Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Roadlook TV a BMW 123d: jednička s Haničkou

BMW 1 milují ženy, které však většinou pilotují verze se slabšími motory. Jak si poradí křehká žena s modelem 123d s dvojitě přeplňovaným čtyřválcem?
Zpět na článek
31. 1. 2008 00:36
neregistrovaný "Osmodiar"
31. 1. 2008 00:51
neregistrovaný "kawca"
31. 1. 2008 01:56
neregistrovaný "Osmodiar"
31. 1. 2008 18:16
neregistrovaný "Kamilo"
31. 1. 2008 00:56
31. 1. 2008 07:27
31. 1. 2008 10:41
31. 1. 2008 11:35
31. 1. 2008 07:48
31. 1. 2008 15:12
neregistrovaný "Kvasoň"
31. 1. 2008 18:08
neregistrovaný "arzilipen"
31. 1. 2008 01:58
neregistrovaný "honzarov"
31. 1. 2008 03:39
anonym
31. 1. 2008 08:08
neregistrovaný "PDAmobile.cz"
31. 1. 2008 02:50
neregistrovaný "Cyp"
31. 1. 2008 20:01
neregistrovaný "Renty"
31. 1. 2008 02:53
neregistrovaný "PEPE120"
31. 1. 2008 18:20
anonym
31. 1. 2008 03:54
neregistrovaný "sportcar"
31. 1. 2008 09:18
31. 1. 2008 09:52
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 09:54
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 09:59
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 10:11
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 10:25
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 10:34
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 10:58
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 11:05
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 11:12
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 11:13
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 11:18
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 11:25
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 11:32
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 11:59
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 11:45
neregistrovaný "313"
31. 1. 2008 10:16
anonym
31. 1. 2008 15:10
neregistrovaný "Osmodiar"
31. 1. 2008 16:20
anonym
31. 1. 2008 16:27
anonym
31. 1. 2008 17:59
anonym
31. 1. 2008 22:14
neregistrovaný "Martin333"
3. 2. 2008 14:14
neregistrovaný "Anonym X"
4. 2. 2008 02:58
neregistrovaný "sportcar"
31. 1. 2008 06:49
neregistrovaný "Honza350"
31. 1. 2008 10:35
31. 1. 2008 09:40
neregistrovaný "geroc I."
31. 1. 2008 09:54
neregistrovaný "lojza z kopřiv"
31. 1. 2008 10:08
neregistrovaný "me"
1. 2. 2008 00:03
neregistrovaný "DS"
4. 2. 2008 02:35
31. 1. 2008 10:09
neregistrovaný "yaroukh"
31. 1. 2008 10:10
31. 1. 2008 11:00
neregistrovaný "pán z práce"
3. 2. 2008 16:39
anonym
4. 2. 2008 02:37
31. 1. 2008 10:14
anonym
31. 1. 2008 13:26
neregistrovaný "sepo1"
31. 1. 2008 20:58
neregistrovaný "David "BMW""
1. 2. 2008 02:22
neregistrovaný "sportcar"
1. 2. 2008 16:55
1. 2. 2008 19:04
neregistrovaný "Martin333"
31. 1. 2008 11:01
31. 1. 2008 11:49
31. 1. 2008 11:57
neregistrovaný "313"
31. 1. 2008 20:41
neregistrovaný "geroc I."
1. 2. 2008 07:39
neregistrovaný "moderator"
31. 1. 2008 22:31
neregistrovaný "Martin333"
1. 2. 2008 12:41
neregistrovaný "ANTI GTI"
31. 1. 2008 11:11
neregistrovaný "lamal"
31. 1. 2008 11:48
31. 1. 2008 11:50
31. 1. 2008 13:58
31. 1. 2008 12:34
neregistrovaný "antiGti"
31. 1. 2008 13:34
31. 1. 2008 13:36
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
31. 1. 2008 15:01
anonym
31. 1. 2008 15:03
neregistrovaný "anoname"
5. 2. 2008 19:18
neregistrovaný "Jaro K"
31. 1. 2008 14:53
neregistrovaný "Georgeeeee"
31. 1. 2008 15:02
neregistrovaný "PeTo_H"
31. 1. 2008 18:10
neregistrovaný "UK"
31. 1. 2008 18:17
31. 1. 2008 18:25
31. 1. 2008 18:25
31. 1. 2008 22:39
neregistrovaný "Martin333"
1. 2. 2008 18:18
anonym
1. 2. 2008 21:36
4. 2. 2008 20:18
anonym
6. 2. 2008 19:14
neregistrovaný "Lil"
31. 1. 2008 18:46
neregistrovaný "bmwn.1"
31. 1. 2008 18:50
neregistrovaný "bmwn.1"
31. 1. 2008 19:58
neregistrovaný "Agnus__"
1. 2. 2008 11:48
neregistrovaný "majk1212"
31. 1. 2008 23:17
neregistrovaný "geordieman"
1. 2. 2008 18:50
neregistrovaný "c2b3"
2. 2. 2008 00:35
neregistrovaný "geordieman"
5. 2. 2008 19:26
neregistrovaný "Jaro K"
6. 2. 2008 13:47
neregistrovaný "lojza z kopřiv"
8. 2. 2008 17:04
neregistrovaný "Jaro K"
13. 2. 2008 20:34
neregistrovaný "Juan.cz"
neregistrovaný "Osmodiar"
31. 1. 2008 00:36
Reflexe
Já to musím napsat, viděl jsem to na ČT a nelíbilo se mi to. Pořad jde na ruku dnešnímu trendu plytké zábavy a ústupu od podávání validních a relevantních informací na úkor fórků, vlasového gelu a vtipností za každou cenu. Forma vítězí nad obsahem, který ustupuje do pozadí a stává se druhořadým. Navíc dochází k jeho zjednodušování a úmyslnému zkreslování informací ve jménu modních klišé. Jasně, lidi to chtějí, chováte se tak, jak to po vás chce trh atd. Ale myslím si, že to lze skloubit dohromady, jak kvalitu a relevanci obsahu, tak kvalitu formy. A třeba mě ukamenjute, ale je to skoro tak blbý jako byl ten pořad se stopkama a Zbyňkem Meruňkou na Galaxii/Primě.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "kawca"
31. 1. 2008 00:51
Re: Reflexe
no nevim.. myslím že tennto pořad je víceméně pro lidi kteří o auta mají zájem a ledacos si o nich přečetli.... oba dva pořady se mi líbí , porotže o testovaných vozech si neco stejně přečtu a v televizi je chci vidět v pohybu a pobavit se trochu.. nepotřebuju v televizi vidět tabulky výkonu a oběm zavazadlového porstoru.....
neregistrovaný "Osmodiar"
31. 1. 2008 01:56
Re: Reflexe
"...nepotřebuju v televizi vidět tabulky výkonu a oběm zavazadlového porstoru..." Nic takového jsem neřekl, suchá fakta si najdu všude. Já chci, aby to co říkám, bylo stejně důležité jako JAK to říkám. Nejde o objem informací.
neregistrovaný "Kamilo"
31. 1. 2008 18:16
Re: Reflexe
Proboha - píše se objem
Avatar - skejpa
31. 1. 2008 00:56
Re: Reflexe
musim tak trochu souhlasit. vtipna forma, to je to co se mi na roadlooku libi. jenze "starsi webovy" roadlook byl se spetkou zabavy a pak kusem testu. tohle bylo moc zabavy a malo testu. mimoto ta zabava s hanickou nebyla nic moc - ale pohled zeny se ceni. to napriklad slovak v kufru byl dobrej :-)

ale at uz to udelaj jak chtej. stejne se budu koukat...
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2008 07:27
Re: Reflexe
Akorát je škoda, že ten pohled ženy nebyl vyjádřen i ústy ženy. Když už to ta holka řídí, měla si to i okomentovat. :-(
Avatar - SpiderJ
31. 1. 2008 10:41
Re: Reflexe
s tím nelze než souhlasit!!!!
Avatar - 12Eagle
31. 1. 2008 07:48
Re: Reflexe
Ver alebo never, ja s Tebou súhlasím. Uprednostňujem dobrý videotest okorenený vtipom, než kopu korenia, v ktorom pláva nejaký test (alebo čo to bolo).
Ale možno to bol cieľ autorov; v tom prípade tieto videá spadnú u mňa veľmi hlboko, čo sa týka sledovanosti.
neregistrovaný "Kvasoň"
31. 1. 2008 15:12
Re: Reflexe
100% souhlas... jen si neodpustím přidat, že ono to ani není vtipné... spiš trapné... ;-\
neregistrovaný "arzilipen"
31. 1. 2008 18:08
Re: Reflexe
Plne souhlasim. Nejlepsi motoristicky porad je (byl) s prehledem Motorvision na nemecke DSF, ten drobny blondak -moderator Wolfgang Roth to delal moc dobre. Vzdy prezentoval nove vozy na spickove urovni v divacky atraktivnich lokacich (Malorka, jih Spanelska, Sahara, Alpy, Kalifornie,...), perfektni kamera, strih. Navic mu nechybel inteligentni humor a obesel s bez silackych reci a gest. Akorat bych poradu Motorvision vytkl prilis caste reklamni pausy. Nevite, jestli tento porad jeste nekde jde, DSF to od podzimu nedava.
neregistrovaný "honzarov"
31. 1. 2008 01:58
Docela dobrá reportáž
Docela dobrá reportáž, líbila. A ještě bych chtěl poděkovat slečně Haničce za rozsáhlý odborný komentář k jízdním vlastnostem auta a jeho vybavení. Zejména ty její komentáře k celkovému dojmu byly opravdu zajímavé a její hodnocení chodu motoru a přesnosti řazení obzvlášť. Nejvíc mě však nadchla znalostí jednotlivých motorizací. Děkuji a opět se budu těšit na další bohaté recenze od slečny Haničky. P.S.: Ještě bych rád poprosil slečnu Haničku, aby občas pustila ke slovu i p.Zezulku. :yes:
Rozbalit vlákno
3
anonym
31. 1. 2008 03:39
Re: Docela dobrá reportáž
......typicka ukazka dnesniho sveta.......zensky 10, chlapi 0....a jestli se chlapi brzy nevzpamatuiji a neco s tim neudelaji, tak je zensky zaslapou do zeme...........oni totiz chlapi jiz na zemi povetsinou lezi............
neregistrovaný "PDAmobile.cz"
31. 1. 2008 08:08
Re: Docela dobrá reportáž
:yes: výborně jsem se pobavil. Takovou rozsáhlou ironii už jsem dlouho neslyšel ;-)

Jinak k samotnému pořadu. První díl mě velmi zklamal, protože jsem čekal trošku něco jiného. Na druhý díl jsem se již díval s tím, co mě čeká a docela se líbilo. Auto.cz čtu pravidelně a tak o testovaných autech již lecos vím a tak spíše vnímám ty "vtipy". Mnoho z vás nadává na redaktora - naprosto souhlasím. P. Zezulka autům jistě rozumí, to nezpochybňuji, ale na práci moderátora se holt asi nehodí. Toť můj názor na pořad.
Avatar - skejpa
31. 1. 2008 10:33
Re: Docela dobrá reportáž
:yes: presne. autam rozumi, je i vtipnej ale myslim ze mu trochu chybi dar reci. nic ve zlym.
neregistrovaný "Cyp"
31. 1. 2008 02:50
BMW 7 mě pobavila
BMW 7 vypadá spíš na BMW 3 >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Renty"
31. 1. 2008 20:01
Re: BMW 7 mě pobavila
jojo maj v tom trochu zmatek >:D
neregistrovaný "PEPE120"
31. 1. 2008 02:53
otres
To je amaterkej porad a ten GAY co to uvadi ,, otres,,Ja bejt sef tohodle hovnaska , tak uz ho davno vyhodim..
Rozbalit vlákno
1
anonym
31. 1. 2008 18:20
Re: otres
Nevem asi dako suhlasim, nemam ho moc rad :no: aj ta relacia je pomerne *, radsej si us pozrem toho stare trtka na STV;]]
neregistrovaný "sportcar"
31. 1. 2008 03:54
Traktor
Som zvedavy ako dlho vydrzi tomuto traktoru motor s dvomi turbami... technologia dieslov pokrocila ale zivotnost motorov sa rapidne skratila.
Sportovne zalozeny ridic si kupi radsej 130i.o

BTW. ten kto soferoval to auto v pokuse o drift vobec nevedel udrzat stabilitu a cistotu...
dokonca mu nesiel ani powerslide na mokrom parkovisku tak to auto tocil cez rucnu...
Ked neviem jazdit tak sa tym neprezentujem.
Rozbalit vlákno
24
31. 1. 2008 09:18
Re: Traktor
Asi tak, to parkoviště si mohli odpustit.
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 09:52
Re: Traktor
Další tragický dieslový omyl.
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 09:54
Re: Traktor
Svez se v nem, zkusebni jizda nic nestoji ;-)
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 09:59
Re: Traktor
Ani za peníze. Chtěl bych aby všechny diesly zmizely ze světa.
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 10:11
Re: Traktor
A proc? Jel jsi nekdy s nejakym modernim dieselem? Ne, Octavii TDI tim nemyslim :-)
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 10:25
Re: Traktor
Souhlasím s anonymem.Jediné "moderní diesely" které jsem řídil, respektive s kterým občas musím jet je MB 320Cdi a VW Transporter, obojí rok staré. Tragédie po všech stránkách,lidi jsou zblblí, ztratili rozum. Je to rakovina! Není je potřeba. Fascinuje mě jak lidi debatujou, že jezdí za 6.OL v autě za půl, jeden i víc mega.Jednou tady všichni pochcípáme na diesly. Změňte to!
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 10:34
Re: Traktor
Jiste, to silenstvi, ktere kolem dieselu vypuklo, je opravdu moc. Tvuj pristup je ale nesmyslne ortodoxni. A jednou tady pochcipame urcite, ale kvuli dieselum to nebude, to nemusis mit obavy.
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 10:58
Re: Traktor
Je ale smutné jen přihlížet. Nikdy nedokážu pochopit proč si někdo koupí diesla. Leda, že by měl přísun kradené nafty, což je určitě nějaké procento.Občas chodím pěšky do práce, v úseku prudkého stoupání jdu po chodníku podél ulice a slyším klapklap a cítím zápach. Bohužel poměr je zhruba 7xdiesel 3xbenzin, přitom i ty nejtarší benzinové pelešárny nesmrdí tak strašně, nebo zvláštně dusivě v případě těch nejnovějších dieslů.Takže ať jsou, ale ať neobtěžujou. Sice to bude pořád rakovina, ale člověk by si to aspoň neuvědomoval.Bůh s námi ať se lobbistům nepodaří zlomit Japonce a Američany, kteří moc dobře vědí.
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 11:05
Re: Traktor
Pro urcita auta a zpusob jejich uzivani je diesel skutecne lepsi volbou nez benzin.
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 11:12
Re: Traktor
Souhlasim, traktor a kamion.
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 11:13
Re: Traktor
Budes se muset presvedcit sam, ja stejne nemam duvod, proc bych to delal.
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 11:18
Re: Traktor
Ale neda mi to a ve sve podstate sis odpovedel sam. Proc prave traktor a kamion?
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 11:25
Re: Traktor
Tato debata nemá smysl.Já nic nezměním a tobě rakovina a pach nevadí.Vlastně svoboda, jen bych chtěl aby mi to bylo taky jedno.
neregistrovaný "Pepis"
31. 1. 2008 11:32
Re: Traktor
Jiste, vadi , ale doporucuji Ti, aby sis o teto problematice neco zjistil, nez budes sve nazory kricet do sveta.
neregistrovaný "pav1111"
31. 1. 2008 11:59
Re: Traktor
Opravdu končím.Nikdy si diesla nekoupím a to mi stačí.
neregistrovaný "313"
31. 1. 2008 11:45
Re: Traktor
Diesely ve (velkých) městech mi taky docela vadí, ale pokud je převážné použití mimo města, tak si myslím že jsou OK
anonym
31. 1. 2008 10:16
Re: Traktor
Ať tu klidně jsou. Ale každýmu, komu při sešlápnutí plynu vyjde mrak sazí z výfuku rovnou mně do klimošky, tomu bych hned rozbil hubu. Blbečkové s nízkou spotřebou a velkým krouťákem! >:-[]
neregistrovaný "Osmodiar"
31. 1. 2008 15:10
Re: Traktor
Já tě někdy svezu v BMW s šestiválcovým dieselovým třílitrem. Motor, který se směle vyrovná a předčí mnohé benzíny. Hodnotit motory pohledem na auto z ulice nebo z fotek je styl internetových diskuzí. Kultivovaný diesel a špičková technologie, to je přístup BMW ;)
anonym
31. 1. 2008 16:20
Re: Traktor
Pokud svými splodinami neobtěžuješ, tak přeci nejsme ve při. Nebo to vidiš jinak?
anonym
31. 1. 2008 16:27
Re: Traktor
Ještě dodatek: S tím autem jsem samozřejmě taky pojezdil. Jen to jen o gustu. Pokud zapomeneš na náklady na provoz, tak doporučuji zkusit třílitr benzín s turbem a možná zvážíš tu část věty, jak předčí mnohé benzíny. Ale to je věc názoru a nechci(!) se účastnit debaty benzín-diesl.
anonym
31. 1. 2008 17:59
Re: Traktor
a 130i nema dve turba ? Proc by sa mala zivotnost motorov skratit ?

Som taxikar v Bratislave mam BMW E46 318d a 623.100km a turbo som este nerepasoval.
neregistrovaný "Martin333"
31. 1. 2008 22:14
Re: Traktor
bmw 130i turbo nema 2 turba ma bmw 135i.
Zivotnost motoru zavisi aj od toho ako s tym autom jazdis a sportova jazda s dieslom nie je to prave. Cize sa straca zmysel tohto auta.
Pochopim ked si kupi niekto diesel kto robi taxikara a jazdi s autom slusne ale myslim ze vykon 123d je predimenzovany cize naklady na udrzbu sa minimalne vyrovnaju vyssej spotrebe 130i.
neregistrovaný "Anonym X"
3. 2. 2008 14:14
Re: Traktor
Mam radsej vonu beninu ako spotenej nafty. ALE........................... Mam BMW 330d r. v. 2002 a trhnem hociakeho blbecka s benzinovym motorom a on potom len trapne cumi, ze ho predbehol na semaforoch diesel. S tym motorom nemam ziadne problemy a je mi to aj tak jedno ked mozem s milaskem sa rutit 250 km/h.
neregistrovaný "sportcar"
4. 2. 2008 02:58
Re: Traktor
:-) Tak ma trhni. 0-100 4,4s :-) to je jedno nakolko na semaforoch nesutazim radsej by som si zajazdil v Lotus elise, ako v 500konovej audi R8 TDI... aj ked vykonovo nie je o com...
Aj ked Ti nezazlievam tvoja volba je tvboja volba ked vela jazdis a chces sklbit vsetky vlastnosti auta dokopy nie je to zla volba ale o sportovom aute nemoze byt rec.
neregistrovaný "Honza350"
31. 1. 2008 06:49
BMW 7/3
to mě taky pobavilo... asi nějakej plánovanej facelift >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "geroc I."
31. 1. 2008 09:40
AMS
Budu velmi stručný: Po zhlédnutí druhého dílu AMS konstatuji, že zatím předvedené stojí za dvě věci: za H***O a za NIC.(jinak plně souhlasím s názorem "Osmodiara").
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lojza z kopřiv"
31. 1. 2008 09:54
Super kára!
Proboha, lidičky, zamyslete se už konečně nad veškerým smyslem současného automobilismu. To nevidíte každý den ve zprávách ta kvanta mrtvých na našich silnicích?! Kdy už konečně skončí ta propaganda převýkonovaných aut? Toho brainwashigu lobistů od BMW,Audi,...? To už musí být opravdu rozcapenost dát 1,1 mega za auto, které je velmi praktické akorát tak pro ničení zadních gum na parkovišti. >:-[] Tlačítko DTC opravdu praktické!!! Tam bych dal čidlo s vysílačkou a kdo by ho zmáčknul v provozu, pro toho by hned poslal docent Chocholoušek.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "me"
31. 1. 2008 10:08
Re: Super kára!
Kvanta mrtvých na našich silnicích nejsou o převýkonovaných autech, ale o zkušnostech řidiče a hlavně ... HLAVNĚ o morálce za volantem. Ta tady chybí.
neregistrovaný "DS"
1. 2. 2008 00:03
Re: Super kára!
Na začátku je vždy nezkušený a nejistý řidič. Zkušený řidič se ještě nikdy nenarodil. Tady je to, jak píšeš, hlavně o morálce. Kdyby na cestách někdo tohle slovo znal, tak by řidič začátečník nebyl mnohdy hnán do úplně zbytečných krizových situací, ale mohl by se v prvních tisícovkách kilometrů s provozem a svým autem přirozeně sžít. Bohužel pro začínajícího řidiče jsou první zážitky z provozu hlavně traumatem a tak jich různě po škarpách končí více než by mohlo. (PS: Mistry světa, co ovládali volant už v děloze bych rád poprosil ať raději nereagují)
4. 2. 2008 02:35
Re: Super kára!
Bohužel na začátku často bývají i NEZKUŠENÍ A JISTÍ ŘIDIČI... :no:
neregistrovaný "yaroukh"
31. 1. 2008 10:09
Re: Super kára!
Ne, já opravdu NEVIDÍM "každý den" ta "kvanta mrtvých" na našich silnicích.
Avatar - bxs
31. 1. 2008 10:10
Top Gear
Pořad o autech který mě zatím nejvíce oslovil je Top Gear vysílaný na BBC, Jeremy Clarkson a jeho dva kamarádi James May a Richard Hammond dělají skutečnou show do které vkládají jak kvalitní humor tak fakta, takový to formát pořadu mi v Česku skutečně chybí. :-(
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "pán z práce"
31. 1. 2008 11:00
Re: Top Gear
Top Gear je super, ale uvědomte si, že BBC má rozpočet o kterém se muze ceske televizi zdat. Stoji to neskutecne penize a je to tam videt. Odhad... AMS ma rozpocet desetinovy? Dvacetinovy? Setinovy? Halt jsme maly trh na porady podobného rozsahu.

Porad AMS mi prijde zajimavy... je o stylu, o jinem pohledu na auta, neni o suche reportazi, tedy napadat ho za prilis malo informaci a mnoho "vtipu" mi prijde zcestne.. To ze kazdemu sedi jiny styl humoru je jina vec. Trochu nadhledu prosim!!
anonym
3. 2. 2008 16:39
Re: Top Gear
ved stacilo pridat par info ... pruznost z 80-120 alebo 0-160-0 .. kedze sa jedna o sportovo ladene auto..a pod..stacilo len par faktov
4. 2. 2008 02:37
Re: Top Gear
TOP GEAR je nejlepsi porad o autech...ale nevim, jestli si cesky porad o autech muze dovolit vzit nejnovejsi Mercedes a poslat ho do kytek...nebo kdyby si videl, co delali s Q7 a XC90 kdyz si hrali na olympiadu :))

v cechach by jim uz nikdo nepujcil auto...
anonym
31. 1. 2008 10:14
Petan
Vis velke kulove chlapce, ja koupil 130i v modre metle a prendal kola za non runflaty R18 a asi tak to male auto je desne navykove a hlavne takovou radost z rizeni si snad pamatuju u sveho prvniho BMW. Vsechny ostatni auta mi ted prijdou nudne a tupe ... na BMW 1 se nechyta v zadnem pripade ani Golf GTI nebo podobne predokolky. A vzdycky se tesim a z trojkove sedanu presednu do nej .... chce jen nemzslet si ze vis vsechno, kdyz jsi to neokusil. Ano cena je vysoka ale Interier v kuzi a full vybave 1ce slusi. 123D bych vynechal ale 120D nova muze byt skvela volba.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "sepo1"
31. 1. 2008 13:26
Re: Petan
amen ...
neregistrovaný "David "BMW""
31. 1. 2008 20:58
Re: Petan
Konečně někdo tady tomu rozumí :-) , připadá mi to tu, že na toho bavoráka nikdo nemá a proto na něj každý nadává....měli by se nad sebou zamyslet ;-\
neregistrovaný "sportcar"
1. 2. 2008 02:22
Re: Petan
Ja by som si toho bavoraka kupit mohol ale rozhodol by som sa inak 123d straca zmysel pre dovody uvedene vyssie.
Nenadavam na jednotkovu radu BMW 1 je dobre auto so slabsou motorizaciou idealne auto pre zenu frajerku atd...
Pripadne idealne auto na kazdy den pre cloveka ktory nema rodinu.
130i a 135i su idealne auta pre cloveka ktory rad jazdi sportovo a chce auto na kazdy den plati pre 130i aby s nim mohol jazdit aj po meste pripadne si odpisat dph :-) co z neho robi prakticky kvazi sportiak za dobre peniaze.
Osobne by som ale radsej volil 335i coupe aj ked by u nehomoznost odpoctu nebola.
123d straca zmysel lebo ked chcem jazdit sportovo je nedostatocny a ked chcem jazdit vela mal by som obavu o zivotnost motora kde mi naklady na servis prekonaju naklady na benzin do 130i s ktorym si zajazdim lepsie.
a ako auto pre zenu je to zbytocne silne.
Avatar - 12Eagle
1. 2. 2008 16:55
Re: Petan
Čo myslíš pod pojmom náklady na servis pri BMW 123d?
neregistrovaný "Martin333"
1. 2. 2008 19:04
Re: Petan
neviem ci si niekedy vlastnil auto s dvoma turbami. Ja ano a nikdy viac vacsinou tie turba zhuba okolo 100 000 km odidu a potom prichadzaju take ucty ze si pomaly za ne mozes kupit dalsi novy maly automobil.
Samozrejme odchadzaju na takto vymakanom diesly aj ine veci kotrch oprava pride na vela vela penazi.
Uz samotny novy motor common rail je dost namahany a to ma iba jedno turbo...
31. 1. 2008 11:01
POD SLUPKOU
Umět vyhmátnout autotep doby. Umět to zabalit do humorného hávu, přitom ponechat pod slupkou vše, co se má fanda do aut v těch několika málo minutách o jedničkovém bavoráčkovi dozvědět, a ještě toho fandu umět poučit. Z tohoto pohledu musí objektivní člověk smeknout před horním videem. Je to dokonale vybalancovaná informace... a budeš-li upřímný, zrovna ty, pokud budeš poslouchat a nejen tupě čučet na bednu, mnohé pochopíš... ale, může tohle po tobě někdo chtít? Vždyť na palci mozol, coby erb plejstejšnového krále paneláku, noci upocené polučními sny o ferrari, a z reálu zkušenost možná tak u ventilku, to když ti tatínek svěří dofouknutí rezervy.

Projekt Roadlook dělají chytří lidé... chytře. A umí i jezdit, ten smyk na silnici byl fantastickej. Ze zdejší diskuzní komunity by ho vyrovnalo jen několik jedinců, ti ostatní by přišli v pangejtu v lepším případě jen o iluze, v horším úplně o všechno. Tak sleduj, jak ti, co něco umí, tobě, co vlastně (buď k sobě upřímný) neumíš takřka vůbec nic, zprostředkovávají dokonalou realitu. Realitu, k níž nemáš šanci nikdy dospět... Jen jestli to víš.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - skejpa
31. 1. 2008 11:49
Re: POD SLUPKOU
ja napriklad nerikam ze neumej jezdit. ja rikam, ze by mohli zlepsit ten pohled zeny a taky, ze moderator se mi v televizi zdal, jako kdyby mluvil proste... divne ? ale na to se da zvyknout. jinak AMS je 100x lepsi nez AMR - o tom zadna.

jen tak dal - a kdyz neco jeste vypilujete, bude to jeste lepsi :-)
neregistrovaný "313"
31. 1. 2008 11:57
Re: POD SLUPKOU
Dobře řečené. Ale je pravda, že dřív se mi ty roadlooky líbily víc. Možná to je tím, že v předkládaných informacích je více obecných informací než vlastních dojmů z testovaného vozu jako dřív.
Avatar - da_b0mb
31. 1. 2008 14:37
Re: POD SLUPKOU
Starsi roadlooky se mi taky libily vic. Konkretne ten s Jaguarem XK :yes: Tenhle aktualni s jednickovym bawem neni spatnej, ale taky jsem cekal, ze ridicka nam rekne neco vic z zenskeho uhlu pohledu na auto :-) Kazdopadne mnohem lepsi nez predchozi dil se Ceedem, "revoluce" byla na me silny kafe
neregistrovaný "geroc I."
31. 1. 2008 20:41
Re: POD SLUPKOU
Co jsi pochopil z toho AMS? Múžeš mi to vysvětlit? To že nějaké ženská jezdí dokolečka na parkovišti,a nějakej idiot co má být asi redaktor na ni povykuje? Dle mého sa stalo že producent AMS dal v ČT někomu větší bakšiš než producent AMR.Tak tady neslintej prosím tě nad úrovní AMS.
neregistrovaný "moderator"
1. 2. 2008 07:39
Re: POD SLUPKOU
Ani nevies ako si blizko pravde. Producent Fric je synom programovej riaditelky CT Fricovej. Nech k tomu niekto z RL nieco povie... :no:
31. 1. 2008 21:04
Re: POD SLUPKOU
Tep doby? Sorry, GTI, ale z tohto klipu som ho nejak nepostrehol. A informácií som sa tiež veľa nedozvedel. Zato šaškujú pri tom dosť. Asi aby zakryli fakt, že vlastne nemajú o aute čo povedať. Ani slovo o tom, ako držia v zákrutách sedadlá. Ako sa cíti pri športovejšej jazde prípadný pasažier vzadu. Bude kufor stačiť žene na nákupy? Ako sa s tým parkuje, aké sú výhľady? Čo odkladacie priestory, zrkadlá v slnečných clonách, veci také vítané pre ženy? Nastupovanie cez pomerne vysoký prah? Na všetko sa vyprdli a iba blbli. Tomu hovoríš dokonale vybalancovaná informácia?
Presne naopak, drahý priateľ, informačne je to video veľmi slabé a veľmi povrchné. Práve také povrchné, ako sú často Tvoje pohľady na autá, tu to potvrdzuješ.
Fantastický šmyk na ceste? Čo je pri šmyku fantastické na ubratí plynu a nasmerovaní kolies späť do pruhu? To by mali učiť už v autoškole. To blbnutie na parkovisku tiež vzbudí skôr úsmev, mali dať volant do ruky niekomu, kto to aspoň s volantom vie...
Takže pre zábavu a prvotnú informáciu možno. Pre poučenie či získanie lepšieho pohľau na auto ani náhodou.
31. 1. 2008 22:56
Re: POD SLUPKOU
Velmi solidně napsáno. Některé tebou zmíněné dotazy mě ani nenapadly, ale teď, když jsi to zmínil - kdo mi je zodpoví? :-(
Osobně pokládám AMS za jistě chválihodnou snahu, která ale vychází díky odbytému zpracování vniveč. Počínajíc trestuhodným zaměněním obrázku BMW 3 za 7... Kdyby si tohle dovolil někdo jiný, místní masturbační glorifikátor GTI by o tom napsal skvělou povídku na blogu.
Poměr informací plynoucích od moderátorky nebudu víc rozpitvávat, moc hezky to popsal Honzarov.
A pan Zezulka je jako moderátor špatný.
neregistrovaný "Martin333"
31. 1. 2008 22:31
Re: POD SLUPKOU
otazka znie ci to bol smyk neumyselny alebo umyselny ak bol neumyselny = ze je to smyk sposobeny chybou vodica a vyrovnanie ho navyse so zapnutym dsc nie je za taky problem.
Ak by to bol smyk umyselny co si myslim ze je viac pravdepodobne a jednalo sa o drift postradal cistotu a vodic musel robit trdu korekciu.
Znamena to ze sa jednalo o o nie velmi vydareny pokus o nieco co malo vyzerat efektne ale nevyzeralo.
Osobne viem ze by som ten drift zvladol podstatne lepsie. Nie som motoristicky novinar a nemusim sa prezentovat svojou jazdou.
Ale je smutne ked priemerni az podpriemerni vodici testuju auta a tvoria mienku ludi
neregistrovaný "ANTI GTI"
1. 2. 2008 12:41
Re: POD SLUPKOU
Jestli ti ten smyk připadal fantastickej, tak tos asi žádnej pořádnej neviděl. To trapný balancování s mírně ustřeleným zadkem to byla amatéršina prvního kalibru. Jen tak na okraj........
neregistrovaný "lamal"
31. 1. 2008 11:11
ROADLOOOK
Mna to potesilo ,vsetci ste narocny a chcete tu mat top gear ,tak ho chodte robit... Podla mna sa na tom da zabavit a neznamena to ,ze sa musim sulat dve hodiny ale je to vtipne a podla mna je moderator vpohode a hodi sa do tej role ktoru su vymysleli.
Je pravda ,ze nakoniec sa mohli dievciny spytat na pocity ,ale tiez to nevidim ako tragediu ved o jednicke som precital snad 20 testov tak na co budem pocuvat co som cital x krat....radsej si pozriem nieco vtipne.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - princ
31. 1. 2008 11:48
Re: ROADLOOOK
Me osobne prijde, ze starsi roadlooky byly o neco lepsi. Kdyz si vzpomenu na test S80-ky, to byla naprosta fantazie - nadherna kamera a prostredi, to vse skloubene s vtipnym komentarem a trochou ironie.
AMS je zda se o necem jinem - mozna vice stylu a mene elegance nez by se mne zamlouvalo, ale urcite hodnotim 2. dil jako povedenejsi nez 1. Doufam, ze to bude mit stale vzestupnou tendenci.
Avatar - skejpa
31. 1. 2008 11:50
Re: ROADLOOOK
presne. starsi RL byly asi o malicko lepsi... ale co. je mi to uplne trapny kritizovat neco co je dobry a hledat na tom chybky. stejne to je nej porad v cesku tak co resit...
Avatar - princ
31. 1. 2008 13:58
Re: ROADLOOOK
Trochu tady chybi zdrava konkurence. Nebylo by spatny, kdyby vznikl i nejaky moto-porad na nove a mel aspon hodinou stopaz. Formule sly urcine nahoru, pokud to porovnam s primou, takze proc by se nemohlo neco podobne stat i nejakym auto-moto poradem.
neregistrovaný "antiGti"
31. 1. 2008 12:34
BOMBA DÍL
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
31. 1. 2008 13:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
31. 1. 2008 13:36
Jednička s Haničkou
Já bych přesto raději trojku s Haničkou >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
31. 1. 2008 13:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
31. 1. 2008 15:01
Re: Jednička s Haničkou
já chci Haničku s trojkama!
neregistrovaný "anoname"
31. 1. 2008 15:03
Re: Jednička s Haničkou
já chci Haničku s trojkama!
neregistrovaný "Jaro K"
5. 2. 2008 19:18
Re: Jednička s Haničkou
Ja chcem Anicku do trojky... ;-)
neregistrovaný "Georgeeeee"
31. 1. 2008 14:53
Kvalita??
No lidicky me se tohle teda nelibilo ani trochu. Neucelenej porad s clovekem kterej chce delat vtipy ale jak uz nekdo napsal nema dar reci. Mozna o autech neco vi, ale tohle byl propadak na cely care. V televizi delam a mit tohle na svedomi tak mam padaka. A divim se ze tohle jednicka vubec zkousla. To uz radsi tu nudu auto moto revue. Je mi jasny ze tady nikdy nebude porad typu top gear protoze ten je vypiplanej lety snahy a zazemi ktery umi bbc dat. Je mi to lito ale jestli hodlaj delat tyhle porady dal. Radsi snad uz budu koukat na primu a blaznivyho Merunku co blafe doutniky v aute.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PeTo_H"
31. 1. 2008 15:02
tu bych moch :)
taku tu teda jo, 123d to bych moch >:D
Ps: Hanicku taky, avsa kto se tady neslusi psat, ze jo >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "UK"
31. 1. 2008 18:10
Slabe
Auto je fajn ale ten road look je pvelmi slaba relacia o autach.Pozeram kazdu nedelu TOP GEAR a ten je fakt dobry potom davaju Fifth Gear a ten je len o malo lepsi ako road look.Je to ako za komancov auto moto revue :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - da_b0mb
31. 1. 2008 18:17
Re: Slabe
A vis, ze srovnavas nesrovnatelne?
31. 1. 2008 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2008 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Martin333"
31. 1. 2008 22:39
Re: Slabe
neviem osobne mam radsej fith gear koli vzajomnemu porovnaniu aut na okruhu.
anonym
1. 2. 2008 18:18
Re: Slabe
Mužete mi říci v kolik hodin ten Top Gear dávají.Díky.
1. 2. 2008 21:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
4. 2. 2008 20:18
Re: Slabe
Top Gear-prosim na jakem programu a v kolik hod. to vysílají díky.
neregistrovaný "Lil"
6. 2. 2008 19:14
Re: Slabe
Ano ano a ty si zazil taku relaciu za komacov? :-| nemam rad ludi ktori si radi vymyslaju
neregistrovaný "bmwn.1"
31. 1. 2008 18:46
Vivat Bmw:)
road look je podla mna stále dobrý...má svojských redaktorov ktorý to vždy niečím oživia...a hlavne nenudím sa pri tom ako pri auto moto revue a reláciách tomu podobných:) ten trapko čo píše že robí v TV a že bla bla tak tam asi otvára dvere alebo je to ešte stará škola/lepši pripad/.....že za taký výstup by dostal padáka/by ma zaujímalo v ktorej TV teda pracuje..../ved v poslednej dobe je to aj o tej kreativite....a ja by som si dal tri hanky s trojkami kto si dá viac?? :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bmwn.1"
31. 1. 2008 18:50
RE:POD SLUPKOU
GTI :yes: tak tak ty si to vystihol :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Agnus__"
31. 1. 2008 19:58
Roadlook je super !
RL sleduju od prvních dílů a pořád je super! Ze začátku i na mě p. Zezulka působil takovým divným dojmem, ale po pár dílech to přešlo a teď se na něj a na RL těším ! Pane Zezulko, držím palce a pokračujte dále. Nenechte se znechutit bandou křiklounů, kteří umí tak akorát nadávat. :yes:
Rozbalit vlákno
2
31. 1. 2008 22:58
Re: Roadlook je super !
Jistě, člověk si zvykne na všechno...
neregistrovaný "majk1212"
1. 2. 2008 11:48
Re: Roadlook je super !
Také se připojuji. Roadlook je osvěžením mezi českými pořady o autech. Je to prostě sranda. A že je co zlepšovat... to bude vždycky.
neregistrovaný "geordieman"
31. 1. 2008 23:17
Roadlook vs ostatni
Vtipne podanie motoristickych testov nie je zly napad. Ale musi sa jednat o inteligentny humor a nie pokusy pubertaka (moderator uz sice teenager nie je co je este smutnejsie) o nutene vtipy. Konkretne posledny diel s BMW 123d som mal velku chut si pozriet ale pri sledovani som ho musel v polovici vypnut. Nedalo sa to uz vydrzat a citil som sa trapne aj za hlavneho protagonistu.
Priklad by si mohli tvorcovia brat napriklad z anglickeho Top Gear, ktore svojho casu (do 9 serie kedy sa zameranie relacie naozaj odklonilo od automobilovej temy a jedna sa uz len o zabavny program...nuz komercia je komercia...aka skoda)bola urcite najlepsou relaciou o atomobiloch. Clarkson, Hammond svojim nefalsovanym anglickym humorom spestrovali testy krasnych a rychlych automobilov. V ich pripade to velmi vhodne doplnovalo celu relaciu, co sa o roadlook TV neda povedat. Myslim ze by namiesto nutenej snahy o humor malo Roadlook TV radsej produkovat klasicke testy, ktore by od obycajneho priemeru v sucasnych slovenskych a ceskych mediach mohli odlisit sportovejsim naladenim testov a poskytovanim blyzsich pocitov z jazdy automobilovym nadsencom....zo sytym zvukom vyfukov v pozadi, sem tam nejakym smykom atd. Napriklad nemecky DMOTOR (ktory sa da pozriet aj na you tube) je podla mojho nazoru velmi dobre zvladnuta relacia a testy komentuje clovek, ktory autam evidentne rozumie a svoje pocity z jazdy vie podat pomerne zaujimavo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "c2b3"
1. 2. 2008 18:50
top gear
musím souhlasit s mnoha názory, že TopGear je nejlepší moto-pořad, ale: 1. je to velkorozpočtová zábavná show (celebrity, nejlepší vozy světa, letadla, lodě,...), která se nevysílá pravidelně, celoročně 2. pořad uvádějí skutečné osobnosti, které v čr jaksi nejsou - pokud vás někdo napadá, sem s tipy 3. Clarkson, Hamster i May se velkou částí pořadu prochechtají (Stig ne :)) a vůbec stráví spoustu času děláním si legrace ze sebe navzájem - už vidím, jak by na něco takového v českém podání reagovali koncesionáři (TG vysílá veřejnoprávní BBC) 4. a konečně, TG je zaměřeno primárně na sportovní/výkonné vozy, což v čr ocení opravdu "početná" skupina diváků
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "geordieman"
2. 2. 2008 00:35
Re: top gear
O pravidelnosti Roadlook TV by som tiez asi pomlcal vid prestavka od oktobra do januara. Pokial viem Top gear sa vysiela pravidelne na BBC okrem prestavky ktoru maju niekedy v lete.
ad 2:Co sa tyka osobnosti, tam presne smerovala moja kritika RoadlookTV. Myslim ze by uplne stacilo vymenit ucinkujuceho za jeho kolegu, ktory neposobi aspon tak strnulo a trapne.
ad 4:Prave naopak. Skupina divakov majuca zaujem o sportovne/vykonne automobily v CR je, povedal by som, este ovela 'pocetnejsia' ako si myslite. Vacsina tych ktori na supersportove automobily maju si tieto auta kupuju a nepotrebuju sledovat videa alebo citat o nich clanky ....radsej sa v nich prevezu. Predovsetkym ti, ktori na taketo auta nemaju si s potesenim o nich aspon nieco pozru alebo precitaju. Co ale neznamena ze sa musia v relaci testovat len supersporty(ostatne v Topgear sa tiez nejedna len o sportove/vykonne auta).
neregistrovaný "Jaro K"
5. 2. 2008 19:26
To jej naozaj povedal?
Nechcem byt sprosty, ale ten moderator v poslednej vete naozaj povedal Anicke "ty *..."(teda ak som spravne pocul)?
Treba dodat, ze v slovencine sa vulgarizmus tohto zrna nepouziva v ramci TV ani len v prednese beletrie. Inac, ked na SK povies slecne, ze je "*", tak sa to uz väcsinou nerozchodi... Ako viac sa uz skutocne neda!
Ale v Cechach to je asi len na urovni "slepice". Mam pravdu?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lojza z kopřiv"
6. 2. 2008 13:47
Re: To jej naozaj povedal?
Děkuji za poučení, už jsem ho potřeboval. Slováků je v této zemi čím dál tím víc, tak se musíme samozřejmě přizpůsobit, aby se tu cítili jako doma. Veď Slovenky sú krajšie a inteligentnejšie, veď hej!
neregistrovaný "Jaro K"
8. 2. 2008 17:04
Re: To jej naozaj povedal?
To ci su krajsie alebo inteligentnejsie by som netvrdil. Skor to bude vyrovnane... Ale vyskusaj nejaku slovenku v cechach poslat tam kam poslal slecnu A. pan moderator. Urcite nezabudnes nikdy na jej reakciu... >:D
neregistrovaný "Juan.cz"
13. 2. 2008 20:34
good
:yes: zase sem se dobře pobavil...jen sem čekal trochu jinej konec >:D
Rozbalit vlákno
0