Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _Karel_
Bumble bee
| 18. 9. 2019 20:07
Parádní auto v hrozné barvě.
Už se těším až budu velkej kluk, bohatej a budu mít krizi středního věku. Mustang je super, ale pro Camaro mám slabost. :-)
Avatar - white label
Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 20:23
Jo, vedle Camara vypadá Mustang jako "poník"...
Avatar - _Karel_
Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 20:35
Dobře umí vypadat oba. ;-)
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 22:23
Fór je v tom, že na tyhle káry nemusí bejt člověk bohatej. Vždyť to je jejich největší kouzlo! Že to stojí jako koudy nebo sup v plné.
Jinak ta barva souhlas.
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 22:33
Nj, ale nejdřív musíš doma vysvětlit, že nebude koudy nebo sup v plné, ale auto do kterého se nikdo dozadu nevejde, nemáš kam dát pití a neodveze to nákup z ócéčka. ;-)
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 22:38
To právě nemusím.
:yes: :-!
A to je na mým životě to nejlepší!
Nechápu, co je kdejaký couře, co ráno vypadne do toho, kdo se kde vejde do jakýho auta. :) Nebo to mám vysvětlovat psovi nebo komu?
No kidding!
NoMadam!
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 22:41
Mám lehce odlišný názor. Možná to bude tím, že doma nemám couru. ;-) A to je na mým životě to nejlepší.

Na druhou stranu, než si koupit Kodiaqa RS, vozit si v tom jenom vlastní zadel a kufříček a radovat se z toho odšťuchu na dálnici od zúžení k uzavírce, tak to bych se nad podobným autem jistě hluboce zamyslel.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 23:15
Když já mám pro coury slabost...
Ale to je můj boj a hlavně, že každý jsme spokojen s tím svým.
Víš co lidí je nešťastných? Buď má doma couru a nechce, nebo má rodinu a šilhá po courách?
Jsme požehnaní! :)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 06:31
:D :D :yes:
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 09:03
Tímhle smýšlení a stavem dopravy jsem v posledních týdnech k názoru, že už i na dálnici mi stačí 43kw, abych byl první... Stejně pak všechny Kodiaqy podjedu tím, že jen pokračuji jízdu v pravém pruhu 130 a oni stojí v koloně v levém :D
Avatar - white label
Re: Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 23:35
Poníky lidi milují, hlavně děti... ;-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 00:46
Děti maj rádi Camaro a Challenger a Charger. Tuhle sem zastavil s Chargerem vedle dětskýho hriště a to bylo kolem aut dětí . To se ti s bramborou nebo 4kroužky nestane no. :-)
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 07:56
Nikdy´s nebyl moc chytrej kluk, ale zkus si tu větu labela přečíst znova, třeba ti to dojde... :D
Avatar - kari.laz
Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 09:55
Tak doufám, že tě neuvidíme ve zprávách, jak lákáš děti na cukrlátka do auta :D :D :D Máš s tím podezřele bohaté zkušenosti koukám :D :D :D
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 12:12
Ne, já šel na poštu. To dětský hřiště je vedle pošty amigo :-)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 06:33
Jo táák :-)
Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 20:48
Mel jsem to pul dne pred par lety - o generaci starsi model - a nejvic me zaskocilo, jak tezko vsechno jde. Zvyklej tehdy z laguny kupe radit i ridit dvema prstama, toto bylo nepoddajny jak hrom. Ale prave ta klackovitost me po chvili zacala bavit, zatacky si clovek musi fakt zaslouzit, trosku se s tim poprat... ale mozna uz je tato novejsi verze trochu uzivatelsky privetivejsi. Kazdopadne ho mam taky na seznamu :-[]
Avatar - Ozzman
Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 21:02
S barvou souhlas, ale já ti nevím, mit-li na to ty peníze, jestli bych dal přednost před Mustangem. Camaro vypadá parádně, ale tak na 1. a 2. Pohled na ten Wow efekt, interiér mi taky zrovna nepřijde zrovna pohledný, ale oproti minulé "retro" verzi je to lepší. Mustang bude vypadat dobře i na ten 3. Pohled za pár let.. a v interiéru se mi líbí vice. Takže bych se asi držel klasiky , ač jinak je Camaro respekt budící auto :).
Avatar - woody-alien
Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 22:39
Čistě vizuálně (jel jsem jenom Mustang a ještě ne ten aktuální) je pro mě Camaro prostě víc "macho". I na ten třetí pohled. Moje málo extrovertní povaha by s tím jistě bojovala, ale nejspíš by prohrála. ;-)
Avatar - white label
Re: Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 23:39
Ano, tak nějak to vidím i já...
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 07:58
V designu máte pravdu, camaro má prostě koule, mustang je jen pohledný, ale jízdně je to nebe a dudy, mustang je o dvě třídy lepší. ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 08:49
Presne tak, nedávno na Topspeed porovnávali Mustang 5,0 V8 a Challenger 6,2 V8 a jazdne z toho vyšiel jasne lepšie Mustang: https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 14:19
Z V6 verzí co mam já bylo ale nejlepší Camaro ve srovnání s Mustangem 3,7 V6 a Challengerem 3,6 V6.
Test je na Youtube
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 08:51
No a to je ta druhá věc , proč bych radši své peníze vyměnil za Mustang :) On v dobré barvě a na hezkých kolech zase tak nudně ani nevypadá :)
Avatar - white label
Re: Re: Bumble bee
| 18. 9. 2019 23:44
Interiér Mustangu je znatelně přijatelnější, ale tohle přece nejsou auta, které si kupuješ kvůli interiéru. ;-)
Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 08:25
To mozna ne, ale s mustangem si jako evropan dovedu predstavit zit i kazdy den, kdezto interier camara mi prijde proste srandovni. Jako pro nekoho kdo to vytahne jednou za dva tydny o vikendu, toho to trapit jiste nemusi, ale jinak tady sbira mustang plusove body.
Avatar - Magister
Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 10:00
Asi souhlas. Interiér má stang lepší, zvenku mi taky více sedí, mám Camaro moc spojené s Transformers nebo jak se to jmenuje, co jsme musel se synem v kině "vytrpět" a málem jsme u toho ohluchnul :-) .

Každopádně je dobře, že takové auto je a je špatně, že není u nás. Snad Camaro zůstane, málo se prodává i na americké poměry a prý se zvažuje jeho budoucnost. To by byla škoda...už dnes chybí třeba Pontiac Firebird a další muscle cary.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 08:54
Viz to co psal Foe. Když se někdy zmohu na to, koupit si takové auto, pak bych rád, aby se mi líbilo všude... to je stejné třeba proč se tak dobře prodává koncern (teď myslím klasický neprémiový). Sice není tak krásný, sice nejsou ta auta tak dobrá, ale nabízí v sobě dobrý mix vlastností, že se ti s tím autem bude příjemě žít a zatímco sousedova krásná Hyundai se rozpadne, tvůj Golf pojede.... když to přeženu :)
Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 09:00
Na druhou stranu zase dodejme co me po usednuti do mustangu (i po FL) a rozhlednuti se kolem napadlo jako prvni:"Waaaaau, jak se jim povedlo udelat ale naprosto vse tak levne?" :D :-[]
Ale jasne, na to to nejezdi, a na pohled to je naprosto v klidu, nereknu az hezke. :yes:
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 09:06
Jo, některé plasty jsou horší, ale v tom Camaru mi to příjde ještě žalostnější, hodně se mi nelíbí jeho volant...vypadá jak obrovská tlustá kobliha :D Seděl jsem jen v minulé generaci a ta byla ještě horší.... co naplat, určitě si nekupuji takové auto kvuli interiéru a za cenu vybaveného Mondea fanftě fčtyřkolce fautomatu mám tady V8 !

Vždy jsem si bychařsky říkal, že vyhrát ve sportce, koupím si Ferrari, koupím si Porsche, BMW M, Audi RS. ,každý týden jiné auto...... no a dnes vím, že bych si šel jen pro Mustang V8, protože to auto bude cool i za 20 let (možná ho zakážou pro velký motor) a zároveň nevyhodím majlant. A k tomu si za 200 konečně koupím to Clio Sport! :D
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 09:25
Je mi jasný, co chceš říct, ale jen tak bokem - aktuálně jsou Korejci v nerozpadání se mezi špičkou.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 09:42
Když bych napsal, že se rozpadne nějakej němec, japonec nebo francouz, dostanu tady tak i tak pojeb :D Korejcum tu fandí jen Topper a ten to přežije :D
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 09:55
Ale Topper teraz už fandí hlavne Mitsubishi nie? :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 09:57
Jo, to je fakt :D Korejci ho zklamali, začali dávat turbomotory a on je na ty atmosféry :D :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 10:06
Nojo nejvíc atmosfér ale vyrábí japonci Toyota + Mazda + Lexus

A samozřejmě amíci = ale to je trochu jiná kapitola
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 10:14
Jenže on si koupil TSI.... to je jako kázat vodu a pít víno ;)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 10:17
..což je VELMI rozšířený :-!

Já to s vodíkem jako služebákem na Prahu a okolí myslim vážně = když bude konečně čerpačka a bude možnost = fakt to možná zkusim :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 11:08
Aby si pak neshořel jako Hindenburg :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 11:10
Vodíkový auta už chvíli existujou https://www.autoweb.cz/…-bmw-hydrogen-7/ tohle bylo před 11 lety = dneska někde začínaj bejt i realativně rozšířený, to že v Německu otvíraj skoro týdně 1 novou čerpačku neni vtip = a hlavně každej ví že hoří https://www.autoforum.cz/…tich-stoji-samy/ i když to volno kolem mě na parkovišti by se mi líbilo = budu to muset eště zvážit :-!
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 12:14
Zapoměl si na Ladu :-) Ta má jenom atmosféry :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bumble bee
| 19. 9. 2019 12:15
:yes: :-!
Ideál..
| 18. 9. 2019 20:10
s tímto prijet pred veganskou restauraci, tak si zdejší sluníčkoví strávnící urvou genitálie.
Avatar - Ozzman
Re: Ideál..
| 18. 9. 2019 20:58
Myslim, že pro tento efekt je účelnější Ofce 1 Tdi fčipu a bezdépéef
Avatar - fostek
Re: Re: Ideál..
| 18. 9. 2019 22:24
V3S rulez!
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Ideál..
| 18. 9. 2019 22:28
TATRA ČIPČO !!! A hlavně... El. Magnetický retardér telma !! :-! Ať se nekouří vod bubnů...


FAKIN GRETY FAKIN !!! AJATOLAAAAAH sám velký fundamentál FOUSEK !!!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Ideál..
| 19. 9. 2019 09:00
Včera jsem potkal jednu takovou Ofci, myslím, že by si s Vejtřaskou mohla plácnout :D
Avatar - woody-alien
Re: Ideál..
| 18. 9. 2019 22:36
Některé zdejší články a diskuze (např. o protestech v rámci Frankfurtu) mě plní nutkavou touhou nějaký takový "zvěrstvo" koupit. ;-) Btw: Nekoukal jsi na Hammondovy spoty s Raptorem ?
Avatar - Ozzman
Re: Re: Ideál..
| 19. 9. 2019 09:00
Já jo a i jsem si do něj musel sednout :) Hned máš v kalhotech + 10cm ;) :D Navíc to auto má i hodně pěkný interiér a příjemný volant a sedačky... kéž by takové mělo Mondeo! :D

Když jsem býval byl ještě studentem, měli jsme jeden semestr ekologii, kde nám přednášel jeden takový mladší doktor, smýšlením i stylem života a oblékáním jako takový Frankfurtský aktivista. Vedli jsme spolu dlouhosáhlé diskuze o smyslu elektromobility a jeho názory na špinavé diesly byly snad ještě extrémější, než někteří zdejší svědci Elonovi. K jaké radosti jsme se spolužákem před fakultou jemu pod nos černě začoudili z mé tehdejší Laguny Dci ! :D Kdepak, na ekologa jedině dýzl !


Zkoušku jsem pak opakoval 3x......
Avatar - CHerokee
Re: Re: Ideál..
| 19. 9. 2019 20:09
Raději za včasu, dokud aspoň něco takového tady je.... :yes:
Osobní názor
| 18. 9. 2019 21:29
Camaro SS 2019, Challenger R/T 2019 a několik Mustangů se mi už dostalo do rukou a musím říct, že Mustang GT 2019 je nejsportovnější z těch tří! Má dobrou převodovku, zvuk, brzdy, interiér a celkově působí kompaktněji! ...Challlenger je velká a těžká kráva s měkkým odpružením, takže pří zatáčení se auto naklání jak 20ti metrová jachta, hází zadkem a pořád pískají přední pneumatiky! Je s ním ale neskutečná sranda! ...No a Camaro to tak nějak "tápe" mezi nima... V ničem nevyniká, zvuk nic moc, brzdy taky a ty odkládací prostory uvnitř, to je katastrofa... 😉💬
Avatar - fostek
Re: Osobní názor
| 18. 9. 2019 22:21
Mno, to mě se nejvíc z nich líbí ten Challenger.
Ale neznám MJ 19ky u těch aut. Ale projevem mi přijde nejvíc, co od MuscleCaru čekám. Když má bejt přemotorovanej, nezatáčející a nebrzdící, ve finále vlastně ani ne moc rychlej a přesnej...tak ať je to všechno fest. Souhlas, že ten Mustafa je asi nejsportovnější...ale furt je to málo. Je to furt paznecht, tak to radši superpaznechta Dodge. (jo a měl ho All Bunda že...)
Ale jinak ty auta jsou za super cenu všechny na to, co jsou a hlavně...kdo by čekal, že Amíci budou poslední, kdo nám něco takovýho (třeba Hellcat V8 s komprcem) bude nabízet v manuálu.
Šubyduby Amerika!
Avatar - white label
Re: Re: Osobní názor
| 18. 9. 2019 23:47
Kdyby se Challenger nabízel i s jedním párem dveří, tak se mi taky z této trojice líbí nejvíc.
Jinak souhlas.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 01:06
Chalenger má jeden pár dvěří, je to kupé. Si to pleteš s Chargerem. Chally vypadá nejvíc jako musle car, je to taková reinkarce verze ze 70 let do podoby moderna, ale je to těžký, většina verzí někdy do roku 2016 má nic moc výbavu a V6 pentastar ztrácí na V6 od GM až 40 koní, což je poměrně hodně...

Takže to auto dává smysl jen s HEMI 5,7 až 6,2 hellcat
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 01:26
Máš pravdu, myslel jsem Chargera, ale napsal Chalenger.
Avatar - Barrichello
Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 00:57
Brzdy nic moc a oni to jsou 4pístky Brembo :-)
Českej pepík, odkojenej bubnnama v Oktávce vzadu z toho musí mít vánoce a prej nic moc. Tyhle auta maj dvě tuny kámo, to nejsou hothatche na jezdění okresek stylem Loeb.

Jo a hláška z článku že V6 verze sou fake rolexky je taky super, takový Camaro RS co maj já je super fake - 330 HP z lehčího V6 způsobuje fakt, že je to rychlejší a obratnější jak třeba starý Mustang 2008 co má V8.

Nejlepší je vždycky diskuze o amerikách s někým, kdo s tím jel 3x.

Já s tím jezdím 15 let.

Aktuálně drandím Chargerem R/T Max a to auto má takaovou výbavu, že 5kový BMW by tady s ní stálo 2,2 mega. A když to nastartuješ, matky běží schovat dcery a děti zaléhaj do příkopů protože myslí že přijeli Transforemrs s Madmaxem dohromady.
A přitom když chceš, může stím plout 80 a kochat se, jedeš na 4 válce a žere to v tu chvíli na rovince 9.

This is Motorcity :-)
Avatar - Dinar
Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 08:02
Camaro V6 je muscle car šméčko přesně pro pozéry tvého typu, takže tady je všechno v pořádku. ;-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 12:18
Camaro není muscle car wo*e, je vidět že tomu rozumíš jak bába atomový elektrárně. Camaro a Mustang jsou Pony cars.
A V6 s 330 Hp a zrychlením 6,0 s je kára, která jízdními vlastnostmi výrazně překonává řadu starších plnotučných V8. Navíc to RS má ještě jinej diferák a výfuky, takže to i celkem pěkně zní na V6
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 12:54
Tak to ses chytil pěkně, trumpeto, sám Chevrolet klasifikuje svá osmiválcová camara jako muscle cars, a ty V6ky jako pony cars. Tak je to od vzniku camara, sice přišlo jako pony car s i6, ale následné osmiválcové verze (dle Chevroletu, ne Dinara) ho posunuly do kategorie muscle cars, přestože nešlo o auto mezi midsize a fullsize, tedy máš ještě co studovat. Takže, bez osmiválce to není muscle car, jen jeho šméčko, tak jak píšu, atomová bábo. ;-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 13:04
Musle car se v 60 letech říkalo Chargeru kupé, Plymout Barracuda, Coronetu,Challengeru, Pontiacu GTO atd.

ne Mustangu, Camaru či AMC Javelin. To byly pony cars.
Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 08:41
No taky ono nápisy Brembo na brzdách jsou už roky dobrý tak k obdivu dětí na pískovišti. Zrovna tahle značka už vyrobila takovejch podprůměrně brzdících brzd...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 09:11
Já jsem půlku těch brzd nechal na dovolené vydrolené :D A to jsem je dával před létem na obyčejný kombík.... Pořád abych myl kola...
Avatar - speedfred
Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 09:02
Chevy nechcelo zaplatiť za poriadne brzdy, tak Brembo im asi dodalo matroš hodý tých pár dolárov čo prišlo z júesej.
Re: Re: Osobní názor
| 19. 9. 2019 16:18
to Barrichello --> Ja mam s touto trojci (Mustang, Camaro, Challenger) dohromady najeto pres 10tis km a to nepovazuju za tvoje '' jel s tim 3x''. Pro nekoho kdo dle tebe jezdi Octavii to mozna bude neco, ale jak pisu ja a i ty, tak ty auta jsou tezky, takze na brzdach moc dobry nejsou. Mustang z nich brzdil vazne nejlepe, Challenger je tezsi a bylo to znat, ale to Camaro bylo jeste slabsi na tech brzdach, respektive nastup nebyl tak agresivni a musis na ne poradne slapnout aby se neco delo. (Mozna jsem mel nejaky spatny kousek - verze 2019 najeto cca 5000+mil). Me se uprimne libi vsechny 3 auta, kazdy je jiny a diky te velke vaze jsou to celkem hrava auta. Kazdopadne bych se snazil sahnout jeste po tech vyssich verzich typu Camaro ZL1, Mustang GT350 a nebo Challenger Hellcat.. U nich je velka sance ze jejich potencial vybrousili k dokonalosti/jejich moznostem. ;-) :yes:
Avatar - CICERO
joooo joooo jooo , už...
| 18. 9. 2019 22:30
😉💬
Avatar - Barrichello
neschopnost redakce, aneb levá ruka
| 19. 9. 2019 00:42
neví co dělá pravá, že jo. Hlavně že jste měli na test Cadillac XT4 od ofiko dovozce Tucar, který je samozřejmě nejen dovozce Cadillacu, ale i Camaro a Corvette.
Skleroza? Ten český web jste taky četli důkladně koukám https://www.chevrolet.cz/…nd-a-dealer.html

Nebo proč hledáte německé prodejce a ceny, když jsou tu dva ofiko prodejci a asi 10 neofiko. Ofiko jsou Tucar a United Cars and service a neofiko Auto Outlet počínaje a Simixem konče
To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 02:33
Ty dobytku redaktorskej,jak muzes rict,ze sestivalcovy 335 konovy motor v camaru je jak falesne rolexky.Ja jsem to auto s tim sestivalcovym motorem mel dva tydny v Americe z autopujcovny a ten motor byl naprosto fantasticky,v Cechach mam dvoulitroveho 275 konoveho superba a ten motor v superbu je proti tomu sestivalci v camaru uplny srac.Redaktore kdyz sve praci nerozumis tak se na to vykasli a jdi radsi obracet karbenatky nekam do mcdonaldu!!! :-( :-( :-(
Avatar - iudex
Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 08:44
No a teraz si predstav, že by si si v tej Amerike požičal nie V6, ale V8. To by sme tu teraz čítali chválospevy na V8. ;-)
Podľa mňa to redaktor s tými fejkovými Rolexkami vystihol úplne dokonale. :yes:
Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:08
I za me, jako nekoho koho hodinky bavi, tohle prirovnani kulha. ;-)
Fejk je fejk, ve svete aut bych to prirovnal k tomu kdyz by nejake to Camaro nazvane treba Cemario zbouchala nejaka cinska firma (jedno s cim pod kapotou) a pustila to na trhy kde se prodava i original. To by byly ty fejkove rolexky. Camaro s V6 mi pak, kdyz uz se tu teda autor rozhodl hrat na hodinare :-) , prijdou jako potapky od Tudoru. Objektivne jim neni co vytknout, objektivne to jsou skvele hodinky, ale proste si nesou stigma "rolexek pro chude", jakkoli nefer to je vuci tomu produktu samotnemu je a jakkoli to je jen a jen o nasich hlavach.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:13
Camaro s V6 je jako mít Golfa Rpaket s 1.0TSI...
Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:20
Zajimave ze tohle se clovek docte vsude. Kazde hoby "ma svou V6". Nekteri rolexkari takhle koukaj na tudor, ten kdo ma .44mag si klepe na celo u nekoho s .357mag (nedejboze s .38special), pry proc se zastavil jeden schudek pod vrcholem, o audiu ani nema cenu zacinat, tam je to snad nejvetsi divocina, staci zminit kabely a clovek aby se bal aby ho na nejakem neobesili...
:-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:43
Ty snad chceš zpochybňovat důležitost kabelů https://www.hifi-voice.com/…rdost-valhalla-2 doufám že nezapomínáš na napájecí https://www.hifi-voice.com/…alpha-ps-950-18e a samozřejmě samotný napájení https://www.hifi-voice.com/…-p20-power-plant :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:45
Už tě tady jeden věší :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:49
Je to poznat víc než na autě blbý čínský vs kvalitní pneumatiky :-)

Je to jako mít prémiový auto vyšší střední a na zimu si tam dát místo pneumatik Matadorky = což znám z reálu :D

Orchestr hraje podle nejslabšího článku teda hráče orchestru = hifi to samý ;-)

Je to náhoda ale zrovna poslední editorial https://www.hifi-voice.com/…2224-en-ten-tyky :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:54
Tohle muzikantovi vysvětlovat nemusíš ;) Ale u nás je jednodušší, že máme dvě užití - pódium a studio. Na každé je vhodné něco jiného, respektive na podiu nějaký brum či ruch zapadne (nemluvíme o extrému). Navíc muzikanti dost často řeší inidivduálem tu techniku (od nástrojů po aparaturu) a pokud se nejedná o puberťáky, ale o profíky, není to terčem posměchu, že kdo nemá značkové, je out.... :) V tom je ta atmosféra lepší....
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:36
To mi přijde hodně tvrdý přirovnání. V6 je urč itě výborný motor, jen má tu smůlu, že je nad ním ještě lepší. Na r4 v Mustangu by to sedělo o chlup líp.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:44
On ale 1.0TSI taky není špatný, jen od toho auta čekáš víc podle toho, jak vypadá. Rozhodně mi to příjde vhodnější, než fake rolexky, protože Camaro s V6 není Fake, jen slabší verze :) Ještě horší je Mustang 2.3EB R4..... Ok tak Golf 1.5TSI, nebo Fokus STline 1.5EB.... auta, co vypadají sportovně, ale tak rychlá jako jejich TOP verze nejsou :)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:59
Bych ten 1.0TSI nepřechvaloval https://www.suzuki.cz/…toru_special.pdf ale paradoxně lepší než https://www.autorevue.cz/…i-svolavaci-akce to jo

Ohrnovat nos nad celekm levnym Camarem ve verzi V6 3,6 = mi přijde dost přehnaný = naprostej souhlas
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 09:55
Aj Camaro má R4.
Samozrejme V6 je na tom lepšie, má už aj zvuk a nejaký charakter, ale objektívne tam nie je moc dynamický odstup od toho fúkaného R4. Ale v nás tie V6 nie sú, takže máš na výber buď ten R4, alebo V8. A tam tá analógia s Golfom 1,0TSI v kabáte Rka platí dokonale.
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 10:47
Vůbec to není tvrdé přirovnání, naopak sedí přesně. Nejde totiž o motor samotný, ta V6 může být klidně výborná, jde o to, v jakém autě je. Camaro je/má být muscle car, muscle car je auto s osmiválcem, prostě našláplá plechovka druhdy s pofidérními jízdními vlastnostmi. Pokud má pod kapotou něco jiného než ten osmiválec, ztrácí označení muscle car smysl, tím pádem auto samotné. A že takovou šméčko verzi dělají? No, proč ne, automobilce jde o prodeje, dobře vědí, že se vždy najde dost Bariků, co vezmou za vděk předstíráním, když na danou věc nemají. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 11:08
Naprosto VŮBEC to nesedí = logicky se do všech aut dávaj i slabší motory = protože jinak to prostě ekonomicky nejde. Kdybys tam dal jen ten jeden maximální = tak bude MUSET bejt daleko dražší

To co píšeš ABSOLUTNĚ NEJDE v cenově až velmi příznivejch autech typu Camaro Mustang to si můžeš dovolit v nějakym supersportu

Napadá mě příklad Supry = sdílený se Z4 a ta správná verze podporovaná nejen sdílenim ale i R4 = prostě jinak to NEJDE

S tim pokud má po kapotou něco jinýho než osmivál = ses zasek o hodně desítek let pozadu

V tomhle seš spíš blbej pozér ty
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 11:12
To šémčku je pak dost čatso i opačné :D Představ si, že si koupíš třeba Nko i30, kdo se zajímá o auta, tak ví, ale jak budeš holkám před diskotékou vysvětlovat, že to smázne nejdeno olítané naftové BMW a má to 200kw pod kapotou :D

Pak skončíš na parkovišti a každému budeš říkat... " To je Nko, to má 200kw! To je víc, než ta vaše 1.0TGDi" :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 11:19
Co myslíš že je opačně?

Že 4válec https://www.novinky.cz/…nadsena-40292064 + https://www.autorevue.cz/…ytriska-421-koni ujede i tý V8 verzi? O tom žádná :-)

Muscle car nejsou jen o výkonu = i když v dávnejch dobách vzniku názvu jo = ale i o těch jako svalech = prostě stylovka. Efektivní HH typu Type R si s muscle car.. :-!

Jen mi přišlo PŘEHNANÝ ohrnovat nos na V6 3.6 = z víc důvodů tam takovej motor patří = Dinarova reakce je klasicky přehnaná

Nejsem zapálenej fanda = ale to že existujou za takovýhle prachy auta typu Camaro nebo Mustang :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore
| 19. 9. 2019 12:04
Nepochopils.... ;)

Dole Foe píše, že s Mustagem R4 budeš vysvětlovat, že máš jen R4, protože od toho každý čeká V8, tak s tím nenápadným HH budeš zase opačně všechny přesvědčovat, aby si tě všimli, protože máš 200kw a né litrové trubo :)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redak
| 19. 9. 2019 12:06
Nojo = to je totiž celý o tom = co mě nějak nebere nezajímá nevnímám ;-)

Tys napsal že korejský auta = protože tu maj jedinýho fandu = já bych nudně napsal = podle výsledků statistik :-!

Co si kdo myslí = když si to myslí blbě = je mi fuk. No mám blbou vlastnost snažit se mu to vysvětlit jak je to správně :-)

A jo znám čet sem viděl sem https://www.csfd.cz/…quijota/prehled/ :*)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal r
| 19. 9. 2019 12:47
Tak odpověděl sis sám :)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 11:51
Dinar: presne tak to vidím ja, ostatne to isté inými slovami som napísal nižšie (9:52).
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 12:39
Pro hlupáky a natvrdlý ignoranty jako je Dinar, Camaro ani Mustang nejsou Muscle car. Když ti chybí základní znalosti, nelezl laskavě diskutovat o něčem o čem nic nevíš. Děkujeme.

https://en.wikipedia.org/wiki/Pony_car

Mustang I z roku 1964 měl základní motor řadovej šestiválec 2,8, nad tím byla R6 3,3 a pak až V8. Ty šestiválec jsou tam teda 55 let kámo :-)
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 13:03
Už jsem ti to napsal nahoře, nepiš o ignoranství, když máváš jen povrchními znalostmi. Rozdíl mezi pony car a muscle car je primárně ve velikosti auta, ze kterého vycházejí, muscle cars byla auta mezi midsize a full size, v době vzniku mustanga a camara byly tyto pojmenovány jako pony cars, protože byly menší a neměly V8 motor, tedy motorizaci odpovídající muscle cars standardní motorizaci.

Sám Chevrolet ale už v první generaci camara při tom, kdy do něj zamontoval V8, označil Camaro za muscle car, navzdory rozměrům, a takto své osmiválcové verze označuje dodnes, tedy podle Chevroletu je camaro s V8 muscle car.

Ty máš jenom poníka, šméčko, ale lidi to nepoznaj, maj za to, že ten frajer jede v nadupaný americe. A o to tak nějak jde, že... :D
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 13:10
Každej kdo zná ameriky to pozná, jednak auto má všude loga RS, a V8 maj loga SS nebo ZL1 (V8 kompresor) a jednak V6 nemá otvor v přední masce. V8 jo.

A já to nemam proto, že si chci hrát na V8 ale protože se mi to auto líbí a ta V6 mi stačí. V8 ted zas po 5 letech jezdím, americkou teda po 7 letech. Tenhle týden drandím s Chargerem R/T Max, což je 5,7 HEMI. Výkon to má 45 koní větší jak to Camaro, je to o 100 kg těžší a má to 5st almaru (camaro 6). Otázka dne? Fakt si myslíš že to jede výrazně líp?

Ale má to bomba zvuk, ovšem POUZE proto, že tam nejsou tovární utlumený výfuky, ale dual od Magnaflow za 35 litrů :-)
Samo, má to masivní krouták, 550 Nm nebo kolik
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore
| 19. 9. 2019 13:21
Kamarád měl taky bundu s logama SS.... už jsem ho dlouho neviděl....
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redak
| 19. 9. 2019 13:36
RS - Rallye Sport
SS - Supersport

Tak to amíci značí.

estli měl bundu s SS logama od kamarádů helmutů, tak už asi bručí v báni no :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal r
| 19. 9. 2019 19:44
:-[] :yes:
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 14:16
Tohle holt vidím jinak. Je jedno, co to auto má být (muscle car), pokud mi z mnoha důvodů V6 vyhovuje a stačí (a ono není zas tak moc důvodů aby nestačila), vidím jako pozérství spíš to, koupit i tak V8, jen protože se to má, abych vypadal líp.... I ta V6 má pro běžné řidiče výkonu nadbytek.
Pokud to pozérství myslíš obecně a ne jen na Barika, pak mi to přijde jako nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 14:37
Jsem zaskočen a mile potěšen a teď fakt doufám že tvuj hate-list na mě zrovna nefunguje = shoda a tak to prostě je :yes:
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 15:35
Jo, HL pořád nefunguje.
Já s tebou zase souhlasím v tom, že běžný evropan může stran aut běžnému američanovi spíš závidět. Opravdoví gurmáni si tam asi koupí evropský auto, ale "plebs" se tam má asi líp, než plebs jako já v Evropě.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore
| 19. 9. 2019 19:45
Taky si občas říkám, že bych byl radši americkej buran, než ten českej a jezdil v F150tce :D
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redak
| 19. 9. 2019 20:07
Tenhle stupidní Machalův formát mi dnes poněkolikáté odmítá odeslat jen smajlíka. Za ty měsíce to vážně vyladili téměř k dokonalosti, to muselo stát peněz.

Jo, taky by se mi líbila stopadesátka. :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 14:45
fOE souhlasi. :-)

EDIT: fOE ze sveho souhlasu mirne znervoznel, neb si vsiml ze souhlasi i Hammunasakra. :-| :-[]
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 14:49
:-[] Ano, sám jsem zaskočen, na jaké straně barikády jsem se ocitl. :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore
| 19. 9. 2019 14:59
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redak
| 19. 9. 2019 15:05
:D
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 12:32
Jasně. Ještě se dělá R4 Camaro, to je co? šlapací auto pro děti?

Hlavně že všichi máte doma auta s 330 Hp co maj zrychlení pod 6 vteřín (vo Camaro V6 s 8st automatem už to má pod 6) :-)

Realita na silnicích sou jedičkový, dvojkový oktávky, fabie, superby a crossovery a malé suv citroen, kia, hyundai, škoda, s zdechlými oturbenými čtyřválci co nemaj ani 200 koní. To Camaro V6 si dá 60% českýho vozovýho parku ke svačince :-)
Avatar - Barrichello
Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 12:21
fifin: na komoru.

330 Hp V6 je fake, ale nad zdechlým V6 v superbu s 250 hp tu jistí jedinci pěli ody jaká je to škoda že už motor není v nabídce, jaké je to svezení :-)
A to si představ, že ten 330 HP V6 sis mohl koupit i Cadillacu CTS, což je právě konkurent Superbu. Blbý, když má amerika ze stejnýho objemu o 80 koní větší výkon....
Avatar - speedfred
Re: Re: To jsi prehnal redaktore...
| 19. 9. 2019 13:30
Toto nie sú závodné motory aby sme porovnávali litrové výkony.
To môžem potom vytiahnúť M3 E46 ktorá mala z 3.2l 341koní pred 17 rokmi a tvoja V6 je oproti tomu zdochlina, blbý co?
blbost
| 19. 9. 2019 04:40
No spis to bude tim ze dnes ma mustanga kazda pinda a uz je to trochu okoukany ale design je porad ok
pití
| 19. 9. 2019 04:40
Tak zrovna piti je jedna z veci na kterem si v usa, kvuli dlouhym vzdalenostem, zakladaji. Ty jejich diry ve stredu na kelimky jsou trochu jiny, než na naše kafe.
Muhehehehehe
| 19. 9. 2019 06:33
A tenhle stroj mi říká pane.... A jo, na blbou náladu je to super tabletka... :D
Avatar - pradeda777
První Camaro k vidění....
| 19. 9. 2019 08:09
....bylo pravděpodobně v roce 1968 na ETCC v Brně. Byl jsem u toho a nedalo se na to jen tak zapomenout. Řídil to Dr. Helmut Marko pozdější F-1 jezdec. Zvuk při výjezdu z Kohoutovické zatáčky smykem a následná kanonáda při průjezdu Libušiným údolím byl opravdu nezapomenutelný..... :yes:
Avatar - fostek
Re: První Camaro k vidění....
| 19. 9. 2019 09:55
Jezdila s ním v Brně i Lola Lombardi!
Avatar - pradeda777
Re: Re: První Camaro k vidění....
| 19. 9. 2019 12:33
...to asi bylo o dost později.... :-!
Ten test
| 19. 9. 2019 08:42
Ten test snad psal nějakej puberťák nebo co, jinak si nedokážu vysvětlit tu onanii nad chybějícím startstopem a ty kecy o pozérech a falešnejch rolexkách. Například u Mustangu (úkrok stranou protože s Camarem jsem nikdy nejel, nicméně ty kecy v článku byly obecně, tak je tak aplikuju) je pozéřina spíš ten osmiválec, protože všem jde jen o to zapůsobit, zapózovat si s bublajícím osmiválcem. Naopak pro ty, co pózovat nepotřebujou, tak Ecoboost s performance packem má na přední nápravě o 75kg míň a na řízení je podle mně lepší. A jako bonus je levnější.

(říkám jako někdo, kdo by v případě vlastního nákupu taky dlouho váhal, jestli možná spíš nakonec taky ten osmivál...)
Avatar - iudex
Re: Ten test
| 19. 9. 2019 08:47
Z môjho pohľadu tá téza o falošných Rolexkách (a plne s ňou súhlasím) platí práve najviac na Mustang. Tak ak niekto chce americkú legendu pony cars a kúpi si doň štvorvalec, tak je presne ten pozér, ktorý chce len ohurovať zovňajškom, ale nemá gule na plnokrvné auto. Ecoboost je super motor... do Focusu :-) do Mustangu patrí V8. Howgh.
Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 09:17
Vidis takhle kriticky i jina auta? Protoze jedna moje cast rika Howgh s tebou, druha ale vidi vsechny ty 420i, 428i atd., treba v cabriu, na duchod, s duchodcem za volantem... a pta se sama sebe: Tomu komu objektivne staci ten vykon, V8 mu treba prijde az desiva nebo jen nechce platit jeji apetit, proc by si nemohl doprat jinak dobry motor v jinak dobrem aute jen kvuli nejakym / nekoho stigmatum? To je hned pozer?
(a verim ze se taci najdou, co koupi mustang jako pozu pred diskotekou a na V8 se uz nezmuzou)
Kolega ma 56 let, je fanda do podobnych veci, v USA si pucil mustang s V6 a byl nadseny. Ze to je pepsi-cola a ne coca-cola mu je jasne taky, ale racionalne nema duvod uvazovat nad V8 (nebo jen proto ze V8 nechce zavhrnout mustang jako takovy uplne).

Zkratka vidim trh i pro tyhle verze, a mam pochopeni pro majitele podobnych "fejku". ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 09:52
OK, trošku to zveličujem, ale v zásade tieto muscle cars a pony cars vnímam ako jednoúčelové autá, ak ich chcem, asi túžim hlavne po silnom stroji, možno zbytočne silnom a na 99% nevyužiteľnom, ale v tom vidím jeho pointu. Mať americký muscle car a dať doň štvorvalec je proste obal bez obsahu. Plus jeho majiteľ bude 90% času musieť vysvetľovať, že nie, nemá to osemvalec, iba štvorvalec a bude nakoniec svoje rozhodnutie aj tak ľutovať. To nie je nejaká 4er, ktorá je stále racionálnym a plnohodnotne použiteľným autom (5-dverák s praktickým kufrom) a nedefinuje ju len ten motor, s 20d je to praktické rodinné auto podobne ako Octavia, naviac ale krajšie, lepšie jazdiace a s prémiovým image. Môžeš tam dať 40i a potom to je aj parádne jazdiace auto, ale ani bez toho motora nestráca svoj zmysel. Kdežto Camaro, Mustang a spol. ho z môjho pohľadu strácajú. Nie sú to praktické autá, rodinné autá,. ani agilné malé zadokolky, kde dôležitejšie než výkon je žiletková presnosť podvozka a riadenia a kde hľadáš limity v nízkych rýchlostiach á la MX-5. Tieto autá potrebujú práve ten prebytok výkonu a trochu toho hulvátstva, vtedy majú svoje čaro. Opakujem, Mustang/Camaro s R4 je pre mňa hranie sa na niečo, čo nie je (v násobne väčšom rozsahu, ako 4er v holobyte). Ostatne ak by neboli emisné normy a eko obmedzenia, žiadny Ecoboost by sa pod kapotu Mustanga ani nedostal, je to len nutné zlo na vyhovenie papieru.
Takže môj názor je, ak si môžem dovoliť (a tým nemyslím len finančne, ale hlavne z pohľadu nepraktického veľkého dvojdveráku, ktoré nemôže byť jediným autom v rodine) také nepraktické a trochu zbytočné auto ako je veľký americký pony/muscle car, tak rovno s plnotučným motorom. Vtedy je to the real McCoy.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 09:56
:yes:
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 12:27
já s Camarem normálně občas jezdím do práce, byl sem s tím na dovče v jižních čechách a prostě s tím autem se dá fungovat jako s normálním autem, samozřejmě jen pro jednoho nebo dva.

pro pepíky převážjící z panelu na chatu nebo k babičce půl domácnosti to fakt není no.
Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 20. 9. 2019 04:22
ale to sa dá aj s Mini Cooperom ;-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 12:50
Tohle není jednoúčelový?
https://www.sauto.cz/…tridy-e/17954110?…

A koukej na tu pokrokovou techniku, V8 5,5 má výkon 387 koní, předpotopní OHV HEMI 5,7 má 375, tedy ztrácí brutálních 12 koní. Ta Evropa nějak v tom litrovém výkonu ztrácí dech, coo. O tom že to letité OHV je 5x splehlivější se bavit nemusíme, vid :)
https://www.sauto.cz/…charger/18356935?…
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 12:59
Hele, už jednou sis tu naběhl tím, že sis poměřovatl jen papírový litrový výkon.. .vzpomeň na ten Sebring a Superba V6 ;)

" No a co, že mi ten Superb natřel ve všech dynamických disciplínch, já mam lepší litrový výkon" ! :D nebo tak nějak? :D

Na tohle by si fakt možná utáhl akorát ty děti na hřišti o kterých píšeš výše :D
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:14
Rozměry, váha, výbava, převodovka.

Až tohle budou mít obě auta stejně, můžeš srovnávat zrychlení.

Do tý doby platí, že lepší motor má amerika nebo mírně horší, ale zato osvědčenou klasiku s cenou dílů 5,50 :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:16
Hele, ale k čemu to je ? Když prostě auto jako celek jede pomaleji, tak může mít sebelepší motor..... na to fakt můžeš krmit jen děti, kteří se předhánějí tabulkovými údaji....

Prostě i ten MBE je na stovce rychleji o 0,3s to je fakt..
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:34
K tomu 0-100 = to je STRAŠNĚ zavádějící parametr. Dokonce někdy některý výrobců úmyslně špatně zpřevodujou = aby tohle číslo vypadalo zajímavějš

Jednak to 0-100 narozdíl od mnoha jinejch zrychlení a pružnosti v reálu vůbec nepoužíváme a druhak de o právě o to co denně používáš jak se motor chová tam = zprofanovanej pojem 0-100 to pro běžný auta v podstatě VŮBEC ani nenaznačuje. Ale je branej jako alfa-omega ZÁKLAD = proto viz má druhá věta :-)

Barikovy sociologicko politický názory chybný závěry ANI OMYLEM ale snad až s obecně lepšim pojetim laděnim aut = to bych minimálně z větší části SOUHLASIL
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:36
Nejde o tu 0-100, vysvětlil jsem to níže. On tady pořád tahá evropské automobilky a vysmívá se jim za horší litrový výkon.. já to chápu, holt za nic jiného ani nemůže a zrovna minule, když vytáhl Superb V6 proti Sebringu byl ten rozdíl v dynamice propastný při hodně podobných parametrech. Takže když auto má rozdíl 4s v 0-100, budou ty rozdíly v celém spektru dostupného výkonu... stejně jako když tam by lrozdíl asi 30 km/h ve Vmax.

V reálu je to k ničemu, ale on je ten, kdo ty "pindíky" přeměřuje :)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 14:03
Nojo přeměřování penisových pouzder = to funguje i u zaostalejch kmenů = to máme asi v DNA :D

Nicméně to že evropan kouká na americký auta spíš shora je skutečnost, trochu ubere když vezme v potaz ceny a já nejsem fanda jako Barik ale podobný fandy znám a pár aut se okusil a myslim že bysme možná měli spíš závidět než ohrnovat nos

Víc mi ale vadí ta sponzorovaná naftová extrémnost = než náš směr vývoje motorů a pojetí aut. Kterej má teda velkou nevýhodu v cenách = kolik dneska stojej aut s litrovejma a podobnejma minimotůrkama to mi přijde dost = a vychází mi že další zdražení eště přijdou. Takže k V6 a V8 amerikám a jejich cenám = velkej RESPEKT :-)

https://www.auto.cz/…a-hubicku-130672 + https://www.auto.cz/…stem-bose-130534 :yes: :yes:
Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:00
Tomu co jsi napsal, snad rozumíš jen ty sám :-[]
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:08
Já ti to přeložím, chceš ?

Barik chce ukázat, jak je ta Evropa zaostalá ve výrobě motorů, protože mají horší litrový výkon, než dle nás zastaralá amerika.

Už ale neříká, že ta vysmívaná Evropa napráská většinou se srovnatelným motorem amerikám v dynamicke, maximální rychlosti a kdoví v čem ještě :D

"Ale kdyby neměli američani tak blbou, pardon pomalou převodovku...."
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:31
No to víš, Mercedes šetřil kde mohl a tak žádné moderní převodovky až do roku 2010 neměli u Chryslera. Navíc ta 5st ani nebyla americká, ale je to německý 5G Tronic, že.

GM už měl 6st někdy od 06-07....
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:32
To je fuk, ale pochop, že ty se tu nevím proč tak zbytečně vysmíváš Evropě jen pro "horší litrový výkon", ale oni ho ani v tom porovnání lepší nepotřebují....O tom to není.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:38
Protože tady se vždycky smáli, jak za ropné krize měl americký V8 160 Koní z pětilitru.

Ted se to otočilo.

PS: Že tenhle přidušenej pětilitr jezdil v US podmínkách za 9 litrů na sto už nikomu nevadí :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:49
Proč ropná krize? Ještě v druhé polovině 90-tých let se dávaly do Camara motory 3,4 se 160HP nebo 3,8 s 200HP nebo 5,7 s 280HP.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 14:01
Já teda nikde nevidim, že by se to otočilo, vyjma down-sizingu a nesmyslného výkonu u malých motorů. Co se týče litrového výkonu, tak jsou na tom evropský sporťáky výrazně líp a vždycky to tak bylo, absolutně nechápu, kde a čím se tady podkládá tenhle nesmysl, těch 333kW na 6litrů objemu je z pohledu evropy směšný údaj, ačkoliv se jedná o atmosféru. Evropský auta navíc líp jezdí, jsou rychlejší, podvozky mají úplně jinde a celkově se jedná o lepší a kvalitnější auta.

Já ačkoliv americký musle a pony káry obdivuju, tak nevidim jedinej rozumnej důvod, proč by si měl středotřídní evropan kupovat takový auto. Vždyť s téměř každou evropskou prémií, obzvlášť s tou německou je mnohem lepší svezení, téměř ve všech ohledech. Jedinej důvod, proč bych si takový auto koupil (a to jen na víkendy) je ta neohrabanost a buranství - pak mi takový auto přijde jako rozumná volba.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 14:28
335 Hp z 3,6 V6 se ti zdá málo?
390 Hp z 5,7 V8?
720 HP z 6,2 kompresor?

Krom toho amerika uplní už i turba, 3,0 V6 TT - 404 Hp; 3,6 V6 TT - 464 HP, TT - 4,2 V8 TT - 550 HP; všechno obyčejný sedan a kupé max ve sport verzi.

Neprovnávej tu supersporty, amerika žádný nedělá, Corvetta taky není supersport.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 14:36
V tomhle s tebou SOUHLASIM s tim že poslední Corvetta trochu supersport už je = i když fakt za FENOMENÁLNĚ FANTASTICKOU cenu :yes: ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 14:46
Jasně, jsou výjimky a musí být, protože je k tomu Evropa tlačí.. ale upřímně, kolik z těch aut ten výkon umí normálně rozumně přenést na kola? Odpovim sám - téměř žádný. Ty auta mají leckdy tragický spojení s převodovkou, motory mají i přes výkony mdlej průběh točivýho momentu a vše to dovrší zastaralý koncepce podvozků.

Nesrovnávám supersporty, o těch nebyla vůbec řeč. To už by se ameriky vůbec nechytaly. Bavim se o normálních cesťákách. Vždyť to Camaro naklepe i M550d s naftovým třílitrem. (shodná akcelerace, vyšší pružnost).

To se už vůbec nabavim o M5 nebo AMG, tam už je většina amerik automaticky ve zpětným zrcátku a ještě se jedná o běžně použitelný auta se spotřebou do 13-15l/100.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 15:06
Víceprvek sem měl na Stratusu z roku 1995 v době, kdy evropa ještě všude víceprvky nedělala. A byl to obyčejnej midsize s jedním V6 od japonců a americkejma R4.

Podvozkově to třeba Jaguar Cadillacu naklepe (mimo verze ATS-V a CTS-V, na ty nemá ani jaguar - teda aspon ne žádný z těch v ofiko nabídce importéra - F-type úplně nepočítám za konkurenci, jiný typ auta), ale co je ti to platný, když nejde koupit s normálním motorem, jen s dehtem od PSA, no trošku sem googlil a hodně se mi orosilo čelo. Pak sem dal hovor s borcem co auta dělá. Jooo, 2,7 V6, jasně, mam jich tu (motorů) 20 na díly a k tomu 15 ks 3,0. Hádej proč jich tam měl tolik....Landrover samo to samý, ale to jsem mimo téma.

A němci? Podobnou story znam jak o slavných BMW 4,4 V8 turbo tak o řadě naftáků, slepený, zapečený olejem, motory KO. Pak je tu jeden takovej slavnej motor z Cayenne, určitě víš kterej, to je kvalitka sama.... a Mercedes? některé modely ještě 10 let nazpět hnily jak fiaty za totáče a měly velmi povedené brzdy a elektriku :-) Audi s motory co za interval výměny oleje berou 2,7 litru oleje radši zminovat nebudu. Tisíce lidí se s nima soudilo o náhradu škody za zadřený motory a olejničky, co k nim musíš mít v garáži barel oleje.

A pak je tady cenový rozdíl, že. Kolik stojí AMG s 400 Hp a kolik amerika....
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 15:28
Minulé generace vysokovýkonných sedanů D3 by měla velký problém třeba s CTS-V. V zásadě to co přinesly poslední modely D3 měl Caddy už před lety.
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 15:30
510PS z 2.9 V6 EU rodiný sedan - to asi stačí na tvoje tabuľky.

Súčasná Corvetta by som povedal že už superšport je a za báječnú cenu.V Kanade vraj ešte za menej ako USA.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 15:42
Jinak tuhle ste se mi smáli že plácám nesmysly že Ford ruší osobáky (mimo Mustang)jak se o tom před rokem psalo. Tak se jukněte na www.ford.com

Je tam akorát Fiesta a Fusion, vše ostatní fuč :-) :-) :-)
Zbejvá ještě Lincoln - MKZ a Continental

Takže Ford má 4 osobáky+ Mustang a jinak samý SUV , crossovery a pikapy a vany. A je velká otázka, ja dlouho ty 4 osobáky bude ještě dělat.

FCA má 3 osobáky - 300, Charger a Challenger, ani jeden nevyvinula.

A ted pozor, GM má 14 osobáků.

:-) Ti se musí válet smíchy jak jim konkurence vyklidla pole
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 15:25
Tady se musím zastat emeriky, ony např. Cadillacy jezdí opravdu kouzelně, skoro by se dalo chvílemi napsat jako zaoceánský Jaguar.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 13:42
Ještě převodovky 8st GM byly ospalé, zbytečně utápěly výkon. Proto zřejmě i nová Vette s dvouspojkou.
Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 15:46
iudex: No vidis, a ja to vidim uplne opacne. Racionalne nedava smysl spis ten osmivalec - tezkej na predek, zravej, drahej, vykon v podstate nevyuzitelnej - takze hlavni duvod, proc si ho lidi kupujou, je ze je to osmivalec, petilitr, hezky na semaforech bubla a da se s nim ohromovat a nahonit ego a street cred.

Se ctyrvalcem se tak dobre machrovat a pozovat neda, naopak je to spis racionalni volba, takze jak muze bejt nekdo s ecoboostem oznacenej za "pozera", to nechapu.

Navic si tady ted pripadam jako dvoji exot, protoze zpravidla nemam potrebu ohromovat svoje okoli ani autem, ani nicim jinym... jezdim si pro svou radost. Navic si tak rikam, ze v dnesni dobe mustang nebo camaro fakt neni nic na ohromovani, to kdyz jsem mel od kamarada pujcene Mini ('99), to bylo usmevu a radosti :-)
Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 16:29
Miluju ty pindy o pózérech. Každýmu totiž dělá hrozně špatně, když se někomu jeho auto nedejbože líbí. Musíš mít ten správnej motor, jinak jsi pózér. A když ho máš, tak jsi pózér taky. Jediné nepózérské auto je Oktávka stříbrné barvy.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 23:39
Pozér nejsi jedině s tuctovou německou prémií.....když sem jel domu machroval borec se zánovní 750, hodil msšku s napůl smykem do levýho a drandil, jenže tam sou kamery, tak se bál nějak moc rychle, dál je ukončení a spojení do pravýho, a tak mu to nevyšlo dál než na bok dodávky, která ho tam nepustila. Výledkem zábavnýho manévru bylo, že si nepomohl ani o jeden flek a musel se zas vrátit přede mě.


To pozérství ale není, protože brambora :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 20. 9. 2019 04:32
Ajéééé, další story od bajkaře. Myslím, že víme kdo by se upózoval. Že si v těch svých trapnostech tak libuješ...
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 20. 9. 2019 15:20
Já ti příště udělám video, jsem zvědav co budeš říkat pak. To mi za to stojí :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Ten test
| 20. 9. 2019 07:14
Minulou neděli jsem se jel svézt na Červenohorské sedlo. Asi dvě vesnice před sedlem se za mě připojilo stádo drifterů, já jsem jel sveřepě pade a oni, asi dalších osm aut za mnou. Potom spadly závory a v mezičase ti pitomci dělali donuty na asfaltu a tůrovali motory. Já jsem byl pořád v čele toho průvodu a ostatní lidi si klepali na čelo a já v tom byl naprosto nevinně. Těsně před sedlem mě ale předjeli a tak jsem si to nahoru pěkně užil. Ale umím si představit, že s nějakou atmosférou a manuálem a případně samosvorem by to bylo daleko lepší...
Ať si jezdí každý v čem chce. V US káře klidně se základním motorem, vizuálně se mi tedy Camaro líbí víc, než Mustang.
Re: Re: Re: Ten test
| 19. 9. 2019 19:07
Pro i4 opravdu nebyl důvod nikdy, proto se ani u nás pořádně neprodává. Cenovej rozdíl byl když jsem kupoval svojeho asi 100 tisíc a ta cena se srovná hned jak se vyjede ze salonu. Čtyřválec si cenu fakt nedrží a nikdo ho nechce. Výkonostní převaha nad 80km/h už je značná a do omezovače v 260 přímo narazí. Bůh ví jak dlouho tu s námi V8 ještě budou se svým výkonem, odezvou na plyn a zvukem :-)
Avatar - _beta
Opel za cenu ?
| 19. 9. 2019 14:28
Za cenu 340i?
Alebo koľko to vychádza?
To musí byť super kúpa, za chvíľu toho budú plné cesty ...
Re: Opel za cenu ?
| 19. 9. 2019 16:05
už jsem to kdesi psal. ne každej hledá dokonalost v každým detailu. a je spoustu lidí, kterým tento svalovec i se svýma chybama vykouzlí úsmev na tvári daleko časteji, než technicky dokonalý, ale svým zpusobem sterilní BMW.
Avatar - _beta
Re: Re: Opel za cenu ?
| 19. 9. 2019 16:08
Veď vravím, plné cesty toho budú o chvíľu :-)
Re: Re: Re: Opel za cenu ?
| 19. 9. 2019 22:48
Nebudou, protože se sem oficiálně nedováží. Nebo jako jo oficiálně jo, ale realita je jak neoficiálně. Viz Mustang, to je podobně stavěné auto a ani u nás není moc drahé, koupíš to v každym Ford salonu a jezdí jich mraky. Těmhle autům fandím, dneska je sice hodně rychlých hot-hatchů, ale všechnou jsou to pořád takový rodinný kompromisy, které člověk nerozezná od tříválcových základů s odpovídajícím paketem (R-Line, N-Line, GT-Line atd) :(
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Opel za cenu ?
| 19. 9. 2019 23:40
Dováží se oficiálně v EU verzi s plnou zárukou, českou navigací atd. Plnohodnotý ekvivalent Mustangu, ale prostě sou jen 2 dealeři
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Re: Re: Opel za cenu ?
| 22. 9. 2019 20:08
Ano, to je jeden z kamenů úrazu.
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Opel za cenu ?
| 20. 9. 2019 09:02
Fandíš a jazdíš v Passate, no
V Prahe ich majú na sklade niekoľko
| 19. 9. 2019 15:36
teda na okraji Prahy - Tucar Tuklaty. Pred týždňom som tam bol. Pozeral som čierne a červené , ktoré mali v showroome, a vonku mali ďaľšie. A mali tuším aj predvádzačku.
Avatar - Barrichello
Re: V Prahe ich majú na sklade niekoľko
| 19. 9. 2019 15:44
další maj v United Cars, což je druhý ofiko dealer a další auta maj neofiko prodejci jako Auto Outlet a další
Avatar - _beta
V8 pridá 20 cm
| 20. 9. 2019 12:05
Viem to úplne presne.
Stačí keď sadnem do 740i, hneď musím otvárať strešné okno, inak by som sa nevošiel.
Americké V8 pridávajú určite ešte viac, podľa toho ako je tu naslintané :D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku