Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia konečně dožene konkurenci. V rámci faceliftu nabídne kvalitnější interiér

Interiér je oblast, v níž Alfu Romeo Giulia vážně tlačí bota. Chystá se však náprava, díky níž Italka má lépe konkurovat zavedeným soupeřům.
Zpět na článek
31. 10. 2019 13:17
31. 10. 2019 13:26
31. 10. 2019 13:47
31. 10. 2019 15:35
31. 10. 2019 14:25
31. 10. 2019 15:09
31. 10. 2019 19:43
1. 11. 2019 11:40
1. 11. 2019 18:12
31. 10. 2019 21:49
31. 10. 2019 23:04
31. 10. 2019 15:34
31. 10. 2019 18:49
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2019 13:05
predaje na bode mrazu
neskutocne slabe cisla v eu ma giulia ... za mna to chce uz komplet novy model ... akoze tu len par "lepsich" plastov k zachrane fakt nepomoze ... proste nepredajna kusovka... este aj ten fanda alfy dnes uz radsej kupi za podobne prachy stingera... tu nie je o com.. kvalitativne aj kia je uz o parnik pred celou alfou to bez debaty 8-s

stingera som videl u nas uz 3 krat za posledny mesiac.. kym uzasnu bozsku giuliu som videl naposledy snad este niekedy na jar... sranda .. ta alfa je proste fakt coraz exkluzivnejsia automobilka
Rozbalit vlákno
16
31. 10. 2019 13:41
Re: predaje na bode mrazu
Když u vás jdou spíš Kde než AR, já těch Julek potkávám pravidelně rozhodně násobně víc než Stingerů. Jen jí chybí podladěný V6, ale tak výtečně naladěné auto je unikum.
Pokud by se bralo auto jako takové a ne serepetičky okolo, pak bych jí pasoval mezi top 3 ve třídě i bez FL.
31. 10. 2019 15:31
Re: predaje na bode mrazu
Jo jo, vzdykcy kdyz tu 2.0T 200ps na zakladnich 17" ridim tak si rikam ze to az neni mozne jak dobre to auto jizdne funguje.... jeji trzni debakl smutne ukazuje, o jake auta dnes je a neni zajem.... :'-(
31. 10. 2019 15:52
Re: predaje na bode mrazu
Myslim, ze s kombi by v europe predaje zdvojnasobili.
Avatar - Emel
31. 10. 2019 16:57
Re: predaje na bode mrazu
Na těch 17" to ovšem vypadá fakt strašlivě. Ty barokní tvary nutně potřebujou velký kola, čím větší, tím lepší. Jinak teda... základ jsou 16" :-O
Avatar - white label
31. 10. 2019 18:19
Re: predaje na bode mrazu
Jj, nejvíc jí chybí nějaká slabší a levnější benzínová V6 verze.
To je jakoby BMW nabízelo v rámci 3er jen R4, nebo rovnou M3, a nic mezi tím.
2. 11. 2019 18:12
Re: predaje na bode mrazu
Takové Audi A4 to má v rámci benzínových motorizací podobné.
Avatar - Emel
2. 11. 2019 20:15
Re: predaje na bode mrazu
Je fakt, že aktuálně kraluje hvězda... můžeš mít 1.6, pak silnější 1.5 :-D ... no, ale pak 2.0 - 3.0 - 4.0. A ten třílitr za celkem zajímavých 1,3M...
31. 10. 2019 14:04
Re: predaje na bode mrazu
Kde chodis na tie tvoje myslienky? Aspon sa clovek zasmeje
Avatar - spitfirecz
31. 10. 2019 17:23
Re: predaje na bode mrazu
No, myslím si, že lepší materiály potřebují. Upřímně, pokud si mohu vybrat mezi BMW řady 3 s perfektním interiérem a touhle Alfou s interiérem, který vypadá srovnatelně s interiérem řady 3 před 10 lety, tak je volba jasná. Cenově jsou na tom podobně jako to BMW řady 3 a nebo Audi A4, přitom ty interiéry jsou v obou autech o dvě generace napřed.

Zároveň mi jako laikovi přijde, že mají "špatný" modely na to, v jaký je ta automobilka situaci. Váš příklad na Kiu Stinger - no myslím, že u Stingera se ani nepočítá, že bude trhat prodejní rekordy, je to spíš hezké promo automobilky - jasně že ty, co si jdou koupit kiu, by chtěli stingera, bohužel na něj ale většinou nemají, tak si koupí ceed - podobně to měla Audi před lety s modelem R8, případně BMW s modelem i8, jen samozřejmě v jiné cenové kategorii.

Alfa ale nemá na co si dělat promo, nemá žádné modely, které by si kupovalo větší množství lidí. Znovu říkám, že jsem laik a tedy jako laik si myslím, že by měli mít něco, co si reálně koupí větší množství lidí, tzn konkurence Audi A3, BMW 1 a hlavně konkurenci Audi Q3, BMW X1, VW Tiguan a být také něčím zajímavý, ne jen se snažit přilákat zákazníky na značku, ale přitom mít fakt bídný interiér a infotainment a ničím nevyčnívající vzhled.

Přijde mi to jako podobná situace se značkou Maserati s modelem Levante a Ghibli - prodeje stojí za nic a jediný, čím jsou běžné verze těchto aut zajímavé je značka a částečně i výrazný zevnějšek. Jinak to má vyloženě levný a ošklivý interiér a odpovídají tomu prodeje.
Avatar - Ham.
31. 10. 2019 18:11
Re: predaje na bode mrazu
Píšeš nesmysly, Giulia se prodává 3x lépe než Stinger.
http://carsalesbase.com/…idsized-segment/
Avatar - white label
31. 10. 2019 18:17
Re: predaje na bode mrazu
Bože..., hlavně, že ty máš myšlení na bodu mrazu.
31. 10. 2019 19:29
Re: predaje na bode mrazu
Bože, ty jsi je*ito.....
31. 10. 2019 19:32
Re: predaje na bode mrazu
No Už jsem se lekl ,že ten fanda by si koupil Asx, nebo Eclipse šrot.
31. 10. 2019 21:10
Re: predaje na bode mrazu
Ty ses strasnej jantar :-[]
31. 10. 2019 21:32
Re: predaje na bode mrazu
Co ja viem? V europe sa predalo v prvom polroku 6000ks, stingerov 2000ks, 5000 xeciek. Pripada mi to ako normalne cislo vzhladom kde sa momentalne alfa nachadza. V podstate je to best of the rest ak neratame aertona do kategorie skoro premie
Avatar - Avanti
2. 11. 2019 15:34
Re: predaje na bode mrazu
Niekoľkonásobne viac Giulii stretávam v našom kraji ako Stingera. Prestaň šíriť bludy a hlúposti.
Avatar - Stejsn
31. 10. 2019 13:17
V rámci
faceliftu měli hlavně přijít s kombíkem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2019 13:26
Re: V rámci
To auto je vývojově starší než Tesla S, ale neboj nic, bude AlfoPeugeoKombic.
Avatar - _beta
31. 10. 2019 13:47
Skvelé správy
Takže na cestách budú samé nádherné Alfy :-)

Oh, wait!

Nebudú, sú to kusy šrotu, každý si radšej kúpi BMW alebo Mercedes.
Rozbalit vlákno
24
31. 10. 2019 13:50
Re: Skvelé správy
Jeden z našich diskuzních kolegů Giulii má, navíc v QV, hojně ježděnou i na okruzích. Zřejmě máš jiné zkušenosti, ale on o žádném šrotu nemluví.
Avatar - Alf1k
31. 10. 2019 14:48
Re: Skvelé správy
Teoretiků je tu opravdu hodně :-[]
Avatar - _beta
31. 10. 2019 17:18
Re: Skvelé správy
Tak to je super.
Potom nevidím prekážky a predaje Alfy vyskočia minimálne o tisíc percent.
Alebo zasa onania v diskusii a všetci sa zobudia z mokrého sna a nasadnú do dizloveho vozidla vyrobené v nejakom nemeckom koncerne :-!
Avatar - Ada je zase tady
31. 10. 2019 18:23
Re: Skvelé správy
a co je špatného na dieselu pod kapotou?
1. 11. 2019 04:01
Re: Skvelé správy
Meleš nesmysly. Vyjadřuji se k tomu, že jsi jako předseda kluku "Neznám, ale pindám", psal o tom, jaký je Giulia šrot.
A ono to tak samozřejmě není, ty tisíciprocentní mokrý sne.
Avatar - _beta
1. 11. 2019 07:36
Re: Skvelé správy
Aha.
Takže Ty si ju kúpil, však?
1. 11. 2019 10:47
Re: Skvelé správy
Ne,ale mám ji alespoň najetou. U tebe předpokládám jde jen o plkání bez hlubších znalostí.
Avatar - _beta
2. 11. 2019 15:38
Re: Skvelé správy
Takže si si ju nekúpil. Ako som predpokladal.
Avatar - white label
2. 11. 2019 16:57
Re: Skvelé správy
A co to (podle tebe) dokazuje???
Ty si snad kupuješ každé auto, které považuješ za opravdu povedené?
Avatar - _beta
2. 11. 2019 19:10
Re: Skvelé správy
To dokazuje presne to, čo som napísal.
Že je každý z Alfy nadšený, ale tak platonicky.
A keď príde na lámanie chleba, dá svoje peniaze niečomu nemeckému.
Avatar - white label
3. 11. 2019 00:50
Re: Skvelé správy
Úplně každý z ní nadšený není, a nekoupí si ji ani každý, kdo je z ní nadšený, stejně jako si každý nekoupí MB, BMW, Audi, nebo třeba Porsche, ze kterých je neméně nadšený.
31. 10. 2019 15:35
Re: Skvelé správy
Hrozně by mě zajímalo jaké máte osobní zkušenosti s giulií nebo stelvie
Avatar - Alf1k
31. 10. 2019 16:30
Re: Skvelé správy
Ve verzích QV jde o čistou radost z jízdy a to dokonce i u Stelvia které je suv, ale není to úplně pro začátečníky, měl jsem možnost mít QV na půl den a upřímně jestli jsem využil schopnosti auta na 50% tak to bylo hodně. Zpocenej, ale vysmátej jak lečo - z Giulie stříká adrenalin víc jak z leckterého eMka :yes:
Avatar - Alf1k
31. 10. 2019 16:37
Re: Skvelé správy
Určitě jezdí dobře i se 4válcem, ale to už nepovažuji za good deal vzhledem k schopnostem auta jako celek plus cena :no:
31. 10. 2019 19:34
Re: Skvelé správy
Jezdím pravidelně Q2 2.2 Diesel 180 HP, manuál. Perfektní jízdní vlastnosti, motor super, nemám co bych vytýkal.
Avatar - _beta
1. 11. 2019 08:49
Re: Skvelé správy
Skvelé, konečne niekto s reálnymi skúsenosťami. Ako sa s tým žije, koľko to potrebuje servisu.
A to je vlastné auto, alebo služobné, alebo niekoho známeho?
Chcelo by to hodiť viac info.
Avatar - speedfred
1. 11. 2019 09:27
Re: Skvelé správy
Žije sa s tým ako s každým iným autom, ja robím zatiaľ iba predpísaný servis (45t km) a to občas dostáva záhul. Zatiaľ neľutujem kúpu aj keď moje srdce ťahá k inej značke.
Toto je moja prvá AR, takže ziadny fanda značky.
1. 11. 2019 14:47
Re: Skvelé správy
Giulie 2.2 , 210 koní , Q4 , Veloce mám jako denní car , za 2 roky 122 000 km - žádný servis navíc - jen garanční prohlídky , olej , filtry a destičky s kotoučema , před koupí jsem se svezl s konkurencí ( AudiA4, BMW 3, Mercedes C) , Alfa je z nich nejlevnější a jezdí nejlépe - infotaiment mě netankuje.. ještě nějaké info ?
Avatar - _beta
1. 11. 2019 16:46
Re: Skvelé správy
Toto úplne stačí.
Jednoduché dôvody prečo dal niekto prednosť Alfe pred napríklad BMW.
A teraz je otázka, prečo to tak nevidelo ďalších 80 tisíc ľudí ročne.
Avatar - speedfred
1. 11. 2019 17:01
Re: Skvelé správy
Ťažko sa získavajú zákazníci keď pomaly 5-8 rokov nemali v ponuke konkurenta pre D3 a na fleet kašľali. No ako bonus je ešte povesť o kazivosti z rokov minulých.
Avatar - white label
1. 11. 2019 17:27
Re: Skvelé správy
Tak tak, kdo chvíli stál, už stojí opodál...
Navíc, s jedninou verzí karoserie (pouze méně praktický sedan) by to v Evropě neměli lehké ani značky D3.
Avatar - speedfred
2. 11. 2019 20:25
Re: Skvelé správy
Tak, tak aspoň ich nebude veľa po cestách a keď sa bude robiť zraz Giulii tak ich bude menej ako áut D3 kdesi na diaľničnej pumpe. :-[]
Avatar - Dinar
31. 10. 2019 14:25
Větší displej,
no, ok, ale jinak nerozumím, v čem že giulia výrazně zaostává v interieru, jak píše p. Bureš, že ji tam vyloženě tlačí bota. Nemyslím si, mluvíme-li o designu a kvalitě provedení, pak je problém spíše v exterieru, mimo QV verzi je to auto designově nedotažené, chtělo by to trochu propracovanější nárazníky, modernější grafiku světel atp., nic zásadního, detaily, které se běžně u fl dělají a julče by mohly výrazně pomoct. Chybějící šestihrnky a kombík se faceliftem asi nevyřeší, přestože právě to jsou dle mého věci, kde giulii skutečně tlačí bota, jestli s fl dostane kus lesklého plastu kolem voliče AT, ji nevytrhne.
Rozbalit vlákno
43
Avatar - iudex
31. 10. 2019 14:35
Re: Větší displej,
Presne, hneď ma zarazil ten zavádzajúci titulok. Ja naopak vnímam Giuliu cez prizmu topverzie QV a tam nie Giulia zaostáva, ale zaostáva ostatná prémiová konkurencia hothsedanov (teda najmä M3 a RS4, ktoré sú výkonovo značne nižšie; C-Klasse síce má V8, ale ten sa onedlho porúča a môže to byť R4 s baterkami: https://www.topspeed.sk/…en-4-valce/16705 ). Je pravdou, že Giulii chýba ten medzistupeň medzi ostrou QV a štvorvalcami ako konkurent pre M340i, ale inak aj tie R4 sú jazdne veľmi chválené, podvozok, riadenie je na špičke triedy.
Avatar - Stejsn
31. 10. 2019 15:21
Re: Větší displej,
Problém je, že italové většinou auto faceliftem dojebou. Francouzi facelifty umí, tam je to většinou lepší než původní verze, ale u italů to je obecně naopak. Čest výjimkám.
31. 10. 2019 15:43
Re: Větší displej,
... no, bohuzel.... je uvnitr mala, nema top infotaiment (ackoliv kdo to realne potrebuje....) a je jen jako sedan s malym kufrem..... a tyhle argumenty jsou silnejsi nez to, ze skvele jezdi.... ;-\

Jinak ty detaily co pises by opravdu potrebovaly doladit, ale zase by nebyl tak kriticky, kdyz Giulii postavis mezi bezna auta, teprv si uvedomis jak ma krasne proporce.... (dlouha kapota, kratke previsy atd.) proste neboduje detaily, ale jako celek je myslim velmi pekna....

Jak uz jsem psal vyse, prijde mi to az krute ze ji nikdo nechce....
Avatar - Emel
31. 10. 2019 17:16
Re: Větší displej,
Taky je to drahé.
I kdybych se smířil s omezeným prostorem a sedanem, i kdybych se smířil s relativně skromnými 200k základního benzínu... tak mám za milion auto s halogenama na 16". Nejsou tam pádla, nejsou tam parkovací senzory ani kamera, ani vyhřívané sedačky, ani navi...

Jo, budiž... možná to vypovídá víc o mé peněžence než o Alfě... ale já bych za ten milion čekal víc.
Avatar - spitfirecz
31. 10. 2019 17:27
Re: Větší displej,
No prodeje napovídají tomu, že všichni od toho čekají víc :D jasně, to že auto skvěle jezdí je super, ale tohle není sporťák, je to běžné auto, tzn je předpoklad, že v tom budu většinu času trávit buď v koloně, nebo jízdou po dálnici. V obou případech mě zajímá, jak vypadá vnitřek a ten tady vypadá fakt ošklivě vzhledem k ceně.
31. 10. 2019 17:57
Re: Větší displej,
Vnitrek vypada osklive? Pochopil bych stiznost na nejaky ten plastik nebo malo vychytavek, ale opticky mi to prijde naprosto OK.... treba digitalni palubka u nove trojky me moc nebere.... a Audina je takova hodne sucha.... no kazdy dle sveho vkusu....
Avatar - spitfirecz
31. 10. 2019 19:25
Re: Větší displej,
Vzhled je samozřejmě dle vkusu každého, v giulii se mi vážně líbí volant.

No, plasty a vyloženě kvalita zpracování, to je jedna věc a samozřejmě důležitá. Když opomenu to, že v této třídě se dobrá kvalita plastů bere jako samozřejmost, tak v této třídě je taky "samozřejmost" dobrý infotainment a velké displeje. 360 parkovací kamery v konfigurátoru taky nevidím(ty konkurence nabízela už před faceliftama, stejně tak bixenonová světla za příplatek už jsou dneska taky totální přežitek, ledky má taková řada 3 v základu.

Jasně, svým způsobem jsou to maličkosti co si ani hodně lidí neobjedná, to beru, ale proč si teda vybrat Alfu, ve které to ani mít nemůžu a nevybrat si za "stejnou" cenu mnohem modernější auto typu BMW 3?

Určitě bude situace jiná v top motorizacích, ale to už bych si osobně teda asi radši vybral i o třídu nižší BMW M2 competition.
31. 10. 2019 20:10
Re: Větší displej,
Me zase v aute vzdycky nejvic zajimal podvozek a motor.

A infotainment byl vzdy na poslednim miste.

Alfa je super. Interier byl vyborny i pred FL a hlavne je to nejlepsi sedan.

Novy budiky BMW jsou nekoukatelny. Takze Alfa je jasna volba.

https://www.motortrend.com/…comparison-test/
Avatar - spitfirecz
31. 10. 2019 20:22
Re: Větší displej,
V žádném případě nechci říct, že podvozek a motor není důležitý. Nicméně očividně to je prakticky všem, co si kupují běžné/slabé verze aut jedno a vlastně to i chápu.
Nemyslím si, že dneska máte nové auto v této kategorii které by bylo vyloženě špatné na jízdu a hlavně, musíme si uvědomit, jak se asi s tím autem bude jezdit. Pokud vezmu většinu kupujících, tak těm jde hlavně o vzhled a výbavu, přičemž dle mého v obojím alfa pokulhává za soudobou konkurencí(vzhled je subjektivní, výbava objektivní).

Proto jsem od začátku mluvil o běžných verzích - člověk co si tohle auto koupí v nejnižší výbavě a s nejslabším motorem si ho kupuje hlavně kvůli vzhledu - jinak si mohl za podobné peníze koupit superba.
31. 10. 2019 20:32
Re: Větší displej,
No v tej vetsine kupujicich mas urcite pravdu, podle toho ty prodeje taky vypadaji :-)

Ja bych napsal svy vlastni subjektivni hodnoceni - interier top (vzhledove), jizdni vlastnosti top, exterier nadprumer, motor asi dobrej. A vic uz me tolik nezajima ;-)

PS Pro me je Superb a Giulia jako nebe a dudy. U toho, kdo ma v hledacku Superb nema podle me Alfa zadnou sanci.. A ani Superb neni jizdne uplne spatny, ale v porovnani s Giulii asi.. ano.
Avatar - white label
31. 10. 2019 20:40
Re: Větší displej,
Julia je primárně o jízdě, Superb hlavně o prostoru...
31. 10. 2019 20:42
Re: Větší displej,
Presne. A o jizde jsou i standardni verze, ne jen QV.
Avatar - white label
31. 10. 2019 23:11
Re: Větší displej,
Jistě, ale i nějaké té standardnější verzi by slušel šestihrnek, viz D3.
Avatar - speedfred
31. 10. 2019 23:54
Re: Větší displej,
To by bolo fajn, ale človek vidí stále 318d......
Avatar - white label
1. 11. 2019 00:29
Re: Větší displej,
Já vím konkrétně třeba o více kusech 340i.
Avatar - Emel
2. 11. 2019 11:49
Re: Větší displej,
Může být... ale tak hlavně je tam třeba 200t rozdíl v ceně, nebo si můžeš vzít 2.0TSI 200kW 4x4 za cenu základní Giu.
Avatar - spitfirecz
31. 10. 2019 20:44
Re: Větší displej,
Jo, v tom se určitě shodneme, jak ty prodeje vypadají.

Co se týče vzhledu jak vnitřku, tak zevnějšku, beru, že se každému líbí něco jiného. Mě se třeba líbí nové BMW 7 ale absolutně rozumím, proč se většině lidí nelíbí, takže určitě vzhled rozporovat nebudu.

Co se týče jízdních vlastností, věřím, že asi budou dobré, dle recenzí, ale tak nějak od toho auta čekám víc. Přeci jen, pokud bych chtěl jen jízdní vlastnosti, tak si koupím MX5 nebo třeba to BMW M2, ale v této ceně a u tohoto typu auta mi jde i o vybavení, které má giulia tragické.

U motorů mi přijde v porovnání s konkurencí tragický výběr - naftové motory to má o dost slabší než konkurence a chybí mi nějaký mezistupeň mezi klasikou a QV verzí, tedy něco jako je Audi S4, MB C43 a BMW 340i.

Nicméně si fakt myslím, že giulia není ideální model pro automobilku s blbýma prodejníma výsledkama. Chybí tam něco, jako je Audi Q3, nebo ještě lépe nějaký konkurent BMW X2 a nebo Audi Q2, případně Volva XC40, tedy auta co jsou zajímavá a dnes hodně prodávaná.


PS: Vůbec nechci rozporovat kvality tohoto auta a ani jeho právo na existenci, ba naopak si myslím, že je super, že tu je větší konkurence. Což ale nic nemění na tom, že bych si nevybral Alfu místo BMW, Audi, MB a očividně většina populace v tomto se mnou souhlasí a kupuje si právě tu konkurenci.
31. 10. 2019 20:49
Re: Větší displej,
Jj smutne je, ze mas pravdu.

Spickovy sedan se neprodava.
Zatimco X2, Q2, Tiguan a podobny shity (sorry.. ) jedou :-)

PS To co bys vybral ty, mne bylo jasny a napsal jsem to nize ;-) Vazne se ti libi predek sedmicky? Jsi asi prvni koho znam.
Avatar - spitfirecz
31. 10. 2019 21:49
Re: Větší displej,
No, mám novou M5 takže z konkurentů alfy bych si vybral asi to BMW 3, to nový se mi uvnitř fakt líbí. Jinak ta sedmička se mi naživo fakt celkem líbí, má takovej důraznej vzhled, asi jak když do místnosti vejde dvoumetrovej svalovec. Přijde mi, že to k tý sedmičce celkem jde, zároveň konkurence má to žebrování taky přes celej předek, viz Mercedes S, Audi A8... Na živo to fakt vypadá celkem dobře, což se i prakticky všude dočteš, že to na živo vypadá jinak než na fotkách.

Co mě ale zklamalo, tak to je vlastně vnitřek po faceliftu - Nový budíky u řidiče nepočítám, protože ty dostanou všechny BMW a to ani nemusí mít facelift - například řada 5 teď žádný facelift neměla a stejně od půlky tohoto roku dostala stejný budíky jako má třeba nová X5 nebo právě nová řada 3, tzn zmizeli rámečky a je to ta nová grafika s tachometrem a otáčkoměrem po stranách.

Kromě toho se nezměnilo na první pohled nic - řadicí páka stejná(tu určitě mohli snadno dát z nových BMW) a stejně tak hlavní display a klimatizace vypadá stejně.
1. 11. 2019 04:05
Re: Větší displej,
Prezentoval jsem tu už taky několikrát, že 7er je i po FL pro mě pěkná a impozantnější než původní model.
Avatar - white label
31. 10. 2019 23:14
Re: Větší displej,
Něco jako Q3 apod. je přece Stelvio...
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2019 00:14
Re: Větší displej,
tak ono stelvio je rozmerovo skor na urovni Q5 ... https://www.youtube.com/watch?… .

zvlast toto druhe video odporucam
https://www.youtube.com/watch?… ;-)

nieco ako Q3 od alfy bude az jej novy SUV model Tonale
Avatar - white label
1. 11. 2019 00:24
Re: Větší displej,
Samozřejmě, že ke Q5/Macanu má celkově (i technicky) blíž (ale to vzhledem k tomu, na co jsem reagoval, není až tak podstatné), proto jsem taky napsal, "něco jako Q3 apod.", prostě crossover/SUV.
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2019 00:48
Re: Větší displej,
ale len jeden cross/SUV dnes uz nestaci ... navyse prave v tejto triede stelvia uz nie su take predaje ako v triede Q3 ... takze ono to chce prave nieco ako Q3... cize v tomto pripade tonale... a ja verim ze to tonale uz konecne pomoze... akurat ze veril som aj stelviu ale pr.d z toho.. alfa proste ako celok predajne nadalej nefunguje.. niekde je tu hlbsi problem
31. 10. 2019 17:54
Re: Větší displej,
Ale zas neblbni s tou cenou.... za mega po jednani s dealerem budes mi i palubku obsitou kuzi.... jako drahe to auto je, ale nedelejme ze potrebujes 1.2 aby to vypadalo k svetu....
Avatar - Emel
2. 11. 2019 12:12
Re: Větší displej,
Myslím ceníkovky, jasně, nějaká sleva je vždycky. Koukal jsem po skladovkách a je fakt, že se dá i pod 800 něco koupit, typicky šedivá bílá na 16-17". Pak je ale velkej skok k těm hezkejm kouskům, tam už fakt jsi těch 1,3.

https://www.autosystem.cz/…e6d-428-n-105113
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2019 10:57
Re: Větší displej,
No, a asi jediný rozdál v našem vidění je ten, že já tvrdím, že to svědčí o stavu "lidstva"... u auta se hodnotí velikost obrazovky místo jízdy...
Avatar - Emel
2. 11. 2019 12:18
Re: Větší displej,
Hm... já si osobně myslím, že i ta obrazovka je většině putna. Třeba Megane přišel s fakt velkou obrazovkou... a že by se kupci jen hrnuli jsem si nevšiml.
Avatar - white label
2. 11. 2019 16:59
Re: Větší displej,
U nás ještě snad ano, ale kdo ví, jak je to třeba v té Číně. ;-)
Avatar - Emel
2. 11. 2019 20:18
Re: Větší displej,
Tak... myslím, že ten tlak na cenu tam bude ještě větší než tady. Řekněme si na rovinu, že kupovat auto podle jízdních vlastností je dost luxus... stejně jako nějaké ježdění pro radost. Čest tvému zmrzlinářskému povozu ;-)
Avatar - white label
3. 11. 2019 00:52
Re: Větší displej,
Ano, je to luxus se všemi pro i proti, které k tomu patří.
Avatar - spitfirecz
31. 10. 2019 17:31
Re: Větší displej,
No, exteriér vidím jako menší průser než interiér. Musí se to srovnávat se stejně drahou konkurencí, tzn BMW 3, MB C, Audi A4 - se všemi z nich by to bylo vnitřkem srovnatelné o 10 let nazpátek co se týče designu.
31. 10. 2019 20:45
Re: Větší displej,
Myslim, ze nemas co resit, pro tebe s kvalitou plastu, infotanmentem atp. je D3.
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2019 23:24
Re: Větší displej,
za mna to chce uz uplne novu generaciu.. a konecne nieco kvalitne seriozne.. sucasna giulia je uz pase... tej uz nic nepomoze.. ani vodotrysk na volante ... proste sa bude predavat mizerne aj nadalej to sa kludne vsadim ... lebo je jasne ze problem je tu hlbsi ako len par plastov ...
Avatar - speedfred
31. 10. 2019 23:37
Re: Větší displej,
A čo by bolo také seriózne ? AR ASX ?
Avatar - Alf1k
1. 11. 2019 00:24
Re: Větší displej,
Přesně :D Tohle mě vždycky pobaví jak někdo tvrdí o objektivně dobrém autě jakej je to shit a pak zjistíš, že je pro něj porno něco jako je například střep ASX :D
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2019 00:33
Re: Větší displej,
napriklad :yes:
Avatar - speedfred
1. 11. 2019 00:43
Re: Větší displej,
To by tam muselo byť šecko z Alfy a niekto by iba lepil znaky macebuči.
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2019 00:49
Re: Větší displej,
ale pozor... bolo by to montovane uz v japonsku a nazvali by to očipuči :D
1. 11. 2019 04:08
Re: Větší displej,
Být tam tři diamanty, tak se prodává asi jako Lancer! Tahle moudra radši nečíst ;-)
Avatar - Jaros71
1. 11. 2019 00:47
Re: Větší displej,
Tohle auto je super , pěkně vypadá a interier myslím byl v pohodě , krásný volant a perfektní budíky u sportovního sedanu jsou základ.
Facelift to ještě vylepší..fajn zpráva.
Cena je dost nahoře , výbava by měla být lepší , senzory a kamera v základu , vč. modernějších full LED světel !
A prodeje by byly jinde. :-)
1. 11. 2019 04:07
Re: Větší displej,
Myslím, že nahoře jsi už dostal pěknou nálož bez tvojí reakce a přijdeš si pro další :yes: :D
Avatar - speedfred
31. 10. 2019 23:49
Re: Větší displej,
Presne ako píšeš interiér je úplne v poriadku, infotaiment mi príde v niečom aj lepší ako idrive.
Ponuka motorov je ale tristná aj keď som čítal že 2L benzíny ladia na 360PS?
Údajne majú byť LED svetlá nejaké také drobnosti. Bixenony sú ale veľmi dobré.
Niekto tu písal o malom priestore v kabíne, asi tam ani nesedel. Pri mojich 185+ sa posadím všade dobre, len to nastupovanie dopredu je také všelijaké ako to popisoval aj JC.
Obyč vezie vypadajú dobre snáď iba zozadu, chcelo by to FL hlavne na predku.
Podvozok by sa mohli u AR učiť ladiť aj lepšie automobilky, ale o to už asi zákaznici nestoja.
Avatar - Londonbridge
31. 10. 2019 15:09
Interier
Zrovna Jaguar nevinika interierom minuly tezden sme vyzdvihli novy XF sedan 3l , 6V supercharged 380 koni v nadupanej vybave cervena koza , cervena metaliza atd. a ten interier je OK , ale ak to porovnam s Nemcami tak tiez zaostava. Myslim si ze Alfa a Jag si mozu v interieroch podat ruku...Jazdne neviem JAG ma velmi dobry podvozok ale to bude mat aj Alfa.
Rozbalit vlákno
7
31. 10. 2019 19:43
Re: Interier
Jsem myslel ,že už se tento motor nedá v EU objednat ,nebo to byla skladovka? Já to stihnul ještě před necelým rokem. Jezdím za 12 ale baví mě to :-)
Avatar - Londonbridge
1. 11. 2019 10:19
Re: Interier
Ano skladovka za dobru cenu... menili sme 3l dizel za 3l benzin .
1. 11. 2019 11:40
Re: Interier
Co za co jste měnili jsem od tebe četl v jiném vlákně. Já to udělal za stejných důvodů jako ty. Moc nejezdím a filtr u nafty se začínal ozývat a určitě by v budoucnu zazlobil. Nyní 3,0 sch a jeden velký :D :D :D Jezdím cca za 10 až 12 .Takže o zhruba 2 (možná 3) litry víc než s naftou .Ovšem jízdu si užívám a jezdím určitě víc dynamicky ;-)
Avatar - Londonbridge
1. 11. 2019 14:11
Re: Interier
Je to nadherny voz a dost silny. Spolumajitel firmy to menil ja este stale vaham mam na vymenu predch. gen MB E 350 dizlak, ja som viac na pomalsiu a lenivsiu jazdu... Mne este kontrolka na filter nesvietila ale chodim to obcas pretahovat po dialnici aj ked mam nabehanych len 16 500 mil . Ten Jag je brutalita myslim to da 100 za 5 s :yes:
1. 11. 2019 18:12
Re: Interier
Motor je fantastický. Asi před 5 léty jsem měl půjčené Xe S . A od té doby byl tento motor takový sen. Trochu mě mrzí, že v tom Xe byl výfuk takový víc hulvátský v xf je přece jen decentněji naladěný. Ale třeba v režimu sport by mohl dělat trochu větší bordel... :-) Začínám si pohravat s myšlenkou nějakého laděného výfuku s aktivními klapkami.
Avatar - Barrichello
31. 10. 2019 21:49
Re: Interier
Jaguar hlavně nemá žádný motory, benzíny zařízli a ty dehtové vergly od PSA jsou jedna velká tragédie, mraky motorů zadřených ještě před najetím 200 tis km
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2019 23:04
Re: Interier
jak nema ziadne motory?

a co tento z rodiny ingenium:

https://autobible.euro.cz/…rijemna-klasika/ ;-)

treba tu nieco viac? hadam ani nie

jag je ako vzdy dokonaly... :yes:
31. 10. 2019 15:34
Facelift
Tohle jsou jenom změny MY 2020.Facelift bude v roce 2022.
Rozbalit vlákno
2
31. 10. 2019 18:49
Re: Facelift
Nene. Bureš píše, že je působí lacině a bude facelift... tak to tak bude. 8-s
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2019 11:01
Re: Facelift
No, hlavně MY2020 už jede od září 2019... takže at je to co je to, bude to až od září 2020 = MY 21.