Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto Bild TÜV Report 2008 (vozy stáří 10-11 let): každý čtvrtý má problém

Vozů zařazených do kategorie 10 až 11letých je méně než 2 až 3letých a proto je také délka žebříčku nejstarších modelů nejkratší.Každý čtvrtý automobil z let 1995 a 1996 trpí závažným problémem, který brání udělení plakety německého TÜV na další dva roky.
Zpět na článek
29. 1. 2008 07:18
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 08:13
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 08:34
neregistrovaný "wlken"
29. 1. 2008 08:40
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 08:54
neregistrovaný "wlken"
29. 1. 2008 09:47
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 10:07
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 13:05
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 11:28
29. 1. 2008 12:57
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 13:18
neregistrovaný "Michal Polan"
3. 2. 2008 02:00
neregistrovaný "DS"
29. 1. 2008 08:21
anonym
29. 1. 2008 10:03
neregistrovaný "Ijon2"
30. 1. 2008 11:15
neregistrovaný "ambroz"
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 07:18
:-D
"Nenávidění" Japonci opět v čele běžných vozů. Čím to je, čím to je...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 08:13
Vrakoviště
Nevím, k čemu je žebříček takto starých aut, ty už patří hlavně na vrakoviště. Pět let maximálně (a nový), potom do toho jenom cpeš.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "wlken"
29. 1. 2008 08:34
Re: Vrakoviště
Už tě vidím jak dáváš deset let starou 911 na vrakáč,ty rozumbrado...pokud ti auto nevydrží víc jak pět let tak se o něho prostě neumíš starat... ;-)
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 08:40
Re: Vrakoviště
Prober se, tady se mluví hlavně o běžných autech, jestli chceš vytahovat, to, že Porsche má nejméně závad, tak si trochu mimo. Kolik si myslíš, že jich jezdí v porovnání s běžnými auty? Už ti to došlo? Tady nejde o údržbu, těžko můžeš ovlivnit závady např. elektroniky atd., chytrolíne.
neregistrovaný "wlken"
29. 1. 2008 08:54
Re: Vrakoviště
Pochybuju že bys odvezl pět let staré auto na vrakáč kde by ti za něho dali pětikilo..Tak to není,že?? asi ho někomu prodáš,kdo má hlouběji do kapsy,co? Takže bude asi část lidí co si budou kupovat každých pět roků nové auto,protože to jejich staré už má zašlý lak a ta druhá část lidí ho bude kupovat a bude jim sloužit spolehlivě dál..takže tvá poznámka o tom že nevíš k čemu takové žebříčky slouží zavání snobismem,zvláště v zemi kde jsou nejrozšířenější auta favority a felicie a každé i patnáct let staré auto dotažené ze zahraničí znamená technické omlazení zdejšího autoparku...
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 09:47
Re: Vrakoviště
Jistě, pokud si nepromítneš tu nepříliš vzdálenou budoucnost, kdy to vrakoviště bude celá Česká republika, ano vrakoviště evropy, kam se mohou dovážet automobily bez ohledu na stáří a kde i (podle tebe) patnáctiletá auta omlazují vozový park. (ten je mimochodem průměr13,68roku)
Jediným řešením je zákaz dovozu aut starších 5 let a zvýšení sazby povinného ručení u aut starších 8 let, bez razantních změn, se nikam nepohneme, bohužel.
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 10:07
Re: Vrakoviště
A dáte lidem na nová auta nebo na ty vyšší sazby? Nebo zařídíte lepší síť hromadné dopravy v okolí menších měst (tak, aby se lidé bez problémů dostali k lékaři, do práce, ale i třeba za nákupy a kulturou)? Pak s vámi budu souhlasit.
Do té doby to považuju za názor bohatého velkoměšťáčka, co nevystrčil čumák za hranice svého města.
Avatar - MajoThePuk
29. 1. 2008 11:01
Re: Vrakoviště
Súhlasím :yes: Chlapec by sa mal prebrať kde žije...a aké sú podmienky. Zachovalé 10 ročné autá sú mnohokrát lepšie ako 5 ročné služobné trosky...A keď on tvrdí, že o auto sa netreba starať, veď aj tak sa pokazí..to je troška na smiech..pestované autá, ktoré majú všetko čo potrebujú majú minimum porúch, nerátam bežnú údržbu
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 13:05
Re: Vrakoviště
Radši pořádně čti.., kde jsem psal, že se o auto není potřeba starat?
Já se o auto naopak starám víc než 99% z vás, o to tady nejde.
Napiš mi prosím tě, jak ovlivníš svým pečováním o vůz, aby se na něm nevyskytla závada elektronického charakteru (řídící jednotky apod.) Čím starší auto, tím vyšší riziko potenciálních poruch.
Avatar - MajoThePuk
29. 1. 2008 13:38
Re: Vrakoviště
Ovplyvnim to asi tak, ze si nekupim smejd nejaky, ale vyberiem si spolahlive auto...co na tom ze ma 10 rokov ked je proste spolahlive?Priklad CR-V na ktorej mam moznost jazdit...Alebo moja fiesta..nema sa mi na nej co pokazit prakticky a nic sa ani nekazi..ako ja neviem ake si ludia kupuju auta ked placu ze sa im kazi..treba pred kupou pouzit rozum a kupovat poriadne auta a nie nejake crepy..
29. 1. 2008 11:28
Re: Vrakoviště
záměrně jsem napsal TECHNICKÉ omlazení-když srovnám svého japonce z roku 1997,který se začal vyrábět v roce 1989 s Felicií z která se dělá tuším od roku 96,vidím obrovský rozdíl...takže když si někdo dotáhne 20 let starého zachovalého bavoráka tak určitě udělá pro vylepšení našeho vozového parku víc než někdo kdo si koupí tři roky starého Logana...
neregistrovaný "A2"
29. 1. 2008 12:57
Re: Vrakoviště
To si snad děláš srandu, dvacet let starý BMW lepší než tříletý auto. Vtip? Vrak, kterej bude zahlcen korozí na všech možných místech, o emisích (zřejmě bez řízeného katalizátoru)ani nemluvě, se spotřebou jak... , to je technické omlazení? :no:
1. 2. 2008 11:19
Re: Vrakoviště
Rozhodne jsi vedle jak ta jedla. U aut nezalezi na tom jak jsou stare ale jak jsou ojete, protoze pokud srovnas ojetou felcku z roku 99 a stejne ojeteho Japonce nebo BMW z roku 92-94 tak se radej nabouram v tom japonci nez ve felcce. Navic mnohem levneji prijde opravit stare auto 20tis Kc/rok nez kupovat co 5 let nove. Pochybuju ze kdyz si co 5 let koupis nove tak usetris ovzdusi, jelikoz to stare tu bude stejne i nadale jezdit, takze tim ze si nekoupis poradne delo na 15 let ale porad dokola octavku a vzdy jak dojde leasing ji prodas tak vlastne ovzdusi zatizis 3x vic nez kdyby jsi si koupil poradne auto a nechal si ho po dobu provozuschopnosti. Jen tak mimochodem Japonec benzin ktery plni EURO3 uz od roku 92 zatezuje ovzdusi min nez diesel ktery ted vyjel z linky a ma EURO4.
neregistrovaný "Michal Polan"
29. 1. 2008 13:18
Re: Vrakoviště
No, nezlob se, ale to je názor hodný předpubertálního jedince. Vážně si myslíš, že technicky, bezpečnostně a emisně je na tom dvacetileté auto lépe, než tříleté?
1. 2. 2008 11:20
Re: Vrakoviště
Jasne ze je, pokud posles 20let stare BMW 5 proti novemu trabantu LOGAN tak kdo myslis ze pri celnim narazu vyjde z auta po svych?
neregistrovaný "DS"
3. 2. 2008 02:00
Re: Vrakoviště
Tady je videt, ze jsi "mlady" a krom toho jeste "blby". Logan je pro tebe hned trabant, protoze to neni "cool-in" vehikl co? Bezte si decka prosim vas hrat na piskoviste, uz to tady jde posledni dobou fakt k sipku...
4. 2. 2008 12:17
Re: Vrakoviště
Jeste rekni ze ty by jsi sedl do loganu proti velkemu a tezkemu + bezpecnemu BMW
anonym
29. 1. 2008 08:21
Este keby tam ...
.. pani statisti uviedli aspon pocet aut daneho typu a primerny pocet najazdenych KM. Lebo to je sice pekne , ze SLK alebo RAV4 ma menej zavad , ked na tom jazdia neznejsie polovicky do obchodu a do skolky. Zato taky 5er,E-class , najazdi v nemecku desiatky tisic km rocne.. Co uz moze pri veku 10-11 rokov robit zasadny rozdiel
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ijon2"
29. 1. 2008 10:03
Re: Este keby tam ...
V podstatě souhlas, ale i tak je to zajímavé. Je jasné, že Ravky nebudou mít moc najeto (sotva půjde nějaká přes 200 tis. km). Ale zase třeba Legacy nebo Carina jsou "normální" auta. A že je třeba BMW 3 o tolik níže než Mercedes C, což je naprosto stejná třída, může být pro zájemce o koupi staršího auta také podstatné.
neregistrovaný "ambroz"
30. 1. 2008 11:15
O spolehlivosti to neříká nic
Statistika závod zjištěných při technické kontrole neříká u 10 let starých aut o jejich spolehlivosti už vůbec nic. Je to spíše vizitka majitele = kolik jezdí a hlavně jakou dělá údržbu.
Není náhodou, že jsou v popředí auta pro zábavu (málo jetá a hodně opečovávaná) a japonci, které kupují v Německu hlavně důchodci (jezdí méně a hlavně se o auta více starají).
U 3 letých aut tato statistika částečně vypovídá i o jejich spolehlivosti u starších ale tuto funkci rozhodně nemá.
Rozbalit vlákno
0