Když u vás jdou spíš Kde než AR, já těch Julek potkávám pravidelně rozhodně násobně víc než Stingerů. Jen jí chybí podladěný V6, ale tak výtečně naladěné auto je unikum.
Pokud by se bralo auto jako takové a ne serepetičky okolo, pak bych jí pasoval mezi top 3 ve třídě i bez FL.
Meleš nesmysly. Vyjadřuji se k tomu, že jsi jako předseda kluku "Neznám, ale pindám", psal o tom, jaký je Giulia šrot.
A ono to tak samozřejmě není, ty tisíciprocentní mokrý sne.
no, ok, ale jinak nerozumím, v čem že giulia výrazně zaostává v interieru, jak píše p. Bureš, že ji tam vyloženě tlačí bota. Nemyslím si, mluvíme-li o designu a kvalitě provedení, pak je problém spíše v exterieru, mimo QV verzi je to auto designově nedotažené, chtělo by to trochu propracovanější nárazníky, modernější grafiku světel atp., nic zásadního, detaily, které se běžně u fl dělají a julče by mohly výrazně pomoct. Chybějící šestihrnky a kombík se faceliftem asi nevyřeší, přestože právě to jsou dle mého věci, kde giulii skutečně tlačí bota, jestli s fl dostane kus lesklého plastu kolem voliče AT, ji nevytrhne.
Taky je to drahé.
I kdybych se smířil s omezeným prostorem a sedanem, i kdybych se smířil s relativně skromnými 200k základního benzínu... tak mám za milion auto s halogenama na 16". Nejsou tam pádla, nejsou tam parkovací senzory ani kamera, ani vyhřívané sedačky, ani navi...
Jo, budiž... možná to vypovídá víc o mé peněžence než o Alfě... ale já bych za ten milion čekal víc.
No, myslím si, že lepší materiály potřebují. Upřímně, pokud si mohu vybrat mezi BMW řady 3 s perfektním interiérem a touhle Alfou s interiérem, který vypadá srovnatelně s interiérem řady 3 před 10 lety, tak je volba jasná. Cenově jsou na tom podobně jako to BMW řady 3 a nebo Audi A4, přitom ty interiéry jsou v obou autech o dvě generace napřed.
Zároveň mi jako laikovi přijde, že mají "špatný" modely na to, v jaký je ta automobilka situaci. Váš příklad na Kiu Stinger - no myslím, že u Stingera se ani nepočítá, že bude trhat prodejní rekordy, je to spíš hezké promo automobilky - jasně že ty, co si jdou koupit kiu, by chtěli stingera, bohužel na něj ale většinou nemají, tak si koupí ceed - podobně to měla Audi před lety s modelem R8, případně BMW s modelem i8, jen samozřejmě v jiné cenové kategorii.
Alfa ale nemá na co si dělat promo, nemá žádné modely, které by si kupovalo větší množství lidí. Znovu říkám, že jsem laik a tedy jako laik si myslím, že by měli mít něco, co si reálně koupí větší množství lidí, tzn konkurence Audi A3, BMW 1 a hlavně konkurenci Audi Q3, BMW X1, VW Tiguan a být také něčím zajímavý, ne jen se snažit přilákat zákazníky na značku, ale přitom mít fakt bídný interiér a infotainment a ničím nevyčnívající vzhled.
Přijde mi to jako podobná situace se značkou Maserati s modelem Levante a Ghibli - prodeje stojí za nic a jediný, čím jsou běžné verze těchto aut zajímavé je značka a částečně i výrazný zevnějšek. Jinak to má vyloženě levný a ošklivý interiér a odpovídají tomu prodeje.
Presne, hneď ma zarazil ten zavádzajúci titulok. Ja naopak vnímam Giuliu cez prizmu topverzie QV a tam nie Giulia zaostáva, ale zaostáva ostatná prémiová konkurencia hothsedanov (teda najmä M3 a RS4, ktoré sú výkonovo značne nižšie; C-Klasse síce má V8, ale ten sa onedlho porúča a môže to byť R4 s baterkami: https://www.topspeed.sk/…en-4-valce/16705 ). Je pravdou, že Giulii chýba ten medzistupeň medzi ostrou QV a štvorvalcami ako konkurent pre M340i, ale inak aj tie R4 sú jazdne veľmi chválené, podvozok, riadenie je na špičke triedy.
Žije sa s tým ako s každým iným autom, ja robím zatiaľ iba predpísaný servis (45t km) a to občas dostáva záhul. Zatiaľ neľutujem kúpu aj keď moje srdce ťahá k inej značke.
Toto je moja prvá AR, takže ziadny fanda značky.
... no, bohuzel.... je uvnitr mala, nema top infotaiment (ackoliv kdo to realne potrebuje....) a je jen jako sedan s malym kufrem..... a tyhle argumenty jsou silnejsi nez to, ze skvele jezdi.... ;-\
Jinak ty detaily co pises by opravdu potrebovaly doladit, ale zase by nebyl tak kriticky, kdyz Giulii postavis mezi bezna auta, teprv si uvedomis jak ma krasne proporce.... (dlouha kapota, kratke previsy atd.) proste neboduje detaily, ale jako celek je myslim velmi pekna....
Jak uz jsem psal vyse, prijde mi to az krute ze ji nikdo nechce....
Jo jo, vzdykcy kdyz tu 2.0T 200ps na zakladnich 17" ridim tak si rikam ze to az neni mozne jak dobre to auto jizdne funguje.... jeji trzni debakl smutne ukazuje, o jake auta dnes je a neni zajem.... :'-(
Ve verzích QV jde o čistou radost z jízdy a to dokonce i u Stelvia které je suv, ale není to úplně pro začátečníky, měl jsem možnost mít QV na půl den a upřímně jestli jsem využil schopnosti auta na 50% tak to bylo hodně. Zpocenej, ale vysmátej jak lečo - z Giulie stříká adrenalin víc jak z leckterého eMka :yes:
Tak to je super.
Potom nevidím prekážky a predaje Alfy vyskočia minimálne o tisíc percent.
Alebo zasa onania v diskusii a všetci sa zobudia z mokrého sna a nasadnú do dizloveho vozidla vyrobené v nejakom nemeckom koncerne :-!
Hm... já si osobně myslím, že i ta obrazovka je většině putna. Třeba Megane přišel s fakt velkou obrazovkou... a že by se kupci jen hrnuli jsem si nevšiml.
Giulie 2.2 , 210 koní , Q4 , Veloce mám jako denní car , za 2 roky 122 000 km - žádný servis navíc - jen garanční prohlídky , olej , filtry a destičky s kotoučema , před koupí jsem se svezl s konkurencí ( AudiA4, BMW 3, Mercedes C) , Alfa je z nich nejlevnější a jezdí nejlépe - infotaiment mě netankuje.. ještě nějaké info ?
ale len jeden cross/SUV dnes uz nestaci ... navyse prave v tejto triede stelvia uz nie su take predaje ako v triede Q3 ... takze ono to chce prave nieco ako Q3... cize v tomto pripade tonale... a ja verim ze to tonale uz konecne pomoze... akurat ze veril som aj stelviu ale pr.d z toho.. alfa proste ako celok predajne nadalej nefunguje.. niekde je tu hlbsi problem
Tohle auto je super , pěkně vypadá a interier myslím byl v pohodě , krásný volant a perfektní budíky u sportovního sedanu jsou základ.
Facelift to ještě vylepší..fajn zpráva.
Cena je dost nahoře , výbava by měla být lepší , senzory a kamera v základu , vč. modernějších full LED světel !
A prodeje by byly jinde. :-)
Vnitrek vypada osklive? Pochopil bych stiznost na nejaky ten plastik nebo malo vychytavek, ale opticky mi to prijde naprosto OK.... treba digitalni palubka u nove trojky me moc nebere.... a Audina je takova hodne sucha.... no kazdy dle sveho vkusu....
Zrovna Jaguar nevinika interierom minuly tezden sme vyzdvihli novy XF sedan 3l , 6V supercharged 380 koni v nadupanej vybave cervena koza , cervena metaliza atd. a ten interier je OK , ale ak to porovnam s Nemcami tak tiez zaostava. Myslim si ze Alfa a Jag si mozu v interieroch podat ruku...Jazdne neviem JAG ma velmi dobry podvozok ale to bude mat aj Alfa.
za mna to chce uz uplne novu generaciu.. a konecne nieco kvalitne seriozne.. sucasna giulia je uz pase... tej uz nic nepomoze.. ani vodotrysk na volante ... proste sa bude predavat mizerne aj nadalej to sa kludne vsadim ... lebo je jasne ze problem je tu hlbsi ako len par plastov ...
No prodeje napovídají tomu, že všichni od toho čekají víc :D jasně, to že auto skvěle jezdí je super, ale tohle není sporťák, je to běžné auto, tzn je předpoklad, že v tom budu většinu času trávit buď v koloně, nebo jízdou po dálnici. V obou případech mě zajímá, jak vypadá vnitřek a ten tady vypadá fakt ošklivě vzhledem k ceně.
Problém je, že italové většinou auto faceliftem dojebou. Francouzi facelifty umí, tam je to většinou lepší než původní verze, ale u italů to je obecně naopak. Čest výjimkám.
neskutocne slabe cisla v eu ma giulia ... za mna to chce uz komplet novy model ... akoze tu len par "lepsich" plastov k zachrane fakt nepomoze ... proste nepredajna kusovka... este aj ten fanda alfy dnes uz radsej kupi za podobne prachy stingera... tu nie je o com.. kvalitativne aj kia je uz o parnik pred celou alfou to bez debaty 8-s
stingera som videl u nas uz 3 krat za posledny mesiac.. kym uzasnu bozsku giuliu som videl naposledy snad este niekedy na jar... sranda .. ta alfa je proste fakt coraz exkluzivnejsia automobilka
Úplně každý z ní nadšený není, a nekoupí si ji ani každý, kdo je z ní nadšený, stejně jako si každý nekoupí MB, BMW, Audi, nebo třeba Porsche, ze kterých je neméně nadšený.
Tak... myslím, že ten tlak na cenu tam bude ještě větší než tady. Řekněme si na rovinu, že kupovat auto podle jízdních vlastností je dost luxus... stejně jako nějaké ježdění pro radost. Čest tvému zmrzlinářskému povozu ;-)
To dokazuje presne to, čo som napísal.
Že je každý z Alfy nadšený, ale tak platonicky.
A keď príde na lámanie chleba, dá svoje peniaze niečomu nemeckému.
Myslím ceníkovky, jasně, nějaká sleva je vždycky. Koukal jsem po skladovkách a je fakt, že se dá i pod 800 něco koupit, typicky šedivá bílá na 16-17". Pak je ale velkej skok k těm hezkejm kouskům, tam už fakt jsi těch 1,3.
Motor je fantastický. Asi před 5 léty jsem měl půjčené Xe S . A od té doby byl tento motor takový sen. Trochu mě mrzí, že v tom Xe byl výfuk takový víc hulvátský v xf je přece jen decentněji naladěný. Ale třeba v režimu sport by mohl dělat trochu větší bordel... :-) Začínám si pohravat s myšlenkou nějakého laděného výfuku s aktivními klapkami.
Ťažko sa získavajú zákazníci keď pomaly 5-8 rokov nemali v ponuke konkurenta pre D3 a na fleet kašľali. No ako bonus je ešte povesť o kazivosti z rokov minulých.
Toto úplne stačí.
Jednoduché dôvody prečo dal niekto prednosť Alfe pred napríklad BMW.
A teraz je otázka, prečo to tak nevidelo ďalších 80 tisíc ľudí ročne.
Je to nadherny voz a dost silny. Spolumajitel firmy to menil ja este stale vaham mam na vymenu predch. gen MB E 350 dizlak, ja som viac na pomalsiu a lenivsiu jazdu... Mne este kontrolka na filter nesvietila ale chodim to obcas pretahovat po dialnici aj ked mam nabehanych len 16 500 mil . Ten Jag je brutalita myslim to da 100 za 5 s :yes:
Co za co jste měnili jsem od tebe četl v jiném vlákně. Já to udělal za stejných důvodů jako ty. Moc nejezdím a filtr u nafty se začínal ozývat a určitě by v budoucnu zazlobil. Nyní 3,0 sch a jeden velký :D:D:D Jezdím cca za 10 až 12 .Takže o zhruba 2 (možná 3) litry víc než s naftou .Ovšem jízdu si užívám a jezdím určitě víc dynamicky ;-)
Skvelé, konečne niekto s reálnymi skúsenosťami. Ako sa s tým žije, koľko to potrebuje servisu.
A to je vlastné auto, alebo služobné, alebo niekoho známeho?
Chcelo by to hodiť viac info.
Samozřejmě, že ke Q5/Macanu má celkově (i technicky) blíž (ale to vzhledem k tomu, na co jsem reagoval, není až tak podstatné), proto jsem taky napsal, "něco jako Q3 apod.", prostě crossover/SUV.
Přesně :D Tohle mě vždycky pobaví jak někdo tvrdí o objektivně dobrém autě jakej je to shit a pak zjistíš, že je pro něj porno něco jako je například střep ASX :D
Presne ako píšeš interiér je úplne v poriadku, infotaiment mi príde v niečom aj lepší ako idrive.
Ponuka motorov je ale tristná aj keď som čítal že 2L benzíny ladia na 360PS?
Údajne majú byť LED svetlá nejaké také drobnosti. Bixenony sú ale veľmi dobré.
Niekto tu písal o malom priestore v kabíne, asi tam ani nesedel. Pri mojich 185+ sa posadím všade dobre, len to nastupovanie dopredu je také všelijaké ako to popisoval aj JC.
Obyč vezie vypadajú dobre snáď iba zozadu, chcelo by to FL hlavne na predku.
Podvozok by sa mohli u AR učiť ladiť aj lepšie automobilky, ale o to už asi zákaznici nestoja.
No, mám novou M5 takže z konkurentů alfy bych si vybral asi to BMW 3, to nový se mi uvnitř fakt líbí. Jinak ta sedmička se mi naživo fakt celkem líbí, má takovej důraznej vzhled, asi jak když do místnosti vejde dvoumetrovej svalovec. Přijde mi, že to k tý sedmičce celkem jde, zároveň konkurence má to žebrování taky přes celej předek, viz Mercedes S, Audi A8... Na živo to fakt vypadá celkem dobře, což se i prakticky všude dočteš, že to na živo vypadá jinak než na fotkách.
Co mě ale zklamalo, tak to je vlastně vnitřek po faceliftu - Nový budíky u řidiče nepočítám, protože ty dostanou všechny BMW a to ani nemusí mít facelift - například řada 5 teď žádný facelift neměla a stejně od půlky tohoto roku dostala stejný budíky jako má třeba nová X5 nebo právě nová řada 3, tzn zmizeli rámečky a je to ta nová grafika s tachometrem a otáčkoměrem po stranách.
Kromě toho se nezměnilo na první pohled nic - řadicí páka stejná(tu určitě mohli snadno dát z nových BMW) a stejně tak hlavní display a klimatizace vypadá stejně.
Jaguar hlavně nemá žádný motory, benzíny zařízli a ty dehtové vergly od PSA jsou jedna velká tragédie, mraky motorů zadřených ještě před najetím 200 tis km
Co ja viem? V europe sa predalo v prvom polroku 6000ks, stingerov 2000ks, 5000 xeciek. Pripada mi to ako normalne cislo vzhladom kde sa momentalne alfa nachadza. V podstate je to best of the rest ak neratame aertona do kategorie skoro premie
Jo, v tom se určitě shodneme, jak ty prodeje vypadají.
Co se týče vzhledu jak vnitřku, tak zevnějšku, beru, že se každému líbí něco jiného. Mě se třeba líbí nové BMW 7 ale absolutně rozumím, proč se většině lidí nelíbí, takže určitě vzhled rozporovat nebudu.
Co se týče jízdních vlastností, věřím, že asi budou dobré, dle recenzí, ale tak nějak od toho auta čekám víc. Přeci jen, pokud bych chtěl jen jízdní vlastnosti, tak si koupím MX5 nebo třeba to BMW M2, ale v této ceně a u tohoto typu auta mi jde i o vybavení, které má giulia tragické.
U motorů mi přijde v porovnání s konkurencí tragický výběr - naftové motory to má o dost slabší než konkurence a chybí mi nějaký mezistupeň mezi klasikou a QV verzí, tedy něco jako je Audi S4, MB C43 a BMW 340i.
Nicméně si fakt myslím, že giulia není ideální model pro automobilku s blbýma prodejníma výsledkama. Chybí tam něco, jako je Audi Q3, nebo ještě lépe nějaký konkurent BMW X2 a nebo Audi Q2, případně Volva XC40, tedy auta co jsou zajímavá a dnes hodně prodávaná.
PS: Vůbec nechci rozporovat kvality tohoto auta a ani jeho právo na existenci, ba naopak si myslím, že je super, že tu je větší konkurence. Což ale nic nemění na tom, že bych si nevybral Alfu místo BMW, Audi, MB a očividně většina populace v tomto se mnou souhlasí a kupuje si právě tu konkurenci.
V žádném případě nechci říct, že podvozek a motor není důležitý. Nicméně očividně to je prakticky všem, co si kupují běžné/slabé verze aut jedno a vlastně to i chápu.
Nemyslím si, že dneska máte nové auto v této kategorii které by bylo vyloženě špatné na jízdu a hlavně, musíme si uvědomit, jak se asi s tím autem bude jezdit. Pokud vezmu většinu kupujících, tak těm jde hlavně o vzhled a výbavu, přičemž dle mého v obojím alfa pokulhává za soudobou konkurencí(vzhled je subjektivní, výbava objektivní).
Proto jsem od začátku mluvil o běžných verzích - člověk co si tohle auto koupí v nejnižší výbavě a s nejslabším motorem si ho kupuje hlavně kvůli vzhledu - jinak si mohl za podobné peníze koupit superba.
Ale zas neblbni s tou cenou.... za mega po jednani s dealerem budes mi i palubku obsitou kuzi.... jako drahe to auto je, ale nedelejme ze potrebujes 1.2 aby to vypadalo k svetu....
No v tej vetsine kupujicich mas urcite pravdu, podle toho ty prodeje taky vypadaji :-)
Ja bych napsal svy vlastni subjektivni hodnoceni - interier top (vzhledove), jizdni vlastnosti top, exterier nadprumer, motor asi dobrej. A vic uz me tolik nezajima ;-)
PS Pro me je Superb a Giulia jako nebe a dudy. U toho, kdo ma v hledacku Superb nema podle me Alfa zadnou sanci.. A ani Superb neni jizdne uplne spatny, ale v porovnani s Giulii asi.. ano.
Vzhled je samozřejmě dle vkusu každého, v giulii se mi vážně líbí volant.
No, plasty a vyloženě kvalita zpracování, to je jedna věc a samozřejmě důležitá. Když opomenu to, že v této třídě se dobrá kvalita plastů bere jako samozřejmost, tak v této třídě je taky "samozřejmost" dobrý infotainment a velké displeje. 360 parkovací kamery v konfigurátoru taky nevidím(ty konkurence nabízela už před faceliftama, stejně tak bixenonová světla za příplatek už jsou dneska taky totální přežitek, ledky má taková řada 3 v základu.
Jasně, svým způsobem jsou to maličkosti co si ani hodně lidí neobjedná, to beru, ale proč si teda vybrat Alfu, ve které to ani mít nemůžu a nevybrat si za "stejnou" cenu mnohem modernější auto typu BMW 3?
Určitě bude situace jiná v top motorizacích, ale to už bych si osobně teda asi radši vybral i o třídu nižší BMW M2 competition.
No, exteriér vidím jako menší průser než interiér. Musí se to srovnávat se stejně drahou konkurencí, tzn BMW 3, MB C, Audi A4 - se všemi z nich by to bylo vnitřkem srovnatelné o 10 let nazpátek co se týče designu.