Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucnost Seatu? Konkurence pro Alfu Romeo by mohla nést jiné jméno

Skupina Volkswagen Group chce Seat více přiblížit prémii. Kvůli image by to však mohlo znamenat přejmenování značky.
Zpět na článek
14. 10. 2019 18:08
14. 10. 2019 19:34
15. 10. 2019 15:05
1. 1. 2020 07:53
14. 10. 2019 17:03
Směřování Seatu
Seat opravdu nemá šancí být prémií a ač jsem k uměle vytvořené značce Cupra dost skeptický, její směřovaní mezi VW a Audi celkem smysl už dává. Co pak ale se Seatem? Asi tam, kam patřil vždy, tedy do Lowendu a nemusí si pak zabíjet zlatou husu, tedy Škodovku, která jim přináší kupu peněz... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CICERO
14. 10. 2019 17:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2019 23:05
Re: Směřování Seatu
akurat ze seat uz pojde hore ( vid tarraco .. a aj novy leon zda sa bude hodne naslapany ) a skoda opat sa vrati naspat pekne tam kam patri... ako za cias prvych octavii a prvych fabii :yes:
16. 10. 2019 18:38
Re: Směřování Seatu
No jasně Toppere a VW bude vydělávat peníze kde, když zařízne Škodovku? Na Seatu? To těžko, do toho se peníze celá léta jen cpou a kde nic tu nic...
14. 10. 2019 17:22
Seat = je to nutné pořád sem něco psát jak blbec
Laurin a Klement by se v hrobě obracel. Seat datum vzniku 1950, Škoda založení 1895.
Seat a prémiová značka, tak dlouho jsem se nezasmál.
Je vidět jak na nás skopčáci koukají ... jako na Ukrajince
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AntonioKekelli
14. 10. 2019 17:44
Seat jméno
Ono není divu, automobilka co má jméno které v anglofonních zemích znamená "sedadlo" vážně nemá nárok na to být prémiovou značkou.. Ovšem to, jestli přejmenování pomůže, to už je věc do diskuze, ona ani Alfa teď neprožívá nejsnadnější období, a to jde přitom o skutečně Italskou značku, ti mají sportovní vozidla "v krvi", narozdíl od Španělů. Seat měl štěstí že Volkswagen si je z nějakého důvodu pěstoval tolik let, navzdory prodělávání, a pak to, že Škoda měla vedle Yetiho 2 připravený také Kodiaq, cílený v uvedení na stejný rok, Yeti 2 proto putoval k Seatu a stal se Atecou, a Škoda následně musela vyvíjet narychlo nové vozidlo, Karoq..

Bohužel, skutečně se ukazuje, že Němec má Čechy stále za "póvl", a ani sebelepší úspěch Škody na tom nic nezmění.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
14. 10. 2019 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - beibej
14. 10. 2019 18:35
článek o (hnědé a leze ze zadku)
Článek je vycucán z prstu, o realitě nevíte nic. :no:
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2019 19:34
Naivne plany
Mam obavu, taky ten blby pocit, ze si VW vylame na tej "neodvratnej" elektromobite zuby... E-Golf zlacnel z 36 na 20 tisic a nevedia ho vypredat, Golf GTE je snad najvacsi prepadak v historii koncernu... A k tomu chcu degradovat zlatu sliepku Skodu a predat imageovu znacku Lamborghini :no:
Rozbalit vlákno
3
14. 10. 2019 20:32
Re: Naivne plany
Kde zlacnel E-Golf na 20 tisíc?
14. 10. 2019 20:37
Re: Naivne plany
V Nemecku je mozne kupit uplne novy za 20 700 € - nie som si isty, ale zrejme je v tom uz aj ta 4 000 € ekopremia...
15. 10. 2019 15:05
Re: Naivne plany
Aj tak je to už dobrá cena, za ktorú to má zmysel. Na slovenských stránkach tvrdohlavo svieti suma cez 30 tisíc...
Avatar - KANKUNEN
15. 10. 2019 00:43
Jestli chtějí konkurovat AR
tak musí oprášit Exeo sedan a starou q7. Prodají pak tak asi stejně.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
1. 1. 2020 07:53
Copak
Alfa Romeo je nějaký konkurent? Vždyť tu navoněnou bídu skoro nikdo nekupuje ... :-)
Rozbalit vlákno
0