Bezpečnost
To, že dneska neumí polovina dětí na základní škole udělat kotrmelec ani zmiňovat nebudu, ale už dnes je na silnici spousta lidí, co by se s manuálem ani nerozjeli, co musí mít asistent rozjedu do kopce, hlídání pruhů a já nevím čeho všeho, aby byli schopni se vůbec pohybovat po silnicích. Výsledek je, že jakmile se něco stane, zavřou oči a ječí. Na silnicích je čím dál tím méně řidičů. A teď nasadí další povinné nesmysly, kde se opravdu dá polemizovat o jejich přínosu, jen to dále prohloubí zdegenerovanost populace a prodraží jak auta, tak servis.
Pritom toto by bolo velmi jednoduche zaviest: staci monitorovat prud tecuci okruhom brzdovych svetiel po zosliapnuti pedalu. Investicia pri hromadnom nasadeni mozno 5$...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
HMÚ jsem měl v každém voze (5) od roku 2008. DOBROVOLNĚ! A to je ten hlavní rozdíl, chápeš voe...?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
"Od začátku století do roku 2017 se podle unijních statistik snížil počet úmrtí při dopravních nehodách v Evropě o více než polovinu."
Tohle má být argument pro zavedení zmíněných "asistentů"? Klasický argumentační faul, podporou pro zavedení asistentů by měla být statistika počtu dopravních nehod, ne počtu úmrtí při nehodách!! Menší úmrtnost je zásluhou lepší/bezpečnější konstrukce aut, nějak si neumím představit, jak člověka při nehodě zachrání před smrtí zobrazení povolené rychlosti...
Tohle má být argument pro zavedení zmíněných "asistentů"? Klasický argumentační faul, podporou pro zavedení asistentů by měla být statistika počtu dopravních nehod, ne počtu úmrtí při nehodách!! Menší úmrtnost je zásluhou lepší/bezpečnější konstrukce aut, nějak si neumím představit, jak člověka při nehodě zachrání před smrtí zobrazení povolené rychlosti...
Alkoholtester asi ano - ale jak má správně (bez podvodů) a spolehlivě fungovat ? Jak bude kalibrován ?
Ani to nejsem schopni 100% zajistit a to nám valí klíny do hlavy ohledně autonomního řízení.
Ani to nejsem schopni 100% zajistit a to nám valí klíny do hlavy ohledně autonomního řízení.
...tuto povinnost si úředníci (parazité) nechávají na příští rok, aby měli co dělat, hajzzllové.... 😒]
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
...jakou je kontrola brzdových žárovek povinná není. Přitom pokud člověk jezdí sám, musí buďto někomu říct, nebo se kouknout někde v odrazu výlohy nebo autobusu za sebou, nebo prostě dát cihlu na pedál a jít se kouknout.
Pokud nemá "check control" samozřejmě..
Pokud nemá "check control" samozřejmě..
Bohužel je to tak. Evropa bude zachraňovat planetu i kdyby už ani na chleba nebylo.... ;-\
vo filme vykupenie z vaznice Swawshank sa tomuto "javu" vravelo ze sa institucionalizujes 😉 .. proste si casom tak zvyknes na dane prostredie ( za tie roky ) ze uz mimo neho ani nevies prezit...
aj sofer si dnes uz zvykne na kde co.. a aj ja uz S/S system ani nevnimam.. proste ho vypinam automaticky ako ked si neikto dava pasy alebo zapina dialkace
aj sofer si dnes uz zvykne na kde co.. a aj ja uz S/S system ani nevnimam.. proste ho vypinam automaticky ako ked si neikto dava pasy alebo zapina dialkace
Ne tak docela....tady jde o pomalé osekávání občanské svobody, často rafinovaně zdůvodňované ochranou svobody...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Někde sem četl, že ČR má nejvíc zákonů na světě (cca 4 miliony). Není divu, že je potom potřeba tolik právníků....opravdových, plagiátových i těch na baterky...... :-!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zrušit alkohol? Zešílel si? :-!
Řídit po pivku nebo troše vína je víceméně všude normální = že v Čechách i na Slovensku sme si zvolili iditoty https😐/autobible.euro.cz/…ina-alkoholu-eu/ to je jiná
Řídit po pivku nebo troše vína je víceméně všude normální = že v Čechách i na Slovensku sme si zvolili iditoty https😐/autobible.euro.cz/…ina-alkoholu-eu/ to je jiná
Mám nyní u svých aut oba systémy a ten přes ABS je v podstatě k ničemu (dokáže zachytit opravdu pouze defekt). Rozhodně je lepší systém se sensory, občas si totiž menu prokliknu a stav tlaku zkontroluju a dohustím. V případě defektu také tento systém detekuje problem daleko dříve.
Bohužel, nekoupím. Od doby stop-startu, hlídání pruhu a podobných debilovin, co pokaždé člověk po nastartování musí vypínat, prostě nekoupím. Pořídím si zachovalou klasiku, třeba nějakou V6 z počátku tisíciletí a budu ji opečovávat jako oko v hlavě.
Ale koupíte, a myslím, že budete koukat. Jen to chce čas, tak jako u ostatních věcí, které nastaly a než začaly tak všichni prskali 😊
BTW - tohle je samozřejmě začátek, v následujícím desetiletí těch změn bude daleko více a budou daleko tvrdší - lidé jsou totiž blbouni no a s těmi se to jinak nedá řešit 😊
BTW - tohle je samozřejmě začátek, v následujícím desetiletí těch změn bude daleko více a budou daleko tvrdší - lidé jsou totiž blbouni no a s těmi se to jinak nedá řešit 😊
Ja si kontrolujem tlak relativne casto priamym meranim. Pre mna nema ziadnu pridanu hodnotu informacia cez menu, kedze by som to aj tak nadalej robil rucne - pri tlakovani musis nejaky merac mat aj tak, aby si vedel ci este alebo uz moc. Takze prevadzka sa mi len predrazi ci uz o zbytocne drahe ventily, pripadne komplikacie pri prezuvani ak ma clovek dve sady - bud si zohnat diagnostiku a naparovat, alebo jazdit potom s klasickymi ventilmi a so svietiacou kontrolkou niekolko mesiacov (ako to robia mnohi s TMPS ventilmi) - v tomto je nepriame meranie ovela lepsie.
Vypnut pojde, ale po kazdom nastartovani to bude aktivne. Nie ako teraz, ze sa to da vypnut navzdy. Nieco ako stop start. Ten tiez treba stale vypnut po kazdom nastartovani.
Na to ti ale staci informacia uz teraz cez ABS, nepotrebujes vediet tlak v kazdej pneu zvlast. Ak to niekomu teraz nestaci aby to siel skontrolovat, tak v buducnosti bude vediet sice presne ktore koleso ma problem, ale ignorovat ho bude uplne rovnako.
To radšej nech nepredávajú alkohol, keď je to také nebezpečné, ako blbosti s alkohol testermi. Keď som opitý, nesoferujem. Rovnako, keď som chorý, unavený a pod. Prečo by nemohol človek šoférovať, keď sa cíti v pohode, aj keď nejakú minimálnu hladinu ešte má? Kto z vás nešoferuje ráno do práce, keď mu v noci plakalo dieťa a dokonale sa nevyspal? Alebo keď je nachladnutý, chorý, kto sa nechá odviezť k lekárovi? A pri chorobe sú tak isto narušené redakčné schopnosti, ako pri únave.
Jo a jedno pivko nebo 2 deci k obědu zas zdravý = je to holt těžký 😁
To nic nemění na demenci našich zákonodárců = něco jako v hodně zemích povolenej limit 0,5 promile = je prostě správně. Nula je kravina = i po stříknutí vody v ostřikovačích můžeš něco málo nadejchat
To nic nemění na demenci našich zákonodárců = něco jako v hodně zemích povolenej limit 0,5 promile = je prostě správně. Nula je kravina = i po stříknutí vody v ostřikovačích můžeš něco málo nadejchat
To asi nezachrání, ale "zachrání" to přinejmenším jednomu úředníkovi v Bruselu "teplé místečko". A o to tu jde až na prvním místě.... 😒]
Edit. Už tu máme jednoho parazita úředníka, který v pracovní době za peníze daňových poplatníků chodí na diskuze. Doufám, že na tebe nadřízení přijdou...parazite!
Edit. Už tu máme jednoho parazita úředníka, který v pracovní době za peníze daňových poplatníků chodí na diskuze. Doufám, že na tebe nadřízení přijdou...parazite!
Co je bohužel tak? Patříš mezi ty co myslí, abych parafrázoval Grétino: POSLOUCHEJTE SVÉ AKADEMIE VĚD = že to je kravina? 😉
Nojo tak to v EU zase popletli = mezi novejma povinnejma asistentama je i POKROČILÝ SYSTÉM NOUZOVÉHO BRŽDĚNÍ :-!
Ale když je prostor = nesnášim když někdo dojíždí a brdí mě rsp. kolonu za sebou tak se to snažim nedělat = když je prostor fakt dojíždim rekuperuju až do poslední chvíle = nevěřil bys kolik se tim nasbírá energie. Vim že místo toho sou lidi zvyklý radši tu energii měnit v ojetý brzdový destičky a kotouče a teplo a to posílat do vzduchu. Ale to co víme vyrábíme už třetí desetiletí že je lepší to měnit na energii a tou se pak rozjet = to fakt MÁ něco do sebe 😉
Ale když je prostor = nesnášim když někdo dojíždí a brdí mě rsp. kolonu za sebou tak se to snažim nedělat = když je prostor fakt dojíždim rekuperuju až do poslední chvíle = nevěřil bys kolik se tim nasbírá energie. Vim že místo toho sou lidi zvyklý radši tu energii měnit v ojetý brzdový destičky a kotouče a teplo a to posílat do vzduchu. Ale to co víme vyrábíme už třetí desetiletí že je lepší to měnit na energii a tou se pak rozjet = to fakt MÁ něco do sebe 😉
....fungovala za války i s Židy....pomalu si na koncentrák zvykali a po osvobození prý někteří ani nechtěli z tábora odejít... 😒
Já nemám nic ani proti mladý pěkný povolný = asistent-ce 😄
Co TY máš proti = hlídání mrtvých úhlů = např.? Fakt mě to zajímá 😉
Co TY máš proti = hlídání mrtvých úhlů = např.? Fakt mě to zajímá 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No podobně jako já = otázka je CO máš např. proti POVINNOSTI hlídání mrtvých úhlů u náklaďáků. Fakt mě to zajímá
To je věkem :-!
Kdyby ti bylo stejně jako v těch 90kách = viděl bys to jinak 😉
I dneska sou fajn filmy = že je najdeš spíš na placenejch kanálech nebo si musíš stáhnout a lokální tv vysílání stojí za.. to je jiná
A stejně tak auta
Kdyby ti bylo stejně jako v těch 90kách = viděl bys to jinak 😉
I dneska sou fajn filmy = že je najdeš spíš na placenejch kanálech nebo si musíš stáhnout a lokální tv vysílání stojí za.. to je jiná
A stejně tak auta
Moc povedenej film https😐/www.csfd.cz/…awshank/prehled/ :yes:
King je fakt borec = za zmínku stojí i druhý společný dílko https😐/www.csfd.cz/…na-mile/prehled/ stejnýho režiséra a autora předlohy
Slušnej je i vzdáleně příbuznej seriál https😐/www.denik.cz/…bo-20180731.html
King je fakt borec = za zmínku stojí i druhý společný dílko https😐/www.csfd.cz/…na-mile/prehled/ stejnýho režiséra a autora předlohy
Slušnej je i vzdáleně příbuznej seriál https😐/www.denik.cz/…bo-20180731.html
ako nie je to to iste mas pravdu ... ale pripomenul si mi ten film tak ma napadla ta "institucionalizacia" ktora sa tam odohravala u tych dlhodobo vaznenych ... ( ale tam slo skutocne o dlhodobo vaznene pripady to je pravda ) kde po tak dlhom case ( 20-30 rokov ) uz niektori ani nechceli z "institucie" odist a "bali sa" toho vonkajsieho sveta do ktoreho by sa uz ani nevedeli normalne vratit a zaclenit ....
K tomu, že spousta lidí reálně jezdí na podhuštěných pneumatikách, nebo dostanou defekt a jedou po prázdné až do průseru...
konecne, cim viac aut to bude mat, tym to bude lacnejsie.
neviem si to vynachvalit, ako clovek pride oddychnuty do ciela.
a to myslim vazne. pekne sa vezies. uz aby boli autonomne auta.
komu sa furt chce soferovat.
neviem si to vynachvalit, ako clovek pride oddychnuty do ciela.
a to myslim vazne. pekne sa vezies. uz aby boli autonomne auta.
komu sa furt chce soferovat.
klasika 90 roky ... to boli naj filmy podobne ako aj naj auta a naj asi vsetko ... a je mi za tymi rokmi dnes uz smutno ...
Samozřejmě, že když to bude někdo chtít ošidit tak to ošidí, ale v hodně případech to může pomoci, když někdo v domnění, že je vše OK a že je v pohodě zjistí, že to tak není a že je vlastně pod vlivem a že nafouká 😊 Kalibrovat se mohou třeba při STK nebo v nějakých intervalech - než to bude povinně tak technologie zase postoupí a bude to jednodušší. Proto to asi není povinné...
ISA !? - když dnes není 100% spolehnutí ani na "hloupou" pasivní navigaci !
Přesné měření tlaku v pneu - jak, k čemu, proč ?