Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 540i xDrive Touring – Auto, které si vás získá

Vozy karoserie kombi si lidé kupují především kvůli jejich praktičnosti. Zájemci o BMW 540i xDrive Touring však dostanou mnohem víc. Tohle auto totiž není jen praktické, ale také reprezentativní, výkonné, zábavné a silně návykové.
Zpět na článek
14. 10. 2019 13:20
14. 10. 2019 13:35
14. 10. 2019 16:40
14. 10. 2019 13:41
14. 10. 2019 13:42
14. 10. 2019 14:13
14. 10. 2019 14:20
14. 10. 2019 14:25
14. 10. 2019 15:28
14. 10. 2019 15:52
14. 10. 2019 16:00
14. 10. 2019 16:08
14. 10. 2019 16:12
14. 10. 2019 16:16
14. 10. 2019 16:45
14. 10. 2019 16:59
14. 10. 2019 17:21
14. 10. 2019 16:15
14. 10. 2019 16:34
14. 10. 2019 16:15
14. 10. 2019 16:21
14. 10. 2019 16:29
14. 10. 2019 16:39
15. 10. 2019 12:47
15. 10. 2019 17:02
15. 10. 2019 20:19
15. 10. 2019 21:37
15. 10. 2019 22:06
23. 11. 2019 19:42
14. 10. 2019 16:01
14. 10. 2019 16:08
14. 10. 2019 16:10
14. 10. 2019 16:10
14. 10. 2019 16:16
15. 10. 2019 15:48
15. 10. 2019 21:35
15. 10. 2019 21:52
16. 10. 2019 08:12
16. 10. 2019 08:22
16. 10. 2019 09:51
16. 10. 2019 10:31
16. 10. 2019 13:43
14. 10. 2019 16:22
14. 10. 2019 16:29
14. 10. 2019 16:26
14. 10. 2019 16:39
14. 10. 2019 16:57
14. 10. 2019 20:53
14. 10. 2019 20:59
15. 10. 2019 20:58
14. 10. 2019 17:15
14. 10. 2019 17:24
14. 10. 2019 17:36
14. 10. 2019 19:34
14. 10. 2019 21:08
14. 10. 2019 21:15
15. 10. 2019 06:58
15. 10. 2019 08:06
14. 10. 2019 18:09
14. 10. 2019 20:52
15. 10. 2019 04:41
14. 10. 2019 21:00
14. 10. 2019 21:04
15. 10. 2019 11:28
15. 10. 2019 21:04
15. 10. 2019 21:27
14. 10. 2019 18:14
14. 10. 2019 17:04
14. 10. 2019 17:40
14. 10. 2019 18:17
15. 10. 2019 08:28
16. 10. 2019 05:54
14. 10. 2019 17:11
14. 10. 2019 17:49
14. 10. 2019 21:10
14. 10. 2019 21:34
14. 10. 2019 22:21
15. 10. 2019 08:10
14. 10. 2019 19:15
15. 10. 2019 08:37
15. 10. 2019 08:49
15. 10. 2019 09:12
15. 10. 2019 09:28
15. 10. 2019 10:07
15. 10. 2019 11:15
15. 10. 2019 13:11
15. 10. 2019 14:25
15. 10. 2019 10:52
15. 10. 2019 11:09
15. 10. 2019 13:13
15. 10. 2019 14:27
15. 10. 2019 15:46
16. 10. 2019 07:38
15. 10. 2019 14:04
15. 10. 2019 14:36
15. 10. 2019 16:07
15. 10. 2019 16:27
15. 10. 2019 17:52
15. 10. 2019 18:09
15. 10. 2019 18:57
15. 10. 2019 20:20
16. 10. 2019 04:38
16. 10. 2019 07:46
16. 10. 2019 08:26
16. 10. 2019 09:21
16. 10. 2019 09:27
16. 10. 2019 09:32
16. 10. 2019 09:38
16. 10. 2019 09:43
16. 10. 2019 10:13
16. 10. 2019 10:32
16. 10. 2019 10:49
16. 10. 2019 11:00
16. 10. 2019 11:11
16. 10. 2019 11:25
16. 10. 2019 13:42
16. 10. 2019 13:49
16. 10. 2019 14:03
16. 10. 2019 13:44
16. 10. 2019 13:53
16. 10. 2019 14:08
16. 10. 2019 14:13
16. 10. 2019 14:16
16. 10. 2019 14:16
16. 10. 2019 14:24
16. 10. 2019 14:43
16. 10. 2019 17:48
16. 10. 2019 19:08
16. 10. 2019 20:29
16. 10. 2019 19:27
16. 10. 2019 20:33
16. 10. 2019 20:53
16. 10. 2019 21:06
16. 10. 2019 21:16
16. 10. 2019 21:16
16. 10. 2019 14:13
16. 10. 2019 14:25
15. 10. 2019 10:15
15. 10. 2019 11:12
15. 10. 2019 12:40
15. 10. 2019 13:09
15. 10. 2019 13:50
15. 10. 2019 13:58
15. 10. 2019 14:24
15. 10. 2019 14:56
15. 10. 2019 15:00
15. 10. 2019 15:04
15. 10. 2019 16:05
15. 10. 2019 14:45
15. 10. 2019 14:53
15. 10. 2019 14:58
15. 10. 2019 14:59
15. 10. 2019 15:11
15. 10. 2019 15:23
15. 10. 2019 15:26
15. 10. 2019 16:02
15. 10. 2019 16:18
15. 10. 2019 16:30
15. 10. 2019 17:51
15. 10. 2019 18:11
15. 10. 2019 18:54
15. 10. 2019 20:06
16. 10. 2019 04:39
16. 10. 2019 07:44
16. 10. 2019 08:18
16. 10. 2019 08:31
16. 10. 2019 08:52
16. 10. 2019 09:10
16. 10. 2019 09:18
16. 10. 2019 09:25
16. 10. 2019 09:21
16. 10. 2019 11:43
16. 10. 2019 09:20
16. 10. 2019 09:24
16. 10. 2019 09:31
16. 10. 2019 09:39
16. 10. 2019 10:15
16. 10. 2019 10:34
16. 10. 2019 12:38
16. 10. 2019 13:41
15. 10. 2019 14:43
15. 10. 2019 12:42
15. 10. 2019 14:53
15. 10. 2019 15:20
15. 10. 2019 15:41
15. 10. 2019 15:53
15. 10. 2019 17:55
15. 10. 2019 18:27
15. 10. 2019 20:04
16. 10. 2019 10:18
16. 10. 2019 13:45
16. 10. 2019 13:59
16. 10. 2019 10:48
16. 10. 2019 14:19
16. 10. 2019 17:39
15. 10. 2019 15:43
15. 10. 2019 16:03
15. 10. 2019 16:08
15. 10. 2019 16:10
15. 10. 2019 16:12
15. 10. 2019 16:35
25. 11. 2019 18:59
15. 10. 2019 21:36
16. 10. 2019 09:58
16. 10. 2019 11:16
16. 10. 2019 13:43
16. 10. 2019 14:46
16. 10. 2019 13:47
16. 10. 2019 14:33
16. 10. 2019 17:37
16. 10. 2019 22:41
25. 11. 2019 19:05
Avatar - CICERO
14. 10. 2019 13:09
Tohle si mě nezíská...
Drahej bezpohlavní gýč… To si radši doma sednu do sofa, dám si hendrix a pustím pornhub… :-[] větší, neskonale větší raush… :-! a nemusím řešit rozvody někde v ***i :-!


NAFTA !!! NAFTA !!! a vůbec proč netestujete renauld 2.0dci ? neskonale lepčí pohon... :-) žabaři, tenhle web... si myslí že BMW = to už dneska nikoho nezajima, možná takové paskvili jako: inext a izítra a ipozítří… nu a pak už nic... EURO 88


NARUST PRAVICOVEHO EXTREMISMU ZNICILO NEJEDNO BMW, VSAK KOLIK JICH ZAS BUDE OMOTANEJCH O STROM PO PRECTENI TOHOHLE CLANKU... hahahaha…. TO UZ RADSI VYBEHNETE PRO JARMULKU... oni Vás to naučí, i vlastní pohřeb si zaplatíte... = Jdu se vyvencit = mám vycházky, tak až se vrátim ať mám na co reagovat Milánci :* Váš všeobjímající Eter of Gasoline :-) :*) :*) :*)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
14. 10. 2019 13:20
Nádherná barva
Dost mne mrzí, že mainstreamove automobilky až na vyjímky (Škodovka) nemají moc fantazie v nabídce barev. Toto je přesně barva, kterou bych na autě chtěl. Stejně se mi hodně líbí zelená na vozech BMW Alpina (zrovna na takové , která vychází z této 5er, neznám označení :D ). K autu nemám co dodat, neznám, ale je to zajisté skvělé auto, byť nejsem jeho cílovka...
Rozbalit vlákno
40
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 13:33
Re: Nádherná barva
Tak zrovna ubohá nabídka barev je něco, co mě u akt. bmw neskutečně sejří, stopadesát odstínů šedohnědi a nic víc. Týká se to hlavně větších modelů od vyšší střední a SUV, když chceš barvu, musíš jít do individuálu, což jsou trojnásobné ceny za v podstatě obyč. barvy.
Avatar - xxc
14. 10. 2019 13:35
Re: Nádherná barva
Presne o tom to je, pre koho je dolezita farba, si priplati :-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 13:48
Re: Nádherná barva
Málokdo je ochoten za barvu přihodit k normálnímu příplatku za metlu (cca 25tis.) ještě dalších šedesát tisíc za to, že dostane modrou. Tady nemluvíme o nějaké extravaganci, ale o paletě barev širší než dvě. Takže nikdo nepřiplácí, a v reálu s pětkami na silnicích vypadá, jak popisuju, bílá, černá, šedá občas modrá.
Takže "přesně o tom" to není, není to obchodní politika bmw, je to čistě jejich představou o designu/stylingu, barvy dle nich na velké bavoráky nepatří.
Avatar - iudex
14. 10. 2019 13:58
Re: Nádherná barva
Ako na ktoré, veď 8er je väčšie auto ako 5er a tam dajú výraznú oranžovú: https://farm2.staticflickr.com/…2ea2f58aec_o.jpg
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 14:00
Re: Nádherná barva
Já vím, ale to je sporťák, a jde zaplaťpámbu i na 3er, každopádně, 5,7,X3,X5,X6,X7 je všechno stejná bída. ;-)
14. 10. 2019 14:07
Re: Nádherná barva
Je to problem aj mensich aut. Vela ludi na farbu nereflektuje - zoberu tu v zaklade. Ak by bola zakladna ruzova bez priplatku a ina farba by nebola iba za priplatok verim tomu, ze by na ceste bolo stretat ruzovych aut ovela viac. Ak to nie je otazka penazi, tak sa hra na nazor druheho. Dalsia neopomenutelna kategoria su ti, co zase nechcu byt napadni a niekde to mozu byt aj lokalne podmienky(napriklad poistovni). Spominam si na jeden clanok kde tusim bud v DE alebo IT boli majitelia identickeho auta, ale v cervenej povazovani automaticky za "frajerov co sa chcu ukazovat" a bola zdvihnuta cena poistky. A posledny faktor je, ked pride vyrobca s inou farbou, ale namiesa ju tak hnusne, ze o nu nie je zaujem. Potom vsetky tieto faktory vyplynu, ze mame ponuku aku mame ...
Avatar - xxc
14. 10. 2019 16:40
Re: Nádherná barva
My sme brali x1 v bielej základnej farbe bez príplatku a vraj takých je väčšina. U drahších áut to asi bude iné.
14. 10. 2019 14:28
Re: Nádherná barva
U stánkůůů se čtyřmi kruhýýýý,
dostáváááš víc než dva pruhýýý...

Dobrá fotka :yes: ;-)
Avatar - CICERO
14. 10. 2019 18:04
Re: Nádherná barva
co se ti stalo? co bereš?
Avatar - Dany
15. 10. 2019 12:57
Re: Nádherná barva
Tiež som sa na tom pobavil. :D
U stánků taky dobrý :yes:
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2019 14:13
Re: Nádherná barva
Máš vůbec ponětí jaký je ten příplatek.
Avatar - Machýrek
14. 10. 2019 21:08
Re: Nádherná barva
Cca 60-200k. Uvazoval jsem o tom, ale nakonec bych stejne skoncil u nejaky “lepsi” stribrny, tak jsem to nechal plavat a mam jen obycejnou stribrnou,
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2019 13:36
Re: Nádherná barva
No o to přece de = normální věci si kupovat za příplatek = to je poslední dobou takovej typickej prvek = prémiovejch automobilek

No nejen prémiovejch = a nejen automobilek :D

Bohužel to je jen reakce na skrytou docela megainflaci = tady k tomu rok starej textík https://www.hifi-voice.com/…posuny-v-kvalite
Avatar - Ozzman
14. 10. 2019 13:42
Re: Nádherná barva
Tomu rozumím, ale pořád máš tu možnost , byť drahou... V mainstreamu to tak moc nechodi a ani za příplatek si u některých automobilek musíš vybrat jen z jejich omezené nabídky sedohnede směsice :) Třeba můj oblíbený Ford .. namátkou.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2019 13:46
Re: Nádherná barva
No a O TOM je poslední dobou prémie = VÍC = výbavy barev..

Bohužel tempem jakym rostly výkony a výbava atp. aut nerostla silniční infrastruktura = což eště přidává k tomu smutnýmu ROZDÍL MEZI AUTEM ZA 300.000 a MILION JE VĚTŠÍ NEŽ MEZI AUTEM ZA MILION A 5 MILIONŮ

Ale když máš prachy a chceš barvu atd. = proč ne
Avatar - iudex
14. 10. 2019 13:55
Re: Nádherná barva
Súhlas, 3er má aspoň sunset orange a portimao blue, ale 5er nemá nič výraznejšie, len samé "decentné" farby. A ani priplatiť si 2400 eur za individual farbu nepomôže, tou je (u nás) len strieborná rhodonite silver. F10ka mohla mať aspoň červenú.
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 14:03
Re: Nádherná barva
Individual z nabídky je jen okrádačka, pár dalších odstínů stávajících barev za dvakrát tolik, ale když na barvě budeš trvat, pak si ji můžeš koupít v individual programu, tam ti udělají, jakou chceš z nabídky bmw, i ze starších barev, takže G30 třeba v melbourne red je možná, jen to stojí přes sto tisích. :D
14. 10. 2019 14:22
Re: Nádherná barva
JJ, ten příplatek za nic je strašný. Samo BMW nakoupí jen metalický lak...za stejnou cenu.
15. 10. 2019 12:45
Re: Nádherná barva
Kdysi jsem kupoval 530D ve skladovce. Dali mi slevu asi 500tis a na utě byla příplatková barva asi za 120tis. Na slunci byla modrá, jinak černá s odleskama. Zaplatil bych si to za plnou cenu do výroby? Ani náhodou.
14. 10. 2019 17:25
Re: Nádherná barva
No tu orange nevidim pri novom 3kovom touringu v konfiguratore, mimochodom mobilna verzia bmw je jedna velka katastrofa
14. 10. 2019 14:10
Re: Nádherná barva
Základní i základní příplatkové jsou ubohost. Tady krásnou barvu sráží černá kola, což beru za tragickou chybu.

Sakra podívám se na nabídku škodovky a nestačím opět valit bulvy, co se dá za rozumné peníze koupit barev.
14. 10. 2019 13:33
Re: Nádherná barva
Mne sa paci ta zelena ktoru zacal davat Vw na passat alltrack. K testu: za mna top auto v triede :yes:
Avatar - Ozzman
14. 10. 2019 13:43
Re: Nádherná barva
Ta je zajímavá , ale přijde mi málo lesklá :D Viděl jsem ji snad jen na Golfu , takže se musím podívat ještě někdy znovu.
14. 10. 2019 13:47
Re: Nádherná barva
ty švestkové odstíny se vracejí do módy a je to dobře.
nicméně za poslední dobu jsem byl doslova opařený, když jsem viděl na G-class odstín cobalt blue... naživo dech vyrážející krása:)
Avatar - Ozzman
14. 10. 2019 13:48
Re: Nádherná barva
Hod link. Mne uchvátila naživo právě ta zelená alpina B5 .. poznáš, že je to auto jedinečné :D
14. 10. 2019 13:55
Re: Nádherná barva
google?g class cobalt blue
Avatar - Ozzman
14. 10. 2019 13:57
Re: Nádherná barva
Pěkná barva, tento typ modré mne hodně sedí, není ani křiklava, ani tak usedlá. U nás na maloměstě hrazdě zvednuté Gklasse v limetkove barvě... :D To už je pro mne zase úlet...
14. 10. 2019 14:06
Re: Nádherná barva
taky bych radši géčko v šedých, černých a stříbrných odstínech. ale tahle modrá je prostě úžasná. limetkovou bych určitě nechtěl, ani vínovou, na tomhle typu auta.
Avatar - Ozzman
14. 10. 2019 14:13
Re: Nádherná barva
Zase si to konkrétní auto s ničím nespletes :D Majitele neznám osobně, ale asi to bude spíše nějaké propagační auto, čekám kdy ho polepi :)
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 13:55
Re: Nádherná barva
Viděl jsem AMG GT v téhle barvě, s karbon doplňky, žrádlo. :yes:
Mám teď 5er v mediterranean blue, podobný odstín, jedna z mála barev v paletě bmw. ;-)
Avatar - iudex
14. 10. 2019 13:56
Re: Nádherná barva
Ty si opäť u BMW? Registroval som naposledy M-B.
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 14:04
Re: Nádherná barva
A co v Bytči, to bylo MB? :D
Avatar - iudex
14. 10. 2019 14:13
Re: Nádherná barva
Ups, skleróza. 8-s :-[]
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 15:30
Re: Nádherná barva
No, ono je to k tématu, ta imperial blue, ve které 5er byla, je tak nijaká barva, že ti prostě nezůstala v paměti. V med. blue je to jiné kafe. :-|
14. 10. 2019 14:19
Re: Nádherná barva
Se soustředil na luxusní M-B s renaultím pohonem! ;-)
Avatar - iudex
14. 10. 2019 14:21
Re: Nádherná barva
Ten francúzsky motor bol na tom najlepší. :D :-[]
14. 10. 2019 14:23
Re: Nádherná barva
Jak jinak :D
14. 10. 2019 14:11
Re: Nádherná barva
Až na krátké intermezzo, kdy si chtěl nechat přetetovat vrtuli na rameni přece pořád. ;-)
14. 10. 2019 14:58
Re: Nádherná barva
Ta modra vyzera na 5er vyborne. V spojeni so svetlym pripadne tmavo hnedym interierom je top :yes:
14. 10. 2019 15:31
Re: Nádherná barva
Modrá barva možná, ale ne v kombinaci s těmi odpornými černými koly. Ještě k tomu zatmavená okna a je z toho ryzí "Kočka edition".
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 13:41
5er
je v akt. generaci opět na špici třídy, F10 byla taková audinózní, ale G30 vrací pětku tam, kde má být. To podstatné je v podvozku, od E34 přes E39 po E60, uměly pětky vždycky ten typicky bavorácký pohyb, kdy kabina sedí a pod ní pracuje podvozek. U E60 dojem kazily runflaty, F10 byla příliš cílená na komfort, až byla houbovitá. G30 umí ten správný mix komfortu a agility, a to navíc i ve variantě s pasivním podvozkem, což je moje preference, nemám rád změny způsobu chování auta, chci čitelnost, a podvozek je dobrý, pokud v jednom nastavení umí být jak agilní, tak pohodlný, u 5er tohle pro mně splňuje pasivní Mpaket podvozek na 19", ideální volba. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
25
14. 10. 2019 14:13
Re: 5er
Jen jsou běžné modely 5er proklatě nízko, takže je kolikrát X model nutností, ale ta hladkost pohybu je u G30 bezprecedentní. Velká paráda! :yes:
Avatar - iudex
14. 10. 2019 14:20
Re: 5er
Otázka je, ako s tým motorom. Každý uznáva, že je skvelý, ale do 5er si ho napokon kúpi málokto. Typickým príkladom je tunajší kolega reno01: https://moje.auto.cz/…1/bramborak.html
Tiež chcel pôvodne benzín, poznal 40i zo 4er, ale v 5er kombi ho až tak neoslovil, bol vraj utlmenejší a nevýraznejší, tak napokon skončil u 30d (ako drvivá väčšina ostatných).
Takže sa obávam, aby nebol čochvíľa viacvalcový benzín v 5er mimo M modelov na zozname ohrozených druhov.
14. 10. 2019 14:25
Re: 5er
On je lahodný, když G30 přišla, byla velká část objednávek právě ve 40i, hlavně kvůli strachu, co bude za restrikce vůči naftě. Teď už jsou lidi klidnější. 30d je fantastický motor, ale 40i je o level výš. :yes:
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 15:28
Re: 5er
Ono je to těžký, jezdit víc po jedničkách a okreskách, 40i bych preferoval, jenže v mixu město, dálnice je ta 30d, a zejména na dálnice, lepší. Dýzl šestiválec je prostě motor na dálnici, jede jak na gumě, převodovka nemusí řadit, spotřeba legrační, 5er je odhlučněná tak, že ani ve městě dýzl neobtěžuje a ona R6 má i v dýzlu pěkný zvuk. A dynamika? 40i je rychlejší, ale díky velkému krouťáku mi v 30d výkon nechybí, podle mně jsou v této době dýzlové šestiválce na vrcholu svých technol možností, pro auto vyšší střední je to ideální motorizace. Ale je to samo otázka gusta, svého času jsem měl 35i i v X5. :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2019 15:52
Re: 5er
Výborný místo pro připomínku = že dýzl šestiválec si bez dotace = ani neprdne. Doslova = brutal žejo jak MOC se pokřivilo vnímání = dokonce tak že dotování tohohle POCITU že dýzl je lepší stojí desítky miliard ročně = jen u nás :-|

Takže ve světě bez brutálního zvýhodnění = jasně BENZÍN šestiválec
14. 10. 2019 16:00
Re: 5er
Brutální jsou tyhle otravné a neustále omílané cinty. Místo neustálých provokací to projednou zkus, teoretiků je tu dost.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2019 16:08
Re: 5er
Jo to je FAKT OTRAVNÝ = tomu řikat cint. Nemá to co dělat s provokací pako! To co napsal Dinar je prostě jen ukázka = kam to pokřivený vnímání došlo. Bez těch desítek miliard z okna vyhozenejch miliard ročně = je jeho věta o 30d = prostě totální kravina

Neni to teorie = tos napsal blbost = to je realita

Jen ten pocit že 30d je je lepší = je teorie

Pochopils to konečně? Vyhazujeme desítky miliard rok co rok = aby Win nebo Dinar mohli napsat tuhle totálně NESMYSLNOU větu = a ty napíšeš cint a provokace = MĚ
14. 10. 2019 16:12
Re: 5er
Hele nech si paka pro jiné. A bez praxe to ani nezkoušej. 30d je na určitý druh cestování bez trablů lepší než 40i.
Co tu píšeš o dotacích a další nesmysly, nebudu už znova komentovat.

Je to nedůstojné a nic nepřinášející. ;-)

A že je to provokace víš ty sám nejlíp. Každá diskuze zapráskaná tímto stylem.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2019 16:16
Re: 5er
Hele nezačínej a nebudou = rozhodně souhlas že to je nedůstojné a nic nepřinášející

Neni to provokace = o tom fakt nevim = v tomhle sem prostě spíš někdo jako ta Gréta = kde jak jiný než já správně upozornili že češi víc řeší jejího Aspergra = než tu podstatu. Tim myslim její "poslouchejte vědce" = že by totiž fakt mohli mít pravdu. Zatimco my většina pro kterou je to španělská vesnice a nechce se nám tomu prostě jen věřit = NE
Což by byl popravdě = docela slušnej MALÉR ;-)

Já jen dál posouvám tvý že 40i je lepší = je lepší při docela extrémnim zvýhodnění ve prospěch naftovýho 30d a bez něj je doslova KRÁL
Avatar - Ozzman
14. 10. 2019 16:45
Re: 5er
Jako že máš nějakou psychickou poruchu? Tomu bych i věřil ;)

"Autismus - duševní porucha, projevující se abnormální sociální interakcí a stálými opakujícími se vzorci chování a narušenými komunikačními schopnostmi" ;)

V loni těžiště, letoš nafta, co máš na 2020? :D
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2019 16:59
Re: 5er
Ne tomu se neřiká psychická porucha = ale uvádět věci na pravou míru = FAKT pro dost lidí je = něco takovýho :-!

Jak správně píše pája 30d je na určitej druh lepší než 40i = i když o chvíli dřív napsal že jasně 40i ;-)
Ale v tomhle má pravdu = jen si myslim DOTEĎ nepřipouští = kolik ten pocit že občas 30d = kolik miliard ten pocit stojí

Těžiště čtu v testech jako hodně důležitej parametr už hodně dlouho = párkrát si teď vyrazil do Toyoty = porovnej si stejný auto s nižšim a vyššim těžištěm = jen tak běžnej trochu svižnější průjezd jakoukoli zatáčkou. Nechápu proč se bavíme = o tom že 2 a 2 sou 4
Já čet za život už sakrahodněsetkrát = o důležitosti těžiště. Tys to nikdy ani nečet ani nezkoušel? Smutný

To těžiště i nafta platily loni, předloni, letos = i příští rok
Jestli si tim myslel jestli ti i příští rok řeknu něco = cos do tý doby nevěděl = tak to fakt nevim. Ale zdá se = že může bejt :D :-!
14. 10. 2019 17:21
Re: 5er
viete, ze mate moznost zaradit si roznych "clenov" na hate list ? :-) potom len staci, aby ste boli nalogovani na svoj profil ... funguje to vyborne :-)
14. 10. 2019 16:15
Re: 5er
Až tě to přestane bavit, tak dej vědět. Do té doby se bez tvých příspěvků budu muset obejít. ;-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 16:34
Re: 5er
:-! Se divím, že se ti ještě pořád chce, já mám hňupa na hate listu, tak ty jeho cinty ani nevidím.
Avatar - iudex
14. 10. 2019 16:15
Re: 5er
Tak ja by som síce pri mojom relatívne malom nájazde aj do 5er bral benzín, ale jazdiť viac, tak sa rozhodnem ako Ty. Ako píšeš ten 30d nemá moc slabých stránok, vo veľkom aute je pekne utlmený, pritom pod plynom má vcelku v pohode zvuk a hlavne má záťah, vďaka ktorému človek nemá potrebu žiadať silnejší motor, a to všetko za solídnu spotrebu. Pár dní dozadu som išiel za 530d a pri nájazde na diaľnicu som sa ho držal len s vypätím síl, o nejakom predbiehaní nemohlo byť ani reči, tá pružnosť je parádna.
14. 10. 2019 16:21
Re: 5er
Už to tu zase maže příspěvky...Psát to znova nebudu, máš pravdu! :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2019 16:29
Re: 5er
To je furt ta FAKT NEKVALITNÍ nová machi(avelli)ho platforma = když dáš další příspěvek rychle za sebou = nevezme ho

Velmi smutnej PÁD z možná nejlepší diskuzní platformy do = týhle :no: :-(
Avatar - Dinar
14. 10. 2019 16:39
Re: 5er
Jede dostatečně, 540i je rychlejší, ale výkon 530d stačí natolik, že nedostatkem prostě nestrádám. Mým stylem bych dlouhodobě v mixu jezdil s 540i za 10, s 530d za 7,3. Pro mně je ten rozdíl argument, když mi projev 30d nijak nevadí. ;-)
15. 10. 2019 12:47
Re: 5er
Rozdíl dva litry u auta za dvojku... To bych nevěřil že to někoho ovlivní.
Avatar - speedfred
15. 10. 2019 17:02
Re: 5er
Niekedy ide aj o dojazd. Keď ale robíš povedzme 80t km/rok tak už to je poznať.
15. 10. 2019 20:19
Re: 5er
na benzínce stavím kvůli čůrání, jídlu, kafi, nebo jen tak na přestávku. to na tom tři minuty tankování něco změní?
Avatar - speedfred
15. 10. 2019 21:37
Re: 5er
Ty si ale ortodoxná benzínová hlava, máme možnosť výberu tak prečo nie "dotované" palivo? Mňa skôr d obťažuje v dodávke ako osobáku.
15. 10. 2019 22:06
Re: 5er
Mám v merku benzinoveho Craftera:)
23. 11. 2019 19:42
Re: 5er
Ahoj iudexi,

přesně tak jsem to popsal. 540i v sedanu bych vzal, dal tam aspoň výfuky a super. Ale do kombíku mi to nedávalo smysl. Hodně cestování, famílie, atd.

Spotřebu majitelé řeší kvůli penězům, ale i dojezdu. Napsat, že 68 litrová nádrž je dobrá nechápu. 100 litrů kdyby to mělo, ok. Na fórech co píší majitelé, s tím málokdo jezdí pod 12, město spíš 13. Takže dojezd 500km s bídou. To jsi furt na benzínce. A 5 litrů na 100 rozdíl proti sazometu za rok udělá dost peněz. Takový kombík je podle mně daily driver, na dálkové cesty - takže najede hodně. A jak píše i Dinar, zvukově vevnitř úplně v pohodě a jede jak z praku. Ten krouťák proti 540i je u 530d o 50% vyšší. Furt to řadí. To mi vadilo. Ale auto je to boží a i s benzínem super. Jen píšu co vadilo mně a proč nakonec zvolena nafta 😉
14. 10. 2019 16:01
540i G31
Zdravím, mojich pár postrehov po zhruba roku a niečo viac ako 16k kilometrov:
* spotreba nie je vôbec taká dramatická, ako uvádza tester. Môj spritmonitor: https://www.spritmonitor.de/…icht/982026.html
Cez víkend sme napr. boli v Malkia Parku (pri Slovakiaringu), dokopy to bolo asi 180 km, 80% okreska, 10% mesto, 10% diaľnica - priemer 6,8 na 100
* M paket sa podľa môjho názoru ku 5er vôbec nehodí, nebral som, aj keď na neho núkali veľkú zľavu a tvrdili, že to bude jediný 5er čo bez neho predali :)
* Absolútna nutnosť je natáčanie zadnej nápravy, bez neho by podzemné garáže boli utrpením
* absolútna zbytočnosť sú "safety pomocníci" typu monitoring slepého uhla a sledovanie stredovej čiary.
* farby sú tragédia, žltú alebo oranžovú neboli ochotní ponúknuť ani za príplatok. Ostala mi jedine nevýrazná "bluestone", na ktorej aspoň málo vidno špinu.
* Auto je celkovo taký "lietajúci koberec", keby za oknom neubiehala krajina, tak ani neviem, že sa veziem :)
Rozbalit vlákno
166
14. 10. 2019 16:08
Re: 540i G31
Přemýšlel jsem chvilku o tomto motoru do X5 a i přes opravdu neporovnatelnou slevu je jeho doména spíš u 3er a 5er. Tady mu už chybí krouťák. Spotřeba min 3-4l/100km a to je znát při větším nájezdu.
AWS mám a je to opravdu paráda, nemyslím, že ho G30 nutně potřebuje, ale obratnosti přidá.
M- Paket je věc vkusu, mě se v něm pětka líbí nejvíc.
Mám kompletní balíček asistentů a používám je dle situace. BLIS považuji za skvělou věc, udržování v jízdních pruzích pak při cukání v kolonách je opět skvělá věc.
Měl jsem u barvy štěstí, že ještě pěkná modrá byla v nabídce, pak zmizela, opět se objevila až teď.
5er je tak dochozená, že nikdo nemůže napsat ani popel, podvozek je to nej ve třídě. Ještě trochu dotáhnout řízení a je neprůstřelná.
Avatar - iudex
14. 10. 2019 16:10