Laurin a Klement by se v hrobě obracel. Seat datum vzniku 1950, Škoda založení 1895.
Seat a prémiová značka, tak dlouho jsem se nezasmál.
Je vidět jak na nás skopčáci koukají ... jako na Ukrajince
Seat opravdu nemá šancí být prémií a ač jsem k uměle vytvořené značce Cupra dost skeptický, její směřovaní mezi VW a Audi celkem smysl už dává. Co pak ale se Seatem? Asi tam, kam patřil vždy, tedy do Lowendu a nemusí si pak zabíjet zlatou husu, tedy Škodovku, která jim přináší kupu peněz... ;-)
Ono není divu, automobilka co má jméno které v anglofonních zemích znamená "sedadlo" vážně nemá nárok na to být prémiovou značkou.. Ovšem to, jestli přejmenování pomůže, to už je věc do diskuze, ona ani Alfa teď neprožívá nejsnadnější období, a to jde přitom o skutečně Italskou značku, ti mají sportovní vozidla "v krvi", narozdíl od Španělů. Seat měl štěstí že Volkswagen si je z nějakého důvodu pěstoval tolik let, navzdory prodělávání, a pak to, že Škoda měla vedle Yetiho 2 připravený také Kodiaq, cílený v uvedení na stejný rok, Yeti 2 proto putoval k Seatu a stal se Atecou, a Škoda následně musela vyvíjet narychlo nové vozidlo, Karoq..
Bohužel, skutečně se ukazuje, že Němec má Čechy stále za "póvl", a ani sebelepší úspěch Škody na tom nic nezmění.
Mam obavu, taky ten blby pocit, ze si VW vylame na tej "neodvratnej" elektromobite zuby... E-Golf zlacnel z 36 na 20 tisic a nevedia ho vypredat, Golf GTE je snad najvacsi prepadak v historii koncernu... A k tomu chcu degradovat zlatu sliepku Skodu a predat imageovu znacku Lamborghini :no:
akurat ze seat uz pojde hore ( vid tarraco .. a aj novy leon zda sa bude hodne naslapany ) a skoda opat sa vrati naspat pekne tam kam patri... ako za cias prvych octavii a prvych fabii :yes: