Novinky
Poprvé za volantem modernizovaných Renaultů Master a Trafic. Zase o krok blíže osobním vozům
13 komentářů
MBRANOM
2
68 fotiek a ani jedna fotka z interieru. Stacilo spravit iba 4 fotky z profilu, jednu z interieru na predok a jednu na zadne sedacky. Moc ste sa pakazili.
Přejít do diskuze
Vtipné je, že 1.6 od Renaultu vydrží v dodávke viac než 2.2 od Fordu.
A blbé kecy majú najviac takí, čo v tom ani nesedeli.
A blbé kecy majú najviac takí, čo v tom ani nesedeli.
jsem věděl i bez Ády, tak jako teď říkám, že do dodávky je dvojspojka nesmysl. U dodávky o rychlost řazení nejde, ale o kulturu.
Dobrý den, poradíte někdo s tímto modelem? Mně se moc líbí a uvažuji o něm. Potřeboval bych ho do byznysu, ale vůbec nemám s dodávkami zkušenosti. Díky moc za pomoc. Michal. Odkaz zde: https😐/www.vanscentre.com/…2kw-l3h2-klima1/?…
No u dodávek jde spíše o schopnost rozjezdu a to opakovaného v plně zatížené soupravě. A tady je klouzající HDM posvícení a naopak DSG má problém. A dnešní HDM mají přemosťování měniče často i při té jedničce, po rozjezdu a teoreticky nižší efektivita už tak není problém.
Stoupá oblíbenost osobních dodávek a když začneš přebírat , tak jedině Peugeot a MB nevyřadí automat. Nakonec ti z toho vyjde 2P = 1MB.
Má ju každý kto si ju od zf alebo aisinu kúpi a na tom to asi nestojí ani nepadá. Otázne je,či to má zmysel po stránke ekonomickej
S emisiami súhlas,ale nie sú jediný svojho druhu. Čo sa týka spoľahlivosti tak jeto bezproblémová záležitosť...
To je asi pravda 2,2ku mám v Boxeru a má problémy se startováním od začátku. 1,6ka je zase bez močoviny a v reále produkuje 2000% limitu NOx. Teď je to v pořádku vlasně díky dieselgate.
O akú kultúru ide pri dodávkach? Tú dvojspojku majú a objavovať teplú vodu je pre renault ekonomický nezmysel (aj vzhľadom k počtu týchto vozidiel s automatom). Ešte nedávno si mohol mať nič alebo robota ( česť výnimkám)