Zdrojem dosud nejlepších tržeb Hondy v Evropě jsou modely Civic a CR-V. Meziroční nárůst prodeje automobilů o 21,5 %. Polovina všech Hond prodaných v Evropě byla také v Evropě vyrobena.
Prodeje Hondy stoupají protože je originální, svá...Jak designově, tak třeba filosofií výbav, či pojetím pocitu z jízdy...
Nejspíš to nebude klíč k ovládnutí trhu, protože se nejedná o masovou záležitost, která by měla za úkol se zalíbit každému, ale pro mě je to signál, že originalita a individuálnost se ještě pořád cení.. ..a že je spousta lidí, kteří chápou proč Honda staví svoje auta tak, jak je staví, pro požitek z jízdy...že je to věc, na které jim záleží... Pro mě je to moc dobré znamení ;-)
Naprostý souhlas, mám 2 měsíce nové CR-V, velká spokojenost.
Předtím jsem měl 8let Octávii a nemůžu říct nic špatnýho. CR-V je ale o něčem jiným - vynikající podvozek, ticho, pohoda...
toho prodává honda až až... Kdo vlastní nového civika
a projede se s ním na horší silnici mi určitě rozumí.
Holt je škoda, že lidi dnes daj hlavně na reklamu a image
z dob minulých. I když zrovna nového civika si kupují spíše
lidi kvůli designu, aby na sebe upozornily a všichni se dívaly
co si koupily za letadlo... Jinak motor 1.8-140k průměr, jízdní
vlastnosti podprůměr, design pro někoho určitě super, kvalita
vizuální dobrá, akustická kvalita tragická...
....tak Ty seš dobrej borec... >:-[] Radši běž leštit angličáky a cestou si zopakuj češtinu... nebo zkus mluvit o něčem čemu rozumíš, jazykem, který umíš používat... ;-)
Kupodivu jo.. jistý bláhový dealer mi ho půjčil na autosalonu v Lipsku....vřele doporučuju všem, co by rádi něco kritizovali, případně chválili...jel jsem v 8.Generaci, jel jsem v 7.Generaci a dokonce i v 6. Generaci... Civicy jsou tak trochu moje úchylka... ;-) Jen tak mimochodem zas tak moc Tuhle generaci nikdo nechválil.... ;-)
No ty si dobra truba,je vidiet,ze si v Honde v zivote nesiel a nevies,co je dobre,ked trepes taketo hovadiny,ze 1.8 je o nicom a jazdne vlastnosti tiez,tak si fakt ....stavim sa,ze jazdis v 120cke,tak vela stastnych km. >:D 120cka ma velmi dobre jazdne vlastnosti,spickovy motor oproti Civicu,samozrejme. ;-)
opatrne s tou kritikou S120. S120 ma jako jeden z mala vozu, podobne jako Porsche motor vzadu a pohanenou zadni napravu. Se vsadim, ze tvuj vuz, mozna Honda ma na 99% pohanena predni kola. Auta s pohanenymi prednimi koly jsou pro lidi co nemaji moc penez a jsou retedy relativne levna s pomerne malym vykonem. Typnul bych si, ze se seriove delaji tak max. do 200-250 koni. Je to hlavne pro kutily, kteri si na to daji pekna kola, popr. nejaky ten spojler a snizi si svetlou vysku. Kazde poradne auto ma nahon na zadni kola, anebo pohanena vsechna. Vycet: S2000, NSX, GT-R, Legend, M-B, BMW, Porsche, Jaguar, Maserati, Lamborghini, Ferrari, Corvette, Viper, WRX STi, EVO apod.:
Acuta TL je nejvykonejsi predokolka a ty kone z 3.2(256hp) nebo 3.5(286hp) litru a to uz delaji nejaky cca 4 roky, tak ze tech tvych 250 max. je pro Hondu davno prekonane.
Ano s takovym Camarem clovek musi i do mirneho zasnezeneho kopce couvat, jinak mam taky rad zadokolky.
s tou Acurou TL mas pravdu, typoval jsem tech 250 koniku od pasu, nicmene TL se svym vykonem je uz na vykonnostni hrane pro seriove vyrabena auta do bezneho provozu s nahonem na predek. Dokonce jako jedna z mala vytek na adresu TL je prave adresovana k tomu, ze pokud by to byla zadokolka, to auto by bylo bez chyby.
Tak nevím, cos tím chtěl přesně říct. Jak že je Š120 kchůl kchár, že má motor vzadu jako Porsche, nebo že jsou všechny předokolky křápy pro socky? Ať už bylo smyslem jedno či druhé, docela jsi mě pobavil. :-) Nebo zaskočil? 8-s Jsem zmaten... >:D
Ano máš pravdu, motor není nic moc. Tedy mohl by být i lepší, ale lepší motor 1,8 nemá dnes nikdo, a dokonce nikdo nemá ani stejně dobrý! Jízdní komfort by mohl být lepší, ale to je jediná slabina Civicu. Je pravda, že Ceed má lepší cen, Octávia větší kufr a Golf větší možnost individualizace včetně výběru motorů, ale celkově lepší auto za stejné peníze nekoupíš!
Honda je najvacsim vyrobcom benzinovych motorov na svate.Od kosaciek,mot.clnov az po auta.2 litrovy stary agregat bez turba v S 2000 / 163 KW/ nema obdoby a dlho nebude mat.Kvalita vyrobkov pod znakom Hondy je velmi vysoka.Naftaky tiez vedia skuste prvy diesel v Accorde.Novy Civic ukazal ze sa Honda neboji do nadcasoveho dizajnu.Neboji sa vykrocit dopredu a vybocit z nudnych tvarov ala Golf.Pride aj novy nastupca NSX 10 valcov a mozno len prelozia agregat z F 1...Power of dreams :yes:
Gratulace Hondě, že se čím dál tím víc prosazuje na evropských trzích a dá se říct, že se začlenila do davu automobilů na silnicích. Už to zkrátka není tak "exotická" značka. Trochu mě ale mrzí postupná a nenápadná rezignace na tu pořád opěvovanou a zmiňovanou sportovní notu. Power of dreams - jistě, jednotlivé modely jsou na tom jizdími vlastnostmi a řidičským pocitem výborně i když třeba reálně tak rychlé nejsou. Bohužel mi na evropském trhu chybí nějáky opravdu sportovní reprezentant a tydy vlastne zjistíme, že na tom Honda tak slavně není. Samozřejmě, vrchol v EU - CTR není špatný, ale je to hothatch parametry odpovídající +- konkurentům. Chybí mi tady ten model, na který konkurence bude hledat těžko opověď. V podstatě jediná šance by byla dostat sem vrchol z jap. a to Integru Type-R. Na evropském trhu by v podstatě neměla konkurenci. Prodeje by samozřejmě nebyli závratné, ale ITR by reprezentovalo ten image Hondy - sportovní model, který má něco navíc než konkurence. A nebo honem sem s novou NSX. Vzpomínám na i dnes často zmiňovanou japonskou svatou trojici NSX,GT-R34(33,32) a Supra. Nové GT-R je tady zpět (skoro), pod hlavičkou lexe snad taky už uvařej nástupce Supry a Honda by taky už mohla pustit nové NSX. Podle mě to pro svou image potřebuje jako sůl.