Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi představuje RS Q3 a RS Q3 Sportback: Dostávají odvážné barvy a boží pětiválec

Čtyři kruhy sice mluví hlavně o elektrifikaci, nezapomínají ale ani na plnotučné sportovní vozy. Dnes se s odznáčkem RS představují další dva.
Zpět na článek
26. 9. 2019 09:15
26. 9. 2019 09:46
26. 9. 2019 11:25
26. 9. 2019 11:49
26. 9. 2019 12:11
26. 9. 2019 13:32
26. 9. 2019 14:49
27. 9. 2019 12:48
26. 9. 2019 15:30
26. 9. 2019 16:33
26. 9. 2019 23:51
27. 9. 2019 12:42
26. 9. 2019 16:55
26. 9. 2019 10:15
26. 9. 2019 13:05
26. 9. 2019 14:38
26. 9. 2019 09:15
Dobré
Minimálně za motor a barvy :yes:
Rozbalit vlákno
12
26. 9. 2019 09:46
Re: Dobré
No klidně můžeš i za pětihrnek. :yes:
Kterej (bohužel!) od MJ 2020 opět ztrácí kus chuť se točit, zvuk a reakci.
A bohužel půl vteřiny na dragstripu (1/4mile RS3 - i když na papíře vše stejné).A to je několik délek auta!
Nenávidím tě ty malá švédská čubko!
A nejhorší je, že se to stalo i s V10.
26. 9. 2019 11:25
Re: Dobré
Je to sice trochu off topic, ale nebylo ti náhodou letos v létě podezřele vedro? Myslím že půl vteřina by byla zatraceně dobrá cena za míň smradu a zastavení oteplování. Bohužel je to jen zlomek toho co je třeba udělat abychom nevychcípali. Na druhou stranu za deset let tu budeme velebit e-auta ze neuvěřitelný přetížení a grip, kterýho jsou schopný dosáhnout a divit se jak nám mohli ty pomalý smradlavý spalovací popelnice stačit.
26. 9. 2019 11:49
Re: Dobré
Jsi ochotennormálně se bavit? Pokud ne, nečti dál.
O smradu může mluvit jenom zaujatej člověk. Tím se ztrapňuješ. A jsou tady jiný věci. Zvuk a řízení. Řazení atd.
Nebylo mimoc vedro.
A vím, že rozdíl mezi moderními auty z před tří let a těmi teď je z hlediska globálního oteplování NEMĚŘITELNÝ. Jsou tady jiné, větší věci. Ale na autech se politici předvádějí. Jsou to pokrytci, Gréta má vlastně pravdu.
Pravá *** je třeba finská premiérka.
Tahle děfka slibuje uhlíkovou neutralitu? Jejich motory Wärtsilä zasírají planetu tak, že pouhých osm kusů vyprodukuje stejné emise, jako všechna auta světa. (Z toho ta moderní osobní po kterých se smtrelně jde nedělají ani 1%)

Nebo Norové, velcí kluci elektromobility. Aha a proč? Protože jí strašně dotujou. A proč? Protože na to mají. A proč? protože jsou gigantickými exportéry fosilních paliv (ropa, zemní plyn)

Je to jako chodít někomu sr@t do obýváku a pak se chlubit, jak mámsám naklizenej byteček.
26. 9. 2019 12:11
Re: Dobré
Ještě edit - i kdyby všechna moderní osobní auta ÚPLNĚ PŘESTALA JEZDIT nebo od zítřka měla emise nula, na celkových hodnotách a oteplování to nebude znát.
Dobré je si nejdříve problematiku nastudovat, než začnu o smradu a vedru.
26. 9. 2019 13:32
Re: Dobré
Myslím, že o tom trochu vím. Problém ale není ani tak moc ve faktech jako v mentalitě a postojích:
1.ty máš pocit že když auta smrdí míň než před léty že je to OK. OK ale je až stav, kdy se zastaví nárůst globálních emisí a CO2.
2. Ty si myslíš že když my smrdíme míň, tak máme čekat, až ty co smrděj víc, něco udělají. Já si myslím, že každý kdo smrdí by s tím měl něco dělat hned.
3. Ty si myslíš že mimo automobilový průmysl se s emisemi nic neděje. Není to pravda. Děje a zastřešuje to Pařížská dohoda, kterou mnozí nenávidí. Jen na autech je to víc vidět..
4. Je pravda že na automobilový průmysl v evropě je tlak enormní a větší než jinde. Na druhou stranu příklady táhnou, někdo musí být skutečný leader. A navíc pokud to evropský autoprůmysl ustojí, stane se to jeho konkurenční výhodou. Stejně jako američani těžili technologicky z letu na měsíc, eko lídr bude v budoucnu těžit ze zvládnutí bezemisních technologií a prodávat je dál. Něco to stojí ale na investicích, stejně jako ten let na měsíc.
5. Problém totiž je že na planetě je 7 miliard lidí a všichni si chtějí žít stejně jako žili západoevropani v 60-80. letech. Akorát že těch lidí je o 4 miliardy (!) víc než bylo v v šedesátých letech. Přitmo všichni chtějí zpět svoji půlvteřinu na čtvrtmíli.
6. Já jen chci, aby moje děti mohli žít alespoň v tak solidně obyvatelný planetě jako jsem mohl já. A k tomu zatím nesměřujeme.
Avatar - iudex
26. 9. 2019 14:49
Re: Dobré
:yes: Som rád, že tu niekto má triezvy rozumný názor na vec, v eko-debate sa to málokedy vidí. Presne ako píšeš čakať, že začnú niečo robiť tí druhí je naivné, treba začať od seba. A rovnako málokto chce vidieť, že čo fungovalo pri nejakom počte ľudí a áut už nemôže fungovať teraz. A je nepríjemné vzdať sa trochu zo svojho pohodlia, ale nemôžeme všetci jazdiť na šesťvalcových SUV a čakať, že sa niečo zlepší samé od seba, alebo že naše deti už niečo vymyslia. Tiež ma ako petrolheada s_rie, že autám pribúdajú filtre a iné veci, ktoré zhoršujú dynamiku a zvuk a podobne, ale stále sa napriek tomu posúva automobilizmus dopredu, filtrová M340i je dnes dynamicky tam, kde dakedy bola M3, takže až tak nestrádame a akceptujem tú daň za čistejšie mestá.
Ja som sa rozhodol aspoň raz do týždňa chodiť do práce autobusom. Možno pre niekoho prázdne gesto, ale nejako treba začať a hlavne treba začať od seba (aj to bude ťažké, stratiť komfort zaparkovania hneď pri dverách do práce za 15 minút vs. 30 minút autobusom + kilometer peši). Viem, že auta sa neviem vzdať úplne, resp. nie som ochotný jazdiť na litrovom Citigu, tak aspoň takto málo.
27. 9. 2019 12:48
Re: Dobré
Vidím to podobne aj keď na bus som rezignoval. Ale začal som viac chodiť do práce na biku. Tento rok som tak mohol najazdiť asi o 1000 km menej a v budúcnosti to chem dať aspoň na dvojnásobok. A aj keď sa nemienim vzdať auta úplne, tak aspoň prezbrojujem na menej žravé.
Avatar - pradeda777
26. 9. 2019 15:30
Re: Dobré
Kua, ta Gréta s tebou ale pěkně "zacvičila"....Jehovovi svědci už několik století varují lidstvo, že konec se blíží a ono pořád nic....ne, že by se konec života na naší planetě neblížil, ale s tím my nic neuděláme. A nejhorší co můžeme v této chvíli udělat je panikařit jako Gréta. Tak se uklidni a produkuj dál děti. Evropa je potřebuje.... :-!
26. 9. 2019 16:33
Re: Dobré
To právě není žádná panika to je jen selskej rozum. Já neříkám že tu hned všichni zhebneme, ale že pokud naším strnulostí a neochotou si přiznat problém komplikujeme dost život našim dětem. Netřeba si kůli tomu házet mašli, ale něco s tím dělat.
Totiž to co ty vydáváš za klidný racionální přístup, jen pštrosí hlava v písku - schovávání se před problémy.
Avatar - white label
26. 9. 2019 23:51
Re: Dobré
S tím co píšeš se v zásadě nedá nesouhlasit, ale i podle toho co píšeš je celkem jasné, že naprosto zásadním problémem (aktuálně a do budoucna ještě dále mnohem větším) je relativně strmý nárůst obyvatel této planety, navíc s tím, že výrazně nejvíce přibývá právě těch chudých obyvatel.
A pokud se s tímhle nezačne něco dělat, je otázkou času, kdy to dojde do stádia, kdy už nepomůže ani to, o čem píšeš. Bohužel zatím se o nějakém rezolutnějším řešení/opatření (v tomto směru) ani nemluví, natož, aby se realizovalo. Naopak, do chudých oblastí, kde ženy rodí jedno dítě za druhým, přesto, že předem vědí, že je nebudou mít jak uživit, se organizuje humanitární pomoc, doktoři bez hranic atd., čímž je tento trend fakticky dále podporován.
Přitom při tomto trendu je logicky opět pouze otázkou času, kdy se objeví různé formy války o přežití jedné skupiny na úkor druhé a bude jedno jestli to bude k vůli (pitné) vodě, nebo pro něco jiného.
27. 9. 2019 12:42
Re: Dobré
Presne. Stále sa píše, koľko CO2 na hlavu vyprodukuje rozvinutý svet. Ale čo nepriama produkcia ako kácanie lesov. O vypaľovaní ani nehovorím aj keď to je vlastne po novom v EU už dotované, len sa nebalí na mieste kde rástlo, ale sa najprv prevezie loďami do elektrárni.
https://en.wikipedia.org/…ax_Power_Station#…
Avatar - white label
26. 9. 2019 16:55
Re: Dobré
A jaký jiný motor (než R5) by měl mít na mysli, když napsal "...za motor..."?
Avatar - iudex
26. 9. 2019 10:15
Audi Urus
Tak hoci ja stále trochu bojujem s konceptom "športového SUV" (príde mi trochu divné spraviť zdvihnuté SUV, aby som ho následne znížil a robil z toho športiak), ale toto sa mi páči, najmä Sportback. Vidím tam trochu štýl Lamba Urus a to je pre Audi pochvala: https://img2.auto.cz/…ull/5941505_.jpg
Ostré, výrazné, dynamicky vyzerajúce a k tomu parádna technika (400 koní z charakterného päťvalca je fajn), ak by niečo zlomilo moje výhrady k SUV, tak by to bolo práve niečo takéto.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pradeda777
26. 9. 2019 11:44
Re: Audi Urus
...hezky si to napsal. Mě se také víc líbí Sportback. Už v roce 2016, kdy většina lidí nemohla "spolknout" styling X6/X4, jsem X4 zvažoval. Nová X4 mě bohužel zklamala.
Ale tento RS Q3 Sportback je, a to i "velikostně" (L=4500mm), právě ten (mnou jinde zmiňovaný) univerzál. ;-)
PS. Proč musí být v galerii 132 snímků?
Avatar - Dzakobo
26. 9. 2019 13:05
Re: Audi Urus
Kdyby jich někomu nestačilo 100, tak jich sem dali plný počet. Určitě v tom bude i faktor toho, že čím víc fotek = tím víc prokliků a času uživatelů na webu = vyšší příjem z reklamy

Minulé Q3 RS se prodávají okolo mega, což se mi zdá jako dobrej deal. Navíc u SUV bych čekal, že nebude (pokud vůbec) tak utrápené z okruhových jízd jako klasická RS3.

Ano, Q3 RS je skoro přesně ideální všeuměl - má super zvuk, motor napříč takže šetří místo, světlost podvozku i pro lehkej outdoor :yes:
Avatar - pradeda777
26. 9. 2019 14:07
Re: Audi Urus
Cena Q3 RS........můj odhad....cca1.6mil v základu.
Zvuk? To ještě nevíme...bojím se, že GPF vykonalo své zhoubné dílo... ;-\.
Avatar - white label
26. 9. 2019 14:32
Re: Audi Urus
Podle zkušenosti s novým TTRS je zvuk pořád akustické porno.
Avatar - iudex
26. 9. 2019 14:38
Re: Audi Urus
Sportback vyzerá o level lepšie ako klasická Q3: https://img2.auto.cz/…ull/5941453_.jpg
Sportback má v sebe nádych Lamba, Q3 je len klasické SUV. OK, časť toho dojmu robí aj výrazná zelená a čierny paket (tie hliníkové lišty na červenej Q3 sa mi nepáčia), ale proste ten základ, proporcie Sportbacku sú omnoho dynamickejšie a atraktívnejšie.
Tak máš už vybrané, či? :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud