Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
wakantanka
urobil pravý off-road použiteľný aj mimo terénu čo mu slúži v dnešnej dobe ku cti. Akurát mám pocit, že jeho mimocestné schopnosti väčšina jeho užívateľov nikdy neocení a tí ktorí ocenia zase nadávajú na zbytočne veľa pomerne chúlostivej a komplikovanej techniky. Dám dva príklady z môjho okolia.
1. Vediem syna do školy a na parkovisku nový čierny Wrangler Sahara, z ktorého vystúpila jedna z jeho učiteliek (vekom 55+). Dali sme krátku reč a to auto ešte nezišlo z pevnej cesty a nikdy nezíde, pretože pani býva v dosahu asfaltu a inam sa nechystá. Jej ho manžel kúpil kvôli tomu, že bývajú v kopci a občas keď nasneží viac, tak majú menší problém dostať sa domov predtým ako to cestári prehrnú.
2. Jeden známy rovnako so Saharou (iným kusom) má chalupu kdesi v lese na samote a chodí tam často v každom ročnom období. Preto kúpil to čo kúpil a nadáva na ten elektronicky odpojiteľný stabilizátor a elektroniku v tom aute. Citujem : elektrika si žije zvláštnym svojim životom a ten predný elektr. bazmek sa mi rozsypal už dvakrát. Všetko v záruke k spokojnosti vyriešené, ale napriek tomu prikúpil UAZ 969, ktorý parkuje kdesi blízko chaty u nejakého známeho a keď ide "do hory" preloží si veci do neho a Jeep ostáva v civilizácii.
Takže kam s takým autom? Pripúšťam že oba príklady sú dosť extrémy.
1. Vediem syna do školy a na parkovisku nový čierny Wrangler Sahara, z ktorého vystúpila jedna z jeho učiteliek (vekom 55+). Dali sme krátku reč a to auto ešte nezišlo z pevnej cesty a nikdy nezíde, pretože pani býva v dosahu asfaltu a inam sa nechystá. Jej ho manžel kúpil kvôli tomu, že bývajú v kopci a občas keď nasneží viac, tak majú menší problém dostať sa domov predtým ako to cestári prehrnú.
2. Jeden známy rovnako so Saharou (iným kusom) má chalupu kdesi v lese na samote a chodí tam často v každom ročnom období. Preto kúpil to čo kúpil a nadáva na ten elektronicky odpojiteľný stabilizátor a elektroniku v tom aute. Citujem : elektrika si žije zvláštnym svojim životom a ten predný elektr. bazmek sa mi rozsypal už dvakrát. Všetko v záruke k spokojnosti vyriešené, ale napriek tomu prikúpil UAZ 969, ktorý parkuje kdesi blízko chaty u nejakého známeho a keď ide "do hory" preloží si veci do neho a Jeep ostáva v civilizácii.
Takže kam s takým autom? Pripúšťam že oba príklady sú dosť extrémy.
Ten tvoj kamos nedavno pisal blog o SUV a jeho uaze a wrangleri na dailymale.sk, odporucam precitat :)
Dík za tip, ale to nebude on. Za predpokladu, že to dailymale nie je z väčšej časti fikcia. :) Očividne tie nové Wranglery majú podobné - nechcem povedať rovnaké problémy.
969 byl LuAZ, nikoliv UAZ. UAZ je 469 (dnes Hunter)
Jerry.Gunman
I běžné auto projede skoro všude , pokud ho vede dobrý šofér
Kde dvojkolka nestačí, je třeba čtyřkolka
Kde nestačí čtyřkolka, projede terénní speciál
Kde neprojde on, projede LADA Niva
Kde Niva uvázne, projede Hummer
A na co nestačí ani ten, zvládne starej UAZ levou zadní
Wrangler Rubicon je krásný, odolný a projede skoro všude - a když už se někde kousne, bude to skoro vždy vina šoféra a ne auta. Je ovšem taky pravda, že kdyby si ho kupovali jenom lidi, kteří ho SKUTEČNĚ NEZBYTNĚ potřebují a dokážou i využít, tak se jich po Evropě prodají tak 3-4 tucty a nazdar. Takže zaplať Bůh za každou učitelku, která ho má, protože se v něm cítí tak nějak bezpečnějš :D
Kde dvojkolka nestačí, je třeba čtyřkolka
Kde nestačí čtyřkolka, projede terénní speciál
Kde neprojde on, projede LADA Niva
Kde Niva uvázne, projede Hummer
A na co nestačí ani ten, zvládne starej UAZ levou zadní
Wrangler Rubicon je krásný, odolný a projede skoro všude - a když už se někde kousne, bude to skoro vždy vina šoféra a ne auta. Je ovšem taky pravda, že kdyby si ho kupovali jenom lidi, kteří ho SKUTEČNĚ NEZBYTNĚ potřebují a dokážou i využít, tak se jich po Evropě prodají tak 3-4 tucty a nazdar. Takže zaplať Bůh za každou učitelku, která ho má, protože se v něm cítí tak nějak bezpečnějš :D
Niva vs. Hummer - to není zas tak jednoduchý. Je spousta míst, kde Niva projede a Hummer ne...
Wrangler je úžasné auto, ale nevím proč bych měl adorovat učitelku, která s tím jezdí po městě.... do města patří úplně jiná auta, která tam nesmrdí a nezaclání.... stejně jako kdykoliv pokleknu před Ferrari s V12 tak člověka co s tím bude jezdit pravidelně po městě budu považovat za vola....
Mluvím o využívání takových aut primárně pro městský provoz.... samozřejmě že každé auto se do města občas podívá, to není nic proti ničemu....
Mluvím o využívání takových aut primárně pro městský provoz.... samozřejmě že každé auto se do města občas podívá, to není nic proti ničemu....
Asi tak. Ak išlo o výjazd zasneženej cesty, tak Vitara by vďaka nižšej hmotnosti poslúžila možno aj lepšie a v meste by sa cítila lepšie ako Wrangler.
Beefcake
Jedno z tych, co by som bral.
Avsak tych 10l/100km v terene vam fakt neverim.
Znamy ho mal a predal ho. Zivit to v meste bol nezmysel.
Avsak tych 10l/100km v terene vam fakt neverim.
Znamy ho mal a predal ho. Zivit to v meste bol nezmysel.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
.... tak kdo si koupil Wranglera do města tak logicky úplně spokojený být nemohl.... ;-) to jaksi šlápnul vedle....
3,6 V6 a předělat na LPG a můžeš si pískat :-):-)
Nejsem si jistý, jestli je to potřeba. To není auto, se kterým bys chtěl najezdit 5000 km za měsíc nebo přískokama po městě...
každému dle jeho gusta, znam borce co s tím jezdí denně a některí i po městech
Já zas znám lidi co si myslí že 500 je víc než https://zpravy.aktualne.cz/…d520cc47ab5f122/:-)
Mam pro tebe krásnej článek - "Vzhledem k tomu, že na konci roku 2016 bylo na světě 321 320 větrných turbín, které zabíraly území zhruba odpovídající rozloze Tuniska, nejedná se právě o malý problém. A i přes obrovskou plochu, kterou zabírají, větrné elektrárny dodávají pouhá 4 % globální spotřeby energie. Již jen jejich stavba ovlivňuje životní prostředí. Mnohé z nich musí být zapuštěny do hloubky 30 metrů pod zem, aby vydržely nápory větru. Při budování elektráren v pobřežních pásech se musí vybudovat pevné základy na mořském dně, někdy jde i o malé betonové ostrůvky, které ničí přirozené prostředí pro ryby nemluvě o prostředí pro mořské ptáky.
Ta nejhorší ekologická darda svět s větrnými elektrárnami ještě čeká. Jako příklad si uveďme větrnou velmoc Německo. Životnost turbín je 20 až 25 let. Německo má nyní 28 000 větrných turbín. Více než třetině z nich bude v nejbližších letech končit životnost. Většina turbín je recyklovatelná. Ovšem rotory jsou z uhlíkových vláken. A jsme u nerudovské otázky: kam s nimi? Uhlíková vlákna jsou sice lehká a pevná a zajišťují dobrý výkon elektráren, ale jsou prakticky nerecyklovatelná. Tedy lze je spálit. Ovšem při dlouhodobém působení v teplotě 600 stupňů Celsia a za vzniků popílku a exhalací, vedle kterých jsou i slabší bojové plyny svěží horský vánek. V tu chvíli jde veškerý příspěvek větrné energie v boji proti změnám klimatu vniveč.
Ta nejhorší ekologická darda svět s větrnými elektrárnami ještě čeká. Jako příklad si uveďme větrnou velmoc Německo. Životnost turbín je 20 až 25 let. Německo má nyní 28 000 větrných turbín. Více než třetině z nich bude v nejbližších letech končit životnost. Většina turbín je recyklovatelná. Ovšem rotory jsou z uhlíkových vláken. A jsme u nerudovské otázky: kam s nimi? Uhlíková vlákna jsou sice lehká a pevná a zajišťují dobrý výkon elektráren, ale jsou prakticky nerecyklovatelná. Tedy lze je spálit. Ovšem při dlouhodobém působení v teplotě 600 stupňů Celsia a za vzniků popílku a exhalací, vedle kterých jsou i slabší bojové plyny svěží horský vánek. V tu chvíli jde veškerý příspěvek větrné energie v boji proti změnám klimatu vniveč.
Nojo no = ty se prostě CHCEŠ věnovat hledání chyb = a jako obvykle ti uniká PODSTATA
Ne já bojuju proti zeleným demagogům co staví obludy z neobnovitelných zdrojů, při jejihž stavbě ničí životní prostředí, zabíjejí ryby, ptáky a další živočichy, ovlivnují jejich přirozený život a všechno to vydávaj za strašně EKO
JE TO POUZE ZDROj NA ZDIMANI PENEZ!! Jak vyždímat státní dotace a zahojit se na výstavbě nebo provozu. Nic než komerční business.
JE TO POUZE ZDROj NA ZDIMANI PENEZ!! Jak vyždímat státní dotace a zahojit se na výstavbě nebo provozu. Nic než komerční business.
Ten první odstavec je v pořádku = že spousta věcí škodí VÍC to je jiná
Ten druhej = to už seš zase MIMO
Prostě to je furt to samý dokola = 500 vs 11.000 = neřešíš co je asi trochu víc = ale co se TI LÍBÍ ;-)
Ten druhej = to už seš zase MIMO
Prostě to je furt to samý dokola = 500 vs 11.000 = neřešíš co je asi trochu víc = ale co se TI LÍBÍ ;-)
×
Sdílení komentáře
×
Trošku mi ale nesedí ta hra na "offroad pro masy" ve srovnání s Discovery... Disco začíná myslím někde 1,5M, testovaný Rubicon bez příplatků je 1,4M... s tím, že Disco je větší auto. Pokud se tedy autor neupsal a nemyslel Defíka...