Novinky
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Takže vzhledem k ceně hrozné zpracování, na houby jízdní vlastnosti a možná o nějakej nesmysl na stopkách rychlejší Tesla pokud ovšem není mokro a je levnější tak mám chápat tu Teslu? Chtít elektro a řešit jestli Taycan nebo Tesla tak mám jasno a to už vůbec neřešim design ten je za mě u Tesly tragickej už od začátku.. :-!
Není. Oficiální čas neexistuje, auto nedokončilo okruh. Navíc je to míchání jablek z hruškama. Sérivý ani ne top model vs prototyp.
Nepochybujem, ze Porsche ma vyborny podvozok, vzdy to tak bolo.
Ale porovnavat s niecim, co je na trhu dlho, za uplne inu cenu aj prevedenie - vysledok musi byt jasny vopred. Staci porovnat bezne auto s jeho niekolkorocnym prevedenim.
Avsak pisat, ze "I tak jsou ale výsledky ovladatelnosti Tesly celkem tristní.", alebo sa tvarit, ze 90km/h je pri losom teste obrovsky pruser, to uz chce by velkym ignorantom a manipulatorom.
Samozrejme velku ulohu tam hra aj vlhko a pneu.
Ale porovnavat s niecim, co je na trhu dlho, za uplne inu cenu aj prevedenie - vysledok musi byt jasny vopred. Staci porovnat bezne auto s jeho niekolkorocnym prevedenim.
Avsak pisat, ze "I tak jsou ale výsledky ovladatelnosti Tesly celkem tristní.", alebo sa tvarit, ze 90km/h je pri losom teste obrovsky pruser, to uz chce by velkym ignorantom a manipulatorom.
Samozrejme velku ulohu tam hra aj vlhko a pneu.
To je ale problém Tesly, že nemá modernější model.
No nejvetsi problem je to, ze Tesla novejsi model ma 😄
Ten se bohuzel do testu nedostal..
Ten se bohuzel do testu nedostal..
Jj Performance myslíš? OK uznávám, že v tom losáku by asi ty věci pomohly.
Myslim Model S po FL. S novym pohonnym ustrojim z M3 a hlavne s prepracovanym podvozkem.
PS Jestli chces diskutovat, tak zmen slovnik 😉
PS Jestli chces diskutovat, tak zmen slovnik 😉
Aha. No já dal do googlu "Tesla S facelift" a vyběhlo na mě jen na Hybrid.cz z června tohoto roku:
Na přímý twitterový dotaz kdy se chystá facelift elektromobilu Tesla Model X odpověděl Elon Musk následovně: "Žádné 'refreshované' Modely X ani S se nechystají, budou se jen průběžně lehce upravovat."
Plus tedy to, že asi budou baterky z M3, což "mírně zvýší dojezd".
Na přímý twitterový dotaz kdy se chystá facelift elektromobilu Tesla Model X odpověděl Elon Musk následovně: "Žádné 'refreshované' Modely X ani S se nechystají, budou se jen průběžně lehce upravovat."
Plus tedy to, že asi budou baterky z M3, což "mírně zvýší dojezd".
Ahoj Karle,
ano, to je ale zprava az potom, co probehl refresh 😉
https😐/electrek.c👋2019/04/05/tesla-model-s-new-electric-motors/
Myslim, ze zcela novy pohon a odpruzeni je pomerne vyrazna zmena.
ano, to je ale zprava az potom, co probehl refresh 😉
https😐/electrek.c👋2019/04/05/tesla-model-s-new-electric-motors/
Myslim, ze zcela novy pohon a odpruzeni je pomerne vyrazna zmena.
Ahoj Done, díky za normální inteligentní odpověď.
Mě ten článek překladač přeložil tak, že "Tesla plánuje" a plus to, co už jsem psal, tj. že se zlepší dojezd. Takže už se to prodává?
Mě ten článek překladač přeložil tak, že "Tesla plánuje" a plus to, co už jsem psal, tj. že se zlepší dojezd. Takže už se to prodává?
:yes😒br />
Myslim ze uz jo. Od srpna? Nevim presne. Tesla sdeluje malo technickych podrobnosti. Kazdopadne "Raven" predstavuje velkou zmenu.
Myslim ze uz jo. Od srpna? Nevim presne. Tesla sdeluje malo technickych podrobnosti. Kazdopadne "Raven" predstavuje velkou zmenu.
Takže - jestli ti správně rozumím - nejseš si jistej, jestli se modernizovaná verze prodává, ani jestli má být rychlejší, protože Musk není moc sdílný, a přesto ti přijde srovnání stejně výkonných TMS a Taycanu stejně nefér jako srovnání nejvýkonější Corolly proti základnímu Focusu? Plus ti přijde nefér mokro, ač jsou obě auta čtyřkolky???
Je to celý nefér, když Tesla prohrála.
Proboha lidi vykašlete se na to zrychlení i ten losák...nejvíc je ta kapitola, jak to ani není slícovaný.
Proboha lidi vykašlete se na to zrychlení i ten losák...nejvíc je ta kapitola, jak to ani není slícovaný.
Co to tady meles, Karle?
https😐/fdrive.cz/…le-pohodlna-3796
Ja si jen nejsem jisty tim, od kdy se tu prodava?
Pohon Tesly Modelu S je naprosta spicka, neporovnatelna jak ve zrychleni, tak v dojezdu s Taycanem.
Ke vsemu ma zcela nove odruzeni. Myslis si, ze horsi?
Sorry, kdyz ses ptal, tak odpovim. Ale prosim te, kdyz o tom nic nevis, tak nedelej zavery.
PS Jestli chces davat kompletne nove odpruzeni na uroven noveho laku, tak :yes: Diskuze o nicem..
https😐/fdrive.cz/…le-pohodlna-3796
Ja si jen nejsem jisty tim, od kdy se tu prodava?
Pohon Tesly Modelu S je naprosta spicka, neporovnatelna jak ve zrychleni, tak v dojezdu s Taycanem.
Ke vsemu ma zcela nove odruzeni. Myslis si, ze horsi?
Sorry, kdyz ses ptal, tak odpovim. Ale prosim te, kdyz o tom nic nevis, tak nedelej zavery.
PS Jestli chces davat kompletne nove odpruzeni na uroven noveho laku, tak :yes: Diskuze o nicem..
"Takže už se prodává?" - "Myslím, že už jo"
Kdyz neumis googlit.. Tak se aspon podivej do odkazu, ktery jsem ti poskytnul vyse 😉
Když se neumíš vyjadřovat, tak se nevztekej, když tě někdo chytne za slovo.
Odkaz dobrý - takže podvozek je teď pohodlnější. :yes:
Odkaz dobrý - takže podvozek je teď pohodlnější. :yes:
Odkaz dobry, bohuzel Karlovo zaver opet mylny, respektive k teto diskuzi nerelevantni. Musim ti uvest citaci: ".. zatímco Sport tvrdší a přesnější jízdní vlastnosti, které zvyšují řidičův požitek z jízdy po vozovce.“
Mohl bys ted spolu s fouskem uznat, ze by asi bylo fer, vzit na porovnani tento AKTUALNI model..
Mohl bys ted spolu s fouskem uznat, ze by asi bylo fer, vzit na porovnani tento AKTUALNI model..
Když to říká Uživatelský manuál vozu Tesla, tak to musí být směroplatný. 😄
Když si vzpomenu na naši diskuzi pod pokusem o rekord na Nurburgringu, širší podvozek, semislicky, motor navíc, a jak sis rochnil ve férovosti, jsi tentýž Don Vito? To byly násobně větší rozdíly, tohle je slabý čajíček. A ty jsi byl spokojený. Teda, teda. To jsou věci.
Strážní věž volá
Ad tvůj edit : ano, nejlepší by bylo srovnat aktuální verzi. Netuším, proč to neudělali. Neměli? Nevím.
A co ty, bylo fér standardní Taycan a prototyp Tesly?
Když si vzpomenu na naši diskuzi pod pokusem o rekord na Nurburgringu, širší podvozek, semislicky, motor navíc, a jak sis rochnil ve férovosti, jsi tentýž Don Vito? To byly násobně větší rozdíly, tohle je slabý čajíček. A ty jsi byl spokojený. Teda, teda. To jsou věci.
Strážní věž volá
Ad tvůj edit : ano, nejlepší by bylo srovnat aktuální verzi. Netuším, proč to neudělali. Neměli? Nevím.
A co ty, bylo fér standardní Taycan a prototyp Tesly?
Pokial mas rovnake info o tom porsche ako si dnes predviedol o tesle tak ti verim ze bol standartni.
Modely Raven sa predavaju viac ako 2 mesiace
Modely Raven sa predavaju viac ako 2 mesiace
V jaky ferovosti???
Musis zpracovat informace.
Nurburgring je vzdy plny hacku o mire seriovosti.
U Tesly je naprosto evidentni, ze se jednalo o prototyp se trema motorama, ktery zatim nema se serii nic spolecnyho. A ke vsemu ten cas stopnul nekdo za plotem 😄
Na druhou stranu je evidentni, ze za obdobnou cenu bude (nejspis, muj nazor 😉 ) Tesla uplne jinde. Dulezite je, ze to dokazala a prohlaseni, ze to pujde do serie. Vsimni si, ze Skoda nebo treba BMW nic obdobneho neprohlasuji 😄
Jdi uz nekam i se svou Straznou vezi.
Kdyz dojdou argumenty tak vytahnes podobny bahno.
PS K tvemu editu. Jsem rad, ze jsme po takove dlouhe diskuzi dosli k tomu, ze meli provest test s aktualni verzi. A pozastavuji se nad tvoji naivitou, proc tomu tak nebylo. To vis, to se dozvis jen ve Strazny vezi, jinak to nemuzes chapat. Jak funguji media, marketing, lobby atp.
V autobildu se porovnava top verze Corolly se zakladem Focusu - s durazem na spotrebu..
Ve srovnavacim testu Golfu se do galerie dostanou fotky spinavyho interieru Civicu pred FL (co mi to pripomina?).. Precti si nekdy nejaky francouzsky test, kde vsechno vyhraje Peugeot 308 😄
https😐/www.turbo.fr/essai-comparatif-aut👋essai-comparatif-peugeot-308-vs-volkswagen-golf-5576
Nebo alespon americky, kde Alfa porazi BMW..
A zij si dal svuj sen o ferovym (nemeckym.. ) svete.
Musis zpracovat informace.
Nurburgring je vzdy plny hacku o mire seriovosti.
U Tesly je naprosto evidentni, ze se jednalo o prototyp se trema motorama, ktery zatim nema se serii nic spolecnyho. A ke vsemu ten cas stopnul nekdo za plotem 😄
Na druhou stranu je evidentni, ze za obdobnou cenu bude (nejspis, muj nazor 😉 ) Tesla uplne jinde. Dulezite je, ze to dokazala a prohlaseni, ze to pujde do serie. Vsimni si, ze Skoda nebo treba BMW nic obdobneho neprohlasuji 😄
Jdi uz nekam i se svou Straznou vezi.
Kdyz dojdou argumenty tak vytahnes podobny bahno.
PS K tvemu editu. Jsem rad, ze jsme po takove dlouhe diskuzi dosli k tomu, ze meli provest test s aktualni verzi. A pozastavuji se nad tvoji naivitou, proc tomu tak nebylo. To vis, to se dozvis jen ve Strazny vezi, jinak to nemuzes chapat. Jak funguji media, marketing, lobby atp.
V autobildu se porovnava top verze Corolly se zakladem Focusu - s durazem na spotrebu..
Ve srovnavacim testu Golfu se do galerie dostanou fotky spinavyho interieru Civicu pred FL (co mi to pripomina?).. Precti si nekdy nejaky francouzsky test, kde vsechno vyhraje Peugeot 308 😄
https😐/www.turbo.fr/essai-comparatif-aut👋essai-comparatif-peugeot-308-vs-volkswagen-golf-5576
Nebo alespon americky, kde Alfa porazi BMW..
A zij si dal svuj sen o ferovym (nemeckym.. ) svete.
Inu Němci. Musk se vysmál jejich ikoně, tak to musí spravit trochou demagogie.
U Tesly je obdivuhodné, že obstála se ctí, ačkoli je to o generaci starší model, jízdní výkony, které projevila, jsou překvapivě solidní.
Možná, že za další dvě generace se Porsche přiblíží Tesle i v dojezdu...
U Tesly je obdivuhodné, že obstála se ctí, ačkoli je to o generaci starší model, jízdní výkony, které projevila, jsou překvapivě solidní.
Možná, že za další dvě generace se Porsche přiblíží Tesle i v dojezdu...
Geeku, nepřiadáš si jako imbecil? Sám napíšeš, že se Musk Porsche vysmál, a podle tebe je "demagogické" ty auta tedy v reálu porovnat? Nebo jen netušíš význam slova "demagogie"?
V realu by bylo fer porovnavat aktualni modely 😄
A o jakém modelu mluvíš?
V teste je Tesla z roku 2016 vs novy Taycan. Toto je akoze objektivne? Mozno tak pre teba karol aby si si mohol rypnut. Ake stare mala dana tesla gumy? Taycan je nepochybne super EV ale porovnavajme porovnatelne. Dalsi klikbajt clanok :no:
Z čeho je poznat, že se jedná o Teslu r.v.2016? Nehádám se, jen mě to zajímá.
Takže dnes vadí, že Tesla měla - teoreticky, dle tvé spekulace - starší gumy. Včera nevadilo, že měl prototyp Tesly tři motory, polozávodní gumy, rozšířený podvozek, vykuchaný interiér. Do jednoho jste říkali, že je to košer srovnání. Jeden by blil.
Takže dnes vadí, že Tesla měla - teoreticky, dle tvé spekulace - starší gumy. Včera nevadilo, že měl prototyp Tesly tři motory, polozávodní gumy, rozšířený podvozek, vykuchaný interiér. Do jednoho jste říkali, že je to košer srovnání. Jeden by blil.
Vies keby si si precital test aj na inych strankach ako na SkodaAuto.cz vedel by si ze ide o model z roku 2016. Taktiez by si vedel ze cas na Ringu zasiel prototyp Taycan a nie seria. Ja som ohladom Tesly na Ringu napisal ze doteraz ste tu pisali ze tesla nedokaze.zajst ani kolo a teraz uz riesite ze ako bola upravena. Cas tesly nieje oficialny tak neviem oco ti ide. Inak k tvojej pripomienke vyssie. Tesla v lete predstavila vylepsenu verziu modelov S a X ktoru oznacuje Raven. Vedel by si to keby si si precital tento clanok :yes:
mathew, zkus překonat toho b.lba v sobě. Já se zcela korektně zeptal, i s dovětkem :"nehádám se, jen mě to zajímá". Pokud neumíš nebo nechceš normálně odpovědět, tak raději neodpovídej.
Žvásty o Taycanu z ringu škoda komentovat.
Že Tesla představila nějakou verzi Raven nemůžu tušit. Právě jsem navštívil konfigurátor Tesly, a vidím jen verzi Performance.Kde mají Raven?
Žvásty o Taycanu z ringu škoda komentovat.
Že Tesla představila nějakou verzi Raven nemůžu tušit. Právě jsem navštívil konfigurátor Tesly, a vidím jen verzi Performance.Kde mají Raven?
Njde to. Ten blbec je strašně silnej.
https😐/electrek.c👋2019/05/27/tesla-raven-model-s-x-adaptive-suspension/
Myslim, ze Raven by mely byt v konfiguratoru vsechny modely..
Myslim, ze Raven by mely byt v konfiguratoru vsechny modely..
Až bude nový TMR, tak pak bude Porsche kvíkat jak strasne nefer je srovnavat auto z roku 2022 s jejich Taycanem z 2019 😒] 😒] 😒]
Ako keby si nevedel ze dovtedy tesla krachne 😁
Tak nalejme si čistého vína... Já doufám, že se to nestane, ale vyloučené to není 😁 Kazdopadne masirenie prechodu na BEV je rozjeta neskutecnym zpusobem a ted uz na Tesle az tak nezalezi. Prekonali jsme jiz kritický bod.
Normálně by bylo divné porovnávat dvě auta, z nichž je jedno skoro dvakrát dražší. Ale ze všech stran je mi tvrzeno, že na Teslu nikdo ještě 15 let mít nebude, protože je technologicky na světelné kilometry vzdálena ostatním. Taky mi bylo opakovaně tvrzeno, že Tesla je moderní a nová pořád, protože jsou již zakoupená auta neustále vylepšována a zdarma aktualizována. Takže z tohohle pohledu říkám na takové srovnání: proč ne.
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ale teď už jdeš za čáru.
Takže mi ty vohnoute laskavě řekni, KDE SI KOUPíM TEN PORSCHE TAYCAN TURBI S chci ho. A taky mi napiš oficiální čas na Ringu který dosáhla v sériové podovbě, v jaké si ji na základě tvé rady kooupím.
Šašku.
😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] :yes:
Takže mi ty vohnoute laskavě řekni, KDE SI KOUPíM TEN PORSCHE TAYCAN TURBI S chci ho. A taky mi napiš oficiální čas na Ringu který dosáhla v sériové podovbě, v jaké si ji na základě tvé rady kooupím.
Šašku.
😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] :yes:
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hoď se do klídku, přítelíčku... 😒] Nikde netrvdím, že Tesla umí dodat Plaid. A aby jsi byl jeste vice v pohudce, tak cas Taycanu zajel testovaci prototyp a v tomto case na Zemi NEEXISTUJE jedina fyzicka osoba vlastnici TAYCAN 😒] 😒]
Elektrikáři, jezdíš v elektrickým autě a já to beru, nemám proti nim nic. Ale mohli bychom se k sobě chovat jako lidi a prostě nelhat a nevymýšlet si věci které se nestali. Pokud se toho nebudeme držet, diskuze nikdy nebude mít žádný pozitivní smysl.
"Re: Re: Máro, vím, že jsi slabodouchej"
Ehm... Kázat vodu a ... :no:
Ehm... Kázat vodu a ... :no:
To asi nebylo na mě.
Už kope kolem sebe jako jatej... :-!
Fostek otvaraj sampus. Taycan to natrel Tesle z roku 2016 na mokre 😁 porovnanie hodne nemcov. Asi sa uz nemohli prizerat ako Tesla vali a nemci jen cumi. Pozeram ze ti tu dnes v diskusii ide karta :yes: Dufam ze dnes zaspis dobre
Vo co ti jde?
Jsi snad další debil, co si myslí, že Porsche mělo svou dráhu suchou?
Je mi to fuk. Tesly jsem už hodněkrát zevrubně viděl a jsou vyrobeny hůře, než Dáčky.
Tesla valí - s každým autem do mínusu. To je panečku umění.
A nech mě být. Nejsi hoden diskuse se mnou. Myslím to vážně, dneska už mám takovejch strupů za sebou dost.
Jsi snad další debil, co si myslí, že Porsche mělo svou dráhu suchou?
Je mi to fuk. Tesly jsem už hodněkrát zevrubně viděl a jsou vyrobeny hůře, než Dáčky.
Tesla valí - s každým autem do mínusu. To je panečku umění.
A nech mě být. Nejsi hoden diskuse se mnou. Myslím to vážně, dneska už mám takovejch strupů za sebou dost.
Hele fousku, precti si aktualni autotip, kde je nejvykonnejsi Corolla postavena proti zakladnimu Focusu. A pak ti snad dojde, ze draha Porsche byla sucha 😄
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jak slavili čas prototypu, to bylo úplně směšné odhalení. Zatím jsou EV pro výrobce jako roundub pro trávu - zmar. Na ekoautech snad vydělá je Toyota s NiMH baterkama. Jen nechápu proč nedokážou umravnit tu planetovou převodovku.
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bohužel, neřekl bych to tak vulgárně ale sekta to je. Na hybridu mě deset lidí sprostě napadalo, protože jsem si dovolil říci, že není pravdou že by tesla nějakým časem pokořila taycan. Prostě si něco vylhali a úplně v klidu se toho sborově drželi a prali se za to. To výraz sektářství je. Je to smutný.
Tesla je na trhu 7 let a teď ji porovnávají v podstatě s vymazleným prototypem. Další podraz Němců je v podmínkách - mokrá vozovka. Ač E.M. považuji za šarlatána, tak Němci jsou ještě větší podvodníci.
Uniklo mi něco, nebo novinařina klesla až na dno? Nevím o žádném oficiálním čase který by tesla S model plaid zajela na Nurburgringu. Takže jak na něm může vítězit? Nebo se v minulých dnech stalo něco o čem nevím?
Uniklo ti, že Auto.cz je chudá firma zaměstnávající pitomce. 😄
nejvíc mě baví skrytá pointa této diskuse a to, že borečci typu fostek, spaleny6, cicero, Alf1k, KANKUNEN, _Karel_ ještě před pár lety tvrdili, že elektroauto neujede víc než 100 km a nejede víc než 100 km/h a nyní se zde do krve hádají, které to že ze 700+ hp elektroaut je lepší 😒] 😒] 😒] 😒]
A to mě bavíííí :yes:
A nemůžu se dočkat, o čem se budou hádat řekněme v roce 2024 :-!
A to mě bavíííí :yes:
A nemůžu se dočkat, o čem se budou hádat řekněme v roce 2024 :-!
Když tak oprav mé chabé znalosti stran EV, ale - nebyla Tesla S před cca sedmi lety v podstatě prvním elektroautem? A neměla rovnou dojezd i dynamiku?
Nějak netuším, o čem se ti borečci tedy měli bavit? Jaké auto nemělo dojet ani 100km a pomaleji než 100kmh?
Nějak netuším, o čem se ti borečci tedy měli bavit? Jaké auto nemělo dojet ani 100km a pomaleji než 100kmh?
Popíráš snad technologický pokrok na poli BEV během posledních několika let? Pokud se budeme bavit optikou roku 2012 (rok, kdy se zacala vyrabet TMS), tak urcite ani jeden z vyse jmenovanych by ani naznakem nepripustil existenci 700+hp BEV Porsche v roce 2020. Totalni sci-fi. A legrace teprve zacina. Tenkrat to mela pouze Tesla a vsichni chytrolini si byli zcela jisti, ze je to zcela slepa cesta. Zbytek pod 100km a 100km/h...
Nějak nechápu, o čem plácáš. Přes Teslou neměl nikdo důvod řešit hypotetický dojezd a rychlost hypotetického elektroauta. Po Tesle už vůbec ne.
Buď jsem hodně nechápavej, nebo ti z toho hrabe.
O tom, že je to slepá cesta , jsem já osobně přesvědčený. Kdyby to nenutili politici, tak bez šance.
Buď jsem hodně nechápavej, nebo ti z toho hrabe.
O tom, že je to slepá cesta , jsem já osobně přesvědčený. Kdyby to nenutili politici, tak bez šance.
Čas ukáže, pořizuji ti printscreen tvého prohlášení a ukládám na cloud... Ať to máme příště pěkně černé na bílém 😒]
Jsem rad, ze ropu ti nikdo nenuti.
Protoze za benzin a naftu platis rad.
😄 Karle, prober se 😉
https😐/www.theguardian.com/…ies-abolish-them
https😐/www.theguardian.com/…finds-commission
https😐/www.iea.org/…gly-in-2018.html
Dneska z tebe ta naivita strika, sorry 😄
Protoze za benzin a naftu platis rad.
😄 Karle, prober se 😉
https😐/www.theguardian.com/…ies-abolish-them
https😐/www.theguardian.com/…finds-commission
https😐/www.iea.org/…gly-in-2018.html
Dneska z tebe ta naivita strika, sorry 😄
Auto chci, to mi skutečně nikdo nenutí. Palivo do něj budu muset platit, ať bude jezdit na cokoli. Jestli to bude ropa nebo elektřina...
Číst o naivitě od tebe je úsměvné. 😄
Číst o naivitě od tebe je úsměvné. 😄
Jenze te elektriny je jaksi 3x mene. Nevim jak ty, ale ja mam lepsi pocit spalit 3x mene energie na vykonani stejne prace, vcetne jaksi navazane ekonomiky (spalim min, platim min) :yes:
Před měsícem jsem ti to pracně vysvětlil a ty se tím teď oháníš?
Pamatuješ, jak jsi byl za vola?
Dáváš slovu trapnost nový rozměr.
Pamatuješ, jak jsi byl za vola?
Dáváš slovu trapnost nový rozměr.
Tak já ti tvůj lepší pocit fakt přeju, zcela upřímně. Ale tak nějak tuším, že vaše pravda vám tak nedovoluje přát stejně dobrý pocit mě.
Karle, uz jsi s tou "pravdou" trapnej 😉
Na svete existuje vira a veda. Jestli ma nekdo bliz k vire, tak jsi to ty.
Me a elektrikarovo nazory jsou podlozene vedecky.
Tve jsou podlozene cim?
Na svete existuje vira a veda. Jestli ma nekdo bliz k vire, tak jsi to ty.
Me a elektrikarovo nazory jsou podlozene vedecky.
Tve jsou podlozene cim?
Tvůj názor, že nahrazení spalovaku elektroauty bude přínosem pro planetu je podlozen vědecký, já vím, jo jo.
To sou fakt směšný kydy.
Vědecky je podloženo, že je země kulatá. Tvé názory jsou podložený jen tvou důvěrou.
To sou fakt směšný kydy.
Vědecky je podloženo, že je země kulatá. Tvé názory jsou podložený jen tvou důvěrou.
Co to tady zase placas?
Plevelis diskuzi recma o nicem.
Ty jsi totiz ten, ktery nepozna rozdil mezi vedeckou publikaci / studii a Straznou vezi. A pak tady pise nesmysly.
https😐/www.carbonbrief.org/…e-climate-change
Zkus si dat dohromady tu blbost cos napsal a ten odkaz ode me, nebo jakykoli jiny.. Ale precist si to, prelozit a hlavne POCHOPIT, to je na tebe moc.
Takze ve fouskove stylu: Uz mne nepis.
Plevelis diskuzi recma o nicem.
Ty jsi totiz ten, ktery nepozna rozdil mezi vedeckou publikaci / studii a Straznou vezi. A pak tady pise nesmysly.
https😐/www.carbonbrief.org/…e-climate-change
Zkus si dat dohromady tu blbost cos napsal a ten odkaz ode me, nebo jakykoli jiny.. Ale precist si to, prelozit a hlavne POCHOPIT, to je na tebe moc.
Takze ve fouskove stylu: Uz mne nepis.
Ako keby si nevedel ze najlepsie je Skoda v tdi v cipu. Hejze _Karel_?
Ekonomický pohled - ACZ udělal test a 1 km s e-autem = 1 Kč. 1 km se spalovákem = 2 Kč, ale cena nafty / benzínu je zatížena spotřební daní která je ještě zdaněna DPH. Z toho plyne, že cena za km je srovnatelná. Navíc e-auto stojí 2x tolik co srovnatelný spalovák. Navíc e-auto sebou tahá 1/2 tuny aku zátěž.
Ekologický pohled - 1/2 tuny jedů a vzácných kovů na auto + těžba vzácných kovů je ekologická zátěž planety jako hrom. Recyklace cca. 40%, energeticky velmi náročná. Na světě je cca. 1 mld. aut - kolik to je tun aku a surovin na jejich výrobu ? Navíc většina elektřiny (3/4) celosvětově se vyrábí spalováním fosilních paliv a vzhledem k nestálosti větru a slunce toto nelze nahradit - leda jádrem, kolem kterého je celosvětová hysterie.
E-auto je slepá cesta, která může ekonomicky zlikvidovat Evropu.
Ekologický pohled - 1/2 tuny jedů a vzácných kovů na auto + těžba vzácných kovů je ekologická zátěž planety jako hrom. Recyklace cca. 40%, energeticky velmi náročná. Na světě je cca. 1 mld. aut - kolik to je tun aku a surovin na jejich výrobu ? Navíc většina elektřiny (3/4) celosvětově se vyrábí spalováním fosilních paliv a vzhledem k nestálosti větru a slunce toto nelze nahradit - leda jádrem, kolem kterého je celosvětová hysterie.
E-auto je slepá cesta, která může ekonomicky zlikvidovat Evropu.
ACZ udělal, kolik ACZ najel s BEV kilometrů? Kolik ACZ dalo práce vymyslet ten úplně nejdražší způsob nabíjení?
Já a moje manželka máme najeto s BEV 57000km a když jsem nedávno z legrace počítal náklady, tak mě pro zajímavost vyšel po ujetí těch 57k km jeden km na nějakých 0,38Kč vč. DPH. Zato mám také spočítané u svého druhého auta - naftového (kterého se snad brzy zbavím), že mě 1km vyjde na nějakých 2,4Kč a to se nesmí nic pokazit. Takže o čem se bavíme?
ACZ udělal 😁 😁 😁 😁 😁
Já a moje manželka máme najeto s BEV 57000km a když jsem nedávno z legrace počítal náklady, tak mě pro zajímavost vyšel po ujetí těch 57k km jeden km na nějakých 0,38Kč vč. DPH. Zato mám také spočítané u svého druhého auta - naftového (kterého se snad brzy zbavím), že mě 1km vyjde na nějakých 2,4Kč a to se nesmí nic pokazit. Takže o čem se bavíme?
ACZ udělal 😁 😁 😁 😁 😁
kedze nepocitas do ekonomiky obstaravaciu cenu auta, tak predpokladam, ze Ty dostavas auta zadarmo 😄 to je pre Teba super, ale my ostatni musime za auto zaplatit. ekonomika potom vyzera nasledovne ( budem ju pocitat na Tvoju i3 )
zakladna cena najlacnejsieho noveho i3 je 38 950 EUR ( 1 121 760 CZK ), vykon 170hp
Tvoje naklady na 1 km predstavuju 0,38 CZK
povedzme, ze s nou spravis rocne 20 000 km
rocne naklady na "stavu" predstavuju 7 600 CZK
za 5 rokov budu Tvoje naklady na obstaranie a uzivanie auta 1 129 360 CZK
i3 je dlha 4m, takze ju budem porovnavat s A1 ( bmw take kratke auto nema ), ktora ma tiez 4m, takze ide o tu istu kategoriu premiovych aut.
zakladna cena A1 35 TFSI, 150hp je 24 350 EUR ( 701 280 CZK )
priemerna spotreba je cca 6,5l / 100km ( 6,5 je spotreba v meste )
pri 100 000km ( 5 rokov x 20 000 ) spali auto 6 500l benzinu
cena za 1l je cca 1,3 EUR ( 37,44 CZK )
naklady na stavu pri A1 predstavuju 243 360 CZK
celkove naklady na kupu a prevadzku A1 predstavuju 944 640 CZK
po 5. rokoch je kupa a prevadzka i3 oproti A1 drahsia o 184 720 CZK ( 6 400 EUR )
tieto vypocty samozrejme nezohladnuju pripadny narast ceny benzinu, ani rast ceny elektrickej energie a nepocitam ani zostatkovu hodnotu i3 vs A1. faktom je, ze EV bude o 5 rokov moralne zastaralejsie ako A1 a novy majitel bude musiet pocitat aj s vymenou baterie - do ceny ale nepocitam, podobne ako servis oboch aut. aktualne ceny jazdenych i3 z roku 2014 su od cca 15 000 EUR a A1 z roku 2014 od cca 13 000 EUR. ake su skutocne realizacne ceny netusim.
zakladna cena najlacnejsieho noveho i3 je 38 950 EUR ( 1 121 760 CZK ), vykon 170hp
Tvoje naklady na 1 km predstavuju 0,38 CZK
povedzme, ze s nou spravis rocne 20 000 km
rocne naklady na "stavu" predstavuju 7 600 CZK
za 5 rokov budu Tvoje naklady na obstaranie a uzivanie auta 1 129 360 CZK
i3 je dlha 4m, takze ju budem porovnavat s A1 ( bmw take kratke auto nema ), ktora ma tiez 4m, takze ide o tu istu kategoriu premiovych aut.
zakladna cena A1 35 TFSI, 150hp je 24 350 EUR ( 701 280 CZK )
priemerna spotreba je cca 6,5l / 100km ( 6,5 je spotreba v meste )
pri 100 000km ( 5 rokov x 20 000 ) spali auto 6 500l benzinu
cena za 1l je cca 1,3 EUR ( 37,44 CZK )
naklady na stavu pri A1 predstavuju 243 360 CZK
celkove naklady na kupu a prevadzku A1 predstavuju 944 640 CZK
po 5. rokoch je kupa a prevadzka i3 oproti A1 drahsia o 184 720 CZK ( 6 400 EUR )
tieto vypocty samozrejme nezohladnuju pripadny narast ceny benzinu, ani rast ceny elektrickej energie a nepocitam ani zostatkovu hodnotu i3 vs A1. faktom je, ze EV bude o 5 rokov moralne zastaralejsie ako A1 a novy majitel bude musiet pocitat aj s vymenou baterie - do ceny ale nepocitam, podobne ako servis oboch aut. aktualne ceny jazdenych i3 z roku 2014 su od cca 15 000 EUR a A1 z roku 2014 od cca 13 000 EUR. ake su skutocne realizacne ceny netusim.
Auto jsem koupil ojeté za 550 tisic Kc bez DPH.
Porovnavat prostor s A1 muze jen teoretik, ktery v i3 nikdy realne nesedel a je mimo jeho smyslove a prostorove vnimani pochopit, ze i3 nema, narozdil od a1, vepredu motor a proto jaksi delka karoserie nehovori vubec o nicem. Stejne tak porovnavat dynamiku 170hp elektromotoru se 150hp TFSI je stejny omyl. Uvedom si, ze ten TFSI ma hypoteticky vykon 150hp jen v uzkem spektru otacek a to zcela mimo bezny provozni rozsah. 170hp elektromotor ma 170hp v uplne jinem spektru, ale o tom to vubec neni. Realne je to totiz o tocicim momentu, ktery mam v i3 kdykoliv k dispozici bez "vytaceni" auta a jeho hodnota je 250Nm!
Nevim jak ty, ale ja platim za vymenu oleje v autorizovanem servisu 12 000Kč a menim kazdych 20 tisic km.
A ted k mým kalkulacim😒br />
Nakup auta s najezdem 36 000km - 550 000Kč
Po najezdu 220 000km😒br />
uspora na palivu oproti memu prechozimu ICE😒br /> 220 000 * 2Kc = 420 000Kč
uspora na servisnich prohlidkach a servis brzd😒br /> 11 * 10 000Kc = 110 000Kč
uspora na poruchach - DPF, žhavení...
30 000Kc
celkem tedy uspora 560 000Kč
Takze, ano, mas pravdu. Po ujeti 220 000km mam to auto opravdu zadarmo a jeho hodnota v te dobe urcite 0Kc nebude 😒]
😒] 😒]
Porovnavat prostor s A1 muze jen teoretik, ktery v i3 nikdy realne nesedel a je mimo jeho smyslove a prostorove vnimani pochopit, ze i3 nema, narozdil od a1, vepredu motor a proto jaksi delka karoserie nehovori vubec o nicem. Stejne tak porovnavat dynamiku 170hp elektromotoru se 150hp TFSI je stejny omyl. Uvedom si, ze ten TFSI ma hypoteticky vykon 150hp jen v uzkem spektru otacek a to zcela mimo bezny provozni rozsah. 170hp elektromotor ma 170hp v uplne jinem spektru, ale o tom to vubec neni. Realne je to totiz o tocicim momentu, ktery mam v i3 kdykoliv k dispozici bez "vytaceni" auta a jeho hodnota je 250Nm!
Nevim jak ty, ale ja platim za vymenu oleje v autorizovanem servisu 12 000Kč a menim kazdych 20 tisic km.
A ted k mým kalkulacim😒br />
Nakup auta s najezdem 36 000km - 550 000Kč
Po najezdu 220 000km😒br />
uspora na palivu oproti memu prechozimu ICE😒br /> 220 000 * 2Kc = 420 000Kč
uspora na servisnich prohlidkach a servis brzd😒br /> 11 * 10 000Kc = 110 000Kč
uspora na poruchach - DPF, žhavení...
30 000Kc
celkem tedy uspora 560 000Kč
Takze, ano, mas pravdu. Po ujeti 220 000km mam to auto opravdu zadarmo a jeho hodnota v te dobe urcite 0Kc nebude 😒]
😒] 😒]
v prvom rade som dal naprd kurz na EUR / CZK ... ktory je cca 25,6 cize 😒br />
nova i3 stoji 997 000 CZK
naklady po 100 000km 1 004 600 CZK
nova A1 stoji 623 000 CZK
naklady po 100 000 km 839 000
kupa a prevadzka i3 nakladnejsia po 5 rokoch / 100 000km o 165 000 CZK / 6 400 EUR.
tak podme postupne 😒br />
1. Ty platis za 1 vymenu oleja 470 EUR ?! ( 12 000 CZK ) tak to si ma fakt dobre pobavil 😄 😄 ja mam komplet cely servis pocas 5 rokov v cene auta. V MB mas 5/6 rocny servis 160 000 km realne za 600 EUR 😄 Neviem presne ako je to u Audi, ale bude to podobne. V ramci tohoto servisu ma klient vsetko zadarmo - filtre, olej, pracu. Ty budes mat nejaku super kvalitnu znacku ... nizka cena auta vykompenzovana brutalne drahym servisom... dobra kupa 😄 5 rocny servis v pripade premiovych znaciek je cca 1000 EUR, resp. zadarmo pri vyssich vybavach. tak Ty teda pekne plat za kazdych 20 000km skoro 500 EUR 😄 😄 😄 ides ! 😄 😄
2. porovnavas priestor. ano, je pravda, ze v i3 je super vnutorny priestor, ale ten Ti je na prd, ked to auto nie je pouzitelne na dlhe trate / dialnice. Je vysoke, uzke, kratke obute na galuskach. Je to auto urcene do mesta s malyckym kufrom, kam sa fakt nic nezmesti. Este aj ta A1 ma o cca 100 l vacsi kufor.
3. zrychlenie i3 poslednej generacie je 7,3 ... A1 ma 7,7s. vychvalujes specifika elektrickeho motoru. to je super. tak ja zase spomeniem realny dojazd okolo 160km. A1 prejde na nadrz takych 600-700 a velmi podobnou dynamikou.
4. porovnavas jazdenku s cenou noveho 😄 😄 tak Ty si kupil i3 s najazdenymi 36k km ... za 665 500 CZK ( 550 k + DPH ). jazdene A1 s tymto nabehom stoji cca 409 000 CZK s DPH( cca 340k bez DPH ) ... takze rozdiel v obstaravacke je 256 000 CZK 10 000 EUR
Takze ano, po dalsich 100 000 km / rokoch sa dostavas na urovne A1 a potom uz jazdis skoro zadarmo.
A ohladom Tvojho i3...jazdit EV s 200 000 km je fakt vyhra 😄
nova i3 stoji 997 000 CZK
naklady po 100 000km 1 004 600 CZK
nova A1 stoji 623 000 CZK
naklady po 100 000 km 839 000
kupa a prevadzka i3 nakladnejsia po 5 rokoch / 100 000km o 165 000 CZK / 6 400 EUR.
tak podme postupne 😒br />
1. Ty platis za 1 vymenu oleja 470 EUR ?! ( 12 000 CZK ) tak to si ma fakt dobre pobavil 😄 😄 ja mam komplet cely servis pocas 5 rokov v cene auta. V MB mas 5/6 rocny servis 160 000 km realne za 600 EUR 😄 Neviem presne ako je to u Audi, ale bude to podobne. V ramci tohoto servisu ma klient vsetko zadarmo - filtre, olej, pracu. Ty budes mat nejaku super kvalitnu znacku ... nizka cena auta vykompenzovana brutalne drahym servisom... dobra kupa 😄 5 rocny servis v pripade premiovych znaciek je cca 1000 EUR, resp. zadarmo pri vyssich vybavach. tak Ty teda pekne plat za kazdych 20 000km skoro 500 EUR 😄 😄 😄 ides ! 😄 😄
2. porovnavas priestor. ano, je pravda, ze v i3 je super vnutorny priestor, ale ten Ti je na prd, ked to auto nie je pouzitelne na dlhe trate / dialnice. Je vysoke, uzke, kratke obute na galuskach. Je to auto urcene do mesta s malyckym kufrom, kam sa fakt nic nezmesti. Este aj ta A1 ma o cca 100 l vacsi kufor.
3. zrychlenie i3 poslednej generacie je 7,3 ... A1 ma 7,7s. vychvalujes specifika elektrickeho motoru. to je super. tak ja zase spomeniem realny dojazd okolo 160km. A1 prejde na nadrz takych 600-700 a velmi podobnou dynamikou.
4. porovnavas jazdenku s cenou noveho 😄 😄 tak Ty si kupil i3 s najazdenymi 36k km ... za 665 500 CZK ( 550 k + DPH ). jazdene A1 s tymto nabehom stoji cca 409 000 CZK s DPH( cca 340k bez DPH ) ... takze rozdiel v obstaravacke je 256 000 CZK 10 000 EUR
Takze ano, po dalsich 100 000 km / rokoch sa dostavas na urovne A1 a potom uz jazdis skoro zadarmo.
A ohladom Tvojho i3...jazdit EV s 200 000 km je fakt vyhra 😄
Ty mi pořád nerozumíš.
Ad 1) i3 je aktuálně totální nekonkurenční nesmysl a důkaz o marnosti, malosti a trapnosti předchozího vedení BMW
Ad 2) Interiér je opravdu skvělý, nadčasový a prostorný. Současná i3 má 120Ah a já mám 60Ah s tím, že s autem najíždím 120-150km. Nemyslím si tedy, že by nová i3 nešla použit na střední trasy.
Ad 3) Ano, výměna oleje a filtrů stojí v BMW 12 000Kč
Ad 4) Pojďme se spíše bavit o 420hp TM3 s dojezdem 550km a nabíjením 200kW s nabíječkami všude na hlavních trasách za cenu velmi blízkou miniaturní i3
Ad 5) Jak jsem již řekl, BMW i3 je 6 let staré auto a je to důkaz neschopnosti vedení BMW. Hlavně, že udělali BMW X7 - pro mě totální důkaz zhýralosti a ego onanie odejivšího ředitele BMW
Ad 6) Na BMW i3 za 6 let nezměnili zhola nic. Jediné co se stalo, tak že jim jejich korejský dodavatel SAMSUNG SDI dodal ve stejném balení článku místo 60Ah 120Ah.
K tomu zrychlení pochop, že audi má tuto hodnotu se zahřátým motorem s plynem na podlaze. Já mám výkon k dispozici neustále, sednu do studeného auta a už to solím. Zrychlovat potřebuju hlavně od 20 do 80 km/h, takže nějakých 100km/h mě nějak neinteresuje. Já prostě nemusím šlapat plyn na podlahu a čekat na podřazení a točit motor do omezovače. Potřebuju akcelerovat z 50km/h na 70km/h, šlápnu na plyn a okmažitě akceleruju bez jakékoliv křeče okolo.
A co se týče ježdění, tak bych si dovolil tvrdit, že já sám možná vím lépe než ty, co je pro mě nejlepší. A já jednoznačně vím, že ježdění s i3 je komfortně a dynamicky úplně jinde, než ježdění s tupým "300hp" V6 dieselem. Ano, vyhovuje mi systém mobilního telefonu kdy auto večer cvaknu na kabel a absolutně se nezajímám o stav baterie protože prostě a jednoduše každý den začínám se 100% :yes:
Ad 1) i3 je aktuálně totální nekonkurenční nesmysl a důkaz o marnosti, malosti a trapnosti předchozího vedení BMW
Ad 2) Interiér je opravdu skvělý, nadčasový a prostorný. Současná i3 má 120Ah a já mám 60Ah s tím, že s autem najíždím 120-150km. Nemyslím si tedy, že by nová i3 nešla použit na střední trasy.
Ad 3) Ano, výměna oleje a filtrů stojí v BMW 12 000Kč
Ad 4) Pojďme se spíše bavit o 420hp TM3 s dojezdem 550km a nabíjením 200kW s nabíječkami všude na hlavních trasách za cenu velmi blízkou miniaturní i3
Ad 5) Jak jsem již řekl, BMW i3 je 6 let staré auto a je to důkaz neschopnosti vedení BMW. Hlavně, že udělali BMW X7 - pro mě totální důkaz zhýralosti a ego onanie odejivšího ředitele BMW
Ad 6) Na BMW i3 za 6 let nezměnili zhola nic. Jediné co se stalo, tak že jim jejich korejský dodavatel SAMSUNG SDI dodal ve stejném balení článku místo 60Ah 120Ah.
K tomu zrychlení pochop, že audi má tuto hodnotu se zahřátým motorem s plynem na podlaze. Já mám výkon k dispozici neustále, sednu do studeného auta a už to solím. Zrychlovat potřebuju hlavně od 20 do 80 km/h, takže nějakých 100km/h mě nějak neinteresuje. Já prostě nemusím šlapat plyn na podlahu a čekat na podřazení a točit motor do omezovače. Potřebuju akcelerovat z 50km/h na 70km/h, šlápnu na plyn a okmažitě akceleruju bez jakékoliv křeče okolo.
A co se týče ježdění, tak bych si dovolil tvrdit, že já sám možná vím lépe než ty, co je pro mě nejlepší. A já jednoznačně vím, že ježdění s i3 je komfortně a dynamicky úplně jinde, než ježdění s tupým "300hp" V6 dieselem. Ano, vyhovuje mi systém mobilního telefonu kdy auto večer cvaknu na kabel a absolutně se nezajímám o stav baterie protože prostě a jednoduše každý den začínám se 100% :yes:
omg 😄
1. "marnost a trapnost vedenia" ? nezostava mi nic ine len sa smiat 😄 automobilka BMW je dlhodobo na tretom mieste v dosahovanej vyske marze na auto ( pred nou je ferrari a porsche ). automobilky su ako kazdy iny podnikatelsky subjekt zalozene za ucelom dosahovania zisku. len preto, lebo kaslu na EV, tak su neschopni ? dobre som sa pobavil 😄
2. ano, interier je fajn.
3. mna stoji servis 0 CZK / 0 EUR
4. pri Tesle 3 bude ekonomika velmi podobna ( realny dojazd 550km je ciste sci fi ) kazdy normalny majitel EV s dojazdom cez 300km, ktory chce auto normalne pouzivat, si prenajme / kupi wallbox ( cca 50 eur / mesacne + spotrebovana elektrina ). ak bude auto pouzivat aj na dlhsie trasy, bude nabijat auto na rychlonabijackach, co znamena, ze sa ekonomika pri sucasnych cenach este viac posunie v neprospech EV, pretoze ceny su na urovni nafty.
5. plati bod c.1. bojim sa opytat v com podnikas, pretoze evidentne nedokazes pochopit za akym ucelom funguju spolocnosti.
6. EV su pre automobilky nezaujimavy produkt, investicie do nich su stratove. jediny dovod, preco sa do nich pustili su normy CO2 do buducnosti. pre konecneho zakaznika ide v pripade EV o ekonomicky nezmysel. vobec kupa auta je jednym z najhlupejsich sposobov do coho investovat svoje prostriedky ( bez ohladu na pohon )
Mne je uplne ukradnute, ze si spokojny s autom, ktore ma dojazd 150km a nemozes s nim opustit mesto. Kazdemu vyhovuje nieco ine, kazdy sa uspokoji s niecim inym. Ja som len reagoval na Tvoj koment o ekonomickej (ne)vyhodnosti EV, kde si "pozabudol" zapocitat obstaravaciu cenu EV. Pre Teba je "tupost" 6 valcovy diesel, pre inych je zase "tupost" kupa Tesla 3.
1. "marnost a trapnost vedenia" ? nezostava mi nic ine len sa smiat 😄 automobilka BMW je dlhodobo na tretom mieste v dosahovanej vyske marze na auto ( pred nou je ferrari a porsche ). automobilky su ako kazdy iny podnikatelsky subjekt zalozene za ucelom dosahovania zisku. len preto, lebo kaslu na EV, tak su neschopni ? dobre som sa pobavil 😄
2. ano, interier je fajn.
3. mna stoji servis 0 CZK / 0 EUR
4. pri Tesle 3 bude ekonomika velmi podobna ( realny dojazd 550km je ciste sci fi ) kazdy normalny majitel EV s dojazdom cez 300km, ktory chce auto normalne pouzivat, si prenajme / kupi wallbox ( cca 50 eur / mesacne + spotrebovana elektrina ). ak bude auto pouzivat aj na dlhsie trasy, bude nabijat auto na rychlonabijackach, co znamena, ze sa ekonomika pri sucasnych cenach este viac posunie v neprospech EV, pretoze ceny su na urovni nafty.
5. plati bod c.1. bojim sa opytat v com podnikas, pretoze evidentne nedokazes pochopit za akym ucelom funguju spolocnosti.
6. EV su pre automobilky nezaujimavy produkt, investicie do nich su stratove. jediny dovod, preco sa do nich pustili su normy CO2 do buducnosti. pre konecneho zakaznika ide v pripade EV o ekonomicky nezmysel. vobec kupa auta je jednym z najhlupejsich sposobov do coho investovat svoje prostriedky ( bez ohladu na pohon )
Mne je uplne ukradnute, ze si spokojny s autom, ktore ma dojazd 150km a nemozes s nim opustit mesto. Kazdemu vyhovuje nieco ine, kazdy sa uspokoji s niecim inym. Ja som len reagoval na Tvoj koment o ekonomickej (ne)vyhodnosti EV, kde si "pozabudol" zapocitat obstaravaciu cenu EV. Pre Teba je "tupost" 6 valcovy diesel, pre inych je zase "tupost" kupa Tesla 3.
Říkat servisu započítanému v ceně že se jedná o servis zdarma, aha... Víc už slyšet nepotřebuju. A pro tvé info, novou i3 bych si také nikdy v životě nekoupil. Kecy o dojezdu od teoretiků tvého typu mám tak rád, když já běžně s autem najíždím daleko více, než je tabulková hodnota. U TM3 nejsem nijak omezený v dojezdu protože Supercharger mám v rámci 2/3 dojezdu úplně na každý směr a to nepočítám haldy veřejných ABB Terra 50kW CCS což je sice v kontextu Tesla Supercharger dětská hračka ale pořád je to 100km za 25minut nabíjení, což na dopostrčení bohatě stačí.
PS: zjisti si cenu servisních balíčků a bavíme se zde o ekonomice na 250 000km kdy už má velká část BMW druhý motor 😒]
PS: zjisti si cenu servisních balíčků a bavíme se zde o ekonomice na 250 000km kdy už má velká část BMW druhý motor 😒]
u Teba je uplne jasne, ze si si nikdy nove auto nekupoval, inak by si vedel, ze od urcitej ceny ich proste dostanes free.
citujem "PS: zjisti si cenu servisních balíčků a bavíme se zde o ekonomice na 250 000km kdy už má velká část BMW druhý motor"
tak musim povedat, ze si sa prekonal ... taky blabol som uz davno necital 😄
- daj mi sem prosim link na spravu, ktora by potvrdzovala Tvoje tvrdenie, ze velka cast BMW s nabehom okolo 250 000 ma druhy motor, velmi rad si ju precitam 😄 je to presne rovnake tvrdenie ako nasledovne : "velka cast aut Tesla musi po 100 000 km menit baterie, pretoze im klesne kapacita pod 60%" je to uplne rovnaka hlupost, ktora by o autorovi vypovedala, aky je tupec 😄
ja na rozdiel od Teba nikdy nejazdim auta s nabehom nad 100k km, takze mam servis vzdy free
len preto, lebo si sa rozhodol, ze si kupis Teslu 3 su teraz vsetky ostatne automobilky shit ... to o Tebe vela napoveda 😄
a prosim ... nezabudni mi linknut spravu, ktora hovori o tom, ze pri 250 000km najazdoch ma velka cast BMW druhy motor ... PROSIM 😄 😄 😄
citujem "PS: zjisti si cenu servisních balíčků a bavíme se zde o ekonomice na 250 000km kdy už má velká část BMW druhý motor"
tak musim povedat, ze si sa prekonal ... taky blabol som uz davno necital 😄
- daj mi sem prosim link na spravu, ktora by potvrdzovala Tvoje tvrdenie, ze velka cast BMW s nabehom okolo 250 000 ma druhy motor, velmi rad si ju precitam 😄 je to presne rovnake tvrdenie ako nasledovne : "velka cast aut Tesla musi po 100 000 km menit baterie, pretoze im klesne kapacita pod 60%" je to uplne rovnaka hlupost, ktora by o autorovi vypovedala, aky je tupec 😄
ja na rozdiel od Teba nikdy nejazdim auta s nabehom nad 100k km, takze mam servis vzdy free
len preto, lebo si sa rozhodol, ze si kupis Teslu 3 su teraz vsetky ostatne automobilky shit ... to o Tebe vela napoveda 😄
a prosim ... nezabudni mi linknut spravu, ktora hovori o tom, ze pri 250 000km najazdoch ma velka cast BMW druhy motor ... PROSIM 😄 😄 😄
Porovnavat zakladnu cenu a1 vs i3? To vazne? Ved aj v nejakej vybave to vyzera velmi lacno. Ten super DSG automat si tiez zaratal?
1kw na Tesla SC stoji 0.29€ tak o akej porovnatelnej cene nafty to tu tocis? Najdrahsi pausal od ZSE stoji 69€ a mozem nan kludne zrobit 6000km. Tak daj auto ktore toto zvladne?
1kw na Tesla SC stoji 0.29€ tak o akej porovnatelnej cene nafty to tu tocis? Najdrahsi pausal od ZSE stoji 69€ a mozem nan kludne zrobit 6000km. Tak daj auto ktore toto zvladne?
Ahoj Lorasi,
mas nejake zkusenosti s BMW s vetsim najezdem?
BMW skutecne neexceluje ve spolehlivosti motoru, obzvlaste kdyz se nejedna o jejich nejvetsi mainstream 20d nebo 30d..
Tady mas pozadovane linky😒br /> http😐/gedankenfrei.net/bmw-probleme-ein-insider-packt-aus/ueber-uns/
https😐/motorschmiede.com/…ut-wurde-n20b20/
Doporucuji take procist dlouhodobe testy treba autobild, kde trivalce byly propadakem..
mas nejake zkusenosti s BMW s vetsim najezdem?
BMW skutecne neexceluje ve spolehlivosti motoru, obzvlaste kdyz se nejedna o jejich nejvetsi mainstream 20d nebo 30d..
Tady mas pozadovane linky😒br /> http😐/gedankenfrei.net/bmw-probleme-ein-insider-packt-aus/ueber-uns/
https😐/motorschmiede.com/…ut-wurde-n20b20/
Doporucuji take procist dlouhodobe testy treba autobild, kde trivalce byly propadakem..
Don,
myslis to vazne ? 😄
Prvy link je nazor jedneho anonymneho cloveka ... to je relevantne ? 😄 Cize ked ja vytiahnem z fora Tesly informacie o tom, ako sa auta vyrabaju ... resp. ake problemy maju, tak to bude relevantne tvrdenie ?
Druhy link je "formular" na zbieranie dat o technickych problemoch ... wtf ?
Ja samozrejme netvrdim, ze auta nemaju technicke problemy ... maju ... ako D3, tak aj Tesla.
Tak skusme to este raz ... a potvrd mi citat 😒br />
"bavíme se zde o ekonomice na 250 000km kdy už má velká část BMW druhý motor".
Povedzme, ze "velka cast" bude 20 - 30 % motorov s najazdom okolo 250 000km ... som zvedavy.
PS : ohladom 3 valcov ... to sa priznam skutocne netusim. osobne nechapem, ako si moze niekto kupit 3 valcovy motor do T Cross, nie to este do BMW, ci MB ... je to rovnaky nezmysel ako dat benzinovy 4 valec do 2,6t PHEV Range Rovera... tieto motory nemozu prezit vacsiu zataz.
myslis to vazne ? 😄
Prvy link je nazor jedneho anonymneho cloveka ... to je relevantne ? 😄 Cize ked ja vytiahnem z fora Tesly informacie o tom, ako sa auta vyrabaju ... resp. ake problemy maju, tak to bude relevantne tvrdenie ?
Druhy link je "formular" na zbieranie dat o technickych problemoch ... wtf ?
Ja samozrejme netvrdim, ze auta nemaju technicke problemy ... maju ... ako D3, tak aj Tesla.
Tak skusme to este raz ... a potvrd mi citat 😒br />
"bavíme se zde o ekonomice na 250 000km kdy už má velká část BMW druhý motor".
Povedzme, ze "velka cast" bude 20 - 30 % motorov s najazdom okolo 250 000km ... som zvedavy.
PS : ohladom 3 valcov ... to sa priznam skutocne netusim. osobne nechapem, ako si moze niekto kupit 3 valcovy motor do T Cross, nie to este do BMW, ci MB ... je to rovnaky nezmysel ako dat benzinovy 4 valec do 2,6t PHEV Range Rovera... tieto motory nemozu prezit vacsiu zataz.
Myslim, ze velka cast nebude mit druhy motor, ale spis do toho prvniho nacpes neskutecny penize - obzvlaste do benzinu. Primy vstrik, turbo, driv spatne navrzene rozvody, valvetronic atd.
Tezko se takovy veci zjistujou..
Jaky motor by sis vybral od BMW ty?
Ja snad jeste 40i, krome vyse jmenovanych. Nevim, priznavam se, ze se uz o to aktualne tolik nezajimam..
Tezko se takovy veci zjistujou..
Jaky motor by sis vybral od BMW ty?
Ja snad jeste 40i, krome vyse jmenovanych. Nevim, priznavam se, ze se uz o to aktualne tolik nezajimam..
Hehe, tak začni třeba tímto: https😐/www.youtube.com/watch?…
Krásné překvápko...
Jinak konkrétně nejrozšířenější motory jsou různé verze N57 https😐/en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57 které začínají mít obrovské problémy z řetězovým rozvodem (čti řetízkem z kola), který se nachází vzadu a tudíž je nutné demontáž motoru pro jeho výměnu. Dále se tyto motory začínají zadírat na šálcích a to neopravitelným způsobem. Toto jsou obecně známé výrobní vady, ví o tom každý servis BMW. Nemluvě o problémy se žhavící jednotkou, zatrháváním žhavících svíček apod. Jak to vím? No sám tento motor nyní vlastním a nemůžu se dočkat, až tato časovaná bomba půjde dále svou cestou... Toto si ověříš sám dle ceny použitého (ehm. kradeného) holého motoru na trhu prodejců použitých ND, který se aktuálně prodává za ceny kolem 110 000Kč.
Benzinové N62 a N63, tak to je prasárna na Ntou, pokud se tento motor dožije 120k km, tak se jedná o zázrak...
Poslední dobrý motor byl S85, který měl sice také své mouchy, ale alespoň to byl pan motor. Tento motor jsem sám vlastnil.
A v čem podnikám? Možná pro tebe překvapivě podnikám v IT. Proč jsem si koupil elektroauto? Protože mám střední i vysokoškolské vzdělání a dal jsem si 1+1 dohromady a to na úroveň elementárních fyzikálních zákon. Z technologie, kterou mě 9 let v kuse učili na škole, totiž nemám strach.
Nová auta si nekupuju, zatím nejsem dost starý abych si mohl kupovat fungl nová auta 😒] Já mám raději, když mi to Helmut pěkně zadotuje a zaplatí za plnou výbavu 😒]
Krásné překvápko...
Jinak konkrétně nejrozšířenější motory jsou různé verze N57 https😐/en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57 které začínají mít obrovské problémy z řetězovým rozvodem (čti řetízkem z kola), který se nachází vzadu a tudíž je nutné demontáž motoru pro jeho výměnu. Dále se tyto motory začínají zadírat na šálcích a to neopravitelným způsobem. Toto jsou obecně známé výrobní vady, ví o tom každý servis BMW. Nemluvě o problémy se žhavící jednotkou, zatrháváním žhavících svíček apod. Jak to vím? No sám tento motor nyní vlastním a nemůžu se dočkat, až tato časovaná bomba půjde dále svou cestou... Toto si ověříš sám dle ceny použitého (ehm. kradeného) holého motoru na trhu prodejců použitých ND, který se aktuálně prodává za ceny kolem 110 000Kč.
Benzinové N62 a N63, tak to je prasárna na Ntou, pokud se tento motor dožije 120k km, tak se jedná o zázrak...
Poslední dobrý motor byl S85, který měl sice také své mouchy, ale alespoň to byl pan motor. Tento motor jsem sám vlastnil.
A v čem podnikám? Možná pro tebe překvapivě podnikám v IT. Proč jsem si koupil elektroauto? Protože mám střední i vysokoškolské vzdělání a dal jsem si 1+1 dohromady a to na úroveň elementárních fyzikálních zákon. Z technologie, kterou mě 9 let v kuse učili na škole, totiž nemám strach.
Nová auta si nekupuju, zatím nejsem dost starý abych si mohl kupovat fungl nová auta 😒] Já mám raději, když mi to Helmut pěkně zadotuje a zaplatí za plnou výbavu 😒]
omg, vazne ? 😄 takze mam zacat linkovat videa o failoch Tesly ? tie budu relevantne ?
skusim to posledny krat, potom uz na to prdim ... nezaujimaju ma Tvoje nazory ... daj mi sem nejaky oficialny link, informaciu, spravu, ktora potrvdi Tvoj citat :
"PS: zjisti si cenu servisních balíčků a bavíme se zde o ekonomice na 250 000km kdy už má velká část BMW druhý motor"
Dakujem.
PS : Spocital si si, ze kupa EV sa Ti vrati po 150 000 - 200 000 najazdenych kilometroch / ak nebudes musiet menit bateriu /. Tak super, to Ti drzim palce. Ja som v zivote na takom starom / jazdenom aute nejazdil, takze pre mna to ekonomicky zmysel nedava.
skusim to posledny krat, potom uz na to prdim ... nezaujimaju ma Tvoje nazory ... daj mi sem nejaky oficialny link, informaciu, spravu, ktora potrvdi Tvoj citat :
"PS: zjisti si cenu servisních balíčků a bavíme se zde o ekonomice na 250 000km kdy už má velká část BMW druhý motor"
Dakujem.
PS : Spocital si si, ze kupa EV sa Ti vrati po 150 000 - 200 000 najazdenych kilometroch / ak nebudes musiet menit bateriu /. Tak super, to Ti drzim palce. Ja som v zivote na takom starom / jazdenom aute nejazdil, takze pre mna to ekonomicky zmysel nedava.
Sám moc dobře víš, že oficiální statistiky neexistují protože jak říká pan Donutil https😐/www.youtube.com/watch?…
V mém okolí mám 3 lidi, kterým se motor N57 rozsypal. Už 5% je pro mě neakceptovatelné riziko. Zkus se podívat na cenu ojetin disponujících motorem N62, to je slušný úlet...
Že jsou starší Tesly časovaná bomba?? No ano, to jsou. Nikdy jsem netvrdil, že nejsou. A to je důvod, proč nemám TMS ale mám totálně bezproblémové BMW i3.
Vráti??? Já jsem spočítal kdy to auto budu mít zadarmo (úspora v rozsahu celkové ceny auta) 😒] 😒] 😒] To je něco zcela jiného než návratnost, ta pro mě činí 0km. BEV jsem si totiž kupoval kvůli jeho jiným vlastnostem... Úspora je pouze bonus.
PS: celý battery pack aktuálně stojí polském trhu 70 000Kč, takže to jsem zcela chladný.
V mém okolí mám 3 lidi, kterým se motor N57 rozsypal. Už 5% je pro mě neakceptovatelné riziko. Zkus se podívat na cenu ojetin disponujících motorem N62, to je slušný úlet...
Že jsou starší Tesly časovaná bomba?? No ano, to jsou. Nikdy jsem netvrdil, že nejsou. A to je důvod, proč nemám TMS ale mám totálně bezproblémové BMW i3.
Vráti??? Já jsem spočítal kdy to auto budu mít zadarmo (úspora v rozsahu celkové ceny auta) 😒] 😒] 😒] To je něco zcela jiného než návratnost, ta pro mě činí 0km. BEV jsem si totiž kupoval kvůli jeho jiným vlastnostem... Úspora je pouze bonus.
PS: celý battery pack aktuálně stojí polském trhu 70 000Kč, takže to jsem zcela chladný.
ach tak ... "jedna pani povedala" ... sice na to neexistuju ziadne dokazy, ale bude to pravda, lebo si to Ty povedal 😄 😄 to bude rovnako relevantne, ako ked niekto povie, ze baterie Tesla 3 po 50 000 km stracaju cez 20 % svojej kapacity a velka cast aut Tesla sama od seba vzblkne ... sice na to neexistuju ziadne relevantne data, statistiky, udaje ... ale "jedna pani povedala" a nasiel som k tomu par videi na youtube 😄 😄 😄 a ja na to poviem, ze ... "ja nepotrebujem statistiky, pre mna je neakceptovatelne aby vzblkla co i len jedna Tesla"
uz to radsej nechajme tak, dokonale som pochopil Tvoje myslienkove pochody 😄
uz to radsej nechajme tak, dokonale som pochopil Tvoje myslienkove pochody 😄
Pro mě je podstatné, že můj první elektrický pokus (opravdu jsem netušil do čeho se to řítím) má najeto 93 000km a byl jsem 1x v servise, neměl jsem jediný větší problém a pořád mi dělá úsměv na tváři. Pro můj user-case prostě jako švýcarský nožík, dokonalý stroj. Baterie Samsung je technologické dílo a NADMÍRU překonala mé poměrně vysoké očekávání. Jako člověk nadměrně skeptický jsem také do roku 2016 páchal značný hate na elektrovozy, ale praxe zcela změnil můj předtím čistě teoretický pohled na věc. V podstatě mě ke koupi i3 přesvědčilo video na youtube, kde je natočena kompletní výroba BMW i3 kde když jsem viděl krásu jednotlivých komponent jsem si řekl "k sakru, musím tomu dát šanci". A tak započala má cesta k BEV.
https😐/www.teslamagazin.sk/…-premiovych-aut/
Preco ludia prechadzaju z BMW Audi a MB na Teslu ked ma taky onicom interier a spracovanie?
Preco ludia prechadzaju z BMW Audi a MB na Teslu ked ma taky onicom interier a spracovanie?
Ano ano, to je přesně můj případ. Většina příznivců BMW je technického zaměření a proto ta migrace k Tesle je přirozená a velká. Než ojeté BMW raději novou TM3 - toto přesně udělám i já 😒] 😒] 😒] A to už jsem měl 7 BMW a 2 Škodylaky 😒] Už jsem se v tom TM3 vozil a není co řešit, pro mě ideální vůz.
Protože móda, protože zvědavost, protože sympatie... Co se snažíš říct? Lidé běžně migruji mezi značkami.
Já nic takovýho netvrdil.
Byl jsem jedním z prvních propagátorů Tesly. V první jsem se svezl, když tys nevěděl, že existuje. O tom ty nemáš tucha.
Protože jsi hovado. No, hlavně, že tě to bavíííííííííí,
Byl jsem jedním z prvních propagátorů Tesly. V první jsem se svezl, když tys nevěděl, že existuje. O tom ty nemáš tucha.
Protože jsi hovado. No, hlavně, že tě to bavíííííííííí,
Vím že rychlost 100km za hodinu byla v elektromobilu překonána v roce 1899, v roce 1901 to bylo 170km. Takže by bylo dost nesmyslné abych před pár lety tvrdil něco, co bylo překonáno před sto lety. Nelíbí se mi tvůj hrubý sebevědomý styl psaní a to že nikdy neuznáš chybu. Navíc nečteš text který píšu, ale přisuzuješ mi domněnky které si utvoříš ve své hlavě a jseš ochoten se hádat i tom co jsem podle tebe někdy mohl hypoteticky říct. To je fakt na hlavu. Diskutovat s lidmi podobných vlastností je ztráta času a nerad vás potkávám i v životě, vysáváte mne. Proti elektrickým vozům nic nemám (krátce jsem vlastnil teslu S P100D), pokud mi je nikdo nebude nutit násilím. Je mi v celku jedno které auto je lepší a nikde se o tom nehádám. Pokud ale někdo třeba lživě tvrdí, že Tesla porazila Taycan na Nurburgringu, tak se prostě ozvu. Ozval bych i kdyby šlo o jakoukoliv jinou značku. Myslím, že lidé jako ty, co mají neustále potřebu se vymezovat a někomu se posmívat, segmentu elektrických aut škodí.
Borečku já jsem zahájil diskuzi a jsem registrovaný na auto.cz asi 3dny tak se tady neztrapňuj ty internetovÿ hrdino 😁
Vidis snad nekde, borce, napsane, ze by jsi to mel tvrdit na diskusi auto.cz Muj vyrok byl napsan jako obecny 😒] Vychází z toho, ze popirac elektriny je hojne rozsireny druh vyskytujici se na uzemi CR ale hrozici vymrenim 😒]
Jediné co vidím je obyčejnej EV fanatik, kterej škatulkuje lidi které nezná. Napsal jsem svůj názor, že kdyby šlo o elektro tak bych si JÁ vybral PODLE MĚ lépe zpracované, lépe jezdící a MOŽNÁ o něco pomalejší a podle MĚ hezčí Porsche 😉 nic víc, nic míň. Pak uź jsem se jen smál jak se to tady vše hrotí do nesmyslu. Že jsem fanatickej EV odpůrce jsem nikdy nikde netvrdil stejně jako jsem netvrdil, že bych dal aktuálním elektro autům přednost před klasikou. Měj se.
Takže abychom si shrnuli, co zatím vyšlo najevo.
Prototyp Porsche, který se sotva začal vyrábět, porazil v několika parametrech v německém testu na mokru Teslu za poloviční cenu z roku 2016.
Roztomilé.
Třeba za dalších pět let Porsche dokonce dosáhne na dojezd Tesly z roku 2016.
Prototyp Porsche, který se sotva začal vyrábět, porazil v několika parametrech v německém testu na mokru Teslu za poloviční cenu z roku 2016.
Roztomilé.
Třeba za dalších pět let Porsche dokonce dosáhne na dojezd Tesly z roku 2016.
Divný, stejné nicky které tu pod každým článkem o ele autech prohlašují jak je to na nic tu teď obhajují Porsche proti Tesle.)
Jinak je to ale pro Teslu stále poklona - její první sériový mode (Tesla S) je i po takových letech v testu s uplně novým modelem takové legendy jako je Porsche.. a je uplně jedno jestli Tesla skončila druhá.. stále je to souboj totálního nováčka s legendou.
PS: Vy co tu probíráte spáry a plasty v interiéru.. nezáleží u auta spíš na podvozku, brzdách a karosérii než na plastu kolem rádia? Pak to dopadá tak jak to je dnes. Auta nahoře huj dole fuj...
Jinak je to ale pro Teslu stále poklona - její první sériový mode (Tesla S) je i po takových letech v testu s uplně novým modelem takové legendy jako je Porsche.. a je uplně jedno jestli Tesla skončila druhá.. stále je to souboj totálního nováčka s legendou.
PS: Vy co tu probíráte spáry a plasty v interiéru.. nezáleží u auta spíš na podvozku, brzdách a karosérii než na plastu kolem rádia? Pak to dopadá tak jak to je dnes. Auta nahoře huj dole fuj...
Samozřejmě, že je úspěchem Muska, že je eSko z hlediska pohonu stále špici. To je nepochybné. A stran dynamiky a losího testu - i když byla Tesla horší, nebyla to rozhodně žádná ostuda.
Kdyby se tu někteří elektroblbečkové při představení Taycanu nebili v prsa, jak je Tesla nepřekonatelná, kdyby si podobné chování odpustil Musk, nebylo by asi potřebné poměřovat šulínky.
Kdyby se tu někteří elektroblbečkové při představení Taycanu nebili v prsa, jak je Tesla nepřekonatelná, kdyby si podobné chování odpustil Musk, nebylo by asi potřebné poměřovat šulínky.
Vážně dali soudruzi z NDR do názvu elektromobilu slovo "turbo"? Znamená to, že v marketingu pracují absolutní ***i, nebo je to nějaký geniální úmysl?