Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Škoda Kamiq 1.0 TSI (85 kW) DSG – Němci by se novým Yeti měli poučit
141 komentářů
mrha
alespoň v konfigurátoru vypadají daleko lépe ty z "dynamic" paketu - Sportovní sedačky v kombinaci látka / Suedia
Orm
Tříhrnek pouze potvrzuje svoji nedostatečnost a design předních světel - sice subjektivní, ale strašné.
To bych ani neřekl, spíš by to chtělo naladit automat jinak než na normovanou spotřebu... jinak je to pro městský cross solidní motorizace (s maximálkou kolem 200)...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
a-z-
Tři hrnky. Není to moc Antone Pavloviči? Počkám si, až budou dělat dvouválec.
Čím méně válců, tím menší spotřeba i emise - já si počkám na motor, který bude úplně bez válců.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ondrej_x
Roletka panoramatické střechy se stahuje odzadu, takže si děti na zadních sedadlech mohou užívat výhledu ven a řidičova hlava zůstává ve stínu.
Snáď sa sťahuje dozadu, alebo?
A kto mi vysvetlí prečo má kamiq väčší rázvor ako karoq.
Snáď sa sťahuje dozadu, alebo?
A kto mi vysvetlí prečo má kamiq väčší rázvor ako karoq.
Mají to napsaný správně. Stahuješ roletku - tím "otevíráš" okno - odzadu.Stáhneš odzadu roletku do půli - děti vidí ven, ty ne.
kamiq ako crossover s natiahnutejsim razvorom a bez 4kolky je proporcne kusok inak stavany ako karoq .... ( ja viem moc som to nevysvetlil 😁 ) -- akoaj ja som sa inak prvykrat vcelku prekvapil tymto zistenim ze v razvore kamiq prekonava aj vacsi karoq...
ono podobna situacia je aj v kii.. kde kratsie niro v 2 kolke ma vacsi razvor ( 2700mm ) ako vacsi dlhsi sportage ( s razvorom 2670mm ) ktory je aj v 4kolke.. takze nema to tak len skoda... za mna je to dane koncepciu crossoveru ako takeho ktory ide po co najdlhsom razvore a kratsich previsoch kasne .. ma skor akoby uz k MPV tymi svojmi proporciami alebo este skor k nejakemu kombiku ... kdezto kasna typu SUV vsadza na vacsie previsy ( tym padom m aj kratsi razvor k danej dlzke auta ako u natiahnuteho crossu ) aj na vacsiu vysku kasne ... tazko povedat.. ale za mna je to tiez proste sposob akym rozlisit cross od SUV ak neratame moznost 4kolky ( ktora je u SUV na rozdiel od crossu defakto povinnost )
ono podobna situacia je aj v kii.. kde kratsie niro v 2 kolke ma vacsi razvor ( 2700mm ) ako vacsi dlhsi sportage ( s razvorom 2670mm ) ktory je aj v 4kolke.. takze nema to tak len skoda... za mna je to dane koncepciu crossoveru ako takeho ktory ide po co najdlhsom razvore a kratsich previsoch kasne .. ma skor akoby uz k MPV tymi svojmi proporciami alebo este skor k nejakemu kombiku ... kdezto kasna typu SUV vsadza na vacsie previsy ( tym padom m aj kratsi razvor k danej dlzke auta ako u natiahnuteho crossu ) aj na vacsiu vysku kasne ... tazko povedat.. ale za mna je to tiez proste sposob akym rozlisit cross od SUV ak neratame moznost 4kolky ( ktora je u SUV na rozdiel od crossu defakto povinnost )
_Karel_
V této kategorii bych utíkal ke Kie nebo Mazdě. Obě jejich auta (Xceed a CX30) považuju za jejich vůbec nejhezčí výtvory. Zejména Mazda mě nadchla, škoda že žena chce sedět výš. 😢
novu CX-30 som u nas videl zrovna vcera pocas nakupov vystavenu v OC optima... akurat to oplastovanie je v reale este viac gycove ako na fotkach.. tych 10cm sivocierneho megaplastu vsade okolo kolies je v reale hodne lacno posobiacich ale co je este horsie ze to ku nizkej kasni ani nepasuje... kola tym padom posobia aj akesi male a dovnutra vpadnute... je to len opticky klam jasne.. rovnako tie plasty kvalitu auta neznizuju... ale ak mam byt uprimny.. tak CX-30 ma nazivo vizazou aj tak sklamala ... co je na nej uchvatne nechjapem....v reale tam nefunguje nic.. ani kola.. ani oplastovanie.. nic ... akoby mazda uz tapala alebo co ale toto auto mi nepride ako nejaky krok vpred uz ani voci starsej a za mna o parnik krajsej mensej CX-3 ... proste je to auto pre biznis ale nejake vyslovene pekne ani ucelne mi nepride......v tomto xceed je daleko krajsi za mna mozem povedat.. vizazou je o level inde ako CX-30 ... hoc ani on nie je nejaky vyslovene krasavec.. skor taky mackopes skorohatch ale tam to aspon v reale funguje... ( oplastovanie.. kola... aj proporcie )
no a to je prave ten paradox. hodnotis auta podla toho ze si ich videl v optime, pritom sam jazdis kosackou. pritom ten 1,0tsi 85kw je od tvojho 4valca vo vsetkom
lepsi.
lepsi.
To je ale blábol.
Žádný tříválec nemůže být lepší jako čtyřválec. Vyplívá to totiž již z konstrukce samotného motoru.
Žádný tříválec nemůže být lepší jako čtyřválec. Vyplívá to totiž již z konstrukce samotného motoru.
V efektivite lepsi je. Inak by to nerobili.
Podla teba 3-valce robia preto, ze su efektivnejsie? Sancta Simplicitas!
Podla mna ich robia skor preto, ze su vyrobne lacnejsie...
Podla mna ich robia skor preto, ze su vyrobne lacnejsie...
To tiež, ale pri rovnakom objeme máš menšiu plochu valcov čo nahráva lepšej tepelnej účinnosti a nižšiemu vnútornému treniu.
S ucinnostou to nema nic spolocne. Mensia plocha valcov znamena vyssie tepelne zatazenie, pretoze rovnake mnozstvo odpadoveho tepla musis odviest cez mensi povrch. A to je skor nevyhoda...
Odvod tepla je jedna věc...
Druhá věc byla právě nějaká velikost spalovací komory s ohledem na rychlost hoření a zážeh směsi... to se asi týká primárně benzínu, vznětový motor funguje jinak. Ale připouštím, že jsem to akorát četl a nějak nad tím nehloubal. Jestli to někdo zná do detailu, budu rád za doplnění.
Druhá věc byla právě nějaká velikost spalovací komory s ohledem na rychlost hoření a zážeh směsi... to se asi týká primárně benzínu, vznětový motor funguje jinak. Ale připouštím, že jsem to akorát četl a nějak nad tím nehloubal. Jestli to někdo zná do detailu, budu rád za doplnění.
Ale houby. Existuje nějaký optimální objem spalovací komory z hlediska termodynamiky, nejčastěji jsem četl o 0,4l. Srovnávaček 1.0TSI a 1.2TSI proběhlo několik a dopadly ve prospěch 1.0TSI... a to má o 20% menší objem. Pokud byl někde litr slabší, třeba ve sbírání se z nízkých otáček, tak je to dané menším objemem, ne počtem válců.
Problém je, že přišlo WLTP a GPF a zdá se, že 1.0TSI o kus svého elánu přišel... ale to opět není vada tříválcové konstrukce.
Problém je, že přišlo WLTP a GPF a zdá se, že 1.0TSI o kus svého elánu přišel... ale to opět není vada tříválcové konstrukce.
Len tak pre zaujimavost: spalovacie motory s najvyssou termodynamickou ucinnostou su obrovske pomalobezne lodne diesely od Wärtsilä. Ak si dobre pamatam, tak az 58% chemickej energie paliva dokazu premenit na mechanicku energiu.
Ak teda existuje daky "optimalny objem", pochybujem ze je to 0.4L. Lebo u tych motorov sa objem jedneho valca pocita na desiatky litrov...
Ak teda existuje daky "optimalny objem", pochybujem ze je to 0.4L. Lebo u tych motorov sa objem jedneho valca pocita na desiatky litrov...
To je trošku jiná disciplína... u aut jsem to viděl v různých článcích a nejčastěji se mluvilo o ideálu 0,4-0,5l na válec. Z toho pohledu je pochopitelné, že BMW nebo Ford jdou i u 1.5 do R3... a naopak VW u R4 tíhne k 2.0.
Teď jsem narychlo našel jen tohle a moc podrobné vysvětlení tam není... zkusím se podívat po něčem lepším
https😐/www.autoforum.cz/…e-po-bmw-rady-7/
Teď jsem narychlo našel jen tohle a moc podrobné vysvětlení tam není... zkusím se podívat po něčem lepším
https😐/www.autoforum.cz/…e-po-bmw-rady-7/
Souhlasím, na CX 30 je to oplastování příliš. Fujhnus! Jinak by se mi ale líbila. Naopak Kamiqu bych trochu plast přidal, viz😒br />
http😐/hezciauta.sweb.cz/kamiqscout.html
http😐/hezciauta.sweb.cz/kamiqscout.html
Ved v CX30 moze sediet vyssie a aj ceny su podobne. Aj rozmery. Len do mazdy neposadi kazdy rodinu, Kamiq ma isofix aj na sedadle spolujazdca.
O Kamiqu vůbec neuvažuji. Bohužel krosouvry jsou jí nízké. Výškou ok je až CX-5.
CX-5 s 2.5 je super volba si myslim 😉
Já si to myslím taky, ale coby druhé auto je to pro mě už moc peněz. Musím počkat, až ji někdo trochu ojezdí.
CX30 je nizka... to je len zdvihnuty hatch.. rovnako ako xceed.. aj ta vyska 1531mm kamiqa je na urovni pulsaru to vravi za vsetko... takze kto chce skutocne sediet vyssie tomu uz odporucam eclipse cross 😁 alebo nejake ine seriozne SUVecko s kasnou aspon nad 1650mm :yes:
Ty už máš Isofix aj na mozgu.
Prípadne máš auto (a že ich je dosť), kde nemáš žiaden isofix a vôbec to neriešiš 😄 😒] 😒]
Pravda je že xxc s isofixom máva v jednom kuse a kto sem chodí častejšie môže mu to liezť na nervy.
Ja len upozornujem, ze uz pribudaju auta vhodnejsie pre rodinu. Este nedavno to tak bezne auta nemali. Az na par vynimiek (napr. do starej fabie sa dal isofix doplatit za par €). Nic viac, nic menej, ani to netreba rozoberat. Ked to autor v teste nespomenie. Mozno je to reakcia na sucasnu prisnejsiu legislativu. Ktovie.
Xceed by som este pochopil cenovka +- rovnaka ako kamiq. Ale CX-30...neviem ako v Cechach ale na slovensku zacina na 21400 eur, co je o skoro 2000 viac ako Kamiq v najvyssej vybave (bez priplatkov) so 115konovim jednolitrom.
Mluvíš mi z duše, co tak pokukuju, tak by se mi na ty naše Vysočinské okresky líbilo něco z tria Xceed, CX30, Focus Active. Všechny jsem zatím očumoval a prolejzal pouze staticky. Každý má něco, Mazda bezkonkurenčně nejlepší interiér, ale štve mě jejich sestava výbav, už ta druhá má el. páte dveře, které jsou otravně pomalé a hnusně pípaj, Focus bude bodovat podvozkem, ale hatch má dost malej kufr i pro mě ale kombíka zatím nepotřebuju. Jako nejlepší mix všeho mi zatím vyhází ten Xceed, uvidíme po svezení.
cascadia
Pokud lidé nebudou moc zaprdění a konzervativní, tak by Kamiq mohl být docela trefou do černého :yes:
Ak nebudú konzervatívni? Všetky škodovky sú viac alebo menej konzervy. Ani nový štýl predku odkukaný od Francúzov to nezmení. Za prvé je to už staré a okukané a za druhé aj tak je to iba hranatá piksla bez nápadu.
Beefcake
Az tera mi doslo, aky bol Yeti vlastne maly.
Inak z tejto milardy modelov je zrejme Karoq ten spravny kompromis.
Inak z tejto milardy modelov je zrejme Karoq ten spravny kompromis.
Mně to došlo když jsem vybíral auto, otevřel kufr u Yetiny a tam nic 😄
Blbost, Kufr yeti byl OK, je tam nesměla být rezerva která sebrala přes 100l. A tu bohužel prali skoro do všech předváděček. Bez ní byl kufr pro 4 lidi 400-500 l. Což je ok, je to víc než má kamiq.
https😐/www.auto.cz/…-hranice-mozneho?…
https😐/www.auto.cz/…-hranice-mozneho?…
Kundomil
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mobil je dost dolezity, ktovie, ci autor v teste spominal rozmery podlozky indukcnej nabijacky. Ked si to clovek zaplati, ci mu tam vobec velky mobil vojde 😄
jenicek54
ten litrový tříválec, to musí být síla. nemohl bych si ho dát do Citiga?
chytrak1
To je boží. Na začátku článku nás autor přesvědčuje jak je to auto uvnitř velký jako yeti aby v půlce řekl že vzadu je to velký jako fabia. Kdo kdy seděl v těch dvou autech tak ví že je dělý světy. Fabia je vzadu stísněná jako prase, yeti měl tolik místa , že jste mohli pounout sedadla vpřed a furt to bylo ok. A to nemluvím o tom že kůli krabicoidní karoserii byl yeti neskutečně vzdušný.
Rozvorem je Kamiq větší než Yeti.
Zcela upřímně s Jetynou jezdím po Praze a čtyři lidi tam mají spoustu místa. Na kolena, nad hlavou...všude. 😉
No však jo, Yeti je rozvorem Octa II, ale sedí se na výšku... jasně že tam je dost místa.
Kamiq nevím, ale papírově by to mělo být minimálně v podélném směru bez problémů.
Kamiq nevím, ale papírově by to mělo být minimálně v podélném směru bez problémů.
Kundomil
Celý auto jedním iPodem na palubovce, fakt nechápu, celou cestu koukat na to pádlo, duvenblejt. 😲
Je to rozhodně lepší, než koukat na navigaci u kolen, jako to mají starší modely Škodovky...
Navigaci máš u budíků na displeji ne?
Vzhledem k tomu,žese tam neovládá jen navi, tak je umístění v pořádku.Ono by se přes volant špatně chodilo třeba upravovat zvuk na rádiu apod.
Všechno máš na volantu a nemluvil jsem o ovládání, ale vzhledu. Výrobce si usnadnil práci s zakomponováním displeje do palubovky a vyřešil to přišroubováním čínskýho mobilu na palubovku, nemluvě o udržování čistoty v tomto stojanu nebo co to proboha je.
Všechno na volantu? To všechno vyjma zesilování zvuku, či přeladění rádia u oblíbených většinou vyžaduje více soustředění.
Tím spíš, nééé. Asi ti došli argumenty jak tu škaredost omluvit, nemluvě o tvém vkusu, OK píši si webpaja: vskus úplně v prdničem.
chytrak1
Podle mne je Kamiq nejméně povedená škoda současnosti. Prodávat se to sice bude, porotože to je v kategorii SUV, ale designově je to velmi nesourodý, kufr je relativně malej a jinak je to scala, která je ale ve všem buď stejná nebo lepší. Roomster byl podle mne vůči tomuto krasavecv. Je to propáslá šance na stylovější SUV. Byť T-Cross je tu kritizovaný, tak vnější design (ač vlastně krabice) a proporce má o dost povedenější. A třeba Captur či nová 2008 jsou jiný svět. Neřeším jak to jezdí, protože výše napsané jsou pro mne takové NO GO faktory že se v tom svézt nechci.
Jenže ty nechápeš podstatu Škodovky, ona má být hlavně funkční a plnit více ty praktické požadavky kupce, než že by to měla být stylovka.
Kamiq je ošklivý, ale proti tomu VW je prostornější ve všech ohledech, lepší výhled, kufr taky lepší i když Fabii kombi nemůže nahradit. VW se snaží působit prémiověji (což je docela kontrast i v tom interiéru vůči stylové karoserii) a taky si za to nechává zaplatit. Škodovka levná není, ale alespoň takové auto můžeš použít i trochu jinak, než když tam ve dvou vyrazíte do nákupáku.
Stejným stylem jdou i další modely značky, od Fabie po Superb... vždy trochu více praktičnosti na úkor krásy a kvality... proč ne ?
Kamiq je ošklivý, ale proti tomu VW je prostornější ve všech ohledech, lepší výhled, kufr taky lepší i když Fabii kombi nemůže nahradit. VW se snaží působit prémiověji (což je docela kontrast i v tom interiéru vůči stylové karoserii) a taky si za to nechává zaplatit. Škodovka levná není, ale alespoň takové auto můžeš použít i trochu jinak, než když tam ve dvou vyrazíte do nákupáku.
Stejným stylem jdou i další modely značky, od Fabie po Superb... vždy trochu více praktičnosti na úkor krásy a kvality... proč ne ?
Hmmm... no, pro mě je jednoznačně Superb hezčí než Passat. U ostatních už to tak jednoznačné není, ale že by třeba Polo bylo nějaká stylovka oproti Fabii bych taky neřekl.
Naopak to mám u Tiguana a Up!ky, tam se mi jednoznačně víc líbí VW.
Naopak to mám u Tiguana a Up!ky, tam se mi jednoznačně víc líbí VW.
Jo, zapoměl jsem dodat, že né vždy je ta Škodovka ošklivější, ale Superb je taky větší v některých rozměrech, než Passat, tak jsem to myslel 😊 Mimochodem nový Passat je mi sympatický z jediného důvodu. Na Nápalvce jsem viděl celou produkci VW a z novinek je Passat jediné auto, které je pořád tím, čím bylo vždy. Elegantní, účelové a dobře postavené auto střední třídy s kufrem i prostorem pro posádku. Což prostě o SUV od Tcrossu po Tigiho říct nemohu.
Já bych osobně přesně v těchto kategorií upřednostil Škodovku, možná bych vzal na milost Tigi Allspace, ten jsem neviděl, ale klasický má kufr jak velký hatchback..CiGo se mi pak taky líbí více 😊
P.s. Mám teď na týden O3 FL kombi... a .... nejsem z ní nadšeny 😁 Ale prostorem se vyrovná mému Mondeu...
Já bych osobně přesně v těchto kategorií upřednostil Škodovku, možná bych vzal na milost Tigi Allspace, ten jsem neviděl, ale klasický má kufr jak velký hatchback..CiGo se mi pak taky líbí více 😊
P.s. Mám teď na týden O3 FL kombi... a .... nejsem z ní nadšeny 😁 Ale prostorem se vyrovná mému Mondeu...
Teď si podle mě trošku odporuješ. Passat nemůže být zároveň "stylovější" a zároveň "účelový", to jsou podle mě protiklady.
To co jsi psal původně je hezky vidět na Up! vs. Citigo, tam jo, tam je Škodovka jednoznačně ta méně propracovaná, účelná, jednoduchá. U srovnání Passat vs. Superb je to ale přesně naopak a pokud bys to chtěl zobecnit tak jak jsi to napsal "od Fabie po Superb", tak to podle mě neplatí.
To co jsi psal původně je hezky vidět na Up! vs. Citigo, tam jo, tam je Škodovka jednoznačně ta méně propracovaná, účelná, jednoduchá. U srovnání Passat vs. Superb je to ale přesně naopak a pokud bys to chtěl zobecnit tak jak jsi to napsal "od Fabie po Superb", tak to podle mě neplatí.
Však také píšu, že Passat je mi z novinek nejsympatičtější, protože je účelový a přesto elegantní. Stylové jsou SUVčka.
Účelem beru třeba prostornost, na nohy je Superb štědřejší, kufry většiny Škodovek Volkswágny taky předčí. Nemusí to být nutně kvalita na úkor funkce. Nejvíce je to patrnné třeba u Golfa vs Oktávka a u výše zmíněných SUV, kdy mne osobně nepříjde Kodiaq o nic horší, než Tiguan a zároveň má krásný pravidelný kufr.
Účelem beru třeba prostornost, na nohy je Superb štědřejší, kufry většiny Škodovek Volkswágny taky předčí. Nemusí to být nutně kvalita na úkor funkce. Nejvíce je to patrnné třeba u Golfa vs Oktávka a u výše zmíněných SUV, kdy mne osobně nepříjde Kodiaq o nic horší, než Tiguan a zároveň má krásný pravidelný kufr.
OIII dokonce Mondeo překonává prostorem a může mít lepší sedačky. Odhlučnění, podvozek apod je jednoduše nižší střední oproti střední. 😉
Ten prostor někde ano, ale třeba jsem se poprvé při testu hybridů vezl vzadu a Mondeo je na tom hodně dobře, skoro lépe, než vepředu 😁 Se sedačkami souhlasím... to je prostě fail od Fordu a abych byl upřímný, po roce, jak nyní dost zkouším auta, tak ten krátký sedák vnímám více a více 😐 . Ostatní ohledně komfortu a podvozku taky souhlas, přímé přesednutí do Oktávky je slušný downgrade 😁 Já vím, že mi to stejně budete rozporovat, ale on i ten Fokus, což je nižší střední, prostě tlumí lépe a je lépe odhlučněn, než taková běžná obyčejná Oktávka, jakou teď jezdím 😁.
S těma sedačkama teda koukám, já mám problém,, že ve služebních škodovkách se mi na delší cestě blbě sedí opěradla jsou měkký, boční vedení nic moc, po půl hodině z toho bolí záda. (Fabia II - "sportovní" sedačky, Rapid - normální) Pravda je že u FoFo II mám taky příplatkové sportovní sedačky (nevypadají tak sportovně jako ve Škodě) ale jsou tužší, sevřenější a mají bederní opěrku. To má Octavia o tolik lepší sedačky než třeba Rapid, nebo je to v Mondeu taková bída ?
V Mondeu jsou krátké sedáky , jinak jsou takové normální, smůla je, že není možnost připlatit za lepší .
Radek Kedar
Byl jsem vyzkouset trivalec 85kw, protoze o nem rodice uvazuji jako nahrade Fabie combi III 1,2 Tsi.
Klady😒br /> Slusny dezign
Vice prostoru v kabine
Jistejsi jizdni vlastnosti
Modernejsi interier
Lepsi odhlucneni
Zapory😒br /> Slabsi motor s mensim elanem
Mensi kufr
Horsi ovladani v pripade nejvetsiho displeje pro starsi lidi
Kvalita zpracovani mi prisla jen srovnatelna s Fabii III
Z duvodu sirokeho prahu horsi nastupovani a vystupovani temer nemozne bez otreni o prah!!!
Nejvice zklaman jsem byl z toho, ze se nedostavil pocit z nejakeho snadnejsiho nastupovani a jizdy s vetsim prehledem o provozu kolem, coz byl zamer vymeny, takze jsem doporucil zustat u Fabie, nebo pockat na Peugeot 2008, zda to nebude lepsi.
Klady😒br /> Slusny dezign
Vice prostoru v kabine
Jistejsi jizdni vlastnosti
Modernejsi interier
Lepsi odhlucneni
Zapory😒br /> Slabsi motor s mensim elanem
Mensi kufr
Horsi ovladani v pripade nejvetsiho displeje pro starsi lidi
Kvalita zpracovani mi prisla jen srovnatelna s Fabii III
Z duvodu sirokeho prahu horsi nastupovani a vystupovani temer nemozne bez otreni o prah!!!
Nejvice zklaman jsem byl z toho, ze se nedostavil pocit z nejakeho snadnejsiho nastupovani a jizdy s vetsim prehledem o provozu kolem, coz byl zamer vymeny, takze jsem doporucil zustat u Fabie, nebo pockat na Peugeot 2008, zda to nebude lepsi.
Tomass84
Test ok, ale kdy uz konecne prestanou redaktori porad dokola opakovat ze USB - C je chyba? Zije redaktori vibec v realize?
1. Ke kazdemu telefonu dostanete 1 kabel. Kdyz ma nekdo na nove Auto proc by so nemohl koupit za par korun oboustranny usbc kabel ktery bude stejne potrebovat? Kolik lidi ma doopravdy Jen jeden kabel? Pak by nemusel pozivat redukci krom starych mobilu.
2. Na Jak dlouho si lidi kupuji nove Auto? Protoze od poliviny pristiho Roku budou mit vsechny telefonu (I iPhone) oboustranny USB c v baleni takze kdyby Auto melo Jen USB a tak by nakonec majitel musel pozivat alternativni reseni vetsinu zivotnosti vozu. Skoda je pripravena na fakt ze Auto budou mit lide vice nez rok 😁
Omlouvam se za preklepy ale nejsem zvykli psat cesky, ziji dlouho v zahranici.
1. Ke kazdemu telefonu dostanete 1 kabel. Kdyz ma nekdo na nove Auto proc by so nemohl koupit za par korun oboustranny usbc kabel ktery bude stejne potrebovat? Kolik lidi ma doopravdy Jen jeden kabel? Pak by nemusel pozivat redukci krom starych mobilu.
2. Na Jak dlouho si lidi kupuji nove Auto? Protoze od poliviny pristiho Roku budou mit vsechny telefonu (I iPhone) oboustranny USB c v baleni takze kdyby Auto melo Jen USB a tak by nakonec majitel musel pozivat alternativni reseni vetsinu zivotnosti vozu. Skoda je pripravena na fakt ze Auto budou mit lide vice nez rok 😁
Omlouvam se za preklepy ale nejsem zvykli psat cesky, ziji dlouho v zahranici.
Jsem do dnes ani nevedel co je USB C, az jsem si to diky tobe vygoogloval. Tak podle obrazku zjistuji, ze ja mam vsechny veci jen USB A. Ale neni problem mit redukci nebo hriba do zapalovace. Ale moderni vozy by mohli mit vsechny dirky a v mnozstvi poplatne dobe. Vsak to jit videt nemusi, dalsi pary mohou byt uvnitr operky. Tam na ne dosahnou oba cestujici. Jen ze zvedavosti, kde zijes? Take premyslim zebych presidlil. Jak vidim chovani lidi a politickou situaci zde, tak si preji, aby se me deti narodili jinde a cesky vubec neumeli. Stejne by jim to v zivote nicemu moc nebylo.
honzamonza
Nemůžu si pomoc, ale designem a výškou je to spíš zvýšený hatchback. Těším se ale že se bude vyrábět ve Scoutu a jestli bude vypadat takhle nějak😒br />
http😐/hezciauta.sweb.cz/kamiqscout.html
tak ho chci všemi deseti! Co dokáže udělat pár černých plastů je až zázrak...
http😐/hezciauta.sweb.cz/kamiqscout.html
tak ho chci všemi deseti! Co dokáže udělat pár černých plastů je až zázrak...
Kamiq som si staticky vyskúšal a musím povedať, že na mňa pôsobil podstatne väčší ako Fabia combi a dokonca som z neho mal lepší pocit ako zo Scaly. Dokonca v porovnaní s VW T-ROC sa mi Kamiq páčil oveľa viac. Z T-Roc-u je výhľad ako z tanku... Motor 1,0 85 kW som skúšal v Scale...
Ku Scale a motoru 1,0T 85 kW. Kto chce nech si ju kúpi, ale z môjho podhľadu to auto nepatrí do nižšej strednej triedy, ako ho umiestnil výrobca. Je úzke, pripomína skôr Fabiu, nie Octaviu. Pocit pri šoférovaní som mal ako v mojej bývalej Astre G (vo výrobe od roku 199😄. Dnešná nižšia stredná trieda je ergonomicky niekde úplne inde (Octavia je OK).
Motor 1,0T 85 kW mi príde úplne iný ako môj 2,0 / 88 kW Sky-G od Mazdy. Parametrovo sú tie motory podobné, pocitovo "nebe a dudy". U 1,0 je odozva na plyn akási slabá, motor je v nižších otáčkach slabý a je potrebné poriadne pritlačiť plyn.
Samozrejme som čakal, že Scala je prechválená - takže žiadne prekvapenie. Viem si to auto predstaviť za isté peniaze, ale za cca 16 000€ a viac, kde štartuje cena s 1,0 T 85 kW už mám iné - plnohodnotné auto nižšej strednej triedy.
Dúfam, že som neurazil priaznivcov Škody. Uznávam, že Škoda robí dobré autá, ale každý máme iný vkus 😉.
Podle AF je v zahraničí Kamiq velmi chválen, podle některých (What Car?) nejlepší auto třídy vůbec. Takže možná ho tu nijak nepřechválili.
Pár dní dozadu som riešil problém mojej o3 a musím povedať, že som čakal viac.
Scala je dosť škaredé auto.
Kamil je na fotkách lepší, ale naživo to fakt malinké.
Cena je hodne sebavedomá a ako som sa žiaľ sám presvedčil, kvalita škodoviek a prístup servisov i importér a sú ešte aj pod úrovňou opelu - a to úplné dno.
Takze, ja už škodu kupovať nebudem. :yes:
Diesel ani nema zmysel uvazovat, tam je navysenie ceny este o ~2500€ (1.5tsi/110kW -> 2.0tdi/110kW). Namojveru, momentalne z tej ponuky motorizacie u Skody nie som nadseny...
ako ano kamiq sa mi praktickostou aj vyssim podvozkom paci.. ale v danej cene to litrove turbo je blud ... ale rovnaky problem mam aj pri novom t-crosse ci arone alebo pole .. proste z koncernu uz v dostupnej cene do nejakych 15 tisic ani nie je co vyberat ked si pozries tie vsetky ich modely .. takze ked chces uz nieco normalne seriozne ( napr 4 valcove polo alebo 4 valcovy t-cross ) tak musis uz rovno do 1,5TSi v nejakej skoro uz aj plnke a razom si cenou uplne v p.deli a kdesi kde uz mozes mat aj o triedu vacsi voz od konkurencie a so 4 valcom ... akoze dost nerozumiem tejto koncernovej politike ktoru posledne dva tri roky uz preferuje .. ale je zrejme ze do buducna uz budem musiet ist inam ak sa tam situacia nevrati do "normalu" este spred par rokov ked sa dalo u nich slusne 4 valcove sikovne turbo kupit aj lacnejsie ako ten ich dnesny uzasny vibrujuci liter 3 valec .. zakaznik to opat vyhral klasika...
Takze zostava dychavicny 1,0 TSI alebo problematicky a brutalne predrazeny 1,5 TSI.
Super.
To sa im podarilo.
😄
P.S. 1,5TSI 130k - to je co za motor?
Mazda ani v zaklade nie je ziadne holatko (led-svetla, farebny head-up display na sklo, digitalna pristrojovka, carplay/android, navigacia, dazdovy/svetelny senzor, rozoznavanie znaciek, automaticke prepinanie dialkove/stretavacie, adaptivny tempomat, parkovacie senzory, vsetky mozne asistencne systemy, atd, atd.)...
Ty jdeš z extrému do extrému... plastový volant bez rádia a klimy dneska nikdo nekoupí, ale pořád bych tipnul, že jsou nejprodávanější nějaké ty střední výbavy... klima, rádio, vyhřívané sedačky (ty jsou mimochodem u Mazdy až v Plusku)... ale s halogenama, obyč tempomatem, bez navi, bez asistenčních systémů atd.
Náhradní díly má Mazda sice dražší, nicméně to vyrovná tím, že nebudou třeba tak často, jako u VW (viz statistiky). Takže tam nic jednoznačného nevidím.
To jak to cely naladili je vec druha ale o to podstatnejsi a tady se to urcite podarilo lip mazde. Ale ze by byla scala nepouzitelna.? Mazda uvarila lepsi auto a presne o to je i drazsi. M3 122 startuje na skladovkach cca 500tis, scala 85kw ambition cca 340tis, style cca 380tis.