Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Renault Laguna - poprvé jako tříprostorový sedan

Průkopník velkých automobilů se zadní výklopnou stěnou kapituloval před vlastní filozofií.
Zpět na článek
24. 1. 2008 10:44
24. 1. 2008 14:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 14:08
neregistrovaný "kuko"
24. 1. 2008 14:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 14:34
24. 1. 2008 14:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 21:49
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 1. 2008 12:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 13:34
neregistrovaný "kuko"
25. 1. 2008 13:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 19:40
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 1. 2008 19:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 14:16
neregistrovaný "kuko"
26. 1. 2008 17:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 17:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 13:35
neregistrovaný "Ada je zase tady"
25. 1. 2008 13:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 13:41
25. 1. 2008 13:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 16:43
neregistrovaný "Ada je zase tady"
25. 1. 2008 17:42
neregistrovaný "kuko"
25. 1. 2008 17:53
neregistrovaný "Ada je zase tady"
25. 1. 2008 19:30
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 1. 2008 21:20
neregistrovaný "Ada je zase tady"
26. 1. 2008 10:59
neregistrovaný "Vel Satis"
26. 1. 2008 11:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 14:26
neregistrovaný "kuko"
26. 1. 2008 17:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 19:32
25. 1. 2008 19:54
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 1. 2008 17:47
Avatar - da_b0mb
24. 1. 2008 10:44
Dobra kamuflaz
>:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 14:03
!
Můžeme se těšit na elegantní sedan,který přebere nejednoho zákazníka zastaralému Passatu.Už se na ní těším.Bude to opravdu široká paleta karosérií(liftback,sedan,kombi,coupé,GT)… se málokdy vidí,notabene u střední třídy.

PS.Už se těším na příspěvek Ady
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "kuko"
24. 1. 2008 14:08
Re: !
jo jo, taky se divím, že tady ještě Alda neřádil, žeby měli u nich v Ústavu výpadek sítě?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 14:12
Re: !
Je to možný ;-) :yes:
Avatar - Ronault.
24. 1. 2008 14:34
Re: !
No máš celkem pravdu. Jen nevím, jak můžeš mluvit o elegantním sedanu, když z té kamufláže jsem já teda ani nepoznal, že by to mohlo mít něco společného s Renaultem >:D Ale jinak to jen vítám, i když pro mě osobně je jasná volba Grantoure a pak liftback. Ať si říká kdo co říká, nejlepší praktika... čili praktičnost liftbacku je prostě u mne plus.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 14:43
Re: !
já tedy nejsem velký příznivce sedanů,je fakt,že liftbacky jsou o 100% praktičtější,ale jsou i zákazníci,kteří nedají bez sedanu ani ránu.a takovým chce Renault vyhovět.Už podle předních světlometů to vypadá jako Laguna.Navíc jak znám Renault,Laguna sedan bude elegantní.
neregistrovaný "Vel Satis"
24. 1. 2008 21:49
Re: !
Konečně se něco děje.
Laguna III, tolik kritizovaná ( chtěl bych znát průzkum v čem jezdí její odpůrci ) je, snad už to mohu říct, trefa.
To auto zraje jako víno. Už jsem s ní něco najezdil. Všechny úrovně výbavy, motorů, manuál i automat.
Jen bych chtěl vzkáat borcovi, co sepsul automat se 150 koňovým dCi, že kecá. Funguje velmi citlivě, rychle, motor je vyjímečný.
Další varianty Laguny budou jistě vítaným oživením na silnicích. takže dík C.G. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 12:52
Re: !
Co se týče automatu,všude slýchávám,že je sametovější než Mondeo.Už jsem se objednával na zkušební jízdu,ale pořád mi ještě nedali vědět.
Laguna je naprosto ideální auto.Kdybych si mohl dovolit utratit 600 000 za auto,neváhal bych ani chvilku.Akorát bych pravděpodobně připlatil 100 000 na Vel Satis.....A to je taky paráda :yes:
neregistrovaný "kuko"
25. 1. 2008 13:34
Re: !
Laguna III mně v reálu příjemně překvapila. Na fotečkách vypadala trochu divně, ale na živo je nádherná. Jedna nám poslední dobou parkuje i u baráku, vždy si jí pěkně vychutnám. Ale mít 600 tis. (které taky nemám) tak si koupím asi nějakou skladovou Lagunu II Grandtour 2.0dCi s výbavou, kterou konkurence nabízí za půldrehého mega.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 13:45
Re: !
Mně se taky zdála nová Laguna na fotkách zepředu trochu divná,ale ve skutečnosti to je lahodná,půvabná kombinace krásné elegance a originality.Moc se těším na Coupé a na GT.Úžasný je i interiér,zejména ve verzi Initiale se světlou kůží a krásným,ušlechtilým,světlým dřevem :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 1. 2008 19:40
Re: !
Ten automat mne příjemně překvapil.
Ve výbavě Initial + vše možné navíc jsi v tom za mega.
Ovšem Mondeo jde na 1,2-1,3. Což je úlet jako blázen.
Stejně jako Passat.
Když vezmeš prvotřídní bezpečnost, vynikající podvozek,nejvýkonější dvoulitr s perfektním odhlučněním, 3 roky záruka bez příplatku jako u konkurence, interiér, který si nic nezadá s prémií, není co řešit. Laguna grandtour je nádherná kára, která má duši.
Žádnej tupej předmět na čtyřech kolech. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 19:46
Re: !
:yes: Lagunu Grandtour jsem dnes viděl v krásné zlatavobéžové metalíze..... :yes: :-) nemá konkuernci ani mezi vozy o třídu výš
neregistrovaný "kuko"
26. 1. 2008 14:16
Re: !
tak doufám, že jí taky brzo uvidím. Nechce se mi kvůli tomu chodit do showroomu, a jinak do servisu (na rozdíl od všeobecně zažité představy) se svým Meganem nechodím, vlastně kecám, 2x do roka tam musím zajet - přezout pneumatiky :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 17:03
Re: !
Lagunu Grandtour mají showroomu Jih 2000 v Brně.Krásná,ve zlatavé metalíze.Před ní tam stála Laguna Liftback v černé antracitové :yes: Dále jsem jí viděl v Oportunitty v Brně-Líšní.Tentokrát v tmavozelené metalíze
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 17:04
Re: !
Lagunu Grandtour mají showroomu Jih 2000 v Brně.Krásná,ve zlatavé metalíze.Před ní tam stála Laguna Liftback v černé antracitové :yes: Dále jsem jí viděl v Oportunitty v Brně-Líšní.Tentokrát v tmavozelené metalíze
neregistrovaný "Ada je zase tady"
25. 1. 2008 13:35
Re: !
Omlouvam se svym priznivcum, ze jsem byl chvili mimo. Potreboval jsem se presunout asi o 1000km a k tomu byla jeste nejaka obchodni jednani. Nesedim doma, jako vy, chlapci. ;-) K tomu rendliku nic nemam, bylo by skoda slov. Je usmevne, jak se rendlici tlaci do kazde skuliny na trhu a pritom jejich obchodni vysledky stale vice upadaji. Stale totiz nejsou schopni pochopit, ze na nektere veci proste nikdy nedosahnou. :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 13:40
Re: !
co to meleš?Renault zvyšuje prodeje,je to druhá nejprodávanější značka v ČR(Škodovku nepočítám,češí vždy kupovali,kupují a kupovat budou český šunty).Je důležité,aby se každá značka cpala do každé skuliny trhu.Renault je č.1 jak v osobních,tak úžitkových vozech.A co teprve v kamionech......Magnum.....KLASIKA :yes:
Avatar - Ronault.
25. 1. 2008 13:41
Re: !
Zatleskejme Ádovi :-) Zase zvládl přesun mezi odděleními na kolečkovém křesle, ono i těch pár set metrů vypadá jako obrovská dál :yes: Nyní ho najdete v oddělení kulatých klik, pokoj Renaultofobců :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 1. 2008 13:46
Re: !
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Ada je zase tady"
25. 1. 2008 16:43
Re: !
Dobrý vtip dokážu ocenit :yes:
neregistrovaný "kuko"
25. 1. 2008 17:42
Re: !
Tak tě tady vítáme :-) Už jsme o tebe měli starost. Povídej, kolik Renaultů jsi při tom přesunu předjel, pochval se ;-)
neregistrovaný "Ada je zase tady"
25. 1. 2008 17:53
Re: !
Nevím, nepočítal jsem je :-) A možná, že nějaký rendlík předjel i mě. To mi nevadí. Rychlá jízda nesvědčí o kvalitě auta ani o inteligenci řidiče.
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 1. 2008 19:30
Re: !
Tak vybal natvrdo Ádo, jako chlap chlapovi to jen umí, jak stále více upadají obchodní výsledky Renaultu. Jen pár čísel Ádiku. Rád se pobavím.
No a stále čekám na tvojí odpověď, jaké že ty značky aut preferuješ. Krásné, spolehlivé, kvalitní s výkonnými a tichými agregáty.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
25. 1. 2008 21:20
Re: !
To je proste, mily rendlikovce. Podivej se o par stranek dozadu na nejprodavanejsi znacky v Evrope. ve srovnani obchodnich vysledku let 2006 a 2007 poklesly prodeje znacky rendlik a syn o 8,3 %, tedy zdaleka, zdaleka nejvice v Evrope (nekolikrat vice, nez u jinych automobilek). Lide zkratka zacinaji premyslet hlavou a to zacina byt pro manazery rendlikovskeho koncernu nocni murou.
Krasne a spolehlive jsou napriklad vozy Audi, Mazda a Honda (mimo designove nepovedene nove Hondy CR-V). Ovsem ciste z designoveho hlediska (opomijim jina hlediska) se mi v soucasne dobe asi nejvice libi ciste linie exterieru noveho Citroenu C5 Combi.
Kvalitni a tiche agregaty - jsou samozrejme predevsim dieselove. Benzinovy agregat je pro mne uz historii podobne jako parni stroj. Zvuk motoru pri volnobehu neni meritkem, dulezite ale je, aby uz pri 50kmph prevazoval sum pneumatik a aerodynamicky sum. Agregat samozrejme musi vydrzet min. 300 - 400 tis km bez jakychkoli oprav (vymena rozvodoveho remene pochopitelne neni oprava). To u modernich dieselu v uvedenych vozech ovsem neni problem.
A jeste neco - slusny osobni automobil nesmi drhnout brichem o zem na kazde nerovnosti a predkem o obrubnik chodniku. Proto je optimalni vyska vozu pro mne tak o 2 az 3 cm vyssi, nez je obvykle. Spatnym prikladem jsou opet nektere rendliky, nebo napriklad novy Superb, ci predek Octavie I (te co nebyla 4x4). Mym dalsim pozadavkem je rovna lozna plocha po sklopeni zadnich sedadel. Ale to je jiz dost individualni a nemusi to byt pro prumerneho spotrebitele dulezite. Dulezita je naopak stredni doba mezi poruchami - ta by behem prvnich 150 tis km mela byt rozhodne vyrazne mensi, nez i jen 1 banalni problem za rok. Nepojizdnost auta z duvodu nejake poruchy si u kvalitniho vozu vubec nedovedu predstavit. To vse pri prumernem probehu cca 50 tis km za rok. A aby si mel predstavu, tak auto zase vymenuji za nove, pokud ma vice, nez 160 - 200 tis km, nebo 4 roky, podle toho co nastane drive.

Spokojen?
neregistrovaný "Vel Satis"
26. 1. 2008 10:59
Re: !
Tak v rychlosti Ádiku. Zjevně čerpáš čísla ze lživých a propagandistických rádoby českých, ale bohužel německých zdrojů. Ostatně němci neumí nic jiného.
Proto jseš tak zabedněnej, jako celá řada ostatních.
Tady jsou hosp.výsledky skupiny Renault.
07 +2,2%. Renault +1%,Dacia +17%,Samsung -1,7%. Bez Nissanu.
V evropě ztratil Renault méně, než třeba VW. Např PSA +5,7% za rok 07.
Krása aut, je jako krása žen. Naprosto subjektivní. Ikdyž vše má své hranice. Přecijenom existuje měřítko, kde končí umění a začíná kýč, stjně jako designově povedené auto a oproti tomu nepovedené, konzervativní design apod, stejně jako že ženská je tlustá nebo hubená, vasoká a malá.
V tom se s tebou zásadně neshodnu.
Velký rozpor vidím v tobě vlastně pokaždé. Na jdné straně musí motor vydržet 400 tis.km, na straně druhé měníš auta po 4 letech, kdy nalítáš do 200 tis. km.??? Já je měním po 3 Ádiku.
Při tvém požadavku na motory to mohu doporučit naprosto bezkonkurenční dCi 2l od fy Renault. Nejvýkonější, nejtišší, bezúdržbové, narozdíl od např. koncernu VW.
Rovnou ložnou plochu nabízí Laguna III svým naprosto geniálním způsobem, stisknutím tlačítka, bez doteku sedaček.
Opět Renault 1.
Jinak milej zlatej, nemám čas popisovat uplynulých 20 let, kdy jsem vystřídal mnoho aut. Jen krátce. Od VW jsem utekl právě z důvodů, které popisuješ. Poruchovost, složitá údržba, drahé náhradní díly, hrozný servis. Bohužel musím do toho zahrnout i Audi.
Tak sundej konečně růžovky a staň se chlapem čoveče.

:-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 11:18
Re: !
VW je často poruchovější než Renault.I v Autobildu bývá pod Renaultem
neregistrovaný "kuko"
26. 1. 2008 14:26
Re: !
Ado prosím tě, mohl bych mít na tebe otázku na tělo? Někde si psal, že máš špatnou skušenost s Renaultem, můžeš prosím napsat s jakým typem, ročník, poruchy a pod. Jestli jsi to už někde psal tak se omlouvám, asi jsem to nečetl. Dík.
Jinak s těma Mazdama+Hondama s tebou plně souhlasím. A co říkaš na švédskou školu SAAB+Volvo?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 17:06
Re: !
:yes: taky by mě to zajímalo
Avatar - Ronault.
25. 1. 2008 19:32
Re: !
Ono to bylo asi takhle. Náš Áda zasedl na křeslo s nalepeným znakem čtyř kruhů na opěrce. Proti němu nastoupil z vedlejší cymry všemi dobře známý Napoleon Bonaparte, který osedlal vozík s kosočtvercem na opěradle. Souboj těchto vojevůdců se nekonal tentokrát na bitevním poli, nýbrž na dlouhé chodbové rovince a bojovalo se o plato Diazepamanu a Neurolu. Souboj byl to vyrovnaný, ale závod byl přerušen až primářem Chocholouškem a chlapci byli posláni zpět na své pokoje. Jako trest dostali zaracha na internet, proto se zde Áda ukázal až dnes.
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 1. 2008 19:54
Re: !
No náš všehomír Adolf totiž patří mezi intelektuální vrstvu fér chlápků, co vystávají opentleni zlatíčkem na všem, co drží a čekají se zaparkovanými bouráky na kafky s eur v nabitých peněženkách.
Takže chápu, že jsme pro něj povlik.
Ale ten propad Renaultu bych stejně rád chtěl vyčíslit.
Avatar - Pekelná Micinka
24. 1. 2008 21:35
Kloboučku *
Hlavně ať jdou někam s tou reklamou na twingo. Mima bych ještě zkousnul ale s tím zvukem než to stihnu ztišit... jděte do .
Rozbalit vlákno
0