Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi ASX po dalším faceliftu odhaluje české ceny. Pořídíte ho výhradně s dvoulitrem

ASX se v rámci letošního faceliftu vedle nového designu dočkalo nového pohonného srdce. Stávající šestnáctistovku nahradil dvoulitr.
Zpět na článek
1. 10. 2019 16:21
1. 10. 2019 16:25
1. 10. 2019 16:27
1. 10. 2019 16:31
1. 10. 2019 16:37
1. 10. 2019 16:38
1. 10. 2019 16:39
2. 10. 2019 09:03
2. 10. 2019 09:54
2. 10. 2019 10:18
2. 10. 2019 11:36
2. 10. 2019 13:06
2. 10. 2019 13:45
2. 10. 2019 13:55
2. 10. 2019 14:09
2. 10. 2019 14:14
2. 10. 2019 14:16
1. 10. 2019 16:38
1. 10. 2019 16:42
1. 10. 2019 18:11
2. 10. 2019 09:18
2. 10. 2019 09:55
2. 10. 2019 10:17
2. 10. 2019 11:45
1. 10. 2019 22:34
2. 10. 2019 08:01
2. 10. 2019 08:26
2. 10. 2019 11:14
2. 10. 2019 12:23
2. 10. 2019 14:01
2. 10. 2019 09:39
2. 10. 2019 10:06
2. 10. 2019 10:41
2. 10. 2019 11:20
2. 10. 2019 13:46
2. 10. 2019 11:40
2. 10. 2019 12:36
2. 10. 2019 13:24
2. 10. 2019 13:53
3. 10. 2019 09:04
2. 10. 2019 10:16
Avatar - Ozzman
1. 10. 2019 16:03
Tak aspoň je levný
Moje obava se nenaplnila, takže za ty ceny asi ok, jak bude reálně dobrý dvoulitr si nechám až po projetí. Pořád je to ale takové umělé udržování při životě zastaralého modelu, stokrát přeplastikovaná mumie :D . Smutný je pak pohled na nejdražší verzi a zrychlení 12.2s na sto.
Rozbalit vlákno
14
1. 10. 2019 16:22
Re: Tak aspoň je levný
A to je jeho jediná výhoda.Jinak je to zastaralý pekáč . Interiér raději není ani nafocen v galerii. Příplatkový infotainment s 8 palcem to je jak z dob 15 let zpět.
Nerozumím těm kdo za něco tak zastaralé a ještě hnusné dají své peníze.
Avatar - Ozzman
1. 10. 2019 16:26
Re: Tak aspoň je levný
Já vím, předfacel jsem jezdil a tento nový jsem viděl naživo a seděl v něm... je to pořád stejný, ale konečně by mohl mít za tyto peníze i adekvátní motor, nebo alespoń průměrný, na rozdíl od 1.6 atmo.
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 11:48
Re: Tak aspoň je levný
Krása !
Avatar - twistedTSD
1. 10. 2019 21:12
Re: Tak aspoň je levný
Čtyřkolka Invite za 530 nezní úplně marně.
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2019 23:03
Re: Tak aspoň je levný
podla mna to auto nadalej uspech mat bude... je prakticke jednoduche sikovne a nema ziadne zbytocnosti ktore by cloveku komplikovali zivot .. naopak toto bude velmi vdacne auto na bezne jazdenie kde budes len tankovat tankovat a tankovat :-) a nic ine riesit nebudes.. proste este taketo zlate jendoduche poctive auto ( ktore ta este nechce osklbat ) ako tomu bolo u aut za starych cias :yes:

navyse kto ti ponukne rodinnu stvorkolku ( razvor 2670mm je fakt slusny ) s automatom za 530 litrov ... ved ked len vidim ceny zakladneho osizeneho T-rocu s tou kosackou pod kapotou tak ma az skruca a je mi normalne nevolno .. v tomto zlate ASX :yes:
Avatar - woody-alien
2. 10. 2019 00:03
Re: Tak aspoň je levný
No, já ti nevím. Korejci v tichosti do Tivoli nacpali 1.5T 120 kW / 280 Nm a při přibližně srovnatelné výbavě, s automatem (HDM) a 4x4 jsi na 465t. Výrazně lepší konfigurovatelnost, u každé !!! výbavy si můžeš k oběma motorům (turbobenzín, diesel) vybrat jestli chceš manuál nebo automat, jestli chceš AWD nebo ne - kdo ti tohle ponukne ? Ne že by byl SsY téma zrovna pro mě, ale dokázal bych pochopit, když mu dá někdo přednost před autem, které má víc faceliftů než Cher a jezdí, hmm, když nic jiného tak znatelně líněji.
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 07:01
Re: Tak aspoň je levný
A teď si vezmi, že já jsem v to seděl a já jsem olizovac plastů a ten SS je hodně povedený a s ASX se nedá srovnávat, kufr taky slušný a to s technikou a cenou, kterou píšeš.... Ještě se musím projet, ale zatím to vypadá na hodně zajímavé auto.
Avatar - woody-alien
2. 10. 2019 07:55
Re: Tak aspoň je levný
Zatím má SsY mizivou dealerskou síť, ale shodou okolností mám jednoho prodejce za rohem. Auto BEK si ho přidal k Mazdě a Hondě. Tak to schválně taky omrknu. A jen tak na okraj, moje čerstvá zkušenost říká, že ani hodně rozšířená síť dealerů/servisů nemusí být výhra. Mrkni do Fotosoutěže na MACZ. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 09:16
Re: Tak aspoň je levný
Nám by měli jedno otevřít tady v Prahé, takže se tam s Mikesusem určitě vydáme na test na blog, protože i když to moc hezké auto není, tak objektivně je to proti ASX vyšší třída :D

Zkušenost jsem četl :D Ochota až za roh :D Já mam taky pár podobných čerstvých zkušeností od Fordů, když jsem sháněl Kugu... tady vidíš, kdo chce prodávat a kdo ne, nakonec jsme popojeli 100km a bezva přístup..

jo počkej, jen kdyby si měl zadřený motor, to by se přetrhly, olej? nezájem :D
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 11:01
Re: Tak aspoň je levný
teraz po tom najnovsom facelifte by ASX uz malo mat aj makcene plasty v interieri co je fakt pokrok ..... takze ked ozzy by si nahodou v nom uz sedel v dohladnej dobe niekedy tak mi to potom potvrd ci je to skutocne tak.. teda aspon ta horna cast palubky by uz mala byt makcena... :yes:

ja sice niesom moc olizovac plastov ale inak som rad ze mam palubku makcenu to nepopieram... ale nijak ma neuraza ani tvrda palubka ... toto zase nie je rozhodujuci faktor u mna pri kupe
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 11:47
Re: Tak aspoň je levný
Vždyť píšu, že jsem v něm seděl a interiér je pořád stejný, jen má nový tablet :D Horní část palubky byla podle mě měkčená už předFL, ale to je tak všechno :D
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 12:41
Re: Tak aspoň je levný
a to nestaci? :-[] 8-s :D ... zase to nie je vzdy vyhra mat vsetko makcene :D

ono tie otocne ovladace v strede su fajnove ... aj budiky :yes:
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 10:58
Re: Tak aspoň je levný
s tym turbom to vidim skor na suboj Tivoli 1,5T vs vitara 1,4T ... ASX je razvorom aj celkovou priestornostou kusok uz konkurent pre ine vozy...
1. 10. 2019 16:06
Coze? Jakoze neni 4x4 s manualem?
To je doufam nejaky omyl ztraceny v prekladu...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
1. 10. 2019 16:13
Re: Coze? Jakoze neni 4x4 s manualem?
Nene, 4x4 bude jen s CVT..
1. 10. 2019 18:10
Re: Coze? Jakoze neni 4x4 s manualem?
Ano, jako u Eclipse Cross myslím.
1. 10. 2019 16:21
ASX x Kamiq
4-válec,atmosféra, 2 litry, 110 kW x 3-válec, turbo, 1 litr
cena podobná
co je asi lepší volba? :-D
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Ozzman
1. 10. 2019 16:25
Re: ASX x Kamiq
Kamiq, je modernější, má lepší interiér a jeho litr je na stovce rychleji, než tato dvoulitrová chcíplotina ;) Ještě jsem zvědav na to, jak jezdí, ale předfacelift nevynikal ni tam.
1. 10. 2019 16:27
Re: ASX x Kamiq
Třeba toho kamzíka,ale s motorem? Byť za trochou ;-) větší peníze.
Avatar - Ozzman
1. 10. 2019 16:31
Re: ASX x Kamiq
Kolem 550 se dá sehnat i Karoq 1.5TSI, tady není o čem, když už se to musí srovnávat zrovna se Škodovkou, ale chápu, že je potřeba si nostalgicky kopnout, protože Japonec, Atmosféra a Škodovka má litr.... co na tom, že ten litr jezdí líp? :D Pak až si to koupí bude hodně smutný, až mu v dlouhém táhlém nějaká prašivá Škodovka ujede :D
1. 10. 2019 16:37
Re: ASX x Kamiq
Přesně .přece nekupuji auto za cenu od... Tak přihodím nějaký groš a koupím auto s motorem, jaký mě bude vyhovovat . Né koupit nejlevnější nejslabší motorizaci a po zbytek používání auta se tlouct do hlavy , že to auto stojí za ...
Ale při koupi jsem ušetřil nějakou tisícovku.
1. 10. 2019 16:38
Re: ASX x Kamiq
Přesně, koupím 1.5TSI a až to budu jednou prodávat, dostanu v bazaru vo kilo víc než za ASX.
2. 10. 2019 11:34
Re: ASX x Kamiq
Myslíš ten škubající 1.5 TSI, na který se právě vyhlašuje oficiální svolávací akce - po velkém tlaku nespokojených zákazníků :-D
Avatar - Ozzman
1. 10. 2019 16:39
Re: ASX x Kamiq
Za těch 400 +/- to asi nebude špatný, ale přes 500 už bych za to nedal, zvláště, když s lepším performance mi stoupá čas na stovku :D 4x4, AT a jsi na 12s :D
Avatar - woody-alien
2. 10. 2019 00:13
Re: ASX x Kamiq
No vidíš, tak to už může ASX závodit i s novým Jimníkem. :yes: ;-)
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 09:03
Re: ASX x Kamiq
A Fabií Junior :D
Avatar - woody-alien
2. 10. 2019 09:44
Re: ASX x Kamiq
Seženeme a dáme battle na letišti ? :D
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 09:54
Re: ASX x Kamiq
O jedné bych věděl, ale té by naklepalo o moje Clio :D A s letištěm je to pořád velký otazník, Machi mi slíbil že poptá říjnový termín a ticho po pěšině .... Je mi blbe se pořád vnucovat, nemáme někoho kdo má svoje letiště ?:D
Avatar - woody-alien
2. 10. 2019 10:16
Re: ASX x Kamiq
Zatím ne, ale počítám, že speedfred si brzo jedno koupí. :D
http://moje.auto.cz/…skuse/reakce.php?…
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 10:18
Re: ASX x Kamiq
Výborně, takže budeme závodit s tímhle? :D Já bych o jednom sportovním letišti taky věděl, ale to aby sis koupil zas Jimniho, tam s Mondeem nejedu :D
Avatar - speedfred
2. 10. 2019 10:26
Re: ASX x Kamiq
:-[] :-[] ja som písal o lietadle a nie letisku, ak keď...
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 11:36
Re: ASX x Kamiq
Sháníme letiště na sraz :D Tak nebuď škrt a nějaké kup prosím, díky :D :D :D
Avatar - Dany
2. 10. 2019 13:06
Re: ASX x Kamiq
Neponúkal sa niekto s letiskom či okruhom na severovýchode Čiech?
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 13:45
Re: ASX x Kamiq
To bylo letiště v Mnichově Hradišti, které bylo přes ACZ... A Machi nereaguje :/ proto poptávám jiné :D
Avatar - Dany
2. 10. 2019 13:55
Re: ASX x Kamiq
Ja si pamätám, že sa niekto ponúkal v diskusii, alebo pod blogom mimo Machiho. Detaily si už nepamätám. Skúsim to dohľadať
Myslím že v tom bolo Ostravsko
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 14:09
Re: ASX x Kamiq
Jo, to byl asi Mariachi, máš pravdu, ale to je pro nás Pragocentristy dost daleko :D
Avatar - Dany
2. 10. 2019 14:14
Re: ASX x Kamiq
Áno, bolo to pod najdiskutovanejším blogom , bol to MariAchi a Centrum bezpečné jízdy v Ostrave ;-)
Budete to mať mierne bližšie, ako my do Hradišťa :D
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 14:16
Re: ASX x Kamiq
S pražskou SPZ v OVě to není bezpečné :D Ale jo, když by to jinak nešlo, bude to fajn a Marichiho jsem dloooouho neviděl :)
5. 10. 2019 16:31
Re: ASX x Kamiq
No a právě proto může někomu vyhovovat slabší motorizace a nemusí se tlouct do hlavy. ;-)
1. 10. 2019 16:38
Re: ASX x Kamiq
Ta škodovka.
Znám obě auta a jezdím s Mitsu i Škodou.
Tak ti odpovídám.
Avatar - Ozzman
1. 10. 2019 16:42
Re: ASX x Kamiq
Ty jezdíš s ASX ? PROBOHA PROC ?
1. 10. 2019 18:11
Re: ASX x Kamiq
S Mitsu, ne s ASX!
Jakože znám ten přístup automobilek a co od nich čekat.
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2019 23:15
Re: ASX x Kamiq
on ma L200 ak dobre pamatam... staci len citat ... nepisal to uz prvykrat

ale inak proc ne ASX? ... ASX uspech ma to musis uznat... u nas ich hodne vidim a za mna lepsie ASX ako nejaky predrazeny rapid alebo zakladnu scalu s litrom... a ASX je dokonca kabinou priestrannejsie aj ako octavka alebo nejaka astra takze aj ako rodinne auto za dostupne peniaze je to fakt zaujimava volba.. :yes:

ozzy.. na 32 rokov mas docela kratku pamat ;-) .. alebo mozno len si niektore veci nechces pamatat ;-) chapem
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 09:18
Re: ASX x Kamiq
Fostek je taková napůl vymyšlená postava, jednou je to Audi R8, pak L200, na to zase Merecedes, BMW atd.... tak člověk nikdy neví :D Každopádně někdy má tah na branku.


Ale tobě body nahoru, že si pamatuješ muj věk... a nepokaž si to tím, že si se podíval do profilu :D Nezklam mě! :D
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 09:37
Re: ASX x Kamiq
neboj nepozeral som sa... ja si to pamatam .. a tusim narodky oslavujes niekedy na jar ( a to v profile iste nebude ;-) ) .. ja mam v tomto dobru pamat ... obcas clovek co to v diskusii zachyti .. a na mna sa to vsetko lepi ani neviem ako .. proste si to pamatam .. profily nekukam ...

fostek je v poho.. mna konkrente neuraza nicim.. ani tym ze ma stale spomina narazkami v spojitosti s ASX alebo mitsu obecne :D ... nejak proste mi nevadi.... nie je to teny typ s ktorym by som "bojoval".. a nakoniec vzdy najdeme spolocnu rec
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 09:55
Re: ASX x Kamiq
Další bod pro tebe ! :D ještě se porjed v autech o kterých píšeš a budu tě blahořečit :D
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 10:06
Re: ASX x Kamiq
tak v niektorych som jazdil... v niektorych len sedel... a v niektorych ani tolko... bohuzial nemam tie moznosti jazdit s kazdym autom na trhu.. nie som ani autopredajca v bazare ani servisny technik ani auto-tester ani motoristicky novinar-redaktor... mam len jedno auto s ktorym jazdim a to je vsetko.... ale nakolko mame v rodine tu a tam par aut a mam vcelku aj dost kolegov a znamych tak a aj v minulych zamestnaniach som uz nejakymi zaujimavymi autami jazdil takze co to uz porovnat viem.... samozrejme doba sa meni ja viem.. ale nakoniec stejne ten volant je vsade... aj 4 kolesa a zatial povacsine vsade este aj klasicky motor...

co som spominal kolega ma ASX z r 2010... s 1,6 mivec... a ma ho dodnes :D .. ktovie preco... asi mu zase az tak zle nesluzi na bezne jazdenie ... a lacne nebolo na svoju dobu... bolo nove .. ma dokupene 18tky disky... stale vyzera fajn.. daleko lepsie ako nejaky kaskaj z tej doby alebo mnoho dalsich z tych casov.. ale to aj lancer dodnes fajn vyzera.. mitsu ma v tomto nadcasove auta.. aj velkostne aj vizazou... a za to sa mu posmievat je fakt smiesne ale nevadi.. cas mitsu este len pride... uz v marci v zeneve :yes:
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 10:17
Re: ASX x Kamiq
No já taky nejel všechna auta na trhu, ale jelikož mne baví, cestičky si k nim nějak najdu, někdy za pomocí přátel, nebo tady lidí z ACZ ;).

K tomu ASX, já to psal níže, ono to vlastně tak hrozné auto není, tedy teď po faceliftu.

Z exteriéru se mi i docela líbí, znám ošklivější, interiér je zastaralý, ošklivé plasty, tam se nezměnilo nic (ano, já už v něm seděl, byl na Náplavce).

Předpokládám, že jízda se nezměnila, sedačky taky ne. Nejsou v autě sice vyloženě tupé rány od podvozku, ale že by žehlil nerovnosti se říct nedá.

Prostornost tak nějak průměrná na svou velikost, rozhodně bych ho jako rodinné auto neoznačil, už jen třeba to, že v kufru je tvrdé plato a nemužeš kdykoliv stáhnout roletku a naložit něco vyššího, ani tvar karoserie nad platem není kdovíjak prostorná, což už u auta tohoto typu já osobně dost vyžaduji, proto ho snad kupuji, ne? Jinak by mi stačila krátká Fabka :D

A pak je tu ta cena, za 420 s tímto motorem ok, výbava je tristní, ale dobře, rozhodně mnohem lepší, než 1.6atmo, která byla ostudou v autě této velikosti a ceně 500-550 tisíc ve výbavě (a to i jako FWD MT). Když pak přidám 4x4 a AT, dynamika se zhoršuje, cena zvyšuje a konkurence je nemilosrdná.

Za ceny kolem 0,5M se dají sehnat i jiná auta, více či méně dobrá, my před pár týdny kupovali v této kategorii SUV i v adekvátní ceně (500-600 tisc), takže mám trochu přehled. Karoq 1.5TSI, Jeep Compass 1.4T, Kuga 1.5EB, Nissan QQ 1.33Tce, Renault Kadjar 1.33Tce.... osobně bych dal přednost každému z těchto, než ASX, protože za podobné peníze nabídnou vždy trochu něco navíc, ať už je to motor, nebo kufr, nebo výbava či jízdní vlastnosti.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 10:43
Re: ASX x Kamiq
ono ten interier nie je v ASX o krase ( aj ked skaredy urcite nie je ) .. on je hlavne o praktickost ia funkcnosti... vies ake su paradne tie otocne ovladace v strede? masivne silne.. maju dobry chod.. tie preziju aj auto samotne... a vies ich ovladat aj naslepo pripadne v zime aj v nejakych tych rukaviciach ked nastupis do auta ... ASX je celkovo o praktickosti a robustnosti .. pritom je kabinou vzdusne a fakt vacsie ako bezne hatche nizsej strednej stojace na podobnom podoryse... celkovo auto je velmi bytelne .. uzivatelsky prijemne bez zbytocnosti ( hoc nema turbo ani 10 displejov ani 4 farebnu kasnu ) a ASX znesie aj mensi teren a drncajucu polnacku ( bez ujmy ) na rozdiel povedzme od nejakej C-HRky toyoyty s ktorou ozaj majitel asi nikdy nevkroci do ziadneho typu terenu...

PS: otazne je ci su za 500 litrov tebou spominane SUV auta aj v 4kolke.. lebo inak mas v 2kolke ASX uz od 415 tisic... a to je uz podstatne menej ako tych 530 v 4kolke ... neviem tiez kolko stoji najlacnejsi karoq v4kolke ale ak podobne ako ASX v 4kolke tak ok.. vtedy je ozaj na zakaznikovi comu da prednost

kuga alebo kadjar podla mna uz maju aj velkostne ( aj motoricky turbom ) blizsie skor k eclipse crossu ako k ASX ktore je fakt dlkou 4,3m skor kdesi na urovni S-Crossu od suzuki ako na urovni kugy ci kadjaru ... ono to cloveka myli lebo ASX ma fakt velky razvor a tak vie priestorovo konkurovat kabinou aj podstatne dlhsim autam .... ale inak to nie je nejake velke SUV co do dlzky ani vahy ani nejakeho podorysu celkovo
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 11:45
Re: ASX x Kamiq
Když porovnáváš s CH-R, ta se mi nelíbí a je to nejzbytečnější auto, co jsem za poslední dobou řídil, je to malé uvnitř, přesto docela drahé, ale pro městě to s 1.8Hybridem umí jezdit velmi příjemě a za málo, o level lépe, než ASX.

ASX je pak větší, to máš pravdu, proto ho srovnávám s Csegmentovými SUV. Kuga má rozhodně větší a využitelnější kufr, Kadjar si moc nepamatuji, ale taky nemá plato, ale roletku.

A ty zbytečnosti? Já ti nevím, proč bych si měl kupovat za stejné peníze něco, co je zastaralé ? Říkám, od 420 motor OK, výbava ale velká bída + Woody ti dal fotku interiéru.

Sám si vzpomeń, když si měl vyměnit své peníze za auto, tak si se zachoval naprosto logicky a vzal to nejlepší v dané době v nabídce, kterou si dostal :) Bychařsky je ASX asi zajímavé, možná, pro někoho, ale utratit 500 tisíc za auto, rozhodně to bude asi to poslední, co mne napadne.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 12:33
Re: ASX x Kamiq
kazdy samozrejme si kupi co potrebuje co sa mu paci a vyhovuje... aj C-HR sa niekomu paci a ma pre neho zmysel a bude mu vyhovovat ...a tak aj ASX si svoj podiel z kolaca na trhu aut nadalej odkusne.... ASX zaboduje aj nadalej praktickostou jednoduchostou nakolko taot generacia uz ozaj len doziva... ale vzhladom na to ako sa mitsu toto auto podarilo a ako dlho vydrzalo klobuk dole... a v tom case okolo r 2010 porazilo aj yetinu tu v etste a to sa tu podarilo malokomu porazit skodu.. samozrejme vek nezastavime ale po tejto modernizacii este nejake 2 roky urcite vydrzi a potom to uz bude zase ina pesnicka.. rovnako uz o polroka v zeneve pride novy outlander a verim ze potom uz ludia zacnu toto znacku vnimat kusok inak... a nie len ako nejake drzaky v cene od ;-) .. maju to dobre nakrocene aj technologicky... uz len vyckat na dalsie nove modely :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2019 22:41
Re: ASX x Kamiq
ASX tu nie je o com :yes:

kamiq mi s litrovym downsizingovym vytunenym trojvalcom nedava ziaden zmysel za danu cenu ... tu je ASX celkovo o level inde.. :yes:
2. 10. 2019 11:16
Re: ASX x Kamiq
O level inde mozno iba z pohladu atmosfera vs. male turbo. Ale dynamika dava iny pohlad + ak cloveku zalezi na odhlucneni kabiny, srpacovani interieru, sedackach, infotainmente, vyhrievanom volante, celnom skle a oknach a dalsich veciach tak "tu nieje o com" podla mna uz neplati. Je to stale o preferenciach clovek ale podla mna to nieje ani nahodou jednoznacne. U mna skor skoda
1. 10. 2019 16:37
Výhradně s dvoulitrem
místo infotainmentu Comodeorre 64 a bederní opěrky ani za milion.
:-)
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2019 16:41
A kde je *** ASX pilot a BYkupec Mitsu
No.1 in the world? :-)
Come on baby, nenech nás čekat!
Rozbalit vlákno
3
1. 10. 2019 16:51
Re: A kde je kurwa ASX pilot a BYkupec Mitsu
Myslíš kdysi Kia world :-)
ASX pilot a by kupec Mitsu brázdící silnice vychodneho Slovenska ve WV. :-) :-)
Asi leží pod brachovym Lancerem :-)
1. 10. 2019 18:12
Re: A kde je kurwa ASX pilot a BYkupec Mitsu
Tak to je peklo! :yes:
Avatar - speedfred
1. 10. 2019 21:34
Re: A kde je kurwa ASX pilot a BYkupec Mitsu
hošííí, nechte tohoooo :-)
Avatar - KANKUNEN
1. 10. 2019 16:57
První auto, které nedokázali číňani
okopírovat, nedokázali zajet stovku nad 11,5 sekundy. :-[]
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2019 18:13
Re: První auto, které nedokázali číňani
TWL :yes: Za tohle jsem zapomněl na ty tvý rozumy pod Suprou :yes:
Avatar - KANKUNEN
1. 10. 2019 16:59
Tak koukám redakce považuje
Jednotky času za sprosté slovo. No hlavně, že znají kWel.
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2019 18:14
Re: Tak koukám redakce považuje
Ano. Již dlouhé měsíce nejsou schopni to opravit.
Horečnatě se věnují shánění nových informací o Supře! :-! :-) :yes:
A máš to ;-)
1. 10. 2019 18:28
A na 6-kvalt u dvojlitru akosi nevyšlo?!
:no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2019 22:37
Re: A na 6-kvalt u dvojlitru akosi nevyšlo?!
k comu 6 kvalt u mestskeho SUV s tocivou atmosferou ktore je kratsie ako ceed a nenahana dialnice? ... kde to budes kvadlat do 6tky ? na krizovatkach cestou do prace alebo nebodaj nejakej klukatej okrske za dedinou pri 90tke? ... inak ten mivec je vyborne sprevodovany aj bez 6tky... to nemam obavy... uz 1,6tka bola sprevodovana v pohode kde aj pri 130 na dialnici tocis len nieco cez 3000 co je na vysokootackovy MIVEC atmo benzin uplna parada.. a aj spotreba tu nebola nijak dramaticka .. problem tu nie je v 6tke... ta je tu fakt zbytocna a malo vyuzitelna v praxi bezneho pouzitia ... problem skor vidim v tom preco je 4kolka vyhradne len s automatom... lebo inak mohlo byt ASX v 4x4 aj pod pol mega a to uz je fakt masaker .... ale nevadi... aj tak je ASX famozne naceneny za taky kus auta s kabinu vacsou ako octavka a s 4kolkou alebo aj bez nej .. cakam dalsi mega uspech tohto praktickeho rodinneho nezmaru a ako tak pozeram ta slabsia 1,6tka mu zda sa fakt chybat uz vobec nebude .... ;-) :yes:
2. 10. 2019 08:31
Re: A na 6-kvalt u dvojlitru akosi nevyšlo?!
Točivá atmo? Trochu si to pleteš... Těžko říci nakolik bude točivá, fakt je ten, že max výkon odevzdává v 6k RPM a max toč moment za 2/3 otáček. Pokud bude mít navíc těžší převody, dá se o chuti se vytáčet dlouze diskutovat. Tím neříkám, že by mě ohromoval Kamzík s litrem.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 09:49
Re: A na 6-kvalt u dvojlitru akosi nevyšlo?!
tym padom je 5st manual uplne ok.. ja napriklad s 1,6 mivecom motorom obcas stale jazdim v sportbacku... a aj tu 6tka nedava zmysel vazne... ved aj kde? v meste? tam ides maximalne na 4ke... na okrskach pod plynom krassna 4-5tka motor ide lahko a krasne sa vytaca a stejne potebujes otacky aby si mal tah ... a na dialnici aj pri 130 je 5tka uplne lahka a toci sotva nieco nad 3000 ... a motor sa netrapi... nehuci.. ide na pomery atmo uplne lahko...a citis ze ma rezervy a neturujes ho na 5tke ....a zase 160 moc s nejakym ASX asi jazdit clovek nebude bezne takze ta 6tka tu fakt v reale nebude mat velke vyuzitie... mozno by si ju vyuzil kdesi v nemecku na dialnici ale tak zase to si nekupis ASX ak chces jazudit neobmedzene po dialniciach .. to potom je lepsi passat dizel ze jo....
2. 10. 2019 12:23
Re: A na 6-kvalt u dvojlitru akosi nevyšlo?!
Srovnáváš motor co splňoval emisní normy minulou dekádu s tím co je teď. Ani se nezkoušej domnívat, že by jezdil stejně.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 12:40
Re: A na 6-kvalt u dvojlitru akosi nevyšlo?!
pises ako keby 2.0 mivec uz zrazu ani nebola tociva atmo... ale ono to nadalej je prijemne tocive atmo ;-) ...
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2019 22:34
dobra cena
skutocne dobra cena ( aj vzhladom ku eclipse crossu ) jak u nas tak aj v cz ako pozeram... navyse aj 4kolka len za nieco vyse pol melona ..sila... :yes:

a uz sa tesim na test aj fotky tohto auta z realu ;-) ... ASX :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - palix
2. 10. 2019 08:01
ASX
Minule ma akurát oslovil známy, že uvažuje o novom aute. Je nenáročný, teraz má Daciu Sandero. Vraj by chcel niečo cenovo výhodné a vyššie položené. Zamysleli sme sa... Duster, nejaká Škoda... Alebo "japonec"? A zrazu ma napadlo ASX. Hovorím mu - síce trochu staršie auto, ktoré je faceliftmi udržiavané pri živote, ale je za dobrú cenu. 1,6 -ka by mu úplne stačila. On, že pozná a aj sa mu páči. Asi by sa mal poponáhľať, aby ešte stihol predfaceliftový model - najlepšie za nejakú výhodnú cenu.

Mitsubishi by mohlo spraviť nástupcu Lancera... Zákazníkov by si to určite našlo, samozrejme, ak by to nejako nepokazili.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - woody-alien
2. 10. 2019 08:26
Re: ASX
Cesty zákazníků jsou nevyzpytatelné. ;-)

Taky znám čerstvého majitele ASX. Po letech v obstarožní první generaci C4 si do důchodu koupil Aurise 1.6. No a po třech letech a minimálním nájezdu ho vyměnil za ASX. Když ze mě vylítlo - proboha proč - tak mi odpověděl, že Toyota je sice skvělá ale že chtěli snazší nastupování. Tož tak.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 11:14
Re: ASX
no vidis.. vcelku rozumny dovod.. a kvoli tomu zase X5ku netreba... aj tu ASX postaci .. zlate to auto.. ved este bude ziadane ked raz uplne na trhu skonci... potom sa o neho v bazare vsetci pobiju :D ak tam do bazaru pride co i len jeden kus ciro cistou nahodou nejakym nedopatrenim :-[]
2. 10. 2019 12:23
Re: ASX
Domnívat se, že případný kupec X5 by šel pro ASX je hodně liché...
Avatar - palix
2. 10. 2019 14:01
Re: ASX
Trochu problém áut ako je ASX je, že v bazáre ich je naozaj pomerne málo. Jednak sa veľmi nekupuje (oproti iným značkám), okrem toho ľudia, ktorí si kupujú podobné autá ich zvyknú mať dlho. Navyše na atmosferickej 1,6-ke sa ani nemá veľmi čo pokaziť = nie je dôvod na výmenu.
Je to podobné, ako zohnať jazdeného Lancera - výborné auto, len v ponuke jazdeniek sa nevyskytuje v hojnom počte.
2. 10. 2019 09:39
Re: ASX
Minulý týden jsem v Mitsubishi v Č. Budějovicích viděl sedm kusů stávající (staré) ASX a včera jsem si taky pomyslel, že budou muset poměrně hodně dolů s cenou, když nové je o 20 tisíc dražší. Lancera mám 10 let (Sportback v 1.8 MIVEC) a i kdyby byl nový, tak bych ho ještě chvíli určitě nevyměnil ;-)
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 10:06
Re: ASX
Tady pořád narážíme na to, že ASX vlastně není uplně blbé auto, nyní má alespoň 110kw 2.0 motor, ale pokud ho trochu vybavíš, jsi kolem 0,5M a tam už je docela slušný výběr a nějak pořád nevím, proč mu dát přednost. Dnes je to možná motor (ještě jsem ho nejel, ale uvnitř je to pořád stejné panoptikum, které bylo moderní v době, kdy byl tvůj Lancer novým vozem), ale nijak moc nic jiného..
2. 10. 2019 10:41
Re: ASX
Jak to píše Peter - je to o tom, že to auto je držák - tady můžu mluvit za Lancera i Pajero Pinin. Jsem konzervativec, takže starý interiér mi vůbec nevadí, spíše naopak, ale každý to máme jinak. ASX má podle mého názoru smysl v základní výbavě - protože je za 415 Kč - já bych si nechal potáhnout volant nějakou "kůži" a byl bych spokojen. Jsem ale jen bychař, protože mám závazek, že další auto bude elektro.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 11:20
Re: ASX
ty si ma normalne pamatas... sanka dole... dik... tak veru.. tie auta su nezmary... inak teda teba som tu uz dlho nevidel vitaj.. alebo mozno som si len nevsimol ze si tu uz bez avataru :yes:

ja by som rad ak dozijem... ( clovek nikdy nevie :D ) hybrid... ale to je este buducnost ... zatial na flakanie sa do prace behzne behacky po okoli velka spokojnost aj s malym autom

PS: na konzervativca vcelku parada ked presedlas casom na elektro :D ... v dobrom :yes: .. ale inak aj ja som docela konzerva a preto aj koncernove male auto mi nakoniec sedi brutalne .. ja som vlastne docela podobny ako ty :D ... tiez tazky klasik ktory chce pre zmenu uz do buducna ( nie elektro ) ale hybrid .. to sme ale dopadli mi klasici :D ..uz ani ti klasici nie su co byvali zda sa :-[] ... a potom ver klasikovi ked povie ze ASX je fajn a tuzi po hybride.. :D
2. 10. 2019 13:46
Re: ASX
V pohodě ;-) . Jsem tady furt, jen bez fotky a bez aut na moje.auto. Ono mi to asi ještě chvíli bude trvat než koupím nové elektro, ještě musí trochu dolů s cenou. Od té doby, co jsem se odstěhoval na venkov, tak se spíše pohybuju pomocí vlastním nohou.
Avatar - Ozzman
2. 10. 2019 11:40
Re: ASX
Když já si nemužu pomoct, ale držák... co to je držák? Jestli auto vydrží 5-10 let a 200-300 tisíc km bez větších investic? Ano, to určitě, ale to vydrží i ty novější TSI, nebo TDi.... (pokud se nejedná o zrovna problematickou sérii motorů) myslím, že držák je auto, které vydrží třeba 20 let , což zatím ani o tom tvém Lanceru nemůžeme říct :) A když se podívám na bazarové 20 let staré Mitsubishi, hodně jich požrala koroze...
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 12:36
Re: ASX
drzak je auto ktore si doma podrzis a nedas za par rokov do bazaru ... auto ktore pre majitela si drzi hodnotu a nechava si ho dlhsi cas ako je tomu zvykom vzhladom na zvysok populacie soferov ... aj O1 a O2 je skvely drzak .. proste nejak takto by som povedal ... auto ktore sa aj moc nekazi a sluzi dlhe roky bez toho aby ta osklbavalo stale nejakymi "necakanymi" vydavkami
2. 10. 2019 13:24
Re: ASX
Problém je v tom, že na blbú sériu motorov ťa pri kúpe neupozornia a často sa to ukáže po rokoch. Senior s malým nájazdom by ten motor nemusel stihnúť odvariť v záruke. Tiež poznám konzervatívnych kupcov, čo neveria ničomu čo už sa pár rokov nepredáva. A to aj medzi ľudmi čo nekupujú auto za posledné peniaze.
2. 10. 2019 13:53
Re: ASX
Prostě nemáš pocit, že nějaké novější auto bude lepší ;-) ... Pinina mám 16 let a máš pravdu, že dojede kvůli rzi, ale to nevadí.
3. 10. 2019 09:04
Re: ASX
Rez je u Mitsubishi docela problém, u ASX ji majitelé v recenzích docela řeší. 1,8DiD to byl taky dobrý držák, který občas nevydržel ani 3-letou záruku. Jakou mají Mitsubishi nádrž? Známý měl Pajero rok 2003 a nádrž mu prorezivěla. Myslel jsem, že od doby Favorita už jsou jenom z plastu a ono ne.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2019 10:16
Re: ASX
mitsu su drzaky... ludia si ich nechavaju dlho a aj v bazaroch ich preto skoro ani nenajdes :-) ... lebo sluzia poctivo ... su priestranne aj prakticke ... bracha ma 8 rocneho sportbacka .. teraz si akurat nechal nastriekat podbehy lebo uz to mal od kamienkov obyte .. lancer ma tie zadne prahy kusok sirsie do stran potiahnute smerom ku blatnikom ako tie predne ( asi kvoli ivizazi ono to pekne vyzera ten svalnatejsi zadok ) a tak sa tam dole na prahy vzadu pred zadnym kolesom lepi obcas bordel .. frka tam blato obcas a pod ( tu to kusok aj vidiet https://img2.auto.cz/…ull/3958090_.jpg ) .... inak nic... len bezna udrzba... kolega z prace ma pre zmenu 9 rocne ASX a tiez spokojnost... vyzera ze aj tu je to laska :D ktora zacala mozno tiez az na druhy pohlad ( ani bracha nemal lancera za favorita ale teraz by ho nemenil za nic ) ale nakoniec to bola ta spravna laska ;-)

obavam sa ale ze ja taku lasku k polu uz mat nebudem 8-s a to som daleko vacsi fanda "autickar" ako bracha ( mozno je to prave aj tym pretoze ma laka skusit aj viac aut do buducna a nedrzat uz jedno celu vecnost .. s feldou mi 16 rokov stacilo az az ) .. ale nevadi... o dovod viac casom kupit zase nieco ine a rozsirit si skusenosti :-[] :yes: