Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda e je první elektromobil, se kterým se při nabíjení nebudete nudit. Stačí tato maličkost

Elektrická Honda e je jednou z hlavních hvězd frankfurtského autosalonu. Během bližšího seznamování se na výstavišti jsme odhalili i jednu věc, o kterém se zatím vůbec nemluvilo.
Zpět na článek
4. 12. 2019 17:19
Kecy
Miluju když "redaktoři" píšou něco o čem ví ho*no :D :D

Proč by mi pneumatiky při hraní v Tesle měly děkovat? Volant se při hraní od kol rozpojí...
Avatar - Stewee
18. 9. 2019 09:23
Re: honda
Zaujímavé, nemáš japonca ale serie ťa to, čo tí japonci na svojich autách nerobia dobre. Ja už mám tretieho japonca a mňa to neserie vôbec, dokonca som s týmto riešením nadmieru spokojný (s umiestnením viečka nádrže na strane vodiča). Pri tankovaní nemusím obiehať auto dookokola, mám to hneď na mojej strane, kde vystúpim. To, že autá majú na ľavej či pravej strane viečka nádrže má praktický význam práve pri tankovaní benzínu pri stojane. Minimalizuje sa tak rad čakajúcich vozidiel pri tankovaní na stojanoch, jedni tankujú sprava, druhí zľava bez toho, aby tankovacie hadice ťahali ponad alebo poza auto na druhú (odvrátenú) stranu k viečku nádrže.
18. 9. 2019 08:35
Re: Všetko v základnej cene.
Jestli je to taková specialitka, tak to na netu nebude. To leda získat přímo ze Silonu. Moc se mi ale nezdá to C40. S talkem by to mělo být T20 nebo T15.
18. 9. 2019 08:26
Re: Všetko v základnej cene.
A že to říkáš zrovna ty čoveče. Jsem si nějak nevšimnul, že by si se někdy chytil za nos když tě přistihnu při omylu. Co ta energetická koncepce ČR a populistický nesmysl v podobě odstavování jaderek v Německu se kterým souhlasíš? Tvoje chování při upozornění na omyl je vůbec výstavní. Na člověka se oboříš prohlásíš o něm že nemá ani střední školu a nadáš mu do debilů a idiotů. :D :D A jak to je teda s tou školou já ji teda nemám a Jerry má jaký vzdělaní?
18. 9. 2019 08:13
Re: Všetko v základnej cene.
Tak to máš blbé, keď nie si schopný si naplánovať cez deň čas tak, aby to všetko vyšlo. Koľko máš rokov? Kým sa auto nabíja, môžeš si niečo vybaviť, nakúpiť, alebo byť trebárs v práci, zisťujem, že v mnohých firmách už možnosť nabíjania pre svojich zamestnancov poskytujú. A keď zrovna nemám nič na práci, tak si zájdem na kávu a prečítam noviny. Sedieť skrčený v aute a hrať hry, to je predstava max. pre pubertiaka.
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 23:27
Re: honda
A teď si dej, kdybych ho měl na zadním sloupku umístěné já :D
Peugeot 508, velký kombík zvíci skorem 5 metrů - a fčílkaj to obíhej. :D

I když... Klasické ameriky mívaly tankovací hrdlo třeba i pod odklopnou zadní svítilnou na konci zadní ploutve. To než tam člověk došel, tak čerpadlář měl už skorem po šichtě :D
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 22:35
Re: honda
asi tak ... ale ich humor je vecny :yes:

a ano tiez to vyzera tak ze to druhe vicko je len "fake" aby to dobre vyzeralo.. ale inak aj tak je to umiestnenie kruhoveho vicka na 306 S16 skoro az kdesi na samotnom C stlpiku tiez zaujimave ... si neviem predstavit zeby ja som mal vicko na mojom zadnom stlpiku.. sila...
Avatar - xxc
17. 9. 2019 21:55
Re: honda
Presne tak, ja som ani nevedel, ale pojdem do lidlu na nejaky nakup a aspon jeden zreb nech zotriem. Inak lidl ma myslim nabijacky na parkovisku, cize tam sa to da celkom vyuzit. Len to musi byt dlhy a velky nakup :-)
Avatar - xxc
17. 9. 2019 21:53
Re: Všetko v základnej cene.
Dospeli sa od deti lisia len cenou hraciek :-) Inak stale som sa nedozvedel, co budem robit tu chvilu na nabijacke.
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 20:23
Re: Všetko v základnej cene.
Ale já přece vím, že furt ty, to nejni pražádná novinka :D

Pozor!
A protože jsi TAK geniální učitelka a guruyně (nebo jak že se správně tvoří ženský rod od slova guru - což ty samozřejmě taky víš, jako vždycky a všechno) , rozhodl jsem se že tě budu následova ó moudrá - abych se ku tvé nejmoudřejší a nejgeniálnější hamuňkovitosti alespoń vo cucínek přiblížil
Pohov!
Rozchod!
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 19:31
Re: Všetko v základnej cene.
Pozor přecházíš od okecávání do lhaní

Jinak furt viz já 12:14
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 19:27
Re: Všetko v základnej cene.
To víš, mám sqělou učitelku, genitální Hammůňu :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 19:21
Re: Všetko v základnej cene.
TVUJ ZPŮSOB OKECÁVÁNÍ VLASTNÍCH FAUX PAS A POKUS MSTÍT SE ZA UPOZORNĚNÍ NA NĚ je fakt tristní
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 19:06
Re: Všetko v základnej cene.
Tak tak...
Viz já
viz ty
viz on, ona, ono.

Viz my
viz vy
viz oni, ony, ona
Vy zíráte, my zíráme. Hammunasakra! :D
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 18:55
Re: honda
Pravda, nemohu mluvit za třídiamantového "Micáka", ale podle těch smajlíků bych předpokládal, že to o tých žreboch nemíní ouplně vážně :-)
17. 9. 2019 18:38
Re: honda
Ako sorry, ale robiť nákupy kvôli žrebom, kde je šanca niečo vyhrať nula nula nič, to môže fakt len debil... Zamyslel si sa nad tým aspoň trochu?
17. 9. 2019 18:32
Re: Všetko v základnej cene.
Ty si fakt decko.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 17:30
Re: Všetko v základnej cene.
Ach jo viz já.. TVŮJ ZPOSOB OKECÁVÁNÍ VLASTNÍCH FAUX PAS JE FAKT ÚNAVNEJ
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 16:36
Re: Všetko v základnej cene.
No vida, už z tebe vypadlo i to, že přemejšlet nemusíš. Já bych tedy spíše řekl, že neumíš (ono je to tak nějak zřejmé), ale i tak díky za potvrzení :D

Tak šup šup jdi hledat ty odkazy a plácat mi sem mínusy, nějak to dneska flákáš puseno :D
A abych hovořil a psal jazykem tvého jednočlenného kmene Hamůněk, takže
viz já v 15:00
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 16:09
Re: Všetko v základnej cene.
Viz já 12:14 a 13:25
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 16:07
Re: Všetko v základnej cene.
Jak si sám napsal = já přemejšet nemusim :-)

A vim jak to chceš vokecávat = a proto u mě dál padáš a padáš

Všechno ani vždycky ani zdaleka = to že nesedí tvá bajka o 2.9 a určitě tvá znalost rsp neznalost ekonomi-e a ekonomi-ky = na to stačim = fakt skoro bez myšlení :-!

Že na základě toho tobě přijde že "vim všechno vždycky a o všem" = to taky dost vypovídá ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 15:57
Re: Všetko v základnej cene.
Ha, muňka, sakra - už si to konečně dohledej :D
A doplňuj mi mínusy, puso :D
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 15:56
Re: Všetko v základnej cene.
Takže tady něco tvrdíš, aniž bys pro to měla nějaké relevantní doklady a důkazy.
No vidíš, že to z tebe nakonec vypadlo.

K té stovce lidí - taky si ten příspěvěk najdi, důkladně si ho přečti, zapoj svou überdokonalou hamůňkovskou mysl a přemejšlej. I když , já vím, přemýšlení přece pro tebe není. Ty nemusíš přemýšlet, ty víš! Všechno, vždycky a o všemže o všem :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 15:46
Re: Všetko v základnej cene.
Ne = Jerry je jen větší kecal bajkař lhář = to co ty občas on furt ;-)

Poplet si ekonomii s ekonomikou což doplnil větou že jeho protidiskutující nemá ani základní ekonomický znalosti = a já pochybil = a opravil ho = to už mi nezapomene :-!
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 15:43
Re: Všetko v základnej cene.
Chování při upozornění na váš omyl = máte ale podobný :-!
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 15:34
Re: Všetko v základnej cene.
Sevus Ricardo,
k absenci mé maturity se Ha, MUŇKA! sakra ještě dopracovat nestihla, zatím vyňadřila toliko VELMI SILNÉ pochybnosti. Ale dej jí tak maximálně hodinku, on / ona / ono se poradí se všemi svými alternativními egy (tetou Kylie, babičkou-nebabičkou a spol) - a upře mi i jesle, o školce a základce ani nemluvě.

V tom Taborenu by mělo být nějakých 15-20% talku - a měl by být v přesné RAL žluté. Ale TDS jsem nikde nenašel - a Hamůňa, zřídlo vší moudrosti, taky zatím mlčí :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 15:26
Re: Všetko v základnej cene.
Nezvládnu = nechci = neni třeba. Oba si obě ty blbosti cos napsal pamatujeme. No nejen obě = těch 100 byla taky perla :-!
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 15:25
Re: Všetko v základnej cene.
A proto viz já ve 14:41 14:08, 13:30 a vůbec - vždyť ty přece VÍŠ!
Ale to od tebe není hezké, že o mně tak ošklivě smýšlíš :D
S nadbožskou hamůňoidní moudrostí musí být přece spojena i vyšší duchovní úroveň :D

Vždyť já bych se TAK MOC RÁD alespoň trošku přiblížil tvé dokonalosti :D :D :D
Tak co - o co, že sem ty odkazy a přesné citace nezvládneš dát? :D :D :D
17. 9. 2019 15:23
Re: Všetko v základnej cene.
Taboren PC59 C40? To je PP kopolymer teplotně stabilizovanej s čím? C40 to jako 40% uhlíkových vláken? BTW taky ti už Hamuna řekl, že v žádným případně nemůžeš mít střední školu nebo jsem si to zatím vysloužil jenom já? :D :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 15:20
Re: Všetko v základnej cene.
Podlýmu plácalovi co neodpouští upozornění na chyby dělt duchovní babu? Ty to máš v hlavě fakt hodně naruby

Moudrost sem si nenechal = na žvást tě upozornil = doteď to nejsi schopnej rozdejchat

Prostě viz já 14:21
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 15:00
Re: Všetko v základnej cene.
Viz já ve 14:41 :D 14:08, 13:30 a vůbec - vždyť ty přece VÍŠ! :D :D

Heleď, hamůňko, ještě furt čekám na tvoji odpověď, kdy se staneš mou duchovní učitelkou a guruyní :D Je mi jasné, že TAK genitální figurou, jako jsi ty, nemá šanci bejt nikdo - ale vážně, nenechávej si svou veškerou moudrost jen pro sebe, to od tebe není hezké :D
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 14:41
Re: Všetko v základnej cene.
Hele, já ti to napíšu jazykem tvého jednočlenného kmene, ju?
Když = tvrdíš = že = někdo = něco = napsal = tak = si = to
(1) napřed vyhledej
(2) pak sem dej odkaz
(3) a nakonec to PŘESNĚ cituj

Nebo / že * bych + si - taky % něco : vymyslel / a + začal - tady = tvrdit, že % jsi / to * napsala?

Taková všemoudrá Ha, Muňka!... Sakra - a nezvládne zopár odkazů. když jimi jindy jen hýří? Tomu se mi snad ani nechce věřit :D


A co je to to "AUČ", co jsi tu psala v 12:31?
A kdepak jsou ty tvé minusy? Já se na ně tak těším - a ono prd... :'-(
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 14:21
Re: Všetko v základnej cene.
Viz já 13:25 = prostě si byl přichycen. Opakovaně = při žvástech. Což Jerry neodpouští = ale nic nevymyslel = prostě jen viz já 13:25 ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 14:08
Re: Všetko v základnej cene.
Jsi se nám nějak zacyklila, puseno :D
Ale je hezké, že se odkazuješ sama na sebe. Ono, když je Hamůňa jednou Hamůňou (ne-li přímo Ha-muňkou, SAKRA!) vševědoucí, tak na koho jiného se taky odkazovat, že?
Když už neumíš dokladovat svá tvrzení, tak mi semka hoď alespoň nějaký ten mínus, to přece zvládneš, ne?
A ještě sem dej vyprávěnku o dotované naftě :D

A pak sem dej ty odkazy, ju? ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

A nezapomeň na ten Taboren a ty "plus péčka" ;-) ;-) ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 13:50
Re: Všetko v základnej cene.
A ty furt ne a ne dohledat, dát odkaz a citovat přesně viď? :D
Tak se řiď radou Vilmy Puskás a hledej šmudlo
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 13:46
Re: honda
Mam dojem, že to druhé víčko byla "jenom" designovka, aby to lépe vypadalo?

BTW, docent Weigel už myšlénku taky neudržel :-( :-( :-( :-( :-(
Alespoň to tam v té nebeské kanceláři budou mít zase o chlup veselejší
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 13:25
Re: Všetko v základnej cene.
Ju si fakt slušně splachovací = ale jak furt dokola opakuješ jedinou metodu.. no viz já 12:14
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 13:06
Re: honda
ach jo.. pecka :yes:

"a narodil sa presne o 3 hodine rano za dazda 12teho listopadu nekdy medzi rokem 1444 az 1455" :D .. to su dobre srandy ;-) .. mam rad tento styl.... za mna najlepsia hra je dobyti severniho polu... tam bol smoljak az neskutocny teda aj sverak... vondruska a dalsi ...

inak neviem ci aj P306 S16 nemal dve vicka.. vzadu po boku skoro az na stlpikoch... take velke kruhove ich mal .... alebo.... neviem
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 13:01
Re: honda
Vitaj v klubu (ne)udržovatelů a (ne)opouštitelů myšlének :D
Promiňte pane docente, mohu malou odbočku? :D
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 12:58
Re: Všetko v základnej cene.
AUČ?
A to je prosím jakou řečí? Nechtěla bys mi to přeložit do češtiny?

A když už jsme u toho, vokaž mi prosím (ale buď konkrétní včetně odkazu) jsem napsal, že moje první auto byl benzín třílitr?
Prosil bych přesný odkaz, kde jsem to napsal přesně takto?

Když už budeš v tom hledání, tak nezapomeň na nalezení, odkaz a přesnou citaci -ie a -iky, ju?
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 12:55
Re: honda
to je ok.. :D ... mne je to tak fuk kto s kym sa tu "mele" ... takze v pohode... s hamom nemam problem :D asi aj preto ze vacsinou sa bavime o veciach kde nie je dovod na nejake hasterenie.....

no je to mozne ze mali aj dve vicka ... ja mam stare jaguare tiez moc rad ale uz to posledne "stare " XJ v tomto doskovitom rovnom style s 4 ocami ma vicko uz klasicky na boku kasne teraz pozeram... to je to moje cimrmanovske neustale odbocovanie od tematu :D .. aneb neschopnost udrzat myslenku... jak to uzasne predviedli sverak so smoljakom v jednej svojej hre ... tak mam s tym tiez vzdy problem a odbocim vzdy kdesi .... 8-s :-[]
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 12:46
Re: honda
JJ, tyhle Jagoše pamatuju.
Cosi se mi tak matně plete, zdali některé Jaguary neměly ta víčka plnění (nebo snad dokonce i nádrže??) dvě?
U Jaguarů v Coventry si na dokonalost potrpěli - a asi není mnoho elegantnějších aut, než je "velkej + dlouhej + placatej" Jaguár XJ.

Plnícím víčkem shora se (prý) dalo snáze a lépe dostat do nádrže u (či pod) zadními sedadly, výškový rozdíl cca 15 (či více) cm měl umožňovat lepší tok paliva???

Ale to jsme, obávám se, od původního tématu Elektromobilní Honda juž "poněkud moc" odbočili.

BTW, omlouvám se za zaplevelení diskuse těmi cancy od Hammuny. Jaksi se mi to červenooranžovožlutozelenomodré stvoření přilepilo na botu jako psí exkrement ve špatně osvětlené uličce - a než to opucuješ, nějaku dobu to trvá.
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 12:36
Re: honda
jednak historia a jednak asi aj kontrukcne kvoli vyvazenosti kasne je to tak ako je kedze motor vzadu aj spolu nadrzou to by uz asi bolo kusok moc co do rozlozenia hmotnosti...

este k tomu jagu a jeho vicku na zadku hned za zadnym oknom ( konecne som to tu nasiel ) https://img2.auto.cz/…ull/4053268_.jpg ... docela tiez divne miesto a takto to tusim hore na zadku mali aj aston martin DB7 a par dalsich starsich britskych aut kedysi ... ktovie preco.. dodnes neviem v com spocivala ta ich finta mat vycko zhora na kasni a nie zboku co mi pride daleko praktickejsie...
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 12:35
Re: honda
U Poršáků je to dáno historicky, design ikonické 911 vycházel z původního Brouka - a ten měl motor vzadu a nádrž vpředu, která se od roku 1968 plnila přes víčko a klapku na pravém předním blatníku, těsně přede dveřmi

Nakonec, když se podíváš na skoro kteroukoli 911, tak tam ty linie Brouka jsou doposud vidět, byť už pravda, dosti matně :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 12:31
Re: Všetko v základnej cene.
Viz já 12:14

Super že si najednou vybavuješ kdy to bylo = zas taková doba to neni žejo :-)

Kdybys PO tom připomenutí nedělal DODNES trvající protiútoky a radši tehdy napsal něco jako "auč" = byli bysme asi jinde. No a teď to tvý = první moje auto byl benzín třílitr 2.9 = a po něm olítanej tuctovej dvoulitr nafta.

Vim většinou nebo často líp než TY neni synonymum všechno nejlíp = i když se to pěkně poslouchá :-!
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 12:28
Re: Všetko v základnej cene.
Slyšeli (četli) jste slovo Hamůnino, padněte na kolena a klanějte se její moudrosti

Tak co, kdypak zvládneš ten můj údajný omyl (který ti tak leží v žaludku), že se v něm nimráš i po takové době
(1) najít
(2) dát sem odkaz
(3) a přesně citovat?

Pro TAK dokonalou, moudrou a vševědoucí hamůňu přece není nic snazšího ;-)

Nebo, že by snad... ale to přece ne, ty přece všechno víš nejlíp!
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 12:26
Re: honda
tak to bolo zvlastne veru.... a zase porsche to ma kdesi vpredu nad kolesom to vicko teda carrera a tie sportove kusky ( asi je to dane tym ze pre zmenu je tam zase motor vzadu ) a asi nie je ziaduce mat nadrz hned pri motore co je pochopitelne...

alebo si zober stare jaguare... kde si mal vicko kdesi priamo na kasni zhora na zadku ....
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 12:21
Re: honda
A teď si dej, že takovej Žigul to míval tam i tam.
Pokud mne paměť neplete, tak Lady (klasické Žigulíky) měly vstup do nádrže vpravo (sedan) a zleva u kombíků.

Ono nejlepší (by) bylo mít plnění nádrže vzadu uprostřed pod držákem SPZ (RZ), jak to bývalo dříve, nežli zadní plnění nádrže bezpečnostní předpisy odsunuly do nenávratna.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 12:14
Re: Všetko v základnej cene.
Tvuj způsob okecávání vlastních faux pas = je fakt únavnej
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 12:14
Re: honda
Ale, no tak, hamůňo... ty přece nemusíš myslet. Ty přece všechno víš :D :D :D
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 12:10
Re: Všetko v základnej cene.
Ale puso, jak (a taky proč) y kdokoli mohl cokoli vysvětlit tobě, Hanůně nejchytřejší, nejdokonalejší, nejynteľygentnějšý a nafurt, která přece všechno ví a všechno zná :)
To přece nejde.

Vždyť ty přece víš ouplně všechno (a víš, že to víš), tak proč se vůbec kohokoli na něco ptáš? Ty se přece nemáš ptát, ty máš tvořit, psát, přednášet, pořádat konference a online je streamovat na youtube, aby i ostatní lidé mohli pít ze studnice tvé moudrosti, jejíž rozsah je vskutku nezměřitelný a prostým lidským mozkem neuchopitelný

Poslyš, neuvažovala jsi, že bys své zdejší komentáře vydala knižně?
Vždyť TY JEDINÁ přece víš, kolik lidí po celém světě prahen po vzdělání a moudrosti, která z tebe prýští všemi póry, tajak ze staré hadice od fekálního vozu :D

TOLIK lidí žízní po poznání - a ty jim je upíráš. To od tebe ale fakt není hezké ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 12:00
Re: honda
presne ... ono to ani nemusi byt akoze negativum... je to len vec zvyku ... ved ja len tak... a vzdy ked idem s brachovym autom mu dotankovat co prejazdim tak az pri stojane zistim ze "zle" stojim .. stale na to zabudnem .... teda nie ze zle stojim ... ale proste lepsie sa mi tankuje ked to vicko mam hned pri stojane .. sila zvyku u mna.. kedze vzdy sa trepem na stojan ktory je po pravej strane od auta nech to mam hned po ruke...
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 11:44
Re: honda
Nezvlád by si přestat používat to ženský oslovení? Je to ubohý a trapný = puso

Plevelit neni zeptat se na konkrétní věc = ty asi myslíš přestat opravovat TVOJE chyby

Tak co ZKUSIT je přestat psát? Asi je to proti tvý přirozenosti = ale zkusit to?

Vymyslel si už něco na ten přechod z benzínovýho V6 2.9 na olítanej tuctovej naftovej dvoulitr?
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 11:39
Re: honda
Ale no tak, to přece víš sama nejlíp - jako ostatně všechno :D

A nechtěla bys pro změnu jít plevelit zase jinou diskusi?
Tady jsi své moudrosti natrousila už více než dost - a ostatní témata pláčou a naříkají, KDE JE PŘEMOUDRÁ HAMŮŇA, proč nás zanedbává a nepíše i sem :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 11:38
Re: honda
Je to tak = je jich přesně 100 :*) :D :-!

Jerry ty se vybarvuješ KAŽDYM dalšim příspěvkem = si eště větší žvanil než se myslel :-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 11:36
Re: honda
Řekl bych, že to mají dokonale propočítáno a přesně vědí, proč to dělají.
Ono kalkulace výrobních a prodejních nákladů ve velké automobilce, to je věc, které do detailu rozumí možná tak 100 lidí na celém světě.
A je fakt, že víčko "na druhé straně" nemusí být vždycky negativem
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 11:36
Re: honda
Nebuď trapnější než je třeba = nebo zase neumíš vysvětlit co si napsal?

Jako přechod z benzínovýho V6 2.9 kterýmu řikáš třílitr na olítanou naftu 2.0 = zkoušel si 2.2 HDI? To byl rozdíl co?

A neřikej mi puso = nezvládneš se chovat?
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 11:32
Re: honda
Hele - a proč se ptáš, když víš ouplně všecko?
Tak přece ze všech nejlépe víš, co myslím tím, co píšu - nebo snad ne?
To by tvoje dokonalá hamůňovitost ale nebyla až tak dokonalá - a to přece nejde. :-)

A kde jsou ty mínusy, nějak to dneska flákáš, puso :D
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 11:28
Re: honda
Zase si dej, že konkurencí se tlačí vývoj rychleji vpřed...
Japonsko bylo skoro až do konce XIX. století celkem zaostalou zemí, vězící hluboko ve feudálních tradicích.

To, co je katapultovalo mezi technlogické velmoci, bylo
(1) přetransformování "bojovníka meče" v "bojovníka technologie"
(2) výhra v 1. a prohra ve 2. světové válce
(3) a americká okupace, kdy tam Amíci vyvezli své "problémové managery" (průkopníky systémů řízení kvality okolo Deminga a Jurana), kteří využili tradiční japonské pracovitosti a stvořili pojem japonská kvalita

Jsou prostě jiní. V něčem lepší a v něčem horší - a zaplať bůh, že navrhují a dělají svá krásná auta a motorky - a vozí je sem :yes:
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 11:27
Re: honda
to poznam.... aj preto teraz robim nakupy jak debil v lidli aspon za 15 eur dva-tri krat tyzdenne a stieram zreby.. a furt nic :D .... stale mam dva rovnake symboly a treti samozrejme je vzdy uplne iny .. .. ale ja raz vyhram ... a potom si kupim japonsky voz :D .. nadej zomiera posledna
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 11:24
Re: Všetko v základnej cene.
Co je na tom složitého? Nebylo snazší to sorry chybka? ;-)

Ty máš asi hodně omezený chápání = když nahrazuješ puso puseno = nebuď trapnej Jerry = a nechovaj se jako totální hovado

Hodně lidí kecá blábolí bajkaří jako ty = naštěstí ne každej když je při tom chycenej = to neřeší jako ty

Radši vysvětli ten přechod z benzínovýho V6 2.9 na olítanou tuctovou naftu 100kW
Avatar - xxc
17. 9. 2019 11:23
Re: honda
A preto kupujeme japonske auta, ze su vytvorene uplne inou kulturou? :-)
Kto by nechcel byt bohaty zo dna na den? Ja by som tiez chcel, ze sa to nedari, to je ina vec :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 11:22
Re: honda
Tim euro-americký kulturní okruh = myslíš asi euroatlantickou civilizaci případně Huntingtnem evropskou nebo?

Hele fakt byl benzín V6 2.9 tvoje první auto? A když bylo tak skvělý jak píšeš = proč si pak šel na ojetej C5 2.0 nafta tuctovejch 100 kW? Znám to auto s třílitrem = benzínovym i naftovym a dobře s 2.2 HDI = docela velkej rozdíl od toho dvoulitru
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 11:18
Re: Všetko v základnej cene.
(1) najdi
(2) hoď sem odkaz
(3) a přesně cituj
Co je na tom tak složitého?

Z těch aut ti nějaká vypadla - ale to přece víš . Tak šup, val je sem
A nezapomeň na ten taboren, +P a mínusy, puseno :D

A nebo - ale vždyť TOHLE přece taky víš, že? :D
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 11:16
Re: honda
ved rovnako zrkadlovo spravis to iste aj s nadrzou co s volantom a pedalmi... ... takze urcite by to slo .. vlastne aj u nich je volant na opacnej strane ako vicko nadrze co je presne tak ako u nas.... takze len to chce prehodit zrkadlovo .... asi je to fakt uz len ciste financna zalezitost niecoho co nema velky zmysel prerabat a prisposobovat kedze to nik neriesi a malokomu to aj vadi v praxi....
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 11:15
Re: honda
Ono to možná nebude jenom víčko, ale museli by (co já vím) měnit i umístění nádrže a přehazovat spousty dalších věcí v konstrukci vozu... A nežli by to vyladili do typické japonské preciznosti, náklady by předčily výnosy?
Těžko říct
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 11:12
Re: honda
a hlavne u nas chce byt kazdy bohaty a to hned zo dna na den... kym japonci idu cielene postupne za uspechom a vzajomne sa pritom ci uz v rodine alebo aj v praci podporuju .. kym mi si skor hadzeme vzajomne polena pod nohy aby nebodaj ten sikovnejsi kolega nebol nahodou aj uspesnejsi ako ja a pod.... cest vynimkam samozrejme
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 11:11
Re: honda
No ještě, abys taky nevěděla. Ty přece víš úplně všechno :D :D :D
Tak hybaj opravovat, doplňovat a mínusovat. Až se na oběd vrátím, chci od tebe alespoň 10 mínusů a minimálně 10 příspěvků ke každému mému.

Hele, nechceš mne vzít do učení a býti mou duchovní mistryní či guruyní?
Je mi jasné, že tvé úrovně nedosáhne nikdo, ale což kdyby se někdo chtěl alespoň vzdáleně přiblížit tvé nejhamůňovitější superdokonalosti? :D
Avatar - xxc
17. 9. 2019 11:10
Re: Všetko v základnej cene.
Diskutujme k teme, co by ste v aute chceli, ked cakate pol hodiny na nabijacke :-) V mobiloch sa tiez daju hrat hry a uz len sporadicky zaznievaju nareky, ze ludia by radsej chceli "lacnejsi" mobil bez moznosti hrania hier.
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 11:06
Re: honda
Je fakt, že Japonsko (a asijská kultura obecně) klade na první místo rodinu - zatímco Evropa (euro-americký kulturní okruh) preferuje spíše individuality
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 11:05
Re: honda
ja som teda v japonsku ( ani v azii obecne ) nikdy nebol a toto co viem o nejakych ich zvykoch mam len nejako zachytene z medii a clankov a vryte v pamati .... kazdopadne su velmi pracoviti to vieme vsetci.. aj to ze maju velku uctu k tradiciam ... rovnako si vazia jeden druheho... aj sposob vyroby just-in-time ktory zaviedla tusim toyota je presne dalsi dokaz preco su japonci tam kde su...

len jedna vec ma u nich co sa aut tyka kusok hneva... preco maju vicko nadrze na opacnej strane ako nase vozy.... nie zeby to bol velky problem ale sranda ze volant pedale aj vlasgne aj celu apalubovku nie je problem "prehodit" pre eu ale vicko nadrze uz ano ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 11:04
Re: honda
To víš puso, snažím se dosáhnout tvé dokonalosti - ale to fakt nejde.
Protože Hamůňa, Hamůňa sakra je jenom jedna, jediná. Nejhamůňovitější, ve svých očích nejdokonalejší a hlavně nafurt :yes:

Prostě, Hammmuno, sakra... Smiř se s tím, že TAK MOC vyčníváš svou neskutečnou dokonalostí nade všechno okolí, že budeš vždycky ta NEJ. To je úděl (ve svých očích) dokonalých, to je úděl výjimečných (tím, či oním způsobem), to je úděl Hamůňi,. Sakra :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 11:02
Re: Všetko v základnej cene.
Čim dál horší = přitom stačilo říct něco jako "jaj" nebo to "sorry chybka" = ty jak vidim preferuješ SEBEZTRAPNĚNÍ do úplnýho maxima

No tak si třeba měl první auto benzín V6 2.9 a jen tak si plácnul že to byl třílitr. A pak si pokračoval ojetym Citroenem v naftě se 100 kW = co já vim

Já začínal Berlingem 1.9 a neřikám tomu 2litr = navíc to by mi prošlo protože do něho se pak 2.0 HDI dával = ten motor na kterej si přešel z V6 2.9 :-!

Puso si řikej nějakýmu svýmu tranďáckýmu nebo teplýmu příteli = ne mě = dík
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 10:57
Re: Všetko v základnej cene.
Jasně, puso
Tak mne osviť svou moudrostí v čem konkrétně jsem tehdá pochybíl :D
Psal jsem ti to juž několikrát, že si ten můj příspěvek máš
(1) najít
(2) dát sem odkaz
(3) a přesně (s důrazem na slovo PŘESNĚ) citovat

A napiš mi ještě něco o mém Škorpiu - a když už budeš v tom, tak i o ostatních autech, se kterými jsem jezdil.
I když... nemusíš se přece omezovat jenom na auta, ty, neomezená, veliká, moudrá a všechny opravující Hamůńa - rozepiš se i o ostatních věcech. Třeba teď po mně zákazník chce protityp k Taborenu PC59 C40 YL1021 - co mu mám nabídnout?

A co bys mi poradila použít do revolveru, původně určeného pro 45 LC? Snese to 45 ACP +P?

Tak se neostýchej a PODĚL se o své znalosti :D
A nebo ... ale vždyť ty to sama přece víš nejlíp, co ti chci doporučit :D
BTW, a ty jsi skutečně ... ?? Ale vždyť i to víš sama (sám, nebo snad samo) co se chci zeptat ;-)

Tak chutě do toho a půl je hotovo :yes:
17. 9. 2019 10:47
Re: Všetko v základnej cene.
Z tohto príspevku vidno, že si ešte nevyvinuté hlúpe decko.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 10:41
Re: honda
No Jerry = neskutečnej bajkař žvanil kecal blábolil

Znám jednoho místního diskutéra co hodnotil Japonsko podobně = podle toho jak se pracuje dělníkovi v japonský továrně na druhym konci světa

A ten nemá ani maturitu = si vo fous lepší = to zas jo. Teda nevim s tou maturitou :-!
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 10:30
Re: honda
su ini proste ... ale zase ked si tam v restike grgnes po jedle tak je to pre nich dokaz ze zakaznikovi chutilo a este sa usmeju... kdezto u nas by si bol za nevychovaneho deba.... takisto tam musis nechat kusok jedla na tanieri ... ak vsetko zjes je to pre nich znamenie ze si dostal malo ... kym u nas je to naopak fajn ze si vsetko zjedol :D ved aspon je menej bordelu v kuchyni pri umyvani riadu ze jo.. ... proste je to iny svet...

aj pohlad z oci do oci u nich nie je ziaduci pri podavani ruk .... kym u nas na seba doslova zirame lebo sme tak nauceni ... ale na druhej strane vedia si vazit aj mladych aj starsich a proste samych seba a svoje rodinne zvyky .. vedia sa vzajomne podrzat a su preto silni ( vid aj sport ako futbal a pod .. alebo este ked hrali aj hokej v A-cku kedysi.. to bolo radost pozerat na ich fandov hoc aj prehravali o 5-6 golov ) ... kym u nas kazdy na kazdeho kasle a este si hadzeme aj polena pod nohy navzajom a pri sebemensom neuspechu sa navzajom obvinujeme .... aj preto na japoncov nikdy nebudeme mat ani o 100 rokov .. su uplne inde ako my...

my mame v time teraz kolegu z dalekej indie ( sice je tu len nakratko ) a to je zase iny level :D .... to treba zazit... a ta jeho anglictina.. hotovy kutrapali z bing bag theory... uplne rovnako to znie.. neskutocne .. vzdy mi je smiesno pri nom.. fakt nemozem z neho
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 10:27
Re: Všetko v základnej cene.
No tak nic = idiot idiot em zůstane a ubožák co neunes svoje naparování o ekonomickej znalostech vs fatální chybu v následující větě = zůstane Jerrym

Pusenu a další ubohosti si nech = to že kecáš blábolíš vymejšlíš si = tim stejně nezakreješ. Fakt mě skoro mrzí že sem ten tvuj ekonomickej blábol opravil

Nebuď trapnej = přepokládám že si chlap byť hodně ujetej a bohužel i ubohej, jak nedovedeš unést když praskne že si žvanil. Tak nebuď trapnej s oslovovánim = taky ti neřikám že si debilka ale správně bajKAŘ deBIL traPÁK uboŽÁK
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 10:16
Re: honda
Měl jsem tu kdysi na návštěvě člověka ze skupiny Toyota. Nějaký pan Yokota, relativně mladý člověk (tak 35 mu tehdy mohlo být), ale pan Ikeda (cca 65 letý ostřílený harcovník) se vůči němu choval nesmírně zdvořile.
Vyzvedl jsem ho na letišti, během týdne jsme obrazili asi 20 (potenciálních) zákazníků - a jak tak seděl v autě vedle mne, bylo mi divné, že je drobet pobledlý a rukama FURT svírá madlo kufříku.

Večer prvního dne jsme pak po večeři seděli a bavili se o všem možném - a z něho (kromě SPOUSTY JINÝCH VĚCÍ) vypadlo i to, že je mimo Japonsko skutečně POPRVÉ v životě - a že z jeho pohledu jsme CELOU CESTU A FURT jeli v protisměru. A že si to sice rozumově uvědomuje, ale i tak že se velice omlouvá, že mu to vysloveně nedělá dobře :D :D :D

Je to naprosto odlišná kultura a mají zcela odlišné zvyky, a když si ti 2, 3 nebo 4 lidi dají tu práci, najdou k sobě cestu a mohou spolupracovat i na neformální úrovni, ale beztak ta odlišnost, daná tisíciletími zcela jiného vývoje prostě zůstává
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 10:05
Re: honda
japoncom ani sprepitne nemozes dat v restike .. tam je o je fakt skoro az urazka .. akurat ich pritom dopleties pri vadavani vydavku... ale auta maju super :yes:

tam proste je poriadok a maju aj hlboku uctu k tradiciam .. asi aj preto su tam kde su nie ako my
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 10:05
Re: Všetko v základnej cene.
Nále vitaj, fanynko má nejúpornější, jsem si říkal, kdy se přijdeš přilepit - a Ty jsi dorazila, jako správná ha-muňka! Sakra...

Pročpak se ptáš, když přece všechno víš nejlíp?
Řekni (napiš) to ty mně, oblaž a potěš mne svou neskutečnou moudrostí a hammunoidními vědomostmi s rovnítky, sakra :D :D :D
Napiš mi jak to skutečně bylo, kdy a za kolik jsem si ho koupil, kolik jsem s ním najel , kdy, komu, proč a za kolik jsem ho prodal. Neostýchej se a nenech se prosit! Pamatuj, že s nevyčerpatelnou a nezměrnou studnicí hamůnoidních znalostí přichází i povinnost drobné misionářské práce každodenní - předat alespoň část svých vědomostí svému okolí!
Jdi na to, puseno!
Chutě do toho a půl je hotovo - to dáš :D

BTW, a když už budeš v tom, nezapoměň na to, abys mi naklikala tolik mínusů, kolik jenom lze. Bez toho by to přece nebylo ono :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 09:49
Re: Všetko v základnej cene.
No vidíš že umíš napsat i víceméně normální příspěvek BĚDA však když si přichycen při omylu = to pak přichází místo "sorry chybka" ZBĚSILOST ŠÍLENSTVÍ TOUHA PO POMSTĚ ;-)

Hele fakt tvý první auto v době kdy tu nebyly ani Okty byl V6 2.9? Muj teda až druhej = proto mě to tak irituje :D :-!
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 09:17
Re: honda
Tak ono je taky otázka, jak definuješ dospělého člověka, že...
Japonská kultura je běžnému evropanovi NESMÍRNĚ vzdálená, takže to, co je běžné tam, by se u nás bralo jako težkej bizár. A samozřejmě také naopak :-)

U nás "asi" není zvykem, aby se použité dámské kalhotky prodávaly v automatech (hnedle vedle automatu na plechovky Coca-coly). Běžné vysmrkání na veřejnosti se u nich považuje za VELMI silné porušení bontónu, zatímco u nás je to vcelku OK. Tedy, pokud zrovna uprostřed porady nezatroubíš jako slon s přicpaným chobotem :-) :-) :-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 9. 2019 09:06
Re: Všetko v základnej cene.
Když si to vezmeš do detailu a do důsledku, tak co OPRAVDU NEZBYTNĚ potřebuješ pro pohyb po městě, definoval a splnil už sir Alec Issigonis se svým Mini na konci 50. let v Británii
Autíčko o pokud možno malém půdorysu, ve kterém se beztak nejčastěji vozí 1-2 lidi + nějaký nákup, ale do kterého (v nouzi nejvyšší) nasardinkuješ i 4 lidí, když už by bylo doopravdy zle.
To tahle ta Honda splňuje, řekl bych, měrou dostatečnou

Pak tam má milion nejrůznějších pišišvorovin pro mladé frikulíny (hošany, babochlapy a chlapobaby, kteří jsou neustále free, cool a vždycky in), které navyšují cenu. IMHO ty hry a spol jsou tam JENOM pro tyhlety... osoby. Normálnímu člověku je to celkom na pendrek.
Je ale taky fakt, že cena těchto elektronických serepatiček a parádiček padá celkom rychle, takže za ty hovadinky, které běžný člověk FAKT nepotřebuje, to navýšení ceny snad nebude příliš drastické.

Krajní displeje namísto zrcátek - tam možná nejde ani tak o aerodynamiku, jako spíše o snížení venkovních rozměrů. Japonsko a Japonci všeobecně trpí nedostatkem volného místa, takže pokud by tohle autíčko mělo automatický parkovací systém, řízený přes mobil (což asi mít bude), tak z auta vylezeš A TEPRVE POTOM ho zaparkuješ. Přičemž při parkování ušetříš +- 15 centimetrů z každé strany, protože tam nemáš zrcátka. To by mohlo dávat smysl

Tesla - sám víš, že Tesla je mnohými lidmi vynášena do nebe a ještě dál. A protože síla se váže a tlak vyvolává protitlak, toto (začasté nekritické) zbožňování Tesly u jiných lidí (mne nevyjímaje) automaticky generuje snahu ji vrátit z toho nadpozemského piedestalu zpět mezi normální, byť technologicky slušně pokročilé samohyby.
Avatar - xxc
17. 9. 2019 09:04
Re: honda
Preco by mali mat dospeli priority ine? Ake? Co s volnym casom na nabijacke?
Avatar - xxc
17. 9. 2019 09:03
Re: Všetko v základnej cene.
A co chcete robit pol hodinu na nabijacke, kym sa auto dobije? Vonku poriadne prsi a obchod je daleko.. Nahodou je to celkom dobra vec, hlavne aby fungovali hry, multimedia, klimatizacia. Mozno este by som pridal nejake inteligentne odvetravanie pre fajciarov, aby sa dalo v aute fajcit za ten cas, kym sa nabije :-) Ale to asi nie je v kurze.
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 07:40
Re: honda
prave u takehoto maleho auta ktore by malo byt co najviac dostupne kedze je skor len do mesta su za mna taketo "hracky" absolutne zbytocne lebo na nakupy ci rozvoz pizze ozaj nepotrebuje ani sukromnik ani firma davat ani cent navyse kvoli nejakym nezmyslom len preto aby auto vyzeralo nejako extra a cool za kazdu cenu ... navyse tie displeje po bokoch palubovky zasahujuce aj do priestoru kde uz je sklo bocneho okna to fakt ani nevyzera dobre a este akoby to aj prekazalo vo vyhlade ... o zranitelnosti ani nevravim,... do polroka si ich nieko otrepe pri manipulacii s nakupom alebo nejakou batozinou pod... ved taketo male auto ma byt o kazdodennej praktickost kde na palubku moze aj pes vyskocit a nic sa jej nestane ... neviem nemam skusneosti s tolkymi displejmi v kabine ale obavam sa ze by mi narusali moje zorne pole pri pohlade na cestu ... k comu taketo ozaj somariny ked to mohlo byt jedno paradne megaprakticke auticko a dobabru ho uplne na nejakych zbytocnych hovadinach .. to ozaj sme uz v takej dobe kde nejde spravit nic pekne sikovne a rozumne co by sa na nic nehralo a nenahanalo za kazdu cenu nejaku senzaciu?... to ozaj za kazdu cenu treba kazde dnesne auto uz nejako spotvorit a dos.rat nejakymi somarinami aby sa nepovedalo ze je nebodaj nudne a malo cool ? ... ako ok cest vynimkam.. take sikovne suzuki jimny sa japoncom skutocne podarilo dokonale a je presne take ake ma byt... ( uz len ten 5 dverak boze daj a bude to superseller ) :yes:

ved si zober aj novy defender... keby ho spravili tak sikovne ako praktickeho jimny tak nepoviem pol slova ale aj tam uz hrali na styl a imidz a nahanaju s nim uz luxus a pozerstvo o co defender nikdy nestal preboha ... nevravim ze nebude stale super aj v terene ale clovek ozaj ked chce pracanta do terenu na kazdy den tak asi nema v umysle davat 2 melony za nieco co bude kazdy den jazdit kdesi tam kde ozaj nevyuzije a nepotrebuje ani 10 reprakov v kabine ani 4 megadispleje na palubke ani milion inych zbytocnosti :'-(
17. 9. 2019 07:17
Re: honda
Presne tak ako píšeš. Ako bežné mestské auto na každodenné používanie by som to bral všetkými desiatimi. Nie je dôvod hrať sa na niečo viac. Ak s tým naozaj pôjdu takto von, odhadujem, že príliš neuspejú. Ktovie, možno majú v zálohe aj civilnú verziu bez zbytočných hračiek.
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2019 23:08
honda
paci sa mi exterier tohto sikovneho elektromobilu ale ten interier mi k tomu autu vobec nepasuje :-( a takisto by som prijal radsej klasicke spatne zrkadla miesto tych vonkajsich kamier aj tych displejov po boku interieru... a hrat hry pocas nabijania? to je akoze vtip? to auto je predsa pre dospelych ktori maju uz kusok ine priority aj hodnoty v zivote
Avatar - CICERO
16. 9. 2019 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2019 19:07
Re: Všetko v základnej cene.
Hlavne že si nezabudol tiež pľuvnúť. Tebe tá Tesla musí strašne ubližovať. Nechceš poľutovať?
16. 9. 2019 18:50
Re: Všetko v základnej cene.
No, kdybys nebyl tak blbej jak jsi, pochopil bys, jak to redaktor myslel. Ale ty o konstrukci těchto částí auta a cio s nima dělá motání na místě víš prd.
Jinak jsem si myslel, že je to kára pro tebe. Teslafans - parta cucáků vod Playstationu.
16. 9. 2019 18:14
Všetko v základnej cene.
Fajn, že všetky tie zbytočné fičúry sú v cene auta bez príplatkov, ale bol by som na ňu zvedavý. Neverím tomu, čo si možno autor tohto "článku" asi vo svojej fantázii predstavuje, že by bez tých elektronických hlúpostí nebola cena znateľne nižšia. Lebo od mestského auta rozhodne nepotrebujem super aerodynamiku (tá sa hodí k väčším autám na dlhšie cesty, čo sú najčastejšie SUV, ktoré o dobrej aerodynamike môžu leda snívať). A tiež nebudem počas nabíjania ako nejaký drbo sedieť v aute, čumieť na film v krpatom displeji alebo márniť čas hrami. na to si svoj čas dosť vážim.

Mimochodom, hlavne že si ten takzvaný odborný redaktor nezabudol kopnúť do Tesly, úbožiak.
"Tady ale k ovládání namísto ovladače používáte skutečný volant, za což vám technika auta a pneumatiky určitě poděkují." Treba využiť každú príležitosť, že...? :no: