Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Camry – Tak trochu jiná prémie

Vozy střední třídy tvořily donedávna podstatný segment na evropském trhu, v posledních letech to ale nemají snadné. Zatímco někteří se rozhodli potápějící se loď opustit, Toyota na ni vrhla jeden ze svých celosvětových bestsellerů.
Zpět na článek
Avatar - Jerry.Gunman
24. 9. 2019 06:34
Re: Zaver - spatny vtip???
nemusíš se bát Hamůňo, na tvou úroveň neklesnu - to není ani fyzicky možné.
Z druhé strany ti musím poblahopřát, protože přezdívka, kterou jsi si sama dala, tě vystihuje naprosto přesně. Takovouto kombinaci hlouposti, arogance a potřeby tapetovat svými příspěvky miliony diskusí - to nelze popsat precizněji, nežli tvou vlastní přezdívkou, která je zároveň zvoláním:
Ha, muňka! Sakra...
Avatar - Hammunasakra
18. 9. 2019 04:55
Re: Zaver - spatny vtip???
Kam až může člověk klesnout = když se naparuje svejma ekonomickejma znalostma a poplete si ekonomi-ku s ekonomi-í :yes: :-!

A nemá gule říct to sorry chybka nebo aspoň něco jako auč = tomuhle totálnímu úpadku můžeme zkráceně řikat = Jerry

Takže do budoucna pro zjednodušení = výraz naprostýho úpadku trapnosti ubohosti je = Jerry
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 20:27
Re: Zaver - spatny vtip???
nechutný chování
děsivý psychologický profil
odporný způsob okecávání
držet pec
-ie vs -ka

Inu, není nad milé až laskavé, vlahé a teplé slovo hamunino, prodchnuté takovou tou vřelou a upřímnou lidskostí. Slovo, jehož je schopna jen osoba moudrá, a všeho znalá = prostě Hammunasakra, kdo taky jiný, že :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 19:35
Re: Zaver - spatny vtip???
Puso = tvoje chování je nechutný = a tvuj psychologickej profil neschopnej přiznat vlastní chyby = místy trochu děsivej

a TVUJ ZPŮSOB OKECÁVÁNÍ VLASTNÍCH CHYB je už skoro odpornej

Kdybys napsal to sorry chybka nebo jen něco jako auč = bylo by to dáávno pryč
Kdybys držel pec = asi by to bylo taky dávno pryč
Ale ty si svou drobnou chyby roztáh do všech dnešních diskuzí = takže už každej ví = co si zač a nemyslim to že si pleteš ekonomii s ekonomikou ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 19:24
Re: Zaver - spatny vtip???
Ale puso, proč bych se měl mstít. A komu?
Snad ne tobě?
To by přece nešlo - vždyť ty bys mé plány odhalila ještě před tím, než bych je domyslel. Vždyť ty přece všechno víš a všechno znáš,
Hammůůůůňo přemoudrý
Hammmmmmůůůůňo náš!

Neboj, gender jsem ti změnil jenom za účelem rýmu. Já nezapomínám na to, co jsi zač :D
tetka netetka Kylie
babička nebabička
zdejší tapetářka,
prostě Hammmmůůůůůňa
:D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 19:18
Re: Zaver - spatny vtip???
TVŮJ ZPŮSOB OKECÁVÁNÍ VLASTNÍCH FAUX PAS A POKUS MSTÍT SE ZA UPOZORNĚNÍ NA NĚ = je fakt tristní
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 19:14
Re: Zaver - spatny vtip???
Tak tak, bereš mi ta slova od úst. Inu, je vidět, žes Hammmmůůůůňa vševědoucí :D
Tak co, kterou diskusi půjdeš tapetovat zejtra?

A taky budu mít pro tebe jednu zkratku - a ježto jsi TAK vševědoucí, tak jistě víš jakou, viď ;-)
Tak ČAU, puseno!
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 17:33
Re: Zaver - spatny vtip???
Auč = že já ty tvý kecy opravoval

TVŮJ ZPŮSOB OKECÁVÁNÍ VLASTNÍCH FAUX PAS JE FAKT ÚNAVNEJ
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 16:52
Re: Zaver - spatny vtip???
No tak, AUČo, svěř se, uleví se ti :D
Pochop, každej není tak nadbožansky Hamůňovsky dokonalej, aby znal každej tvůj canc, že. Uncle Google to taky neví, proto se s důvěrou obracím na autoritu nejvyšší, (ve svých očích) jistě nejmoudřejší. Ha, Muňku, SAKRA! Tož zkus utrousit zas eněco ze svých moudrostí, nežli je vadáš knižně :D

A tobě podobných jedinců že je v ČR 20%? No nekeke... Že by to s národem Komenského, Husa, Fajtla a "tří králů" bylo až tak zlé?

Ale ne, v tomto s tebou fakt nemohu souhlasit. Ty jsi přece naprosto jedinečný úkaz v rámci svého jednočlenného kmene - a ono je to dobře :D Víc než jedna takto genitální bytost na jednom kontinentu, to by nedělalo dobrotu. Jsi prostě unikát, smiř se s tím ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 16:14
Re: Zaver - spatny vtip???
Jak VÍME = v tvojí řeči rozhodně NE :-!

Fakt myslíš že timhle dalšim a dalšim sebeztrapňovánim se = okecáš tvý přešlapy? Myslim že by dávno zmizely ve starejch diskuzích = kdybys je furt dokola nepřipomínal ;-)

I v tý politice to funguje jen na část obyvatel = na tu moji až tak ne = je nás cirka 20% tj v česku asi 2 miliony = to je o dost jinak než jeden. Tu debilitu ubohost trapnost dementnost s koncovkama -a = ani tu nezvládneš potlačit?

Fakt ubohost ubohá i na žvanění na netu trapná = jen aby jako zakryl svý plácy = sem fakt nepoučitelnej že takovýhle trapáky opravuju = mám tendence uvádět kecy na pravou míru
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 16:08
Re: Zaver - spatny vtip???
Ale no tak, puseno, nebuď tak strašná ve své rozladěnosti.
AUČ - to je v jaké řeči?

Ta co, jaká auta jsem ještě měl? Chápej, takhle dokonalá hamůňa může být jenom jedna - a když jsi se už rozhodla poučovat, tak pořádně :D

Takže - jaká auta jsem jestě měl a kolik jich bylo?
Vždyť ty to přece VŠECHNO VÍŠ a ráda nás poučíš :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 15:34
Re: Zaver - spatny vtip???
Si fakt slušně splachovací = ale opakuješ furt jedinou metodu = okecávat okecávat okecávat

A samozřejmě navážet se do toho kdo na tvuj brebt upozornil = už nebavíš = fakt neumíš občas říct "sorry" "chybka" nebo aspoň něco jako "auč"?

Fakt si musíš dodávat sebevědomí těma pusama a muňkama apod.? Oba víme co si napsal.. tak si příště dávej víc majzla = a nepiš úplný kraviny
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 14:31
Re: Zaver - spatny vtip???
Hele, puso, těžko se mi to říká... Ale NEMÁŠ pravdu.

I když... FUJ, čo to táram :D Hamůňa má přece VŽDYCKY pravdu, jak by jinak mohla druhé pořád opravovat. Určitě si to pamatuju špatně já :D

Budu-li počítat jenom svá auta, která jsem vlastnil, odhlédnu-li od firemních, která jsem měl přidělena k soukromému používání a od aut, která měla manželka, tak jich bylo celkem... Ale vždyť ty to přece víš nejlíp, vždyť ty jsi přece Hamůňa vševědoucí, že ano :D

Hele, zkus se soustředit, zaostři svou Ha-muňka-mysl - a zkus to ještě jednou!
Polož se do toho, zatlač - a to dáš! Já Ti věřím! JDI NA TO! :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 10:51
Re: Zaver - spatny vtip???
Tvoje první auto byl V6 2.9 benzín kterýmu řikáš třílitr a pokračoval si na ojetej Citroen 100kW a Pažout 68kW oba v naftě? :-|
Avatar - Beefcake
17. 9. 2019 10:14
Re: Camry může být sebelepší,
Vyrobcovia pouzivaju to, co sa im viac hodi. Cize pri udavani kapacity vacsie okruhle cislo.
Avatar - Mikesus
17. 9. 2019 10:03
Re: Camry může být sebelepší,
Není problém. On je v tom pořád guláš.
Navíc se tím nikdo extra nezaobírá, takže stále se používá staré značení, tedy MiB označován jako MB, viz. Třeba windows.
Takže je pochopitelné, že když s touto problematikou se člověk nezabývá, nemá důvod to nějak rozlišovat.
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 09:48
Re: Camry může být sebelepší,
2 MIKESUS
Vidíš, já si to pamatoval ještě "po staru" - nikoli dle desítkové, ale dvojkové soustavy.
Jak se tak dívám do hlubin svého PC, tak mi to u "dvouterových"disků vokazuje kapacitu 1,81 TB

Díky za doplnění informací :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 09:38
Re: Zaver - spatny vtip???
Jo, 3,7 na trase Tatry - Praha, to je slušnej výsledek. Je fakt, že novej Prius je po aerodynamické stránce velmi slušně vyladěný, a pokud můžeš na dálnici stabilně držet rychlost okolo těch +- 120 - 130 km/hod, tak se skoro zdá, že auto si ty PHM vyrábí. :yes: :yes:

Pamatuji si, že jsme se jednou s děvenkou mojí starostlivou vraceli z Bešeňové domů a měli jsme Peugeota 308 kombi, v 1,6 naftou a manuálem. V Ružomberku (na Shellce u Tesca) jsme natankovali "do plného", vzali jsme to přes Žilinu, Ostravu, Holomóc a Hradec Králové - no a když jsme dorazili domů, tak palubní počítač taky vokazoval nějakých snad dokonce 3,6 l / 100 km
Avatar - JirkaVejrazka
17. 9. 2019 08:55
Re: Zaver - spatny vtip???
V nedeli jsem se vratil z Vysokych Tater. Jel jsem to s hybridem za 3,7. Na dalnici 135 tacho, mimo dalnici na hranici predpisu nebo mirne pres (podle provozu). Uz konecne pochopte, ze hybridy umi jezdit usporne i mimo mesto.
Avatar - Emel
17. 9. 2019 08:48
Re: Camry může být sebelepší,
Nepořádek je v tom pořád, respektive iniciativa nepadla na úrodnou půdu a pojmy mebibyte nebo gibibyte se vůbec nepoužívají... a výchozí počítání je ve dvojkové soustavě.
Avatar - Mikesus
17. 9. 2019 07:54
Re: Camry může být sebelepší,
Trochu upravím tvou nepřesnost. Kilobyte (KB) má opravdu 1000 bytů, neboli 10^3 ( B ) a megabyte ( MB ) má milion bytů, tedy 10^6.
To co jsi měl na mysli je kibibyte (KiB) a mebibyte (MiB), které jsou počítány ve dvojkové soustavě a jsou tedy 2^10 B ( 1024 ), resp. 2^20 B ( 1 048 576 ), tedy cca tisíc, resp. milion.
Proto např. 500GB disk má velikost "jen" 465GB podle systému, protože výrobci používají desítkovou soustavu, systém dvojkovou.
Snad sem půjde odkaz
https://searchstorage.techtarget.com/…ion/mebibyte-MiB
Na druhou stranu je pravda, že dlouho zůstavalo značení stejné, jak pro dvojkovou tak desítkovou soustavu, pak v tom byl neskutečný nepořádek.
Avatar - Jerry.Gunman
16. 9. 2019 22:45
Re: Camry může být sebelepší,
No vidíš, já věděl, že z tebe nějaký ten žblept protkaný matematickými symboly vypadne.
Tak a teď ještě něco o té dotované naftě, jak je dotovaná protože je dotovaná - a jak je dotovaná protože kilo nafty je těžší než kilo benzínu a to je špatně, protože prostě proto! Protože to přece nejde, aby kilo nafty bylo těžší než kilo benzínu, má to přece být naopak! :D

No tak, nenech se prosit, oblaž nás svou moudrostí, nechť se shůry snese jako vlahý déšť a napojí ty, kdož po ní touží. Opři se do toho, polož se na to, přilož ruku k dílu a zatlač! To dáš :D

Ještě alespoň čtyři příspěvečky, puso ;-) ;-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 21:52
Re: Camry může být sebelepší,
Neni to oblíbený téma = je to jen trapný téma = a ty svuj původní trapásek rozvádíš do fakt ubohejch rozměrů
Avatar - Jerry.Gunman
16. 9. 2019 19:33
Re: Camry může být sebelepší,
Ale no tak, ha-muňko :D
To z mého postu o platbě povinného ručení na třílitrového Scorpia vyonanuješ jenom 6 svých příspěvků? Nějak ztrácíš formu, puso :D

Hoď sem ještě něco ha-muňkovského... Třeba o tém oblíbeném tématu -ie vs -ka a o tom, co všechno tvoje (ne)nbabička (ne) dělala s (ne)ekonomem (ne)Tomášem (ne)Sedláčkem

Nebo něco o dotované naftě :D Prosím, prosím :D :D :D


Tak ruče do toho a ještě sem připlácni alespoň 5 dalších příspěvků - já ti věřím! To dáš :D
Jsi přece nejšikovnější, nejvzdělanější a nejynteľygentnějšý ha-muňka ze všech ha-muněk :D
Avatar - Mikesus
16. 9. 2019 15:23
Re: Absurdní volba
Proto jsem to schválně napsal. :-[]
Protože to má stejnou vypovídající hodnotu, jako uvedení v článku.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 12:24
Re: Camry může být sebelepší,
Neukájej se a nevokecávej = terminus technikus zrovna u tohohle modelo bylo ZDŮRAZNĚNO že to je 2.9

Jinak viz já včera 17:25 a hlavně viz já 17:12 = těžko říct cos nepochopil na NEHODLÁM TO ŘEŠIT

ŽE si bajkař vim = tipnul bych že kecáš i tady ale je mi to fuk. Úplně stačilo tvoje divadlo potom co si poplet ekonomi-i s ekonomi-kou
Viz tenhle tvuj příspěvek = jak vidno trvající dodnes

Z psychologie vim málo = ale tohle vypadá na to že ses zase kasal a nechal chytit = proto si se nejdřív stáhnul a proto to tak snaživě vokecáváš
A nedávej sám sobě ty :yes: je to trapný stejně jako to machrování s ekonomickejma znalostma za kterym následovalo.. TEBOU NAPSANEJ důvod proč se do mě od tý doby navážíš ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
16. 9. 2019 10:43
Re: Camry může být sebelepší,
JJ, autíčko to bylo úžasné...
UV fólie na všech oknech včetně střešního, vyhřívané přední i zadní sklo, kompletěn kožený interiér, vyhřívaná a elektricky stavitelná sedadla (včetně možnosti naklápění zadních opěradel), u středového tunelu byly dokonce zdířky pro sluchátka, aby si cestující vzadu mohli vychutnat náležitej komfort hudby... Prostě nádhera přehádhera.
Pak mi po něm přeběhly kroupy a vyhořela polovina elektriky, protože za bouřky nám do baráku uhodil blesk, a pak už to nebylo ono.

Třílitr je prostě zaužívanej terminus technikus - a je celkem jedno, jestli má 2.935 nebo 2.984 ccm. Zrova tak se u aut hovoří o "obsahu" a míní se "objem", v gastronomii je zaužíván pojem gurmán, byť správně má být gurmet (gourmand znamená spíše nenasytný žrout, labužník je gourmet), píše se o střelných zbraních - a míní se tím palné atd atd atd.
Normální člověk to ví - a s názory blbů není nutno ztrácet čas. Jestli se nad tím Hamůňa hodlá ukájet, tož jí budiž přáno. Pak si ještě může honit frndu nad tím, že stonožka nemá sto nožiček, že veleryba není ryba, že kilobajt nemá tisíc bajtů a megabajt nemá milion bajtů - nebo příklady, které jsem uvedl výše

Nakonec co říci o člověku, jehož zdejší přezdívka, resp. její zdrobnělina, tvoří vlastně větu a znechucené zvolání:
Ha, muňka... Sakra!
;-)
Avatar - Emel
16. 9. 2019 08:52
Re: Absurdní volba
To šlapání na paty se nám tu nějak rozmáhá... :-)
Avatar - Ozzman
16. 9. 2019 08:45
Re: Camry může být sebelepší,
Auto to je obdivuhodné, o tom žádná , ale Hamuna měl pravdu s tím, že je to jen 2.9 ;) Bohužel si mu dal vodu na mlýn :D

Dnes jsem si na tebe vzpoměl, když jsem jedno stříbrné viděl zaparkované po cestě do práce, ale cosworth to nebyl...
Avatar - Jerry.Gunman
15. 9. 2019 22:54
Re: Camry může být sebelepší,
Ozzy (Tvůj příspěvek 16:54) , mícháš 2 motory dohromady.

Do Scorpia I.generace se dávaly dva V6 třílitrové V6:
- dvanáctiventilový EFi 2.936 ccm (nebo tak nějak) - ten dával těch +- 110 kW - a byl to ještě původní motor Cologne z Granady
- 24 ventilový Cosworth o přesném objemu tuším 2.935 ccm (kdesi bych našel kopii velkého techničáku, ale nechce se mi hrabat se ve skříni) - a ten dával 143 kW neboli 191 koní. Každopádně je zábavné, že EFi motor měl jiný objem nežli Cosworth
Oficiální označení auta bylo Ford Scorpio 2,9i 24v Ghia :D

Já měl sedana s decentním, leč funkčním přítlačným prknem na kufru - a s neméně decentní placičkou "Tuned by Cosworth Engineering company" přinýtovanou na motoru. Podle tvrzení předešlého majitele si to nechal dodatečně upravit na 186 kW, čili +- 250 koní.
Jestli tam ti koníci byli nebo ne, kdo už to dneska zjistí - Škorpík je už dávno v automobilovém nebi. Ale fakt je, že to byla dokonalá a dostatečně nenápadná silniční stíhačka s naprosto fenomenálním motorem, která jela jak Šinkansen

Bylo to moje první skutečné auto a vzpomínám na něj jenom v dobrém
Avatar - Mikesus
15. 9. 2019 22:46
Re: Absurdní volba
V dálničním režimu dokáže moderním dieselům šlapat na paty, což je revír, kde excelují. Zbytek vyhrává hybrid na plné čáře.
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 21:40
Re: Absurdní volba
Ne všichni v takto velkých autech jezdí jen po dálnici. Zdaleka ne všichni. Mimo vyloženě dálničního provozu je to prostě normální alternativa s klady i zápory.
15. 9. 2019 21:30
Re: Absurdní volba
Hybrid dává jakýs takýs smysl ve městě (tedy např. v Yarisu), ale rozhodně ne v takovémto korábu, který většinu svého života stráví na dálnici! Tam je nepřekonatelná moderní nafta (samozřejmě se superčistými emisemi díky močovině a filtru pevných částic).
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 21:07
Re: Absurdní volba
Proč bys taky měl, když jsi tu psal, že hybridy a spol. nenávidíš.
15. 9. 2019 21:02
Absurdní volba
Opravdu nevidím jediný důvod, proč dát této Toyotě přednost před nehybridním (a tedy jízdně nesrovnatelně uspokojivějším) Superbem, Passatem či Insignií. ;-)
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 20:57
Re: Zaver - spatny vtip???
Dobrá, našel jsem i Éčko, 0-200 o 2,4sec. hůř, než to CLA. https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 20:47
Re: Zaver - spatny vtip???
To je ale menší auto :) To je pak jasné :D Stejně jako nás výsledek v testu, když nám natrela o 200kg lehčí Corolla .
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 20:27
Re: Zaver - spatny vtip???
Když se kouknu na toto: https://www.youtube.com/watch?… tak bych na tebe nevsadil zlámanou grešli, sorry.
Avatar - Mikesus
15. 9. 2019 19:15
Re: Zaver - spatny vtip???
Pokud pojedou přes 180, tak opravdu bude mít problém se jich držet, jinak ne.
Avatar - Emel
15. 9. 2019 19:13
Re: Camry může být sebelepší,
Ne, to jsi měl samozřejmě pravdu. Dokud byly oficiální kateogrie podle objemu, tak byly 0-1000-1350-1850-2500-přes 2500. Dneska je trh volnej a každá pojišťovna si to může dělat jak chce, takže někde je dokonce kategorie 1350-1400 apod.
15. 9. 2019 18:38
obrázky s vysokým rozlišením
Proč v galeriích testovaných vozidel již nejsou obrázky s vysokým rozlišením ???
15. 9. 2019 18:22
Re: Zaver - spatny vtip???
Napr. bmw 5 s dvoulirem v nafte nebo MB-E 220 maji "jen" kolem 140 kw a ta camry bude mit co delat aby se jich drzela. Pokud s nimi pojedu predpisove mimo mesto nebo dalku pojedu v pohode k peti litrum. Nějaký desetiny sem tam neresim..... ve meste bude mit camry vyhodu, ale pocitam, ze ten kdo dela 90 procent svych jizd po meste bude volit jiny model.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 17:25
Re: Camry může být sebelepší,
Nojo to je takovej normální českej začátek = my společný Berlingo 1.9 = jo určitě to nebyl 2litr :-!

A přesně = na to se nezapomíná :-)
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 17:20
Re: Camry může být sebelepší,
Moje první byla haťapka.... :D To se nezapomíná
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 17:12
Re: Camry může být sebelepší,
No já mluvim o SPRÁVNYM označení = ne že určitě neexistujou chybně napsaný inzeráty

A bejt to moje první holka auto = tak si to asi spíš pamatuju SPRÁVNĚ = to je celý :-)

Ty si nepamatuješ jméno svý první? Trochu mě překvapilo že první auto byl šestiválec = v době kdy tu eště nejezdily ani Okty = ale když už o to víc bych si asi pamatoval co to mělo za motor rsp. jak se to jmenovalo

Vim že je Jerry spíš bajkař a ROZHODNĚ pomotal ekonomický pojmy = tohle samozřejmě nevim. Že to byl 2.9 a viz i zahraniční zdroje byl všude označovanej 2.9 jak v běžný verzi tak v tý Cosworth = to je prostě asi realita. Proč se Jerry splet nevim = a nehodlám to řešit

Jen sem to v rámci svý choroby = uved na pravou míru :-!
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 17:03
Re: Camry může být sebelepší,
http://www.mobile.de/…r/251522778.html

A takovejch jsem našel více, + recenze i na MACZ
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 16:59
Re: Camry může být sebelepší,
Tohle neni nic k odpouštění = to chování po ekonomi-ce a ekonomi-i to trochu jo :D
Jen mě zaskočilo že si nepamatuje svou první = já teda jo :-!

Tak sem rychle projel naší německou a britskou wiki a mrknul na ojetiny = všude 2.9 https://en.wikipedia.org/…iki/Ford_Scorpio#… jak první tak druhá generace
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 16:57
Re: Camry může být sebelepší,
Technicky to byla taky 2.9, ale značí ji jako třílitr, tak bych to Jerrymu odpustil. Mrkni i na net, kde se prodávají a značí jako třílitr... ale jak říkáím, je to nějaky 2936ccm
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 16:55
Re: Camry může být sebelepší,
To si nemyslim = běžná verze i Cosworth byly 2.9 = reálnej objem ale i označením. Možná nějaká starší generace? :-|
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 16:54
Re: Camry může být sebelepší,
Škorpio Cosworth se označlovalo 3.0V6, 2.9 měla jen 145k
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 16:50
Re: Camry může být sebelepší,
Tvoje první auto bylo V6? Sakra a to si nepamatuješ že bylo = i označovaný = ne 3litr ale 2,9?
Avatar - Jerry.Gunman
15. 9. 2019 16:45
Re: Camry může být sebelepší,
Karle,
vždyť to píšu - v době internetových srovnávačů a spol tu kategorizaci v hlavě nosí málo kdo.
Já jenom se slzou v oku vzpomínám své první sutečné auto, 3 litrového Scorpia, jehož celoroční povinné ručení mne v roce 1997 (???) vyšlo asi na 250 CZK, nebo kolik že to tehdy bylo...?
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 16:31
Re: Camry může být sebelepší,
Rozdíl v povinnym je v dnešní době marginální částka = to že víc dokážou udělat bonusy a malusy to stejně jako ty opravu jeho chyby nepromíjející Jerry nepoplet ;-)

Rozdíl je až kompletní pojištění auta = to má ale v Česku furt jen zlomek lidí = myslim asi 10%

Hezký že dovedeš přiznat omyl = blbý že mě v takovym případě napíšeš trottle a často i hůř
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 16:26
Re: Camry může být sebelepší,
S pov ruč máš pravdu, nevim proč jsem si myslel, že je karegorie 1.8-2,5l. Můj omyl.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 15:50
Re: Camry může být sebelepší,
Camry je jasná střední třída = vyšší je její technickej příbuzenej https://www.toyota.com/avalon/
Takovejhle bordel chaos zmatek máš koukám nejen v ekonomickejch pojmech = srovnej si rozměry rozvor Camry s Insi a Mondeem atd. prostě klasický evropský střední

Omezení nabídky modelů i motorů je čistá ekonomika nebo ekonomie? Už víš? :-!
Týká se bohužel všech značek = a brzy bude velmi pravděpodobně i výrazně hůř

Co bys spíš měl zmínit = už delší dobu trvající evropskej RŮST i s tou místní omezenou nabídkou Toyoty

Píšeš v DNEŠNÍ době bonusů a malusů = ty byly vždycky. Leda bys myslel za socialismu = tam nevim. V zemích který ekonomicky nezdevastovali komanči = byly i v dobách tý devastace ;-)
Ty FAKTA ti fakt nejdou
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 15:44
Re: Camry může být sebelepší,
Jerry žvanile ty si od doby kdy si popíral fakta a plácal o ekonomice a ekonomii a já tě opravil = za to vůči mě PĚKNĚ PŘITVRDIL :-)

Di radši rozbíjet hubu https://www.novinky.cz/…tosalon-40296534 i když pes kterej štěká.. tomu se řiká Jerry :-!
Avatar - Jerry.Gunman
15. 9. 2019 15:21
Re: Camry může být sebelepší,
2 Karel dnes v 07:29
(nevím proč a jak, ale již napsaný příspěvek mi zmizel, takže ho stručně zopakuji)

Povinné ručení:
Většina "dvoulitrů" spadá do objemové kategorie 1.851 - 2.000 ccm, pak je 2.001 - 2.500 ccm (kam spadá Camry) a pak je kategorie 2.501 ccm a více.
Je ale taky pravda, že v dnešní bonusů, malusů a internetových kalkulaček dělení sazeb povinného ručení dle zdvihového objemu auta poněkud postrádá smyslu.

Velikosti aut - Toyota mívala pro evropský trh v nabídce:
Malá auta: Aygo, předtím Starlet
Nižší střední: Corolla
Střední třída: Avensis, předtím Carina
Vyšší střední: Camry

Je taky pravda, že neprémiové automobilky na evropských silnicích kočí své portfolio střední třídou, takže už není Citroen XM ani C6, Alfa Romeo 166, Mitsubishi Sigma, Opel Omega,ani Senator, Ford Scorpio, Nissan Maxima ani Mazda Xedos 66 nebo Xedos 9.

A zatímco ostatní automobilky mají ve střední třídě na výběr ze 2-3 (třeba zrovna Avensis býval k mání jako sedan, liftback i kombi) karoserií, několika motorů i převodovek a bambilionu výbav, Toyota střední třídu pro Evropu (Avensis) zrušila a namísto ní nabízí auto vyšší střední třídy, model Camry, s jedinou kastlí a jediným motorem
Avatar - Jerry.Gunman
15. 9. 2019 14:55
Re: Camry může být sebelepší,
Karle, na Hamůňu je zbytečno reagovat. Ta si furt pindá ty svoje hlouposti a nenechá tak přízemní věc, jako jsou FAKTA, aby jí kazila její přesvědčení.
Říká se "chytrému napověz, hloupého kopni" - ale Hamůňu bys mohl ukopat xmrti a beztak by NIC nepochopila. Tam je to prostě ztráta času.

Vždyť se podívej do kterékoli diskuse. Jak je tam více než (dejme tomu) 15-20 příspěvků, tak se tam přiserinká a trolí, trotlí a spamuje tak, že každý čtvrtý či pátý příspěvek musí být její. Trochu mi připomíná Miloslava Hebkého, ředitele organizace Hebmilo, to byl podobnej mamlas, tajak Hamůňa :D

Jediné funkční řešení je nekrmit trola, trotla ani Hamůňu - a její příspěvky přeskakovat, nečíst a jednoduše ignorovat.
No a pokud to nepomůže, tak zajet do Kralup (kde se prý vyskytuje), opakovaně a velkou rychlostí přiložit dlaň i hřbet (Tvé :D ) pravé a levé ruky na její tvář, no a to, co ní pak zbude, odvézt do provozu do Kaučuku / Synthosu Kralupy jako biologický odpad :D A bude vyřízeno :D :D :D
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 14:46
Re: Camry může být sebelepší,
Tak mekáč v Rozvadově skoro nikdy neminu :D Ale tankuji tam jen za služební, ty ceny... :D

No spíš jde o ten "stres" kde bude další benzínka a taky se mi nechce stavět a zdržovat se, když pospíchám. Třeba na západ o Německa je problém platit někde hotovostí na určitých benzínkách (NL-B) a my dostáváme hotovost na naftu.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 14:41
Re: Camry může být sebelepší,
No tomuhle "nemilé" moc nerozumim = taky sem jel ať do Bruselu nebo Paříže = nevidim na takovýhle cestě problém jestli zastavim na pár minut jednou nebo 2x. I jak sem napsal když víc pije nejen auto ale i já tak holt na chvíli zastavim = těch třeba 5 minut na trase do Paříže = to fakt neni problém. Teda já v tom problém nevidim

Pravidelně jezdíme do Mnichova = byť by to šlo jednou ranou úmyslně zastavujeme před hranicema u mekáče a zpátky tankujeme Aral v Regensburgu = na delší trase klidně 2 zastávky
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 14:29
Re: Camry může být sebelepší,
Stačí, pokud pojedeš klidně a nestoupne ti spotřeba. Já, jak jsem ti říkal, několikrát do roka prolítnu Německem (což si mi dlouho nechtěl věřit, že tam najezdím pár tisíc km ročně po dálnicích) a když jsem jednou jel jiným Superbem (4x4 a jen 103kw), spotřeba při ostřejším tempu vzrostla třeba o 1,5-2 litry a hned bylo nemilé, že jsem místo jedné zastávky musel stavět 2x na cestě :D Tedy po Německu.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 14:22
Re: Camry může být sebelepší,
No váha je těch 9 kg ;-)

A protože je nafta při stejnejch litrech těžší proto maj diesly nižší spotřebu = ale viz já 13:46 řešení je jednoduchý = my to udělali přesně obráceně = daní sme ten rozdíl eště posílili :D

Ono při dnešních reálnejch spotřebách hybridů ty nádrže typu 45 a 49 litrů fakt stačí. Osobně sem nikdy neviděl až takový plus na teoretickejch nájezdech bez tankování třeba přes 1000 km. Natankuješ za chvilku já si tam často něco koupim případně vyřešíš i přirozený lidský procesy :-)
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 14:16
Re: Camry může být sebelepší,
Hlavně Mondea mají ještě ten nepoměr, že HEV má nádrž jen na 49 litrů, kdežto TDCi na 66 ! To je pak nepoměr! A bylo to 9KG :D Nezapomeň to zase přepočítat na váhu :D
Avatar - Mikesus
15. 9. 2019 14:08
Re: Camry může být sebelepší,
Pohon je stejnej, jestli mají stejnou baterku, to nevím.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 13:51
Re: Zaver - spatny vtip???
Mě se některý současný fakt povedený až překvapivě čistý nafty líběj = souhlasim s nadšenim Vaculíka z MB 400d. Alpina obě verze R6 z levnejch 8st. Aisin a 1.5 BlueHDI a našly by se i další. Ale to jak MOC je to pokřivený = to mi docela vadí

Ten 400d mi připomněl nedávnej německej test kombíků třílitrů A6 3.0TDI vs 530d vs 350d = a až překvapivě jednoznačnou prohru nejnovějšího a taky nejdražšího z těch 3 modelů = právě hlavně kvůli motoru. Přes papírovej náskok 210kW vs 195 u BMW = prohrál ve všech měřenejch parametrech = ale zase měl nejvyšší spotřebu :-!
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 13:46
Re: Camry může být sebelepší,
No to je TAK hloupý že skoro nevim jak ten pokus o ironii okomentovat :*)

Sou tu holt tací jako Mikesus který se zeptaj jak to myslim a pak jiní který zřejmě stejně tak neví ale hoděj radši nějak vulgaritu. Prostě jeden normální jeden EXTRÉMISTA = hádej kterej seš ty

To že maj jinou objemovou hmotnost = můžeš prostě respektovat a to daňový zvýhodnění = proto prostě udělat OBRÁCENĚ než je. My sme to nejen neudělali = ale udělali dokonce PŘESNĚ OPAČNĚ :D :-!

Takže no problem prodávat na litry = jen místo 2stupňovýho zvýhodnění nafty = to daní upravit aby to vycházelo ca stejně = neni to tak složitý žejo ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 13:43
Re: Camry může být sebelepší,
Jj systém fakt potřebuje KOMPLETNÍ OČISTU = mile mě překvapila úřednice Finanční správy za stopení oznámení o https://www.seznamzpravy.cz/…va-ututlat-77768 povýšená na ministryni financí = která trošičku maličko připravuje určitý omezení různejch výjímek. Je to MÁLO ale po letech krůček správnym směrem

Bohužel nepřehlednej svět podpor apod. lidem jako oligarcha co nám vládne = vyhovuje :-|
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 13:43
Re: Camry může být sebelepší,
Tak hlavně máme štěstí, že nám stát zajistil, že je litr nafty lehčí, než litr benzínu, čímž pokřivil trh. Proto zbytek kapitalistického světa naftu tankuje na kila, aby majitele Mondeí nezvýhodňovali 9l na nádrž. :D
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 13:42
Re: Zaver - spatny vtip???
Windiesl je troll... ten nadává i mne, že si mam koupit naftu :D
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 13:35
Re: Camry může být sebelepší,
U mléka bychom se ještě mohli pobavit, jak moc je doopravdy dotované přes všechny systémy podpor.... :D To je už zase můj job :D Ale to sem nepatří.

No, hlavně, že se chápeme...
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 13:34
Re: Zaver - spatny vtip???
No to máš bohužel pravdu = že ty obří prachy který dovedly i vnímání aut do docela dost pokřivený reality se mohly dávat na rozumější věci = to zas mrzí lidi jako sem já

A jak sem řek nejvtipnější sou lidi jako WinDiesel kritizující podporu bezemisních aut :-)
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 13:34
Re: Camry může být sebelepší,
No já s tím jel chvíli, jakmile došla el, musel jsem víc šlapat a chyběl mi ten okamžitý záběr motoru :D Ale spotřeba byla příkladná, to zas jo. Pak jsem to na magistrále zase nabil.

Jízdní styl - viz já v reakci na Karla, což je největší rozdíl od nafty.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 13:32
Re: Zaver - spatny vtip???
Až ty multimiliardy stát odpustí na daním jim za to, že přidá daně na naftu , aby byla dle té váhové metodiky stejná, jako na benzín, pak je to zajímat bude ;)
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 13:28
Re: Camry může být sebelepší,
O tom tržně žádná = je to logický a taky sme měli 2 služební nafťáky. Jen je sranda jak sem psal že stejnej člověk dělající povyk pro zvýhodnění bezemisních EV aut případně časem třeba vodíku = je klidně i majitel nafty a to mu nevadí :-)

Plus to stojí za zmínku když se porovná rsp. když někdo argumentuje že nafta..

A jak vidno dost lidí v tom dodnes mělo dost nejasno = myslim i tady lidí který se o auta a věci okolo zajímaj

Ten příklad s mlíkem až tak nesedí = je to spíš jako by bylo razantně několikastupňově zvýhodněný třeba sojový nebo kozí = před kravskym nebo tak. No jak sem napsal = 2stupňově je zvýhodněná např. Pepsi před Coca colou = to je fakt špatně

To víš = ta má choroba uvádět věci na pravou míru :-!
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 13:21
Re: Camry může být sebelepší,
Ale lidi se chovají tržně, takže když je něco zvýhodněno, kupují to. Pro mojí soukromou peněženku je jedno, kolik to stát "danově zvýhodní" palivo, rozhoduje to, kolik za něj já zaplatím a já platím za litr. To by mi musel za to stát na daních zase něco odpustit, když by ji vybral na té naftě (teď opravdu teoreticky počítám s premisou, že když někde něco přidá, ubere jinde, což se nestane).

Je to úplně stejné, jako když dají do akce mléko, taky si ho koupim za 10kč, než za 20kč.

Chápu, že se ti to nelíbí, ale ty zase pochop, že lidi to posuzují optikou své peněženky, vše, od potravin po auta.. nehledě na to, že dnes už hybrid umí tu naftu i za stávajících podmínek zdanění suplovat ve všech režimech, nejen ve městě.
Avatar - Mikesus
15. 9. 2019 13:14
Re: Camry může být sebelepší,
:-[] :-[] :-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 12:59
Re: Camry může být sebelepší,
Kdyby si nekacal kraviny a furt jen neurážel = tak bych asi nepsal

Plantat si moh odpustit = viz diskuze jak vidno většina lidí a možná včetně tebe = nevěděla jak moc velký zvýhodnění je přes tu objemovou hmotnost. Opět viz jen takhle diskuze = někdo vůbec ani nevěděl ŹE existuje zvýhodnění přes objemovou hmotnost

Tvoje zběsilá reakce doplněná o klasický urážení = spíš naznačuje že ty taky ne. Takovej WinDiesel eště tuhle odmítal jakýkoli zvýhodňování
.
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 12:57
Re: Camry může být sebelepší,
Naposledy zareaguju. Že existuje objemová hmotnost je mi známo od střední školy. Plantat objemovou hmotnost nafty do diskuze "cenová výhodnost naftového pohonu" může jen trotl. Neznám nikoho, kdo při koupi auta a zvažování pohonu bere ohled na objemovou hmotnost paliv.
Vážně už mi nepiš. Prosím.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 12:50
Re: Camry může být sebelepší,
V koloně docela umře? Pokud si vzpomínám mě trvalo tak 2-3 měsíce než sem se naučil po naftách a benzínech s hybridem žít = teda plně ho využívat = myslim sladit se s nim

Samozřejmě hodně dlouhá kolona když popojíždíš jen na elektřinu a máš třeba v létě klimošku = tak může bejt. No tak pak jedeš na normální benzín atmosféru. Ale stačí pár brždění na dalších semaforech nebo i mini kopeček dolu = a máš zase nabito. Docela se to dá ovlivnit jízdnim stylem = mě to sladění s tim co hybrid chce ode mě a využít na max co umí trvalo tak ty 2-3 měsíce :-)

Prodejce byl trochu pako ale správně řikal už tehdy když umíš de Praha přejet za 3,5 litru = a stejně tak za 6

Vyjet Kotvu jen na elektřinu je tak dneska hlavní místo kde jí vysaju fakt do dna :D
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 12:45
Re: Camry může být sebelepší,
Já jel krokem z Vestce na chodov v koloně a ani jsem tam na baterku nedojel :D Pak to auto docela umře :D
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 12:44
Re: Camry může být sebelepší,
Pozor, ja bych Corolle nekřivdil, na té dálnici měla výraznou převahu :) Bylo to nepříjemné, když se ti primitiv z hybridem sápe na kufr a nenechá tě bezpečně předjet :D

Ale teď vážně, největší rozdíl je asi v té dostupnosti výkonu, nebo spíše pocitové dostupnosti. My, co jsme zvyklí na naftu, tak máme výkon pod plynem skoro hned, "vodspodu" to táhne do sedačky a jedeš, hlavně v kombinaci s AT, téměř v jakékoliv rychlosti (mimo rozjezdů, kde má hybrid okamžitě elektřinu). Když předjíždíš, tak taky, jen polechtáš plyn a jedeš. Ve výsledku jsou pak tací (já), kterým to pořád nedá a "vozí se" a mají spotřebu vyšší. V hybridu ten výkon je a jak vidíš u srovnatelných Mondeiích, opravdu tam je, ale musíš pro něj na podlahu a držet. Ve výsledku pak s takovým autem jezdíš klidněji, úsporněji a má to něco do sebe. Jsem si jist, že kdybych měl hybrid týden, budu jezdit také pomaleji. A zrovna to Mondeo je zajímavý kompromis výborného komfortu a nízké spotřeby a schopnosti jízdy na dálnici, byť může být Corolla rychlejší.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 12:42
Re: Zaver - spatny vtip???
No viz realita = jak DLOUHO a jak MOC to opakuju = a jak se v týhle diskuzi ukázalo = vlastně to dodnes VĚTŠINA nechápe = tak jo :D

Po tvejch výpočtech a fakt důkladnym probrání = snad už..

No a kde jinde to zdůraznit = než pod hybridem když kdekdo argumentuje že nafta...
No tak nafta BEZ toho supersponzoringu = ani náhodou ani vzdáleně = což si myslim fakt ta VĚTŠINA nepřipouští

Jak sem psal jinde = vtipný že titíž co jim nevadí multimiliardy na zvýhodnění nafty kritizujou zlomeček co směřuje na podporu bezemisních aut :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 12:38
Re: Camry může být sebelepší,
Já docela tlačim na pilu = a když současně trochu dbáš na rekuperaci když je na ní prostor = nevybiješ. Jediný místo kdy vycucávám k minimu sou podzemní nebo nadzemní garáže
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 12:37
Re: Zaver - spatny vtip???
To je něco jako máš v mailu automatický podpis. Napíšeš větu a automaticky se tam vloží, že diesel je multimiliardově zvýhodněný v různých podobách :D
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 12:36
Re: Camry může být sebelepší,
Jo + možnej další elektromotor vzadu
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 12:36
Re: Camry může být sebelepší,
Nojo ale baterka se v reálu nikdy nevybije = jen když opakovaně jedeš na doraz = třeba při zkoušení zrychlení. V reálnym i dynamičtějšim provozu = nic takovýho neexistuje

A jak správně řikáš ten diesel konkuruje jen díky multimiliardovejm nepřetržitejm dotacim = i když se z toho snažíš děláš srandu

Srovnávačka 2.0 TDI vs nic moc benzín 1.5 TSI se přes spotřebu vyšší cena vrátí asi po 100 t. km = při běžnym nájezdu tak po 6ti letech = to už nebejvá první majitel. Připomentu že ve všech měřeních benzín smet naftu = rozdíl ve spotřebě 1,3 litru hlavně díky zkoušení nejen na okreskách a dálnicích ale rozdílu v horskym prostředí. Bez dotace skrz tu objemovou hmotnost který ses tak tupě vysmál a bez dalšího zvýhodnění přes spotřební daň = by to bylo VÍC jinak než si ty zjevně dovedeš představit

To pokřivení placený stovkama miliard je už tak velký = že srovnání totálně zvýhodněnýho dieslu a třeba těch hybridů = jednoho brutal nadopovanýho atleta a jednoho čistýho = považuje někdo za normální

Už ti došlo jak MOC si ujel když sem zmínil https://www.izolace-info.cz/…-veliciny-a.html#… ?
Něco jako: "Sorry to sem přehnal" v repertoáru nemáš?
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 12:35
Re: Camry může být sebelepší,
V RAVce je identický pohon jako v Camry?
Avatar - Mikesus
15. 9. 2019 12:30
Re: Camry může být sebelepší,
To si musí každý uvědomit, pokud uvažuje o hybridu. Pokud tlačíš na pilu, baterka se ti nemá šanci moc nabít a pak tam pomoc elektriky po několika desítkách km neočekávej. Nicméně stačí zvolnit na cca 3/4 výkonu a baterka naskakuje zpět z přebytečné energie spalováku, případně rekuperace.
Zde ovšem jsme chtěli ukázat obrovskou nevýhodu hybridu. Trochu spěch do kopců, takže baterka prázdná, a pak měření dynamiky a požadavek na výkon.
Pak ale stačilo normálním tempem dojet 10 km a baterka byla opět v plném zápřahu.
Třeba baterku v Camry se nám ještě nepodařilo vybít ( přesněji vybít na cca 25%, níž ji nepustí ), narozdíl od Corolly.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 12:24
Re: Camry může být sebelepší,
Drž už tu tupou hubu = včera sis jí na mě otevřel protože máš IQ tykve a nevíš že existuje něco jako objemová hmotnost = a tak je to furt dokola

Kdybys ZASE nebyl drzej tupej a sprostej = by by klid

Tobě psycholog nepomůže = na drzost a tupost léčení neexistuje = no možná přes hubu

Škoda že nemáš koule odpovědět na ten dotaz PROČ za stejnou větu kterou napsal MT nebo Mikesus jen uznáš žes to nevěděl a mlčíš a na mě si votvíráš hubu
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 12:03
Re: Camry může být sebelepší,
Koukl jsem na váš blog, super. Nicméně jen potvrzuje Jožince - Corolla lehčí o 3 metráky (tvůj údaj z blogu) je na tom dynamicky srovnatelně s těžkou krávou Mondeem. A jak sám píšeš - vybije se baterka - a nazdar.
Nic proti Corolle, jen konstatování o lepší dynamice srovnatelných dieselů obstojí. Dotovaných dieselů. :D
Ještě jednou - nic proti Corolle nebo hybridu, asi si je nekupují "závodníci", mají jiné silné stránky.
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 11:52
Re: Camry může být sebelepší,
Kua mám tě trotle na hate listu a furt se mi ty tvoje cancy stejně objevují. :-(
Co má ty inteligente společný daňový zvýhodnění nafty s dynamikou??? Už mi fakt nepiš. Jsem ochoten zadotovat ti psychologa, kolovrátku.
Avatar - speedfred
15. 9. 2019 11:27
Re: Zaver - spatny vtip???
Teba to fakt baví stále písať, alebo už máš na to nejaký program ktorý to generuje v pravidelných intervaloch?
Avatar - Ozzman
15. 9. 2019 11:13
Re: Zaver - spatny vtip???
Má výsledku jsme se asi všichni shodli, já asi zpětné ještě musím říct, že "výhoda" (jak pro co )nafty je, že při běžné jízdě máš díky turbu výkon hned a nemusíš tlačit na plyn, což pak odpovídá i stylu jízdy dieslovych lepiču na kufr ( A vyšší spotřebě ) :D váha je stejná ,rozloze TDCi je 4*4
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 11:09
Re: Camry může být sebelepší,
Jerry jak si sám o sobě psal máš aspoň základní ekonomický znalosti = takže ve světě BEZ DOTACÍ = je ten Legend sakra zajímavý auto a vlastně i Kizashi a viz zbytek planety BEZ extrémního pokřivení trhu i Camry

Když vynaložíš stovky miliard = aby lidi považovali za normální ve střední třídě naftu jak píše nejen Karel = tak toho holt dosáhneš. A proto to je na jinejch kontinentech jinak. Když zejtra tu megagiga masivní stamiliardovou podporu pokřivení cen ve prospěch nafty ukončíme = krom toho že se asi část přepravy zboží přesune z kamionový dopravy na železnici tak se HODNĚ změní pohled na to co je normální = v motorizacích aut. Což BY BYLO NORMÁLNÍ ;-)

Když budeš dál v případě česka desítkama miliard ročně podporovat aby nafta byla jako konkurenceschopná třeba v tý střední třídě = no tak bude no :-)

Jinak ale neni = dokonce absolutně vůbec neni. Zajímavý kolik lidí kritizuje nějaký podpory EV = a ty samý odmítaj zrušení stamiliardovýho TOHO SAMÝHO ve prospěch nafty :D :-!
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 11:02
Re: Camry může být sebelepší,
Viz já 10:53 = furt srovnáváš nesrovnatelný = nafta bez těch obřích sum = neni konkurenceschopná

Že i PŘES TO MULTIMILIARDOVYM ZVÝHODŇOVÁNIM občas prohrává = to je fakt síla :D

Ne až tak povedenej 1.5 TSI ve všech měřeních zrychlení a pružnosti včetně měření kde oba 110kW motory měly 118,8 vs 108,1kW a nedal ani točivej na válcový zkušebně smet stejně výkonnej 2.0 TDI. Rozdíl ve spotřebě litr a 3 deci = kterej udělalo hlavně porovnání na horský silnici = tam byl rozdíl největší 1,9 litru

Dańový pokřivení + podpora skrz objemovou hmotnost, což už snad VÍŠ že tvá reakce byla zcela mimo = naftu posouvaj zcela mimo měřítka férovýho srovnání. A i tak často prohrává
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2019 10:53
Re: Zaver - spatny vtip???
Jozinec má vlastně trochu pravdu = nebejt multimiliardovýho zvýhodňování nafty = neni co srovnávat. Hybridního hřebce s nedotovanym cenově naprosto nekonkurenceschopnym oslem = abych to řek po jeho :-)
Avatar - Beefcake
15. 9. 2019 10:50
Re: Zaver - spatny vtip???
Mikesus to vyborne popisal a presne to v podstate zapada do vsetkeho. Aj ti dizlovi zavodnici po najblizsiu dodavku :)
Co ma prekvapilo, je mala vaha hybridu oproti nafte a kritika AT :)
Zase ukazka, ze nie je vsetko zlato (co sa vysti :) ).
Pozorne som to precital a vyslo mi z toho, ze na jeho mieste by som mal zrejme uplne rovnake nazory.
15. 9. 2019 10:32