Ekonomika
ericn
4
Citroen měl dříve standardní portfolio ve všech třídách + vždy nějakou pecku navíc, extravaganci, hydropneumatický odpružení v nejvyšším modelu. Byl prostě svůj a za toho měli lidi rádi. Poslední dobou sází jen na Berlingo a SUV... o Extravaganci přišel, o Hydra active taky a co mu zbylo? Nic moc... 😒
Přejít do diskuze
Tak preto má Citroen v posledných rokoch autá viac menej pre ženy.Teraz som to pochopil keď píšu že im šéfovala baba.Nič proti ženám ale evidentne na design auta má žena iný pohlad ako chlap a preto tie Citroeny v posledných rokoch vyzerali takto.Pritom v minulosti taká Xantia vo svojej dobe bola super auto.Hádam sa to už teraz polepší. 😁
ono sa aj situacia okolo aut uz celkovo za posledne roky zmenila... dnes je to skutocne vsetko hlavne o biznise a nicom inom ... extravagancia ti dnes uz fakt je k nicomu ked vdaka nej nezarobis ani na slanu vodu alebo dokonca este budes kvoli nej aj stratovy ...
mne sa napriklad C5 aircross aj celkom paci... a vcelku uz ich tu a tam u nas aj vidim.. akurat na malej C3 mi tento knedlo dizajn nesedi vobec a ani na cactuse.. uz na C5 aircross aj C3 aircross aj na berlingu a dalsich je to nahodou ok... akurat za man citroenu dnes chyba seriozny hatch v triede golfa astry meganu... a potom seriozny voz v triede passatu mondea superbu.... tu prave vidim velke medzery ale aj velke moznosti ako sa opat dostat do hry medzi tych skutocne lepsich hracov na trhu... :yes:
mne sa napriklad C5 aircross aj celkom paci... a vcelku uz ich tu a tam u nas aj vidim.. akurat na malej C3 mi tento knedlo dizajn nesedi vobec a ani na cactuse.. uz na C5 aircross aj C3 aircross aj na berlingu a dalsich je to nahodou ok... akurat za man citroenu dnes chyba seriozny hatch v triede golfa astry meganu... a potom seriozny voz v triede passatu mondea superbu.... tu prave vidim velke medzery ale aj velke moznosti ako sa opat dostat do hry medzi tych skutocne lepsich hracov na trhu... :yes:
Taky nejsem ani ženská ani buzík = a současná produkce mě moc nebere. Ale oceňuju velmi schopný lidi typu Linda Jackson = která Citroen vytáhla z prodělků do velmi slušnýho stavu
A zaměření produkce nemá přes blbý kecy co dělat ani s šéfkou v čele ani s buzíkama = prostě škvíra na trhu a celkově směr levnější modely = jak sme během pár let viděli = bylo to správný manažerský rozhodnutí
Věci jako vyhřívanej volant nejsou o tom neumí = to je rozhodnutí. Předpokládám že DS je asi má = nechce se mi to hledat. I daleko větší drobnosti ovlivňujou výsledný ceny = to je vlastně furt to co ty stesky že už nedělaj modely = který si lidi nekupovali rsp. kupovali málo. Což mi připomnělo dobrej černej humor u poslední generace C5 = za poslední rok se prodalo já nevim 25.000 ks, ale zájem o to samý auto z bazaru = byl několikanásobnej 😁
Taky bych radši aby si lidi kupovali auta jako Xantia Activa a všechny její následníky = ale holt nekupujou. Tak můžeš bušit hlavou do zdi a přivést firmu k bankrotu = nebo jí vytáhnout do stavu že za pár let od silně problematickýho stavu PSA = koupili a po dekádě mínusů taky do plusu dostali Opel. Nabídka PSA mě moc nebere = ale management = klobouk dolu :yes:
A zaměření produkce nemá přes blbý kecy co dělat ani s šéfkou v čele ani s buzíkama = prostě škvíra na trhu a celkově směr levnější modely = jak sme během pár let viděli = bylo to správný manažerský rozhodnutí
Věci jako vyhřívanej volant nejsou o tom neumí = to je rozhodnutí. Předpokládám že DS je asi má = nechce se mi to hledat. I daleko větší drobnosti ovlivňujou výsledný ceny = to je vlastně furt to co ty stesky že už nedělaj modely = který si lidi nekupovali rsp. kupovali málo. Což mi připomnělo dobrej černej humor u poslední generace C5 = za poslední rok se prodalo já nevim 25.000 ks, ale zájem o to samý auto z bazaru = byl několikanásobnej 😁
Taky bych radši aby si lidi kupovali auta jako Xantia Activa a všechny její následníky = ale holt nekupujou. Tak můžeš bušit hlavou do zdi a přivést firmu k bankrotu = nebo jí vytáhnout do stavu že za pár let od silně problematickýho stavu PSA = koupili a po dekádě mínusů taky do plusu dostali Opel. Nabídka PSA mě moc nebere = ale management = klobouk dolu :yes:
Korektnosť ich priviedla skoro na kraj krachu.
To n, mať kundu asi nie je dostatočná kvalifikácia.
Teraz by mali vyskúšať nejakého afroeuropana.
To n, mať kundu asi nie je dostatočná kvalifikácia.
Teraz by mali vyskúšať nejakého afroeuropana.
To by bageta chutnala jako nablito. V nabídce Citroënu má maďarský guláš i ta kráva, která šla pořád správným směrem.
Asi nerozumim = co považuješ za špatný = DS?
Zázraky neumí nikdo = ale vzestup PSA během pár let z mínusů do plusu rozsahu že koncern rozšířili o Opel = to skoro zázrak rsp. na velký ocenění manažerů je :yes:
Když sem u toho Opelu = DS při svejch cenách i při menšim počtu kusů, v poho může bejt výdělečný = základ je furt masová technika PSA. Naopak věřil bys že docela velkovýrobce Opel navíc s technikou megavýrobce GM = byl trvale přes dekádu v prodělku a nešlo a nešlo se jim z nich dostat?
Z pohledu fandy aut = je dění u PSA rsp. Citroenu fakt smutný = ale z ekonomicko manažerskýho pohledu = poslední roky skoro na jedničku
Zajímavý jak je to naopak žejo?
Prostě kdyby lidi Xantii Activa kupovali jako Pašíky = bylo by to jinak. Takhle je nutný hledat cesty, který fungujou = byť se někomu nelíbí. Ale NENI na výběr = prostě buď cesta Linda Jackson nebo cesta = aktuální Ford http😐/www.autoforum.cz/…rok-skor-k-nule/ a dál až sem http😐/www.autoforum.cz/…-akcii-za-vetes/
Citroen potažmo PSA = zvolili zjevně správnou cestu. I když se mi porfoliem modelů = taky moc nelíbí
Zázraky neumí nikdo = ale vzestup PSA během pár let z mínusů do plusu rozsahu že koncern rozšířili o Opel = to skoro zázrak rsp. na velký ocenění manažerů je :yes:
Když sem u toho Opelu = DS při svejch cenách i při menšim počtu kusů, v poho může bejt výdělečný = základ je furt masová technika PSA. Naopak věřil bys že docela velkovýrobce Opel navíc s technikou megavýrobce GM = byl trvale přes dekádu v prodělku a nešlo a nešlo se jim z nich dostat?
Z pohledu fandy aut = je dění u PSA rsp. Citroenu fakt smutný = ale z ekonomicko manažerskýho pohledu = poslední roky skoro na jedničku
Zajímavý jak je to naopak žejo?
Prostě kdyby lidi Xantii Activa kupovali jako Pašíky = bylo by to jinak. Takhle je nutný hledat cesty, který fungujou = byť se někomu nelíbí. Ale NENI na výběr = prostě buď cesta Linda Jackson nebo cesta = aktuální Ford http😐/www.autoforum.cz/…rok-skor-k-nule/ a dál až sem http😐/www.autoforum.cz/…-akcii-za-vetes/
Citroen potažmo PSA = zvolili zjevně správnou cestu. I když se mi porfoliem modelů = taky moc nelíbí
nová C5 bude představená na pařížském autosalonu v roce 2020, prodej 2021. C6 asi opět jen pro čínu, ale vzhledem k vlažným prodejům současné čínské C6 se i toto rozhodnutí stále přehodnocuje....
https😐/www.goauto.com.au/…10-16/80357.html
https😐/www.goauto.com.au/…10-16/80357.html
Mě se jejich auta aktuálně líbí. A nejsem ani ženská ani buzik. Ale když staví SUV bez možnosti 4x4,neumi ani takovou pitominu jako je vyhřívaný volant... Škoda.
Logiku to moc nemá, protože stejnou techniku dávají do Peugeotu 3008 a 508, tak proč ne do Citroenu ? Dávat stejnou techniku do více aut je přece výhodné. Na nepřítomnost 4x4 u SUV všichni zákazníci poukazují, takže tvrdit, že něco takového si nechávají jen pro DS je úsměvné.
K DS: když se podívám na prodejní čísla DS, tak trend prodejů je neustále klesající, přes větší množství modelů, takže lze jen velmi těžko věřit pohádkám o ziskovosti DS obzvlástě v kontextu k výše zmíněným příspěvkům. 😉 Automobilka, která nutně šetří u C5 V6 na plynových vzpěrách víka motorového prostoru nebo nemůže mít vyhřívaný volant, protože by to bylo v tom počtu vyrobených kusů neekonomické a na druhou stranu si může dovolit na míru šité designové interiéry v DS a kůží potahované palubní desky a vestavěnými luxusními hodinami a tlačítky ve tvaru diamantů ?
prodeje v Evropě 😒br />http😐/carsalesbase.com/…r-sales-data/ds/
prodeje v Číně ještě horší😒br />http😐/carsalesbase.com/…r-sales-data/ds/
Chápu, že by teď bylo pro Tavarese příliš těžké přiznat ten manažerský přešlap s DS, ale což. Budeme se navenek tvářit, že je vše v nejlepším pořádku, co na tom, že společně s Lidnou Jackson totálně vykastrovali Citroen a udělali z něj naprosto tuctovou značku a celé ty roky inovací poslali lusknutím prstu ke dnu. Rozdělením na Citroen a DS, nastala poměrně schizofrenní situace. Ani jedna ze značek nenabízí v evropě sedan střední třidy a ani jedna nenabízí sedan vyšší střední třídy.
Jediné co si zákazníci mohou koupit jsou dvě SUV. DS7 a C5 aircross.
To že je nabídka nekonzistentní je patrné na první pohled. C3 a C3 aircross jsou auta postavená na starých platformách PF1, Picasso nám už pomalu přesluhuje a chybějící C4 supluje faceliftovaný Cactus.To opravdu není dobrá vizitka pro automobilku, která prodávala přes milion aut ročně. Ano PSA je v zisku, ale za jakou cenu ?? Trochu to připomíná ty manévry nebožtíka Marchionneho u Fiatu. Tam to odnesla Lancie a Fiat
K DS: když se podívám na prodejní čísla DS, tak trend prodejů je neustále klesající, přes větší množství modelů, takže lze jen velmi těžko věřit pohádkám o ziskovosti DS obzvlástě v kontextu k výše zmíněným příspěvkům. 😉 Automobilka, která nutně šetří u C5 V6 na plynových vzpěrách víka motorového prostoru nebo nemůže mít vyhřívaný volant, protože by to bylo v tom počtu vyrobených kusů neekonomické a na druhou stranu si může dovolit na míru šité designové interiéry v DS a kůží potahované palubní desky a vestavěnými luxusními hodinami a tlačítky ve tvaru diamantů ?
prodeje v Evropě 😒br />http😐/carsalesbase.com/…r-sales-data/ds/
prodeje v Číně ještě horší😒br />http😐/carsalesbase.com/…r-sales-data/ds/
Chápu, že by teď bylo pro Tavarese příliš těžké přiznat ten manažerský přešlap s DS, ale což. Budeme se navenek tvářit, že je vše v nejlepším pořádku, co na tom, že společně s Lidnou Jackson totálně vykastrovali Citroen a udělali z něj naprosto tuctovou značku a celé ty roky inovací poslali lusknutím prstu ke dnu. Rozdělením na Citroen a DS, nastala poměrně schizofrenní situace. Ani jedna ze značek nenabízí v evropě sedan střední třidy a ani jedna nenabízí sedan vyšší střední třídy.
Jediné co si zákazníci mohou koupit jsou dvě SUV. DS7 a C5 aircross.
To že je nabídka nekonzistentní je patrné na první pohled. C3 a C3 aircross jsou auta postavená na starých platformách PF1, Picasso nám už pomalu přesluhuje a chybějící C4 supluje faceliftovaný Cactus.To opravdu není dobrá vizitka pro automobilku, která prodávala přes milion aut ročně. Ano PSA je v zisku, ale za jakou cenu ?? Trochu to připomíná ty manévry nebožtíka Marchionneho u Fiatu. Tam to odnesla Lancie a Fiat
"Citroën může čekat změna vedení. Lindu Jacksonovou má nahradit manažer z Mitsubishi ..."
Škoda, Citroen by mi nechyběl ...
Škoda, Citroen by mi nechyběl ...
Všechny příspěvky kolegové = totálně ubohý :no:
S výjímkou ericnova = smutnýho konstatování faktů
S výjímkou ericnova = smutnýho konstatování faktů
spíš to dokazuje že ani PSA neumí zázraky a špatná manažerská rozhodnutí se dělají všude....
Neni to úsměvné = je to to rozhodnutí = rozlišit Citroen a DS. Nepovažuju DS za manažerský přešlap = je to zřejmě JEDINÁ ekonomicky schůdná cesta. Jo bohužel je to fakt jako manévry Marchionneho = prostě NEMÁŠ na výběr. Je to jako nejprodávanější auta segmentu Sup a Pašík = a stejně tě to tlačí je dát na jednu linku = NEMÁŠ na výběr
Smutný že hodně lidí na toho manažera co vytáh automobilku z červenejch čísel nadává = že by jí dál chtěli prodělečnou. Což neni vtip = prostě buď bude nabízet to na čem neprodělá = nebo se líbit pár lidem co neumí posoudit tu smutnou ekonomickou část a skutečnost že většinou NEMÁŠ NA VÝBĚR = a firmu dovést tam kde je třeba Ford = kterej by NUTNĚ a OKAMŽITĚ potřeboval management typu Lindy Jackson
Ano PSA je v zisku = a tohle je cena. Druhá možnost je nabízet to po čem mj část lidí tady vzdychá a vzpomíná na starý časy = a bejt v mínusu. Snadná volba
Smutný že hodně lidí na toho manažera co vytáh automobilku z červenejch čísel nadává = že by jí dál chtěli prodělečnou. Což neni vtip = prostě buď bude nabízet to na čem neprodělá = nebo se líbit pár lidem co neumí posoudit tu smutnou ekonomickou část a skutečnost že většinou NEMÁŠ NA VÝBĚR = a firmu dovést tam kde je třeba Ford = kterej by NUTNĚ a OKAMŽITĚ potřeboval management typu Lindy Jackson
Ano PSA je v zisku = a tohle je cena. Druhá možnost je nabízet to po čem mj část lidí tady vzdychá a vzpomíná na starý časy = a bejt v mínusu. Snadná volba
Asi si myslíš že si zase vtipnej = ale zase spíš trapnej
Pochopil si aspoň podle toho příkladu = to dovy-dovysvětlení? Emel jak aktuálně koukám = NE
Asi se měl víc = samoučit :-!
Problém NEMÁ NIC společnýho s řízenim automobilky = jak sem napsal! S timhle problémem bojujou skoro všichni výrobci všeho = včetně potravin = tam sis toho možná všim i ty :😉
Řeší to menšim obsahem levnějšim složenim, neradi zvýšenim ceny = tam moc prostor neni. No a to samý platí v autobranži = líp vybavený větší auto za stejnej peníz = holt donekonečna nejde. A i DALEKO MENŠÍ věci náklady než vyhřívání volantu = se musej pečlivě vážit. Viz to srovnání DS3 a Audi = v DS holt frantík nešetří, Citroeny proměnila Linda v levný. A tady se za záchranu atomobilky a až nečekaně rychlý vyvedení do plusu = dočkala doporučení do kuchyně. Ach jo
Pochopil si aspoň podle toho příkladu = to dovy-dovysvětlení? Emel jak aktuálně koukám = NE
Asi se měl víc = samoučit :-!
Problém NEMÁ NIC společnýho s řízenim automobilky = jak sem napsal! S timhle problémem bojujou skoro všichni výrobci všeho = včetně potravin = tam sis toho možná všim i ty :😉
Řeší to menšim obsahem levnějšim složenim, neradi zvýšenim ceny = tam moc prostor neni. No a to samý platí v autobranži = líp vybavený větší auto za stejnej peníz = holt donekonečna nejde. A i DALEKO MENŠÍ věci náklady než vyhřívání volantu = se musej pečlivě vážit. Viz to srovnání DS3 a Audi = v DS holt frantík nešetří, Citroeny proměnila Linda v levný. A tady se za záchranu atomobilky a až nečekaně rychlý vyvedení do plusu = dočkala doporučení do kuchyně. Ach jo
Kdepak, že bych tomu rozuměl. Já samozřejmě vím, že máš hluboké ekonomické znalosti (obdivuhodné je, že coby samouk), a nemohu tedy nevěřit i tvým znalostem z oblasti řízení automobilky. Takže tvé názory beru velmi vážně. 😄
C4 má byt postavená na úplne inej platforme ako 308, na CMP čo znamená aj čisto elektrickú verziu.
A k tej C5/C6😒br /> https😐/www.autoe😜ress.co.uk/citroen/106752/new-flagship-citroen-saloon-shapes-up-for-2021-reveal
A k tej C5/C6😒br /> https😐/www.autoe😜ress.co.uk/citroen/106752/new-flagship-citroen-saloon-shapes-up-for-2021-reveal
Vezmu ti trochu iluze VŽDY to bylo PŘEDEVŠIM o byznysu = jen byl větší prostor pro.. no všechno možný
Tlak na efektivitu a konkurence a dneska s bonusem řešení infalce způsobený řešenim minulý světový krize = je prostě větší, dokonce HODNĚ velkej
No a ten hatch to je ono = to na co si zvyklej = už spíš nebude. PSA nabízí 2 modely = 308 a Astru. Na víc asi holt neni prostor. To samý střední třída = celosvětově upadá v Evropě snad eště víc = proto taky VW slučuje výrobu Supu a Pašíka. Taky = nemaj na výběr
Mondeo a stav Fordu radši nerozebírat http😐/www.autoforum.cz/…-akcii-za-vetes/
Tlak na efektivitu a konkurence a dneska s bonusem řešení infalce způsobený řešenim minulý světový krize = je prostě větší, dokonce HODNĚ velkej
No a ten hatch to je ono = to na co si zvyklej = už spíš nebude. PSA nabízí 2 modely = 308 a Astru. Na víc asi holt neni prostor. To samý střední třída = celosvětově upadá v Evropě snad eště víc = proto taky VW slučuje výrobu Supu a Pašíka. Taky = nemaj na výběr
Mondeo a stav Fordu radši nerozebírat http😐/www.autoforum.cz/…-akcii-za-vetes/
presne tak, modely s hydrou sa malo predavali, tak to museli zrusit... 😒
automobilka ma z toho prd zisk, ze su ziadane iba jeho jazdenky..
a ze c5-a nema 4*4 (hybrid bude mat) neni az tak kriticke.
automobilka ma z toho prd zisk, ze su ziadane iba jeho jazdenky..
a ze c5-a nema 4*4 (hybrid bude mat) neni az tak kriticke.
Nevim proč si myslíš že týhle oblasti rozumíš líp = ale ne, mýlíš se. Stejně jako Emel s tim vlivem..
Prostě se tak rozhodli = argument Hyundai spíš jen ukazuje že si neuvědomuješ. Korejec pod svejma 2 značkama vyrábí asi 7,5 milionu vozů. A velmi pravděpodobně za nižší platy obecně za nižší náklady než PSA co jich vyrobí ani ne polovinu = tzn. že si může dovolit víc. Roli ve výsledný ceně = hrajou i daleko menší prkotiny než vyhřívanej volant. Poslední roky s bonusem boje všech výrobců světa = a nejen v autech = s obří skrytou inflací. C5 už neni vlajková loď co dřív = to posunuli do DS
A jak sem napsal viz výsledky = SPRÁVNĚ. Diskutujícím na ACZ se to nelíbí, protože to berou jen podle toho co bylo = no to se vlastně nedivim mě by se taky líbilo dál něco typu tý Xantia Activa V6. Ale chápu proč to nejde = dneska by musela stát mega a půl ne-li víc = a to by se neprodalo. Takže proto ta cestička DS
Kde jak očekávám je všechno možný = vlastně tuhle sem zahlíd testík mrňavýho DS3 a srovnatelný Audi mělo prej míň funkcí = tak asi tak. A díky hybridum budeš mít i u PSA konečně to AWD
Když to jen maličko přeženu = ty jako vrcholnej manažer NEMÁŠ MOC NA VÝBĚR = buď správně nabídneš co trh lidi budou chtít a kolik budou ochotný nebo schopný zaplatit = nebo seš jako předchozí management PSA a teď třeba Fordu. Ta hrana kterou musíš trefit je často velmi úzká
Prostě se tak rozhodli = argument Hyundai spíš jen ukazuje že si neuvědomuješ. Korejec pod svejma 2 značkama vyrábí asi 7,5 milionu vozů. A velmi pravděpodobně za nižší platy obecně za nižší náklady než PSA co jich vyrobí ani ne polovinu = tzn. že si může dovolit víc. Roli ve výsledný ceně = hrajou i daleko menší prkotiny než vyhřívanej volant. Poslední roky s bonusem boje všech výrobců světa = a nejen v autech = s obří skrytou inflací. C5 už neni vlajková loď co dřív = to posunuli do DS
A jak sem napsal viz výsledky = SPRÁVNĚ. Diskutujícím na ACZ se to nelíbí, protože to berou jen podle toho co bylo = no to se vlastně nedivim mě by se taky líbilo dál něco typu tý Xantia Activa V6. Ale chápu proč to nejde = dneska by musela stát mega a půl ne-li víc = a to by se neprodalo. Takže proto ta cestička DS
Kde jak očekávám je všechno možný = vlastně tuhle sem zahlíd testík mrňavýho DS3 a srovnatelný Audi mělo prej míň funkcí = tak asi tak. A díky hybridum budeš mít i u PSA konečně to AWD
Když to jen maličko přeženu = ty jako vrcholnej manažer NEMÁŠ MOC NA VÝBĚR = buď správně nabídneš co trh lidi budou chtít a kolik budou ochotný nebo schopný zaplatit = nebo seš jako předchozí management PSA a teď třeba Fordu. Ta hrana kterou musíš trefit je často velmi úzká
No vedenie od Mitsubishi v posledných rokoch svoje kvality ukazuje naplno, tak sa ti to možno vyplní.
Ekonomický rozhodnutí je AWD, nesouhlasím s tím, ale chápu. Vyhřívaný volant je prkotina, roky ho dává i Hyundai, jeho absence ve "vlajkové lodi" C5 je hloupá.