Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Corolla Trek se blíží. Bude to takový japonský Scout

Japonská automobilka se vrací do segmentu oplastovaných kompaktních kombíků. Auris Freestyle střídá Corolla Trek.
Zpět na článek
24. 9. 2019 20:03
Re: To mela Toyota uz v roce 83,
Nebuď trapně agresivní.
Ke Scoutu to přirovnávat opravdu nejde -. ten je 4x4 v základu.
A jestli se chceš hrabat v historii, tak se podívej, jaký vyráběla Škoda (bez VW) auta v roce 1937, když upatlanou Kojotu v Japonsku zakládali.
Pánové L&K měli trošinku náskok...Jaký to je bejt za vola? Pokaždý?
Takže se jdi vysr@t sám.
Avatar - Ozzman
24. 9. 2019 17:47
Re: K čemu auto bez motoru?
Spíš je škoda, že nebude 4*4, alespoň jako možnost příplatku. Když už někdo z kombíků musí dělat offroad .
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2019 18:17
pekne
len skoda chybajucej 4kolky... kludne to tym padom mohli konkurovat octavii scout alebo leonu X-perience ci golfu alltrack... ale aspon ze zvacsili o 2 centi tu svetlu vysku... aj to lepsie ako nic :yes:
Avatar - netcar.xx
24. 9. 2019 19:58
To mela Toyota uz v roce 83,
tehdy jako Tercel 4WD ( L20, derivat Corolly ) a potom jako Corolla RV Wagon ( AE95 ), ovsem jako plnohodnotne ctyrkolky. Hodne se jich prodavalo v Rakousku a Svycarsku v horskych oblastech, protoze krom Subaru a Audi nebyla v podstate zadna konkurence. A jelikoz v roce 83 jela v Boleslavi vyroba S105/ 120, tak se jdete s prirovnanim ke Scoutu vysr@t.
24. 9. 2019 20:07
Kojota do velmi, velmi lehkého terénu? ***drát
Hamuna pojede na houby!!
Samozřejmě to bude mnohem lepší cesta na houby, než kdy absolvuje někdo v neKojotě.
Ale potom ouha. Výjezd do kopce na hlavní ze zasněženého parkoviště, uježděno a stopka...a je po srandě.
Avatar - Ada je zase tady
24. 9. 2019 17:30
K čemu auto bez motoru?
Takové auto bez dieselu si koupí jen blázen :no:
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2019 11:06
Re: pekne
Dokedy tu budes otravovat s dieslom a zbierat :no:? Skus pochopit ze ludia maju vlastne preferencie a to ze ty milujes diesel vsetci vieme tak si tie nekonecne a otravne dookola sa opakujuce komentare mozes odpustit, my si ich domyslime.. alebo aj nie 😀
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2019 19:22
Re: To je leda scoutline
prave som chcel spomenut C-HR ze je tazka na predok suhlas.. auto vzadu vytrca zadok dohora jak macka ale predkom doslova lize asfalt... takze to mas tak tieto stylovky crossy.. v tomto aj kamiq bude terennejsi ako C-HR sa vsadim akurat taky test kde by sme ich oba zrovnali v terene este asi nikto tak skoro nevymysli to skor uvidime ako s nimi mamciky nosia v rano deti do skoly... za mna je skoda ze corolla trek nema 4kolku to je uz prva zavazna nevyhoda voci scoutu octavke ... na druhej strane mi pride ze ten trek ma aj tie kola akesi male a vpadnute kdesi dnu do kasne... jediny plus tu vidim tie dva centi svetlosti navyse.. ale bude to v reale stacit za nejaky ten mastny priplatok? sam som zvedavy kolko tych trekov uvidim .. ale za dane prachy uz mozno bude aj ASX v 4kolke a tu nie je o com ak teda clovek nejde zrovna po maximalnom kufri miesto 4kolky .... lebo vtedy ano tu trek bude mat v tomto navrch.. :yes:
24. 9. 2019 19:01
To je leda scoutline
Bohužel tohle vypadá spíš na rádoby terénní stylovku spojenou s těmi cyklistickými závody. Světlá výška +20mm stále znamená asi 150mm, což je bída. Hybridy od Toyoty jsou vpředu nízké kvůli aerodynamice, znám to ze svojí C-HR která má sice z boku a vzadu světlost klasických SUV, ale předek táhne po zemi.

A absence 4x4 tomu samozřejmě taky nepomůže. Kdo jezdí na chatu polňačkou tak bude Trek asi jistější volba než standardní Corolla, ale Scouty od Škodovky jsou v tomhle ohledu jiná třída :)
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2019 20:13
Re: Kojota do velmi, velmi lehkého terénu? Kurwadrát
popravde sa mi od corolly najviac paci sedan ale v reale by som bral hatch .. ten kombik za mna nic moc vizualne a ten trek je snad este skaredsi ako klasicky kombik ( navyse je nadalej bez 4kolky )
takze u mna cele zle.. ale ako vravim.. hatch s 1,2T alebo uz rovno v hybride... to je sen .. tu je to parada :yes:
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2019 20:31
Re: To mela Toyota uz v roce 83,
corolla trek je proste nieco ako oplastovany ford focus active... ktory je navonok tiez drsnejsi ako klasicky focus ale v reale nadalej bez 4kolky ... akurat focus active ma svetlost zvysenu o 30mm co je predsa len lepsie ako tych 20 u treku... mne osobne pride tren trek tak nejak z outdooroveho pohladu ako najmizernejsi .. nestiha svetlostou ani focusa active .. a uz voebc nema sancu na 4kolkove octavky scouty leony golfy a pod ... a teraz som zvedavy kolko to bdue stat ten trek.. ak nejakych aspon 20 litrov tak to si clovek rovno uz moze kupit 4kolkovu vitaru s 1,4T a kaslat takeho smiesneho treka... alebo 4kolkove ASX so 110kw ... pripadne za 20 je uz tusim aj SX4 S-cross s 1,4T takze fakt som zvedavy ako nastavia tu cenu treku.. ale aj 18 je tu uz moc za tento terenny fejk
25. 9. 2019 13:23
Re: K čemu auto bez motoru?
Ja som mal 8 rokov plnohodnotnú štvorkoľku a mimo blbnutia som pre ňu nemal uplatnenie. Aktuálne sú to pre mňa len vyhodené peniaze a FWD je len FoFo. Zvyšok menovaných je buď neprémioví vrchol ponuky, alebo prémia a väčšinou dosť prerastená, aby sa to dalo denne využívať aj v meste.
25. 9. 2019 10:49
Re: K čemu auto bez motoru?
No když se podíváš na ten seznam, tak to dělá v mainstreamu vlastně jenom koncern :) To máš Leon/Golf/Octavia nebo Superb/Passat/A4 + A6. Jo pak E Terrain, V60+V90 CC atd., ale to už je jiná liga. V mainstreamu to zmizelo, snad jenom Outback, který ale není taky nejlevnější. Řekněme do 1M konkurence není.
25. 9. 2019 09:35
Svetlá výška
Tí skôr narodení si pamätajú Škodu 105/120 ,tá mala svetlú výšku (údajne ) 19 cm . Potom prišiel Favorit /Felicia ,tam to bolo 16 cm resp.15 cm . Každou novou generáciou sú tie autá tlačené k zemi . V súčasnosti je to asi 12,5 cm až 14 cm . Dnes si musíte dávať velký pozor ,keď chcete zastať na kamenistom odpočívadle/parkovisku pri ceste (4 osoby a batožina) Preto vítam každý centimeter navyše, i keď za to musíte priplácať .
Avatar - netcar.xx
25. 9. 2019 01:09
Re: To mela Toyota uz v roce 83,
Ty jsi Fotzek holt imbecil kterej nepochopí smysl textu.
25. 9. 2019 00:48
Re: K čemu auto bez motoru?
Tak nie každý potrebuje auto na pretekanie. Mňa tam oplastovanie nechýba, ale svetlá výška sa hodí. Aktuálne chodievam na dovolenky na jedno miesto, kde občas šuchnem podvozok. SUV nechcem a vyšších kombíkov nie je až tak moc na výber.
25. 9. 2019 00:43
Re: pekne
Osobní auto s dieselem bych nekoupil.
24. 9. 2019 20:09
Re: K čemu auto bez motoru?
A bez čtyřkolky idi0t.
Avatar - Ada je zase tady
24. 9. 2019 18:22
Re: pekne
Pokud je někdo chce srovnávat s tebou uvedenými vozy, musí mít diesel!
26. 9. 2019 18:05
Re: To je leda scoutline
Tak jsem to změřil. Pod předním nárazníkem je skutečně 18cm, nicméně je tam ten plastový štít před koly pod kterým je pouhých 10cm a ten právě všude odírám :(
25. 9. 2019 23:13
Re: To je leda scoutline
Zkusím to změřit, nějak se mi to nezdá, ale opravdu to tak udávají. Mám podezření, že do toho nepočítají takový plast před koly - ten totiž drhnu často i když se auto zhoupne přes velkou díru. Mám ho úplně sedřený a čekám kdy ho urvu úplně. Beru to jako daň za aerodynamiku = spotřebu.
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2019 22:13
Re: K čemu auto bez motoru?
Tak potom je problem v tvojich vedomostiach, nie Toyota plechoch ;) Prius musel byt upraveny pre AWD a rezerva zmizla. Pri kazdom TNGA modeli s multilinkom v zadu sa pocita s AWD. Prius je tak isto globalny model ako Corolla. Kazda krajina ma specificku vybavu, Corolla v Nemecku ma inu ako Corolla na SR. Nemusis stale vymyslat nove nepravdive informacie aby si za kazdu cenu odporoval tomu co napisem. Ber to tak ze niektori ludia maju dost podrobne vedomosti o autach ku ktorym sa vyjadruju ;)
25. 9. 2019 18:50
Re: K čemu auto bez motoru?
Neviem o tom, že by Prius mal priestor pre rezervu. Tam sa s AWD počítalo od začiatku a na rozdiel od Corolli Treck to je globálny model.
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2019 15:00
Re: K čemu auto bez motoru?
:D To je uplna malickost pre najvacsiu Automobilku sveta. Ovela vacsie upravy spravili na celej TNGA platforme na vsetkych verziach Corolly pre Japonsky trh aby lepsie vyhoveli zakaznikom ktory chcu mensie auta. Spravili by to iste co uz existuje u Priusu AWD aj co sa tyka plechov.
25. 9. 2019 13:25
Re: To mela Toyota uz v roce 83,
K moru som sa v trojici zbalil aj do Yarisa a veci boli len v kufri, ale sú dovolenky kde toho vozím oveľa viac ako k moru.
25. 9. 2019 10:43
Re: To mela Toyota uz v roce 83,
Ironie? Nabalí asi stejně jako do Fabie nebo čehokoliv jiného když se více nebo méně uskromní. Corolla TS je o 47cm delší než Suzuki Vitara.
Avatar - Emel
25. 9. 2019 10:29
Nic moc
Líbí se mi ta přední maska. Jinak ale nic extra - hnědé dekory v interiéru nemusím, ty stříbrné lišty na prazích taky ne... a ty 17" působí trošku utopeně. Asi radši normální kombík.
25. 9. 2019 09:22
Re: To mela Toyota uz v roce 83,
No nemyslím si, že ak niekto uvažuje na corollou hybrid Trek tak po úvahe kúpi radšej Vitaru 4x4 1.4T. Tie autá toho veľa spoločného nemajú.
Avatar - KANKUNEN
25. 9. 2019 07:29
Dokonalé auto této kategorie
Outback, jen by musel mít diesel a Aisin.
25. 9. 2019 06:45
Re: To mela Toyota uz v roce 83,
ASX 110kw žádný v nabídce není.
25. 9. 2019 06:43
Re: To mela Toyota uz v roce 83,
Ano, do Vitary se čtyřčlenná rodina nabalí i na více než týdenní dovolenou u moře. ;-)
25. 9. 2019 00:48
Re: Kojota do velmi, velmi lehkého terénu? Kurwadrát
Sedan vypadá pěkně zezadu a z boku, s předkem jsem se ještě nesmířil, i když si pomalu zvykám ... hatch určitě ne, nákupní taška pro holky, tahle varianta je z nabídky nové Corolly nejlepší, opravdu se mi to líbí, i bez 4x4, škoda, že to nezveřejnili o měsíc dřív ...
25. 9. 2019 00:29
Re: To mela Toyota uz v roce 83,
Jasné, lebo do Vitari sa 4 členná rodina určite nabalí. FoFo active začína na 22. Scout vysoko cez 30.
25. 9. 2019 00:23
Re: To je leda scoutline
Tak C-HR má síce zadok vysoko, ale aj predok má svetlú výšku 180. V prípade Corolli to bude 155mm, čo na väčšinu rozbitých ciest stačí.
25. 9. 2019 13:19
Re: K čemu auto bez motoru?
Príplatok by bol fajn. Ale pod kufor sa zmestí plnohodnotná rezerva. Museli by asi inak robiť plecharinu ak by chceli dať do zadu ďalší motor.
25. 9. 2019 13:09
Re: K čemu auto bez motoru?
Tak si pozri ten kufor v kombi ku pod podlahou zmestíš tam plnohodnotnú rezervu. Ak by si tam chcel dať motor musel by si inak lisovať dosť podstatný kus plechu, ktorý je súčasťou skeletu. Možno by si to vyžiadalo aj nove crash testy.
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2019 11:09
Re: K čemu auto bez motoru?
Tiez nechapem absenciu 4x4 moznosti. Nie je nic jednoduchsie ako pridat hybridu zadny motor, obzvlast ked ho predavaju v Priuse s rovnakym motorom a tiez multilinkom. :-(
Avatar - Ozzman
25. 9. 2019 09:15
Re: K čemu auto bez motoru?
Však píšu, že za příplatek nabídnout. Kdo to nechce, koupi FWD...
Avatar - kari.laz
25. 9. 2019 08:27
Re: K čemu auto bez motoru?
Mě přijde, že tak malý výběr zase není. Máš tu čtyřkolky Leon X-perience, Octavia Scout, Golf Alltrack, Superb Scout, Passat Alltrack, A4 Allroad, A6 Allroad, E All-terain, plsu podobné jako třeba Focus Active. A to je jen co mě teď napadlo