Novinky
0
To je sice pekny ze tu rikate kolik sme my v "Karose" vyrobily autobusu ale nikdo tu uz nerekne ze delame o mnoho vice autobusu nez v italii.. "musime" chodit soboty mame desitky hodin prescasu atd.... Navic sestri na cem muzou aby meli co nejvetsi zisky Italove a vsicky ty nahore v "Karose" na ktere delame my delnici.... a pritom narust vyroby neodpovida vyse mzdy!!!! za ktere nas plati a to i presto jak se firme dari....
0
No, asi tak. Pokud budete remcat moc a budete odmítat ty přesčasy budete chtít nesmyslnej nárůst mezd, tak se Ital nasere a postaví tu továrnu třeba na Ukrajině a budete mít prd všichni!
0
No, asi tak. Pokud budete remcat moc a budete odmítat ty přesčasy budete chtít nesmyslnej nárůst mezd, tak se Ital nasere a postaví tu továrnu třeba na Ukrajině a budete mít prd všichni!
0
Práce není povinná, práce je pro žití nutná. A jaká ta práce je, o tom si rozhoduje každý sám.
0
Každý někde a nějak pracuje. Kdo nepracuje ať nejí. Každý má svou volbu. Dej výpověď.
A na to abyste meli v Ivecu jako delnik jak rika ING. Patka "Průměrný plat ve společnosti dosahuje 22 915 Kč. " to musite mit min. 30 hodin prescasu a chodit soboty min. 2 v mesici atd... jinak toto cislo je smesny za normalni hodiny.... Je to brano i s tema "lidma z kancelari -reditelu apod...."- jako prumer...
Mňa by len zaujímalo, či tie autobusy, ktorých velká časť pôjde aj na Slovensko, sú talianskej, alebo českej konštrukcie, lebo na prvý pohĺad to už na Karosu moc nevyzerá.