Pokuste se na chvíli zapomenout na vše, co znáte v souvislosti s americkými automobily. Nový Cadillac CTS je důkazem, že empatie nebude pro Američany pouze výraz ze slovníku cizích slov.
Konecne si aj tato ikona automobilizmu v USA vysluzila pochvalu od Europanov. Ano toto auto neni pre kazdeho. Ci uz po stranke dizajnu ale aj po inej... Poviem to narovinu co toto auto strana okrem diezlu na europsku premiovu trojku z pohladu bezneho zakaznika asi nic.... Bezna zakaznik premioveho segmentu nepotrebuje pretekat po serpentinach aj ked aj toto tento cadik dokaze a ani nepostrehne male nedostatky v interiery, ktore neuniknu hadam len rozmaznanym novinarom, ktory si vsimnu kazdy maly nedostatok a poosahavaju si kazdy material. Musim povedat, ze to hlavne co chyba zakaznikom pri kupe tohto auta je odvaha. Niektory ludia si kupia BMW, Medak len preto, ze nemaju cas sa zaujimat podrobnejsie o auta a nemecka premiovka im da to hlavne co ich zaujima okrem luxusu a to je prestyz. Ano to im staci proste maju auto, ktore odraza ich uspesnost a zapadaju. No a myslim, ze tu je hlavne ten problem ze zapadaju a s tymto auto by vykukovali a poviem Vam z vlastnej skusenosti, ze niektory ludia a dost casto prave zakaznici tohto segmentu neradi vykukuju a to hlavne u nas. Toto je auto pre odvaznych pre tych co sa neboja noveho a neboja sa ukazat svoj vkus aj ked tymto nenapadam zakaznikov europskej produkcie. Myslim si, ze je to podobne ako v mainstrime u VW, proste chcu dobre auto, ktore zapada.... Ja len dufam, ze sa najde viac ludi s fantaziou a pri jazde v meste nebudem stretavat samy medak, BMW a Audi ale aj v hojnejsom pocte Volva, Saaby, Lexusy, Cadilaci, Jaguare...... aj ked pri niektoych automobilkach je ich nedostatok sposobeny skor malym poctom modelov. Ja prajem cadilacu len to najlepsie :yes:
Suhlasim s tebou, aj ked americke auta nikdy pre mna neboli zaujimave hlavne kvoli ich kvalite a interierom, ale tento Cadilac je naozaj uz nieco ine. A co sa tyka tych BMW, Mercedesov a Audi do znacnej miery suhlasim. Je to mozno aj tym, ze my Europania sme hrdi na nase produkty, ale je to aj ovplyvnene tou prestizou. No mozem ti povedat, ze ja som sice hrdy Europan, ale napriek tomu si v maji idem vyzdvihnut svoje prve auto a to Lexus GS 430.
naprostý souhlas, tohle mi na tom autě vadí asi ze všeho nejvíc... ale počítám, že to nebude zase takový problém vyměnit, event. jestli třeba budou volitelné...
Pravda, hlavně se to tluče s červeným třetím brzdovým. Takže kdo bude chtít barevně sladěný zadní lampy, bude muset jít stejně jako v případě STS, SRX a Escalade do americký verze. V čemž osobně nevidím problém.
Interier vypada naoko vyborne. Nemam mnoho osobnich zkusenosti s Cadillacem, krome tridenniho pronajmu. Slo ale o uplne jiny typ a rocnik.
Americane dakazi lepe vyuzit dreva v interieru, nez jejich evropsti konkurenti. Vetsinou, pokud v interieru am. vozu neni drevo, nijak se ho nesnazi napodobit. Napodobeni karbonu mi osobne nevadi, myslim, ze vypada lepe nez napodobenina dreva.
Proč úsměvný? Je to pěkný a vypadá to vkusně. Je to pěkná kára, která u nás chybí a obohatí ten náš příšernej českej autopark. Amíci si konečně dávaj záležet a prodíraj se s velkým úspěchem na náš trh. Tenhle Cadilac je fakt něco a mít prachy vzal bych ho radši než tu Audinku.
Souhlas, já mám Dodge Calibra a oproti Octávce v Combíku (který sou vidět na každým rohu 3) mám za míň peněz(!) více muziky. Kára je větší a designově taky trošičku jiná polívčička...
Předpokládám, že bys ten falešný karbon poznal, i kdyby ti to redakce nenaservírovala na podnose >:D:no: Btw. neznám evropskou a asijskou prémiovou značku, která by nepoužívala falešný dřeva a hliníky v rozsahu desetkrát větším než Cadillac. Samozřejmě do amerického interiéru si každý rád rýpne, i když je pravou kůží a eukalyptovýma dýhama potažený všechno včetně stropu. Neskutečný, tenhle dvojí metr :no::no::no:
Určitě změna oproti těm všem Octaviím, Passatům, Meganům a já nevím co všechno...
S cenovou politikou, se Amíci chytaj a je to jen dobře. Když vidím ceník VW nebo Škody, tak to bych blil, co za nehorázný ceny si za ty svoje všední sráče účtujou. A Ameriky pro Evropu už jsou teď někde jinde... Brzděj, jak maj, nehoupou se, jak koráby z 50. let a celkový ovládání je v poho. Design na špičkový úrovni proti Evropský nudnosti, akorát v interiéru a jeho zpracování maj ještě rezervy...
Jen tak dál a více americkejch vehiclů na nás do Evropy, však si tady svý zákazníky najdou!
Ale notak, S5 je civil, CTS-V si hraje na supersedan. Ovšem kdyby ho postavili proti RS4, dostane na budku. To je vážně úspěch, že ho nepředjede Audi, které má o 100 koní míň. :no:
to je tedy nazor... KDYBY ho postavili a blablabla... cenove CTS-V odpovida S5. tecka. neni co resit. a porazi ho. tecka. neni co resit. ostatni jsou kecy
No jééje, a pak si ňákej fištrón může nadopovat starý erko v garáži NOSem a klidně ho taky porazí.
O tom to přeci není, doby, kdy mě zajímaly u aut jen maximálky, jsou nenávratně pryč s mládím....
tak jim to bude k pr*du. na zaberech je videt ze S4 nestiha v zatackach a lita az do pole. proste je to podvozkove bida. a to mu nepomuze ani quatro. RS4 by letela do toho pole akorat o 50m dale.
To auto je krásne. To je bez debaty - ako exteriér, tak interiér. Vidím však jeden problém, ktorý ho v používaní, aspoň na našich cestách, trochu handicapuje - zdá sa, že má veľmi malú svetlú výšku pod predným nárazníkom. Viete si predstaviť parkovať s ním v Bratislave? Však by bol každú chvíľu predný nárazník poškodený.
Ano, je fakt, že Passaty jsou si podobné - co jiného jim taky zbejvá, žejo, když máme tu sériovou výrobu.
Takže co dalšího (kromě Passatů) je Passatu podobné, prosím?
Jsem jednim ze stastnych majitelu. Zatim jsem nenarazil na nic zasadniho, co by mi vadilo. Zpracovani je super, slicovani karoserie i interieru je temer dokonale. Nejak mi unika, co se ma na mysli tim, ze se jese najdou mouchy v interieru. Vlastne ano, neco mi vadi... Ovladani palubniho pocitace je skryto za packou blinkru, tim padem hur dostupne. Ale zas palubka obsita kuzi, krasne drevo, nadherne osvetleni interieru, skvely motor i prevodovka, vyborny podvozek a fajn porce luxusu.
Pro někoho kdo z jakéhokoliv důvodu nechce do některého z něm. velké trojky to může být lákavá nabídka.Design i image má svojské kouzlo,ale řidiči tohoto vozu se může stát že kolegu ve stejném voze i týdny nepotká(to neznamená že to nemůže být jeho největším kladem)
konkretne ta cena 33490 dolaru znamena, ze si ho muzes u soukromych dovozcu (konkretne cerpat z cenove kalkulacky na denker.cz) privezt za presne 1,025,592 korun... takze cena je opravdu trochu nekde jinde
ale no tak, proc to nekdo srovnava s X3? trosku mimo... no nevadi.
Cena tady je taky od milionu a nejakych drobnych, maximalni cena je pod 1,6 mil, takze bych to tak neprehanel. Za 33 tisic USD rozhodne nemam v plny palbe :))) Navic si pripoctete DPH, clo atd a vybavu, ktera dela cenu auta. Pak ten rozdil uz tak velky neni, i kdyz tam samozrejme nejaky je. Navic EU verze se trosku lisi, ma neco navic a vsadim se, ze ma i jine komponenty.
Tak to bych silně pochylboval, liší se možná základní výbavou a příplatkama, jinak tam rozdílů nebude. Určitě bude rozdíl v lampách (v US verzi ti blinkry svítěj se zapnutejma potkávačkama, v E ne...)
Auta v USA obecně vycházej levně taky díky tomu, že je dolar za 17,-. Kdyby to bylo, jako před 7 rokama, tak ho máš skoro za 40,- a to už bysme byli trošku s cenou jinde...
Keby si si trosku podrobne precital clanok tak by si zistil to co ti pan redaktor chcel naznacit a to je to ze je tam inak nastaveny podvozok a ze taky byva v USA len v sportovych verziach. Takze co je pre nas normal to je uz pre USA sport a ked si dovezies s USA tak to bude na ceste plavat. To iste aj Mazda CX7 alebo Murano. Myslim, ze to len tymi ziarovkami nebude ;-) Ale jasne, ze aj keby si to doviezol sam a dal si tam trochu inak nastavit tlmice a tak ta to vinde lacnejsie mozno o 100 000 ale tych vybavovaciek, casu a podobne ta vindu vlastne v prepocte viac a ked este zoberes ze ti na toho Cadika daju aj nejaku zlavicku predsa aj ked je to novinka vzdy sa da nieco spustit ;-)
Tak to jo... Ale určitě bych ze Států auto netahal, papírování a všeho je moc. Já mám Calibera koupenýho u nás přímo od autor. prodejce a s ničím jsem si nemusel dělat starosti. Ono to nevychází zas tak super levně, kontejner taky něco stojí.
Je to každýho věc, když si to chcete tahat ze Států, tak tahejte, ale hodně lidí na to nemá čas ani nervy, tak si prostě připlatí za jistotu, thats all.
A nesrovnávejte to furt s Audinou, to že někde dávali právě tohle srovnání, nic neznamená. Místo audiny tam mohlo bejt 5 jinejch aut...
jasne a daj ti k tomu druhy jako darek. Ne vazne, neni to cena ani s dph ani se clem :). Tezko bude nekdo na webu v usa uvadet cenu s EU clem a dph. A je to cena za uplne holy auto, ktery tady stoji neco malo rpes milion, jak je uvedeno v clanku.
a jeste neco, na denker.cz jsem nasel jedno cts se sockou motorem, cena za zakladni vybavu!!! za 1.179.820 s DPH. Nevim, pokud ti ho nekdo priveze v plny palbe za milion, proc ne, ale to nikdo neudela a pak ten rozdil uz neni tak velky oproti oficialnimu dovozci.