noo porovnavat to s F1 je to a ruku na srdce trochu trapny, ale fernando u toho vypada trochu jako vajgl...... no brat si do huby takovy auto driv, nez do nej aaspon nasedne nekdo, kdo o tom neco napise se mi zda pitomy, ale uz tim, jaky fotky vypustili.... snad i tragedi umi dobra auta.
Hodnotenie si nechám ked budu uvedene technicke parametre auta,či je ozaj také športové ako má býť...lebo Clio Sport a Megane Sport su jednoznačne športove autá
Som veľmi zvedavý na Ženevu a prvú cenu vozidla. Nastaviť podvozok na takýchto malých autách už dá zabrať, ale ja verím v schopnosti oddelenia Renault Sport. Bude to skvelý základ na výrobu skutočného športiaku - jedovatého krpca. Určite by som tu už neriešil zadné sedadlá a nejaký ten komfort. Dovnútra klietka, odľahčiť to a so saním a výfukovým traktom by sa ešte dalo niečo spraviť. Samozrejme bŕzd nie je nikdy dosť. Ak by sa to dostalo na 150 koní a hmotnosť by sa udržala na cca 950 kg tak to nie je ani 9kg/kW. Zaujímavé zvezenie.
Starý Twingo bylo krásný, ale tohle je hnus, ten předek je už jen neforemná vysoká hrouda plastu. A nic na tom nezmění silnej motor a dobrej podvozek, design je po starším modelu opravdová tragédie.
Ohledně designu.
Tak třeba Renault, AR, trochu PSA jsou opravdu jiná kávička než opačné pojetí a vnímání světa našich sousedů z Německa.
Chápu, že čtu názor, jako že nové Twingo je hnus.
Ano. Po dlouhá desetiletí nuceného vkusu, tedy nevkusu je v podstatě cokoliv jiného, tedy vybočujícího hnus.
U většiny výrobců stále se dokola opakující tvary s měnšímí obměnami musí zanechat stopu.
Co vlastně chtít a očekávat od národů, co si cpou trpaslíky a lesklé koule na zahrady, s okny vyzdobenými světelkujícími barevnými neony?
Výsledkem jsou tuny chómu kolem chladiče brány jako vrchol vkusu.
Naštěstí svět designu, módy a celbrit je jinde.
Díky sladká Francie, slunná Itálie. Opravdu díky.