Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda si přeje, aby stát podpořil elektromobilitu. Najde pochopení?

Aby bylo možné dostát limitům pro emise oxidu uhličitého (CO2) stanoveným Evropskou unií, je třeba, aby stát podporoval nákup elektromobilů firmami a podílel se na budování dobíjecích stanic. Na Mezinárodním strojírenském veletrhu (MSV) to dnes řekl ředitel Škody Auto pro vnější vztahy Michal Kadera.
Zpět na článek
10. 10. 2019 09:15
10. 10. 2019 10:18
10. 10. 2019 10:17
10. 10. 2019 10:43
10. 10. 2019 11:18
10. 10. 2019 12:39
10. 10. 2019 21:29
11. 10. 2019 09:02
11. 10. 2019 09:47
11. 10. 2019 09:57
11. 10. 2019 10:53
11. 10. 2019 11:14
11. 10. 2019 11:24
11. 10. 2019 12:51
11. 10. 2019 15:44
11. 10. 2019 16:38
10. 10. 2019 11:46
10. 10. 2019 11:52
10. 10. 2019 16:53
10. 10. 2019 17:04
10. 10. 2019 17:16
10. 10. 2019 18:46
Avatar - kari.laz
10. 10. 2019 09:12
Doufám, že žádné pochopení nenajdou
Jestli chtějí nátlakem prosadit elektro, tak to stejně udělají. Ale proč to dělat? Ať nechají na výběr lidem a tím pádem i automobilkám, co budou nabízet.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pradeda777
10. 10. 2019 09:20
Re: Doufám, že žádné pochopení nenajdou
My vám ty zkratovozy nacpeme do chřtánu jestli je chcete nebo ne....Vaši Ekofašisté..... :-(
10. 10. 2019 10:51
Re: Doufám, že žádné pochopení nenajdou
Co já vím tak 95g CO2 na kilometr se dá splnit bez elektromobilu či plug-in hybridů, bohužel neznám jedinou evropskou automobilku která by měla jedinej uspornej benzínovej motor ... Jediný na co se vzmůžou je udělat derivát obyč turbo motoru aby spaloval zemní plyn.
10. 10. 2019 09:15
blázen
Soudruh Kadera se zřejmě zbláznil. Stát nemá na důchody, stavbu dálnic atd., ale měl by dotovat firmám a soukromníkům nákup nových aut. Tenhle nesmysl doufám zůstane jen ve stádiu vyřčený myšlenky jednoho pomatence.
Rozbalit vlákno
51
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2019 10:18
Re: blázen
Pomatenců a neználků = sou bohužel mraky

Pokud vim zrovna TY si jednoznačně PRO aby nebylo na důchody = to je čistě matematicko ekonomickej problémek. Že různý populisti politici VYMEJŠLEJ a LŽOU že oni zařídí že ne = že změněj že 2 a 2 sou 4 = co k tomu říct :D :-!
TY si na základě těhle KECŮ populistickejch politiků PRO zachování současnýho neudržitelnýho důchodovýho systému = nebo si už změnil názor?

Mimochodem to že časem nebude na důchody https://www.penize.cz/…80-tisic-mesicne to je samozřejmě vina komunistů = i když se ti to jako jejich voliči nelíbí = bohužel naprosto jednoznačně a neni na to potřeba vysoká ;-)

Tohle se asi dost lidem BEZ ekonomickýho vzdělání nebude líbit https://www.seznamzpravy.cz/…i-na-najem-79671 ale současný důchodci si žijou NAD poměry = drsný ale to je bohužel ekonomická realita. Na svou výši důchodů si = díky ekonomickýmu paskvilu zvanýmu socialismus teda díky komunistum = prostě nevydělali

Na stavbu dálnic stát samozřejmě má https://www.echo24.cz/…mi-rozestavenymi že dneska dáváme zhruba polovinu co před jedenácti lety = to je POPULISMUS a viz volební preference = i TO se většině lidí líbí :*)

Babiš je smutně jednoznačnej populista a českej rozpočet je od dob co byl ministr financí stavěnej stylem TEĎ prožerem ostatní nás nezajímá budoucnost už vůbec = to bude řešit nějakej chudák po mě

Takže TY buď v klidu = populismus tu už roky vládne = a zatim to na změnu nevypadá :-)

Lidi jako JÁ sou v neklidu = ale to nepomáhá, VÁS je totiž víc :-!
Avatar - Emel
10. 10. 2019 12:46
Re: Něco k přečtení
Vina komunistů je kde co, ale zrovna důchody jsou primárně demografický problém, který mají i západní země (učebnicový případ Japonsko). Fakticky všude jede průběžný systém (tj. důchody dnešních seniorů se financují z platů dnešních pracujících)... a důchodců holt přibývá a dožívají se vyššího věku a potřebují více peněz. Co bylo před 50 lety s tím až tak moc nesouvisí.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2019 13:05
Re: Něco k přečtení
No a u nás s BONUSEM KOMUNISTŮ = tehdejších příjmů ;-)

A dodnes komunistickym požadavkem kecánim blábolenim LHANIM že to neni potřeba = NEMĚNIT průběžnej důchodovej systém.

Tohle si KRUTĚ NETREFIL = co bylo před 50 a 30ti ale i jen 10ti lety = což je ekonomicky STÁLE důsledek socialismu vlády komunistů = nikoli "až tak moc nesouvisí" ale 100% NAPROSTO ZÁSADNĚ souvisí

Zajímavý že tak zdá se mi jednoduchou věc lidi nechápou = rsp. jako teď ty TVRDÍ OPAK rsp. dokonce POPÍRAJ když to tu a tam nějakej normální politik nebo ekonom zmíní

Takže i za tohle můžou komunisti = ať ty předlistopadoví tak dnešní

Tu část dožívají se vyššího věku a potřebují víc peněz = si přitom napsal správně
Avatar - Emel
10. 10. 2019 13:41
Re: Něco k přečtení
Zkus mrknout na nějaké jiné země... tady třeba k tomu Japonsku:
https://www.japantimes.co.jp/news/2019/06/04/business/financial-markets/japans-pension-system-inadequate-aging-society-council-warns/#.XZ8W2Eb7RaQ

Jinými slovy je to v principu totéž co tady - stárnoucí populace, delší doba dožití - málo dětí - růst nákladů na důchody - státní důchody nejsou schopné zajistit životní úroveň - odborníci apelují na nutnost soukromého spoření, ale je to politicky citlivé... atd.

Jasně, bohatší země má větší manévrovací prostor (může tu díru zaplácnout odjinud) a o ten nás komunismus připravil... ale ta podstata problému je u nás stejná jako na západě, právě proto, že snad všechny země jedou průběžný systém a ne nějaké fondy.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2019 15:04
Re: Něco k přečtení
Ne brachu stále ZCELA BLBĚ

Naše podstata je rostoucí příjmy a náklady od socialismu = a nejsme u konce. Plus průběžnej systém kterej může fungovat jen za určitejch dlouhodobě těžko udržitelnejch požadavků = aneb je to důchodovej systém, kterej je z principu dlouhodobě neudržitelnej. Nehádej se = tady fakt neni o čem

Ví to každej absolvent 3 semestrů = jak ekonomum řiká ryccardo :-)

Změnit systém sme měli někdy před 20ti lety = zkusili sme to před deseti ale neuspěšně. Realita je že by důchodci neměli mít 40% průměrnýho platu nebo kolik to levice momentálně slibuje = ale bohužel asi tak polovinu. A teď to fakt špatný = stejně na to dojde. Jen mínusy z dřívějška ze socialismu i po něm = populistický politici přenášej na další generace. Jinak řečeno = ty menší důchody STEJNĚ PŘIJDOU. Jen se to holt přenáší na děti vnuky = těch lidí co tvrděj tyhle ekonomicky PAKRAVINY

Moje zkušenost je že to je podobně jako s Grétou https://www.novinky.cz/…-starci-40297555 takže sorry ale asi si.. stařec? ;-)
Avatar - Emel
10. 10. 2019 15:18
Re: Něco k přečtení
Rostoucí příjmy + náklady jsou právě výhoda průběžného systému. Z vyšších příjmů jsou vyšší odvody, z nich financuješ vyšší důchody - v tom by problém nebyl, naopak... pokud by se ti neměnila struktura obyvatelstva, bylo by to geniálně bezúdržbové.

Průběžný systém se používá skoro všude... a všude s ním jsou +-stejné problémy způsobené demografií. Dejme tomu, že bychom bez komunistů byli dneska tam co Německo... a hádej co - řešili bychom důchodovou reformu: https://www.euro.cz/…ez-recko-1409361 . Proto Merkelová vítala migranty... hlavní důvod byl snaha udělat něco s věkovou strukturou obyvatelstva.

Teoretici mluví o chybě systému a že by to býval řešil fondový systém... stačí ale jedna přednáška a trocha čísel, aby bylo jasné, že to je utopie - prostě to účetně nevychází. Je prostě potřeba vybrat od lidí víc peněz, tak či tak.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2019 17:27
Re: Něco k přečtení
Zase MIMO = ty rostoucí příjmy to je PŘESNĚ NAOPAK = to je mj důvod PROČ je to u nás PROBLÉM NAVÍC

Nech si poradit = když už to neni tvuj obor

Ve světě kam sme se po ekonomicko politickym experimentu z let 48-89 vrátili chudý jak kostelní myš = v době nástupu komunistů sme na tom byli o fous líp než RAkousko zjednodušeně stejně po ekonomickym krachu komunistickýho projektu byl náš rozpočet ca na 10% rakouskýho. Podobně platy a i díky měně z ´53 majetky atd. A důchod vzniká jen z těch odvodů a spoření jak sparávně píšeš = takže tvoje myšlenka že náš dneš porevoluční RYCHLEJŠÍ růst kdy svět DOHÁNÍME je výhoda = je PŘESNĚ NAOPAK! Je to další drsná NEVÝHODA = způsobená komunistama = jak už sem napsal a stále se snažíš popírat.

Merkelová s tim fakt nemá co dělat = ale jo obecně průběžnej systém POTŘEBUJE trvalej navíc víceméně bez výkyvů RŮST obyvatel = to jo. Ale viz odkaz kde se v OVM k důchodum vyjadřujou Pilný a Sedláček = to co u nás lidem zdá se eště nedošlo je že státní důchod je v normálních zemích řekněme polovina důchodu = to je VELKEJ českej problém

My smě měli udělat reformu ca před 20ti lety = dneska už by to chtělo spíš bejt progresivní a bejt mezi prvníma co zavedou něco jako celoživotní nepodmíněný příjem = a to by byl vlastně i důchod. A ty co pracovali víc a za víc = by k tomu samozřejmě i v důchodu dostávali víc.

Věty typu JE PROSTĚ POTŘEBA VYBRAT OD LIDÍ VÍC PENĚZ = to je při našem českym SILNĚ NADPRŮMĚRNYM zdanění = pěkná blbost. Je potřeba zhruba PRAVEJ OPAK

Babiš přijal během let kdy nám vládne jako vicepremiér, premiér a premiér asi 60 tisíc státních zaměstnanců = na straně STÁTU je nutný ŠKRTAT ŠKRATAT ŠKRTAT a razantně změnit strukturu státního rozpočtu. Od lidí NE vybírat víc = ale stát MÍŃ utrácet
Avatar - Emel
10. 10. 2019 18:05
Re: Něco k přečtení
Rostoucí příjmy jsou přece super... právě díky nim je dneska ten systém u nás víceméně v rovnováze, což nám mimochodem může spousta západních států závidět. Ze mzdy odvádí zaměstnavatel 21,5% a zaměstnanec 6,5% na důchodové pojištění... na to, aby člověk pochopil, že větší příjmy = víc peněz na důchody, nemusí být studovaný ekonom.

PS: já teda shodou okolností státnici z ekonomie mám... jaký ekonomický vzdělání máš ty?
Avatar - Jerry.Gunman
10. 10. 2019 23:02
Re: Něco k přečtení
Hamůňa má především Aspergerův syndrom, což vysvětluje její zdejší...no, vlastně úplně všechno.
Fakt máš chuť se handrkovat s člověkem, který trpí duševní chorobou?

V tuto chvíli je tu 52 příspěvků, z nichž Hamůňa naplácala (vidím-li správně) 9.
Vysoká míra verbální agrese, přesvědčení o vlastní dokonalosti, potřeba neustále někde exhibovat a všechny poučovat...

Aspergerův syndrom (AS) patří mezi poruchy autistického spektra. Vyznačuje se především potížemi v komunikaci a sociálním chování, které jsou v rozporu s průměrným až nadprůměrným intelektem[1] a řečovými schopnostmi (pasivní slovní zásoba bývá velmi bohatá, vývoj řeči není opožděn). Emoční a sociální inteligence je snížena, stejně jako schopnost porozumět běžným společenským situacím.[2][3][4] V důsledku špatného rozpoznávání záměrů a úmyslů ostatních mohou být nositelé této poruchy v dětském věku snadno manipulováni, protože se z toho jejich vrstevníci pokusí těžit.[5][6] Mohou také manipulovat ostatními.[7] Lidé s Aspergerovým syndromem jsou někdy považováni za neempatické, což ovšem neznamená, že nejsou s někým schopni soucítit[2]. Jedná se o celoživotní úkaz, který je potenciálně handicapem. Lidé s Aspergerovým syndromem mívají problém porozumět ironii a najít si přátele.

https://cs.wikipedia.org/…r%C5%AFv_syndrom
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 05:13
Re: Něco k přečtení
Jerry fakt zajímavý co si někdo dokáže VYMYSLET a pak na tom co SI VYMYSLEL stavět a dělat z toho závěry :yes: :-!

Prezentoval SES jako člověk s aspoň základníma ekonomickejma znalostma = takže VÍŠ jak je to s důchodovym systémem. A že se Emel mýlí když místní po-komunistickej vyšší růst mezd neni plus ale PROBLÉM atd.

Takže? :-)
Avatar - _Karel_
11. 10. 2019 13:13
Re: Něco k přečtení
Já si nemyslím, že má Aspergerův syndrom. On je úplně obyčejnej de.bil.
Člověk s aspergerovým syndromem je inteligentní a má sociální problémy. Hamuna není inteligentní, je to retard. Přečte si něco, a pochopí to zcela opačně atd. To není projev inteligence. Že má nízkou sociální inteligenci a tedy lže a má odpornou povahu, to je jen bombónek. Dnes se musí na všechno najít speciální diagnóza, přitom je to tak jednoduché. Debi.l.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 15:08
Re: Něco k přečtení
Píše se to s -n- ne s -m- MYSLITELI = tuhle odpornou povahu si asi myslel žejo :-)

Retard si asi myslel mentální retardaci = IQ pod 70 = no i ten co neví jak se píše bonbón = má asi víc ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 05:15
Re: Něco k přečtení
Rostucí příjmy a dohánění propadu z dob komunistů SOU super = o tom žádná = pro ty v pracovnim procesu. NE pro důchodce. Vliv rychlejš rostoucích příjmů na důchodovej systém = je přesně NAOPAK než si MYSLÍŠ = což chápe asi KAŽDEJ studovanej = tuplem ekonom

PS: Sorry ale viz výše = moc nevěřim? ;-)
Co ti dalo víc zabrat = zápočet z MAE nebo MIE?
Ty logikou zůstáváš JEN u toho: vybere se víc = je to lepší = mám pravdu žejo? :-)
Avatar - Emel
11. 10. 2019 08:42
Re: Něco k přečtení
Jsou super i pro důchodový systém, tečou tam prachy navíc. Problém je růst nákladů, který je s tím často spojený... ale pokud rostou příjmy víc než náklady, je to veskrze pozitivní věc.

Věřit nemusíš. Jestli se chceš třeba vsadit, není problém. Horší bylo makro... bylo to za doby krutovlády docenta Straky.

Ekonomie je jednoduchá... ty se akorát obvykle zamotáš v nějakých "bočních proudech" a ignoruješ ten hlavní. Jaké že je to tvoje ekonomické vzdělání?
Avatar - beibej
10. 10. 2019 21:56
Re: Něco k přečtení
"odborníci apelují na nutnost soukromého spoření, ale je to politicky citlivé... "

No nevim školy nemám, a co inflace? Když si budu utrhovat od huby a šetřit, tak po 30 letech to bude na deset bochníků chleba. Tudy cesta nevede. Asi by mělo větší smysl si vybudovat kariéru a šetřit jen posledních pár let před penzí. Ale to je tak pro jednoho z deseti. A co ostatních devět?
Avatar - Emel
10. 10. 2019 22:43
Re: Něco k přečtení
Dlouhodobě investovat nad inflací není takový problém. Ale těžko k tomu přesvědčit někoho, kdo už tak sotva vyjde s penězi. A někde (někomu) ty peníze vzít musíš...
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 05:27
Re: Něco k přečtení
No trochu problém to pro běžnýho člověka spíš JE = plus u nás je opět DÍKY KOMUNISTUM to co píšeš = posledních 30 let při dohánění mezd v zahraničí = je určitě problém si navíc celoživotně odkládat na důchod. Tak jak se státnicí z ekonomie VÍŠ = že je nutný všude a státní důchod je většinou jen něco jako polovina důchodovýho příjmu

U nás JAK VÍŠ = zatim furt lidi očekávaj že je plně uživí JEN státní důchod = což je ekonomická BLBOST. Jak ale určitě VÍŠ = a jako absolventovi sem ti to psal zbytečně

beibej sice zdůrazňuje že školy nemá = ale SPRÁVNĚ chápe tu problematiku rychlýho růstu mezd a cen ;-)
10. 10. 2019 14:41
Re: Něco k přečtení
U Hamuny můžou za všechno komouši, takže nemá cenu s ním výst debatu. On nezmění názor ani kdyby si mu dal 1000 argumentů, že to není jak si myslí.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2019 14:57
Re: Něco k přečtení
Bože ty si pitomej = a nepoučitelnej = a jak vidno neumíš použít mozeček ;-)

Tohle ti vysvětlí KAŽDEJ trochu ekonomicky znalej = že ty ani po OPAKOVANYM vysvětlení nejsi schopnej pochopit = to je fakt smutný = že to neni tak jak TY si myslíš :D
10. 10. 2019 15:57
Re: Něco k přečtení
A Emel taky viď. A taky myslíš, že nemá ani střední školu :D Co ta energetika. Nějak si utichnul. Už jsi přišel na to, že věci nejsou jen jak ty sis vysnil?
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2019 17:14
Re: Něco k přečtení
Nevim jestli má Emel střední = ty na 99% ne. Źe netuší která bije v důchodech = to je jistý. Bohužel tohle je pravda: "Lidi si myslí jen co si CHTĚJ myslet" DAVID E. KELLEY

STejně jako to že ty si poplet už asi 990 věcí z 1000 = a furt se hádáš že příště už určitě máš pravdu = takže jo ty asi fakt NEMÁŠ ani maturitu

Což ti nevadí a hodnotíš úroveň současnejch vysokejch škol = a jako obvykle PŘESNĚ OBRÁCENĚ než je realita = a tvrdíš že jejich úroveň šla od socialismu DOLŮ :yes: :*)

Energetika = je furt to samý = věc ZCELA MIMO spektrum který můžeš objektivně na základě ZNALOSTÍ posuzovat a dělat závěry. Zjednodušeně jeden stát vedle nás má asi 75% z obnovitelnejch zdrojů = a jeden asi 75% z uhelnejch elektráren. Co z toho je PRO TEBE dobře a špatně? :-)

Źe TY sis vysnil že my máme honem honem koupit za atomový elektrárny 3,5 generace zatimco jinde čekaj na https://oenergetice.cz/…at-vhodny-model/ na příští generaci = ať tuhle formou malejch lokálních nebo https://oenergetice.cz/…chle-fnr-a-dalsi to je stejný jako s těma důchodama a dalšíma blbostma co vymejšlíš. Tak si nevymejšlej a oba víme že SI VYMEJŠLÍŠ a hodně = a zkus se sladit se znalostma = třeba v tý úrovni výměny pneu. Až tohle dáš = pokračuj ke složitějšímu..

Nedáváme na dopravní stavby ani to co před nácti lety = to že máme schodek NEZNAMENÁ že nemůžeme na dopravní infrastrukturu dávat třeba 2x víc = to je JEN o rozhodnutí vlády kam co dá. Mohli sme dávat víc před desetiletim = kdy byl rozpočet asi o třetinu menší = fakt myslíš že neni v našich silách dávat = aspoň to co před lety? :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 05:56
Re: Něco k přečtení
ryccardo je fakt SMUTNÝ že dodnes nechápeš = za co všechno můžou komouši

Obchvaty měst a dálnice se stavěly zjednodušeně v době kdy u nás vládli výhradně jak víš komunisti = v druhý polovině 20. století = no a komunisti je nepostavili. Takže za to že ty dálnice a obchvaty nemáme PROSTĚ MŮŽOU KOMUNISTI

Komunisti vládli absolutoristicky = takže prostě za nedostatky vzniklý v tý době = fakt PROSTĚ MŮŽOU KOMUNISTI ;-)

Za zásahy do přírody který dneska pomalu dáváme zpátky protože fakt škoděj = od jednodruhovejch lesů místo dřívějších přirozenejch smíšenejch po já nevim co https://zpravy.aktualne.cz/…c4e08b55e0cfddc/ který dneska za miliardy vracíme do původní podoby za to PROSTĚ MŮŽOU KOMUNISTI

Za to že dodnes lidi nemaj stejnej plat ani důchod jako třeba v Rakousku s kterym sme na tom před jejich nástupem byli ca stejně PROSTĚ MŮŽOU KOMUNISTI

Ty ale většinu věcí chápeš OPAČNĚ = viz kurz koruny direktivně určenej komunistama kterej považuješ za normální a správnej a tržní kterej ovlivňujou už 30 let tržní síly = kterej máš za neodpovídající určenej Klausem
No tak za dokonce SOUČASNEJ kurz koruny PROSTĚ MŮŽOU KOMUNISTI ;-)

Jo když něco víš znáš naučil ses to = tak ti ani 1000 nesmyslů nezmění tu znalost. Bohužel to funguje u lidí jako ty i obráceně = klidně popřeš i Hawkinga a závěry celejch oborů = viz nedávno vzniklá pavěda klimatologie, abych tě parafrázoval :-)

Za to že na 99% nemáš ani maturitu = za to ale asi NEmůžou komunisti
11. 10. 2019 08:26
Re: Něco k přečtení
No rozhodně ne za to, že klesla porodnost. :D Za komoušů se stavělo jednoduše to ano. Teď díky demokracii než se kopne do země to trvá roky. Výkupy pozemků, dohadování se s ekologickýma hnutíma, opakovaný žaloby nevybraných dodavatelů, opakování výběrek kvůli prošvihnutým termínům atd. Kdyby celý proces přípravy stavby nebyl tak zasekaný díky přebujelý byrokracii, která vznikla po revoluci, tak se staví daleko víc. Za to ale nemůžou komouši, ale porevoluční vlády, který tenhle systém takhle idiotsky nastavily. Na ostatní tvoje výmysly nemám náladu ani nic psát a na moji maturitu komouši žádnej vliv nemají vzhledem k tomu, že jsem maturoval 10 let po revoluci ty vosle. Ty už seš těma komoušema tak postiženej, že ti z nich hrabe. :D
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 08:44
Re: Něco k přečtení
Jo to fakt ne = když lidi zavřeš v kleci jako komunisti a můžou zlomek toho co dneska = je porodnost samozřejmě vyšší a dneska je z víc důvodů logicky nižší. Ale problém planety je že JE NÁS už teď MOC. Takže asi tak.. ;-)

Jako obvykle řešíš něco zcela MIMO PODSTATU = většina dálnic a obchvatů se v Evropě postavila v době kdy tu vládli komunisti. Oni je nepostavili = to je PODSTATA

Že ani po opakovanym vysvětlení nechápeš že současnej stav drží v rukou mafie a PROTO se tu staví tak málo = a odmítáš to i po xy odkazech k tématu https://www.reflex.cz/…seli-zbavit.html si to neumíš dát do správnejch konotací to je to proč řikám že zřejmě nemáš ani maturitu. My dneska na stavby dálnic samozřejmě máme https://www.info.cz/…nomka-42881.html ale holt to úmyslně děláme jinak. Nicméně dneska sice pomalu ale ty obchvaty a dálnice konečně aspoň stavíme. Komunisti jejich výstavbu která začala eště předtim než uchvátili moc STOPLI. A vrátili se k ní až v osvícenější uvolněnější normálnější druhý polovině 60. let

Podstata je že si NEDOVEDEŠ představit CO VŠECHNO je důsledek zaostání z komunismu a co všechno udělali komunsti blbě = od těch dálnic přes tu devastaci přírody po ekonomický následky = který neseme dodnes

Jen to dál a dál a dál tupě okecáváš. A jestli jako tak často nekecáš a fakt si maturoval 10 let po ekonomickym i politickym krachu nadvlády komunistů = si fakt VOSEL VOSLŮ že je volíš :D

A ve svý věkový kategorii velká SMUTNÁ výjímka https://www.irozhlas.cz/…a_1909081230_dok jejich voliči sou téměř výhradně důchodci :-)

Demografická a sociální skupina = pro tebe v překladu magoři dle věku vzdělání a zamastnání = co volí Zemana a KSČ tě zrovna nešlechtí ;-)
11. 10. 2019 08:56
Re: Něco k přečtení
Ano v Asii a Africe je lidí moc. To je ale problém, který v Evropě těžko ovlivníme tudíž se s ním nemusíme trápit. Maximálně o něm můžeme diskutovat a upozorňovat na to, že by s tím země postižený populační explozí měly něco dělat. My tady ale řešíme ČR kde je problém opačný. Ubýváme a to i díky takovým pakům jako seš ty, který rodinu ani neplánuje, ale na druhou stranu asi možná lepší. Komunisti bez debaty nadělali spousty fatálních kopanců, ale my už 30 let můžeme fungovat lépe a ono ejhle v některých ohledech je to dokonce horší než za těch komunistů. Rozbujelá byrokracie a neschopnost státního aparátu je bohužel vina porevolučních vlád ne komoušů. Volím komunisty, SPD a koho budu volit příště? Ještě jsem nevolil Apače nebo Kalouska :D
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 09:06
Re: Něco k přečtení
Jako vždycky BLBĚ = na světě na planetě = je nás MOC

A to kolik je nás CELKEM je rozhodující. To že lokálně je vyšší nebo menší hustota už nehraje takovou roli. Prostě 8 mld. lidí je problém kterej nás trápí = navíc my se bavíme o přeplněnosti silnic V EVROPĚ

Volit v dnešní době komunisty = je to co sem napsal. To že je volí teméř výhradně senioři = a díky tomu jim v poslední době silně padaj preference = snad VÍŠ

Volit komunisty za to že dodnes berem menší platy, sou menší důchody, menší státní rozpočet, je tu zjednodušeně míň všeho než tom Rakousku s kterym sme na tom byli před jejich nástupem stejně = je fakt úchylka. Aneb VELMI ŠPATNÝ zpracování všech souvislostí

Dnešní vláda je plně závislá na komunistický straně = to snad nevíš? Což je mimochodem slušnej oxymorén = že komunistická strana opakovaně podporuje multimiliardáře = a ten je na nich do jistý míry závislej :yes: :D
11. 10. 2019 09:21
Re: Něco k přečtení
Já vím že s tvým postižením těžko chápeš i elementární věci a můžeš chápat věci pro normálního zdravýho člověka zvláštně, tak tady mrkni na ten odkaz.

http://www.geografie.***/soubory/Evropa_obyv.pdf

Je to sice staršího data nicméně pro naše potřeby a vysvětlení ti problému zcela postačující. Problém je Afrika a Asie, kde je třeba s tím něco dělat. Ne Evropa. Takže výraz je nás moc se nevztahuje na Evropu a my se tudíž vůbec nemusíme s porodností nijak omezovat. Spíš naopak. Je potřeba to říkat správně. Tj. v Africe a Asii je jich moc. Ale to my v Evropě nedokážeme ovlivnit. Vysvětlil jsem ti to dostatečně jasně nebo by si k tomu chtěl namalovat nějakej obrázek?
To že je dnešní vláda plně závislá na komunistický straně je důsledek demokratických voleb. S tím se jako velkej havlista a demokrat musíš smířit. Třeba příští volby dopadnou líp a budeme mít silnější vládu, která nebude k prosazování svých zákonů potřebovat komunisty.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 09:28
Re: Něco k přečtení
Nojo tobě viz tohle přijde normální NEUMĚT DÁT ODKAZ = symbolický ;-)

Že ani po napovězení nechápeš že počet obyvatel je problém jako CELEK a jejich rozložení na jednotlivý kontinenty je marginální = to seš holt ty :-)

Např. ten problém přeplněnejch evropskejch silnic = fakt nemá NIC NIC NIC společnýho s jinejma kontinentama = to bys už moh dát nebo? :-!

Blbě máš i ten poslední odstavec = to že komunisti podporujou svuj ideologickej OPAK nemá NIC NIC NIC společnýho s demokratickejma volbama ;-)

Symbolický je že vzdělání a znalostem řikáš POSTIŽENÍ :yes: :D :-!

Tak co myslíš že mj o důchodech BLÁBOLÍŠ ty a Jerry nebo já a Pilný a Sedláček atd.? Co myslíš? :*)
11. 10. 2019 11:14
Re: Něco k přečtení
Druhej pokus, ale nevím jestli to pro tebe bude dostatečně pochopitelný. Když si nepochopil jednoduchej graf o emisích CO2, tak se obávám že ani tohle nedáš.

www.geografie.***/soubory/Evropa_obyv.pdf
11. 10. 2019 11:19
Re: Něco k přečtení
Nevím nejde to. Najdi si to na googlu sám, když se prsíš vysokou školou
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 11:21
Re: Něco k přečtení
Jak typické :-!

Tak k hustotě obyvatel = jako obvykle SE MÝLÍŠ. Z hlediska kontinentů má nejhustší zalidnění části Asie a Evropa. Opak je Austrálie = ty jako volič Okamury a baštič hoaxů = samozřejmě za maximum považuješ Afriku ;-)

K nej patří třeba takový Monako s asi 20.000 lidí na km2 dneska některý měststký aglomerace v Číně atd atp. Poplet sis = nechápu přitom Okamura dává TAK seriozní informace = hustotu obyvatel a věk = Afrika má nejmladší obyvatelstvo = nejnižší průměrnej věk. Jinak tam žije jen asi 15% populace planety = a problém je těch skoro 8 000 000 000 lidí co je po planetě. Ale to už sou složitý věci = zkus vykoumat ty hoaxy VW cos je zbaštil a podobný = dobrý je třeba téma těch pneumatik co si OPAKOVANĚ psal že doporučení výrobců je blbost. No a vona neni = ale to je furt ten Zeman vs rektoři vysokejch škol ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
11. 10. 2019 09:32
Re: Něco k přečtení
Slepce přesvědčuješ o barvách a člověku, od narození hluchému, vysvětluješ rozdíl mezi Mozartem a Rytmusem od Darinky Rolinsové.
Jediným výsledkem bude, že tady Hamůňa bude dál a dál plevelit :-(
Avatar - Jerry.Gunman
11. 10. 2019 09:12
Re: Něco k přečtení
Riku,
Uvědomuješ si, že se tady handrkuješ s člověkem, jehož zdejší projevy jsou dány jeho duševní chorobou?
Vždyť se podívej - každý 4. či 5. příspěvek v tomto tématu má v záhlaví oranžovozelemonodrožluté autíčko - a Hamůňa v žádném ze svých příspěvků neopomíná zdůraznit svoji nadřazenost nad ostatním (jak je ona sama chápe) tupým stádem

Hamůňa má Aspergerův syndrom, což je vrozená duševní porucha - viz níže. Jakékoli diskuse, handrkování, přesvědčování, argumentace, to vše je čirá ztráta času. Sebe akurát nasöröš a Hamůňu beztak nepřesvědčíš.
Hádal by jsi se se slepcem o barvách? Hádal by jsi se s člověkem od narození hluchým o hudbě?
No tak vidíš

https://cs.wikipedia.org/…r%C5%AFv_syndrom
Aspergerův syndrom (AS) patří mezi poruchy autistického spektra. Vyznačuje se především potížemi v komunikaci a sociálním chování, které jsou v rozporu s průměrným až nadprůměrným intelektem[1] a řečovými schopnostmi (pasivní slovní zásoba bývá velmi bohatá, vývoj řeči není opožděn). Emoční a sociální inteligence je snížena, stejně jako schopnost porozumět běžným společenským situacím.[2][3][4] V důsledku špatného rozpoznávání záměrů a úmyslů ostatních mohou být nositelé této poruchy v dětském věku snadno manipulováni, protože se z toho jejich vrstevníci pokusí těžit.[5][6] Mohou také manipulovat ostatními.[7] Lidé s Aspergerovým syndromem jsou někdy považováni za neempatické, což ovšem neznamená, že nejsou s někým schopni soucítit[2]. Jedná se o celoživotní úkaz, který je potenciálně handicapem. Lidé s Aspergerovým syndromem mívají problém porozumět ironii a najít si přátele.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 09:15
Re: Něco k přečtení
Jerry = fakt neuvěřitelný co všechno SI VYMYSLÍŠ :D

Tak díky mě aspoň už víš že je rozdíl mezi ekonomií a ekonomikou = a to sem postiženej jak píšeš. Co seš asi ty? :-!
11. 10. 2019 09:33
Re: Něco k přečtení
Já myslím, že taky nemá ani střední školu a je už taky důchodce jako já. Tvůj vynikající úsudek je totiž neomylný :D

A prosím tě ty bereš nějaký prášky na ten tvůj asparágus syndrom nebo se to řeší nějakýma rehabilitacema nebo terapie u psychiatra? Já s tímhle nemám vůbec zkušenost, tak se ptám.
11. 10. 2019 09:29
Re: Něco k přečtení
Já vím, když ve mě zbyly po studiu Pedagogický fakulty takový pohnutky snažit se i zabedněncům a postiženým vysvětlovat co sami nedokážou pochopit. :D Tak se pokouším edukativně působit i na takový ztracený případy jako Hamuna a doufám, že třeba něco mu v tý hlavě začne hloubat a zkusí se zamyslet (teď nevím jestli jsem nepoužitl přehnaný výraz) jestli reálný svět skutečně není trošku odlišný od jeho vnímání reality. Ale musím přiznat, že zatím jsou moje úspěchy dost mizerný. I přes argumenty, který mu poskytnu si furt mele svoji. :D
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 09:32
Re: Něco k přečtení
Ach můj bože = až TAK moc LHÁT a LHÁT a LHÁT? :D :-! :-[] :*) :-O

Ale je hezký jak MOC OPAKUJEŠ to co napíšu já = jen v obrácenym gardu :yes: :-)
11. 10. 2019 09:36
Re: Něco k přečtení
Jerry to odmítání reality je taky vlastně projev toho asparáguse co má Hamuna viď? :D Já proč mu vždycky napíšu něco co mu hlava nebere a on to označí za lež. To je daný faktem, že se postižený mozek nedokáže s takovou informací vyrovnat, tak ji musí označit jako nepravdivou. :D
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 10:01
Re: Něco k přečtení
Kdybys aspoň měl něco jako asparágus = ty si ale jen bez tý maturity = a posuzuješ a úroveň vysokejch škol a kritizuješ závěry vědních oborů :-!

Hele už si našel koule = se čelem postavit k zlomku ze svýho nekonečnýho seznamu omylů? Co hoaxy VW o emisích a jejich krachu díky pokutám? Co sem ti PŘEDEM vysvětlil? Došlo ti to až když https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv a když https://byznys.ihned.cz/…2-7-miliardy-eur

Co Čína a tvý bezmezný nadšení z návštěvy jejich doživotního vladaře? Když sem ti PŘEDEM vysvětlil že teoretickejch 100 mld. možná působí skvěle na tebe, ale je to trapná suma i kdyby dorazila a že na dost procent nedorazí? Mimochodem jen VW hned na začátku 90. let vrazil do jediný český firmy VÍC peněz než o 20 let pozdějš slíbila celá gigantická čína. To je ten rozdíl když víš znáš rozumíš chápeš = nebo seš ryccardo nebo Jerry a jen žvaníš = a věci posuzuješ podle IDEOLOGIE = a ne těch znalostí vzdělání atd. atp. Hezký jak ste se vy dva našli = tak nějak = mi k sobě pasujete. O tobě VIM že si vymejšlí o Jerrym VIM že si vymejšlí.. hledali se až se našli :-)
Víš že sousední státeček co v rámci JEDNOTNÝ ČÍNY https://ct24.ceskatelevize.cz/…dny-benefit-mini chtěj asi časem obsadit je LEPŠÍ investor a partner než nejlidnantější obří sousední megastát = z kterýho seš díky tomu že si tamní kapitalisti řikaj komunisti = hin ty? Že ten sousední ostrovní státeček je bez Zemanovejch tanečků pro nás lepší parner https://hlidacipes.org/…vestor-nez-cina/ ?
11. 10. 2019 11:24
Re: Něco k přečtení
Hoaxy o fatální nebezpečnosti EURO5 dieselů si sežral hlavně ty. A ejhle dopadlo to tak, že auta jezdí vesele dál a žádný rapidní překračování emisí NOx na měřících místech se nekoná :D
Dopadlo to přesně jak jsem řekl. Nestane se nic jen si pořveš a auta v klidu dojezdí ty alarmisto :D :D
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 11:51
Re: Něco k přečtení
Takže další pokus UHNOUT? ;-)

V klidu ne = budou prostě chrlit násobky https://www.idnes.cz/…est-oxidy-dusiku že ty si dodnes nepochopil o co de = a že mysliš že Dieselgate bylo spiknutí USA proti VW jak sti tu před nějakym tejdnem dál furt psal = to je smutný. Pár lidí ti na to reagovalo a vysvětlilo = asi jako obvykle BEZ výsledku. Źe si myslíš že je fuk jestli má miliony aut emise jako ten první Jeep v tabulce nebo Citroen 120 BlueHDI dole = no to je jeden z tisíce důvodů proč pochybuju o tý maturitě
Že tobě je to fuk = to s tim nemá nic společnýho

Ale jako obvykle utíkáš od podstaty = sežral si hoaxy = a dneska VÍŠ žes to vyhodnotil blbě = emise šly snížit viz měření dokonce ZÁSADNĚ a krach byl naprostá totální BLBOST. Smutný že krom znalostí nemáš koule = a furt jen okecáváš
Avatar - Jerry.Gunman
11. 10. 2019 09:44
Re: Něco k přečtení
Tak vidíš :(
On to člověk Hamůně vlastně ani nemůže mít za zlé :( Duševní choroba (jakkoli se o ní dobře žertuje) evidentně není žádná sranda. Dotyčná osoba si ji uvědomuje jen málo kdy, ale pro příbuzné to musí být peklo :(

Nedávno jsem to tu psal - znal jsem kdysi jednu rodinu, kde měli postiženýho syna. Ať mu bylo 40, 50, 60 nebo víc, pořád byl mentálně na úrovni +- 12-13 letýho kluka. Pak mu začaly zatuhávat klouby, byl na vozíku - a nakonec se o něj jeho rodiče (92 a 89 let) museli starat až do jeho smrti. Všichni 3 umírali na eLDéeNce, težcí ležáci, skoro slepí :(((
BRRRRRRRRRRR, tohle by vyléčilo každého ze vtipkování na téma duševních chorob :( :( :(
11. 10. 2019 11:26
Re: Něco k přečtení
Jo máš pravdu. Já se prostě jen furt snažím ho dokopat k trochu reálnýmu uvažování, ale asi máš pravdu a nemá to cenu. On si žije ve svý bublině.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 11:45
Re: Něco k přečtení
Proboha NEZTRAPŇUJ se už ryccardo! :-|

Jo k TVÝMU reálnýmu uvažování = mě fakt nikdy nedokopeš. Aspoň doufám :-)

To neni bublina ty nepoučitelný pako = je to furt ten Zeman vs rektoři. Ty FAKT dáš víc na toho Zemana a si na jeho straně = no a já na tý opačný. Tak si holt mysli že MIMO sou rektoři českejch vysokejch škol apod. = a to REÁLNÝ je ten Zeman a Okecáváček a Pitomio :-!

Fakt drsný jak je volíš a řikáš tomu REÁLNÝ UVAŽOVÁNÍ a těm rektorum apod. bublina :*)

Je to vlastně FURT TO SAMÝ DOKOLA = jedno jestli důchody kde to co vysvěluju já Pilný Sedláček považuješ za BLBOST BUBLINU KRAVINU :-)

Navíc ty důchody sou trapně jednoduchý = asi jako ty zimní/letní pneumatiky. Prostě za socialismu se chodilo do důchodu nevim v 55-60 ale i tak se díky tristnímu zdravotnictví žilo v důchodu MÍŇ let než dneska. No a o tom to je = prostě NEJDE žít ze státního důchodu 30 nebo 40 let. To bys měl dát i bez tý maturity
11. 10. 2019 14:12
Re: Něco k přečtení
A že si se nijak nevyjádřil k těm přednáškám profesorů UK co jsem ti posílal. ty furt šermuješ tím jak zastávám názory Zemana, ale když s hrůzou zjistíš ty hrdino, že moje výmysly nejsou výmysly ani názory Zemana, ale názory profesorů z UK, tak radši několik týdnů takticky mlčíš a pak vylezeš jak jezevec z díry a děláš, že se na to už zapomnělo a meleš si zase tu samou písničku. Vymyslíš si rektory, který mají údajně stejný názory jako ty a už jedeš :D :D Kupříkladu jsem neslyšel Sedláčka zastávat názor, že je realizovatelný nápad zavést plošný odchod do důchodu v 70 letech. Najdi mi kde něco takovýho tvrdí. Člověk jeho znalostí a rozhledu narozdíl od tebe chápe že s ohledem na fyziologickou stavbu lidskýho těla a jeho přirozený stárnutí tudy cesta určitě nepovede.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 15:24
Re: Něco k přečtení
No tak si to holt nedal no ;-\

Ty prostě FANTAZÍROVAT nepřestaneš = naprosto nepoučitelnej. A viz striktní odmítání postavit se k seznamu svejch dosavadních omylů a chybnejch hodnocení čelem = nepoučitelnej

A budeš si dál VYMEJŠLET a VYMEJŠLET = Sedláčka a Pilnýho sem dal odkaz ohledně důchodů = že je NUTNÁ změna SYSTÉMU. Neni třeba jejich úroveň na primitivní znalost = že jinak než zvýšenim věku = viz závěrečnej odstavec mýho minulýho příspěvku = to NEJDE. Pokud Emel nekecal tak ví že percentuelně máme nadprůměrný sociální, takže tudy cesta nevede. No a jiná neni = viz ten závěrečnej odstavec = nejde žít o desítky let dýl = a jen v důchodu. Prostě MUSÍŠ navýšit věk = jiná cesta neni. Že tobě to hlava nebere = to na tom nic nemění

Proto se řiká těm kecum o věčnym zastropování na 65 let = POPULISTICKÝ kecy. TO je ten populismus = protože i levicoví žvanilové co to řikaj sami moc dobře VÍ VĚDÍ CHÁPOU = že to je jen dočasný. Řešení se daj odložit = jen dočasně. Furt dokola tohle levicoví politici dělaj = a jejich většinou tupé ovečky bez vzdělání tomu CHTĚJ věřit. Smutný že ten kecal co jim to tvrdí = většinou sám VÍ že to je jinak než sám řiká

Takže důchody lze řešit
a) zvýšenim věku odchodu = se ti nelíbí
b) zvýšenim sociálního = by se ti taky asi nelíbilo
c) návratem do úrovně zdravotnictví za komunistů = razantnim sníženim věku dožití = by se asi taky nelíbilo

Tim že budeš kvičet že to nechceš slyšet a že se všichni ekonomové rsp. lidi co maj mozek a trochu znalostí od mě po Sedláčka určitě pletou = se to URČITĚ nevyřeší :-!

V naší realitě v jaký sme = a socialistická ekonomika DODNES má na stav našeho důchodovýho systému samozřejmě vliv, tady Emela nechápu pokud nekecá tak fakt ne, tak v naší realitě je vlastně jediná možnost = a)

Aktuálně to znamená zvýšení někam k 70 letum. Když to odložíme = jen se to časem bude MUSET zvýšit dál = do vyššího věku
10. 10. 2019 14:39
Re: Něco k přečtení
Ne ne to sis jako vždy špatně vysvětlil. Jen jsem narozdíl od tebe, pane rádoby ekonome, pochopil, že není možný zvedat odchod důchodu donekonečna, protože v 70ti prostě lidi fyzicky pracovat nemůžou. Ve vyjímečných případech ano, ale nejde z toho udělat standard. Jasně v excelových tabulkách to zařídit jde v reálu ale ne. Jenže to si se svoji prudkou inteligencí ještě nepochopil. Čili důchodová reforma se musí ubírat jiným směrem než jak si představuješ ty, že se odchod do důchodu flákne na 70 nebo vejš a tím pádem ubyde adeptů na důchod. Ano je to jednoduchý, ale neakceptovatelný řešení. Obávám se že důchodová reforma bude muset vypadat trochu jinak. To že nebude na důchody není vina komunistů, ale faktu, že stárne populace a rodí se méně dětí + mraky dalších důvodů. Důchodci by nepotřebovali tolik peněz, kdyby je nemuseli vydávat za drahé nájmy, energie, vodu atd. Náklady na bydlení totiž tvoří většinu mandatorních výdajů důchodců, ale to je na jinou debatu. Vzhledem k tomu, že nejsme schopni jako ČR mít přebytkový rozpočet ani v době konjunktury, bych netvrdil, že stát na stavby komunikací peníze má.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2019 14:57
Re: Něco k přečtení
No comment :-!

Tvá snaha komentovat a chápat věci ZCELA MIMO tvuj rozsah je zajímavá = ale už únavná

Zkus třeba zimní a letní pneu = to je hodně jednoduchý téma a jak si tuhle psal = dodnes ho nechápeš = a tvrdíš že výrobci nevědi.. zatimco to jo :yes: :D

Až zvládneš tenhle level = zkus další... jednou za mnoho mnoho let, u nás ostatních to trvá asi tak 10 000 hodin = zvládneš třeba i úroveň posuzovat souvislosti důchodovýho systému ;-)
10. 10. 2019 16:00
Re: Něco k přečtení
Pořád ty samý výmysly. Ano já nedokážu pochopit, že tobě přijde naprosto normální posílat 70 letý lidi do práce jako by se nechumelilo. Jak si sám řekl. Věk je jen číslo. To tak nějak vypovídá o tvojí inteligenci. Když už jseš s argumentama v hajzlu tak vytáhneš tvojí oblíbenou větu, že nemám šanci pochopit rozsah problému a tudíž jsou moje argumenty naprosto irelevantní a ty jedinej máš pravdu. Pak vytáhneš svoje imaginární téma pneumatiky. Neboj až je nazuju, tak ti dám vědět, aby si věděl kdy je správnej čas. :D
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2019 17:01
Re: Něco k přečtení
Ale ty přece NEDOKÁŽEŠ POCHOPIT skoro NIC = tohle neni výjímka!
Ani to doporučení výrobců pneumatik JAK sou vyrobený a kdy je ca vyměňovat!

70ti letý do práce nikdo neposílá = zase KECÁŠ. Ale že to momentálně vychází že věk odchodu do důchodu by se měl a MUSÍ posunout někam k těm ca 70ti letum = to je prostě realita.
No a jak víme = tu ty NERAD :-)

Je to viz já 10:18 = prostá matematika. Kdyby bylo míň populismu a nebylo socialismu a komunistů = byli bysme na tom ekonomicky líp. Tim že TEĎ budeš populisticky odkádat věk odchodu do důchodu = ho JEN přesuneš na svoje děti.

Prostě o důchodech buď kecám a nevim o čem mluvim já a Pilný a Sedláček https://www.ceskatelevize.cz/…/218411030500318 atd. nebo KECÁŠ VYMEJŠLÍŠ ty a Emel a vám podobný. Schválně co myslíš = kdo je out a kdo in? :-!

Tim že tu machruješ = o věcech kterejm FAKT VŮBEC NEROZUMÍŠ = se to nezmění ;-)

Viz tvuje místní diskuze o pneumatikách kdy se ti to snažilo vysvětlit víc lidí včetně mě = zkus nejdřiv tuhle úroveň složitostí = budu potěšenej jestli si od loňska změnil názor = a tvuj mozek už CHÁPE kdy se maj měnit = a MÁŠ ŠANCI POCHOPIT ROZSAH tohohle problému
Avatar - kaa
10. 10. 2019 09:16
Umožněním rychlejších odpisů elektromobilů, by se na secondh
Určitě si budu chtít koupit ojetý firemní elektromobil s neznámou histoií nabíjení (dozajista nešetrnou, což má silný vliv na žívotnost a sníženou kapacitu)
Rozbalit vlákno
3
10. 10. 2019 12:05
Re: Umožněním rychlejších odpisů elektromobilů, by se
Cosi. Lepsia alternativa je firemna oktavka 1.0TSi so 120tkm. Ta pojde vecne.
Avatar - beibej
10. 10. 2019 22:29
Re: Umožněním rychlejších odpisů elektromobilů, by se
Ojetej elmobil jen bez baterie za pakatel. Pak koupit novou bat. Obávám se, že to už bude lepší přemýšlet o nový piksle.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 05:44
Re: Umožněním rychlejších odpisů elektromobilů, by se
Proč o nový? http://www.hybrid.cz/…tor-je-jako-novy
Avatar - Missouri
10. 10. 2019 10:17
Škoda mluvit
Tohle je projev arogance. Proč si to po státu netroufá chtít třeba Nissan? Nebo Renault, nebo Tesla? Prodávají elektromobily už léta, a docela úspěšně, na to jak jsou drahé a nepraktické. Jenže Koncern chce být ekologicky clean a vsadil na to všechno. A protože je nasnadě, že jeho sázka je značně riziková, snaží se přimět politiky, aby jeho riziko zajistili. Protože, světe div se, zákazníci v Německu, Holandsku, Dánsku, atd., elektromobily nechtějí. Roste prodej ojetin, prodej nových aut padá a auta na baterky zůstávají na ocet. Tesla je módní zboží pro bohaté, ostatní brandy jsou pro nadšence milující adrenalinové jízdy od nabíječky k nabíječce, a všichni ostatní myslí racionálně. Za cenu jednoho elektroauta mají tři a půl dacie. Tak. ;-)
Rozbalit vlákno
1
10. 10. 2019 10:43
Decka klid....
Skodovka nechce dotace na auta, jakoze penize na drevo.... pise se o rychlejsich odpisech a treba budovani dobijecich mist.... jak muze tento stat vyzadovat pod hrozbou pokut elektromobilitu a nestavit k tomu infrastrukturu?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
10. 10. 2019 15:53
Re: Decka klid....
V Kalifornii platí o 25% víc za elektřinu, v ostatních státech USA jen o 3% více oproti minulému roku
Za benzín platí v Kalifornii o 51% víc než v ostatních státech U|SA.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To zíráš, co Humus, Sakra !!!!!!!!!!!!!

Stručně a jasně, tam kde nechávají vládnout ekofašisty to jde do hajjzzlu.
Takhle to nejspíš dopadne i u nás.

ŠKODA AUTO = TO JE V ČR ZÁKON. TAKŽE KLID DĚCKA :-) :D :D :D
10. 10. 2019 17:22
Re: Decka klid....
.... holt kalifornie byla vždycky jiná než zbytek USA.... a pokud si tam zvolili vládu, která zvýšila daně na benzín, tak je to jejich věc.... a pokud se tím omezí deb*lní americký zvyk jezdit i pro rohlíky pick-upem s V8, tak jenom dobře.... :-!

Jasně že je každého věc čím jezdí, stejnětak jako se každý může cpát shitovýma burgrama až do totální obezity, na druhou stranu nějaká práva mají i ti, co to v městech dýchají....
Avatar - WinDiesel
10. 10. 2019 18:45
Re: Decka klid....
Jo holka tam před půl rokem byla a líbilo se jí mnohem více v okolních státech :yes: Kalifornie :no:
Její verdikt - divní lidé, divná auta (malé Hondy, Toyoty, Priusy), za hranicemi Kalifornie bylo zase všechno OK.
Tankovali levně v indiánské rezervaci do půjčeného Mustanga 8-válce. :yes:
11. 10. 2019 16:42
Re: Decka klid....
Nevim proc davas palec nahoru.

Od kdy jezdi Mustang na naftu? ;-)
10. 10. 2019 11:18
Dotace jsou mor
Dotace jsou mor. Systém kdy člověk co na auto ani nemá přispívá jinému na jeho pořízení je zrůdný.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Emel
10. 10. 2019 12:39
Re: Dotace jsou mor
Podívej se, kolik se bude teď vybírat od automobilek na emisních pokutách. Pokud by se tyhle peníze nasměrovaly třeba do výstavby EV infrastruktury... já osobně tomu sice nefandím (jako celé myšlence EV teď hned), ale jinak mi to přijde jako legitimní politika.
10. 10. 2019 19:36
Re: Dotace jsou mor
řekni mi, proč bych já měl ze svých peněz, které zaplatím v rámci "pokuty", sponzorovat rozvoj elektromobility, když elektromobil nechci? V rámci vyššího dobra? Na to mě napadá jen jedno slovo - nasr*t ;-)
Avatar - Emel
10. 10. 2019 21:29
Re: Dotace jsou mor
Mám jednoho známého anarchokapitalistu, který věří, že stát by neměl nikoho k ničemu nutit. No, ale než jeho vize dojdou naplnění... tak se tě holt nikdo ptát nebude. Stejně jako se tě třeba nikdo neptá na to, jestli se má za "tvoje" peníze dotovat opera, i když na operu nechodíš.
PS: zeptají se tě u voleb... ale... no, však ty víš.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 05:33
Re: Dotace jsou mor
1. A tu operu apod. = bys podporoval dotoval = nebo ne? ;-)

2. A naftu = tu bys podporoval dotoval = nebo ne? :-)

3. A přechod z masovýho používání spalovacích motorů na vodík elektřinu.. to bys podporoval = nebo ne?
Avatar - Emel
11. 10. 2019 09:02
Re: Dotace jsou mor
1) Dřív bych asi napsal že ne a že si to na sebe má vydělat. Dneska už to napíšu mírněji... podporoval bych třeba údržbu Národního divadla jako symbolu a asi i umělce, přece jen je to reprezentace země. Ale aby lístky do ND stály méně než lístky do kina, to je deformace... trošku víc by si to na sebe vydělat mělo.
2) Nafta není dotovaná ale silně zdaněná. Pokud bych chtěl bojovat proti CO2, tak bych šel cestou dalšího zdanění paliva... protože tím opravdu dokážeš postihnout každý kg CO2 vypuštěný z výfuku - i u starých krámů. Samozřejmě na celoevropské úrovni.
3) Víceméně stejně jako 1 - podporoval, ale umírněně. Třeba ta výstavba infrastruktury je dobré téma, klidně by například nový provozovatel benzínky na dálnici mohl mít povinnost vybudovat dobíjecí místo...

Nicméně pointa byla v tom, že se na to nikdo nikoho z nás ptát nebude.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 09:12
Re: Dotace jsou mor
1) zase blbě. Lístky do ND stojej litr = klikni si na první řadu https://vstupenky.narodni-divadlo.cz/…lX1hpQTzLBa0og__ to sou NÁSOBKY lístků do kina

2) furt blbě = je tvrdě zvýhodněná proti stejně vyráběnýmu benzínu = nedávno to tu počítal Ozzy = sou to desítk miliard ročně. Aneb rozsah dotací zvýhodnění nafty je tak obrovskej = že za ty prach sme mohli mít kompletní tříproudou dálniční síť. Nebo to co máme = pocit že 2litr nafta je výhodnější než 2 litr benzín. Pocit = jen POCIT = hodně drahej POCIT

3. přechod směr bezemisní auta = má logiku = podstatně větší než to CO2 kvůli kterýmu se TAK MOC pokřivily cen benzín nafta
Avatar - Emel
11. 10. 2019 09:47
Re: Dotace jsou mor
Rozdíl mezi "dotovaná" a "méně zdaněná" ti tu už zkusilo vysvětlit hodně lidí a já nemám co bych k tomu dodal.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 09:52
Re: Dotace jsou mor
Neni k tomu co dodat = je to ZVÝHODNĚNÍ a vysvětlování od místních disktutérů = viz třeba zrovna teď Jerry a ryccardo = fakt moc neberu ;-)

Já tu zkusil x-krát dát odkaz na význam slova dotace a proč to zvýhodnění plní význam definice dotace ale to je nepodstatný. Ze začátku tomu většina = dokonce VŮBEC NEVĚTŘILA pak velká část tvrdila že to je 1 koruna na litr což nemá téměř význam. Což je pěkná blbost protože a) to nikdy koruna nebyla a při spotřebě skoro 6 miliard litrů nafty = by i ta jedna koruna byl slušnej peníz. Ozzy se dopočítal myslim k 5ti korunám = to je krát 6 miliard už fakt slušnej balík ZVÝHODNĚNÍ neboli DOTACE :-)

No a místní vysvětlení krom výjímek typu MT a tu a tam pár dalších = má hodnotu toho Jerryho a ryccarda = naprostý plemtání kravin blbostí vymyjšlení bajkaření atd. atp.

Jinak viz já 9:12 k bodum 1, 2, 3 = asi víš proč si to nechal bejt a soustředil se na rozebírání nepodstatnosti = podporovat dotovat
Avatar - Emel
11. 10. 2019 09:57
Re: Dotace jsou mor
K jakejm pěti korunám? Spotřební daň je přece jasně daná, rozdíl jsou necelé 2Kč / litr.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 10:06
Re: Dotace jsou mor
Českejm = to k tomu jakejm. Asi tak 5 korunám českej = na litr. Síla co?

Na daních to při současnejch cenách dělá jak správně řikáš asi 2 kačky = krát těch 6 miliard i to je slušná pálka rok co rok = kdyby se za to radši postavila nějaká desítka km novejch dálnic ročně = za ty roky by to byly kompletní dálnice na Vídeň i Linz = například

Ale krom toho je tu převod z velkoobchodního prodeje na kila = protože je nafta na litr těžší a proto má pak na litr menší spotřebu. A protože objemová hmotnost je rozdílná PROTO se taky velkoobchodně bere na váhu a ne na litry. Šla by prodávat na kila jako dřív nebo při přivodu na litry udělat OPAK než se dělá = a zhruba to vyrovnat. No my to děláme PŘESNĚ OBRÁCENĚ. No a to sou další korunky = celkově asi 5 kč na litr = takže ročně fakt VELKÁ pálka.
Jestli se třeba za 30 miliard rok co rok postaví dálnice nebo vytváří POCIT že nafta je výhodnější = je sakra rozdíl. Ale psal si že máš ekonomický vzdělání = tak nějak nechápu čemu se divíš
Avatar - Emel
11. 10. 2019 10:53
Re: Dotace jsou mor
Spotřební daň se týká spotřebitele a tak se logicky vyměřuje v těch jednotkách, v jakých spotřebitel nakupuje. Jaké jsi říkal že máš to ekonomické vzdělání, když tady s tím pořád šermuješ?
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 11:00
Re: Dotace jsou mor
No neni to až tak logický = dřív se fakt prodávalo na hmotnost :-)

No a když už ROZDÍLNOU daň = tak OBRÁCNENĚ než je = aby se tim plus mínus vykryla ta rozdílná objemová hmotnost

Já ničim nešermuju = tys to napsal já se jen zeptal jesti ti dal víc zabrat zápočet z MIE nebo MAE ;-)

Realita je = že i když sem občas kritizovanej že to zvýhodnění nafty zmiňuju až příliš často = zdá se že VĚTŠINA lidí o něm dodnes
a) neměla tušení
b) neměla ani tušení jak MOC velký o jak MOC velký částky de
Avatar - Emel
11. 10. 2019 11:14
Re: Dotace jsou mor
Tak jaký?
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 11:23
Re: Dotace jsou mor
Co jaký? Oba činitelé tu padly = tak teď k tomu součinu = to je základka :-)
Avatar - Emel
11. 10. 2019 11:24
Re: Dotace jsou mor
Jaký ekonomický vzdělání máš?

Jestli žádný - nech si poradit, když to není tvůj obor ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 11:40
Re: Dotace jsou mor
Vtipný = myslim tu druhou větu :-)

Ale ty si 2x neodpověděl na takovou něco jako kontrolní otázku = to k tomu šermování vzdělánim ;-)
Avatar - Emel
11. 10. 2019 12:51
Re: Dotace jsou mor
Odpověděl, 8:42:
"Horší bylo makro... bylo to za doby krutovlády docenta Straky."
Jestli teda myslíš tohle... jestli myslíš něco jinýho, tak prosím o zopakování otázky.

Odpovíš taky?
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 15:30
Re: Dotace jsou mor
Sorry odpovídal sem ryccardovi a těch 8:42 sem přehlíd. No tak v tom případě mě DOST překvapujou vlastně skoro všechny tvoje ekonomický komentáře

Jo sem pražák :-!
Avatar - Emel
11. 10. 2019 15:44
Re: Dotace jsou mor
Pražák? To je tvoje nejvyšší dosažené ekonomické vzdělání? No tak tím se naopak dost velká část komentářů v této diskusi vysvětluje ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 15:46
Re: Dotace jsou mor
No ale mě tvoje fakt JO = beze srandy
Avatar - Emel
11. 10. 2019 16:38
Re: Dotace jsou mor
Jsem rád, že jsme si to vyjasnili :-)
Takže... budeš se řídit svým doporučením "Nech si poradit = když už to neni tvuj obor" :-) ?
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 17:49
Re: Dotace jsou mor
Tak i tohle si pochopil zcela opačně
Avatar - Jerry.Gunman
11. 10. 2019 09:56
Re: Dotace jsou mor
Emele,
handrkuješ se s člověkem, jehož zdejší vystupování výrazně ovlivňuje jeho duševní porucha - aspergerův syndrom.
https://cs.wikipedia.org/…r%C5%AFv_syndrom
Hamůňa žije ve svém vlastním světě - kam rácio přístup nemělo, nemá a asi nikdy mít nebude :( :( :(

Slepce přesvědčuješ o barvách a člověku, od narození hluchému, vysvětluješ rozdíl mezi Mozartem a Rytmusem od Darinky Rolinsové.
Jediným výsledkem bude, že tady Hamůňa bude dál a dál plevelit
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 11:24
Re: Dotace jsou mor
Jerry od tvýho faux pas s ekonomi-í a ekonomi-kou vim že si bajkař a vymejšlíš si = ale nepřeháníš už trochu?
10. 10. 2019 11:40
To je zase debata úplně naprd,
když ani nevíte, kolik ty baterky stojí a jakou mají životnost.

Kbyby ty baterky stály a měly životnost, jak tady píšete, tak ta elektromobilita smysl má.
Jenomže, realita s cenou a životvostí asi bude horší. Potom ty dotace jsou vyhazováním peněz.
Rozbalit vlákno
3
10. 10. 2019 11:50
Re: To je zase debata úplně naprd,
Nissan se svým Leafem naprosto diskreditoval elektromobily.
10. 10. 2019 12:09
Re: To je zase debata úplně naprd,
Elektromobily zdiskreditovaly ty baterky.
Baterky jsou na tom dokonce hůře, než si čtenáři auto.cz myslí. Mají kratší životnost a jsou dražší.
11. 10. 2019 16:48
Re: To je zase debata úplně naprd,
https://fdrive.cz/…o-80-tis-km-4398

Jakou by sis predstavoval zivotnost?
Avatar - Hittman
10. 10. 2019 11:46
Nemíním
podporovat soukromý byznys několika firem svými daněmi.
Rozbalit vlákno
2
10. 10. 2019 11:52
Re: Nemíním
VW rád brečí o statní podporu.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 05:42
Re: Nemíním
No tak to už dávno podporuješ = náš slovenskej ex-komunista exeSTéBák v čele vlády jen za dobu co je ve vládách poslal svý soukromý firmě ca 6 a půl tisíce milionů :-!
Avatar - Emel
10. 10. 2019 12:37
Bezvýchodná situace
Zdraží nová auta se spalováky kvůli emisním pokutám.
EV auta už drahá jsou a nic moc se na tom v posledních letech nezměnilo.
Pro český venkov je scénář jasný - udržovat v provozu to, co je. V zemi s průměrným stářím aut 15 let... a to na tom zdaleka nejsme v EU nejhůř.
Tohle je asi vládě jasné, takže nejspíš přijde utahování šroubů - posvítit si na STK, zvýšit ekopoplatky za přepis (tohle už se snad i řeší)... prostě lidem ojetiny znepříjemnit.
Já tomu na jedné straně fandím... auto s vykuchaným DPF apod. nemá na silnici co dělat. Jenže... je tu nějaká alternativa? Pro někoho, kdo potřebuje tu starou Feldu, aby dojel denně 10km z chalupy na pole nebo do lesa? Tohle bude hodně těžké...
PS: omlouvám se za stereotypy, není venkov jako venkov... jasně.
Rozbalit vlákno
2
10. 10. 2019 13:45
Re: Bezvýchodná situace
To ale pises o dobe tak za 15 let.... momentalne se tady novych klasickych aut prodava furt dost na to, aby bylo kde brat casem ojetiny.... ale te logice samozrejme rozumim....
Avatar - Emel
10. 10. 2019 14:14
Re: Bezvýchodná situace
...což je právě to, co EU nechce. Pokud myslí vážně snahu o snižování emisí CO2, tak primárně musí lidem zabránit v tom, aby jezdili ve starých šunkách. Což se přesně stane, pokud zdražíš nová auta.

EDIT: Pár střípků z jiných článků okolo:
- Dánsko navrhuje zákaz prodeje spalovacích motorů do 2030 https://www.auto.cz/…pske-unii-131429
- Trh ojetin stoupl o 14% https://www.auto.cz/…iliard-kc-131467
- Zvažuje se posun ekopoplatků za registraci starých aut https://www.auto.cz/…-se-o-tom-131466
Avatar - WinDiesel
10. 10. 2019 15:50
Arnold a Kalifornie
V Kalifornii platí o 25% víc za elektřinu, v ostatních státech USA jen o 3% více oproti minulému roku
Za benzín platí v Kalifornii o 51% víc než v ostatních státech U|SA.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To zíráš, co Humus, Sakra !!!!!!!!!!!!!

Stručně a jasně, tam kde nechávají vládnout ekofašisty to jde do hajjzzlu.
Takhle to nejspíš dopadne i u nás. :-)
ŠKODA AUTO = TO JE V ČR ZÁKON.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
10. 10. 2019 15:59
V UK SI TO UŽ SPOČÍTALI
BUDE JIM CHYBĚT 80 MILIARD LIBER 80 000 000 000 LIBER, x 30 v korunách.
Takovou spotřební daň budou muset vybrat z elektriky.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Rozbalit vlákno
1
11. 10. 2019 16:55
Re: V UK SI TO UŽ SPOČÍTALI
Vis, kdyz uvadis nejakou sumu, tak bys mohl uvest alespon za jake casove obdobi ;-)
Avatar - CHerokee
10. 10. 2019 16:53
Nas*at
Náš stát špatně hospodaří. Už tak se zase plánuje 40mld schodek. Proč proboha dále dotovat luxusní zboží?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2019 17:04
Re: Nas*at
Náš stát VELMI špatně hospodaří = máme fakt HODNĚ HODNĚ HODNĚ blbou strukturu rozpočtu

Další a další schodky i po letejch konjuktury to je fakt VELKÁ blbost a on to neni schodek jen 40mld ale my si i dneska pomáháme z rezerv https://www.novinky.cz/…-rezerv-40280026

Teda schodek jako takovej by až takovej problém nebyl = kdyby to šlo např. na dodělání dálniční sítě apod. = ale na to UTRATIT je aby JAKO bylo líp https://www.zaktv.cz/…avel-sramek.html to je velká blbost
Avatar - CICERO
10. 10. 2019 17:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
10. 10. 2019 18:46
Re: Nas*at
Nebudeš, budeš na lepším místě, budeš mrtvej :-(
10. 10. 2019 19:54
250 tis. e-aut - co je to ?!
250 tis. e-aut je cca. 5% všech osobních aut. Za 11 let EU prosadí zákaz prodeje nových aut se spalovacím motorem a vláda roční ekologické daně na stávající auta se spalovákem.

Sorry - to fakt nefunguje - leda by se zásadně omezila individuální doprava.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 05:37
Re: 250 tis. e-aut - co je to ?!
Ale to je přece mj ten účel a cíl = OMEZIT individuální dopravu! Nejde furt JEN růst = stejnym směrem. Díky znásobení počtu aut v dřív zaostalý východní komunistický Evropě = se počet aut dostal nebo dostává k hranici udržitelnosti funkčnosti. Aneb aut přibejvá RYCHLEJŠ než silnic a dálnic. Dobu šestiválců pro každýho = trochu normálnějš vydělávajícího = sme si bohužel díky komunistum moc neužili. Teď je doba omezování = to co sme považovali doteď za normální.. https://www.respekt.cz/…-do-temneho-veku
11. 10. 2019 01:12
Zvedne se ekovýpalné chudým,
kteří nemají na nové auto a ty peníze se dají boháčům na elektromobily a nabíječky. Geniální. A kdo o tom rozhoduje? No právě ti boháči...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2019 05:40
Re: Zvedne se ekovýpalné chudým,
No tohle je docela DOST pokřivenej pohled = běžně průměrně vydělávající Evropan = si prostě místo pašíka TDI koupí třeba Teslu 3 https://www.e15.cz/…m-v-zemi-1362513 a neni to boháč. Že je bohatší než lidi z bejvalý komunistický postsovětský zóny = o tom žádná

Ale ten přechod od TDI teda obecně spalováku k vodíku nebo EV má svou logiku a důvody = jo -y ne jen 1 důvod