Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Lancie bývaly naprosto super
| 21. 10. 2019 15:34
Nabízely něco, co nikdo jiný za ty peníze. Hlavně ke konci, když se zaměřily na kvalitu a design vnitřku. Fiat by měl Lancku držet. A vykašlat se na Mase. To nikdo nechce.
Když může mít Citrón DSko a uslintanej Seat vymyšlenou Cupru, proč by nemohla bejt Lančka - dělat vlny ve vodách DS.
Avatar - Jaros71
Re: Lancie bývaly naprosto super
| 21. 10. 2019 15:45
Lancia má dál smysl , jako malé luxusní auto za dobrou cenu , případně hybrid či elektromobil..

Bohužel sportovní časy Lancie jsou už pryč...

Ale značku zná každý a to je skvělý potenciál ! nejen pro itálii , ale i pro trh v EU.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Lancie bývaly naprosto super
| 21. 10. 2019 15:58
dnesna mlada vyrastajuca generacia uz ani lanciu nepozna ... ver tomu .. ved moji mladi kolegovia z prace ani nechyruju o nejakom smarte alebo subaru .. tak kde by este poznali lanciu... za to ale ti povedia kolko prave stoji najnovsi ajfon a kde ho kupit co najvyhodnejsie ..

alebo sa spytaj cinana ci pozna lanciu.... alebo mexicana pripadne inda alebo novozelandana... ... takze to mas tak... dnes uz tato znacka len doziva bohuzial ... poznaju ju dnes uz len automobilovi fandovia v eu ( aj to vekom aspon 30+ ) a to je teda fakt neskutocny potencial :-(
Re: Re: Lancie bývaly naprosto super
| 21. 10. 2019 19:49
Casy sportovnich aut jako takovych jsou pryc...

Evropa chudne a kdu bude nabizet relativne mala, ale funkcni a jednoducha auta, bude prodavat.

Proto ma Panda i Ypsilonka sve misto. Jen doufam, ze "vydrzi" a nenechaji se svest k obrim displejum a zastupu "asistentu" , rozumej "kurvitek" .
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Lancie bývaly naprosto super
| 21. 10. 2019 20:03
No ale právě ke konci nebyla Lančka sportovní. Spíš luxusnní vnitřky na fiaťácké technice (tehdy zdaleka ne tak zlé)
Avatar - wakantanka
Re: Lancie bývaly naprosto super
| 22. 10. 2019 08:08
Sranda je, že tie Y búchajú podľa všetkého v PL a vozia to kamiónmi do ITA. Teda musia mať na tom celkom dobrý vývar. Ale tiež mi nie je jasné, prečo pán účtovník to tak svojho času zhodnotil, že Lancia ide k ľadu a nenasmeroval tú značku tak ako si popísal vyššie.
Avatar - KANKUNEN
Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 16:15
lidi budou kupovat a pak zahyne. FCA neumí vyrobit ani Punto.
Avatar - Jaros71
Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 16:57
Nesouhlas...italové malé auta umí skvěle.

Punto by to chtělo...to je jasné , je to ale otázka priorit koncernu.
Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 17:32
Nesouhlas. Neumí. Uměl prodávatmalá auta, ale už neumí. To jejich know how bylo, udělat relativně prostorný auto s nic moc technikou a hroznou spolehlivostí za málo peněz. A protože jejich zákazníci nechtěli investovat víc tak ta negativa akceptovali. Nicméně ne vždy to pro fiat byla výdělečná záležitost. Ale i tuhle polovičatost už fiat zapomněl. Dneska kdy i vývoj malýho auta je dost drahý si s tím evidentně neumí poradit. Je to škoda, protože obecně se nabídka aut aut a pestrost zmenšuje. Ale mně osobně tolik nechybí.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 18:48
Punto nebolo robene spolu s general motors? Taliani to mozno oplechovali a dali motor.
Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 21:56
Co?
Ano, bylo delane spolecne s GM... a Italove na nem udelali vsechno.
Jako protihodnotu dostali "velke auto" = Cromu jako modifikaci Opla.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:12
Jj, Kromaňonec s pětihrnkem 2.4JTD. ...to bylo auto nejvíc přetížený na předek, co jsem kdy řídil.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:15
:-)
To je fakt.
Ale s 1.9 jtd s automatem to na dlouhy cesty vubec nebylo spatny.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:20
Tak vo tom žádná! :-)
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 09:07
Mate pravdu, bolo to talianske a bolo to asi dobre. Skoro som to kupil :-)
Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 19:54
Fiat mala auta umi porad.
Ze jsou lidi zblbli a maji pocit, ze nutne musi vystavovat svuj uspech v obrim suv je problem svetonazorovej, az filizofickej.
Ale neznamena, ze Fiat neumi mala a jednoducha auta.
I Tipo je dobre auto, i kdyz neni male.

Jen neni zdrojem hrdosti majitele. Je to ale dobry "sluzebnik" , v tom nejlepsim slova smyslu.
Jen Tve sebevedomi musi stat na necem jinem.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 20:08
No je to prostě auto za ty peníze co stojí. Ničím ale nevyčnívá a to kdysi fiat uměl. A´t to byla hbitost, nšjaký to Turbo i.e. nebo JTDčka.
Nebudem si nic nalhávat, Fiat to podělal. Byla to světová automobilka a docela technologickej lídr někdy. A kde je teď? ...proč lidi kupujou radši Korejce? Tvoje teorie se světonázorem není správná. Fiat je tamkde je, protože to po...al. Tak to bohužel je. Nebo máš pocit, že zákazníci Hnůjdaj atd maj potřebu se vystavovat s autem? Ale Fiat si stejně nekoupí. Korejec už je dneska lepší a Dacia levnější.
Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 21:33
No, a uz ses podival na Korejce zespoda?

Je proste doba, kdy auto prodava velikost displeje a pocet usb... je mi lito, ale je to tak.
Fiat nikdy nedelal technicky mimoradna auta.
Tedy poslednich nekolik desetileti... prodaval vyborne, protoze lidi chteli takova auta.
Nenaskocil vcas na princip libiveho, lacineho marketingu - promin, ale mne je to sympaticke.
A ze dnes nema spickova technologicka reseni?
Precti si neco o nove rade motoru FireFly. Je to technologicka spicka.
Ze o tom novinari nepisou?
Asi je to slozity a nerozumi tomu. Ja jsem si to musel precist v anglictine. Je to smutny, ale ani italsky toho moc k precteni neni.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:03
Abychom si rozuměli...já fandím radši Fiatu než Koreji, to je na 100%. Akorát vidím, jak to je. A to, že Tipo je levnej kýbl je smutný a je to tak proto, že značka FIAT se zahrabala tak, že nic jiného prodávat nemůže. Srovnáním s Korejcema jenom zvýrazňuju...kdet ti byli před 20-30ti lety? A kde Fiat? A kde jsou teď? To se nestalo jen tak nějakým kouzlem.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:29
To je "mantra" ... co je na Tipu "levnyho" ?
Neni levny ani cenou, byt na 400 tisicich levnejsi o 20 tisic nepovazuju za "jinou ligu" .

Je prostornejsi, nez oktavka, ma kompltni bezpecnostni vybavu a fakt pohodlne sedacky.
Nerovnosti tlumi bajecne a ty soucasti podvozku jsou staveny tak, ze vydrzi i d-d-d-1.

Ano, Tipo lze nakonfigurovet tak, ze ja fakt levny - a pak tak i uvnitr vypada. S velkymi plochami plastu atd.
Ale lze ho nakonfigurovat tak, ze bude vypadat jako dospele auto. A bude tak i stat.
Ano, nejvykonejsi benzin ma dnes 88 kW, coz neni nic moc.
Doba je zla. K cemu by mu byl 200 konovej motor?
1.8 multiair by se tam technicky vesel... ale k cemu by to bylo dobry?
Ja s tim problem nemam. Tuhle jsem byl "osocen" , ze se ze me stal "nenarocny zakaznik" . Dost mozna. Ale realita je takova, ze se vsichni plouzime po ucpanych a rozbitych cestach... na to mi i tech 70 kW v pohode staci - a ocenim prave tu pohodlnou sedacku, plavnej podvozek a odolne "zelezo" .
A nebude dlouho trvat, a budeme na to nostalgicky vzpominat...
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:42
No a co je na tom že jsi nenáročný špatného? A ano, jsi. Plavný podvozek a super sedačka vypadají jinak. Ale o co jde? Já zase kašlu třeba na telefon. Jezdím v supersportu (teda ploužím se po ucpaných a rozbitých cestách - to je fakt) a v S Klasse a ve veteránu. a v novejch autech. Se starou Nokií. Ale prostě na to kašlu, ptz mi to stačí. Jsem nenáročnej.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud j
| 22. 10. 2019 17:22
Ty mas supersport? Tak gratulace k novince, povysils z R8!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 06:21
,,Ale lze ho nakonfigurovat tak, ze bude vypadat jako dospele auto."
Sorry, ale tá palubovka vyzerá ako Fischer-Price!
A každé auto tlmi nerovnosti báječne, keď je nové. Porozprávaj mi však o tom po 100-tisíc kilometroch na našich cestách. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud j
| 22. 10. 2019 08:01
Čo mám ešte skúsenosti, tak Fiatacke podvozky bývali poctivé.
Okrem toho po 100 tisíc na tankodromoch môžeš mať skôr problém s autom stavaním na Španielske cesty ako s tým stavaným na Turecké.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud j
| 22. 10. 2019 09:45
Ta přístrojovka působí trochu dětinsky. Ale italské a francouzské automobilky to tak mají. Stačí se podívat do renaulta a nemusí to být ani modus. Z venku se ale tipo dost povedlo.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dok
| 22. 10. 2019 16:12
Sedels v Tipu s "tabletem" ?
Co je na tom "detinskeho" ?

Nechapu.

Ano, zaklad se sice dobre umyva mokrym hadrem, ale hezky to neni.
Mirror a Lounge je uplne normalni.
Ne "wow" , ale normalni.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět
| 23. 10. 2019 10:00
V tipu s tabletem jsem neseděl a uznávám, že se to musí vidět na živo. Z fotek je ale patrné, že je interiér hodně oblý. Ten příměr k Fisher Price je celkem trefný. Jejich plastové hračky jsou ožužlané úplně stejně. Pro mě, co jezdím více méně v koncernových autech, je to trochu nezvyk. Ale není to nic proti tipu. Než jsem se minulý týden dozvěděl, že jej montují turci, měl jsem ho jako kandidáta za mé Das Auto.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 09:28
Ako nerozumiem argumentom. Niektorí ľudia jazdia pravidelne po diaľnici, kde výkon potrebuješ.

Poctivý podvozok? Ja mám pocit, že už nežijeme v dobe Felicie a prvých Fabii, kedy naozaj sa menili diely každých 30 000 km. Dnes 200 000 vydrží hádam skoro každý podvozok pri normálnom zachadzani. Tak v čom je Fiat lepší?

Pohodlné sedačky? Neviem mne sa dobre sedelo v peugeotackych, Opel AGR, VW ergoactive tipo mi neprišlo nijaké špeciálne - nehovorím že zle ale ani vow.

Aspoň, že po facelifte asi dostane nové motory a dajú tomu možnosť výbavy, ktoré má konkurencia.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud j
| 22. 10. 2019 16:27
Felicie!
:-)

Dej rec s majiteli Audin a Passatu..,

A sedacky srovnavam s temy v Superbu 2018.

Nebe a dudy - trochu prekvapive ve prospech Fiata.
Prekvapive kdyz srovnas ceny a poslani tech aut.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dok
| 23. 10. 2019 09:41
No že by sa tu nové passaty a superby rozpadávali neviem (kolegovia majú a nesťažoval sa na to nikto, ani na MACZ neviem že by niekto sa sťažoval) - posledné čo viem trpeli na prednú nápravú štvorkové pasaty, či ktorá to bola generácia s posledne uloženým motorom pozdĺžne.

Ale ak máš nejaký zdroj, rád si to prečítam :). Ale moja pointa bola, že podvozok, ktorý vydrží 200 000km pri rozumnom zaobchádzaní nie je rarita, ale skôr pravidlo (výnimky sa vždy nájdu). V supe som nešiel, tak nviem aké má sedadlá, ale v Tipe som sedel a z môjho pohľdu, žiadne super sedadlá nemal - také normálne.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 06:15
F500 je zrovna plod líbivého a laciného marketingu a navíc povedeného ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 16:10
Libiveho jo, lacinej mi neprijde - porad ma svoje kvality, neni to JEN libivy.
;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 06:15
Jasne, že FireFly v angličtine a španielčine! Táto technologická špička sa predáva iba v Južnej Amerike ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 16:09
Do Evropy prijde v dubnu 2020 - neni uz cas informovat?
Od toho jsou to novinari.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 07:57
A čo mám na tých Kórejcoch hľadať? V mojom okolí ich má dosť ľudí, často staršie autá z druhej ruky a okrem problémov s niektorými nafťákmi sa to zdá ako spoľahlivé auta.
Ja mám Fiat celkom rád. Ritmo ma sprevádzalo šoférskymi začiatkami. Ale Fiat premrhal svoju príležitosť. Často tam boli výkyvy v oblasti kvality. A to nehovorím o nejakých skúsenostiach s diskusii. V rodine sme dosť frčali na Fiatoch, ale do určitého roku hrdzaveli a potom sa ťažisko problémov presunulo k elektronike. Do toho sa občas primiešali niektoré nie úplne vydarené diesle. V širšom kruhu rodiny ostal Fiatu verný jediný človek a ten si zrovna dokáže poradiť skoro zo všetkým čo sa elektroniky týka. Zostali im len spoľahlivé benzínové motory a je otázka, či sa aj toto zo "svetluškou" nezmení.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 21:01
...akorát posledních 7 let zapomněl nějaké malé auto představit.
Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:02
Ano, musis vybirat mezi stylovou 500 a ryze uzitkovou Pandou.
Hroznej zivot.

Ano, ja souhlasim, ze Punto "zanedbali. To ale neznamena, ze neprodavaji dobra auta.
Ona vlastne (blbe pojmenovana) 500L je dobrym autem a ryzim Fiatem!
Prostorna, pohodlna, dobre jedouci. Se spoustou sikovnych a praktickych udelatek.
Kdo si chce plivnout, tak si plivne: ano, prodlouzena verze je skutecne oskliva a vizualne nevyvazena.
Ale i ta jede dobre.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:04
Dobrý auto byla i Multkripla. Ale někdy to chce i ten design. A zrovna Talijáni by to mohli dát.
Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 06:23
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 20:10
S nic moc technikou?
To není pravda. Jestli teda mluvíme o zlatejch časech Fiatu.
Fiat nebyl špatnej kámo.
Teď je ale v loji, to je fakt.
Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 21:44
Zalezi, co si predstavujes pod pojmem "nic moc technika" .
Uplny vylomeniny Fiat nikdy nedelal, stal na jednoduchych, funkcnich autech... a takove dela dodnes.
Mel obdobi, kdy Fiaty rezavely vic, nez ostani... i kdyz ne, ze by jina auta z te doby nerezla.
To uz je davno pryc.

Zaznivaly tady nostalgicke vzpominky na puvodni Tipo. Bylo to fajn auto, ale prodavalo se s 1.4 a 1.6. Atmosferama. Varianta s dvoulitrem byla na ukazku, moc se jich neprodalo.
A zrovna ten dvoulitr se moc nepovedl, trpel na "kliku" .
Asi nejlepsi Fiat vubec 131 - nepouzil prevratnou techniku, ani to nebyl trhac asfaltu.
Jen to byl prostorny a neunavny polykac kilometru...
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:08
Jj 131 byla cool. I první Croma(vím, synergy) atak.
Ale bylo jich víc. Super autíčka byly i ty sporťáčky. Ať ze 70, 80, 90tek.
X 1_9, 128 ...Coupé, Barchetta atd. Dokonalý ne, ale zábavný a hezký.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:36
Vis, ja mam asi problem s tim, ze jsem moc dlouho na svete a uz jsem toho moc ridil.
X 1/9 byla zajimava, ale ridila se vlastne dost blbe. Byla trochu "nevypocitatelna" ... Vetsinou pretaciva, ale obcas se i nedotocila. Krome toho se trochu spatne chladila, kdyz jsi zacal "tahat za packy" .
128 byla krasna. Jela dobre.
Stejne dobre jede i moje Punto 1.4.

Ano, vyjimkou je Coupe, ale vyhradne s 2.0 20 ventilu turbomotorem.
To byl fakt ukaz... male Ferrari.
Kolik se jich prodalo?
To neni to, co delalo - a dela - Fiat Fiatem.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 21. 10. 2019 22:46
No ale mě se líbilo, že do toho šli. Prostě na tvrdku takový bizáry. Coupé, Barina a třeba i ta Multipla. Mám Fiat rád a štve mě, kde je teď.
btw 128 je fakt top. Ale musí to být 1.3 se čtyřma světlama. Pamatuju si jí doteď. V techničáku maximálka 171km/h. A X1/9 je boží, i když vrtošivá. Jako všechny super kočičky.:)
A není to problém, že jsi dlouho na světě. Žils v krásné (i automobilové) době. Bude hůř. Nebo bys chtěl bejt teď mladej?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budou ji vyrábět dokud ji
| 22. 10. 2019 16:07
To je fakt.
Nechtel.
:-)
Jen mi treba vadi spatna krcni pater: uz se nikdy poradne nesvezu, protoze "neunesu" na hlave prilbu.
:-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku