Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
tak konecne aj PHEV-ecko v RAVke ... len nech sa RAV-ka snazi... lebo o polroka je tu aj novy PHEV outlander a kral od mitsu svoju poziciu nehodla prepustit nikomu.... naopak bude este lepsi 😉 .. ale uz teraz sa tesim na ich suboj o rok :yes:
:yes: 😉
RAVce chybí diesel jako jediný smysluplný druh motoru pro SUV a obecně nejen pro SUV
Pokud je ten smysluplnej pohon desítkama milard ročně dotovanej = jinak NAPROSTO NEDÁVÁ smysl. Ekonomicky BEZ umělýho zvýhodnění v miliardách = tak zhruba až do aut od 3,5 tuny = a extrémní nájezdy v mnohanásobcích běžnýho průměru
Beefcake
Dnes som videl Sulkov test novej hybridnej RAVky a z toho awd som riadne sklamany. A to sa Toyota vyjadrila, ze to malo byt fixnute v tomto modeli.
Doplnim že běžnáná hybridní RAVka má 2.5 litr benzín a ve verzi s 2 elektromotorama celkovej výkon 163kW teda 222 koní = teda o rovnejch 100 koní víc než ten plug-in Prius. Jo a nejslabší RAVka dvoulitr nehybrid má 129kW/173 koní = použití 1.8 z PHEV Priusu = je naprostá blbost
Sorry ale ACZ snad dělaj lidi totálně se nezajímající o auta nebo aspoň nemyslící = přitom v rámci vašeho nakladatelství https😐/www.autorevue.cz/…verze-v-historii
ACZ = smutně nekvalitní článek = další v řadě
Spotřeba takového to malého motoru by byla u velkého auta tragická a zcela by zničila celkovou efektivitu PHEV.
De o to že tahle plug-in RAVka má mít nejvyšší výkon co kdy měla = a stávající běžná hybridní má 222 koní a ten PHEV Prius jen 122
Takže spíš to bude něco k 250 konim nebo tak něco = Priusovejch na nízkou spotřebu zaměrenejch 122 koní o kterejch v článku dumá Bureš = je prostě fakt BLBOST = NAPROSTÁ
Nenabízí se = byla by to viz já i Win = NAPROSTÁ BLBOST
Nějaká věta "nabízí se sice" je bezpředmětná. Z článku vyplývá, že předpokládají 2,5l.
Šťouráš se v hov.ně.
Jen ACZ a Bureš NETUŠIM PROČ píše naprostou blbost = o motoru naopak ne na dynamiku ale na co nejnižší spotřebu zaměřenym, přesně o 100 koní slabšim z PHEV Priusu = kterej samozřejmě se svejma 90kW do auta typu RAV nemůže jít. Na TOHLE upozorňuju! Zvlášť když Toyota avizuje že tahle verze bude ta NEJVÝKONNĚJŠÍ teda NEJDYNAMIČTĚJŠÍ
Smutný že si = jak se zdá = zatim nepochopil CO kritizuju na CO upozorňuju. Co se nad tim zkusit zamyslet = než házet zase hovnama apod.
Abych byl KONKRÉTNÍ = prostě část textu která NIKDE jinde neni ať v tý Autorevue z tohohle nakladatelství ale ani v anglickejch textech = ty český sou stejně většinou jen přejatý = ta část textu kterou SI DOPLNIL Bureš zní: "NABÍZÍ SE SICE UŽITÍ TECHNIKY Z PLUG-IN HYBRIDNÍHO PRIUSU KTERÝ SE SPOLÉHÁ NA KOMBINACI ZÁŽEHOVÉ OSMNÁCTISTOVKY S JEDNÍM ELEKTROMOTOREM" o celkovém výkonu 90kW = tak tahle BLBOST do článku prostě NEPATŘÍ. Protože NIC takovýho se prostě NENABÍZÍ = je to dokonce naprostá blbost
Netušim proč šťouráš = a hledáš chybu kde neni = a odmítáš zjevnou chybu nesmysl kterej Bureš napsal. Tohle je mimochodem TO co má dělat editor což je někdy společná funkce s korektorem = a kdyby ACZ nějaký mělo = prostě by to vyškrt
zase uz se zbytecne zastavas redakce.
Pouziti pohonneho ustroji z Priusu se proste fakt nenabizi. Naopak, vzhledem k vete:
"Zaujmout bude chtít temperamentním zrychlením, svižnými schopnostmi a dokonalým stylem." vubec nepripada v uvahu..
Ano, Prius je taky jako PHEV verze. Ale tim se jeste tento pohon nenabizi do o min tridu vetsi auto..
Podle me se naopak nabizi pouziti jen lehce prepracovaneho pohonu z RAV-4, samozrejme s vetsimi baterkami, zrejme s lehce posilenym elektromotorem / elektromotory.
Jedno je jiste: Hybrid RAV-4 bude technicky davat vetsi smysl, nez Kodiaqu 😄
A snad jeste dodatek ke spolehlivosti. Pohonna ustroji VW nejsou ani ted vzorem spolehlivosti, natoz kdyz se doplni jeste o techniku navic.
Naopak HSD - hybridy Toyoty se svym atmosferickym motorem a planetovou prevodovkou jsou etalonem spolehlivosti. Diky Toyote je take hybrid synonymem spolehlivosti. Bohuzel to z principu nemuze platit pro hybridy VW nebo BMW..
Elektrifikaci zdar
Ke zbytku - ravka mi dává smysl jak hev tak PHEV. Co mi smysl nedává - jak se ti do diskuze o ravce a jedné hloupé větě dostal kodiaq a vw?
No a na konec- smysl hybridu je stejný u rav i u Kodiaqa. U obou ušetří nějaké emise a spotřebu. Tady je vidět, že jsi vážně nemocnej a nešťastnej člověk. Nejde ti o ochranu přírody, jak se snažíš tvářit. Jde o oblíbené a nenavidene značky.
Elektrifikaci zmar!
Prostě tam vůbec nepatří = to je celý
Proč se to snažíš bagatelizovat nevim = kvůli mě? Prostě to je chyba = ACZ autora = vůbec to tam nepatří. Elektrifikaci zmar a okecávání prostě jednoznačný chyby v textu = to je trochu jako vidět, že si vážně nemocnej a nešťastnej člověk
Vážně myslíš že se já, Win i Don pleteme = a ty to vidíš objektivně?
A v cem jsi me prosim te konkretne zaradil do vasi party? Nejak jsem to nepochopil 😄
Myslis, ze uprednostnovani znacek s vyssi spolehlivosti je nemoc?
Vazne mi fascinuje, jak rychle se diskuze prenese do osobni roviny, kdyz porovnam Kodiaq s RAV-4..
Co ti na tom prijde v diskuzi je nelegitimniho?
Mel bys k tomu neco technicky?
Ja jsem to totiz technicky zduvodnil 😉
PS O Toyotu mi rozhodne nejde, jelikoz je pozadu v elektromobilite. Na druhou stranu je mnohem dal, nez treba Ford nebude VW. A to muzes videt i na jejich flotilovych emisich u nas, kdy pro Toyotu nebude problem splnit 95g. Asi tak k te ochrane prirody 😉
Prostě napsat pod ravku jen tak, bez nějakého popudu "a vw je daleko min spolehlivej!" je takový zvláštní. Ne že by to nebylo typické pro lidi jako ty nebo mathew 99. Chápu. Ať čteš co čteš, pořád myslíš na vw.
Reakce na tebe byla jen prvni polovina prvniho prispevku. Druhou jsem si dodal. Ano mohl jsem zalozit nove vlakno - porovnani hybridnich pohonu..
Na druhou stranu mi prijde legitimni porovnani s Kodiaqem, ktery tu bude mit jiste nevyssi prodeje.
A tedy ani porovnani jejich pohonu mi neprislo mimo. Tobe ano. OK
A uz napises neco technickyho k veci? 😄
A pak ze elektrifikaci zmar 😄
Nevim jakToyota, ale Honda oznacuje za elektrifikaci i hybridizaci 😉
No a to tam Bureš = dopsal. A to sem zmínil = že tam naprosto nepatří