CX-7 ho zadupe do zeme. ;-)
anonym
2. 2. 2008 14:42
motor
Bude tento motor stacit na pomerne vecsi automobil?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xxl007"
2. 2. 2008 15:20
hmmm
Mna by zaujimalo aky ma vplyv spojky haldex na oralny sex s prostitutkou na zadnych sedadlach.Dakujem
Rozbalit vlákno
1
2. 2. 2008 19:42
Re: hmmm
Méně to prokluzuje, lépe drží a zabírá...
Avatar - SpiderJ
2. 2. 2008 16:08
Zapomněl jsem ZÁSADNÍ věc!!!
Vyzkoušet, zda a jaký je rozdíl na bahnu či sněhu mezi Haldexem a fulltime 4x4, kterou některá SUV mají...
Byl jsem účasten několika diskuzí, kde "fultajmáři" prohlašovali, že Haldex je vo *.. Skoro bych tomu i věřil.. A VY? ;-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
2. 2. 2008 17:02
Re: Zapomněl jsem ZÁSADNÍ věc!!!
HALDEX in action: youtube.com/watch?… :-)
...možná při projetí nějaké břečky to pomůže (když si haldex vzpomene někdy i otočit zadní nápravou), ale do terénu bych s tím nejezdil...
Avatar - SpiderJ
3. 2. 2008 14:54
Re: Zapomněl jsem ZÁSADNÍ věc!!!
Já bych to stejně chtěl vidět u Tiguana ;-) Navíc ta Legacy v klipu má redukci a těžko říct z řeči toho typa, jestli vypnutou, ale tušil bych že ne... :-O Prostě srovnání!!!!
Avatar - skejpa
2. 2. 2008 16:59
road test
chtelo by to zkusit jak to jede hlavne nasilnici. dat tomu zabrat a porovnat to s necim. klidne i s necim co neni SUV, aby se uvazili v cem sou klady a minusy napriklad oproti sedanu. cenove podobne... spotrebu, zrychleni, jak se chova v zatackach a az na konec jestli s tim jde jet do terenu, protoze jak jiste vsichni vime, do terenu to moc stavene nebude...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GeoST"
2. 2. 2008 18:08
Na Tiguane...
...by ma zaujímalo asi toto...

- či má naozaj zmysel uvažovať o kúpe auta s Haldexom oproti klasickej predo- či zadokolke, lebo imho v teréne vás najskôr zradia pneumatiky a následne pud sebazáchovy spolu s terénnymi schopnosťami(šoféra, nie auta :-)).
- či má vôbec zmysel uvažovať o Tiguane ako aute vhodnom do terénu - nemyslím tým oráčinu, ale napr. lesné a poľné len čiatočne spevnené ... žeby "cesty"
- či sa hodí preplňovaný malolitrážny motor do auta, ktoré sa môže (netvrdím, že bude) používať aj v teréne... tam sa imho skôr hodí väčší liter aj bez turba ... ja viem v móde je downsizing, ale aj tak...čiže jeho výdrž, životnosť, spotreba, iné náklady...
-možno trochu extrémnejšie kúsky, ba až vylomeniny typu prudký kopec kolmo a krížom, nejaké vyjazdené koľaje plné vody a blata, zjazd a pod. Skúšal by som to aj s cestnými pneumatikami...a pri veľmi veľmi malých rýchlostiach.

Možno je môj príspevok písaný tak jemne provokačne, ale zatiaľ nie som presvedčený o rapídnom, resp. citeľnom zlepšení jazdných vlastností auta s pripájateľným pohonom 4x4 oproti predo/zadokolke na blate snehu a pod... Pracujem ako geodet, väčšinou jazdím so svojím autom a väčšinou ma v teréne limitovala svetlá výška auta a moje skúsenosti. Tam vôbec nešlo o pohon a motor...skôr koľko tatroviek šlo pred vami a aké prípadné poškodenie podvozka auta ste boli ochotný akceptovať, ono to bez toho inak ani nejde. Takže výfuk si užíva... Jasné, s terénnym pikapom to bola iná káva, ale ťahať ma nemuseli :-)
Vlastnosti na ceste sú tiež zaujímavé, ale pre mňa by som tiguan a spol. na cestu nekupoval. Stačí mi obyčajné auto. Ak chcem niečo do terénu, chce to pikap, off-road (vyrába sa vôbec ešte niečo?!... Jimny, Niva, G, LandCruiser, Defender...) alebo na vidieku aj praobyčajný traktor... Nuž toľko. Vďaka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Chris K."
2. 2. 2008 18:22
Mna by zaujimalo
Mna by zaujimalo, preco vlastne toto auto existuje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Čenda1.3"
2. 2. 2008 18:48
MI
Mně by zajímalo, o kolik to ve městě zvyšuje MachrIndex... >:D

...a teď vážně...zajímalo by mne srovnání například s Octavií Scout a podobnými auty...jestli Tiguan nabízí něco více...a jestli je s nimi vůbec porovnatelný, nebo by se měl spíš srovnávat s velkými SUV...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vanos"
2. 2. 2008 18:50
Honda cr-v
Je Tigi lepší než nejlepší ve třídě,tedy než Honda Cr-v? S Volkswagenem jsem ještě neměl možnost se projet, ale vzhledově dle mě poráží Hondu rozdílem třídy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Max Stirner"
2. 2. 2008 19:07
Tří výbavy
Především mě napadá, proč redakce nesdělila, o jaké provedení půjde: "Trend & Fun", "Sport & Style" anebo "Track & Field"? Nebo to snad nepovažujete za důležité?? Jinak dotazy, zda Tiguana do terénu či ne jsou bezpředmětné. Pokud se Vám Tiguan líbí a potřebujete občas překonat LEHČÍ terén, pak by s tím asi výbava "Track & Field" neměla mít problém. Pokud chcete jezdit ponejvíce po běžných silnicích, budete asi volit některou ze zbývajících výbav. Pokud jezdíte hodně po dálnicích, proč byste si kupovali Tiguana??
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2008 19:20
Kdyz to shrneme...
...tak hodne lidi by si to predstavovalo jako obri srov.test s minimalne----rekneme 6 podobnymi vozy a z toho jeden(Tiguan)radne turovat typem plny plyn a seslapnuta spojka,plny plyn a klickovani mezi kuzely vzdalenymi od sebe 3 metry,az se to prevrati-stale plny plyn,jak si ESP atd....poradi s totalne nulovou trakci.....a muzeme podobne,temer nesmyslne pokracovat.Co nam z otho vypliva????--Toto vse a mnoho dalsiho ve zmirnene podobe......... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andres"
2. 2. 2008 19:47
Pryč s odříkáváním tabulkových ůdajů....
Zajímalo by mě jestli se řídí tak dobře jako Freelander, jestli dokáže upoutat okolí vzhledem, zvukem nebo čimkoliv jiným, jestli rozdílné verze ("do terénu" a "do města") jsou nějakým způseobem odlišné, či jestli je to jen marketingovej trik. Zajímá mě jak je to auto praktické a jaké má jízdní vlastnosti. Slyšel jsem na toto auto dost chvály za zpracování, kvalitu ale prý je nudné, bez duše.... Většina testů je jak podle šablony, uživatel si nekoupí auto podle velikosti kufru a rozvoru, jsem si jist že velká část lidí se pro auto rozhodne na základě harmonie soužití s vozem. Jde o pocit, ne o fakta....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "313"
2. 2. 2008 21:16
GTI
Mě by hlavně zajímalo, co o tom pak napíše za oslavné ódy GTI ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MilanM"
2. 2. 2008 21:21
Spotreba
Urcite to tu uz niekto pislal, ale mna by zaujimala realna spotreba.

Chapte to tak, ze jazdit podla zakona a nemysliet pri tom na cas a na peniaze (rychlost a spotreba :-)).
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 2. 2008 22:01
Banalni dotaz
Vedle sofistikovanzch dotazu ridicu z Tajgy a Himalaji, jak se chova Haldex, kdyz jezdi hodiny a hodiny v hlubokem bahne, brodi potoky a zdolavaji vysokohorske svahy, je muj dotaz banalni. Kolik se vejde do auta lidi, kdyz dam dozadu 1-2 horska kola (v nerozlozenem stavu!, vnejsi nosice nebrat), pripadne totez s prepazkou N1. Je ponekud otravne, kdyz stale musim do prodejen tahat kolo a presvedcovat prodejce, aby to zkusil nalozit, protoze se pro nasi rodinu dulezity parametr, neda vubec nikde zjistit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "O"
3. 2. 2008 08:03
charakter motoru
Jestli tato technická finesa může svými parametry a jízdními výkony do budoucna určovat směr vývoje nových motorů a jak se jeho jízdní projev liší například od dvoulitru se stejným výkonem?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ozawasa-n"
3. 2. 2008 10:21
mně by zajímalo
jak se bude chovat v porovnání s trvale hnanými oběma nápravami torsenem - třeba v audi nebo v porovnání se subaru a jeho SAWD. Udělejte reklamu nějaké škole smyku a srovnejte to za stejných podmínek na trati z kuželů na suchém, kluzkém a pak stranou na kluzkém a druhou na suchém povrchu. Do kopce, z kopce, vyhýbací manévr na suchu a kluzku. Ať se ukáže, kde je pravda. Ne v terénu ale tam, kde je většina těhle aut skutečně doma - na silnici.... Změřte časy, nájezdové rychlosti - udělejte test kompletního handlingu. To si pak rád přečtu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vojta89"
3. 2. 2008 14:20
Tiguan vs. Golf plus
Zajimalo by me jestli se daji tyto dve auta chapat jako vymena Golfa plus za Tiguana... cili srovnani rozmeru( delky exterieru a prostornost intrieru)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tigi"
3. 2. 2008 14:33
1,4
To akože to auto mam tlačiť? s takým motorom :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 2. 2008 15:16
1.4???
mě by zajímalo jestli to jede s 1.4 nebo jestli to jen tak popojiždí... Nevěřím tomu motoru
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jozki."
4. 2. 2008 07:55
Re: 1.4???
Na dialnici som s tym Tiguanom mal tachometrovych 200 takze ako-tak to taha. ;-)
neregistrovaný "UK"
3. 2. 2008 16:19
Priamy test
Treba ho postavit proti najvacsiemu konkurentovy RAV ke a potom zrovnat s Kvaskajom.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PREMDA"
3. 2. 2008 22:45
ROZJEZD S PRIVESEM DO KOPCE
Spis bych se soustredil na TSI v tezkym aute. Jak reaguje v nizkych otackach, jak dokaze rozpohybovat prives do kopce. Pak bych ho protahl bahnem a vodou a nakonec bych se zameril na spotrebu.
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 2. 2008 11:28
Co mě zajímá?
Na tomto autu mě nejvíce zajímá, proč má tak nesmyslně vysokou cenu. Díky a zdravím
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
4. 2. 2008 13:03
Srovnání
Na co zaměřit test? Nejlepší testy jsou vždy ty srovnávací, takže pokud by to bylo možné, pak postavit proti Tiguanu jednoho dva soupeře z malých SUV.
Obecně bych hodnotil univerzálnost testovaného auta, malá SUV jsou postavena s úmyslem pokrýt veškeré potřeby rodinného života aktivně žijící rodiny, takže z hlediska ideálního malého SUV to znamená hledat nejlepší kombinaci jízdní vlastnosti na všech površích a co nepraktičtějšího balení. Tzn. jaké jsou jízdní vlastnosti na silnici ve srovnávní s běžnými hatchbacky resp. kombíky nižší střední, co se terénu týká, jak si poradí podvozek resp. náhon na čtyři na polní/lesní cestě nebo ve 30cm sněhu. Jiné terénní vlastnosti zkoumat netřeba. No, a konečně praktičnost, tj. prostor, variabilita, provozní náklady plus klady a zápory tj. některé vychytávky, které konkurence nemá vs. věci, které naopak autu oproti konkurenci chybí, to celé zhodnoceno ve světle pořizovací ceny.

S Tiguanem 1,4 TSI jsem už jel, a pokud jde o motor, můžu s klidným svědomím konstatovat, že je to první z malých SUV s použitelným benzinovým motorem. Tím „použitelným“ mám na mysli motor, který vyhoví potřebám pohonné jednotky SUV, tedy auta, které musí zvládnout vyšší váhu než obyč. hatchbacky C segmentu, a sílu musí poskytovat od co nejnižších otáček. To je problém naprosté většiny konkurenčních dvoulitrů v SUV, které výše zmíněné nezvládají nejlépe, a proto lze na silnicích potkat většinu malých SUV v naftovém provedení.
Někteří tu neustále kladou pochybovačné otázky ohledně síly 1,4 TSI, divím se, že podobné pochyby nevyjadřovali nad nedostatečností dvoulitrů např. CRV nebo RAV4, něco podobného jsem tu nikdy nečetl.
Takže srovnání:
Tiguan 1,4TSI - 110kW, 240Nm (1750-4000ot.) 1546kg, přívěs 2t.
CRV 2,0i - 110kW, 192Nm (4200ot.) 1569 kg, přívěs 1,6t.
RAV 4 2,0i - 112kW, 194Nm (4000ot.) 1540 -1605kg, přívěs 1,5t.
Myslím, že ta čísla mluví celkem jasnou řečí, ale pochybnosti rozptýlí TSI nejlíp při jízdě, prostě se běžte svézt.
Rozbalit vlákno
1
anonym
18. 2. 2008 20:34
Re: Srovnání
:yes: :yes: :yes: :yes:
4. 2. 2008 15:05
TIGITEST
Není co doporučovat. Vždyť načteni testů po ušní boltce, nakoukáni videí do ječných zrn... nejsou výhrady. Vy přece moc dobře víte, jak chcete videotestík natočit. A že točíte výborně, tomu nasvědčuje zájem, dnes již nejen zde, ale i v televizi.

Tedy, chci vidět TIGIho v klasické auto.cz akci. Zhodnocení auta jako ikony, zhodnocení ikony jako reprezentanta segmentu, zhodnocení segmentu jako pevného segmentárního autopilíře. Chci hodnocení jízdy, schopnosti podvozku (není nutné testovat v pískovně), zhodnocení ergonomie, materiálů... prostě chci to tak, jako mi to předkládáte vždy.

Možná, nad rámec klasického testu, by nebylo od věci jednou či dvěma větami se zamyslet nad skutečností, proč, že Evropa si dávala tolik na čas se segmentem mainstreamových středních SUV, ale hlavně... hlavně je nutno vysvětlit, jaký je rozdíl mezi TIGIM a Ravkou... na to tu čeká každý. Kapesníky nebudou nárokovány, a to i přesto, že pravda... VWítězí.
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2008 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "lhs"
4. 2. 2008 23:45
ww.
:-) dasvidana
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bond 007"
4. 2. 2008 23:46
Re: ww.
;-) ahoj lup. - ahoj ;-)
neregistrovaný "lhss"
4. 2. 2008 23:47
Re: ww.
:-) das auto :-)
neregistrovaný "dk123"
11. 2. 2008 17:20
normalne pouzivanie auta
mna by zaujimalo ako sa bude motor chovat a ci bude postacovat pri nalozenom aute. 4-5 ludi + ich batozina popripade ak si este pripoja prives a pojdu niekde na lizovacku alebo na horsku chatu alebo v tiahlom stupani.
od testu v niejakom taskom teren o ktory maju mnohy zaujem by som uplne upustil. pretoze to auto nieje na to staviane kto chce jazdit terenom nech si kupi auto ktore je na to robene.
ja osobne ho budem pouzivat na ryby, lizovanie niekde v alpach alebo niekde u nas, popripade na chatu a k tymto veciam som za zatial dostal aj v normalnom sedane i ked niekedy suchol podvozok. momentalne sa rozhodujem pre SUV nie preto aby som nim jazdil to terenu kde aj tak skoro nikto nepojde ale preto ze sa mi do toho auta lepsie nastupuje oproti sedanu a ma aj dost miesta. a este k tomu terenu ja osobne si myslim ze dost vela zalezi od sofera a nie od auta
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JirkaTes"
5. 3. 2008 19:07
Automat
Bude 1,4 TSi s automatem?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tigi"
7. 3. 2008 16:26
Re: Automat
Bude. S novym DSG II.
neregistrovaný "Tigi"
7. 3. 2008 16:28
KDY BUDE TEN ROADLOOK ?
Kdy bude ten test???
Rozbalit vlákno
0