Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mig_35
Mrzí mě, že je zamčená diskuse. A tak tady: Karle, jsi živoucí legenda. Něco takového už se nebude opakovat... Odpočívej v pokoji :yes:
Karel je bezpochyby legenda, ale myslím, že se mu i jeho Kodiaqu daří dobře ;) :D
:yes: :yes: :yes:
Ono je asi dobře, že ji zamkli. Na tomto webu je dost š.ulinů, co by se vyblili, minimálně já bych se zcela jistě neudržel jim to vrátit, a to za to nestojí.
Je mi skoro jedno, že byl špičkový zpěvák, hlavně to byl skvělej chlap. Vážně jsem ho měl rád.
Ono je asi dobře, že ji zamkli. Na tomto webu je dost š.ulinů, co by se vyblili, minimálně já bych se zcela jistě neudržel jim to vrátit, a to za to nestojí.
Je mi skoro jedno, že byl špičkový zpěvák, hlavně to byl skvělej chlap. Vážně jsem ho měl rád.
doufám, že ne. myslím, že i když ho někdo neprožívá, jeho totální úspěch lze těžko zpochybnit...
fOE
Tenhle test by meli mit jako povinnou cetbu vsechna dealerstvi a zastoupeni v zemi. Ne proto ze bych snad od vsech ocekaval snahu postavit M5 konkurujici auto, ale aby videli jak ma vypadat novinarska konfigurace. Krasna vnejsi barva, libive cerne doplnky, vysperkovany interier krasnou bilou kuzi a keramikou... tak takhle panove, takhle. :yes:
Presne to som chcel napísať. Častokrát tu testované BMW (ale aj iné značky) majú absolútne nezaujímavú, nefotogenickú konfiguráciu, kde auto dokonale zanikne a nerobí reklamu svojej značke, skôr naopak (napr. drahý individual lak za 2500 eur, ktorý vyzerá ako základná farba zadarmo či čierne disky na čiernom aute atp.). No a práve táto testovaná verzia je dokonale nakonfigurovaná. Krásna, výrazná a fotogenická metalíza, perfektne ladiace kontrastné čierne doplnky, vyšperkovaný interiér, proste paráda. Takto má vyzerať auto, ktoré má presvedčiť každého o kvalitách prémiovej značky.
Denne chodím okolo jednej 5er v červenej a vždy si hovorím, ako málo stačí, aby to auto vystúpilo z radu šedých nudných sedanov danej triedy (viem, že zrovna Ty si priaznivcom tej nenápadnosti, ale musíš uznať, že červená posúva 5ku na vyšší level).
Denne chodím okolo jednej 5er v červenej a vždy si hovorím, ako málo stačí, aby to auto vystúpilo z radu šedých nudných sedanov danej triedy (viem, že zrovna Ty si priaznivcom tej nenápadnosti, ale musíš uznať, že červená posúva 5ku na vyšší level).
jééééé tak tady budu v opozici, černé kola jsou vždycky propadák, světlá kůže ani za nic, a ty fólie na zadních sklech vypadají obzvlášť hrozně... to už snad nikdo nedělá
Aj ja v princípe nemusím čierne disky, preferujem leštené (dvojfarebné), ale ak sa niekde hodia, tak je to výraznému červenému laku a k čiernym doplnkom (maska, lišty).
Bledá koža je rozhodne nepraktická pre život, ale tu ide o showcar a o to, aby sa auto ukázalo a na pohľad je to oveľa atraktívnejšie, ako praktická, ale ponurá a nefotogenická čierna koža.
Bledá koža je rozhodne nepraktická pre život, ale tu ide o showcar a o to, aby sa auto ukázalo a na pohľad je to oveľa atraktívnejšie, ako praktická, ale ponurá a nefotogenická čierna koža.
som sa zasmial ( v dobrom ) :-) dizajn je velmi specificka zalezitost. ja zase preferujem ciernu metalizu s ciernymi doplnkami a ciernymi diskami. dvojfarebne disky naopak prilis nemusim :-) cely zivot sme mali v rodine vzdy ciernu metalizu na autach, teraz sme po prvy krat objednali striebornu ( ale samozrejme s ciernymi doplnkami ), co ma ale sklamalo bola nemoznost ciernych diskov a pradoxne najkrajsie boli dvojfarebne...takze som objednal dvojfarebne ( tieto ale vyzeraju v reale dobre ) :-):-) a pokial ide o kozu, tak svetla koza je krasna, ale mimoriadne neprakticka. akurat cez vikend som sedel v predvadzacke X7 so svetlou kozou...sedacky vyzerali doslova spinave :-(
Me zase prekvapilo, ze M5 vypada v cervene TAKHLE dobre. Ani nevim, jestli jsem nekdy videl cervenou M5 ... a to ziju v Londyne, tady neni M5 nic vyjimecnyho. M5 v CR je asi tak vyjimecna jako LaFerrari v Londyne (uz jsem videl nekolik cervenych, sede. zlute a stribrne, samozrejme Ferrari ma byt cervene, vsechno ostatni je divny) :-)
Disky v cerne se k tomu doslova hodi, ale dokazu si predstavit i jiny.
Doplnky v interieru s cervenou linkou (radici paka), to je tresnicka na dortu.
:yes: :yes: :yes:
Disky v cerne se k tomu doslova hodi, ale dokazu si predstavit i jiny.
Doplnky v interieru s cervenou linkou (radici paka), to je tresnicka na dortu.
:yes: :yes: :yes:
Umim si predstavit vnitrek jinak nez v bile, ale tezko se prit ze ta bila neni na pohled pecka (na zivot to bude asi jinak). Navic, k cervene si tech lepsich kombinaci moc predstavit neumim, mozna nejaka cognac? I ta mi ale jde spis k pekne modre nez k cervene.
Ad cerna kola, me to sedi, i kdyz vim ze tady jsem v krute mensine a vetsina lidi tu cerne disky nesnese nikdy a na nicem, ja jim fandim a to zvlast k cervene. :yes:
Ad cerna kola, me to sedi, i kdyz vim ze tady jsem v krute mensine a vetsina lidi tu cerne disky nesnese nikdy a na nicem, ja jim fandim a to zvlast k cervene. :yes:
Vsechny kvality tehle M5 stranou protoze z 95% by stejne dobre mohla vypadat kazda novinarska 5er, i ta socialni s 20d, kdyby se nakonfigurovala podobne a ne stylem "obchodak". Tady spousta lidi remca na to jake konfigurace do testu posila skodovka, k milionu vybavou vyhnane trivalce, ktere je svou cenou vs. motorizace pohorsuji... ale kdyz ono to na tech fotkach pak uplne jinak vypada, uplne jinak pusobi. Jak jinak propagovat svuj produkt nez v tom nejlepsim svetle a z tech nejprivetivejsich uhlu?
Jinak jak jsi prisel na to ze jsem priznivcem nenapadnosti? :-) Jen ji chapu a rozumim pohnutkam za jejim porizenim, ale kdyz jsem volil u sebe tak rodinna garaz z toho vysla zluto-cervene. Nevim jak vic napadny bych jeste mohl byt. :D
Jinak jak jsi prisel na to ze jsem priznivcem nenapadnosti? :-) Jen ji chapu a rozumim pohnutkam za jejim porizenim, ale kdyz jsem volil u sebe tak rodinna garaz z toho vysla zluto-cervene. Nevim jak vic napadny bych jeste mohl byt. :D
Ja som myslel, že to bola manželkina voľba a Tvoja voľba bola tá šedá na modrom ovále. A tak si sa aj vyjadroval v nedávnej debate o (šedom) Focuse ST, že odtiene šedej, alebo nejaká strieborná sú pre teba super.
O focusu ST jsem psal ze ta oranzova je na nej nejhezci barva a ze ji chce videt nazivo. ;-) Pak jsme se bavili o tom ze ty bys ji bral na HB, ale na kombi uz by to pro tebe bylo moc, kde ja ti prave psal, ze bych ji tuplem bral prave na kombika, bo jich bude jako safranu a ta barva je fakt krasna. Tohle bylo nekde pod prvnim clankem o novem ST.
Pod nejakym jinym clankem jsem psal ze na HB bych vzal modrou, protoze je to prekrasnej odstin... neni nijak kriklava, nekomu muze prijit az nudna, omsela... me prijde jedinecna a rafinovana.
Seda je ale taky fajn, pro kazdeho kdo chce zapadnout, kdo nechce kricet kolem sebe co ma pod kapotou. Proc ne. ;-)
Jedine 2 barvy na ktere jsem alergickej jsou bila a cerna. A ted Karla na me. :D
PS: Cervena na mondeu byla moje volba, manzelka do posledni minuty neverila ze bych si poridil cervene auto, ale od te doby je za to jen a jen rada. Ta Rubyrot je proste krasnej odstin.
Pod nejakym jinym clankem jsem psal ze na HB bych vzal modrou, protoze je to prekrasnej odstin... neni nijak kriklava, nekomu muze prijit az nudna, omsela... me prijde jedinecna a rafinovana.
Seda je ale taky fajn, pro kazdeho kdo chce zapadnout, kdo nechce kricet kolem sebe co ma pod kapotou. Proc ne. ;-)
Jedine 2 barvy na ktere jsem alergickej jsou bila a cerna. A ted Karla na me. :D
PS: Cervena na mondeu byla moje volba, manzelka do posledni minuty neverila ze bych si poridil cervene auto, ale od te doby je za to jen a jen rada. Ta Rubyrot je proste krasnej odstin.
Tak sorry, to som hodne mimo a nepamätám si, neviem prečo som myslel, že máš magnetic grey; za červenú :yes:
Inak s čiernou a bielou to vidím rovnako. Čiernu odmietam en bloc, bielu som ochotný vziať na milosť len v nejakej perleťovej a na tvarovo výraznejšom alebo väčšom aute. Ale aj tak som prívržencom farieb (po 3 šedých autách mám proste farebné obdobie :D ).
Inak s čiernou a bielou to vidím rovnako. Čiernu odmietam en bloc, bielu som ochotný vziať na milosť len v nejakej perleťovej a na tvarovo výraznejšom alebo väčšom aute. Ale aj tak som prívržencom farieb (po 3 šedých autách mám proste farebné obdobie :D ).
Tá čierna lesklá je keramika? Nachádza sa iba na ovládačoch, alebo na celých paneloch? Ja to nejak nepoznám.
Keramika je pouze na tom kulatém rámečku okolo kolečka idrive, keramická je část ovladače idrive kde ho držíte a také keramické jsou rámečky kolečka ovladače hlasitosti a klimatizace. Co mě ale trochu překvapilo - V autě tyto keramické části nemám, více se mi libí stříbrné/kovové, tedy galvanizované.
Bohužel k mému překvapení co koukám zde na fotky - pokud si připlatíte za galvanizované ovládací prvky, tak tlačítka okolo klimatizace a rádia máte všechna kovová, pokud si ale připlatíte za keramiku, tato tlačítka jsou z tvrdého černého plastu a z keramiky jsou právě jen ty lesklé prvky na kolečku ovladače idrive a hlasitosti.
Původně jsem si myslel, že pokud si připlatíte za keramiku, která stojí trojnásobek kovových, budete mít v keramice vše.
Bohužel k mému překvapení co koukám zde na fotky - pokud si připlatíte za galvanizované ovládací prvky, tak tlačítka okolo klimatizace a rádia máte všechna kovová, pokud si ale připlatíte za keramiku, tato tlačítka jsou z tvrdého černého plastu a z keramiky jsou právě jen ty lesklé prvky na kolečku ovladače idrive a hlasitosti.
Původně jsem si myslel, že pokud si připlatíte za keramiku, která stojí trojnásobek kovových, budete mít v keramice vše.
Souhlasím jen částečně, odstín červené je super, na většině fotek má velmi blízko ke Karmin Rot od Porsche, spolu s karbonovou střechou perfektní! Celo černá kola to bohužel trochu kazí, aspoň, že jsou v lesku, ale i tak splývá hmota disku s pneu a zejména při jízdě to dělá tzv. "efekt plecháčů"...
Ta údajně bílá kůže v interiéru vypadá bohužel spíš jako světle šedá https://img2.auto.cz/…ull/5951477_.jpg , což je barva na kterou mám v interiéru auta skoro alergii. Navíc nemusím celokůži, tím spíš u sportovně orientovaného auta/verze, tam patří alcantara.
Obecně světlý interiér jako showcar (staticky na autosalon) v některých případech ano, ale do novinářského auta? Jak asi bude po nich vypadat...
Ta údajně bílá kůže v interiéru vypadá bohužel spíš jako světle šedá https://img2.auto.cz/…ull/5951477_.jpg , což je barva na kterou mám v interiéru auta skoro alergii. Navíc nemusím celokůži, tím spíš u sportovně orientovaného auta/verze, tam patří alcantara.
Obecně světlý interiér jako showcar (staticky na autosalon) v některých případech ano, ale do novinářského auta? Jak asi bude po nich vypadat...
Barva je to skutečně bílá, ale hodně špatně se fotí - vyfocená bleskem vypadá zcela zářivě bílá ale při zataženém počasí vypadá jako velice světle šedá, respektive bílá jako například bílá stěna - tzn. stále je to bílá, ale není tak bílá jako úplně čistý list kvalitního papíru. Lepší přirovnání asi nevymyslím :-).
Co se týče materiálu, po pravdě by se mi sem nic jiného než kůže úplně nehodilo. Není to supersport ani malý sporťáček typu BMW M2, nebo Porsche Cayman, ale beru to spíše jako luxusní auto na rychlé cestování.
Co se týče materiálu, po pravdě by se mi sem nic jiného než kůže úplně nehodilo. Není to supersport ani malý sporťáček typu BMW M2, nebo Porsche Cayman, ale beru to spíše jako luxusní auto na rychlé cestování.
Možnost kombinace kůže a alcantary by byla optimální, bohužel např. právě do té M2 to BMW dnes nabídnout neumí.
Dany
Úžasná ukážka techniky. Supersport zabalený v praktickom a elegantnom kabáte, použiteľný za každého počasia a na každú príležitosť. :yes:
Mne by ale stačila M3 :D
Aha, že predmet musí obsahovať aspoň tri znaky :-O Nemám 2x poskočiť a odpluť si na sever? :D
Mne by ale stačila M3 :D
Aha, že predmet musí obsahovať aspoň tri znaky :-O Nemám 2x poskočiť a odpluť si na sever? :D
Priateľský ľudožrút
lepsie ako cervena. Za par rokov bude toto auto ako sen. Asi by som si ho najradsej dal do obyvacky ku kniznici a laskyplne by som ho utieral prachovkou. O 5 rokov ho budu obchadzat ludia a hladat miesto, kde to ma privod k elektrike. Prichadzaju posledne sance pre solventnych, ako si kupit ozajstne auto. BMW mam rad.
×
Sdílení komentáře
×
Slyším to pořád:"Kde chceš těch xset koní využít?" Jako kdyby to bylo o tom jezdit pořád všude 200-300 km/h nebo závodit na každých semaforech. Benefit xset koní přece není primárně o maximálním výkonu a vysoké (maximální) rychlosti, ale o celém výkonovém spektru a v běžném provozu pak o výkonu do 3-4 tisíc (u benzínu) a 2-3 tisíc (u nafty). Protože to je ten výkon, který používáš, když se připojuješ z vedlejší, když se připojuješ na Jižní spojku, když potřebuješ rychle přidat a zrychlit tuhle a támhle nebo předjet. To všechno se odehrává v rychlostech mnohem nižších než avizovaných 305, které tahle M5ka umí.
A jestli umí ten motor naservírovat třeba 200 koní ve 2 tisících otáček, tak je takové auto násobně komfortnější a uživatelsky příjemnější než auto, které má 200 koní v 7 tisících otáček, protože nechceš pořád dolovat každýho koně s vymotaným motorem v 7 tisících. Tady máš spoustu výkonu všude a k omezovači se podíváš jen výjimečně.
Představa, že řidič 600+ koňové M5ky pořád drtí motor v omezovači, je proto naprosté nepochopení komfortu plynoucího z výkonu takového motoru. Na běžné ježdění se třeba ani nepodívá přes 4 tisíce otáček, ale to auto bude mnohem rychlejší a současně uživatelsky přívětivější než HH, kterýho pořád ždímáš o každýho koně před omezovačem, abys dosáhnul stejné dynamiky.
Řešíš situaci v provozu? "Luskneš" prstem a jsi komfortně "tam". Toho s autem, co má 150 koní, nikdy nedosáhneš. Vysoký výkon je proto jednoznačně komfortnější na užívání. O výši bezpečnosti s tím spojené ani nemluvě.
Nejde o Vmax ani 0-100, ale že právě díky tomu, jak samozřejmě ten výkon dostaneš, se pohybuješ bez sebemenších skrupulí nad limitem = v dnešní době v lepším případě pokuta :)Nebo visíš v koloně za kamionem a nikam stejně nemůžeš. To je celé. Nejezdil jsem nikdy s ničím nad 300k v běžném provozu a právě dnes i prošlápnutí pedálu 150k auta vede velmi rychle nad limit v lepším případě a v horším případě tě jen brzdí auto před tebou, jako v situaci předtím :)
Mne se M5 moc líbí, předjíždění s prstem v nose je taky super a bezpečnější, jen se pořád dostáváme k situacím popsaným výše při velké části cest. Bydlím u Prahy a nejvíce cest absolvuji tady a došel jsem k závěru, že nejsem pomalejší ani s autem, které má 10x nižší výkon, než tato M5, až na to bezpečné předjíždění, které je stejně díky hustému provozu a špatné infrastruktuře nemožné ani pro daleko silnější auta....
Nehaním to auto, jen jsem si tím chtěl povzdechnout nad situací na silnicích v ČR v tuto dobu, kdy se někam dostat alespoń v maximálních povolených rychlostech začíná být unikát.
Oproti poměrně slušně fungující navi co se týká času dojezdu jsem reálně uspořil cca 40min. Něco objížďkami, něco díky tomu, že jsem se nemusel táhnout v koloně kamionů.
P.s. Byl jsi v Prahé a ani se neozveš :D
Jsem každý týden, ale většinou narváno od rána do večera. ;-\
Já už poptával na Machim letiště, ale bez odezvy :/ Takže sice o sraz by asi zájem byl (co jsem tak pochytil z diskuzí), ale nějak mne nenapadá kde.... Tak když to vyjde, doufam, že dorazíš.
Často lze třeba na I. třídě předjíždět a každých 100 koní se hodí. Na dálnici taky jezdím jen lehce nad limit, ale těší mne, že se nemusím stresovat, když se připojuju nebo potřebuju tu a tam víc přidat (daleko za limity jsi samozřejmě jedna dvě, takže se musíš krotit).
Ale jo, čím dál silnější provoz to snazším nečiní a využít ten výkon lze jen příležitostně. Sám jsem ale rád za to, když tam je a využiju ho občas, než ho nemít, když potřebuju. :-)
P.s. chceš říct, že ta M5 má větší zátah vodspodu, jak Oktávka TDI jo? :D
Proč myslíš, že už je auto chcíplé?
Odpověď je pro mě důležitá,
děkuji.
Tyhle auta se nekupuji rozumem. To se kupuje srdcem. Smysl to totiz v realite zadny nema. Ale koupil bych, jen na to mit ... tak treba nekdy ... :-)
Už ji mám skoro rok a nechápu, jak může někdo u nás jezdit v něčem jiném :D
Třeba ve Finsku bych si ji nekoupil. Tady je to top volba.
Ale na tu 130ku se jedno z nich dostane s nelichotivým zvukem a za dvakrát takovou dobu:)
Jinými slovy, že výsledný efekt na toaletě po kaviáru i paštice je podobný neznamená, že je to totéž:)
Za mňa áno, môže byť aj keď ten potenciál využiješ raz za čas. :yes:
Už se vidím, jak ve správním řízení vysvětluji, že jsem vlastně nic jiného dělat nemohl a že za moje vysoké překročení rychlosti můžou ti, co jsem je předjížděl :-D
Žijeme len raz a teda plyn šup do podlahy. :-[] :-[]
Ale stále sú cesty a situácie, kde to môžeš rozbaliť, strihnúť zákruty, dať aspoň na pár sekúnd plný a to za to stojí. Alebo proste sa vykašľať na bežné cesty a ísť občas na okruh, na mňa to funguje spoľahlivo ako vybíjač cestnej frustrácie na dlhú dobu. Aj keď aktuálne tá doba už uplynula, musím pozrieť nejaké voľné jazdy. :D
Všude slyším, jak ušetřím pár sekund, ale já trasu 328km, která má podle map oficiálně trvat 4:11 jezdím za 3:10-3:30 podle provozu. I za toho nejblbějšího pátečního provozu to zajedu pod 3:40.
A to že hned dojedu další vláček? Tak ho holt proskáču tak, jako ten předchozí. ;-)
Dúfal som, že z narážky o vjazde do mesta bolo jasné, že to bola reakcia na to predmestie. Moja pravidelná trasa na má 25km a z toho len asi 7 je mimo obce.
Na dlhej trase nepôjdem desiatky km 70, ale ani nepredbieham za každú cenu. Ak napríklad viem, že za 2km začína diaľnica, tak si počkám. Ale videl som geroja čo takto vytlačil auto v protismere, aby ušetril 20 sekúnd.
Časy keď som na trase dlhej 3:30 zrazil skoro hodinu sú už preč. Doprava je hustejšia a ja sa už toľko nenaháňam.
Bohužel jsi ale v menšině. Spousta lidí v těch vláčcích na mě troubí, kdy si dovolím se před ně zařadit. To že jedou nalepení 5-7m za autem před nimi je jim zřejmě úplně fuk.