Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Hyundai i30 CW – nové kombi hvězdou módní přehlídky

Druhá karosářská varianta modelu i30, která má přívlastek CW, se představila na loňském podzimním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem a do českých showroomů má dorazit letos v březnu.
Zpět na článek
30. 1. 2008 09:29
neregistrovaný "Sarkan"
30. 1. 2008 11:35
neregistrovaný "Petris-a"
30. 1. 2008 22:05
anonym
30. 1. 2008 12:00
30. 1. 2008 12:42
neregistrovaný "povaleč"
30. 1. 2008 14:17
5. 2. 2008 16:31
anonym
4. 2. 2008 10:36
5. 2. 2008 16:06
anonym
5. 2. 2008 16:23
anonym
8. 2. 2008 21:55
neregistrovaný "JaSu"
Avatar - SpiderJ
30. 1. 2008 08:38
Crossover wagon?!
CO to je za označení?! Domníval jsem se, že crossover vypadá jinak... jinak ten wagon by k tomu seděl.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sarkan"
30. 1. 2008 09:29
bieda
415 l to neni nic moc teda. to i moja filcka kombajn ma 447 l a je to auto o triedu nizsie. ale na druhej strane na 2 priemerne mrtvolky by to malo teoreticky stacit >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Petris-a"
30. 1. 2008 11:35
Re: bieda
Hmm, akorát že tvoje filcka byla měřená trochu jinou metodikou..
anonym
30. 1. 2008 22:05
Re: bieda
čo chcete načo Vám je veliký kufor
nám stačí aj atos na odvoz batožiny do škôl etc
Možno chápem čechov tí radi cestujú My na Slovensku hoci máme 3 deti nám netreba žiadne kombi auto ,čo chceme ,si odvezieme a ked niečo nakúpime ,tak nám to dovezú... :yes:
30. 1. 2008 12:00
Proč?
Už jsem to jednou psal, ale 415 litrů kufr odsuzuje tento model k totálnímu propadáku. Proč by si měl někdo kupovat auto, které má sice větší rozvor, ale malej kufr? Vždyť už základní hatchback má místa vzadu dost, tak proč to radši nepřidali na kufru. Krom toho přijde po půl roce později, co už se dobře prodává Kia Ceed SW. To nebude mít vůbec jednoduchý. Ledaže by, jak název napovídá-Crooswagon, byl křížencem MPV a kombi a nabízel systém posunu zadní řady sedadel. To by už šlo, protože posunutí o 10 cm dělá poměrně velký zázraky, a tak by se z průměrných 415 l zvýšil objem na dejme tomu 500 litrů. Ale nevím nevím.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "povaleč"
30. 1. 2008 12:42
Re: Proč?
možná je to stářím,ale nechápu,co pořád máte všichni s kufrem?komu nestačí,koupí si transita,vito... >:D
30. 1. 2008 14:17
Re: Proč?
Myslím, že vůbec ne, a jestli, tak kvůli kufru to nebude. Je dobré si uvědomit, že Huyndai už tenhle kombik uvedl v Kanadě a US jako Elantru kombi. Čili se zdaleka nebude vyrábět jen pro Evropu (velké plus pro Nošovice). Velikost kufru a frantíka řeší kolem dokola akorát Češi, ostatní víc zajímá, jestli se vejdou do kabiny a jestli dostanou k autu měnič, USB, navigaci, DVD atd. A záruku na 10 let. Taky myslím, že Hyundai dělá správně, když začíná výrazněji odlišovat své modely od Kie, jinak by si za chvíli šli opravdu po krku -- P.S. Kia taky vesele chystá velkou zaoceánskou premiéru nového sedanu na bázi cee'du, ale designově navazujícího na Cerato. ;-)
anonym
5. 2. 2008 16:31
Re: Proč?
Nedávno som v televízii pozeral rozhovor s vedúcim konštruktérom v Kia,ktorý bol predtým
popredným konštruktérom v Audi-v Madarsku,kde majú aj vývojové centrum pre Audi,celkom dobre rozprával madarsky/konštrukter/tí su asi tiež ako hokejisti,ktorý klub ich získa za toho hrajú,takže Kia ide svojou vlastnou cestou,tiež spomínal,že keby Hyundai ich nepomohol-kiu dnes by bola Kia už iba vLexikone,ale že Kia teraz ide hore a že rád tam začal pracovať-neviem aKEJ NáRODNOSTI BOL neskoro som zapol televíziu...
4. 2. 2008 10:36
Re: Proč?
Mám dva kluky ve školním věku. Jestli budou jako já měřit skoro dva metry, budu potřebovat za 5-8 let zatraceně hodně místa na zadních sedadlech. Oproti tomu pod stan autem moc nejezdíme, takže na běžnou dovolenou se mi tam proviant a oblečení pro rodinu vejde a velkou televizi v tom přestěhuju. Ale pokud bych chtěl nutně vozit hodně zavazadel (třeba dělat zvukaře kapele), asi si za auto hodím kouli a vozík (nebo koupím dodávku).
A jak už tu zmínil Patrik, proč dublovat Ceed SW?
anonym
5. 2. 2008 16:06
Re: Proč?
treba to asi tak urobiť ako robí Volkwagen-Skoda
že dá rázvor 462 cm ako napriklad tzv fabka kombi a kufor si predlži a vyzerá ako trud s napučaným zadkom resp nalepeným umelo neprirodzene prdlženým lebo sa to blbým cechom páči mať velký kufor -tuposť-* čo sa tam neustále sťahujú inak by som tam nerozprával tak o Hyundai lebo to bude dalšie národné auto české ako Volkwagen skoda... :no:
anonym
5. 2. 2008 16:23
Re: Proč?
Vysvetlí mi niekto načo je komu velký kufor čo chce v nom prenášat??Svagor si kupil renault Megane kombi tč zistil že je mu to naprd také auto má len vačšiu spotrebu a zistil,že vlastne to nepotrebuje také velké auto!
Načo? Clovek,čím je starší tým viac zistí že je to nepraktické, vačšia poistka za motor etc
a vlastne auto je len na bežné použitie a je aj zbytočné si kupovať drahé autá ich cena aj tak výraznejšie poklesne časom ako čo stratí za lacnejšie auto ;-\
neregistrovaný "JaSu"
8. 2. 2008 21:55
Re: Proč?
Dobrý den, dovolím si s Vámi nesouhlasit - mám služební Octavii I, tj. velký kufr a malý rozvor, a tiše a někdy i nahlas závidím manželce její i30. Kufr v Octavii jsem za 4 roky plně naložil jednou - předměty, které se dostanou těsně za zadní sedadla dostanete ven jen za cenu ušpiněných kalhot (nebo pro ně pošlete dítě :-) ) a jízdní vlastnosti dané rozumným rozvorem (a složitější zadní nápravou) může Octavie "íčku" jen závidět. A pokud bude cenový rozdíl mezi i30 a i30CW rozumný, tak dalších +50 mm rozvoru mohu jen doporučit - není to jen o prostoru na zadních sedadlech, ale poznáte to i za volantem.
Btw. v tuto chvíli mě mnohem více než objem kufru zajímá šířka zadních sedadel - a ne šíře v loktech, jak ji uvádí třeba Škoda - ale taková, která určuje, kolik dětských sedaček se na zadní sedadlo vejde. Jen pro zajímavost, i30 je v tomto rozměru o cca 6 cm širší než Octavia I.