Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

asi potrebovali
| 20. 10. 2019 09:03
kucharku do kantyny
Avatar - KANKUNEN
Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 09:55
To by bageta chutnala jako nablito. V nabídce Citroënu má maďarský guláš i ta kráva, která šla pořád správným směrem.
Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 11:24
Tak preto má Citroen v posledných rokoch autá viac menej pre ženy.Teraz som to pochopil keď píšu že im šéfovala baba.Nič proti ženám ale evidentne na design auta má žena iný pohlad ako chlap a preto tie Citroeny v posledných rokoch vyzerali takto.Pritom v minulosti taká Xantia vo svojej dobe bola super auto.Hádam sa to už teraz polepší. :D
Avatar - _Karel_
Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 19:41
Mě se jejich auta aktuálně líbí. A nejsem ani ženská ani buzik. Ale když staví SUV bez možnosti 4x4,neumi ani takovou pitominu jako je vyhřívaný volant... Škoda.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 20:03
Taky nejsem ani ženská ani buzík = a současná produkce mě moc nebere. Ale oceňuju velmi schopný lidi typu Linda Jackson = která Citroen vytáhla z prodělků do velmi slušnýho stavu
A zaměření produkce nemá přes blbý kecy co dělat ani s šéfkou v čele ani s buzíkama = prostě škvíra na trhu a celkově směr levnější modely = jak sme během pár let viděli = bylo to správný manažerský rozhodnutí

Věci jako vyhřívanej volant nejsou o tom neumí = to je rozhodnutí. Předpokládám že DS je asi má = nechce se mi to hledat. I daleko větší drobnosti ovlivňujou výsledný ceny = to je vlastně furt to co ty stesky že už nedělaj modely = který si lidi nekupovali rsp. kupovali málo. Což mi připomnělo dobrej černej humor u poslední generace C5 = za poslední rok se prodalo já nevim 25.000 ks, ale zájem o to samý auto z bazaru = byl několikanásobnej :D

Taky bych radši aby si lidi kupovali auta jako Xantia Activa a všechny její následníky = ale holt nekupujou. Tak můžeš bušit hlavou do zdi a přivést firmu k bankrotu = nebo jí vytáhnout do stavu že za pár let od silně problematickýho stavu PSA = koupili a po dekádě mínusů taky do plusu dostali Opel. Nabídka PSA mě moc nebere = ale management = klobouk dolu :yes:
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 20:16
Ekonomický rozhodnutí je AWD, nesouhlasím s tím, ale chápu. Vyhřívaný volant je prkotina, roky ho dává i Hyundai, jeho absence ve "vlajkové lodi" C5 je hloupá.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 20:32
Nevim proč si myslíš že týhle oblasti rozumíš líp = ale ne, mýlíš se. Stejně jako Emel s tim vlivem..

Prostě se tak rozhodli = argument Hyundai spíš jen ukazuje že si neuvědomuješ. Korejec pod svejma 2 značkama vyrábí asi 7,5 milionu vozů. A velmi pravděpodobně za nižší platy obecně za nižší náklady než PSA co jich vyrobí ani ne polovinu = tzn. že si může dovolit víc. Roli ve výsledný ceně = hrajou i daleko menší prkotiny než vyhřívanej volant. Poslední roky s bonusem boje všech výrobců světa = a nejen v autech = s obří skrytou inflací. C5 už neni vlajková loď co dřív = to posunuli do DS

A jak sem napsal viz výsledky = SPRÁVNĚ. Diskutujícím na ACZ se to nelíbí, protože to berou jen podle toho co bylo = no to se vlastně nedivim mě by se taky líbilo dál něco typu tý Xantia Activa V6. Ale chápu proč to nejde = dneska by musela stát mega a půl ne-li víc = a to by se neprodalo. Takže proto ta cestička DS

Kde jak očekávám je všechno možný = vlastně tuhle sem zahlíd testík mrňavýho DS3 a srovnatelný Audi mělo prej míň funkcí = tak asi tak. A díky hybridum budeš mít i u PSA konečně to AWD

Když to jen maličko přeženu = ty jako vrcholnej manažer NEMÁŠ MOC NA VÝBĚR = buď správně nabídneš co trh lidi budou chtít a kolik budou ochotný nebo schopný zaplatit = nebo seš jako předchozí management PSA a teď třeba Fordu. Ta hrana kterou musíš trefit je často velmi úzká
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 22:08
Kdepak, že bych tomu rozuměl. Já samozřejmě vím, že máš hluboké ekonomické znalosti (obdivuhodné je, že coby samouk), a nemohu tedy nevěřit i tvým znalostem z oblasti řízení automobilky. Takže tvé názory beru velmi vážně. :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 23:04
Asi si myslíš že si zase vtipnej = ale zase spíš trapnej

Pochopil si aspoň podle toho příkladu = to dovy-dovysvětlení? Emel jak aktuálně koukám = NE

Asi se měl víc = samoučit :-!

Problém NEMÁ NIC společnýho s řízenim automobilky = jak sem napsal! S timhle problémem bojujou skoro všichni výrobci všeho = včetně potravin = tam sis toho možná všim i ty :*)
Řeší to menšim obsahem levnějšim složenim, neradi zvýšenim ceny = tam moc prostor neni. No a to samý platí v autobranži = líp vybavený větší auto za stejnej peníz = holt donekonečna nejde. A i DALEKO MENŠÍ věci náklady než vyhřívání volantu = se musej pečlivě vážit. Viz to srovnání DS3 a Audi = v DS holt frantík nešetří, Citroeny proměnila Linda v levný. A tady se za záchranu atomobilky a až nečekaně rychlý vyvedení do plusu = dočkala doporučení do kuchyně. Ach jo
Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 21:01
presne tak, modely s hydrou sa malo predavali, tak to museli zrusit... :-(
automobilka ma z toho prd zisk, ze su ziadane iba jeho jazdenky..

a ze c5-a nema 4*4 (hybrid bude mat) neni az tak kriticke.
Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 21:44
C5 aircross bude mat hybrid ale pohon iba na predné kolesa, čiže nič moc.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 22:48
ostava dufat ze 508 dostane silnu konkurenciu
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 20. 10. 2019 23:19
Nojo to lepší včetně 4x4 si nechávaj pro DS = to má svou logiku
Avatar - del42sa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 21. 10. 2019 08:14
Logiku to moc nemá, protože stejnou techniku dávají do Peugeotu 3008 a 508, tak proč ne do Citroenu ? Dávat stejnou techniku do více aut je přece výhodné. Na nepřítomnost 4x4 u SUV všichni zákazníci poukazují, takže tvrdit, že něco takového si nechávají jen pro DS je úsměvné.

K DS: když se podívám na prodejní čísla DS, tak trend prodejů je neustále klesající, přes větší množství modelů, takže lze jen velmi těžko věřit pohádkám o ziskovosti DS obzvlástě v kontextu k výše zmíněným příspěvkům. ;-) Automobilka, která nutně šetří u C5 V6 na plynových vzpěrách víka motorového prostoru nebo nemůže mít vyhřívaný volant, protože by to bylo v tom počtu vyrobených kusů neekonomické a na druhou stranu si může dovolit na míru šité designové interiéry v DS a kůží potahované palubní desky a vestavěnými luxusními hodinami a tlačítky ve tvaru diamantů ?

prodeje v Evropě :
http://carsalesbase.com/…r-sales-data/ds/

prodeje v Číně ještě horší:
http://carsalesbase.com/…r-sales-data/ds/

Chápu, že by teď bylo pro Tavarese příliš těžké přiznat ten manažerský přešlap s DS, ale což. Budeme se navenek tvářit, že je vše v nejlepším pořádku, co na tom, že společně s Lidnou Jackson totálně vykastrovali Citroen a udělali z něj naprosto tuctovou značku a celé ty roky inovací poslali lusknutím prstu ke dnu. Rozdělením na Citroen a DS, nastala poměrně schizofrenní situace. Ani jedna ze značek nenabízí v evropě sedan střední třidy a ani jedna nenabízí sedan vyšší střední třídy.
Jediné co si zákazníci mohou koupit jsou dvě SUV. DS7 a C5 aircross.
To že je nabídka nekonzistentní je patrné na první pohled. C3 a C3 aircross jsou auta postavená na starých platformách PF1, Picasso nám už pomalu přesluhuje a chybějící C4 supluje faceliftovaný Cactus.To opravdu není dobrá vizitka pro automobilku, která prodávala přes milion aut ročně. Ano PSA je v zisku, ale za jakou cenu ?? Trochu to připomíná ty manévry nebožtíka Marchionneho u Fiatu. Tam to odnesla Lancie a Fiat
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 21. 10. 2019 08:38
Neni to úsměvné = je to to rozhodnutí = rozlišit Citroen a DS. Nepovažuju DS za manažerský přešlap = je to zřejmě JEDINÁ ekonomicky schůdná cesta. Jo bohužel je to fakt jako manévry Marchionneho = prostě NEMÁŠ na výběr. Je to jako nejprodávanější auta segmentu Sup a Pašík = a stejně tě to tlačí je dát na jednu linku = NEMÁŠ na výběr

Smutný že hodně lidí na toho manažera co vytáh automobilku z červenejch čísel nadává = že by jí dál chtěli prodělečnou. Což neni vtip = prostě buď bude nabízet to na čem neprodělá = nebo se líbit pár lidem co neumí posoudit tu smutnou ekonomickou část a skutečnost že většinou NEMÁŠ NA VÝBĚR = a firmu dovést tam kde je třeba Ford = kterej by NUTNĚ a OKAMŽITĚ potřeboval management typu Lindy Jackson

Ano PSA je v zisku = a tohle je cena. Druhá možnost je nabízet to po čem mj část lidí tady vzdychá a vzpomíná na starý časy = a bejt v mínusu. Snadná volba
Avatar - del42sa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 21. 10. 2019 08:44
spíš to dokazuje že ani PSA neumí zázraky a špatná manažerská rozhodnutí se dělají všude....
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi potrebovali
| 21. 10. 2019 08:52
Asi nerozumim = co považuješ za špatný = DS?

Zázraky neumí nikdo = ale vzestup PSA během pár let z mínusů do plusu rozsahu že koncern rozšířili o Opel = to skoro zázrak rsp. na velký ocenění manažerů je :yes:

Když sem u toho Opelu = DS při svejch cenách i při menšim počtu kusů, v poho může bejt výdělečný = základ je furt masová technika PSA. Naopak věřil bys že docela velkovýrobce Opel navíc s technikou megavýrobce GM = byl trvale přes dekádu v prodělku a nešlo a nešlo se jim z nich dostat?

Z pohledu fandy aut = je dění u PSA rsp. Citroenu fakt smutný = ale z ekonomicko manažerskýho pohledu = poslední roky skoro na jedničku
Zajímavý jak je to naopak žejo?

Prostě kdyby lidi Xantii Activa kupovali jako Pašíky = bylo by to jinak. Takhle je nutný hledat cesty, který fungujou = byť se někomu nelíbí. Ale NENI na výběr = prostě buď cesta Linda Jackson nebo cesta = aktuální Ford http://www.autoforum.cz/…rok-skor-k-nule/ a dál až sem http://www.autoforum.cz/…-akcii-za-vetes/

Citroen potažmo PSA = zvolili zjevně správnou cestu. I když se mi porfoliem modelů = taky moc nelíbí
Citroen potřebuje trochu šťávy
| 20. 10. 2019 11:17
Citroen měl dříve standardní portfolio ve všech třídách + vždy nějakou pecku navíc, extravaganci, hydropneumatický odpružení v nejvyšším modelu. Byl prostě svůj a za toho měli lidi rádi. Poslední dobou sází jen na Berlingo a SUV... o Extravaganci přišel, o Hydra active taky a co mu zbylo? Nic moc... :-(
Avatar - xxc
Re: Citroen potřebuje trochu šťávy
| 20. 10. 2019 19:23
Žeby zisk mu zbyl? :-)
Avatar - 3_diamanty
Re: Citroen potřebuje trochu šťávy
| 20. 10. 2019 20:53
ono sa aj situacia okolo aut uz celkovo za posledne roky zmenila... dnes je to skutocne vsetko hlavne o biznise a nicom inom ... extravagancia ti dnes uz fakt je k nicomu ked vdaka nej nezarobis ani na slanu vodu alebo dokonca este budes kvoli nej aj stratovy ...

mne sa napriklad C5 aircross aj celkom paci... a vcelku uz ich tu a tam u nas aj vidim.. akurat na malej C3 mi tento knedlo dizajn nesedi vobec a ani na cactuse.. uz na C5 aircross aj C3 aircross aj na berlingu a dalsich je to nahodou ok... akurat za man citroenu dnes chyba seriozny hatch v triede golfa astry meganu... a potom seriozny voz v triede passatu mondea superbu.... tu prave vidim velke medzery ale aj velke moznosti ako sa opat dostat do hry medzi tych skutocne lepsich hracov na trhu... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Citroen potřebuje trochu šťávy
| 20. 10. 2019 21:02
Vezmu ti trochu iluze VŽDY to bylo PŘEDEVŠIM o byznysu = jen byl větší prostor pro.. no všechno možný

Tlak na efektivitu a konkurence a dneska s bonusem řešení infalce způsobený řešenim minulý světový krize = je prostě větší, dokonce HODNĚ velkej

No a ten hatch to je ono = to na co si zvyklej = už spíš nebude. PSA nabízí 2 modely = 308 a Astru. Na víc asi holt neni prostor. To samý střední třída = celosvětově upadá v Evropě snad eště víc = proto taky VW slučuje výrobu Supu a Pašíka. Taky = nemaj na výběr
Mondeo a stav Fordu radši nerozebírat http://www.autoforum.cz/…-akcii-za-vetes/
Re: Re: Re: Citroen potřebuje trochu šťávy
| 20. 10. 2019 21:27
Ale bude, nová c4 je na pláne 2020 a spoločný nasledovník c5 a c6 2021 ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Citroen potřebuje trochu šťávy
| 20. 10. 2019 21:35
Na příští společnou techniku 308 + Astra + C4 = bych asi věřil

Na C5/6 = asi moc ne
Re: Re: Re: Re: Re: Citroen potřebuje trochu šťávy
| 20. 10. 2019 21:39
C4 má byt postavená na úplne inej platforme ako 308, na CMP čo znamená aj čisto elektrickú verziu.

A k tej C5/C6:
https://www.autoexpress.co.uk/…-for-2021-reveal
Avatar - del42sa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Citroen potřebuje trochu šťávy
| 21. 10. 2019 07:43
nová C5 bude představená na pařížském autosalonu v roce 2020, prodej 2021. C6 asi opět jen pro čínu, ale vzhledem k vlažným prodejům současné čínské C6 se i toto rozhodnutí stále přehodnocuje....

https://www.goauto.com.au/…10-16/80357.html
Škoda
| 20. 10. 2019 14:26
"Citroën může čekat změna vedení. Lindu Jacksonovou má nahradit manažer z Mitsubishi ..."

Škoda, Citroen by mi nechyběl ...
Re: Škoda
| 20. 10. 2019 20:23
No vedenie od Mitsubishi v posledných rokoch svoje kvality ukazuje naplno, tak sa ti to možno vyplní.
Politicka
| 20. 10. 2019 17:57
Korektnosť ich priviedla skoro na kraj krachu.

To n, mať kundu asi nie je dostatočná kvalifikácia.

Teraz by mali vyskúšať nejakého afroeuropana.
Avatar - Hammunasakra
Smutný
| 20. 10. 2019 18:26
Všechny příspěvky kolegové = totálně ubohý :no:

S výjímkou ericnova = smutnýho konstatování faktů

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku