Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C 63 AMG: na českém trhu za 1,85 milionu Kč - závody s BMW M3 právě startují

Dovozce vozů Mercedes-Benz stanovil cenu vrcholného modelu tradičně výše než BMW u své M3. Rozdíl je ale tak malý, že to budou pouze jízdní výkony a dojmy, které budou zákazníky lákat k té, či oné značce.
Zpět na článek
30. 1. 2008 12:06
neregistrovaný "To///M"
30. 1. 2008 12:24
neregistrovaný "Scott"
30. 1. 2008 12:26
neregistrovaný "Robo77"
30. 1. 2008 12:33
30. 1. 2008 12:39
neregistrovaný "Robo77"
30. 1. 2008 12:42
neregistrovaný "Mkar"
30. 1. 2008 15:03
anonym
30. 1. 2008 15:37
neregistrovaný "ferrarista"
30. 1. 2008 19:52
neregistrovaný "honza20"
30. 1. 2008 12:42
anonym
30. 1. 2008 14:50
neregistrovaný "Fi La"
30. 1. 2008 15:23
neregistrovaný "Osmodiar"
30. 1. 2008 18:07
neregistrovaný "Stunty"
30. 1. 2008 18:30
30. 1. 2008 19:11
neregistrovaný "Osmodiar"
30. 1. 2008 21:23
30. 1. 2008 21:53
neregistrovaný "Osmodiar"
30. 1. 2008 23:59
30. 1. 2008 21:29
neregistrovaný "File12"
30. 1. 2008 13:09
30. 1. 2008 13:30
neregistrovaný "Vasek"
30. 1. 2008 15:38
neregistrovaný "babo"
30. 1. 2008 16:07
neregistrovaný "mam_las"
30. 1. 2008 18:32
30. 1. 2008 16:52
30. 1. 2008 17:39
neregistrovaný "SMART"
30. 1. 2008 19:10
30. 1. 2008 21:53
30. 1. 2008 23:07
anonym
30. 1. 2008 18:15
30. 1. 2008 19:18
30. 1. 2008 20:26
30. 1. 2008 18:31
31. 1. 2008 07:32
neregistrovaný "Donaldd"
30. 1. 2008 13:36
anonym
30. 1. 2008 14:39
neregistrovaný "CLSir"
30. 1. 2008 20:15
neregistrovaný "Johnnn"
30. 1. 2008 14:51
30. 1. 2008 15:17
neregistrovaný "merc"
30. 1. 2008 16:32
neregistrovaný "To///M"
30. 1. 2008 16:56
30. 1. 2008 17:40
neregistrovaný "merc"
31. 1. 2008 09:02
anonym
30. 1. 2008 15:21
neregistrovaný "dzouzi"
30. 1. 2008 15:53
neregistrovaný "babo"
30. 1. 2008 15:55
anonym
30. 1. 2008 17:45
neregistrovaný "...."
30. 1. 2008 15:56
30. 1. 2008 16:09
30. 1. 2008 21:42
30. 1. 2008 23:53
neregistrovaný "jpo-r"
31. 1. 2008 00:00
31. 1. 2008 15:22
31. 1. 2008 15:20
30. 1. 2008 16:32
neregistrovaný "Filda1800"
30. 1. 2008 16:35
neregistrovaný "Sutr"
30. 1. 2008 20:14
neregistrovaný "honza20"
30. 1. 2008 16:37
neregistrovaný "UK"
30. 1. 2008 16:52
30. 1. 2008 23:11
neregistrovaný "Samuel"
30. 1. 2008 18:04
30. 1. 2008 18:06
30. 1. 2008 23:11
neregistrovaný "......"
30. 1. 2008 18:24
neregistrovaný "x"
30. 1. 2008 19:28
31. 1. 2008 07:43
neregistrovaný "Donaldd"
31. 1. 2008 10:18
31. 1. 2008 11:10
anonym
31. 1. 2008 11:42
31. 1. 2008 16:43
neregistrovaný "Donaldd"
30. 1. 2008 20:09
neregistrovaný "stanislav frondl"
30. 1. 2008 21:46
31. 1. 2008 15:13
neregistrovaný "Karlitto__"
31. 1. 2008 21:14
neregistrovaný "ferrarista"
31. 1. 2008 15:26
neregistrovaný "Karlitto__"
31. 1. 2008 23:27
anonym
neregistrovaný "To///M"
30. 1. 2008 12:06
Jsem letitý ///Mkař, tak mě dost překvapilo...
...že ten Mercedes několik redakcí motoristických periodik vyzdvihlo na (některá i nad) úroveň nové E92 M3. No asi se fakt něco mění :-O V E92 M3 jsem jel pár kilometrů, ale měla najeto pod tisíc, tak jsem nešel přes 4,5 tis. otáček - celkem utrpení :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Scott"
30. 1. 2008 12:24
Krasavec
je to nadhera :yes: Krasny klasicky Mercedes a v prevedeni AMG proste Klasse :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Robo77"
30. 1. 2008 12:26
AMG
Jediny problem je vaha motora 63 AMG, inac vsetko super. Keby tam dali motor s mensou kubaturou, automaticky nizsia vaha auta, nizsia spotreba, mensi tlak na prednu napravu. 63 AMG je skor motor do triedy E a vyssie.
Btw. nevie niekto kolko taky motor vazi?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - SpiderJ
30. 1. 2008 12:33
Re: AMG
...rozložení váhy je 54:46 % ;-) kolik váží motor netuším, ale bude rozhodně o dost těžší než ten v M3....
neregistrovaný "Robo77"
30. 1. 2008 12:39
Re: AMG
54:46 nieje zle, cakal som nieco okolo 60:40
dik za info
neregistrovaný "Mkar"
30. 1. 2008 12:42
Re: AMG
BMW udává hmotnost 202 kg (podle vnitropodnikové metodiky), Mercedes udává hmotnost 199 kg. Není jasné, zda jsou ta čísla srovnatelná, ale rozdíl zřejmě tak jako tak nebude zásadní.
anonym
30. 1. 2008 15:03
Re: AMG
to mi prijde dost nesmyslne... aby motor V8 6,3l vazil mene nez V8 4,0l. Natoz kdyz V8 BMW je lehci, nez predchozi R6 3,2
neregistrovaný "ferrarista"
30. 1. 2008 15:37
Re: AMG
pravdepodobne mercedes udáva suchú hmotnost motora, bmw zase aj s náplnami. Neverím, že AMG bude mat lahší motor ako M3.
neregistrovaný "honza20"
30. 1. 2008 19:52
Re: AMG
myslím, že váhu udávají právě kvůli možnosti srovnání oba suchou. A řekl bych, že zdvihový objem válců hmotnost motoru až tolik neovliňuje...
anonym
30. 1. 2008 12:42
Re: AMG
Celé auto je jen o 78kg těžší než předchozí C 55 AMG.
Je to nádhera, konečně i Mercedes začal dělat opravdové sportovní vozy. I nové SLK je opravdu sportovní náčiní. I zvuk nového motoru 350(306k) je nalděn, aby zněl sportovně, upravené řízení,atd.,......jen tak dál MB!
neregistrovaný "Fi La"
30. 1. 2008 14:50
Re: AMG
Na M3 stejně nemá, výkon je hezký ale není to vše... Pro nevěřící www.youtube.com/watch?…
neregistrovaný "Osmodiar"
30. 1. 2008 15:23
Re: AMG
M3 je lepší jen proto, že to řekl Clarkson? Nevěř novinářům všechno, chlape ;-)
neregistrovaný "Stunty"
30. 1. 2008 18:07
Re: AMG
Jestli to řekl Clarkson, musí se to vytesat do kamene! >:D
30. 1. 2008 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Osmodiar"
30. 1. 2008 19:11
Re: AMG
V M3 jsem jel (ne všichni co jsou tady jezdí jen v Octaviích a Golfech ;-) ), ale přiznávám, že jsem fanoušek Mercedesu. I když BMW má dnes navrch. Mko bude lepší na okruhu, ale POUZE o okruhu to není, že...
30. 1. 2008 21:23
Re: AMG
Priznal to aj Hammond a May, a na tom už čosi bude ;-) >:D
neregistrovaný "Osmodiar"
30. 1. 2008 21:53
Re: AMG
No, pokud jsi rozumněl závěrečnému hodnocení ve studiu, tak řekli, že tou jsou všecho skvělá auta, ale že Merc a Audi jsou vlastně jen perfektní kopie M3, ale kopie. Já si myslím, že to je podstata věci. Jsou to tři úžasné sportovní vozy, i když M3 má o ten malinkej kousíček víc, který ji posouvá na pomyslnou špici. Beru. Ale já bych volil C63 AMG, srdcová záležitost a navíc jsem vždycky šel proti masovému názoru :-)
30. 1. 2008 23:59
Re: AMG
všetky tieto naše teoretické úvahy sú síce pekné, ale ako to tu niekto napísal nižšie, takéto autá sa kupujú srdcom :yes:
neregistrovaný "File12"
30. 1. 2008 21:29
Re: AMG
mě se z toho videa líbí ta audina...čtyřkolka...je ale jediná v který sem jel...mazzec hale
30. 1. 2008 13:09
Pekné, ale
pre koho takéto autá vyrábajú fakt nechápem. Ešte možno v Nemecku na diaľniciach aj z možností tohto niečo využijú, ale na Slovensku i v Čechách aby sme sa my, normálni vodiči báli, aký blbec to dostane do rúk, a koľkých nevinných pri tom pozabíja. Veď jazdiť na tom 90-tkou v kolóne by bolo veľké i drahé trápenie sa, potom už stačí len "zdravo" riskovať a robiť myšičky až do prvej kolízie.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Vasek"
30. 1. 2008 13:30
Re: Pekné, ale
Ale jasne, to by jsi mohl rici o plno jinych aut, proc je vyrabeji. Proc delaji SUV Porsche, proc prodavaji Imprezy WRC, proc 200kW Audiny a BMW, proc Range Rover Sport ......
Proste jde o image a o to zrychleni a nezadychani se v kopci.
Vsichni vime, ze to stejne nikdo nevyuzije. Proto mi pak prijde usmevny hadat se jestli je rychlejsi o ctvrt vteriny M3 nebo C63 AMG.
neregistrovaný "babo"
30. 1. 2008 15:38
Re: Pekné, ale
Stale su ale ludia, co to pouzivaju ako civilne auto, ale idu obcas aj na okruh, ci amaterske zavody a tam to mozu hodne vyuzit.
neregistrovaný "mam_las"
30. 1. 2008 16:07
Re: Pekné, ale
Nechci ti brát iluze, ale spíš takovýho magora potkáš na silnici, než na okruhu. Ledaže si myslel ten průmyslový okruh kolem Prahy. :-)
30. 1. 2008 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 2,7 RS
30. 1. 2008 16:52
Re: Pekné, ale
Pánové, v každém autě (každém) řidič občas výkon využije beze zbytku - zkrátka proto, že ten výkon k dispozici má a využít ho může... :-) Není ani nutné argumentovat hraničními situacemi, kdy se někdo potřebuje hbitě dostat z kritické situace - jsou situace, kdy s chutí zatlačíš pedál až na podlahu jen tak, ať už tam máš koní 200, 300 nebo 400... Nepřemítáš, zda dané zrychlení v tu chvíli „potřebuješ“ - prostě se Ti líbí (a klidně je to v rámci dopravních předpisů)... :-) Kategorii „co kdo potřebuje“ ať si každý posoudí sám podle vlastních preferencí a peněženky... Doba, kdy jiní určovali, co potřebuješ, je naštěstí v tuto chvíli (!) pryč... Takže někomu může stačit 70 koní v subkompaktu, jiný raději valí 600 koní v cé-elku... A ještě jedna drobnost - Ladlene, neumím si představit řidiče jedoucího v té koloně 90 km/h, jak se trápí tím, že má pod kapotou 300 koní a v duchu si říká „sakra, to by vlastně byla paráda mít těch koní jenom dvě stě“... ;-) A zda-li je drahé jet 90-kou na třech stech koních? Tak tuhle otázku už si přece majitel vyřešil, když to auto kupoval... ;-) :yes:
neregistrovaný "SMART"
30. 1. 2008 17:39
Re: Pekné, ale
Prave proto, ze tech 90 by se melo jezdit i s takovyma autama, tak mam "Mercedes" SMART 0,8 cdi, cipnute. Podle nalady si jezdim mezi 3 a 4,5 l/100km a rozhodne nejsu brzdou provozu. Za rok najetych skoro 50 tis. km (se soukromym autem to malokdo najedete) a porad drzi pohromade :-) .
Se tomu autu smejete, ale kdyz si ho manzelka vydupe, ze ho chce, tak potom ji ho obvykle manzel porad bere.
www . smart-club . cz
Avatar - 2,7 RS
30. 1. 2008 19:10
Re: Pekné, ale
Tvůj příspěvek o tom, žes koupil manželce Smarta a sám na něm jezdíš, svědčí o... tom, žes koupil manželce Smarta a sám na něm jezdíš... ;-) Je to chválihodné, ale ve vztahu k předmětné diskusi to v podstatěí nic moc neříká... Nechci spekulovat, proč právě Smarta - důvodů může být spousta... Ale vyjdu z toho, že sám se zmiňuješ o spotřebě - pravděpodobně to tedy byl jeden z hlavních motivů... Jistě, ale v tu chvíli jsme u debaty o penězích - a argumentem "levnější/dražší" se dá relativizovat prakticky cokoliv... Já reagoval na to, že jízda silným autem v koloně je "drahé a velké trápení" - drahé to jistě je a ať si každý rozhodne, zda má chuť ty peníze za výkon navíc dát... Ty třeba nejsi a to je naprosto v pořádku... Trápení to ovšem rozhodně není... Pokud odhlédneme od peněz - jel bys v té koloně raději na 320i či 330i? Jel bys raději Fiestou 1.3 nebo Fiestou ST? Odpověď netřeba, všichni ji známe... ;-) :yes: Závěrem jen prosím - nechytat za slovo... Vše samozřejmě má určité hranice - pokud narvu neúměrně těžký motor před přední nápravu, tak samozřejmě ve finále můžu zabít jakékoliv auto... To se ovšem v případě AMG ani M3 neděje... :yes:
Avatar - Emel
30. 1. 2008 21:53
Re: Pekné, ale
V koloně pochopitelně raději Fiestou 1,3 než ST... teda Fiestou jsem nejel ani jednou, ale sportovní spojka je ve městě utrpení a tvrdý podvozek na Letné také není to pravé :-). I když při rychlosti 90 se tu asi bavíme o jiných kolonách...
anonym
30. 1. 2008 23:07
Re: Pekné, ale
Nějak mi nefunguje login, tak sem příspěvek hodím nepřihlášený... Tvou výtku beru :-) - do "nekonečné" kolony nebyla Fiesta ST nejšťastnější příklad, přeci jen má malinko tvrdší podvozek... Ale ne vždy jsme v "nekonečné" koloně - a pak se výkon k předjetí hodí o to více... ;-) Ale nechtěl jsem řešit nastavení podvozku u konkrétních vozů, ale spíše zdůraznit, že klišé o nevyužitelnosti výkonu u silných aut považuji za pouhou znouzectnost těch, kdož zmíněné klišé hlásají... :-)
30. 1. 2008 18:15
Re: Pekné, ale
tak ja by som si v tej kolóne na tom Mercedese určite povedal" Na * mi je také auto?". Pretože hoci nemám ani zďaleka také výkonné auto, za posledných 13 rokov som najazdil vyše 800 tis.km, každe ďalšie auto, čo mám odvtedy je lepšie a výkonnejšie, ale každým rokom jazdím pomalšie, pretože na smeroch, ktorými jazdím diaľnice väčšinou nie sú, len čo rok väčšie a dlhšie kolóny aút. Napokon ani v Nemecku som nebol nadšený, tam už ani 4-prúdové diaľnice pomaly stačiť nebudú.
Avatar - 2,7 RS
30. 1. 2008 19:18
Re: Pekné, ale
"Na čo mi je také auto?" - ujišťuji Tě, že takto bys nad tím přemýšlel jen do té doby, než by Ti silnice poprvé dovolila pedál přišlápnout (opět odhlížím od peněz)... V tu chvíli totiž budeš vědět naprosto přesně, na co Ti takové auto je - a negativní myšlenky to rozhodně nebudou... ;-)
30. 1. 2008 20:26
Re: Pekné, ale
niektorym staci vstat v nedelu rano, a ist prevetrat auto na okresky, nepotrebuju stvorprudove dialnice ;-) , a ani tie nase dvojprudove :-)
30. 1. 2008 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Donaldd"
31. 1. 2008 07:32
Re: Pekné, ale
Když se budu chtít projet pro zábavu, tak opravdu nepojedu na městské obchvaty o 2 a více pruzích v dopravní špičce. A naopak mám pocit, že mě ohrožují majitelé právě té "běžné" automobilové produkce než majitelé sportovních vozů.
anonym
30. 1. 2008 13:36
to je dílo
C63 amg je opravdu opravdu dokonalost sama :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "CLSir"
30. 1. 2008 14:39
Re: C 63 AMG Rules
Souhlas :yes: :yes:
neregistrovaný "Johnnn"
30. 1. 2008 20:15
Re: C 63 AMG Rules
tak tak, škoda jen toho interiéru - přijde mi málo vyjímečný(to neplatí o volantu - vypadá nádherně a taky se asi bude krásně držet)
30. 1. 2008 14:49
Auto pre samovrahov
To auto je rychle, naozaj rychle, ale v zakrute vas zabije, je proste neovladatelne a tak sa vyjadril STIG, tak na tom nieco bude a Jeremy Clarkson po 70km zodral gumy 8-s tu sa porovnava M3, RS4 a tato rakva na kolesach [odkaz] a pre objektivnost aj 5gear [odkaz] 8-s
Rozbalit vlákno
2
30. 1. 2008 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 1. 2008 21:29
Re: Auto pre samovrahov
A ako dobre vieš po anglicky? Clarkson totižto vypol stabilizačný systém a s autom vyslovene blbol, preto tie zničené pneumatiky po 35-tich míľach.
30. 1. 2008 14:51
SAMOSVOR
tento moc pěkný MB AMG může být jakkoli designově podařený, jakkoli nadupaný výkonem, ale jestliže nemá samosvor (v článku ani zmínka, takže asi ne) , tak pro opravdové řidiče bude vítězit M3
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "merc"
30. 1. 2008 15:17
Re: SAMOSVOR
samosvor má pokud doobjednáš performance package
neregistrovaný "To///M"
30. 1. 2008 16:32
Re: SAMOSVOR
....tak to je peklo. Koupit si velmi extra sportovní vůz a pak zjistit, že takovou základní věc, jako je špéra, si musíš připlatit v nějakém podělaném "moneymakeru", jako je ten "performance package"... :no:
30. 1. 2008 16:56
Re: SAMOSVOR
zajímavá informace, mohla být v článku ... kolikpak ten "performance package" stojí a co krome samosvoru jeste obsahuje ... predpokládám že jsi prodejce
neregistrovaný "merc"
30. 1. 2008 17:40
Re: SAMOSVOR
četl jsem to v nějakém testu, dále má tvrdší pružiny a maximálku 280. Performance package dělá MB i k SL, CLS a E, možná i jiným, ale o těch nevím.
anonym
31. 1. 2008 09:02
Re: SAMOSVOR
130 00O,- Kč. AMG zdvojené brzdové kotouče vpředu, AMG Performace podvozek, AMG uzávěrka diferáku, AMG sportovní volant.
Chceš exkluzivitu? Tak plať! :-!
neregistrovaný "dzouzi"
30. 1. 2008 15:21
Vykon AMG a M3
Cecko AMG ma na danou tridu brutalni vykon,ale take vyladeny ze sestilitru....BMW M3 ma motoricke parametry horsi,ale vypiplane z ,,pouheho" ctyrlitru s litrovym vykonem temer 78 kw!!.Vykon samozrejme neni vse a oba vozy jsou hrdymi dravci silnic. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "babo"
30. 1. 2008 15:53
AMG Kit
Tak MB pekne zautocil, ale nemozem si pomoct, mne sa ten AMG kit nejak k tomu C-cku nehodi. Dobre vyzera napriklad na CLK (som zvedavy, ako to bude na novom), alebo aj na CL sa mi hodi. Tuto nic moc. Ciste seriove C-cko ma ale postatne podranejsi dizajn, ako 3er sedan...

Co sa tyka motoru, je fajn, zrychlenie moze byt lepsie z 0-100, ale musi to byt na cumak tazsie a myslim, ze na okruhu by M3 bolo rychlejsie (to su vsak len take krcmove dohady :-) )
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 1. 2008 15:55
LEXUS
LEXUS JE NAJLEPSI !!!!! >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "...."
30. 1. 2008 17:45
Re: LEXUS
najlepsia je HONDA!!! go go
Avatar - VDC
30. 1. 2008 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2008 16:09
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
30. 1. 2008 21:42
Re: Nikto
No, k tej plakete s menom... AMG motorov je vyrobených ročne cez 18 000, to je 50 motorov denne. Buďto majú fakt veľa mechanikov alebo je poskladanie jedného motora úplná hračka, alebo tu niekto niekoho vodí za nos. Z tohto počtu sú vynechané motory pre značku Pagani.
neregistrovaný "jpo-r"
30. 1. 2008 23:53
Re: Nikto
hodne mechanikov. videl som 2 motory E55 AMG kompresssor a každý mal na štítku iný podpis, si predstav... >:D
31. 1. 2008 00:00
Re: Nikto
fakt, oni sú tam teda aspoň 2-ja? :-O >:D
31. 1. 2008 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2008 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Filda1800"
30. 1. 2008 16:32
Pekné
slušná kára :)... ale manuál jako v M3, by tomu rozhodně slušel :-)... té elektroniky je v dnešní době už příliš... na muj vkus... (nemyslim tim jenom automaty)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sutr"
30. 1. 2008 16:35
Hmmm
Ac fanda RS4 Avant (a ridic RS4 '00) musim rici, ze Audi ma velmi zdatneho konkurenta, takze nebude jen kontrola ve zpetnych zrcatkach, ale zrejme dojde i na predjizdeni...

Nicmene z teto nemecke trojice (nech priznivci Lexusu prominou) se nevybira podle jizdnich vykonu, ale srdcem...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "honza20"
30. 1. 2008 20:14
Re: Hmmm
No konečně na to někdo přišel....
neregistrovaný "UK"
30. 1. 2008 16:37
GTR
Ta cena bude podobna cene noveho GTR to ma prist do EU az v marci 09,Cena ma bit okolo Ł 55000 v UK pocitam ze v CR to bude o par tisic menej.Potom bude aj tvrdsia verzia V Spec. Na youtube uz najdete testy noveho GTR.Motor 3.7 twin turbo 480 koni zrychlenie z 0 - 100 kmh = 3.5s.Jazdne vlastnosti prevysuju 911 turbo.Nema na kapote hviezdu ale ani napis Nissan a to je dobre stejne to nestihneme precitat ked to okolo preleti.Len na porovnanie 911 turbo stoji okolo Ł 90000.Priplatit za imidz Ł 40000 je dost.Kto ma obmedzene financie a chce mat najrychlejsie seriove auto do Ł 60000 odpoved je pockat na nove GTR...Z objednavkami bi som uz necakal tam je uz teraz poradovnik...Sportu zdar a GTR zvlaste :yes:
Rozbalit vlákno
2
30. 1. 2008 16:52
Re: GTR
Ono GTR ma samo o sobe vynikajici image a novy model je absolutni spickou ve sve tride. Jde o uzasny kus techniky. Kdybych vybiral v teto tride, vubec bych nevahal, GTR je jasnym cernym konem.
neregistrovaný "Samuel"
30. 1. 2008 23:11
Re: GTR
zaspali dobu, takove prazdne auta vyrabelo porsche uspesne v 70letech ;-\ dokonce hitlerove "auto union" jelo 400kmh a melo zrychleni pod 3s :). audi quattro z roku 1982 melo zrychleni na 100 za 2,7s. Dneska o takove auta neni zajem, kazdy chce mit luxus, krasny, design, zvuk motoru, bezpcnost atd... dokazuji to prodejni cisla, nejaky sejch si gtr nekoupi i bill gates nebo prost jezdi v porsche
30. 1. 2008 16:55
ACH TA PRISTROJOVKA
Exterier C-Classe je tak povedeny, ale ten interier, ta pristrojovka. Jakoby pujcena z Opelu.... Katastrofa.
Rozbalit vlákno
1
31. 1. 2008 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 1. 2008 18:04
Závody
Půjčte mi někdo obě auta a pronajměte letiště, já si klidně zazávodím >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2008 18:06
LEXUS
Vsimli ste si tu cenovku na Lexu? Je o nakejch 100 kapriku mensi nez u mergla. A to, si myslim, ze je jasnej dukaz statusu ktery si lexus v evrope vydobil. Uz to neni podbizeni se cenou, levny luxus a levne kone. Je to plnohodnotny konkurent tehle nemecke dvojky. Jasne, bawo bude mozna lepsi v extremu, mercedes vam zase nadeli na zadni napravu pekne stado koni a pekelne zrychleni. A lexus je skratka nekde mezi nima...A jestli bude lex v nakejch testech figurovat pred nemcem, tak holt, udelali dobre auto. Ale jestli bude nekde na konci pole, tak uz nikdo nebude moct rict, ze no jo, ale je levnejsi...protoze v tehle kategorii si myslim ze sto tisicek zas tak velku roli nehraje..a pro koho je ta suma dulezita, tak nejspis to auto do pul roku proda protoze nebude mit na benzin...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "......"
30. 1. 2008 23:11
Re: LEXUS
mozno v EU,v USA stoji skoro o polovinu min jak MB. Stejne nema sanci na nemeckou trojiku aspon co jsem videl na top gear tak zaostaval ve vsem. Ja jsem mel moznost jezdit v 350i a musim rict ze stara 3er byl schopnejsi model na rychle jezdeni. To jsou vsechno sunky na americke cesty kde se jezdi max. 90 a tudiz ho nikdo nebude pohybovat na hranici
neregistrovaný "x"
30. 1. 2008 18:24
šestilitr
Nemyslím si že by MB použilo 6 litrů objemu protože to neumí s menšími objemy ale protože je to prostě jejich politika. Nesmíme zapomenout taky na to že jejich hlavní odbyt dělají USA a tam se to chápe trošku jinak... Každopádně mi se nejvíc zamlouvala stará M3 s šestiválcem. Ta "měla koule" :-)
Rozbalit vlákno
10
30. 1. 2008 18:41
Re: šestilitr
ja bych jenom rozvinul to tve "tam se to chape trosku jinak." Ne jenom ze po prepoctu jsou tam auta podstatne levnejsi nez u nas, tak v porovnani s platem jsou fakt jenom spotrebni zbozi. A ma li nekdo nakej ten dolarek navic a chce auto na kazdy den, tak je jasne ze velice silny mercedes je podstatne lepsi volba nez dravy a drsnejsi bawo.
Avatar - 2,7 RS
30. 1. 2008 19:28
Re: šestilitr
Jistě - :yes: ... Ta kritika objemů Mercedesu je směšná - klidně by jejich technici bez problémů vyrobili motor o 100k/litr, ale jejich zákazníci preferují poněkud jiné hodnoty než honění motoru v osmi tisících otáčkách... ;-) Před chvílí jsem koukal do nového Carauta a čtu dopisy čtenářů - a jeden z nich se týká právě bitvy M3 vs C63AMG... Dovolím si citovat jednoho čtenáře - "Nejvíce si cením na BMW právě to, že má dokonalé motory a podvozky a nenechalo se konkurencí vtáhnout do hry, kde nedokonalost nahrazují zvýšeným objemem motoru. Co by se stalo, kdyby se BMW rozhodlo dát do auta takový objem jako konkurence - nebo spíše, kde by byla dnes tato konkurence?" Tak jsem na ten názor koukal a říkal si, zda to čtenář myslí vskutku vážně... ;-) Jsem rád, že jsem poté otevřel místní diskusi a alespoň někdo chápe, že to není "neuměním" Mercedesu... :yes: :-)
30. 1. 2008 22:12
Re: šestilitr
na takove reci, jako ze bawo jako jedine umi delat poradne motory...tak, motor v m3 ma 309kW z 4 litru objemu. Sestilitr v BMW 7 ma 327kW...to je jen o 18 kW vice nez ma M3, a o 9 min nez 6,2 litr v C63 AMG...Z toho vyplyva ze BMW umi jenom "mensi" motory nebo ze v M divizi pracuji supr inzenyri a v obyc. BMW stejne jako v MB pracuji podprumerni motorari... :-)
31. 1. 2008 00:03
Re: šestilitr
alebo je to tým, že motor v 7-er ma iný priebeh výkonu a nepotrebuje takú špičku ako v M3? ;-) zjednodušene povedané
neregistrovaný "Donaldd"
31. 1. 2008 07:43
Re: šestilitr
>:D >:D >:D Jasně a BMW 7 je sportovně zaměřený model, kde se motoráři ženou za maximálním výkonem..... >:D >:D >:D opravdu crazy
Avatar - 2,7 RS
31. 1. 2008 10:18
Re: šestilitr
Pánové, přečtěte si ještě jednou, co CrazyJester napsal, dejte si to do kontextu s předchozími příspěvky a pochopíte... :-)
anonym
31. 1. 2008 11:10
Re: šestilitr
Co chápat? Že porovnává jablka s hruškama? ;-)
Avatar - 2,7 RS
31. 1. 2008 11:42
Re: šestilitr
Ale on úmyslně porovnává neporovnatelné... :-) Ironicky (!) používá nesmyslnou argumentaci a logiku obdobnou tomu, že někteří jedinci se domnívají, že Mercedes neumí vyrobit motor s vysokým měrným výkonem a tuto svou domněnku opírají o skutečnost, že v AMG je 6.2 litr s „pouhými“ 450 koni... Upozorňuje tím právě na to, že vždy je nutné sledovat, čeho chce výrobce dosáhnout... Kapišto? ;-)
31. 1. 2008 15:10
Re: šestilitr
co bych bez tebe delal ... :-) >:D
neregistrovaný "Donaldd"
31. 1. 2008 16:43
Re: šestilitr
neregistrovaný "stanislav frondl"
30. 1. 2008 20:09
heslo - objem ničím nenahradíš
nemám M. moc rád, ale tohle je prostě KÁRA...

jsem rád, že se u AMG drží hesla objem ničím nenahradíš... u tohodle auta jde právě o tu kombinaci... až tam jednou dají nějaký 6-válec biturbo 3,5... tak to už nebude ono... to patří do nissanu, porsche atd...

M3 má svoje, C63 má svoje, RS4 má svoje atd...
Rozbalit vlákno
1
30. 1. 2008 22:18
Re: heslo - objem ničím nenahradíš
to je presne vono...vsechno ma svoje caro. Osum tisic otacek v bawu nebo brutalni tah C63...a je to jenom o tom, co ma kdo rad.
Avatar - misoo
30. 1. 2008 21:46
hlasovanie
v hlasovani mi jednoznacne chyba RS4 !! 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Karlitto__"
31. 1. 2008 15:13
Re: hlasovanie
RS je *, ta nema pravo se motat mezi elitou M3 a C AMG :-!
neregistrovaný "ferrarista"
31. 1. 2008 21:14
Re: hlasovanie
ty si dobrá elita, medzi úbožiakmi. :no: :no: :no:
Avatar - Dragon.001
30. 1. 2008 22:07
Jsem odvěkým fandou Ferrari a BMW. Proto se mi následující ř
Ale musím říct, že vrcholem BMW byla M3 E46 CSL. Ta "nová tvář", to je k bli*tí. Snad se to trochu spraví tím 4 dvéř. coupé na prodlouženém podvozku řady 7. To vypadá trochu k světu. A i když mě srdce táhne k M3 a ta je taky technicky vyspělejší s lepším (sportovnějším) podvozkem a motorem. Tak bych volil hned AMG. A to proto, že vůz musím milovat. Musím se na něj chodit v noci koukat do garáže, když nemůžu spát. Kochat se každou linií a objevovat nové souvislosti.

Tohle vše ve mě AMG vzbuzuje, je to krasavec. Z BMW je mi poslední dobou akorát na blit*í. Gratuluji Mercedese a BMW vzkazuju: "Vykopejte ty vaše návrhářské objevy, s tím patlalem v čele!". A pak se k vám možná moje přízeň vrátí.... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karlitto__"
31. 1. 2008 15:26
extraliga
Tento Mercedes me definitivne presvedcil, ze vyrabi skvele auta. Jsem sice milovnik BMW a zvlast M3, ale k tomuto AMG mam nejvetsi respekt, jezdi uzasne (viz Top Gear), jeste lip vypada, proste nadhera. Muj osobni zebricek v teto tride je M3 1. misto, AMG 2. misto. Ale tesne ;-) Audi RS4 se vedle tehto 2 muze nechat vyfotit, predrazeny folksvágn :-|
Rozbalit vlákno
1
anonym
31. 1. 2008 23:27
Re: Muj osobni zebricek
1.AMG,2.M3. ;-)
31. 1. 2008 17:52
MYsli to s tim trikilem............POZOR,POZOR
...vazne????No,ja nevim.Vite prece jak to dopadlo s r8 od Audi.Navic,v tom prehledu(porovnani s konkurenci)by to i lepe vypadalo......(270,280,290).Jestli by budouci majitele nemuseli hledat,,rekordni"trucky,pak by ta tristovka treba i padla.....(to jako nalepit se za ne i jet jim ve vetr.pytli).Nevim no... ;-\
Rozbalit vlákno
0