Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW ID.4 je dalším dílkem elektrické skládačky. Odhalil své tvary, finální vzhled zatím ne

Automobilka VW ukázala další elektrickou novinku – model ID.4. Pořád má na sobě vrstvu kamufláže, lépe jsme si jej ale zatím prohlédnout nemohli.
Zpět na článek
3. 11. 2019 17:02
3. 11. 2019 21:32
3. 11. 2019 21:57
Avatar - KANKUNEN
3. 11. 2019 14:15
VW bude muset prodat hodně dieslů,
aby mohl dotovat cenu baterky, výkonové elektroniky a elektromotoru v tomto modelu. No a stačí další dotace z peněz z ropy, aby si to zákazníci koupili. Svět EV.
Rozbalit vlákno
15
3. 11. 2019 18:39
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Jen počkej. Lecjakej uhratej BYkupec s palcema vomačkanejma vod Playstationu by ti to pořádně vysvětlil! :D
4. 11. 2019 01:04
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Spíš je poněkud zcestné si představovat, že by automobilka investovala do něčeho a vyráběla něco, co bude muset dotovat. Elektromobily se nedělají proto, že je to v módě, ale kvůli tomu, že speciálně od roku 2020 ušetří hromadu peněz na pokutách za CO2 a budou vydělávat peníze. Proto taky příští rok přijde na trh spousta elektromobilů.

Vemte si modelový příklad, že prodáte 10 aut, jednou všechno spalováky s 120g/km a podruhé 9 spalováků a 1 elektromobil. V prvním případě budou průměrné emise přímo 120 g/km, podruhé 108 g/km (elektromobil počítám jen jednou, přestože tam v prvních letech bude koeficient). To je rozdíl 12 g/km na jedno auto, což při pokutě 95 eur za gram dělá 1140 eur rozdíl v pokutě. Opakuji, na jedno auto, dohromady ten pouhý jeden prodaný elektromobil automobilce ušetří v tomto modelovém příkladě 11 400 eur, tj. 290 000 Kč. Což, jak jistě uznáte, je dost podstatná částka.
Avatar - KANKUNEN
4. 11. 2019 07:30
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Hezky napsané, EV slouží k obchodu s emisemi a ne jako zboží pro spotřebitele.
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 08:38
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Zajímavý jak po skoro 60 letech aktivního boje o snížení emisí aut = některý lidi dodnes nechápou VO CO GO
4. 11. 2019 08:48
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
To je již podruhé za sebou poměrně zvláštní interpretace. Elektroauta jsou samozřejmě úplně normální zboží pro zákazníky. Přičemž mají takový pohon, který automobilkám má zajistit maximální možný zisk v podmínkách vysokých pokut za emise CO2, jež jsme se jako společnost rozhodli snižovat. Opakuji, automobilky je nedělají pro to, aby si pro srandu dělaly auta na baterky a dotovaly to z prodejů spalovacích aut, je to zcela přímočarý ekonomický kalkul.
Avatar - KANKUNEN
4. 11. 2019 09:27
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Chlapi, že jsou auta skutečně čistá je parádní věc. Co se mi ale vůbec nelíbí, je to věčné čachrování s emisemi ze strany Bruselu, aby se mohli plácat po zádech ze záchrany planety, je to jak za komančů a to je hnus.
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 09:35
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Jo auta sou fajn věc = bohužel docela HODNĚ NEčistá = a PROTO se s tou nečistotou už asi 60 let celoplanetárně bojuje = což NEMÁ NIC společnýho s nějakym Bruselem
Tady v Evropě je na tom emisně možná nejlíp Toyota = asijskej výrobce co zrovna v Evropě moc neprodává

Myslet si že ten aktivní boj proti emisim co trvá už skoro jako lidskej život = je něco podobně ujetýho a nesmyslnýho jako za komančů = to je fakt hnus. No spíš BLBOST ;-)

Jak to teda myslíš? Že celý ty desítky let snah = byly a sou totální kravina? Naprostej omyl = jako to násilná nadvláda komunistů?
Avatar - KANKUNEN
4. 11. 2019 09:58
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Nový Explorer má papírovou spotřebu 2,9, co to planetě pomůže, když reál bude 4x horší. A vezmi si Novou Huť v Ostravě, stojí protože jejich zelená ocel je moc drahá a bere se železo z Číny, kde je emise netrápí. Příjde ti to normální, že je dovoleno brát špinavou ocel z Číny. Jde o obchod a ne o emise.
4. 11. 2019 11:44
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
No Hamuno, Kankunen má pravdu co nám k tomu řekneš? Přijde ti divný, že se podvádělo s emisema NOx a nepřijde ti stejně alarmující, že se podvádí s emisema CO2? V reálu jde samozřejmě o prd. Honí se jen čísla v tabulkách a grafech a realita je jak to už bývá trochu jinde. Je to ale tak jde jen o obchod ne reálně o emise.
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 14:17
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Ryccardo u tebe člověk musí ocenit to že si stojíš za svym = klidně proti celýmu VZDĚLANÝMU světu = vždy a ve všem :-)

Jak řikáš = svět se celejch těch 60 let krutě mýlí = a čeká na tebe SPASITELE = kterej zbaštil nejen hoaxy VW o Dieselgate ale i Pitomiovi o uprchlících = TY jsi ten ROZUM co máme poslouchat ;-)

Jak si tuhle psal = Dieselgate je nesmysl, byl to jen podraz USA na VW = kterej lidi jako ty PROHLÍDLI :-!
Tamní prodeje VW asi tak v úrovni Subaru u nás = prostě bylo nutný řešit :D
To mi připomnělo nový čísla tamních prodejů Pašíka = meziroční propad o 61% = to může soutěžit jen s místnim propadem Audi když musí plnit WLTP

Ty si velkej fanda hoaxů https://manipulatori.cz/…hlosti-230-km-h/ :-! :*)
5. 11. 2019 13:56
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Hele už si ty pohádky jak jsem proti celýmu vzdělanýmu světu už si konečně nech :D :D Sám snad už víš, že to není pravda. Já nějak nepozoruju, že bych byl proti snižování emisí nejen u aut. Pokud vím tak já jsem chtěl rozvíjet JE a odstavovat uhelné elektrárny ne ty. Ani nebojuju proti moderním EURO6 autům, tak se tu přestaň čepýřit :D Dieselgate dopadl jak jsem tvrdil já. VW to stálo nějaký peníze a auta jezdí vesele dál a v klidu dojezdí až do zaslouženého odpočinku.
4. 11. 2019 18:26
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Kde se podvádí s emisema CO2?
5. 11. 2019 13:58
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
Mám na mysli lhaní ohledně spotřeby u hybridů. 2 litry na sto a podobný nesmysly. realita je pak násobně jinde. To vidím jako podvádění s emisema CO2. Na papíře se deklaruje něco co je v reálu 4x-5x větší.
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 14:19
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
No KANKUNENE to je odpověď na ten Brusel = a to že místní normy zvládaj asijský = japonský a korejský automobilky LÍP než evropský?

Tak ryccardo se vyjádřil = a jako vždy nezklamal = lidskej život trvající snahy snížit emise = sou OMYL. Ale co ty? Stejnej názor = spíš s nim nebo spíš..?
Avatar - CICERO
3. 11. 2019 15:54
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
3. 11. 2019 16:09
Re: Klííídek, Nic se dotovat nebude, VW zkrachuje a koupí ho
TWL to jo, když ještě uvážíš, co za "piloty" si to koupí.
Batikovaný triko, lenonky, mastný vlasy (ty má i jeho tlustá krůta) a .....RWD!
:yes: :-!
3. 11. 2019 16:59
Re: Re: Klííídek, Nic se dotovat nebude, VW zkrachuje a koup
Tihle si to koupí leda kecama na netu, vždyť nedaj na stůl ani kilo litrů v českejch... Kupci elektromobilů jsou skoro jak kupci Alfy - je to skvělý, všechno ostatní je srajda, už už by si pro to šli, ale... A tím jejich koupě končí.
Avatar - CICERO
3. 11. 2019 17:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 11. 2019 17:29
Re: Re: Re: Klííídek, Nic se dotovat nebude, VW zkrachuje a
jj, vítej. To tady píšu už roky.
Zavedl jsem výraz BYkupci a docela se chytil.. Myslím.
Největší BYkupeckou základnu vzhledem k počtu reálnejch koupí má bezkonkurenčně Tesla. Druhý místo bych dal Lexusu. A pak taky Jaguary, Maser a LR. Všichni by to BYkupovali místo D3. Akorát že s tím v žívotě nejeli atd.
Avatar - Ada je zase tady
3. 11. 2019 16:58
Pokud...
to bude mít pod kapotou diesel a mezi sedadly ruční brzdu, bude se to prodávat dobře.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - CICERO
3. 11. 2019 17:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - .StenLi.
3. 11. 2019 21:32
Re: Pokud...
Predaje dieslov stale padaju az na 1/3 vsetkych predajov v Europe, diesel teda urcite nie je to co by predajom ID.4 pomohlo :) Mas rad diesel, to tu vsetci vedia, ale nema zmysel tu snivat o jeho ruzovej buducnosti ked realita je presne opacna. Alebo to tu mienis omielat kym neukoncia vyrobu posledneho dieslu?
3. 11. 2019 21:57
Re: Pokud...
Kdepak kámo.
Prodej dieselu se pouze vrací do normálu.
Diesel v malejch autech byl nesmysl. Klesne kam má a ustálí se to.
BTW diesel v malejch autech byl kvůli CO2 vlastně taky tlačenej, podobně jako dnes elektrifikace.
Ve větším autě s velkým nájezdem je pořád diesel nejen nejlepší, ale i nejekologičtější volba.
Neodporuj. Nediskutuj.
Uč se a děkuj.
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 08:44
Re: Pokud...
Nojo ale vono nejde jen vo nějaký Cé Ó dva žejo = de vo CELKOVÝ CELÝ lokální emise https://en.wikipedia.org/…wiki/Exhaust_gas

Nejekologičtější LOKÁLNÍ emise = teda URČITĚ NENI nafťák žejo = ten je leda zatim NEJVÍC dotovanej ;-)

Jak sem tak dneska stál ve štau auta přede mnou auta za mnou auta vedle mě = a podobnejch bylo v tu chvíli po planetě milion = a jak bylo relativně chladno a ty spalovací motory eště většinou studený z vejfuků se to valilo = tak sem si řikal kdyby většina těch aut krom pár sportovních typu Ferrari kde ten spalovací motor neni problém, tak kdyby ta drtivá většina měla NULOVÝ lokální emise. Prostě elektřina vodík.. emise nula

Protože většině lidí je pro to běžný ježdění naprosto fuk čim jedou = snad krom těch Ferrari apod. = a těch je zas tak málo že to zas neni emisní problém

Učte se = a klidně i děkujte :-)
Avatar - KANKUNEN
4. 11. 2019 10:05
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
ale vždy se najde člověk, který topí PETkama a plastama a ten zamoří obydlí jak 1000 současných aut. Já chci čistý vzduch a ne jen čisté auta.
Avatar - .StenLi.
4. 11. 2019 11:30
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
Pises to ako keby prechod z karcinogennych dieslov na nekarcinogenne hybridy a EV neprodukujuce v zapchach a pomalom pohynani sa ziadne emisie zvysovali pocet ludi kuriacich odpadom. Treba robit zmeny vo vsetkych oblastiach naraz, nie len v automobilizme a vykurovani, ale zaroven netreba deformovat diskusiu v jednotlivych temach bludmi od Ada a fosteka..
4. 11. 2019 13:26
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
Je třeba efektivně zlepšovat životní prostředí celé planety. Efektivně znamená zaměřit se na nejhorší zdroje. Celé znamená zaměřit se na oblasti, které jsou nejhorší. Tedy za co nejméně peněz co nejvíce muziky.
Typicky u dopravy - vyřazovat trvale z provozu nejstarší auta, která neplní žádnou emisní normu, pak s Euro1, Euro2 atd. Jenže realita je ta, že ti, co mají nadbytek peněz, nakupují nová e-auta ke svým stávajícím s Euro6 nebo místo nich, ale ti, co nemají dost peněz, jezdí dál ve starých krámech nebo si kupují staré ojetiny. To je strašně neefektivní a hloupé. A přitom Brazilské pralesy stále hoří.
4. 11. 2019 18:27
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
A je reálné zakázat všechny auto teba pod EURO3?
Avatar - .StenLi.
4. 11. 2019 18:35
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
Samozrejme, tak isto ako je realne a pomerne jenoduche pretransformovat vsetky elektrarne na obnovitelne, ale stale sa najde plno negativne naladenych odporcov bez padnych argumentov.
4. 11. 2019 18:42
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
Zakázat všechny staré auta by bylo dobré, ale prakticky je to zejména v chudších státech neprůchodné.
Avatar - .StenLi.
4. 11. 2019 18:32
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
Cestna doprava nie je najvacsi znecistovatel, ale ak chceme ostat v teme tak podla dostupnych faktov je pre zivotne prostredie najlepsie vymenit vsetky jazdene diesle za jazdene hybridy a nepredat jediny novy diesel, naopak pokrtyt cely dopyt po autach hybridmi a EV. Kazdy predany diesel a neelektrifikovany benzin je oddalovanie sa od idealneho spravania sa ktore nijak neobmedzuje pocet aut a ich pouzivanie. Idealne by sa samozrejme znasobila vlakova siet a zjednodusila preprava tovarov v kontajneroch nalozenych v zdrojovej fabrike a vylozenych az v cieli a cely cas prepravovanych lodou, vlakom a nakladiakom bez prekladky so zlomkom dnesnych kamionov. To je vsak v tejto birokratickej a kratkozrakej spolocnosti uplne scifi..
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 14:30
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
IDIOT s PETkama nebo aspoň s vymontovanym filtrem pevnejch částic nebo EGR ventilem = se vždycky najde. No a? To přece NIJAK NESOUVISÍ s tim že je lepší těch příštích ca 100.000.000 aut co ročně vychrlíme = a rozhodně jich tolik nevyřadíme z provozu = tak že je lepší aby těch příštích sto milionů = mělo reálný emise spíš jako Toyota než VW :D

Ne správně sem chtěl napsat: --je lepší aby měly reálný emise spíš jako současný normy než ty před třeba 40ti lety. I když se najdou ryccardové apod. = který tenhle desítky let trvající proces snahy ZPOCHYBŇUJOU

Idiot s PETkama s tim až tak nesouvisí = zabije tě spíš TDI co stojí před tebou a vedle tebe co díky přístupu Dieselgate každý chrlí jako 10 autobusů. A to topení se stejně jako ty auta přece řeší https://www.sfzp.cz/…-dotace-3-vyzva/

Bohužel mnohem pravděpodobnějš má pravdu odborná veřejnost u nás reprezentovaná Akademií věd = kterou máme jak řiká Gréta poslouchat SPÍŠ než chytrolíny bez maturity typu ryccardo

Bohužel dost lidí = je jako ryccardo, nebo Barik = kterej se vysmívá i tý Akademii věd. Tam myslim ryccardo eště nedošel = nebo? :-)
Avatar - CICERO
4. 11. 2019 22:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.