Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
VW bude muset prodat hodně dieslů,
| 3. 11. 2019 14:15
aby mohl dotovat cenu baterky, výkonové elektroniky a elektromotoru v tomto modelu. No a stačí další dotace z peněz z ropy, aby si to zákazníci koupili. Svět EV.
Avatar - fostek
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
| 3. 11. 2019 18:39
Jen počkej. Lecjakej uhratej BYkupec s palcema vomačkanejma vod Playstationu by ti to pořádně vysvětlil! :D
Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
| 4. 11. 2019 01:04
Spíš je poněkud zcestné si představovat, že by automobilka investovala do něčeho a vyráběla něco, co bude muset dotovat. Elektromobily se nedělají proto, že je to v módě, ale kvůli tomu, že speciálně od roku 2020 ušetří hromadu peněz na pokutách za CO2 a budou vydělávat peníze. Proto taky příští rok přijde na trh spousta elektromobilů.

Vemte si modelový příklad, že prodáte 10 aut, jednou všechno spalováky s 120g/km a podruhé 9 spalováků a 1 elektromobil. V prvním případě budou průměrné emise přímo 120 g/km, podruhé 108 g/km (elektromobil počítám jen jednou, přestože tam v prvních letech bude koeficient). To je rozdíl 12 g/km na jedno auto, což při pokutě 95 eur za gram dělá 1140 eur rozdíl v pokutě. Opakuji, na jedno auto, dohromady ten pouhý jeden prodaný elektromobil automobilce ušetří v tomto modelovém příkladě 11 400 eur, tj. 290 000 Kč. Což, jak jistě uznáte, je dost podstatná částka.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
| 4. 11. 2019 07:30
Hezky napsané, EV slouží k obchodu s emisemi a ne jako zboží pro spotřebitele.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
| 4. 11. 2019 08:38
Zajímavý jak po skoro 60 letech aktivního boje o snížení emisí aut = některý lidi dodnes nechápou VO CO GO
Re: Re: Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
| 4. 11. 2019 08:48
To je již podruhé za sebou poměrně zvláštní interpretace. Elektroauta jsou samozřejmě úplně normální zboží pro zákazníky. Přičemž mají takový pohon, který automobilkám má zajistit maximální možný zisk v podmínkách vysokých pokut za emise CO2, jež jsme se jako společnost rozhodli snižovat. Opakuji, automobilky je nedělají pro to, aby si pro srandu dělaly auta na baterky a dotovaly to z prodejů spalovacích aut, je to zcela přímočarý ekonomický kalkul.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
| 4. 11. 2019 08:59
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
| 4. 11. 2019 09:27
Chlapi, že jsou auta skutečně čistá je parádní věc. Co se mi ale vůbec nelíbí, je to věčné čachrování s emisemi ze strany Bruselu, aby se mohli plácat po zádech ze záchrany planety, je to jak za komančů a to je hnus.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat hodně dieslů,
| 4. 11. 2019 09:35
Jo auta sou fajn věc = bohužel docela HODNĚ NEčistá = a PROTO se s tou nečistotou už asi 60 let celoplanetárně bojuje = což NEMÁ NIC společnýho s nějakym Bruselem
Tady v Evropě je na tom emisně možná nejlíp Toyota = asijskej výrobce co zrovna v Evropě moc neprodává

Myslet si že ten aktivní boj proti emisim co trvá už skoro jako lidskej život = je něco podobně ujetýho a nesmyslnýho jako za komančů = to je fakt hnus. No spíš BLBOST ;-)

Jak to teda myslíš? Že celý ty desítky let snah = byly a sou totální kravina? Naprostej omyl = jako to násilná nadvláda komunistů?
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat hodně diesl
| 4. 11. 2019 09:58
Nový Explorer má papírovou spotřebu 2,9, co to planetě pomůže, když reál bude 4x horší. A vezmi si Novou Huť v Ostravě, stojí protože jejich zelená ocel je moc drahá a bere se železo z Číny, kde je emise netrápí. Příjde ti to normální, že je dovoleno brát špinavou ocel z Číny. Jde o obchod a ne o emise.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat hodně d
| 4. 11. 2019 11:44
No Hamuno, Kankunen má pravdu co nám k tomu řekneš? Přijde ti divný, že se podvádělo s emisema NOx a nepřijde ti stejně alarmující, že se podvádí s emisema CO2? V reálu jde samozřejmě o prd. Honí se jen čísla v tabulkách a grafech a realita je jak to už bývá trochu jinde. Je to ale tak jde jen o obchod ne reálně o emise.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat hod
| 4. 11. 2019 14:17
Ryccardo u tebe člověk musí ocenit to že si stojíš za svym = klidně proti celýmu VZDĚLANÝMU světu = vždy a ve všem :-)

Jak řikáš = svět se celejch těch 60 let krutě mýlí = a čeká na tebe SPASITELE = kterej zbaštil nejen hoaxy VW o Dieselgate ale i Pitomiovi o uprchlících = TY jsi ten ROZUM co máme poslouchat ;-)

Jak si tuhle psal = Dieselgate je nesmysl, byl to jen podraz USA na VW = kterej lidi jako ty PROHLÍDLI :-!
Tamní prodeje VW asi tak v úrovni Subaru u nás = prostě bylo nutný řešit :D
To mi připomnělo nový čísla tamních prodejů Pašíka = meziroční propad o 61% = to může soutěžit jen s místnim propadem Audi když musí plnit WLTP

Ty si velkej fanda hoaxů https://manipulatori.cz/…hlosti-230-km-h/ :-! :*)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat
| 5. 11. 2019 13:56
Hele už si ty pohádky jak jsem proti celýmu vzdělanýmu světu už si konečně nech :D :D Sám snad už víš, že to není pravda. Já nějak nepozoruju, že bych byl proti snižování emisí nejen u aut. Pokud vím tak já jsem chtěl rozvíjet JE a odstavovat uhelné elektrárny ne ty. Ani nebojuju proti moderním EURO6 autům, tak se tu přestaň čepýřit :D Dieselgate dopadl jak jsem tvrdil já. VW to stálo nějaký peníze a auta jezdí vesele dál a v klidu dojezdí až do zaslouženého odpočinku.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat hod
| 4. 11. 2019 18:26
Kde se podvádí s emisema CO2?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat
| 5. 11. 2019 13:58
Mám na mysli lhaní ohledně spotřeby u hybridů. 2 litry na sto a podobný nesmysly. realita je pak násobně jinde. To vidím jako podvádění s emisema CO2. Na papíře se deklaruje něco co je v reálu 4x-5x větší.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW bude muset prodat hodně d
| 4. 11. 2019 14:19
No KANKUNENE to je odpověď na ten Brusel = a to že místní normy zvládaj asijský = japonský a korejský automobilky LÍP než evropský?

Tak ryccardo se vyjádřil = a jako vždy nezklamal = lidskej život trvající snahy snížit emise = sou OMYL. Ale co ty? Stejnej názor = spíš s nim nebo spíš..?
Avatar - CICERO
Klííídek, Nic se dotovat nebude, VW zkrachuje a koupí ho dof
| 3. 11. 2019 15:54
:-[] :-[] :-[] pan řepný melasa říkal, že to klapne... Ty brojlere... :yes:

Panimaješ -> TESLOOP to economic down hell

Kdo do 5 let roztočí ekonomiku v německu, jak před rokem 2007 budu mu říkat Pán... :-!

Cyka Blyat Mamma Mrkel

Ale, něco pozitivního by bylo... ID3 má bejt zadokolka, to bude ovdovovač... :D
Avatar - fostek
Re: Klííídek, Nic se dotovat nebude, VW zkrachuje a koupí ho
| 3. 11. 2019 16:09
TWL to jo, když ještě uvážíš, co za "piloty" si to koupí.
Batikovaný triko, lenonky, mastný vlasy (ty má i jeho tlustá krůta) a .....RWD!
:yes: :-!
Re: Re: Klííídek, Nic se dotovat nebude, VW zkrachuje a koup
| 3. 11. 2019 16:59
Tihle si to koupí leda kecama na netu, vždyť nedaj na stůl ani kilo litrů v českejch... Kupci elektromobilů jsou skoro jak kupci Alfy - je to skvělý, všechno ostatní je srajda, už už by si pro to šli, ale... A tím jejich koupě končí.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Klííídek, Nic se dotovat nebude, VW zkrachuje a
| 3. 11. 2019 17:04
skončí jako jejich děcka od pondělí do pátku mhdčka...
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Klííídek, Nic se dotovat nebude, VW zkrachuje a
| 3. 11. 2019 17:29
jj, vítej. To tady píšu už roky.
Zavedl jsem výraz BYkupci a docela se chytil.. Myslím.
Největší BYkupeckou základnu vzhledem k počtu reálnejch koupí má bezkonkurenčně Tesla. Druhý místo bych dal Lexusu. A pak taky Jaguary, Maser a LR. Všichni by to BYkupovali místo D3. Akorát že s tím v žívotě nejeli atd.
Avatar - Ada je zase tady
Pokud...
| 3. 11. 2019 16:58
to bude mít pod kapotou diesel a mezi sedadly ruční brzdu, bude se to prodávat dobře.
Avatar - CICERO
Re: Pokud...
| 3. 11. 2019 17:02
science fiction
Avatar - .StenLi.
Re: Pokud...
| 3. 11. 2019 21:32
Predaje dieslov stale padaju az na 1/3 vsetkych predajov v Europe, diesel teda urcite nie je to co by predajom ID.4 pomohlo :) Mas rad diesel, to tu vsetci vedia, ale nema zmysel tu snivat o jeho ruzovej buducnosti ked realita je presne opacna. Alebo to tu mienis omielat kym neukoncia vyrobu posledneho dieslu?
Avatar - fostek
Re: Re: Pokud...
| 3. 11. 2019 21:57
Kdepak kámo.
Prodej dieselu se pouze vrací do normálu.
Diesel v malejch autech byl nesmysl. Klesne kam má a ustálí se to.
BTW diesel v malejch autech byl kvůli CO2 vlastně taky tlačenej, podobně jako dnes elektrifikace.
Ve větším autě s velkým nájezdem je pořád diesel nejen nejlepší, ale i nejekologičtější volba.
Neodporuj. Nediskutuj.
Uč se a děkuj.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Pokud...
| 4. 11. 2019 08:44
Nojo ale vono nejde jen vo nějaký Cé Ó dva žejo = de vo CELKOVÝ CELÝ lokální emise https://en.wikipedia.org/…wiki/Exhaust_gas

Nejekologičtější LOKÁLNÍ emise = teda URČITĚ NENI nafťák žejo = ten je leda zatim NEJVÍC dotovanej ;-)

Jak sem tak dneska stál ve štau auta přede mnou auta za mnou auta vedle mě = a podobnejch bylo v tu chvíli po planetě milion = a jak bylo relativně chladno a ty spalovací motory eště většinou studený z vejfuků se to valilo = tak sem si řikal kdyby většina těch aut krom pár sportovních typu Ferrari kde ten spalovací motor neni problém, tak kdyby ta drtivá většina měla NULOVÝ lokální emise. Prostě elektřina vodík.. emise nula

Protože většině lidí je pro to běžný ježdění naprosto fuk čim jedou = snad krom těch Ferrari apod. = a těch je zas tak málo že to zas neni emisní problém

Učte se = a klidně i děkujte :-)
Avatar - KANKUNEN
Můžeš mít emise z aut nula,
| 4. 11. 2019 10:05
ale vždy se najde člověk, který topí PETkama a plastama a ten zamoří obydlí jak 1000 současných aut. Já chci čistý vzduch a ne jen čisté auta.
Avatar - .StenLi.
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
| 4. 11. 2019 11:30
Pises to ako keby prechod z karcinogennych dieslov na nekarcinogenne hybridy a EV neprodukujuce v zapchach a pomalom pohynani sa ziadne emisie zvysovali pocet ludi kuriacich odpadom. Treba robit zmeny vo vsetkych oblastiach naraz, nie len v automobilizme a vykurovani, ale zaroven netreba deformovat diskusiu v jednotlivych temach bludmi od Ada a fosteka..
Re: Re: Můžeš mít emise z aut nula,
| 4. 11. 2019 13:26
Je třeba efektivně zlepšovat životní prostředí celé planety. Efektivně znamená zaměřit se na nejhorší zdroje. Celé znamená zaměřit se na oblasti, které jsou nejhorší. Tedy za co nejméně peněz co nejvíce muziky.
Typicky u dopravy - vyřazovat trvale z provozu nejstarší auta, která neplní žádnou emisní normu, pak s Euro1, Euro2 atd. Jenže realita je ta, že ti, co mají nadbytek peněz, nakupují nová e-auta ke svým stávajícím s Euro6 nebo místo nich, ale ti, co nemají dost peněz, jezdí dál ve starých krámech nebo si kupují staré ojetiny. To je strašně neefektivní a hloupé. A přitom Brazilské pralesy stále hoří.
Re: Re: Re: Můžeš mít emise z aut nula,
| 4. 11. 2019 18:27
A je reálné zakázat všechny auto teba pod EURO3?
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Můžeš mít emise z aut nula,
| 4. 11. 2019 18:35
Samozrejme, tak isto ako je realne a pomerne jenoduche pretransformovat vsetky elektrarne na obnovitelne, ale stale sa najde plno negativne naladenych odporcov bez padnych argumentov.
Re: Re: Re: Re: Re: Můžeš mít emise z aut nula,
| 4. 11. 2019 18:42
Zakázat všechny staré auta by bylo dobré, ale prakticky je to zejména v chudších státech neprůchodné.
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Můžeš mít emise z aut nula,
| 4. 11. 2019 18:32
Cestna doprava nie je najvacsi znecistovatel, ale ak chceme ostat v teme tak podla dostupnych faktov je pre zivotne prostredie najlepsie vymenit vsetky jazdene diesle za jazdene hybridy a nepredat jediny novy diesel, naopak pokrtyt cely dopyt po autach hybridmi a EV. Kazdy predany diesel a neelektrifikovany benzin je oddalovanie sa od idealneho spravania sa ktore nijak neobmedzuje pocet aut a ich pouzivanie. Idealne by sa samozrejme znasobila vlakova siet a zjednodusila preprava tovarov v kontajneroch nalozenych v zdrojovej fabrike a vylozenych az v cieli a cely cas prepravovanych lodou, vlakom a nakladiakom bez prekladky so zlomkom dnesnych kamionov. To je vsak v tejto birokratickej a kratkozrakej spolocnosti uplne scifi..
Avatar - Hammunasakra
Re: Můžeš mít emise z aut nula,
| 4. 11. 2019 14:30
IDIOT s PETkama nebo aspoň s vymontovanym filtrem pevnejch částic nebo EGR ventilem = se vždycky najde. No a? To přece NIJAK NESOUVISÍ s tim že je lepší těch příštích ca 100.000.000 aut co ročně vychrlíme = a rozhodně jich tolik nevyřadíme z provozu = tak že je lepší aby těch příštích sto milionů = mělo reálný emise spíš jako Toyota než VW :D

Ne správně sem chtěl napsat: --je lepší aby měly reálný emise spíš jako současný normy než ty před třeba 40ti lety. I když se najdou ryccardové apod. = který tenhle desítky let trvající proces snahy ZPOCHYBŇUJOU

Idiot s PETkama s tim až tak nesouvisí = zabije tě spíš TDI co stojí před tebou a vedle tebe co díky přístupu Dieselgate každý chrlí jako 10 autobusů. A to topení se stejně jako ty auta přece řeší https://www.sfzp.cz/…-dotace-3-vyzva/

Bohužel mnohem pravděpodobnějš má pravdu odborná veřejnost u nás reprezentovaná Akademií věd = kterou máme jak řiká Gréta poslouchat SPÍŠ než chytrolíny bez maturity typu ryccardo

Bohužel dost lidí = je jako ryccardo, nebo Barik = kterej se vysmívá i tý Akademii věd. Tam myslim ryccardo eště nedošel = nebo? :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Můžeš mít emise z aut nula,
| 4. 11. 2019 22:21
Zhluboka dýchej přirodo jeden EGR jsem ladil i já :-) Kapru Žijem

AV ??? Hamuno? To je jak tam řikaj: Já nevím? :-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku