Tak nie každý potrebuje auto na pretekanie. Mňa tam oplastovanie nechýba, ale svetlá výška sa hodí. Aktuálne chodievam na dovolenky na jedno miesto, kde občas šuchnem podvozok. SUV nechcem a vyšších kombíkov nie je až tak moc na výber.
Mě přijde, že tak malý výběr zase není. Máš tu čtyřkolky Leon X-perience, Octavia Scout, Golf Alltrack, Superb Scout, Passat Alltrack, A4 Allroad, A6 Allroad, E All-terain, plsu podobné jako třeba Focus Active. A to je jen co mě teď napadlo
No když se podíváš na ten seznam, tak to dělá v mainstreamu vlastně jenom koncern :) To máš Leon/Golf/Octavia nebo Superb/Passat/A4 + A6. Jo pak E Terrain, V60+V90 CC atd., ale to už je jiná liga. V mainstreamu to zmizelo, snad jenom Outback, který ale není taky nejlevnější. Řekněme do 1M konkurence není.
Ja som mal 8 rokov plnohodnotnú štvorkoľku a mimo blbnutia som pre ňu nemal uplatnenie. Aktuálne sú to pre mňa len vyhodené peniaze a FWD je len FoFo. Zvyšok menovaných je buď neprémioví vrchol ponuky, alebo prémia a väčšinou dosť prerastená, aby sa to dalo denne využívať aj v meste.
Tiez nechapem absenciu 4x4 moznosti. Nie je nic jednoduchsie ako pridat hybridu zadny motor, obzvlast ked ho predavaju v Priuse s rovnakym motorom a tiez multilinkom. :-(
Tak si pozri ten kufor v kombi ku pod podlahou zmestíš tam plnohodnotnú rezervu. Ak by si tam chcel dať motor musel by si inak lisovať dosť podstatný kus plechu, ktorý je súčasťou skeletu. Možno by si to vyžiadalo aj nove crash testy.
:D To je uplna malickost pre najvacsiu Automobilku sveta. Ovela vacsie upravy spravili na celej TNGA platforme na vsetkych verziach Corolly pre Japonsky trh aby lepsie vyhoveli zakaznikom ktory chcu mensie auta. Spravili by to iste co uz existuje u Priusu AWD aj co sa tyka plechov.
Tak potom je problem v tvojich vedomostiach, nie Toyota plechoch ;) Prius musel byt upraveny pre AWD a rezerva zmizla. Pri kazdom TNGA modeli s multilinkom v zadu sa pocita s AWD. Prius je tak isto globalny model ako Corolla. Kazda krajina ma specificku vybavu, Corolla v Nemecku ma inu ako Corolla na SR. Nemusis stale vymyslat nove nepravdive informacie aby si za kazdu cenu odporoval tomu co napisem. Ber to tak ze niektori ludia maju dost podrobne vedomosti o autach ku ktorym sa vyjadruju ;)
len skoda chybajucej 4kolky... kludne to tym padom mohli konkurovat octavii scout alebo leonu X-perience ci golfu alltrack... ale aspon ze zvacsili o 2 centi tu svetlu vysku... aj to lepsie ako nic :yes:
Dokedy tu budes otravovat s dieslom a zbierat :no:? Skus pochopit ze ludia maju vlastne preferencie a to ze ty milujes diesel vsetci vieme tak si tie nekonecne a otravne dookola sa opakujuce komentare mozes odpustit, my si ich domyslime.. alebo aj nie 😀
Bohužel tohle vypadá spíš na rádoby terénní stylovku spojenou s těmi cyklistickými závody. Světlá výška +20mm stále znamená asi 150mm, což je bída. Hybridy od Toyoty jsou vpředu nízké kvůli aerodynamice, znám to ze svojí C-HR která má sice z boku a vzadu světlost klasických SUV, ale předek táhne po zemi.
A absence 4x4 tomu samozřejmě taky nepomůže. Kdo jezdí na chatu polňačkou tak bude Trek asi jistější volba než standardní Corolla, ale Scouty od Škodovky jsou v tomhle ohledu jiná třída :)
prave som chcel spomenut C-HR ze je tazka na predok suhlas.. auto vzadu vytrca zadok dohora jak macka ale predkom doslova lize asfalt... takze to mas tak tieto stylovky crossy.. v tomto aj kamiq bude terennejsi ako C-HR sa vsadim akurat taky test kde by sme ich oba zrovnali v terene este asi nikto tak skoro nevymysli to skor uvidime ako s nimi mamciky nosia v rano deti do skoly... za mna je skoda ze corolla trek nema 4kolku to je uz prva zavazna nevyhoda voci scoutu octavke ... na druhej strane mi pride ze ten trek ma aj tie kola akesi male a vpadnute kdesi dnu do kasne... jediny plus tu vidim tie dva centi svetlosti navyse.. ale bude to v reale stacit za nejaky ten mastny priplatok? sam som zvedavy kolko tych trekov uvidim .. ale za dane prachy uz mozno bude aj ASX v 4kolke a tu nie je o com ak teda clovek nejde zrovna po maximalnom kufri miesto 4kolky .... lebo vtedy ano tu trek bude mat v tomto navrch.. :yes:
Zkusím to změřit, nějak se mi to nezdá, ale opravdu to tak udávají. Mám podezření, že do toho nepočítají takový plast před koly - ten totiž drhnu často i když se auto zhoupne přes velkou díru. Mám ho úplně sedřený a čekám kdy ho urvu úplně. Beru to jako daň za aerodynamiku = spotřebu.
Tak jsem to změřil. Pod předním nárazníkem je skutečně 18cm, nicméně je tam ten plastový štít před koly pod kterým je pouhých 10cm a ten právě všude odírám :(
tehdy jako Tercel 4WD ( L20, derivat Corolly ) a potom jako Corolla RV Wagon ( AE95 ), ovsem jako plnohodnotne ctyrkolky. Hodne se jich prodavalo v Rakousku a Svycarsku v horskych oblastech, protoze krom Subaru a Audi nebyla v podstate zadna konkurence. A jelikoz v roce 83 jela v Boleslavi vyroba S105/ 120, tak se jdete s prirovnanim ke Scoutu vysr@t.
Nebuď trapně agresivní.
Ke Scoutu to přirovnávat opravdu nejde -. ten je 4x4 v základu.
A jestli se chceš hrabat v historii, tak se podívej, jaký vyráběla Škoda (bez VW) auta v roce 1937, když upatlanou Kojotu v Japonsku zakládali.
Pánové L&K měli trošinku náskok...Jaký to je bejt za vola? Pokaždý?
Takže se jdi vysr@t sám.
corolla trek je proste nieco ako oplastovany ford focus active... ktory je navonok tiez drsnejsi ako klasicky focus ale v reale nadalej bez 4kolky ... akurat focus active ma svetlost zvysenu o 30mm co je predsa len lepsie ako tych 20 u treku... mne osobne pride tren trek tak nejak z outdooroveho pohladu ako najmizernejsi .. nestiha svetlostou ani focusa active .. a uz voebc nema sancu na 4kolkove octavky scouty leony golfy a pod ... a teraz som zvedavy kolko to bdue stat ten trek.. ak nejakych aspon 20 litrov tak to si clovek rovno uz moze kupit 4kolkovu vitaru s 1,4T a kaslat takeho smiesneho treka... alebo 4kolkove ASX so 110kw ... pripadne za 20 je uz tusim aj SX4 S-cross s 1,4T takze fakt som zvedavy ako nastavia tu cenu treku.. ale aj 18 je tu uz moc za tento terenny fejk
Hamuna pojede na houby!!
Samozřejmě to bude mnohem lepší cesta na houby, než kdy absolvuje někdo v neKojotě.
Ale potom ouha. Výjezd do kopce na hlavní ze zasněženého parkoviště, uježděno a stopka...a je po srandě.
Re: Kojota do velmi, velmi lehkého terénu? Kurwadrát
popravde sa mi od corolly najviac paci sedan ale v reale by som bral hatch .. ten kombik za mna nic moc vizualne a ten trek je snad este skaredsi ako klasicky kombik ( navyse je nadalej bez 4kolky )
takze u mna cele zle.. ale ako vravim.. hatch s 1,2T alebo uz rovno v hybride... to je sen .. tu je to parada :yes:
Re: Kojota do velmi, velmi lehkého terénu? Kurwadrát
Sedan vypadá pěkně zezadu a z boku, s předkem jsem se ještě nesmířil, i když si pomalu zvykám ... hatch určitě ne, nákupní taška pro holky, tahle varianta je z nabídky nové Corolly nejlepší, opravdu se mi to líbí, i bez 4x4, škoda, že to nezveřejnili o měsíc dřív ...
Tí skôr narodení si pamätajú Škodu 105/120 ,tá mala svetlú výšku (údajne ) 19 cm . Potom prišiel Favorit /Felicia ,tam to bolo 16 cm resp.15 cm . Každou novou generáciou sú tie autá tlačené k zemi . V súčasnosti je to asi 12,5 cm až 14 cm . Dnes si musíte dávať velký pozor ,keď chcete zastať na kamenistom odpočívadle/parkovisku pri ceste (4 osoby a batožina) Preto vítam každý centimeter navyše, i keď za to musíte priplácať .
Líbí se mi ta přední maska. Jinak ale nic extra - hnědé dekory v interiéru nemusím, ty stříbrné lišty na prazích taky ne... a ty 17" působí trošku utopeně. Asi radši normální kombík.