Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DS 3 Crossback 1.2 PureTech 8AT vs. Honda HR-V 1.5 Turbo CVT – Chudým vstup zakázán

Hledat skulinky v našlapaném segmentu SUV je čím dál složitější. Možností, jak se prosadit, je vsadit na extravagantní vzhled či vysoký výkon. Prvním směrem se vydalo DS 3 Crossback, druhou možnost využila Honda HR-V.
Zpět na článek
Avatar - Beefcake
29. 10. 2019 19:47
Re: 4*4
Kolko ludi ?
To je tema pre zensky casopis a par jedincov tu.
Okrem toho normalnejsie awd by sa predviedlo pri trakcii vyrazne lepsie.
28. 10. 2019 07:15
Neviem aka je
Honda, ale Citroen som si kupil novy pred par rokmi. Bola to obrovska chyba, ktoru uz nikdy nezopakujem. To auto bolo z blata...kupoval som ho nove.
27. 10. 2019 12:55
Re: Nechápu
To máš pravdu, ale pokud bych chtěl DS, tak první generaci DS3 2016/17 s motorem 1.6THP 165k/208k. To má alespoň trochu koule a v kombinaci tmavě červená/černá vypadá skvěle :yes:
26. 10. 2019 22:26
Re: Nechápu
nehájím DS3 konkrétne. jen jsem vyjádril svuj nazor, ze chápu kupce značky DS jako takové. koupit si DS3 crossback je samozrejme nesmysl. stejne, jako koupit si AUdi Q2 ;-)
26. 10. 2019 21:59
Re: Nechápu
No třeba proto, že cca 9000ks prodaných v EU není zrovna hitparáda ;-)
26. 10. 2019 21:11
Re: Nechápu
vseobecne je segment techto malych crossu a suv cenove prepalenej. Ale lidi jsou ovce a plati. Tak proc by to davali levne.
26. 10. 2019 16:23
4*4
je to srandovne kolko ludi si mysli ze 4*4 vyriesi vsetky problemy... :D :D :D
https://www.youtube.com/watch?…
26. 10. 2019 13:47
Re: Nechápu
Odlišit čím? Že vyhodím 700k za Citroen, který si hraje na prémii a jeho design je přinejmenším diskutabilní? Navíc, když za ty peníze můžu mít Audi Q2 se 4válcem a 150k? Vážně nevím, proč si tohle auto s 3 hrnkem koupit? Stačí se podívat na prodeje a je jasno, co si o něm trh myslí...
Avatar - xxc
26. 10. 2019 12:18
Re: Nechápu
Suhlasim, len DS5 by som nepochopil, je to stara pf2 platforma, ktora zacinala v Peugeote 307. Aj ked to myslim dotiahla na auto roku, ale teraz uz by som to nekupoval. Zato toto DS3 je uplne nova aktualna platforma, toto by som kludne kupil :-)
26. 10. 2019 10:30
DS3
Promiňte, ale DS3 je parodie na auto, neprodejnej krám.
26. 10. 2019 09:59
Re: Nechápu
DS je volba tech, co se chtějí za každou cenu odlišit od davu koncernových sluzebaku, ale nemají, nebo nechtějí dat 2 a vic mega za skutečnou prémii. A koneckonců, celkem chápu někoho, kdo si koupi třeba DS5. v tom se jezdi fakt hezky a ty 4 roky do vymeny to vydrží. a určitě je to exkluzivnejsi auto než prémiové konkurence
26. 10. 2019 09:19
Re: Nechápu
Máš pravdu, teď jsem si to ověřil, je na nové platformě CMP jako první model. Ale i tak nevidím jediný důvod, proč dát za malé SUV takovou hromadu peněz. Prémiové auto to opravdu není, to je jen zbožné přání Citroenu. Necelých 9tis. ks prodaných v Evropě za 1-9/2019 to jen potvrzuje (u nás se jich prodalo jen 13ks) - bída s nouzí... :no:
Avatar - xxc
26. 10. 2019 08:54
Re: Nechápu
Praveze zaklady ma uplne ine, ako vyssie spominane psa modely.
26. 10. 2019 08:26
Re: Nechápu
Souhlasím, za ty peníze nestojí ani jedno. Zvlášť to DS, ošklivé auto na základech malého SUV od PSA 2008/C3 Aircross. Takže za 700k bych raději utratil u Kie za Stortage se 4x4 a vešel bych se tam s benzinem i naftou a dostal bych plnohodnotné střední SUV ;-)
26. 10. 2019 01:09
Re: Nechápu
Ten, kdo na to má a ty auta chce.
Ti ostatní tady jen závistivě kroutí hlavou.
26. 10. 2019 01:07
Re: Porovnanie
Ano, to je ten motor, co zředí olej benzínem. Úplně stejně, jako to dělají všechny přímovstřikové motory. Ať už jsou od VW nebo třeba od Mazdy...
Avatar - 3_diamanty
25. 10. 2019 21:29
Re: Nechápu
za 700 za mna radsej ( od HR-V ) o pol cisla vacsi eclipse 1,5T CVT s 4x4 ..... v intense vybave ( alu 18tky su tam uz v serii ) :yes:

obe testovane auta mi v danej cene nedavaju zmysel ale honda je predsa len vedla toho DS3 este ako tak pochopitelna a za mna tu z tejto dvojice je aj jasny vitaz.. .ono v cene takejto hondy su uz mnohe SUV rovno aj v 4kolke a este su aj kasnou vacsie a priestrannejsie ... obe testovane kusky su defakto take kusovky ... fakt len pre uzku skupinu zakaznikov...
Avatar - Verny_2013
25. 10. 2019 20:11
Nechápu
Jak někdo může utratit 700 Tis za jedno, nebo druhé auto.
Avatar - speedfred
25. 10. 2019 18:52
Re: Test hotentota
.....a že si sa nehal oj€babrať aj ty keď o tom vieš. ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 10. 2019 17:41
Re: Test hotentota
CeVeTaci japonci to obcas proste zvladaju aj lepsie ako udava vyrobca https://www.youtube.com/watch?… .. a to plati aj v spotrebe... ked povedzme napisu ze real je 7 tak tam za 7 aj jazdis... toto sa mi na nich paci... kym u nasich super eu znaciek je to samy blud aj v zrychleni aj v spostrebe... a samy oblb na zakaznika
Avatar - xxc
25. 10. 2019 17:37
Re: Porovnanie
Audi Q2 je na zvazenie s 1.0 tsi a 85 kw, len nema automat, tak neviem co by doma vyhralo. Ale na rozdiel od Lexusu odvezie aj Audi zenu + 3 deti. Mame niekde slovensky cennik DS?
Avatar - 3_diamanty
25. 10. 2019 17:11
Re: Porovnanie
vlastne ani nenachadzam priameho konkurenta k DS3 crossback... lexus UX? minimalne tou extravaganciou by to asi slo... ale technicky ocakavam ze aj tu lexus uz bude mat navrch.. aj celkovou kvalitou... proste DS3 sa za mna pohybuje po "tenkom lade"... a to aj cenovo .. a az cas ukaze ci mu to prinieslo uspech alebo nie .. ale uprimne za danu cenu z mojho pohladu najdem dalsich 30 aj silnejsich aj praktickejsich aj krajsich aut... co hovori samo za seba... ale zase kto prachy neriesi a zapaci sa mu tak v pohode... len dudam ze DS vie co robi a rata ze sa najde prave dost takychto extravagantnych a zaroven aj solventnych zakaznikov :yes:
Avatar - xxc
25. 10. 2019 17:06
Re: Porovnanie
Honda ma ten motor, co riedi olej benzinom, ci to je uz iny? :-) Mini Countryman je uz uplne ina trieda, toto su male suv a co je praktickejsie, je dost diskutabilne.
Avatar - 3_diamanty
25. 10. 2019 17:01
Re: Porovnanie
tak motoricky urcite.... tu DS3 nestiha ani na nejednu konkurenciu z mainstreamu ... ci uz na tuto hondu alebo aj konu ... a najdeme este par dalsich
Avatar - 3_diamanty
25. 10. 2019 16:52
Re: Porovnanie
suhlas... tiez by som tu vedla HR-V 1,5 Turbo asi skor videl povedzme Konu s 1,6tgdi ako DS3 crossback ... a k DS3 crossback mohli povedzme zobrat skor nieco ako Q2 od audi alebo mini countryman ...

ale nakoniec aspon je tu suboj dvoch svetov.. praktickejsi klasik vs luxusnejsi extravagant .. osobne sa mi honda v tomto teste aj praktickostou aj motoricky pozdava jasne viac .... a to pritom ani nenahana premiu ako DS3... co je docela sranda zistenie ... honda :yes:
Avatar - xxc
25. 10. 2019 15:42
Re: uvozovky
DS3 je nova, porovnatelna bude az nova 2008ka. Podla prvych testov to nevyzera na ziadne terno.

Inak podla fotiek, naviac oproti Honde ma isofix vpredu, moze mat adaptivne svetla, cize pri kupe maleho auta do mesta na rozvoz deti by bola volba jasna.
25. 10. 2019 13:46
Re: uvozovky
Napriklad hodnotnejsie vyzerajuce materialy. Ten flakaty material ktorym je obsita palubka (foto 11, 12) vyzera teda otrasne. Jak keby to chytia plesen...

Material sedadiel: mozno ze je kvalitny, lenze uz u noveho auta je pokrceny. Montaz (foto 20): spara medzi dverami a palubkou dole vacsia, ako hore. Atd, atd. Detaily ktore sa daju prehliadnut u beznych aut, ale urcite nie u premie...
Avatar - lamal
25. 10. 2019 13:46
Re: uvozovky
Na to ti odpovedat neviem, musis si to vyskusat sam :-)
Avatar - Ozzman
25. 10. 2019 13:35
Re: uvozovky
To máš pravda, ale já, jelikož to neznám, bych rád věděl, jak moc rozdíl bude proti klasíckému Aircross, nebo z čeho ta DS3 vychází, jestli je tam mimo takových uchyláren, jako alcantarou potažená palubka, je tam i něco víc :D
Avatar - lamal
25. 10. 2019 13:30
Re: Jinak Honda zcela jednoznačně
Suhlasim... tak ako aj inde, su lepsie i horsie priklady. CVT by som ja osobne chcel len pre niektore ucely, v aute pre radost nema co hladat, inak ju znesiem. Dnesne motory vedia kompenzovat straty CVT celkom slusne, pretoze dokaze udrziavat konstantne otacky v kt. maju motory najnizsiu spotrebu a emisie, opakom je prudky rast otaciek... pri max vykone nieco uberu, oproti dlhym manualnym prevodovkam, ale maju opat vyhodu ze vo vyssich rychlostiach tj 80kmh+ vedia hned drzat otacky tam kde treba hned a po celu dobu zrychlenia, co manual s dlhymi prevodmi dokaze len na chvilu v istej rychlosti... tym opat dokaze CVT dohnat nedostatok vykonu oproti manualu kvoli jeho nizsim otackam v danej chvili a maskuje tak svoje straty. CVT funguju dobre s velkymi atmo benzinakmi napr s V6, zvuk tychto motorov tomu tiez velmi pomaha....na 99% su to u mna prevodovky na bezne jazdenie, na nejake to ´´sportovanie´´ je manual, pripadne dobry menicovy/dvojspojkovy automat.
Avatar - lamal
25. 10. 2019 13:15
Re: uvozovky
O tom snad nie je pochyb, nepisem to z dovodu, ze mi pride DS super value for money. Ide na to rozumne, vacsine ludi co si take auto chce kupit (hlavne zeny) nebudu bazirovat na premiovej konstrukcii podvozku, citroen vie, ze je hlavne aby to bolo tiche, nenaklanal sa a prilis nedrncal... take 3 zakladne veci, kt. oslovia laikov... prilnavost poriesia kvalitne pneu.
Avatar - _Karel_
25. 10. 2019 12:57
Re: uvozovky
A co mu chybí do premiovosti v rámci třídy?
Avatar - Ozzman
25. 10. 2019 12:56
Re: uvozovky
Já ti nevím, ale dát v základu 700 za DS, malé SUV, nebo třeba radši koupit X1/Q2 a podobně za podobné peníze... asi radši jdu do té prémie :)
25. 10. 2019 12:54
Re: Jinak Honda zcela jednoznačně
Nemá zmysel reagovať - troll alebo blbec ale aspoň pre ostatných.

Samozrejme, že CVT niekomu môže vyhovovať hlavne nové CVT aspoň od Toyoty (a Subaru to má podobne) sú dosť rozumné na to, aby sa vodič mohol rozhodnúť, či chce simulovanie radenia stupňov aby sa vyhol vysávaču. Jasné - na okruh to nebude, a trecie straty sú vyšie ako pri DSG ale inak je to v pohode, proste má aj klady aj zápory.

Argument vhodnosti iba s dieselom je už totálna kravina, lebo aj tak ide len o točivý moment v nízkych otáčkach, a teda že prevodovka potom motor nemusí vytáčať pri potrebe výkonu - a 300Nm dnes vie hádam aj oturbená 1.6 benzínová. Na druhej strane so skúsenosti Audi a CVT a z toho, že Honda pre CVT znížila max točivý moment pre 1,5T je zrejmé, že CVT si s vysokým točivým momentom nerozumie a hrozí rýchlejšie opotrebenie (ale možno sa to vyrobiť dá - napríklad Renault a 2.0dci + CVT). No ak keď je s CVT skombinovaná 1.5 atmo s 150 Nm v HRV, tak proste to vytáčať musí pri potrebe dynamiky, tak ako by to človek musel robi s manuálom, alebo hociakým iným automatom.
Avatar - lamal
25. 10. 2019 12:50
Re: uvozovky
testy C3/C4 to celkom demonstruju... kvalitnejsie komponenty a odladenie je na DS3 poznat, ale holt zadnu vlecku nevedia odladit ako renault, alebo japonci... honda, suzuki atd...
25. 10. 2019 12:43
Re: uvozovky
Ja by som ani ten interier nenazval premiovym. Je zaujimavy a netradicny (hlavne tymi tvarmi). Ale nic premioveho na nom nevidim...
Avatar - Ozzman
25. 10. 2019 12:37
Re: uvozovky
Spíš by to bylo zajímavé porovnat s Citroenem z kterého vychází... :)
Avatar - lamal
25. 10. 2019 12:26
Re: Jinak Honda zcela jednoznačně
howgh ? :D Preco bez dovodu podcenujes ostatnych ? Odkial vies co som ja vyskusal ?
Avatar - WinDiesel
25. 10. 2019 12:13
Re: Jinak Honda zcela jednoznačně
Musíš víc zkoušet a míň plkat blbosti
vyzkoušej jakékoli benzínové CVT a porovnej s dieselovým CVT v Subaru Forester
a potom piš něco o blbostech
howgh
Avatar - lamal
25. 10. 2019 12:10
Re: uvozovky
odhlucnenie aj vyladenie... prevodovka, motor a celok, ovladatelnost oproti beznym modelom na tej platforme (aj ked na zlej ceste odskakuje zadna vlečka, to je taky typicky kolorit PSA)
Avatar - lamal
25. 10. 2019 12:09
Re: Porovnanie
porovnanie je podla mna adekvatne a zaujimave... u mna vitane
Avatar - lamal
25. 10. 2019 12:08
Re: Jinak Honda zcela jednoznačně
To je blbost, nesnaz sa tvrdit, ze vsetkym vyhovuje a musi vyhovovat to co tebe.
Avatar - Ozzman
25. 10. 2019 11:25
Re: Porovnanie
To se obávám, že by dostalo na frak :D
Avatar - _Karel_
25. 10. 2019 11:21
Re: uvozovky
Kromě interiéru na tom nevidím nic premioveho, snad ještě cenu.
Avatar - wakantanka
25. 10. 2019 11:01
Re: Porovnanie
Ja nemám problém s DS, ale ak je to prémiové auto bolo by hádam vhodnejšie porovnávať ho s prémiovým konkurentom nie?
Avatar - WinDiesel
25. 10. 2019 10:14
Re: Jinak Honda zcela jednoznačně
Moje auto není otravné v žádných otáčkách, když jede rychle nebo pomalu.
Nekupovat tedy auto které není otravné pouze při pomalé jízdě. Z toho vyplývá že CVT je v ostatních režimech jízdy VŽDY otravné. CVT nebrat.
Jediné snesitelné CVT je díky nižším otáčkám v Subaru kombinované s dieselem. Kdo nezkusil, nepochopí.
Avatar - Ozzman
25. 10. 2019 09:42
Re: Porovnanie
Měl jsem možnost si alespoň staticky porovnat DS modely a vesměs mi nepřijdou tak špatné, interiéry na rozdíl od Peugeotích i-cockpitů jsou francouzsky extravagantní (některé ovládací prvky), ale zároveň klasického uspořádání, ale měřítko ceny je neúprosné.
Avatar - KANKUNEN
25. 10. 2019 09:40
Re: Test hotentota
a jéje, člověk už nevěří, že by měli něco správně.
Avatar - wakantanka
25. 10. 2019 09:27
Porovnanie
Ak už takýto porovnávací test, nebolo by vhodnejšie porovnať to "prémiové" DS s konkurentom z prémie ? Lebo inak tento test mi pripadá trochu ako : čo dostanem za daný obnos u jedného alebo druhého výrobcu. Akurát sa obávam, že v priamom porovnaní s konkurenciou od D3 by DS pohorelo ešte viac. :)
Avatar - Emel
25. 10. 2019 08:58
Re: Test hotentota
Naměřili jsme jí zrychlení z klidu na stovku za 7,9 sekundy, což je dokonce kratší čas, než oficiálně uvádí Honda – 9,2 s zjištěných u DS je naopak vyšší než číslo z technických údajů.

9,2 už patří k DSku.
Avatar - KANKUNEN
25. 10. 2019 08:49
Jinak Honda zcela jednoznačně
Z textu vyplývá, že když jedeš pomalu s CVT, tak není tak otravné.
Avatar - KANKUNEN
25. 10. 2019 08:48
Test hotentota
1500 měření na jednotlivé stupně bezestupňové převodovky, k čemu to je? Naměřené 0 až 100 v tabulce není.
Naměřili jsme 7,9, přesto že výrobce uvádí 9,2, v tabulce je 8,6.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku