Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodeje nových automobilů v Číně nadále klesají, propadají se už 15 měsíců v řadě

Čínský automobilový trh, který dnes vícero velkých automobilek považuje za klíčový, ne a ne zastavit klesající prodeje.
Zpět na článek
1. 11. 2019 08:22
1. 11. 2019 08:56
1. 11. 2019 09:34
1. 11. 2019 19:12
2. 11. 2019 13:14
Avatar - pradeda777
31. 10. 2019 18:05
Čínský Titanic se potápí....
O současné situaci promluvil Fu Bingfeng....... ;-) Borec s takovým jménem určitě ví o čem mluví.... :-! Snad umí i plavat..... ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ada je zase tady
31. 10. 2019 18:16
Re: Čínský Titanic se potápí....
Důvodem je to, že neprodávají auta s dieselem.
Třeba i u nás by lidi kupovali Cígo s dieselem, ale vyrobit ho, to ne... :no:
31. 10. 2019 18:20
Re: Čínský Titanic se potápí....
to by si snad koupil jenom totalni idi*ot a ty
Avatar - SKAY
31. 10. 2019 18:59
Re: Čínský Titanic se potápí....
Kdysi Lupo mělo diesel..
31. 10. 2019 20:16
Re: Čínský Titanic se potápí....
Ovsem v dobe kdy si nemusel zcela neekologicky najizdet desitky kilometru zbytecne jen kvuli regeneraci dpf. Pro maly auto do mesta dnes jedine benzin. Naftu ani omylem.
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2019 21:52
Re: Čínský Titanic se potápí....
Když chceš přispívat spotřební daní a DPH do eráru, fajn.
Naftu ti nikdo nevnucuje a ani tehdy ti ji nikdo nevnucoval.
Benzín jako chrlič drobných pevných částic které BPF zachytí jen ze 70% je do města ideální :yes: :yes: :yes: :D
1. 11. 2019 08:47
Re: Čínský Titanic se potápí....
Je to logický vyústění současnýho stavu motorizací. Do malýho auta do města jedině benzín eventuelně CNG. Konec konců nafta se už ani do malých aut ani nedává. Přd 10 lety sis mohl na takový účely pořídit lupo nebo foxe v naftě a jezdit za 4 litry. Dnes to už bohužel nejde. Čili ano benzín jako chrlič drobných pevných částic je aktuálně ideál. To je holt výplod civilizace.
1. 11. 2019 12:56
Re: Čínský Titanic se potápí....
Takže:
Citygo, Up, Arona: 1.0MPI
Aygo, C1, 107: 1.0vvti
Sizuki Swift: 1,2vti
Renault Twingo: 1.0sce

Vídíš tam niekde priamy vstrek (a teda drobné častice)? Všetko sú to nepriamovstrekové atmosférické motory - do mestského približovadla ideál.
Po novom prechádzajú na EV - principiálne ideálna voľba do mesta, keby sa dobudovala infraštruktúra a zlacneli baterky, ale to uvidíme. Nafta je dobrá na diaľnici, nie na mestské poskakovadlo...
1. 11. 2019 10:22
Re: Čínský Titanic se potápí....
No jasne zabudol som, že naftoví Fox mal DPF a SRC. Citigo alebo Kolínske trojčatá majú jednoduché MPI motory. Oproti tomu by nafta plniace predpisy zvýšila cenu 1500-2000 EUR. To sa ti pri poskakovaní okolo domu na palive vráti už tak za 2-3 životy.
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2019 21:52
Re: Čínský Titanic se potápí....
Když chceš přispívat spotřební daní a DPH do eráru, fajn.
Naftu ti nikdo nevnucuje a ani tehdy ti ji nikdo nevnucoval.
Benzín jako chrlič drobných pevných částic které BPF zachytí jen ze 70% je do města ideální :yes: :yes: :yes: :D
Avatar - Zetti
1. 11. 2019 07:04
Re: Čínský Titanic se potápí....
To je zajimavy co se najde negramotu ktery tohle nevidi a neslysi.
2. 11. 2019 13:16
Re: Čínský Titanic se potápí....
Tenhle ondoň mně vždycky svými nesmysly donutí se tu zase přihlásit a dát mu mínus
Chlape ty musíš strašně rpět se zastaralym japoncem s divnym VW motorem a naději na změnu, koukam, asi do smrti nemáš :-(
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2019 22:42
nic nerastie vecne a do neba
ani cinsky trh ... o to tazsie to potom maju znacky ktore su na nom maximalne zavisle ..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
1. 11. 2019 08:22
...
"Vozy NEV (hybridy, elektromobily či vozy s palivovými články) zaznamenávají ještě výraznější pokles, což je způsobeno snížením státních dotací. V září došlo k meziročnímu sešupu o 34 %"

A tak by to bylo všude pokud by nedotovali, nezvýhodňovali elektro a na druhou stranu neházeli všemožné klacky pod nohy spalovacím motorům.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
1. 11. 2019 08:56
Re: ...
tak to už tedy asi VAG těch milion EV v roce nevyrobí, 500 000 v Evropě a 500 000 v Číně
říkal jsem si kde pořád berou tak optimistická prohlášení
1. 11. 2019 09:34
Re: ...
Asi tak ... lidé zatěžují životní prostředí skutečně velmi intenzivně, tam spadá i automobilismus. Jenže - ta zátěž auty, kterou teď řeší zejména Evropa, je nicotná proti jiným zdrojům, např. vypalování pralesů které souvisí s tím, že se lidé potřebují uživit. Jsme jako lidstvo v pasti a napadá mne jediná politicky nekorektní cesta - snížení počtu obyvatel planety. Je to paradox, ale investicemi do zdravotnictví (a že to je něco jako drogový business) vylepšujeme a prodlužujeme život což ale znamená, že postupně nejsme schopni ten život udržet. A pár e-aut to opravdu nevytrhne, jen to ještě situaci zhorší z pohledu v podstatě nesmyslných investic do e-aut.
1. 11. 2019 19:12
Re: ...
A skocis ze skaly sám nebo i s rodinou?
2. 11. 2019 13:14
Re: ...
Taky to tak vidim. Lidi řeší pár aut v Evropě ale že se počet lidí za 100 let zosminásobil (!!!) jako svojí chybu nevidí. Osobně nevidim problém v tom že jednou vymřu já i moje rodina čimž planetě ulehčíme.
Po pravdě klidně by se mohlo říct, dáme si 100 - 200 let na dodrancování planety a generace X už se nebude dál množit. Lidstvo by dožilo ve svym blahobytu a byl by jeho konec. Po nás to tu příroda nebo jiná vyšší moc dá zase do pořádku. Jenže na to lidstvo nemá koule :-(
Dinosauři taky vládli planetě a nikdo se z toho nezbláznil že vymřeli, nevim proč se bránit jejich osudu.
1. 11. 2019 17:18
Myslím si, že tie predaje súvisia s vládnymi direktívami...
...treba investovať do nových výrobných technológií, energetiky... a mzdy teda nebudú rásť.
Tiež zohráva rolu menší export do USA
Rozbalit vlákno
0