Toyota inzeruje že pude o ZATÍM NEJVÝKONNĚJŠÍ RAVka VŮBEC, která má zaujmout POHOTOVOU AKCELERACÍ = a ACZ napíše: "NABÍZÍ SE POUŽITÍ TECHNIKY Z PLUG-IN HYBRIDNÍHO PRIUSU" kterej má z R4 1.8 benzínovejch 72kW + 52kW elektrickejch celkově hybridních 90kW teda 122 koní
Doplnim že běžnáná hybridní RAVka má 2.5 litr benzín a ve verzi s 2 elektromotorama celkovej výkon 163kW teda 222 koní = teda o rovnejch 100 koní víc než ten plug-in Prius. Jo a nejslabší RAVka dvoulitr nehybrid má 129kW/173 koní = použití 1.8 z PHEV Priusu = je naprostá blbost
De o to že tahle plug-in RAVka má mít nejvyšší výkon co kdy měla = a stávající běžná hybridní má 222 koní a ten PHEV Prius jen 122
Takže spíš to bude něco k 250 konim nebo tak něco = Priusovejch na nízkou spotřebu zaměrenejch 122 koní o kterejch v článku dumá Bureš = je prostě fakt BLBOST = NAPROSTÁ
I tento článek, i tebou chválený na Autorevue, očekávají 2,5l.
Nějaká věta "nabízí se sice" je bezpředmětná. Z článku vyplývá, že předpokládají 2,5l.
Šťouráš se v hov.ně.
No JASNĚ že jo. Všude každej očekává 2,5 litr + 2 elektromotory jako má současná výkonnější verze hybridu v RAVce = v případě novýho PHEV dle prohlášení výrobce jen s vyššim výkonem = než současnejch 222 koní.
Jen ACZ a Bureš NETUŠIM PROČ píše naprostou blbost = o motoru naopak ne na dynamiku ale na co nejnižší spotřebu zaměřenym, přesně o 100 koní slabšim z PHEV Priusu = kterej samozřejmě se svejma 90kW do auta typu RAV nemůže jít. Na TOHLE upozorňuju! Zvlášť když Toyota avizuje že tahle verze bude ta NEJVÝKONNĚJŠÍ teda NEJDYNAMIČTĚJŠÍ
Smutný že si = jak se zdá = zatim nepochopil CO kritizuju na CO upozorňuju. Co se nad tim zkusit zamyslet = než házet zase hovnama apod.
Abych byl KONKRÉTNÍ = prostě část textu která NIKDE jinde neni ať v tý Autorevue z tohohle nakladatelství ale ani v anglickejch textech = ty český sou stejně většinou jen přejatý = ta část textu kterou SI DOPLNIL Bureš zní: "NABÍZÍ SE SICE UŽITÍ TECHNIKY Z PLUG-IN HYBRIDNÍHO PRIUSU KTERÝ SE SPOLÉHÁ NA KOMBINACI ZÁŽEHOVÉ OSMNÁCTISTOVKY S JEDNÍM ELEKTROMOTOREM" o celkovém výkonu 90kW = tak tahle BLBOST do článku prostě NEPATŘÍ. Protože NIC takovýho se prostě NENABÍZÍ = je to dokonce naprostá blbost
Netušim proč šťouráš = a hledáš chybu kde neni = a odmítáš zjevnou chybu nesmysl kterej Bureš napsal. Tohle je mimochodem TO co má dělat editor což je někdy společná funkce s korektorem = a kdyby ACZ nějaký mělo = prostě by to vyškrt
Pouziti pohonneho ustroji z Priusu se proste fakt nenabizi. Naopak, vzhledem k vete:
"Zaujmout bude chtít temperamentním zrychlením, svižnými schopnostmi a dokonalým stylem." vubec nepripada v uvahu..
Ano, Prius je taky jako PHEV verze. Ale tim se jeste tento pohon nenabizi do o min tridu vetsi auto..
Podle me se naopak nabizi pouziti jen lehce prepracovaneho pohonu z RAV-4, samozrejme s vetsimi baterkami, zrejme s lehce posilenym elektromotorem / elektromotory.
Jedno je jiste: Hybrid RAV-4 bude technicky davat vetsi smysl, nez Kodiaqu :-)
A snad jeste dodatek ke spolehlivosti. Pohonna ustroji VW nejsou ani ted vzorem spolehlivosti, natoz kdyz se doplni jeste o techniku navic.
Naopak HSD - hybridy Toyoty se svym atmosferickym motorem a planetovou prevodovkou jsou etalonem spolehlivosti. Diky Toyote je take hybrid synonymem spolehlivosti. Bohuzel to z principu nemuze platit pro hybridy VW nebo BMW..
Nazdar. Nepolemizuju o tom, že ACZ jsou ňoumové. Ani o tom, že ta předmětná věta je hloupost. Jen tu větu mám za nepodstatnou vatu bez jakéhokoliv vlivu na gró článku.
Ke zbytku - ravka mi dává smysl jak hev tak PHEV. Co mi smysl nedává - jak se ti do diskuze o ravce a jedné hloupé větě dostal kodiaq a vw?
No a na konec- smysl hybridu je stejný u rav i u Kodiaqa. U obou ušetří nějaké emise a spotřebu. Tady je vidět, že jsi vážně nemocnej a nešťastnej člověk. Nejde ti o ochranu přírody, jak se snažíš tvářit. Jde o oblíbené a nenavidene značky.
Elektrifikaci zmar!
No o tom to přece je = ta předmětná věta co k textu kterej je všude víceméně stejnej dodal bureš = JE HLOUPOST
Prostě tam vůbec nepatří = to je celý
Proč se to snažíš bagatelizovat nevim = kvůli mě? Prostě to je chyba = ACZ autora = vůbec to tam nepatří. Elektrifikaci zmar a okecávání prostě jednoznačný chyby v textu = to je trochu jako vidět, že si vážně nemocnej a nešťastnej člověk
Vážně myslíš že se já, Win i Don pleteme = a ty to vidíš objektivně?
Kdybys neměl poruchu co máš, viděl bys, že win napsal "z hybridů se PHEV nedělá". Zatímco tady (RAV4) se co? Se nejspíš dělat bude. Takže proč se už podruhé s winovym názorem ohanis?
Tak diky za diagnozu :-D
A v cem jsi me prosim te konkretne zaradil do vasi party? Nejak jsem to nepochopil :-)
Myslis, ze uprednostnovani znacek s vyssi spolehlivosti je nemoc?
Vazne mi fascinuje, jak rychle se diskuze prenese do osobni roviny, kdyz porovnam Kodiaq s RAV-4..
Co ti na tom prijde v diskuzi je nelegitimniho?
Mel bys k tomu neco technicky?
Ja jsem to totiz technicky zduvodnil ;-)
PS O Toyotu mi rozhodne nejde, jelikoz je pozadu v elektromobilite. Na druhou stranu je mnohem dal, nez treba Ford nebude VW. A to muzes videt i na jejich flotilovych emisich u nas, kdy pro Toyotu nebude problem splnit 95g. Asi tak k te ochrane prirody ;-)
Kdybych napsal např. "copak ravka, ale až bude PHEV kodiaq, to bude něco" pak bych tvou reakci chápal. Vzhledem k tomu, že řeč je o tom co bude v ravce za motor, je to dost mimo. Tím spíš, že jsem nikdy spolehlivost toyot nepopíral, stejně jako horší spolehlivost vw.
Prostě napsat pod ravku jen tak, bez nějakého popudu "a vw je daleko min spolehlivej!" je takový zvláštní. Ne že by to nebylo typické pro lidi jako ty nebo mathew 99. Chápu. Ať čteš co čteš, pořád myslíš na vw.
Tak to sorry. To o spolehlivosti nebyl zadny spor s tebou ;-)
Reakce na tebe byla jen prvni polovina prvniho prispevku. Druhou jsem si dodal. Ano mohl jsem zalozit nove vlakno - porovnani hybridnich pohonu..
Na druhou stranu mi prijde legitimni porovnani s Kodiaqem, ktery tu bude mit jiste nevyssi prodeje.
A tedy ani porovnani jejich pohonu mi neprislo mimo. Tobe ano. OK
A co technickýho bys chtěl slyšet? Jakej bude mít ravka výkon? To nevím. Ale hev i PHEV mě zajímá, resp. o něm uvažuji a být ravka trochu hezčí... byla by pro mě jedním z favoritů.
Zvláštní je předvšim v článku o pohonu nejvýkonnější RAVky napsat že vyráběj a JEHO napad = třeba R4 1.2 Turbo = když všichni víme že do tohohle auta ten motor prostě NEJDE a NEPŮJDE
No a to tam Bureš = dopsal. A to sem zmínil = že tam naprosto nepatří
tak konecne aj PHEV-ecko v RAVke ... len nech sa RAV-ka snazi... lebo o polroka je tu aj novy PHEV outlander a kral od mitsu svoju poziciu nehodla prepustit nikomu.... naopak bude este lepsi ;-) .. ale uz teraz sa tesim na ich suboj o rok :yes:
Pokud je ten smysluplnej pohon desítkama milard ročně dotovanej = jinak NAPROSTO NEDÁVÁ smysl. Ekonomicky BEZ umělýho zvýhodnění v miliardách = tak zhruba až do aut od 3,5 tuny = a extrémní nájezdy v mnohanásobcích běžnýho průměru