Dovozce vozů Mercedes-Benz stanovil cenu vrcholného modelu tradičně výše než BMW u své M3. Rozdíl je ale tak malý, že to budou pouze jízdní výkony a dojmy, které budou zákazníky lákat k té, či oné značce.
...že ten Mercedes několik redakcí motoristických periodik vyzdvihlo na (některá i nad) úroveň nové E92 M3. No asi se fakt něco mění :-O V E92 M3 jsem jel pár kilometrů, ale měla najeto pod tisíc, tak jsem nešel přes 4,5 tis. otáček - celkem utrpení :-)
Jediny problem je vaha motora 63 AMG, inac vsetko super. Keby tam dali motor s mensou kubaturou, automaticky nizsia vaha auta, nizsia spotreba, mensi tlak na prednu napravu. 63 AMG je skor motor do triedy E a vyssie.
Btw. nevie niekto kolko taky motor vazi?
BMW udává hmotnost 202 kg (podle vnitropodnikové metodiky), Mercedes udává hmotnost 199 kg. Není jasné, zda jsou ta čísla srovnatelná, ale rozdíl zřejmě tak jako tak nebude zásadní.
Celé auto je jen o 78kg těžší než předchozí C 55 AMG.
Je to nádhera, konečně i Mercedes začal dělat opravdové sportovní vozy. I nové SLK je opravdu sportovní náčiní. I zvuk nového motoru 350(306k) je nalděn, aby zněl sportovně, upravené řízení,atd.,......jen tak dál MB!
V M3 jsem jel (ne všichni co jsou tady jezdí jen v Octaviích a Golfech ;-) ), ale přiznávám, že jsem fanoušek Mercedesu. I když BMW má dnes navrch. Mko bude lepší na okruhu, ale POUZE o okruhu to není, že...
No, pokud jsi rozumněl závěrečnému hodnocení ve studiu, tak řekli, že tou jsou všecho skvělá auta, ale že Merc a Audi jsou vlastně jen perfektní kopie M3, ale kopie. Já si myslím, že to je podstata věci. Jsou to tři úžasné sportovní vozy, i když M3 má o ten malinkej kousíček víc, který ji posouvá na pomyslnou špici. Beru. Ale já bych volil C63 AMG, srdcová záležitost a navíc jsem vždycky šel proti masovému názoru :-)
pre koho takéto autá vyrábajú fakt nechápem. Ešte možno v Nemecku na diaľniciach aj z možností tohto niečo využijú, ale na Slovensku i v Čechách aby sme sa my, normálni vodiči báli, aký blbec to dostane do rúk, a koľkých nevinných pri tom pozabíja. Veď jazdiť na tom 90-tkou v kolóne by bolo veľké i drahé trápenie sa, potom už stačí len "zdravo" riskovať a robiť myšičky až do prvej kolízie.
Ale jasne, to by jsi mohl rici o plno jinych aut, proc je vyrabeji. Proc delaji SUV Porsche, proc prodavaji Imprezy WRC, proc 200kW Audiny a BMW, proc Range Rover Sport ......
Proste jde o image a o to zrychleni a nezadychani se v kopci.
Vsichni vime, ze to stejne nikdo nevyuzije. Proto mi pak prijde usmevny hadat se jestli je rychlejsi o ctvrt vteriny M3 nebo C63 AMG.
Pánové, v každém autě (každém) řidič občas výkon využije beze zbytku - zkrátka proto, že ten výkon k dispozici má a využít ho může... :-) Není ani nutné argumentovat hraničními situacemi, kdy se někdo potřebuje hbitě dostat z kritické situace - jsou situace, kdy s chutí zatlačíš pedál až na podlahu jen tak, ať už tam máš koní 200, 300 nebo 400... Nepřemítáš, zda dané zrychlení v tu chvíli „potřebuješ“ - prostě se Ti líbí (a klidně je to v rámci dopravních předpisů)... :-) Kategorii „co kdo potřebuje“ ať si každý posoudí sám podle vlastních preferencí a peněženky... Doba, kdy jiní určovali, co potřebuješ, je naštěstí v tuto chvíli (!) pryč... Takže někomu může stačit 70 koní v subkompaktu, jiný raději valí 600 koní v cé-elku... A ještě jedna drobnost - Ladlene, neumím si představit řidiče jedoucího v té koloně 90 km/h, jak se trápí tím, že má pod kapotou 300 koní a v duchu si říká „sakra, to by vlastně byla paráda mít těch koní jenom dvě stě“... ;-) A zda-li je drahé jet 90-kou na třech stech koních? Tak tuhle otázku už si přece majitel vyřešil, když to auto kupoval... ;-):yes:
Prave proto, ze tech 90 by se melo jezdit i s takovyma autama, tak mam "Mercedes" SMART 0,8 cdi, cipnute. Podle nalady si jezdim mezi 3 a 4,5 l/100km a rozhodne nejsu brzdou provozu. Za rok najetych skoro 50 tis. km (se soukromym autem to malokdo najedete) a porad drzi pohromade :-) .
Se tomu autu smejete, ale kdyz si ho manzelka vydupe, ze ho chce, tak potom ji ho obvykle manzel porad bere.
www . smart-club . cz
Tvůj příspěvek o tom, žes koupil manželce Smarta a sám na něm jezdíš, svědčí o... tom, žes koupil manželce Smarta a sám na něm jezdíš... ;-) Je to chválihodné, ale ve vztahu k předmětné diskusi to v podstatěí nic moc neříká... Nechci spekulovat, proč právě Smarta - důvodů může být spousta... Ale vyjdu z toho, že sám se zmiňuješ o spotřebě - pravděpodobně to tedy byl jeden z hlavních motivů... Jistě, ale v tu chvíli jsme u debaty o penězích - a argumentem "levnější/dražší" se dá relativizovat prakticky cokoliv... Já reagoval na to, že jízda silným autem v koloně je "drahé a velké trápení" - drahé to jistě je a ať si každý rozhodne, zda má chuť ty peníze za výkon navíc dát... Ty třeba nejsi a to je naprosto v pořádku... Trápení to ovšem rozhodně není... Pokud odhlédneme od peněz - jel bys v té koloně raději na 320i či 330i? Jel bys raději Fiestou 1.3 nebo Fiestou ST? Odpověď netřeba, všichni ji známe... ;-):yes: Závěrem jen prosím - nechytat za slovo... Vše samozřejmě má určité hranice - pokud narvu neúměrně těžký motor před přední nápravu, tak samozřejmě ve finále můžu zabít jakékoliv auto... To se ovšem v případě AMG ani M3 neděje... :yes:
V koloně pochopitelně raději Fiestou 1,3 než ST... teda Fiestou jsem nejel ani jednou, ale sportovní spojka je ve městě utrpení a tvrdý podvozek na Letné také není to pravé :-). I když při rychlosti 90 se tu asi bavíme o jiných kolonách...
Nějak mi nefunguje login, tak sem příspěvek hodím nepřihlášený... Tvou výtku beru :-) - do "nekonečné" kolony nebyla Fiesta ST nejšťastnější příklad, přeci jen má malinko tvrdší podvozek... Ale ne vždy jsme v "nekonečné" koloně - a pak se výkon k předjetí hodí o to více... ;-) Ale nechtěl jsem řešit nastavení podvozku u konkrétních vozů, ale spíše zdůraznit, že klišé o nevyužitelnosti výkonu u silných aut považuji za pouhou znouzectnost těch, kdož zmíněné klišé hlásají... :-)
tak ja by som si v tej kolóne na tom Mercedese určite povedal" Na * mi je také auto?". Pretože hoci nemám ani zďaleka také výkonné auto, za posledných 13 rokov som najazdil vyše 800 tis.km, každe ďalšie auto, čo mám odvtedy je lepšie a výkonnejšie, ale každým rokom jazdím pomalšie, pretože na smeroch, ktorými jazdím diaľnice väčšinou nie sú, len čo rok väčšie a dlhšie kolóny aút. Napokon ani v Nemecku som nebol nadšený, tam už ani 4-prúdové diaľnice pomaly stačiť nebudú.
"Na čo mi je také auto?" - ujišťuji Tě, že takto bys nad tím přemýšlel jen do té doby, než by Ti silnice poprvé dovolila pedál přišlápnout (opět odhlížím od peněz)... V tu chvíli totiž budeš vědět naprosto přesně, na co Ti takové auto je - a negativní myšlenky to rozhodně nebudou... ;-)
Když se budu chtít projet pro zábavu, tak opravdu nepojedu na městské obchvaty o 2 a více pruzích v dopravní špičce. A naopak mám pocit, že mě ohrožují majitelé právě té "běžné" automobilové produkce než majitelé sportovních vozů.
To auto je rychle, naozaj rychle, ale v zakrute vas zabije, je proste neovladatelne a tak sa vyjadril STIG, tak na tom nieco bude a Jeremy Clarkson po 70km zodral gumy 8-s tu sa porovnava M3, RS4 a tato rakva na kolesach [odkaz] a pre objektivnost aj 5gear [odkaz] 8-s
tento moc pěkný MB AMG může být jakkoli designově podařený, jakkoli nadupaný výkonem, ale jestliže nemá samosvor (v článku ani zmínka, takže asi ne) , tak pro opravdové řidiče bude vítězit M3
....tak to je peklo. Koupit si velmi extra sportovní vůz a pak zjistit, že takovou základní věc, jako je špéra, si musíš připlatit v nějakém podělaném "moneymakeru", jako je ten "performance package"... :no:
zajímavá informace, mohla být v článku ... kolikpak ten "performance package" stojí a co krome samosvoru jeste obsahuje ... predpokládám že jsi prodejce
Cecko AMG ma na danou tridu brutalni vykon,ale take vyladeny ze sestilitru....BMW M3 ma motoricke parametry horsi,ale vypiplane z ,,pouheho" ctyrlitru s litrovym vykonem temer 78 kw!!.Vykon samozrejme neni vse a oba vozy jsou hrdymi dravci silnic. :-)
Tak MB pekne zautocil, ale nemozem si pomoct, mne sa ten AMG kit nejak k tomu C-cku nehodi. Dobre vyzera napriklad na CLK (som zvedavy, ako to bude na novom), alebo aj na CL sa mi hodi. Tuto nic moc. Ciste seriove C-cko ma ale postatne podranejsi dizajn, ako 3er sedan...
Co sa tyka motoru, je fajn, zrychlenie moze byt lepsie z 0-100, ale musi to byt na cumak tazsie a myslim, ze na okruhu by M3 bolo rychlejsie (to su vsak len take krcmove dohady :-) )
No, k tej plakete s menom... AMG motorov je vyrobených ročne cez 18 000, to je 50 motorov denne. Buďto majú fakt veľa mechanikov alebo je poskladanie jedného motora úplná hračka, alebo tu niekto niekoho vodí za nos. Z tohto počtu sú vynechané motory pre značku Pagani.
slušná kára :)... ale manuál jako v M3, by tomu rozhodně slušel :-)... té elektroniky je v dnešní době už příliš... na muj vkus... (nemyslim tim jenom automaty)
Ac fanda RS4 Avant (a ridic RS4 '00) musim rici, ze Audi ma velmi zdatneho konkurenta, takze nebude jen kontrola ve zpetnych zrcatkach, ale zrejme dojde i na predjizdeni...
Nicmene z teto nemecke trojice (nech priznivci Lexusu prominou) se nevybira podle jizdnich vykonu, ale srdcem...
Ta cena bude podobna cene noveho GTR to ma prist do EU az v marci 09,Cena ma bit okolo Ł 55000 v UK pocitam ze v CR to bude o par tisic menej.Potom bude aj tvrdsia verzia V Spec. Na youtube uz najdete testy noveho GTR.Motor 3.7 twin turbo 480 koni zrychlenie z 0 - 100 kmh = 3.5s.Jazdne vlastnosti prevysuju 911 turbo.Nema na kapote hviezdu ale ani napis Nissan a to je dobre stejne to nestihneme precitat ked to okolo preleti.Len na porovnanie 911 turbo stoji okolo Ł 90000.Priplatit za imidz Ł 40000 je dost.Kto ma obmedzene financie a chce mat najrychlejsie seriove auto do Ł 60000 odpoved je pockat na nove GTR...Z objednavkami bi som uz necakal tam je uz teraz poradovnik...Sportu zdar a GTR zvlaste :yes:
Ono GTR ma samo o sobe vynikajici image a novy model je absolutni spickou ve sve tride. Jde o uzasny kus techniky. Kdybych vybiral v teto tride, vubec bych nevahal, GTR je jasnym cernym konem.
zaspali dobu, takove prazdne auta vyrabelo porsche uspesne v 70letech ;-\ dokonce hitlerove "auto union" jelo 400kmh a melo zrychleni pod 3s :). audi quattro z roku 1982 melo zrychleni na 100 za 2,7s. Dneska o takove auta neni zajem, kazdy chce mit luxus, krasny, design, zvuk motoru, bezpcnost atd... dokazuji to prodejni cisla, nejaky sejch si gtr nekoupi i bill gates nebo prost jezdi v porsche
Vsimli ste si tu cenovku na Lexu? Je o nakejch 100 kapriku mensi nez u mergla. A to, si myslim, ze je jasnej dukaz statusu ktery si lexus v evrope vydobil. Uz to neni podbizeni se cenou, levny luxus a levne kone. Je to plnohodnotny konkurent tehle nemecke dvojky. Jasne, bawo bude mozna lepsi v extremu, mercedes vam zase nadeli na zadni napravu pekne stado koni a pekelne zrychleni. A lexus je skratka nekde mezi nima...A jestli bude lex v nakejch testech figurovat pred nemcem, tak holt, udelali dobre auto. Ale jestli bude nekde na konci pole, tak uz nikdo nebude moct rict, ze no jo, ale je levnejsi...protoze v tehle kategorii si myslim ze sto tisicek zas tak velku roli nehraje..a pro koho je ta suma dulezita, tak nejspis to auto do pul roku proda protoze nebude mit na benzin...
mozno v EU,v USA stoji skoro o polovinu min jak MB. Stejne nema sanci na nemeckou trojiku aspon co jsem videl na top gear tak zaostaval ve vsem. Ja jsem mel moznost jezdit v 350i a musim rict ze stara 3er byl schopnejsi model na rychle jezdeni. To jsou vsechno sunky na americke cesty kde se jezdi max. 90 a tudiz ho nikdo nebude pohybovat na hranici
Nemyslím si že by MB použilo 6 litrů objemu protože to neumí s menšími objemy ale protože je to prostě jejich politika. Nesmíme zapomenout taky na to že jejich hlavní odbyt dělají USA a tam se to chápe trošku jinak... Každopádně mi se nejvíc zamlouvala stará M3 s šestiválcem. Ta "měla koule" :-)
ja bych jenom rozvinul to tve "tam se to chape trosku jinak." Ne jenom ze po prepoctu jsou tam auta podstatne levnejsi nez u nas, tak v porovnani s platem jsou fakt jenom spotrebni zbozi. A ma li nekdo nakej ten dolarek navic a chce auto na kazdy den, tak je jasne ze velice silny mercedes je podstatne lepsi volba nez dravy a drsnejsi bawo.
Jistě - :yes: ... Ta kritika objemů Mercedesu je směšná - klidně by jejich technici bez problémů vyrobili motor o 100k/litr, ale jejich zákazníci preferují poněkud jiné hodnoty než honění motoru v osmi tisících otáčkách... ;-) Před chvílí jsem koukal do nového Carauta a čtu dopisy čtenářů - a jeden z nich se týká právě bitvy M3 vs C63AMG... Dovolím si citovat jednoho čtenáře - "Nejvíce si cením na BMW právě to, že má dokonalé motory a podvozky a nenechalo se konkurencí vtáhnout do hry, kde nedokonalost nahrazují zvýšeným objemem motoru. Co by se stalo, kdyby se BMW rozhodlo dát do auta takový objem jako konkurence - nebo spíše, kde by byla dnes tato konkurence?" Tak jsem na ten názor koukal a říkal si, zda to čtenář myslí vskutku vážně... ;-) Jsem rád, že jsem poté otevřel místní diskusi a alespoň někdo chápe, že to není "neuměním" Mercedesu... :yes::-)
na takove reci, jako ze bawo jako jedine umi delat poradne motory...tak, motor v m3 ma 309kW z 4 litru objemu. Sestilitr v BMW 7 ma 327kW...to je jen o 18 kW vice nez ma M3, a o 9 min nez 6,2 litr v C63 AMG...Z toho vyplyva ze BMW umi jenom "mensi" motory nebo ze v M divizi pracuji supr inzenyri a v obyc. BMW stejne jako v MB pracuji podprumerni motorari... :-)
Ale on úmyslně porovnává neporovnatelné... :-) Ironicky (!) používá nesmyslnou argumentaci a logiku obdobnou tomu, že někteří jedinci se domnívají, že Mercedes neumí vyrobit motor s vysokým měrným výkonem a tuto svou domněnku opírají o skutečnost, že v AMG je 6.2 litr s „pouhými“ 450 koni... Upozorňuje tím právě na to, že vždy je nutné sledovat, čeho chce výrobce dosáhnout... Kapišto? ;-)
jsem rád, že se u AMG drží hesla objem ničím nenahradíš... u tohodle auta jde právě o tu kombinaci... až tam jednou dají nějaký 6-válec biturbo 3,5... tak to už nebude ono... to patří do nissanu, porsche atd...
Jsem odvěkým fandou Ferrari a BMW. Proto se mi následující ř
Ale musím říct, že vrcholem BMW byla M3 E46 CSL. Ta "nová tvář", to je k bli*tí. Snad se to trochu spraví tím 4 dvéř. coupé na prodlouženém podvozku řady 7. To vypadá trochu k světu. A i když mě srdce táhne k M3 a ta je taky technicky vyspělejší s lepším (sportovnějším) podvozkem a motorem. Tak bych volil hned AMG. A to proto, že vůz musím milovat. Musím se na něj chodit v noci koukat do garáže, když nemůžu spát. Kochat se každou linií a objevovat nové souvislosti.
Tohle vše ve mě AMG vzbuzuje, je to krasavec. Z BMW je mi poslední dobou akorát na blit*í. Gratuluji Mercedese a BMW vzkazuju: "Vykopejte ty vaše návrhářské objevy, s tím patlalem v čele!". A pak se k vám možná moje přízeň vrátí.... :no:
Tento Mercedes me definitivne presvedcil, ze vyrabi skvele auta. Jsem sice milovnik BMW a zvlast M3, ale k tomuto AMG mam nejvetsi respekt, jezdi uzasne (viz Top Gear), jeste lip vypada, proste nadhera. Muj osobni zebricek v teto tride je M3 1. misto, AMG 2. misto. Ale tesne ;-) Audi RS4 se vedle tehto 2 muze nechat vyfotit, predrazeny folksvágn :-|
...vazne????No,ja nevim.Vite prece jak to dopadlo s r8 od Audi.Navic,v tom prehledu(porovnani s konkurenci)by to i lepe vypadalo......(270,280,290).Jestli by budouci majitele nemuseli hledat,,rekordni"trucky,pak by ta tristovka treba i padla.....(to jako nalepit se za ne i jet jim ve vetr.pytli).Nevim no... ;-\