Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi: nové motory 1,8 TFSI (88 kW) pro A4 a 1,8 TFSI (125 kW) pro A5. Nová A4 na českém trhu pod 800 tisíc Kč

Pro ekonomicky smýšlející příznivce Audi uvedla nové verze čtyřválce TFSI do svých modelů A4 a A5. Vyznačují se nízkou spotřebou a přitom slušnou dynamikou. Cena nového Audi A4 s nejslabším motorem v nabídce klesla pod 800 tisíc Kč.
Zpět na článek
25. 1. 2008 11:35
neregistrovaný "Osmodiar"
25. 1. 2008 11:53
25. 1. 2008 12:00
neregistrovaný "Osmodiar"
25. 1. 2008 12:16
25. 1. 2008 13:37
25. 1. 2008 22:54
neregistrovaný "arzilipen"
26. 1. 2008 14:45
neregistrovaný "Osmodiar"
25. 1. 2008 11:53
neregistrovaný "em.tom"
25. 1. 2008 11:57
neregistrovaný "em.tom"
25. 1. 2008 13:30
neregistrovaný "1nt3GraC2"
25. 1. 2008 15:46
anonym
25. 1. 2008 12:03
neregistrovaný "MAAR"
25. 1. 2008 18:31
neregistrovaný "mozgog@post.c"
25. 1. 2008 12:56
neregistrovaný "Ales i"
25. 1. 2008 15:31
neregistrovaný "1nt3GraC2"
25. 1. 2008 18:37
28. 1. 2008 11:18
neregistrovaný "1nt3GraC2"
25. 1. 2008 13:33
neregistrovaný "1nt3GraC2"
25. 1. 2008 15:36
25. 1. 2008 17:27
25. 1. 2008 18:59
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 19:39
25. 1. 2008 20:09
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 20:26
25. 1. 2008 20:39
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 20:54
25. 1. 2008 21:04
25. 1. 2008 21:42
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 20:35
25. 1. 2008 21:31
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 22:17
25. 1. 2008 17:38
25. 1. 2008 19:40
25. 1. 2008 16:55
neregistrovaný "pasak"
25. 1. 2008 17:00
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 17:49
25. 1. 2008 19:33
25. 1. 2008 20:25
25. 1. 2008 21:43
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 22:04
25. 1. 2008 22:57
neregistrovaný "PREMDA"
26. 1. 2008 17:38
25. 1. 2008 18:41
neregistrovaný "mozgog@post.c"
25. 1. 2008 19:35
25. 1. 2008 20:07
neregistrovaný "mozgog@post.c"
25. 1. 2008 20:20
25. 1. 2008 20:37
neregistrovaný "mozgog@post.c"
25. 1. 2008 20:46
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 21:27
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 22:03
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 22:12
25. 1. 2008 23:00
neregistrovaný "PREMDA"
26. 1. 2008 17:40
26. 1. 2008 23:05
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 22:51
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 23:12
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 23:19
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 17:19
neregistrovaný "Jorg"
25. 1. 2008 17:36
25. 1. 2008 17:52
25. 1. 2008 19:30
25. 1. 2008 19:01
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 19:29
25. 1. 2008 21:36
neregistrovaný "rout"
26. 1. 2008 12:13
neregistrovaný "Osmodiar"
25. 1. 2008 11:35
1.8T
Dynamika a spotřeba jsou v dobrém poměru a do tohoto auta to určitě stačí. Ale nepochybně bych si užil v A4 krásný pocit, kdyby mě předjela Octávia RS se silnějším motorem a majitelem s gelovou parádou na hlavě :-) Podle mě ten motor rozhodně stačí, ale silnější by jí slušel víc...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - sybokcz
25. 1. 2008 11:53
Re: 1.8T
Vzdyt jich tam nabizeji hafo, staci si jenom vybrat. Rika ti neco zaklad? Octavia RS je vrcholny model i motorizace.
neregistrovaný "Osmodiar"
25. 1. 2008 12:00
Re: 1.8T
Přečti si to ještě jednou a pořádně. Udělám ti shrnutí - a) 1.8ka stačí b) Silnější motory sluší víc c) Nelíbilo by se mi, kdyby luxusní prémiový vůz předjela lidová (byť nejsilnější) Škodovka. Čili, nebavím se o nějakých základech nebo vrcholných výbavách, ale o tom, co se k charakteru vozu nejvíce hodí.
Avatar - sybokcz
25. 1. 2008 12:16
Re: 1.8T
Tak samozrejme ze se hodi silnejsi motory, ale nekdo nepotrebuje nejaky supermotor, nekomu staci nizsi vykon. Jde o to pokryt co nejvic zakazniku (to uz jsem tu nekde psal). Sam bych sel spis do 2.0 TFSi nebo nejake V6.
Avatar - VDC
25. 1. 2008 13:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ajin(MoDo Team)
25. 1. 2008 14:10
Re: 1.8T
A co když je VW jen Chudší Audi, je to otázka z jakého úhlu se na to díváš. Jsem velkým fandou Audi.
VW mi je poslední dobou k smíchu jak se dere někam kam nepatří.
neregistrovaný "arzilipen"
25. 1. 2008 22:54
Re: 1.8T
Octavie II RS TFSI je za 750.000 Kc rozhodne lepsi volba i vetsi luxus nez A4 s motorem 1,8 TFSI. Skodu mas v zakladu na 17" litych kolech, v kuzi, dvouzonovou klimou, xenony atd. Co mas v zakladu u A4? Skoro nic z "luxusu". Platis pouze za image a to je malo. Me by spise urazilo, kdyby me v Rsce po dalnici predjela A4 s motorem 1,8 TSI.
neregistrovaný "Osmodiar"
26. 1. 2008 14:45
Re: 1.8T
Ale bude to furt jen Škodovka :-)
neregistrovaný "em.tom"
25. 1. 2008 11:53
Není to překlep?
Jenom nevím, proč Audi dává do A4 motor o 88 kW, když ho umí i do Octavie naladit na 118 kW. Není to nějaký překlep??
Rozbalit vlákno
6
Avatar - sybokcz
25. 1. 2008 11:55
Re: Není to překlep?
118kw verze je v A4 taky, 88kw je zakladni naladeni (misto nejaky 1.6FSI) a nez opet nekdo pripise, ze tam muzou dat 1.4TSi, tak nemuzou, platforma je delana s motorama podel, nikoliv napric.
neregistrovaný "em.tom"
25. 1. 2008 11:57
Re: Není to překlep?
No dobře, ale není to na auto typu A4 trochu málo? Přece jen, když se rozhodnu pro auto jako Audi....
Avatar - sybokcz
25. 1. 2008 12:15
Re: Není to překlep?
Nekteri tam nepotrebujou 4.2 V8 FSI v RS4, nekomu staci vybava a mensi motor, jde prece o to pokryt veskere mezery a snizit cenu pro ty co chteji levne audi.
Osobne bych volil bud V6 nebo 2.0TFSI.
neregistrovaný "1nt3GraC2"
25. 1. 2008 13:30
Re: Není to překlep?
levne a audi? to je IMHO protimluv
Avatar - sybokcz
25. 1. 2008 14:40
Re: Není to překlep?
Ok, levnejsi :).
anonym
25. 1. 2008 15:46
Re: Není to překlep?
No taky mi to prijde pomerne slaby, ale na druhou stranu treba zakladni Rover 75 mel 1.8i 85kW. Urcite to nebyl autak na zavodeni, ale motor se kupodivu ani s tak tezkym autem nijak zvlast netrapil. Docela to jelo. A byl vyrazne levnejsi nez V6ky a pri klidne jizde o dost uspornejsi (nikoli usporny :-).
neregistrovaný "MAAR"
25. 1. 2008 12:03
cena
Cena dobrá, ale v Německu je za 699.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mozgog@post.c"
25. 1. 2008 18:31
Re: cena
...a v USA bude od 499 (odhaduju)
25. 1. 2008 12:06
Dostačujúci základ
88kW sa javí ako dosť pre A4ku žiadny športovec,ale na jazdenie stačí.A5 s jej základnou motorizáciou však stojí až moc vela penazi na to,že to je základ.Cenový rozdiel 20tisic oproti 2.0TFSI mi pride dosť mali aj ked je rozdiel len par kW
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Merkur
25. 1. 2008 12:20
Re: Dostačujúci základ
A kde maj tu starobu starobnou 1.6 MPI :-) ?Že by už konečně přišel ten proklamovanej náskok díky technice >:D .
neregistrovaný "Ales i"
25. 1. 2008 12:56
88 kW
Ono to ma 88 kW uz pri 3650 otackach. To je ten motor hodne seskrcenej. Chiptuneri budou mit skvelej zaklad
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "1nt3GraC2"
25. 1. 2008 15:31
Re: 88 kW
trosku nechapu na co je tam turbo kdyz starej 1,8 20V mel bez turba 92 kW.
Avatar - Ronault.
25. 1. 2008 18:37
Re: 88 kW
No to měl těch 92 kW, ale taky když se rozpapkal, tak jeho spotřeba zdaleka nebyla taková optimistická. Navíc měl 92 kW papírově, ale ve skutečnosti to žádný drak nebyl, to poté donutilo konstruktéry přidat turbo
neregistrovaný "1nt3GraC2"
28. 1. 2008 11:18
Re: 88 kW
Diky za odpoved, nicmene technika se od te doby posunula, coz me vede k memu nazoru, ze by to slo i bez turba.
neregistrovaný "1nt3GraC2"
25. 1. 2008 13:33
Anketa
Chybi mi v ankete moznost: Audi A5 je sporťák?
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2008 15:36
ZA KILO
Tak tomu se říká dokonale vyfutrované základy... střední prémiovka za meně než osm set... já snad neumím čísla, nebo asi už žiji v ráji. Jasně, všichni víme, že k tomu základu musíš sto až stopade přihodit, aby sis čtyřku přivedl k oltáři v parádních lodičkách, ale i tak, střední prémiovka sakum pakum pod milión, o tomhle se nesnilo opravdu mnoha generacím našich předků. Kilo zlata... a máš čtyřku ve sklepě... to je sen.

P.S. A k tomu všemu zdarma image, kterej neuneseš ani v náručí. Tedy, jásej a křepči, svět je krásnej. BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
25. 1. 2008 17:19
Re: ZA KILO
Jasně, takový to "již od" bude znít v reklamách velice dobře... ;-) Nicméně nová A4ka se velice povedla a chválu ode mě Audi sklízí i za velice solidní a důstojný motorový základ, který minulé chyběl. V základu si nemyslím, že by chybělo něco, co opravdu potřebuješ, a ty serepetičky navíc si klidně, kdo na to má (chuť a peníze >:-[] ) přikoupí...
Jedna otázka mi přece jen na mysli ale vytanula, proč z 1.8TFSI neudělali něco lepšího, než 120koňový základ. Přece jenom, 1.8 litru, turbo, a 120koní...mno, zní mi to dost zvláštně, samo o sobě. V podstatě si myslím, že k tomu nepotřebovali vůbec to turbo...Ale tak my neznalí se můžem pouze "v klidu" přít na místních diskuzích ;-) Tak ať se nové A4 daří, je to velice pěkná nabídka a kreace! :yes:
25. 1. 2008 17:27
Re: ZA KILO
To ano, souhlas, A4 se vyvedla. Já myslím, že ten základní motor tam je právě pro klidné jezdce, kteří ovšem umí ocenit i vynikající pružnost. Ono na váhu toho auta je už 150 koní pěknej lomcovák... takže být starší člověk, co jezdí roky v prémii, proč ne.
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 18:59
Re: ZA KILO
Lomcovák? Ehm...no budiž. Mimochodem, u základního motoru u Lanceru jsi psal něco o trapnosti v dlouhém táhlém, tady ne? :-) ;-) . No nic...
25. 1. 2008 19:39
Re: ZA KILO
Ten Lancer ale moc výkonového rozletu dál nenabízí. A4 končí až ve výkonovém nebi...
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 20:09
Re: ZA KILO
Pochopitelně...nesrovnávám paletu ale základní motor, který se u lanceru stal středem sarkastických poznámek a tady to je výborná volba :-)
25. 1. 2008 20:26
Re: ZA KILO
V kontextu k další motorizaci... Copak nabízí dále ten lancer... mrkni na to :-)
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 20:39
Re: ZA KILO
Neodbíhej od tématu...co je psáno to je dáno a ty jsi označil motor ve velkém autě, jako je A4 se 150 koni jako "pěknej lomcovák". Zatímco stený motor (a to je základu audi dikonce ještě níže) v jiných vozech je podprůměrná motorizace (rád používáš něco o dieselových oktávkách v dlouhém táhlém). No nic, nebudu tě tahat za slovo, jen jsem se nad tím lehce pousmál ;-)
25. 1. 2008 20:54
Re: ZA KILO
Ty jsi ale rejpal >:-[] ;-)
25. 1. 2008 21:04
Re: ZA KILO
Zdá se mi, že ani ne tak za slovo, jako za koule :-) Ještě jednou - U lancera jásali příznivci, jaké bude lancer na tom základním motoru dělo. Zde nejásáme nad dělem, naopak, nad základním motorem pro, řekněme, umírněné řidiče.
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 21:42
Re: ZA KILO
Ne, tahání za koule opravd není mojí oblíbenou činností >:D . Já si myslím, že ani zde (dle mého by prémiový sedan měl mít motorizaci odpovídající jeho image a postavení na trhu) není na 88 kW moc proč jásat.
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 21:31
Re: ZA KILO
DiGTInare, placas nesmysly. U Imprezy ti 150k nestaci a u A4 je to lomcovak? Priznej se, ze sis neco zapalil...
25. 1. 2008 22:17
Re: ZA KILO
PREMARRIANKU, nezapálil jsem si nic. Asi máš problém s chápáním textu - těch 150 jsme rozebírali z pohledu základní motorizace, jestli by měli u AUDI jít níže.
neregistrovaný "pasak"
25. 1. 2008 16:55
Tomu nechapem
Nechapem,preco urobia auto s poddimenzovanym motorom. Ved by mohli kludne spravit 1.8 bez turba s podobnym vykonom, a urcite by bol ten motor lacnejsi ako 1.8turbo a mal by lacnejsiu prevadzku. A urcite je ludom ktori si kupia 1.8 TFSI 88kW jedno ci tam to turbo maju alebo nie...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 17:00
PENÍZE A AUTO
Audi na sobě maká. Snaží se, to se musí nechat. Za 795000 nabídne základní motor který "stačí". O výbavě jsme se moc nedočetli. No, za tuhle cenu ji moc nebude.
Za cenu o 1000Kč míň dostaneš novou Mazdu 6 v plné výbavě s motorem 2,5MT. 0-100 za 8s. Mazda je prostornější, má lepší sedačky, rozumější ovládání a za ty peníze je Mazda rozumnější koupě.
Rozbalit vlákno
33
25. 1. 2008 17:49
Re: PENÍZE A AUTO
Tahle úvaha, Přemku, by měla věcnou logiku, kdybys porovnával porovnatelné vozy. Dejme tomu Mondeo a šestku... tehdy lze hledat vztah mezi výší ceny a užitnými vlastnostmi. Ovšem porovnávat prémiový segment s echt mainstreamovou produkcí... to prostě nesvědčí o tvém pevném postoji. Spíše bych řekl, že přání je otcem myšlénky. Totiž rozdíl, mezi těmito auty (berme ted v úvahu rozdíl statický) je fakticky rozdíl mezi mainstreamem a prémiovkou. Všechno, všechno za co vezmeš má samozřejmě AUDI lepší, počínaje materiály, přes dokonale odladěný design, po image. Pokud pak vezmeme do úvahy rozdíly za jízdy, pak opět (logicky) má AUDI vše lepší - ovládání, podvozek (zde tedy zejména těží AUDI z posunutí motoru vzad a tedy z neutrálnějších jízdních vlastností). Takže tvá myšlénka, že je lepší koupit silnější mainstream, než základní prémii nemůže v životě obstát. je to jen papírové porovnání cen a výkonu motorů, aniž bys bral do úvahy to, co dělá mainstram mainstreamem a prémii prémií. A i tak... ten motor 1,8 TFSI, to je klenot motorů. Pokud by tedy někdo rozmýšlel tvým směrem asi těžko by mohl upřednostnit ten silný motor Mazdy. Přemku, sakra... trochu reality do úvah.

Konečně snad bychom měli ještě se zamyslet nad tvou úvahou o "rozumější koupi"... No, Přemku, z tohoto tvého pohledu by nám nakonec vyšla jako nejrozumější ta padesátitisícová TATA...

Tedy.... dnes špatně, měl bys spíše porovnat třeba Passata a šestku. To ano, to by mělo význam, (a docela by mě to i zajímalo) ale prémii nechme, na tu samozřejmě Mazda nemá. Ani mít nechce. Tohle bys pochopit měl. Mimochodem, v tom velkém testu AMSport se ze středních mainstreamovek šestka umístila až za Passatem, Mondeem a (!) Lagunou. Předstihla ovšem Vectru, 407 i Sebringa, ale že by se jednalo o nějakého krále třídy, o tom nelze ani uvažovat. Co se týká A4, ta předstihla trojku od BMW i MB-C. Bavorák i C dojeli trochu na stísněný vnitřní prostor, vztaženo k A4.
Avatar - Ronault.
25. 1. 2008 19:00
Re: PENÍZE A AUTO
Takže pěkně postupně. Teda možná hned na začátku bych mohl říct, že se sám sobě divím, když reaguji na fanatického VW úchyla.

Rozlišování aut na prémiové vozy a mainstreem je umělé a postrádá logické vysvětlení. Je celkem jedno, jestli mám na kapotě 4 kruhy jako na stole po štucku piva, nebo písmeno M. To, že si někdo připlatí za image ještě neznamená, že za připlacenou cenu dostane více. Rozhodně a už vůbec to neplatí u Audi. Audi z velké části sdílelo a vždy bude sdílet díly s VW a celým jeho koncernem. Proto nás nepřekvapí, když kostru spínačů, elektrotechniky a podobných na oko neviditelných součástek bude sdílet například s Prassatem, nebo dokonce Fobii. Vyzdvihovat jízdní vlastnosti A4 s motorem vpředu a srovnávat je s BMW a MB se snad ani nedá. Audi se celé léta SNAŽÍ proniknout do premiových značek, ale dle mého posudku se to daleko lépe podařilo Lexusu, který bych volil určitě daleko raději, než něco, co je jen napodobenina.

Co se týče designu. Design je názorová věc. Tebe kdyby jako malého vozili v Fiatu, nebo v Citroenu, tak dnes pěješ jinou píseň a onanuješ u jiných značek. To je Tvůj největší problém, nedokážeš se na věci dívat objektivně. Můj názor na design Audi je naprosto odlišný. Připadají mi všechny jejich výrobky stejné, nudné, dělané s vědomím toho, aby byly co nejméně komfliktní. Ačkoliv mi nečiní poznat jakýkoliv typ vozu všech značek, tak u Audi bohužel poslední dobou začínám přemýšlet, zda je to A4, A6... jeden stejný kýč vedle druhého a u nich šťastní manažeři či státnici přitrouble se usmívající, že mají něco extra.

Já osobně test AMSportu nečetl, ale pokud se nepletu, tak nová Mazda 6 se na trh teprve dere, takže se nejspíše srovnávalo se starou M6. Možná se pletu, nečetl jsem to.

Jo a Tvé posunutí motoru vzad u Audi. To provedli až teď a dočetl ses to tady na auto.cz v posledním testu.

Jinak osobně neříkám, že Audi jsou špatné vozy, ale rozhodně bych si při výberu vozu střední třídy vybíral jinde, osobně mě to vůbec neoslovuje. A k článku - motor 1,8 TSFI považuji za bohatě dostačující základ, který většině řidičů postačí a v běžném provozu jistě nebude brzdou. Jen bych se snad pozastavil nad tím, zda bude spolehlivost a životnost motoru dosahovat průměru všech ostatních v koncernu, přecejen turbo a přímý vstřik v pranici s kvalitou českých paliv...
25. 1. 2008 19:33
Re: PENÍZE A AUTO
Renaulte, to, že považuješ dělení na mainstream a prémii za umělé, postrádající logiku (asi tvé zbožné přání ne?) tě tu staví na úroveň slepých hlušců... musím říci, že tvou větu zařazuji na blábol roku ve Zlatém ventilku 2008. S větší pitomostí (nezlob se) jsem se tu již dlouho nesetkal. Když tak někoho popros, ať tě sveze s lagunou a potom s A4. Dost se ti zhroutí tvé představy o světě aut.

Pleteš se i v tom, že AMSport nemohl testovat novou mazdu. Pleteš se vlastně ve všem... Příště prosím uvažuj, nebo to piš s někým, kdo má o autech a o životě trochu realističtější představu.
Avatar - Ronault.
25. 1. 2008 19:42
Re: PENÍZE A AUTO
Tvůj zlatý ventilek není pro mě tak důležitý jako pro Tebe. Zřejmě si jim někde děláš dobře.

Ve Tvé reakci nebyl ani jeden faktický argument, který by Tvé kecy pasovaly mimo svéru nikoho nezajímajících lidí, kteří jsou nuceni své názory psát do diskuzí, aby někoho vůbec zajímaly. Možná bys mohl zkusit sešit, papír a tužku a dílo třeba používat na WC. Konečný výsledek bude stejný.

A snad závěrem bych Tě poprosil, aby ses naučil číst. E a O Ti činí potíže.

Jo a Tvé konstatování, že s větší pitomostí... bla bla bla... to používáš v každé reakci, kde máš problém nějak rozumně odpovědět. To už ale tak bývá, že když nejsou argumenty, tak se háže kamením ;-)
25. 1. 2008 20:25
Re: PENÍZE A AUTO
Doufám, že nečekáš, že tu budu argumentovat o tom, že existuje prémiový segment >:D Motoristickou abecedu tě tu opravdu učit nebudu. Vrať se do školky, Renaulte.
Avatar - Ronault.
25. 1. 2008 20:39
Re: PENÍZE A AUTO
Nic nového, argumenty nikde, jen onanie... Nevím, jestli mne už někdo nepředběhl, ale pasoval bych Tě na krále VW onanistů :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 21:43
Re: PENÍZE A AUTO
Stredni trida a premiovka stredni tridy se muze lehce porovnavat. Jde o auta stejny nebo podobny velikosti s podobnou motorizaci. Rozdil je jen v chapani znacky. Takze fyzicky se srovnavat daji a tak je taky srovnavam. O image nepadlo ani slovo.
A4 nema nijak uzasne jizdni vlastnosti. Posun motoru vzad poznas az v meznich situacich, do kterych se bezny ridic nedostane. Sedacky ma Mazda lepsi, prostor taky. Materialy jsou na vysoke urovni v obou autech.
AMS je nemecky casopis a jak nekdo spravne napsal, v testech v nemeckych casopisech vzdy vyhraje nemecke auto. To je jako, kdyby ses zeptal papeze jestli existuje buh.
25. 1. 2008 22:04
Re: PENÍZE A AUTO
No jo, jenže v tom německém časopise porovnávali nejen německá auta, nýbrž lagunu a šestku a jako lepší z toho vyšla... laguna. A to je velmi vypovidající informace o postavení a kvalitách šestky.
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 22:57
Re: PENÍZE A AUTO
Ja jsem jel jak novou Lagunou, tak novou M6. Na prednim sedadle se v Lagune sedi lip, ma papirove lepsi motory. Ocividne soudruzi z NDR nebrali v uvahu misto na zadnich sedadlech, jizdni vlastnosti a poruchovost.
Test jsem necetl, Auto Bild nebo AMS nectu. Tam se vic porovnavaji znacky nez auta.
26. 1. 2008 17:38
Re: PENÍZE A AUTO
Kup si AMSport, samozřejmě, že brali do úvahy jízdní vlastnosti, dokonce je tam asi 10 tabulek, od losa po kruh... je to důkladnej test (včetně provnávání světel, to jsem mrkal) 11 středních aut... a ta laguna je v kontextu ke kvalitám Mazdy 6 velmi výmluvná.
neregistrovaný "mozgog@post.c"
25. 1. 2008 18:41
Re: PENÍZE A AUTO
ty uvažuješ racionálně, ale je tady řada "espéček" (small people), na kterých je nejzajmavější auto ve kterém dřepí, a těm nezbývá než připlatit 250.000,- za čtyři kroužky na chladiči, aby měli aspoň něco.
25. 1. 2008 19:35
Re: PENÍZE A AUTO
Tohle je velmi hrdý text... jezdce formule tramvaj... :-) Velmi upřímně ti přeji, aby ti jednou tvá životní úroveň umožnila žít tak, aby nákup auta v cenové relaci A4 byl pro tebe zcela běžnou tří až pětiletou rutinou :yes:
neregistrovaný "mozgog@post.c"
25. 1. 2008 20:07
Re: PENÍZE A AUTO
děkuji Ti za starost o mou životní úroveň, nákup auta nad 750.000,- až 800.000,- považuju za zbytečnost, pak je to už taková exhibice - onanie dotyčného, nepotřebuju.
Myslím, že auto by mělo být v souladu s majitelem, proto nemám rád pepíky v Golfech, vytuněných Oktávkách a Pasátech, většinou jsou to divný lidi, pinglové, různí "obchodníci" i "řemeslníci" apod. Čekám na nového Forestera, a jsem rád, že si ho může dovolit, ale bolí to ;-)

..a mimochodem, žádné "prémiovky" neexistují, to jenom lidé považují některé výrobky za "prémiovky", dle kontinentu

a ještě k Tvému rigidnímu nadšení pro VW, zjisti si kolik investuje do vývoje Toyota a kolik VW, potom si uvědomíš, že "nůžky" mezi Lexusem a evropskými "prémiovkami" se budou dále (a stále) rozevírat
25. 1. 2008 20:20
Re: PENÍZE A AUTO
Nemám žádné nadšení pro VW, jen píši, tak jako píšeš ty. Ta věta o tom, že prémiovky vlastně neexistují >:D tu zapadnout nenechám >:D :yes:

Proč se domníváš, že levná auta harmonizují s majitelem a auta drahá nikoliv? Ty nevíš, že pro mnoho lidí je nákup auta třeba kolem dvou muliónů zcela přirozenou aktivitou? Ty nevyděláváš peníze? Co kdybys vydělával třeba milión měsíčně, ty by sis nedopřál krásné auto? Zajímáš ty se vůbec o auta? S čím má podle tebe jezdit třeba daňový poradce? v Loganu? Copak ty nechápeš, že ta drahá auta jsou drahá i proto, že jsou bezpečná, spolehlivá?

Popíráš sám sebe, když píšeš o Lexusu... rozvírat se nebude nic, neb to co dělá auto autem ví především zde. Nenech se opíjet reklamním rohlíkem.
neregistrovaný "mozgog@post.c"
25. 1. 2008 20:37
Re: PENÍZE A AUTO
Milý GTI, zdá se mi, že trochu ztrácíš sebekontrolu :-), nerad bych ti něco zbořil >:D

Auto za 750 až 800 má všechno co člověk k ježdění potřebuje, auto za 2 mil. není ani bezpečnější ani spolehlivější, má jen více blbostí a říká o majiteli - já na to mám, heč. Nic víc.
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 20:46
Re: PENÍZE A AUTO
to myslíš vážně? Je samozřejmé, že u aut nad milion už hraje velkou roli image (při výběru), není ale pravda, že tyto vozy nenabízejí více než jen nějaká cinkrlátka. Podívej na zpracování, materiály, ergonomii, promyšlenost, design nebo technoligickou vyspělost. Jistě, auto za 750 tě výborně odveze, o tom žádná, ale říkat, že auta za víc nemají smysl, protože nabízejí jako přidanou hodnotu jen image a nějaké blbůstky je, dle mého, hloupost.
Avatar - T613
25. 1. 2008 21:13
Re: PENÍZE A AUTO
Tvá volba je stejně racionální jako volba auta z prémiového segmentu. Každý nepotřebuje koupit superstřelu, a koupí si raději levnou prémii. U prémií jde o to, že umožňují mnohem více ztotožnit filosofii značky. U mainstreamu to tak moc nejde, rozdíly mezi jednotlivými značkami jsou příliš mikroskopické. Samozřejmě se najdou výjimky, kterým je nutno vzdát čest.
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 21:27
Re: PENÍZE A AUTO
To neni moje volba. Jde jen o to, ze za stejny penize dostanes vic auta. Lepsi vybavu lepsi motor, vic mista, apod.
Avatar - T613
25. 1. 2008 21:35
Re: PENÍZE A AUTO
Víc? někdo nepotřebuje tak silný motor. Výbavu? Budiž.. Víc místa? Zde se budeme hádat asi o pár centimetrů.
Koupíš si možná menší výbavu, ale koupíš si důvěryhodnější značku, a navíc více vyhraněnou tvému životnímu postoji
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 22:03
Re: PENÍZE A AUTO
Mista je v Mazde 6 o poznani vic, nez v A4. Audi neni v nicem duveryhodnejsi znackou nez Mazda. Spis naopak.
Nejde o to kdo potrebuje tak silny motor, jde o to co za svy penize dostanes. V tomhle pripade dostanes vic.
25. 1. 2008 22:12
Re: PENÍZE A AUTO
Při tvé filosofii bych ti doporučil Sonatu, od ní dostanejš ještě více. Já za velmi varovné (osobně bych to netipoval, i když jízdu v nové laguně velmi oceňuji) považuji právě ten test v AMSport, kde mazda skončila až za Lagunou. To bych býval nečekal. Bez ohledu na to - jestli dokážeš rozvíjet teorii o tom, že je výhodnější si koupit nadupanou mazdu než slabší A4... svědčí to jen o tom, žes zatím sám auto nikdy nekupoval. To jsou papírové věty, absolutně odtržené od života. Tedy dnes je den - Pod A4 se zvažuje koupě A6ky a pod Ašestkou se porovnává šestka s Accordem. Ještě jsem se tu dozvěděl, že prémiový segment neexistuje, že je to jen výplod nějakech snaživců... Asi jsou nějaké silné sluneční erupce :-)
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 23:00
Re: PENÍZE A AUTO
Sonata neni sportovne zalozenym sedanem a nema koroserii hatchback. Sonatu muzes spis porovnavat s Passatem nebo Avensisem.
26. 1. 2008 17:40
Re: PENÍZE A AUTO
A4 také nemá hatchback (asi jsi myslel liftback)... to s tím nesouvisí, já sleduji tvou finanční nit... a proto ti píši, kup Sonatu, ta ti nabídne za méně peněz ještě více prostoru, ještě více auta.
neregistrovaný "PREMDA"
26. 1. 2008 23:05
Re: PENÍZE A AUTO
Ne, myslel jsem hatchback. Liftback jako takovy neexistuje. Jde jen o regionalni oznaceni rozdilu.
Sonata je za svou cenu vynikajicim autem. Nema, podobne jako Passat nebo Avensis zadny sportovni krivky. Tady se ale bavime o autech se sportovni krivkou. Sonata se s A4 muze srovnavat jen z pohledu cena/hodnota. Rozdil v karoserii a jeho urceni je tady uz velky.
Mazda 6 v plne vybave a nejsilnejsim motorem je tady za stejnou cenu jako A4 s nejslabsim motorem a zakladni vybavou. Audi kvalitou na Mazdu nedosahuje, je v interieru o poznani mensi a nenabizi moznost karoserie hatchback (pro tebe liftback)
Avatar - T613
25. 1. 2008 22:38
Re: PENÍZE A AUTO
Nevím, mě ta touha po stále větších autech nebere. Po městě jezdíš většinou sám, maximálně ve dvojko. A ty děcka se dozadu taky vlezou. Na delší cesty možná v tom autě pojede víc, ale vcelku pohodlně se vlezou i do té A4. Konec konců není to tak dávno, kdy jezdilo pět lidí do jugošky ve stovce >:D
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 22:51
Re: PENÍZE A AUTO
Je to jako prave ted. Mohl jsem mit pokoj ve Scandicu bez vyhledu, ale za stejnou cenu jsem dostal pokoj v Hiltonu s vyhledem. Do ceho pujdu? Jasne, ze tam, kde za svy penize dostanu vic.
Avatar - T613
25. 1. 2008 23:06
Re: PENÍZE A AUTO
Ty půjdeš do Hiltonu někdo půjde do Scandicu. Hádat se o dvě šoupátka navíc je podle mě zbytečné. Málo kdo využije všechno co si do auta "narve". Někdo prostě koupí nabušenou Mazdu, někdo "chudší" Audinu. Co je na tom, proboha tak těžké pochopit? Ty jakož to zákazník vyžadující maximální požitek za minimum si koupíš Mazdu. Zatímco někdo jiný si radši připlatí za jemu blízký design, velice dobrou výbavu a zvuk značky. A kvůli tomu oželí pár hýblátek navíc, které jsou podle něho zbytečné nebo jsou pod jeho rozlišovací schopnost.
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 23:12
Re: PENÍZE A AUTO
Souhlasim. Tady se ale bavime o aute za stejnou cenu.
Avatar - T613
25. 1. 2008 23:14
Re: PENÍZE A AUTO
Samozřejmě, vždyť o tom celou dobu mluvím :-)
neregistrovaný "PREMDA"
25. 1. 2008 23:19
Re: PENÍZE A AUTO
Precenujes zvuk znacky Audi.
Avatar - T613
25. 1. 2008 23:45
Re: PENÍZE A AUTO
Nepřeceňuji, u většiny lidí je Audi bráno jako luxusní, vysoce kvalitní auto. Toť vše. Já Audi nepreferuji, ale pochybuji, že bych si koupil M6 s nejvyšší výbavou. Volil bych v těchto cenách naprosto jiná auta.
neregistrovaný "Jorg"
25. 1. 2008 17:19
Blbost...
Auto za 800 kolíků je naprosto zbytečný. Stejně to je takový trošku lepší Hyundai :-)
Rozbalit vlákno
5
25. 1. 2008 17:36
Re: Blbost...
Ona vlastně není špatná ani Dacia Logan... >:D >:D
neregistrovaný "Alessio."
25. 1. 2008 19:01
Re: Blbost...
Dacia? to je takový Cadillac mezi low-costy >:D :yes:
neregistrovaný "rout"
25. 1. 2008 21:36
...
No, snaží se kluci u Audi. Teď ještě něco udělat s tím plebejským náhonem na předek - pak to bude možné považovat za "prémiovku", do tý doby to bude jenom navoněnej Passat.
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2008 12:13
Cena Sk/Kc
Moc nechapem cenovu politiku Audi CZ, ale u Vas vychadza zakladny model na 795 tis Kc, coz pri aktualnom kurze 1,32 robi 1,049 mil Sk a v SK cenniku stoji zaklad len 887 400 Sk aj s DPH. To je vcelku slusny rozdiel 162 tis SK . A pocitam ze vybava bude rovnaka ;-)
Rozbalit vlákno
0