Alfa Romeo Giulia konečně dožene konkurenci. V rámci faceliftu nabídne kvalitnější interiér
Interiér je oblast, v níž Alfu Romeo Giulia vážně tlačí bota. Chystá se však náprava, díky níž Italka má lépe konkurovat zavedeným soupeřům.
Nezdá se to ani tak dlouho, kdy Alfa s velkou slávou představovala svůj návrat do střední třídy, sedan Giulia. Jenže on už se tento model sériově vyrábí více než tři roky, a tak se blíží čas na jeho modernizaci. A ta je skutečně za rohem, inovace Giulie se chystá pro modelový rok 2020. A ve stejné době se obdobných úprav dočká také technicky spřízněné SUV Stelvio.
Důležitá část úprav se přitom bude týkat interiéru Giulie, v němž auto výrazně ztrácí na zavedenou konkurenci. Přestože Alfa technikou, cenou i image konkuruje značkám Audi, BMW nebo Jaguar, uvnitř oproti přímým konkurentům z jejich řad zkrátka působí lacině. To se má však změnit.
Vyplývá to z interního dokumentu severoamerického zastoupení Alfy Romeo, který se objevil na internetu. A právě ten zdůrazňuje prémiový charakter upraveného interiéru.
Podle tohoto materiálu se má změnit všechno, čeho se řidič dotýká, středové konzole, volicí páky nebo volantu. Špionážní fotky kabiny Giulie modelového roku 2020 přitom potvrzují, že provedené změny se vedle materiálů a zpracování budou týkat i designu. Středový tunel bude nyní designově čistší než dosud.
Nová bude také obrazovka multimediálního systému, která dosud oproti konkurenci působila zastarale. Nedotykový displej s úhlopříčkou 6,5“ nahradí dotykový displej s 8,8 palci. Jiný přitom bude i multimediální systém s hezčí grafikou a novými funkcemi.
A proměnou projde také volant, hlavně kvůli novým jízdním asistentům, které Alfa Romeo neváhá porovnávat se systémem poloautomatické jízdy od Tesly. Díky novým sklům a dalším úpravám pak bude vylepšeno i odhlučnění vozu.
Co se týče změn pod kapotou, tak interní dokument mlčí. Navíc by se stejně týkal severoamerického trhu, kde je nabídka motorů pro Giulii lehce odlišná než u nás. Větší změny přitom ani nečekáme, byť se nabízí třeba zástavba mildhybridního pohonu. Upravených jednotek se totiž Giulia dočkala už vloni, v rámci přechodu na nové emisní normy v EU.