Testy
Jerry.Gunman
Bariku, souhlas -ať si každej pořídí, co je libo jemu a jeho šrajtofli :yes:
wakantanka
urobil pravý off-road použiteľný aj mimo terénu čo mu slúži v dnešnej dobe ku cti. Akurát mám pocit, že jeho mimocestné schopnosti väčšina jeho užívateľov nikdy neocení a tí ktorí ocenia zase nadávajú na zbytočne veľa pomerne chúlostivej a komplikovanej techniky. Dám dva príklady z môjho okolia.
1. Vediem syna do školy a na parkovisku nový čierny Wrangler Sahara, z ktorého vystúpila jedna z jeho učiteliek (vekom 55+). Dali sme krátku reč a to auto ešte nezišlo z pevnej cesty a nikdy nezíde, pretože pani býva v dosahu asfaltu a inam sa nechystá. Jej ho manžel kúpil kvôli tomu, že bývajú v kopci a občas keď nasneží viac, tak majú menší problém dostať sa domov predtým ako to cestári prehrnú.
2. Jeden známy rovnako so Saharou (iným kusom) má chalupu kdesi v lese na samote a chodí tam často v každom ročnom období. Preto kúpil to čo kúpil a nadáva na ten elektronicky odpojiteľný stabilizátor a elektroniku v tom aute. Citujem : elektrika si žije zvláštnym svojim životom a ten predný elektr. bazmek sa mi rozsypal už dvakrát. Všetko v záruke k spokojnosti vyriešené, ale napriek tomu prikúpil UAZ 969, ktorý parkuje kdesi blízko chaty u nejakého známeho a keď ide "do hory" preloží si veci do neho a Jeep ostáva v civilizácii.
Takže kam s takým autom? Pripúšťam že oba príklady sú dosť extrémy.
1. Vediem syna do školy a na parkovisku nový čierny Wrangler Sahara, z ktorého vystúpila jedna z jeho učiteliek (vekom 55+). Dali sme krátku reč a to auto ešte nezišlo z pevnej cesty a nikdy nezíde, pretože pani býva v dosahu asfaltu a inam sa nechystá. Jej ho manžel kúpil kvôli tomu, že bývajú v kopci a občas keď nasneží viac, tak majú menší problém dostať sa domov predtým ako to cestári prehrnú.
2. Jeden známy rovnako so Saharou (iným kusom) má chalupu kdesi v lese na samote a chodí tam často v každom ročnom období. Preto kúpil to čo kúpil a nadáva na ten elektronicky odpojiteľný stabilizátor a elektroniku v tom aute. Citujem : elektrika si žije zvláštnym svojim životom a ten predný elektr. bazmek sa mi rozsypal už dvakrát. Všetko v záruke k spokojnosti vyriešené, ale napriek tomu prikúpil UAZ 969, ktorý parkuje kdesi blízko chaty u nejakého známeho a keď ide "do hory" preloží si veci do neho a Jeep ostáva v civilizácii.
Takže kam s takým autom? Pripúšťam že oba príklady sú dosť extrémy.
Emel
To je teď nějaká nová móda - offroady s 5*? No dobře, pokud jsou obě opravdu tak skvělá...
Trošku mi ale nesedí ta hra na "offroad pro masy" ve srovnání s Discovery... Disco začíná myslím někde 1,5M, testovaný Rubicon bez příplatků je 1,4M... s tím, že Disco je větší auto. Pokud se tedy autor neupsal a nemyslel Defíka...
Trošku mi ale nesedí ta hra na "offroad pro masy" ve srovnání s Discovery... Disco začíná myslím někde 1,5M, testovaný Rubicon bez příplatků je 1,4M... s tím, že Disco je větší auto. Pokud se tedy autor neupsal a nemyslel Defíka...
Hammunasakra
Ten první odstavec je v pořádku = že spousta věcí škodí VÍC to je jiná
Ten druhej = to už seš zase MIMO
Prostě to je furt to samý dokola = 500 vs 11.000 = neřešíš co je asi trochu víc = ale co se TI LÍBÍ ;-)
Ten druhej = to už seš zase MIMO
Prostě to je furt to samý dokola = 500 vs 11.000 = neřešíš co je asi trochu víc = ale co se TI LÍBÍ ;-)
Barrichello
Ne já bojuju proti zeleným demagogům co staví obludy z neobnovitelných zdrojů, při jejihž stavbě ničí životní prostředí, zabíjejí ryby, ptáky a další živočichy, ovlivnují jejich přirozený život a všechno to vydávaj za strašně EKO
JE TO POUZE ZDROj NA ZDIMANI PENEZ!! Jak vyždímat státní dotace a zahojit se na výstavbě nebo provozu. Nic než komerční business.
JE TO POUZE ZDROj NA ZDIMANI PENEZ!! Jak vyždímat státní dotace a zahojit se na výstavbě nebo provozu. Nic než komerční business.
Hammunasakra
Dál už nic = SI nepoučitelnej + NENI nad tvuj rozum = a to je KONEC
Dál už nic :-!
Dál už nic :-!
Hammunasakra
Nojo no = ty se prostě CHCEŠ věnovat hledání chyb = a jako obvykle ti uniká PODSTATA
Barrichello
Mam pro tebe krásnej článek - "Vzhledem k tomu, že na konci roku 2016 bylo na světě 321 320 větrných turbín, které zabíraly území zhruba odpovídající rozloze Tuniska, nejedná se právě o malý problém. A i přes obrovskou plochu, kterou zabírají, větrné elektrárny dodávají pouhá 4 % globální spotřeby energie. Již jen jejich stavba ovlivňuje životní prostředí. Mnohé z nich musí být zapuštěny do hloubky 30 metrů pod zem, aby vydržely nápory větru. Při budování elektráren v pobřežních pásech se musí vybudovat pevné základy na mořském dně, někdy jde i o malé betonové ostrůvky, které ničí přirozené prostředí pro ryby nemluvě o prostředí pro mořské ptáky.
Ta nejhorší ekologická darda svět s větrnými elektrárnami ještě čeká. Jako příklad si uveďme větrnou velmoc Německo. Životnost turbín je 20 až 25 let. Německo má nyní 28 000 větrných turbín. Více než třetině z nich bude v nejbližších letech končit životnost. Většina turbín je recyklovatelná. Ovšem rotory jsou z uhlíkových vláken. A jsme u nerudovské otázky: kam s nimi? Uhlíková vlákna jsou sice lehká a pevná a zajišťují dobrý výkon elektráren, ale jsou prakticky nerecyklovatelná. Tedy lze je spálit. Ovšem při dlouhodobém působení v teplotě 600 stupňů Celsia a za vzniků popílku a exhalací, vedle kterých jsou i slabší bojové plyny svěží horský vánek. V tu chvíli jde veškerý příspěvek větrné energie v boji proti změnám klimatu vniveč.
Ta nejhorší ekologická darda svět s větrnými elektrárnami ještě čeká. Jako příklad si uveďme větrnou velmoc Německo. Životnost turbín je 20 až 25 let. Německo má nyní 28 000 větrných turbín. Více než třetině z nich bude v nejbližších letech končit životnost. Většina turbín je recyklovatelná. Ovšem rotory jsou z uhlíkových vláken. A jsme u nerudovské otázky: kam s nimi? Uhlíková vlákna jsou sice lehká a pevná a zajišťují dobrý výkon elektráren, ale jsou prakticky nerecyklovatelná. Tedy lze je spálit. Ovšem při dlouhodobém působení v teplotě 600 stupňů Celsia a za vzniků popílku a exhalací, vedle kterých jsou i slabší bojové plyny svěží horský vánek. V tu chvíli jde veškerý příspěvek větrné energie v boji proti změnám klimatu vniveč.
Hammunasakra
Já zas znám lidi co si myslí že 500 je víc než https://zpravy.aktualne.cz/…d520cc47ab5f122/:-)
Barrichello
každému dle jeho gusta, znam borce co s tím jezdí denně a některí i po městech
Mig_35
Nejsem si jistý, jestli je to potřeba. To není auto, se kterým bys chtěl najezdit 5000 km za měsíc nebo přískokama po městě...
wakantanka
Hmmm, teraz fakt neviem, možné to je že to bude aj Rubicon. Ja som v tom, že má Saharu a tak o tom aute hovoril aj on.
simson33
A má opravdu Saharu? Odpojitelný přední stabilizátor by snad měl mít jen Rubicon, ne??
Niemand
Asi tak. Ak išlo o výjazd zasneženej cesty, tak Vitara by vďaka nižšej hmotnosti poslúžila možno aj lepšie a v meste by sa cítila lepšie ako Wrangler.
wakantanka
Mea culpa, Jasne že má tú 469, tuším zohnal nejakú úloženku od armády.
wakantanka
Dík za tip, ale to nebude on. Za predpokladu, že to dailymale nie je z väčšej časti fikcia. :) Očividne tie nové Wranglery majú podobné - nechcem povedať rovnaké problémy.
Mr.Murphy
.... tak kdo si koupil Wranglera do města tak logicky úplně spokojený být nemohl.... ;-) to jaksi šlápnul vedle....
Mr.Murphy
Wrangler je úžasné auto, ale nevím proč bych měl adorovat učitelku, která s tím jezdí po městě.... do města patří úplně jiná auta, která tam nesmrdí a nezaclání.... stejně jako kdykoliv pokleknu před Ferrari s V12 tak člověka co s tím bude jezdit pravidelně po městě budu považovat za vola....
Mluvím o využívání takových aut primárně pro městský provoz.... samozřejmě že každé auto se do města občas podívá, to není nic proti ničemu....
Mluvím o využívání takových aut primárně pro městský provoz.... samozřejmě že každé auto se do města občas podívá, to není nic proti ničemu....
Emel
Možná, zase ale těží z malé váhy, která zase v jiných situacích limituje Hummer.
wikinko
Ten tvoj kamos nedavno pisal blog o SUV a jeho uaze a wrangleri na dailymale.sk, odporucam precitat :)
Emel
Niva vs. Hummer - to není zas tak jednoduchý. Je spousta míst, kde Niva projede a Hummer ne...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Beefcake
Jedno z tych, co by som bral.
Avsak tych 10l/100km v terene vam fakt neverim.
Znamy ho mal a predal ho. Zivit to v meste bol nezmysel.
Avsak tych 10l/100km v terene vam fakt neverim.
Znamy ho mal a predal ho. Zivit to v meste bol nezmysel.
Kde dvojkolka nestačí, je třeba čtyřkolka
Kde nestačí čtyřkolka, projede terénní speciál
Kde neprojde on, projede LADA Niva
Kde Niva uvázne, projede Hummer
A na co nestačí ani ten, zvládne starej UAZ levou zadní
Wrangler Rubicon je krásný, odolný a projede skoro všude - a když už se někde kousne, bude to skoro vždy vina šoféra a ne auta. Je ovšem taky pravda, že kdyby si ho kupovali jenom lidi, kteří ho SKUTEČNĚ NEZBYTNĚ potřebují a dokážou i využít, tak se jich po Evropě prodají tak 3-4 tucty a nazdar. Takže zaplať Bůh za každou učitelku, která ho má, protože se v něm cítí tak nějak bezpečnějš :D