Problémem elektromobilů v ostrém nasazení je fakt, že všechna ta technika má nějaké limity. Porsche ale říká, že v případě Taycanu je největším limitem samotný řidič.
zrejme preto, lebo aj Porsche musi znizit svoj diel CO2 a po vyradeni dieslov s tym maju celkom velky problem. porsche je sportova znacka a chapem, ze chcu mat spickove sportove modely. Taycanovou cielovkou su bohati klienti, ktori mali do teraz na vyber len medzi roznymi modelmi Tesla S.
Tak zrovna Taycan není úplný sporťák, má to 4 dveře. Sice výkonu na rozdávání a dle všeho to i sportovat tak nějak umí, ale asi to nebude primární určení. Ale obecně nechápu, proč mají eletra výkony jak supersporty. Proč se u nich neklade důraz na jejich použití ve městě a na kratší vzdálenosti, kde je jediné logické použití (s přimhouřenýma očima) .
To proste nechapu.... s beznym Porsche na benzin proste prijedu na okruh, zaprasim, pak dotankuju a jedu domu.... co s timhle elektrickym? Dojedu na okruh, budu to kdovijak dlouho nabijet, pak dam par kolecek (ok, treba extremne rychle) a pak to zase budu nabijet a pak pojedu domu? To mi proste nedava smysl.... elektromobil je jakztak ok pro dojizdeni do prace a jezdeni po meste, tam nemam problem. Ale proc auto u nejz je zasadnim argumentem pro technologii ekologicnost delat jako sportak? Navic ekologicky se takovy elektromobil vyplati az po mnoha desitkach tisic km.... najezdi to majitele techto sportaku vubec? Nevim, pro me je proste elektricky sportak snobarna a nesmysl....