Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 13:33
Testovaná Arona je naozaj vcelku sympatická a takto vyšperkovaná (disky, kontrastná strecha) vyzerá dobre. Verím, že na pomery triedy aj solídne jazdí. Len je tu potom otázka ceny a value for money. Ako "prifúknutá Ibiza" poskytuje viac miesta a úžitku ako Ibiza, povedzme, že na úrovni o triedu väčšieho Leonu. Len je trošku problém z môjho pohľadu, že stojí viac, ako ten Leon. Keď si pozriem (akciový) cenník, Arona 1,0TSI 115k s výbavou XC Limited stojí u nás 17190 eur. O chlp menej pritom stojí Leon (17080 eur) už s motorom 1,5TSI 130k. Teda je síce pravda, že Arona triedne prevyšuje svojho genetického darcu Ibizu o triedu a ponúka úžitkovosť Leonu, ale ten Leon cenovo výrazne prevyšuje. A to nehovorím o Leone kombi, ktorý praktickosťou a úžitkovosťou Aronu ďaleko predčí (Leon ST 1,5TSI XC za 17710 eur).
Takže každý si musí zvážiť, či za tú trendovosť zaplatí viac, ako za praktické a priestranné auto v konvenčnej karosérii.
Avatar - MACZ_Fotousoutez
Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 13:49
Přesně tak, a ještě jedna věc navíc. Já nevím, jestli si někdy seděl v Aroně, ale Leona jsi viděl. A i když Seat s interiéry bojuje tak nějak obecně, proti Aroně je Leon téměř lux třída. ;-)

edit: No tvl, tady to funguje, vyžaduje to šest přihlášení a nakonec mě to přihlásí jako fotosoutěž. Tragikomedie.
Avatar - CICERO
Re: Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 19:55
vítej v PORNU :-!
Avatar - fostek
Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 13:51
Podle Máry je to dobrá nabídka.Jak říkáš - Leoš např.
Jasně - anebo, za 508.200 v ceníku máš dneska Octavii kombíku s lepším zpracováním, čtyřválcem 150PS a Climatr, PDC, výhřev sedaček, velký rádio+BT, Tempomat, dešťák, MaxiDor, Multifunkčák koženej, Alu metalíza a další výbava se zárukou 5 let
Takže si všichni oblečeme trika s nápisem "Debil" a mažeme pro Aronu za 570.
PROČ HO NECHÁVAJÍ PSÁT!?!?!?
Avatar - _Karel_
Re: Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 14:33
Nevím, jestli je úplně fér porovnávat s oktávkou, které pomalu končí životní cyklus. Testovaná Arona (pokud umím číst, tak za 536 a ne za 570) má nějakou výbavu, nemusíš si ji kupovat (tu výbavu) a bude levnější než oktávka. Všichni výrobci prodávají SUV nebo crossovery dráž, než nízká auta. Takže já bych to tričko zase svlíkl.Minimálně bys měl hezčí auto, o což asi u Arony taky trochu jde.

P.S: mírně mimo téma- po dlouhé době jsem navštívil konfigurátor Škody, abych našel tu Oktávku za 508t. Tvl, nezaměstnali tam Machalu? Škoda měla podle mě jeden z nejlepších konfigurátorů. Jednoduchý, přehledný, všechny informace snadno k nalezení. Po vzoru ACZ se rozhodli opravit něco, co nebylo polámané. Teď mají zku...nej bazmek, a věřím, že nenas.rali jenom mě.
Re: Re: Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 14:38
Ta ista skusenost, hladal som superba po fl nove ceny a prehladnost katastrofa.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 14:54
Tak ceníky jsou ještě celkem v pohodě, všechno na jedné hromadě
https://www.skoda-auto.cz/…/ceniky-katalogy
V akčním ceníku je i ta Tourka.

Konfigurátor souhlas, tam to bylo výborný a teď je to horší... tlačítko další skryté pod souhlasem s cookies, po spuštění konfigurátoru z modelové stránky Octavie je nutný znovu vybrat Octavii... ale pak už to celkem jde.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 15:03
RE:PS: Přesně! Původní konfigurátor byl z nejlepších, ne-li nejlepší na trhu. Ten nový je o ničem, nepřehledný a zasekaný zbytečnými přechody. Ale hlavně, že zase nějaký ambiciózní idiot vykázal činnost.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 15:09
Ad poslední věta - přesně jako tady.
Najít v dlouhém vlákně na co byla ta-která reakce, to bych nechal Machalu dělat od rána do večera.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 14:46
Prosím Tě můžeš mi říct, z čeho jsi vyčetl, že "Podle Máry je to dobrá nabídka" ?
Z odstavce "Osobně by se mně však líbilo, pokud by se cena základního modelu vešla pod hranici 400.000 Kč. Při pohybu v konfigurátoru pak doporučuji dávku opatrnosti a chladného uvažování, co všechno vlastně budete potřebovat." ?
Nebo z toho, že v mínusech je uvedeno "Cena by mohla být nižší" ?
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 15:39
Myslel jsem myslím hned na začátku jsou nějaký fráze že je to smysluplný a tak. A taky 4 1/2 hvězdy. Sorry, nehodlám to uznova číst. S Aronou jsem jel v sobotu 500 kiláků. Je to střep. A s tou výbavou - jasně, tak pak bude stát tříválcovej kepl s manuální klimou stejně jako ta tourka?
Hm...co je na tom nefér to srovnat?
Jinak konfig - na první pohled zlo, ale věř mi, že se dá zvyknout. POdle mě není špatnej. Spíš je blbý, že v něm bylo ze začátku dost chyb. Jinak ta OC je tour kombi s přidaným výhřevem zadku a metlou za ty prachy.
Avatar - Emel
Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 15:08
Jo, je to drahota.
Arona se mi nikdy moc nelíbila, ale je fakt, že tahle kombinace na fotkách nakonec docela funguje... respektive mně tu nebije do očí příliš vysoké boční prosklení.

PS: příliš extravagantní :-O ? A co je pak Juke? .-)
Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 15:20
Presne tak. Prvni co me napadlo bylo, ze proc si kupovat nafounutou Ibizu, kdyz se da levneji poridit Leon, kterej bude jinde uplne ve vsem. Chapu jen lidi, co si kvuli problemum s pohybovym aparatem nesednou do normalniho auta, ale jako rodinny auto... no pekne dekuju
Avatar - 3_diamanty
Re: Arona vs Leon
| 25. 9. 2019 15:51
poviem uprimne za tuto prifuknutu ibizu je aj 15 tisic uz vela... takze neviem si predstavit dat za to este 17 tisic alebo aj viac ... to ako fakt nie.. navyse ako pises ..v tejto cene je uz leon s 1,5tsi ... jedine plus voci leonu je tu vyssia svetla vyska plus niekomu vyhovujucejsie kompaktnejsie rozmery.... ale mat 17 tisic a kukat po arone? inak ked sme uz pritom tak okolo 17 litrov uz stoji zakladny xceed.. sice ma tiez v tejto cenovke len liter turbo ale defakto je uz o triedu vacsi ako arona ... navyse v cenovke okolo 17 tisic uz je aj kaskaj.. asx s 2.0 110kw a par dalsich o triedu vacsich SUVecok a este aj so silnejsimi motormi ... alebo nehovoriac o paradnej corolle s 1,2T uz od nejakych 16 litrov ... ale pokial zakaznik je ochotny za imidz crossu arony dat 17 tisic tak preco nie.. seat by bol hlupy to nevyuzit.. ak je dopyt je aj ponuka... a arona uspech ma aj ked lacna fakt nie je.. ale osobne mna nejak nelaka vobec... a to inak mam seaty celkom rad... zlate tarraco :-[]
Avatar - Jaros71
Re: Re: Arona vs Leon
| 26. 9. 2019 00:27
Já tedy v ČR nabídce SEATU viděl ARONU FR 1.5 tsi za 495 tis...a to auto má prakticky všechno.
Jistě se dají vybrat další prvky dovybavení..ale cena pod 500 tis s 1.5 čtyřválcem je fajn. :yes:
Navíc je to docela pěkný crososver do města. :-)
Avatar - Katikakus
A to tady...
| 25. 9. 2019 13:34
...nekteri breceli nad cenou o tridu vetsiho XCeeda, ktery stoji s poctivym 4valcovym 1.4 T-GDI 103 kW min o 20 tis., nez testovana Arona.
Avatar - fostek
Re: A to tady...
| 25. 9. 2019 13:37
:yes:
Avatar - fostek
Chtělo by to ty testy dělat pořádně
| 25. 9. 2019 13:46
a třeba aspoň koukat kolem sebe, když v tom autě sedím.
Cituji autora" nikde nic nevrže, nic se nehýbe"
Jasně, že ne. Protože tam nic není. Auto nemá v žádné z výbav např. stropní madla anebo výškově stavitelné pásy (měl např. ubohý Matiz)
Jinak
Tvrdé plasty jsou standard. Májí je i o dost dražší VW. T-Roc třeba.
A i ambientní osvětlení protažené dozadu je i u středních (oproti aroně dražších) VW spíš vzácností.
Takže na co to chtít od Arony?
Navíc nechápu, co recenzentovi přišlo na Aroně jako smysluplná nabídka. Když zůstaneme v rámci koncernu....V porovnání s Aronou je Kamiq ve Stylu se stejným motorem auto pro bohy.
Anebo můžeme jít jinam. Viz Karikatus výše.
Arona je asi tak smysluplná možnost jako Mára motoristickej novinář.
Proboha, je to tady, ten vohnout už je puštěnej psát testy. To se nemělko stát.
Re: Chtělo by to ty testy dělat pořádně
| 25. 9. 2019 15:22
V čem je Kamýk autem pro bohy? Ve výbavě, kvalitě interiéru, podvozku nebo ceně? Style je každopádně asi o "dvacku" dražší než FR. Výbavu se mi popravdě nechtělo detailně porovnávat...
Avatar - fostek
Re: Re: Chtělo by to ty testy dělat pořádně
| 25. 9. 2019 15:40
Psal jsem v porovnání s Aronou.
No vším. Já s tím jezdil. Rozvor má větší než TCross, TRoc i dokonce než Karoq!
Vnitřek - měkčeno. Nechybí ty drobnosti, co jsem popsal. Prostě o raketu lepší auto. Ber to tak, jezdil jsem teď s oběma. Měl by tam bejt rozdíl min.120.
Re: Chtělo by to ty testy dělat pořádně
| 25. 9. 2019 18:29
Má už Leon v jakékoliv výbavě výškově stavitelné pásy? Jinak chybějící madla u Arony, stejně jako Ibizy, Pola, T-crossu, jsou chyba.
Avatar - woody-alien
Re: Re: Chtělo by to ty testy dělat pořádně
| 25. 9. 2019 23:07
S takovou zhýralostí u Seatu začínat nebudou. Seat se nepotřebuje podbízet. Madla, výškově stavitelné pásy a plynovou vzpěru kapoty nechává low-costu jako je Dacie. :-)
hey
| 25. 9. 2019 13:57
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - fostek
Re: hey
| 25. 9. 2019 14:01
Jdi se vysr@t, klaune!
hey
| 25. 9. 2019 13:57
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Skoda
| 25. 9. 2019 14:00
Mám ten clanok čítať alebo nie? Je to článok o škode alebo o Seate? Lebo nadpis vyzerá celkom dobre ani zmienka o Škodovke .
Avatar - fostek
Mára ven!
| 25. 9. 2019 14:21
1,5 TSI
| 25. 9. 2019 14:52
Úplně mě přešla chuť na motor 1,5 TSI.
Ibiza má s 1,5 TSI spotřebu po dálnici 7,5 l. Arona se dostane ještě výše. Spotřeba kolem 8 litrů je moc.

Já za ty stejné peníze pouze klasiku - Octavia, Golf, Leon.
Avatar - 3_diamanty
Re: 1,5 TSI
| 25. 9. 2019 15:55
dan za zvysenu kasnu.... zase nejake dialnicne vozitko to nie je ... a tych par km po dialnici v arone iste penazenku nevybieli... ale chapem... v dnesnej dobe ked sa kazdy ohana decilitrami na papieri je to asi u moc takato realita v ociach kupujuceho ....

ono ta vyssia svetlost je fajn to treba priznat.. ani nevies kedy a pride ti vhod... len skoda ze to uz cenou vyrobcovia prehanaju vo svoj prospech a pytaju za tieto nafuknute male buchty uz podla mna kusok moc .... pritom auto sikovne bez debaty... :yes:

inak za 18 tisic je uz 4kolkova vitara sice tiez s litrom turbom ale ma uz 4kolku ... :yes:
Avatar - fostek
Re: Re: 1,5 TSI
| 25. 9. 2019 16:00
Jasně, alternativ za ty peníze je hromada. A vlastně mě za tuhle cenu nenapadá horší koupě.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: 1,5 TSI
| 25. 9. 2019 16:03
asi tak.. v cene od 15 d o18 tisic je ozaj hodne aut.. mozno aj 50 roznych kuskov najdeme aj viac .. a zle auta uz tiez nie su to je pravda... takze je to len o vybere a potrebach... inak nic proti arone... je to urcite velmi sikovne auto ... zadara zase tiez nic nie je.. a imidz uz vobec :yes:
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: 1,5 TSI
| 25. 9. 2019 16:25
No, když sám napíšeš, že špatný auta se dneska moc nedělaj...měli bychom trochu zvednout měřítka, ne?
Já v tomto světle a po osobní zkušenosti stojím za tím, že Arona je opravdu ošizené a kýbloidní auto za ty peníze.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: 1,5 TSI
| 25. 9. 2019 20:49
ved ako pisem.. do 15 tisic ok.. viac ako 15 tisic za aronu fakt nie.. to uz by som v tychto cenach obzeral uplne ine auta
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: 1,5 TSI
| 25. 9. 2019 20:41
Co by neboli zle auta, Scenic zacina na 18 790 € :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: 1,5 TSI
| 25. 9. 2019 16:25
Tak se běž podívat třeba k DS ;-)
Avatar - fostek
Re: 1,5 TSI
| 25. 9. 2019 16:00
Nesmíš jezdit na vytočenou trojku. :D

Najdi si v diskusi pod článkem o pokutě daimleru můj včerejší test spotřeby 1.5TSI.
Za to uvádíš jedu s Kodiaqem 2.0TSI v DSG 4x4. (v klidu, žádný blbnutí)
Prosím bez delších debat.
Ber to jako fakta.
Avatar - _beta
A to už ako je možné?
| 25. 9. 2019 15:54
Že Seat má viac hviezd než Škoda?
Avatar - xxc
isofix
| 25. 9. 2019 20:39
Asi par ludi bude nadavat, ale moze byt Arona lacne a dobre auto s 4,5 hviezdickami, tak pre ludi s detmi sa neoplati ani citat test a zaujimat o nu, lebo do nej nevojdu 3 autosedacky. Asi by im naraznik odpadol, keby dali aspon dopredu jeden hacik.
Avatar - _Karel_
Re: isofix
| 25. 9. 2019 20:50
Ty máš asi vážně nějaký postižení. Tohle NENÍ rodinný auto.
Avatar - xxc
Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 21:22
A co to je? Nie je to auto pre zenu, co odnesie rano jedno dieta do skoly a 2 do skolky? Alebo auto pre mna, ze odnesiem deti, idem do prace a poobede ich pozbieram?
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 21:42
Je to auto pro toho, komu bude velikostí vyhovovat. Je to zvednutá Ibiza, nic víc. Čekat, že do ní nacpeš 3 sedačky je naivní. Ty se často nevejdou ani do aut o dvě třídy větších.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 21:54
Do Kamiqu vojdu. Aj napr. do Clia by mali vojst.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 22:03
To jsem netušil, že nemít isofix je totéž jako "nevejde se autosedačka".
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 08:27
Tak ste mudrejsi :-) Hlavne pre mladych ludi je to dolezite riesit uz teraz.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 15:55
Skús nabudúce svoju hlbokú myšlienku rozviesť, vznikne z toho menej zbytočných príspevkov
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 23:18
I vepředu na místě spolujezdce je takové zvláštní udělátko, říká se mu tříbodový bezpečnostní pás. Zkus se mrknout do návodu k autu. Pokud bys ho tam nenašel, kontaktuj svého prodejce.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 08:37
Od 2023 uz bezpecnostny pas nepomoze. Arona bude mat vtedy 4 roky, ked sa kupi teraz nedopatrenim.
Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 15:53
O 4 roky posadíš súčasného prváka školáka na predné sedadlo a pripútaš ho bezpečnostným pásom ;-)
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 17:40
Neviem aký veľký bude, na súčasnej autosedačke píšu vek cca do 12 rokov. Potom už budú predávať podsedáky s isofixom a ochranou chrbta. Inak on aj teraz sedí vpredu v sedačke, len do Arony by nesadol. Ukončujem diskusiu :-)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 18:09
Moje devitilete dítě jezdí už několik let s podsedakem. Vozit v autosedačce dítě do 12let? Uff..
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 21:15
Zalezi od vysky a vahy, do 150 cm vysky musi byt v zadrziavacom systeme. Pointa je uplne inde. Preco robit veci zlozito, ked sa to da aj jednoducho?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 27. 9. 2019 09:59
Ale ono to jednoduché je, jeden bude sedieť v sedačke na trojbodový pás a vec je vybavená
Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 15:54
Nechaj ho, je to marné :-[]
Avatar - 3_diamanty
Re: isofix
| 25. 9. 2019 20:52
ono vseobecne tieto auta ako arona nie su pre tri autosedacky ani robene.. ved tam je miesta jak v beznom malom aute... takze tu je ten chytak.. clovek si mysli ze kupuje nejake akoze super mega stylove drsne SUVecko a navonok masivne auto ale az ked sadnes dnu zistis ze v kabine mas tam miesta na urovni fabie... ake to prekvapko :-[]

ja som sa tak pred par rokmi sklamal v tucsone co ma sesterka... auto velke jak krava ale dnu je aj brachov lancer o level inde .. co o level.. mozno aj dva .... nechapacka.. kto neskusi nepochopi .. a hadam aj moje polo ma vacsie a tvrdsie sedacky ako tucson .. strasna slabota vpredu tam .. volant titerny ... to aj sandero ho ma dnes uz lepsi... .. sklamanie .... za toto dat kedysi 20 tacov za zakladne gdi co sa sotva hybalo ... zlaty eclipse cross so 120kw v rovnakej cene a daleko vzdusnejsou kabinou :yes:
Avatar - _Karel_
Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 21:06
Vtip? Nebo zcela vážně?
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 21:34
mas pocit ze srandujem? ... preco?
Avatar - xxc
Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 21:28
Eclipse cross ma tiez len 2 isofixy vzadu.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 21:35
to chce potom nejake MPV zrejme... kde sa rata s 3 deckami vzadu v sedackach ...
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 21:56
Mne staci jedna vpredu a 2 vzadu. Netreba na to ziadne mpv. Staci aj suv, len bohuzial nie Aronu. Kamiq by to zvladnut mal.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 22:08
kamiq je fajn... a aj s 1,5tsi by mal vyjst pod cenu scenicu s 3 isofixami
Re: isofix
| 25. 9. 2019 22:11
Pro rodiny se trema detma Seat nabizi alternativu. Jmenuje se Alhambra a odveze vas v pohode. Suv B segmentu jsou nakupni tasky na podpatcich, prober se
Avatar - xxc
Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 08:32
Lenze Alhambra je drahsia, dlha a na 6 km cestu do skolky staci aj male auto. Arona sa da kupit za 19 800 € pouzitelna a Alhambra stoji nejakych 29 000 €.
Avatar - woody-alien
Re: isofix
| 25. 9. 2019 22:51
"tak pre ludi s detmi sa neoplati ani citat test lebo do nej nevojdu 3 autosedacky"

Zajímavá matematika, z níž vyplývá, že pokud máš jedno nebo dvě děti, zřejmě nepatříš mezi "lidi s dětmi". Snad abych začal státu vracet mylně přisouzené daňové zvýhodnění. ;-)
Re: Re: isofix
| 25. 9. 2019 22:58
Taky jsem uz nekolik dni na pochybach, jeatli mam vubec rodinu, kdyz jsem nikdy neresil isofix vepredu 8-s
Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 15:57
Prípadne keď sme neriešili isofix vôbec :D :D :D :-[] :-[]
Avatar - xxc
Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 08:25
Ja som mal tiez jedno, alebo dve deti a potom som musel predat skoro nove auto, lebo sa narodilo tretie :-) Ale pre vacsinu ludi je to asi nepodstatne. Ktovie, u nas su uz protesty za tradicnu rodinu, tak ludia asi rodiny mat chcu :-)
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 09:12
Vidíš, to jsem netušil, že se dá rodina vyprotestovat. ;-)

Ale OK, možná jen nechápeš podstatu věci a to, co ti tady ostatní dokola píšou. Koukáš na malé auto s trochu zvednutým podvozkem a dožaduješ se plnotučných rodinných funkcí. Pokud chceš univerzála pro větší rodinu, musíš prostě hledat jiné auto. Je hloupé vyčítat ručnímu mixéru, že neumíchá kubík betonu.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 10:04
Praveze nie, ja upozornujem na to, ze do maleho auta stacil hacik a moze v tom jeden rodic vozit 3 deti. Nepotrebuje velke rodinne auto, ani dodavku. Vsetko bez velkych starosti a legalne. Uz vela aut toto umoznuje, Arona bohuzial nie. Nic viac, nic menej.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 14:20
Tvl, ono je zakázaný vozit děti v sedačkách bez isofixu, v sedačkách připásaných pásem?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: isofix
| 26. 9. 2019 15:59
Nie je, ale treba oživiť upadavájucu diskusiu, najprv to bol scenic, teraz isofix. Na dvore mám auto, čo nemá žiaden isofix a vozím v ňom aj svoje deti , asi ho rýchlo hodím do bazáru :-[] :-[] :-[]
Avatar - rokyta.p
Arona
| 25. 9. 2019 23:31
Jsem rád, že ji konečně oceňujete. :yes: :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku