Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota rozšíří nabídku RAV4. Pracuje na plug-in hybridu

Plug-in hybridní varianta aktuální Toyoty RAV4 bude chtít nadchnout nečekanými výkonovými schopnostmi.
Zpět na článek
12. 10. 2019 12:03
12. 10. 2019 12:35
12. 10. 2019 12:49
12. 10. 2019 13:10
12. 10. 2019 15:23
12. 10. 2019 17:14
12. 10. 2019 19:50
12. 10. 2019 20:06
12. 10. 2019 20:30
12. 10. 2019 20:37
12. 10. 2019 20:43
12. 10. 2019 21:13
12. 10. 2019 18:40
12. 10. 2019 19:32
17. 10. 2019 22:44
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2019 12:03
Jako fakt?
Toyota inzeruje že pude o ZATÍM NEJVÝKONNĚJŠÍ RAVka VŮBEC, která má zaujmout POHOTOVOU AKCELERACÍ = a ACZ napíše: "NABÍZÍ SE POUŽITÍ TECHNIKY Z PLUG-IN HYBRIDNÍHO PRIUSU" kterej má z R4 1.8 benzínovejch 72kW + 52kW elektrickejch celkově hybridních 90kW teda 122 koní

Doplnim že běžnáná hybridní RAVka má 2.5 litr benzín a ve verzi s 2 elektromotorama celkovej výkon 163kW teda 222 koní = teda o rovnejch 100 koní víc než ten plug-in Prius. Jo a nejslabší RAVka dvoulitr nehybrid má 129kW/173 koní = použití 1.8 z PHEV Priusu = je naprostá blbost

Sorry ale ACZ snad dělaj lidi totálně se nezajímající o auta nebo aspoň nemyslící = přitom v rámci vašeho nakladatelství https://www.autorevue.cz/…verze-v-historii

ACZ = smutně nekvalitní článek = další v řadě
Rozbalit vlákno
17
Avatar - WinDiesel
12. 10. 2019 12:35
Re: Jako fakt?
Výjimečně s Tebou musím souhlasit, z hybridu se plugin hybrid nedělá.

Spotřeba takového to malého motoru by byla u velkého auta tragická a zcela by zničila celkovou efektivitu PHEV.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2019 12:45
Re: Jako fakt?
No on je Prius krom běžný verze co tu je 22 let od roku 2009 taky ve verzi plug-in https://fdrive.cz/…g-in-hybrid-4037

De o to že tahle plug-in RAVka má mít nejvyšší výkon co kdy měla = a stávající běžná hybridní má 222 koní a ten PHEV Prius jen 122

Takže spíš to bude něco k 250 konim nebo tak něco = Priusovejch na nízkou spotřebu zaměrenejch 122 koní o kterejch v článku dumá Bureš = je prostě fakt BLBOST = NAPROSTÁ
Avatar - _Karel_
12. 10. 2019 12:49
Re: Jako fakt?
"Nabízí se SICE............ my však pod kapotou očekáváme větší motor. Nejspíše 2,5litr z hybridní verze RAV4, možná doplněný o dva elektromotory" .
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2019 12:55
Re: Jako fakt?
No a PROTO nebo PŘESTO "sice" = je to napsaný ŠPATNĚ

Nenabízí se = byla by to viz já i Win = NAPROSTÁ BLBOST
Avatar - _Karel_
12. 10. 2019 13:10
Re: Jako fakt?
I tento článek, i tebou chválený na Autorevue, očekávají 2,5l.
Nějaká věta "nabízí se sice" je bezpředmětná. Z článku vyplývá, že předpokládají 2,5l.
Šťouráš se v hov.ně.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2019 13:28
Re: Jako fakt?
No JASNĚ že jo. Všude každej očekává 2,5 litr + 2 elektromotory jako má současná výkonnější verze hybridu v RAVce = v případě novýho PHEV dle prohlášení výrobce jen s vyššim výkonem = než současnejch 222 koní.

Jen ACZ a Bureš NETUŠIM PROČ píše naprostou blbost = o motoru naopak ne na dynamiku ale na co nejnižší spotřebu zaměřenym, přesně o 100 koní slabšim z PHEV Priusu = kterej samozřejmě se svejma 90kW do auta typu RAV nemůže jít. Na TOHLE upozorňuju! Zvlášť když Toyota avizuje že tahle verze bude ta NEJVÝKONNĚJŠÍ teda NEJDYNAMIČTĚJŠÍ

Smutný že si = jak se zdá = zatim nepochopil CO kritizuju na CO upozorňuju. Co se nad tim zkusit zamyslet = než házet zase hovnama apod.

Abych byl KONKRÉTNÍ = prostě část textu která NIKDE jinde neni ať v tý Autorevue z tohohle nakladatelství ale ani v anglickejch textech = ty český sou stejně většinou jen přejatý = ta část textu kterou SI DOPLNIL Bureš zní: "NABÍZÍ SE SICE UŽITÍ TECHNIKY Z PLUG-IN HYBRIDNÍHO PRIUSU KTERÝ SE SPOLÉHÁ NA KOMBINACI ZÁŽEHOVÉ OSMNÁCTISTOVKY S JEDNÍM ELEKTROMOTOREM" o celkovém výkonu 90kW = tak tahle BLBOST do článku prostě NEPATŘÍ. Protože NIC takovýho se prostě NENABÍZÍ = je to dokonce naprostá blbost

Netušim proč šťouráš = a hledáš chybu kde neni = a odmítáš zjevnou chybu nesmysl kterej Bureš napsal. Tohle je mimochodem TO co má dělat editor což je někdy společná funkce s korektorem = a kdyby ACZ nějaký mělo = prostě by to vyškrt
12. 10. 2019 15:23
Re: Jako fakt?
Cau Karle,
zase uz se zbytecne zastavas redakce.

Pouziti pohonneho ustroji z Priusu se proste fakt nenabizi. Naopak, vzhledem k vete:
"Zaujmout bude chtít temperamentním zrychlením, svižnými schopnostmi a dokonalým stylem." vubec nepripada v uvahu..

Ano, Prius je taky jako PHEV verze. Ale tim se jeste tento pohon nenabizi do o min tridu vetsi auto..

Podle me se naopak nabizi pouziti jen lehce prepracovaneho pohonu z RAV-4, samozrejme s vetsimi baterkami, zrejme s lehce posilenym elektromotorem / elektromotory.

Jedno je jiste: Hybrid RAV-4 bude technicky davat vetsi smysl, nez Kodiaqu :-)
A snad jeste dodatek ke spolehlivosti. Pohonna ustroji VW nejsou ani ted vzorem spolehlivosti, natoz kdyz se doplni jeste o techniku navic.
Naopak HSD - hybridy Toyoty se svym atmosferickym motorem a planetovou prevodovkou jsou etalonem spolehlivosti. Diky Toyote je take hybrid synonymem spolehlivosti. Bohuzel to z principu nemuze platit pro hybridy VW nebo BMW..

Elektrifikaci zdar
Avatar - _Karel_
12. 10. 2019 17:14
Re: Jako fakt?
Nazdar. Nepolemizuju o tom, že ACZ jsou ňoumové. Ani o tom, že ta předmětná věta je hloupost. Jen tu větu mám za nepodstatnou vatu bez jakéhokoliv vlivu na gró článku.
Ke zbytku - ravka mi dává smysl jak hev tak PHEV. Co mi smysl nedává - jak se ti do diskuze o ravce a jedné hloupé větě dostal kodiaq a vw?
No a na konec- smysl hybridu je stejný u rav i u Kodiaqa. U obou ušetří nějaké emise a spotřebu. Tady je vidět, že jsi vážně nemocnej a nešťastnej člověk. Nejde ti o ochranu přírody, jak se snažíš tvářit. Jde o oblíbené a nenavidene značky.
Elektrifikaci zmar!
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2019 19:32
Re: Jako fakt?
No o tom to přece je = ta předmětná věta co k textu kterej je všude víceméně stejnej dodal bureš = JE HLOUPOST

Prostě tam vůbec nepatří = to je celý

Proč se to snažíš bagatelizovat nevim = kvůli mě? Prostě to je chyba = ACZ autora = vůbec to tam nepatří. Elektrifikaci zmar a okecávání prostě jednoznačný chyby v textu = to je trochu jako vidět, že si vážně nemocnej a nešťastnej člověk

Vážně myslíš že se já, Win i Don pleteme = a ty to vidíš objektivně?
Avatar - _Karel_
12. 10. 2019 19:50
Re: Jako fakt?
Kdybys neměl poruchu co máš, viděl bys, že win napsal "z hybridů se PHEV nedělá". Zatímco tady (RAV4) se co? Se nejspíš dělat bude. Takže proč se už podruhé s winovym názorem ohanis?
12. 10. 2019 20:06
Re: Jako fakt?
Tak diky za diagnozu :-D
A v cem jsi me prosim te konkretne zaradil do vasi party? Nejak jsem to nepochopil :-)

Myslis, ze uprednostnovani znacek s vyssi spolehlivosti je nemoc?

Vazne mi fascinuje, jak rychle se diskuze prenese do osobni roviny, kdyz porovnam Kodiaq s RAV-4..
Co ti na tom prijde v diskuzi je nelegitimniho?
Mel bys k tomu neco technicky?
Ja jsem to totiz technicky zduvodnil ;-)

PS O Toyotu mi rozhodne nejde, jelikoz je pozadu v elektromobilite. Na druhou stranu je mnohem dal, nez treba Ford nebude VW. A to muzes videt i na jejich flotilovych emisich u nas, kdy pro Toyotu nebude problem splnit 95g. Asi tak k te ochrane prirody ;-)
Avatar - _Karel_
12. 10. 2019 20:30
Re: Jako fakt?
Kdybych napsal např. "copak ravka, ale až bude PHEV kodiaq, to bude něco" pak bych tvou reakci chápal. Vzhledem k tomu, že řeč je o tom co bude v ravce za motor, je to dost mimo. Tím spíš, že jsem nikdy spolehlivost toyot nepopíral, stejně jako horší spolehlivost vw.
Prostě napsat pod ravku jen tak, bez nějakého popudu "a vw je daleko min spolehlivej!" je takový zvláštní. Ne že by to nebylo typické pro lidi jako ty nebo mathew 99. Chápu. Ať čteš co čteš, pořád myslíš na vw.
12. 10. 2019 20:37
Re: Jako fakt?
Tak to sorry. To o spolehlivosti nebyl zadny spor s tebou ;-)
Reakce na tebe byla jen prvni polovina prvniho prispevku. Druhou jsem si dodal. Ano mohl jsem zalozit nove vlakno - porovnani hybridnich pohonu..

Na druhou stranu mi prijde legitimni porovnani s Kodiaqem, ktery tu bude mit jiste nevyssi prodeje.
A tedy ani porovnani jejich pohonu mi neprislo mimo. Tobe ano. OK

A uz napises neco technickyho k veci? :-)
Avatar - _Karel_
12. 10. 2019 20:43
Re: Jako fakt?
A co technickýho bys chtěl slyšet? Jakej bude mít ravka výkon? To nevím. Ale hev i PHEV mě zajímá, resp. o něm uvažuji a být ravka trochu hezčí... byla by pro mě jedním z favoritů.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2019 20:46
Re: Jako fakt?
Výkon se dozvíme za pár.. ale něco extrémního bych nečekal. Teď má hybridní verze s 2 elektromotorama 222 koní = tak 250?
12. 10. 2019 21:13
Re: Jako fakt?
No vidis, Karle, tak aspon neco k veci. :yes:
Hezci RAVka je pro nekoho tohle: https://www.auto.cz/…avni-roli-121566

A pak ze elektrifikaci zmar :-)

Nevim jakToyota, ale Honda oznacuje za elektrifikaci i hybridizaci ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2019 20:43
Re: Jako fakt?
Zvláštní je předvšim v článku o pohonu nejvýkonnější RAVky napsat že vyráběj a JEHO napad = třeba R4 1.2 Turbo = když všichni víme že do tohohle auta ten motor prostě NEJDE a NEPŮJDE

No a to tam Bureš = dopsal. A to sem zmínil = že tam naprosto nepatří
Avatar - 3_diamanty
12. 10. 2019 18:40
super
tak konecne aj PHEV-ecko v RAVke ... len nech sa RAV-ka snazi... lebo o polroka je tu aj novy PHEV outlander a kral od mitsu svoju poziciu nehodla prepustit nikomu.... naopak bude este lepsi ;-) .. ale uz teraz sa tesim na ich suboj o rok :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
12. 10. 2019 20:23
Re: kdepak super
RAVce chybí diesel jako jediný smysluplný druh motoru pro SUV a obecně nejen pro SUV
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2019 20:45
Re: kdepak super
Pokud je ten smysluplnej pohon desítkama milard ročně dotovanej = jinak NAPROSTO NEDÁVÁ smysl. Ekonomicky BEZ umělýho zvýhodnění v miliardách = tak zhruba až do aut od 3,5 tuny = a extrémní nájezdy v mnohanásobcích běžnýho průměru
Avatar - Beefcake
13. 10. 2019 00:33
Re: kdepak super
Kral od mitsu.... 8-s
Avatar - Beefcake
17. 10. 2019 22:44
Rav
Dnes som videl Sulkov test novej hybridnej RAVky a z toho awd som riadne sklamany. A to sa Toyota vyjadrila, ze to malo byt fixnute v tomto modeli.
Rozbalit vlákno
0